-
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.
Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ
η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;
Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε....
Έφυγα ήδη από τη λογική του μαστοδοντου phev και πήγα στο αμιγώς ηλεκτρικό atto3 και παρόμοια δεν το κατάλαβες;
Κάνω 600-700 χλμ το ΜΗΝΑ, άρα 2 χαλαρές φορτίσεις ( σε DC 60-120)??ωραιος. Οταν ψαχνομουν και εγω, φλερταρα με την ιδεα του φεβ, αλλα κατεληξα οτι δεν ειχε νοημα. Για ποιο λογο να εχω αγορασει κινητηρα εσωτερικης καυσης και να τον πληρωνω με σερβις, οταν ολη μου η προσπαθεια θα ειναι να μην τον χρησιμοποιω;! Ασε που δεν εχεις επιδοτηση.
Αν εχεις κοντα σου dc, τα πραγματα ειναι αρκετα ευκολα. Μονο με ac εκτος σπιτιου, να σου πω την αληθεια, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο.Ιδανικα ειναι βεβαιως να μπορεις να φορτιζεις σπιτι.
Σπίτι παίζει μόνο μπαλαντεζα , έχω δική μου θέση αλλά είναι πολλά μέτρα από τον πίνακα.
Εδώ δύο γείτονες που έχουν phev και bev
δεν σου κρυβω οτι ειναι λιγο αστεια η εικονα, ειδικα αυτη με πεταμενο το καλωδιο πανω στο αμαξι αλλουνου
αλλα τι 'α καν'ς, να κατς να σκαις; -
Γενικά εγώ είμαι αντίθετος στα plug in hybrid
Αν είναι να φορτίζω δεν θέλω ένα διπλό υβριδικό σύστημα που κουβαλάει όλα τα πλεονεκτήματα και όλα τα μειονεκτήματα από 2 κόσμους και πιάνει χώρο και βάρος στο αμάξι. Η σκέψη μου πάντα ήταν όταν αλλάξω και φύγω από την βενζίνη να πάω σε κάτι που δεν θα ξαναεχει αλλαγή λαδιών , συντήρηση κινητήρα κτλ
-
Τα PHEV μπορείς να τα φορτίζεις καθημερινά στο 100% χωρίς πρόβλημα, γιατί σε αντίθεση με τα αμιγώς ηλεκτρικά, εκμεταλλεύονται μικρό ποσοστό της μπαταρίας τους. Δηλαδή μπορεί να έχουν μπαταρία 15 kWh και να είναι προσβάσιμες οι 10. Σε αντίθεση, ένα ηλεκτρικό να έχει 78 kWh και να είναι προσβάσιμες οι 75. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα κι όταν εσύ φορτίζεις το PHEV σου στο 100%, αυτό στην πράξη είναι στο (τυχαίο νούμερο) 77%. Κι όταν αδειάζει πλήρως, έχει ακόμα ένα 15% μέσα. Μην κολλήσετε στα νούμερα, αλλά στο σκεπτικό.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.
Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ
η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;
Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε....
Έφυγα ήδη από τη λογική του μαστοδοντου phev και πήγα στο αμιγώς ηλεκτρικό atto3 και παρόμοια δεν το κατάλαβες;
Κάνω 600-700 χλμ το ΜΗΝΑ, άρα 2 χαλαρές φορτίσεις ( σε DC 60-120)??ωραιος. Οταν ψαχνομουν και εγω, φλερταρα με την ιδεα του φεβ, αλλα κατεληξα οτι δεν ειχε νοημα. Για ποιο λογο να εχω αγορασει κινητηρα εσωτερικης καυσης και να τον πληρωνω με σερβις, οταν ολη μου η προσπαθεια θα ειναι να μην τον χρησιμοποιω;! Ασε που δεν εχεις επιδοτηση.
Αν εχεις κοντα σου dc, τα πραγματα ειναι αρκετα ευκολα. Μονο με ac εκτος σπιτιου, να σου πω την αληθεια, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο.Ιδανικα ειναι βεβαιως να μπορεις να φορτιζεις σπιτι.
Σπίτι παίζει μόνο μπαλαντεζα , έχω δική μου θέση αλλά είναι πολλά μέτρα από τον πίνακα.
Εδώ δύο γείτονες που έχουν phev και bev
δεν σου κρυβω οτι ειναι λιγο αστεια η εικονα, ειδικα αυτη με πεταμενο το καλωδιο πανω στο αμαξι αλλουνου
αλλα τι 'α καν'ς, να κατς να σκαις;Τα έχουν βρει μεταξύ τους, αλλάζουν και θέσεις καμιά φορά, είναι παλιά η φωτογραφία, τώρα και το δεύτερο καλώδιο έγινε φωσφορούχο γιατί ένας γείτονας σκόνταψε ένα βράδυ
-
Σε μερικά πράγματα φταίει και η γυφτιά που έχει εμποτίσει το νεοελληνικό ντιενεη... έχεις δώσει τόσα λεφτά, κάνεις τη ταρζανιά, καντη τουλάχιστον σωστά και νοικοκυρεμένα, να μη πάρεις ούτε φωτιά ούτε τα καλώδια στα χέρια...
(κι αν δεν θέλεις έτσι, τουλάχιστον με τις παραδοσιακές μεθόδους, ένα μερεμετάκι να σκαφτεί το πεζοδρόμιο...)
-
Έχω ακούσει και χειρότερα, σε γειτονιά φίλου πετούσαν μπαλαντέζα στο πεζοδρόμιο για φόρτιση αυτοκινήτου και πλέον είναι στα δικαστήρια με ασφαλιστικά μέτρα από περίοικους, προκειμένου να απαγορευθεί η φόρτιση στο πεζοδρόμιο με μπαλαντέζα λόγω επικινδυνότητας για τους διερχόμενους πεζούς. Δεν έχουν και άδικο οι γείτονες...Είναι καθαρά θέμα τύχης και καλής γειτονίας, ακόμη και σε πυλωτές, κάτι για το οποίο δεν φημίζονται οι Έλληνες. Όταν με το καλό αυξηθούν τα ηλεκτρικά οι μισοί θα είναι στα δικαστήρια εναντίον των λοιπών...
-
Τι γίνεται ρε σείς. Πόσοι ειναι πλούσιοι σε αυτό το forum ?
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.
Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ
η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;
Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε....
Έφυγα ήδη από τη λογική του μαστοδοντου phev και πήγα στο αμιγώς ηλεκτρικό atto3 και παρόμοια δεν το κατάλαβες;
Κάνω 600-700 χλμ το ΜΗΝΑ, άρα 2 χαλαρές φορτίσεις ( σε DC 60-120)??ωραιος. Οταν ψαχνομουν και εγω, φλερταρα με την ιδεα του φεβ, αλλα κατεληξα οτι δεν ειχε νοημα. Για ποιο λογο να εχω αγορασει κινητηρα εσωτερικης καυσης και να τον πληρωνω με σερβις, οταν ολη μου η προσπαθεια θα ειναι να μην τον χρησιμοποιω;! Ασε που δεν εχεις επιδοτηση.
Αν εχεις κοντα σου dc, τα πραγματα ειναι αρκετα ευκολα. Μονο με ac εκτος σπιτιου, να σου πω την αληθεια, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο.Ιδανικα ειναι βεβαιως να μπορεις να φορτιζεις σπιτι.
Σπίτι παίζει μόνο μπαλαντεζα , έχω δική μου θέση αλλά είναι πολλά μέτρα από τον πίνακα.
Εδώ δύο γείτονες που έχουν phev και bev
δεν σου κρυβω οτι ειναι λιγο αστεια η εικονα, ειδικα αυτη με πεταμενο το καλωδιο πανω στο αμαξι αλλουνου
αλλα τι 'α καν'ς, να κατς να σκαις;στο λονδινο τα βλεπεις συνεχως ολος ο κοσμος φορτιζει στα πεζοδρομια και αυτο που εβαλε ο πιλιου το πλαστικο σκεπασμα για το καλωδιο.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε μερικά πράγματα φταίει και η γυφτιά που έχει εμποτίσει το νεοελληνικό ντιενεη... έχεις δώσει τόσα λεφτά, κάνεις τη ταρζανιά, καντη τουλάχιστον σωστά και νοικοκυρεμένα, να μη πάρεις ούτε φωτιά ούτε τα καλώδια στα χέρια...
(κι αν δεν θέλεις έτσι, τουλάχιστον με τις παραδοσιακές μεθόδους, ένα μερεμετάκι να σκαφτεί το πεζοδρόμιο...)
αυτο το εχουν παντου στο λονδινο
-
Ντεφάην πλούσιοι!
-
Πριν λίγο καιρό σε κεντρικό δρόμο πλησίον της Αλεξάνδρας, είχε πετάξει ο άλλος μπαλαντέζα από τον 2ο όροφο να φορτίσει Τεσλα παρκαρισμένο. Μέρα μεσημέρι και ερχόταν βροχή.
Εγκληματίες. -
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πριν λίγο καιρό σε κεντρικό δρόμο πλησίον της Αλεξάνδρας, είχε πετάξει ο άλλος μπαλαντέζα από τον 2ο όροφο να φορτίσει Τεσλα παρκαρισμένο. Μέρα μεσημέρι και ερχόταν βροχή.
Εγκληματίες.απορω αν εκει μενει και το κανει συστηματικα. Αν συμβαινει αυτο, πραγματικα ο τυπος ειναι τρελος. Οχι μονο πουφορτιζει ετσι, αλλα που αγορασε τοσο μεγαλο αμαξι εκει μεσα. Εν τω μεταξυ, απο οπου και να το σκεφτεις ειναι παρανοϊκο. Εχει ενα σωρο dc φορτιστες στην αθηνα, δεν χρειαζεται να πεταξεις μπαλαντεζα απο το μπαλκονι. Πας καπου, αραζεις ενα 20λεπτο, κανεις τσιγαρο, πινεις καφε και τελος, εφυγες.
-
΄΄ Κίνηση ματ από τη BMW – Ζητά από την Ε.Ε. να ανακαλέσει την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων
Και η BMW πλέον της άρσης απαγόρευσης των θερμικών κινητήρων - Μεγαλώνει το κύμα αντίδρασης ΄΄ -
Το <<... κίνηση ματ ...>>> δεν προϋποθέτει ότι έχει τελειώσει τελικά το θέμα; Πήρε πίσω την απόφαση της η ΕΕ μετά από την πρόταση της BMW;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πριν λίγο καιρό σε κεντρικό δρόμο πλησίον της Αλεξάνδρας, είχε πετάξει ο άλλος μπαλαντέζα από τον 2ο όροφο να φορτίσει Τεσλα παρκαρισμένο. Μέρα μεσημέρι και ερχόταν βροχή.
Εγκληματίες.απορω αν εκει μενει και το κανει συστηματικα. Αν συμβαινει αυτο, πραγματικα ο τυπος ειναι τρελος. Οχι μονο πουφορτιζει ετσι, αλλα που αγορασε τοσο μεγαλο αμαξι εκει μεσα. Εν τω μεταξυ, απο οπου και να το σκεφτεις ειναι παρανοϊκο. Εχει ενα σωρο dc φορτιστες στην αθηνα, δεν χρειαζεται να πεταξεις μπαλαντεζα απο το μπαλκονι. Πας καπου, αραζεις ενα 20λεπτο, κανεις τσιγαρο, πινεις καφε και τελος, εφυγες.
Σπίτι κλέβει ΔΕΗ
-
@ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
΄΄ Κίνηση ματ από τη BMW – Ζητά από την Ε.Ε. να ανακαλέσει την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων
Και η BMW πλέον της άρσης απαγόρευσης των θερμικών κινητήρων - Μεγαλώνει το κύμα αντίδρασης ΄΄Και θα την ανακαλέσει για λίγα χρόνια νομιζω
Λογικό μου φαίνεται. Δεν είναι έτοιμη η Ευρώπη για ηλεκτρικά μόνο θα τους καταπίνουν οι Κινέζοι.
Έτσι και αλλιώς τα deadline της ΕΕ ήταν χαζά. Από την αρχή το έλεγα ότι δεν είναι υλοποιησιμα και θα δώσει παρατάσεις.
Μακάρι οι Ευρωπαίοι να ετοιμαστούν καλύτερα γιατί είναι αρκετά πίσω . Ας εκμεταλλευτούν τον χρόνο που πιθανώς να τους δωθεί γιατί αλλιώς ........ Πουλο
-
@nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχω ακούσει και χειρότερα, σε γειτονιά φίλου πετούσαν μπαλαντέζα στο πεζοδρόμιο για φόρτιση αυτοκινήτου και πλέον είναι στα δικαστήρια με ασφαλιστικά μέτρα από περίοικους, προκειμένου να απαγορευθεί η φόρτιση στο πεζοδρόμιο με μπαλαντέζα λόγω επικινδυνότητας για τους διερχόμενους πεζούς. Δεν έχουν και άδικο οι γείτονες...Είναι καθαρά θέμα τύχης και καλής γειτονίας, ακόμη και σε πυλωτές, κάτι για το οποίο δεν φημίζονται οι Έλληνες. Όταν με το καλό αυξηθούν τα ηλεκτρικά οι μισοί θα είναι στα δικαστήρια εναντίον των λοιπών...
Και τότε θα δικαιωθώ για το πόσο κοστίζει τελικά ένας φορτιστής...
-
Τελικά τα ντίζελ μας θα έχουν μεταπώληση σε χρυσές λίρες...
-
Alfa Romeo: «Θα κρατήσουμε ζωντανούς τους βενζινοκινητήρες για όσο το ζητήσει ο κόσμος»
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τελικά τα ντίζελ μας θα έχουν μεταπώληση σε χρυσές λίρες...
Τι αργείς ? Ξεκίνα το στοκάρισμα ! Εγώ την περασμένη εβδομάδα πήρα και άλλο πετρέλαιο !
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης