Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 705
    • 706
    • 707
    • 708
    • 709
    • 900
    • 901
    • 707 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18010
    407843
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      savas89 @dettol last edited by

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου 😁
      Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
      IMG_0186.jpg
      .
      .
      Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)

      To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.

      Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @savas89 last edited by

        @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου 😁
        Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
        IMG_0186.jpg
        .
        .
        Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)

        To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.

        Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..

        η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
        https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
        εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
        Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          savas89 @dettol last edited by savas89

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου 😁
          Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
          IMG_0186.jpg
          .
          .
          Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)

          To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.

          Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..

          η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
          https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
          εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
          Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.

          6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς; dfsk e5 phev

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @savas89 last edited by

            @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου 😁
            Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
            IMG_0186.jpg
            .
            .
            Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)

            To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.

            Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..

            η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
            https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
            εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
            Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.

            6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;

            σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα

            1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
            X = 17.5 kwh

            x=(περιπου) 3 ωρες
            δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
            Για το dfsk ολα αυτα

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              savas89 @dettol last edited by

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου 😁
              Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
              IMG_0186.jpg
              .
              .
              Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)

              To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.

              Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..

              η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
              https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
              εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
              Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.

              6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;

              σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα

              1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
              X = 17.5 kwh

              x=(περιπου) 3 ωρες
              δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
              Για το dfsk ολα αυτα

              Κι εγω απορησα. Μάλιστα αν σκεφτούμε οτι εχω 20% υπόλοιπο, τοτε μένουν 14kwh υπόλοιπο οπότε 2 ωρες και ελάχιστο..

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dettol @savas89 last edited by

                @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου 😁
                Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
                IMG_0186.jpg
                .
                .
                Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)

                To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.

                Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..

                η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
                https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
                εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
                Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.

                6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;

                σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα

                1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
                X = 17.5 kwh

                x=(περιπου) 3 ωρες
                δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
                Για το dfsk ολα αυτα

                Κι εγω απορησα. Μάλιστα αν σκεφτούμε οτι εχω 20% υπόλοιπο, τοτε μένουν 14kwh υπόλοιπο οπότε 2 ωρες και ελάχιστο..

                εχεις μηπως προχειρο το σαιτ που εγραφε αυτο για τις 4 ωρες;

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  savas89 @dettol last edited by

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου 😁
                  Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
                  IMG_0186.jpg
                  .
                  .
                  Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)

                  To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.

                  Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..

                  η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
                  https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
                  εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
                  Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.

                  6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;

                  σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα

                  1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
                  X = 17.5 kwh

                  x=(περιπου) 3 ωρες
                  δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
                  Για το dfsk ολα αυτα

                  Κι εγω απορησα. Μάλιστα αν σκεφτούμε οτι εχω 20% υπόλοιπο, τοτε μένουν 14kwh υπόλοιπο οπότε 2 ωρες και ελάχιστο..

                  εχεις μηπως προχειρο το σαιτ που εγραφε αυτο για τις 4 ωρες;

                  https://www.newsauto.gr/news/dfsk-e5-allazi-ta-dedomena-stin-agora-ton-plug-in-ivridikon-suv/ τι φαση

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @savas89 last edited by

                    @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου 😁
                    Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
                    IMG_0186.jpg
                    .
                    .
                    Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)

                    To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.

                    Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..

                    η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
                    https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
                    εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
                    Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.

                    6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;

                    σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα

                    1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
                    X = 17.5 kwh

                    x=(περιπου) 3 ωρες
                    δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
                    Για το dfsk ολα αυτα

                    Κι εγω απορησα. Μάλιστα αν σκεφτούμε οτι εχω 20% υπόλοιπο, τοτε μένουν 14kwh υπόλοιπο οπότε 2 ωρες και ελάχιστο..

                    εχεις μηπως προχειρο το σαιτ που εγραφε αυτο για τις 4 ωρες;

                    https://www.newsauto.gr/news/dfsk-e5-allazi-ta-dedomena-stin-agora-ton-plug-in-ivridikon-suv/ τι φαση

                    οντως παραξενο. Παντως τα ιδια λεει και το επισημο spec sheet οποτε δεν ειναι λαθος του ελληνικου (αντιπαθεστατου) σαιτ.

                    https://imgcdn.zigwheels.ph/brochures/210/3382/dfsk-e5-260692.pdf

                    και εδω τα ιδια λεει. 6.6 kw obc, 17.52kwh μπαταρια, 4 ωρες φορτιση

                    Μαλλον καποιος επρεπε να ειχε διαβασει λιγο καλυτερα στα μαθηματικα 🙂

                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      savas89 @dettol last edited by

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου 😁
                      Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
                      IMG_0186.jpg
                      .
                      .
                      Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)

                      To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.

                      Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..

                      η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
                      https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
                      εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
                      Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.

                      6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;

                      σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα

                      1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
                      X = 17.5 kwh

                      x=(περιπου) 3 ωρες
                      δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
                      Για το dfsk ολα αυτα

                      Κι εγω απορησα. Μάλιστα αν σκεφτούμε οτι εχω 20% υπόλοιπο, τοτε μένουν 14kwh υπόλοιπο οπότε 2 ωρες και ελάχιστο..

                      εχεις μηπως προχειρο το σαιτ που εγραφε αυτο για τις 4 ωρες;

                      https://www.newsauto.gr/news/dfsk-e5-allazi-ta-dedomena-stin-agora-ton-plug-in-ivridikon-suv/ τι φαση

                      οντως παραξενο. Παντως τα ιδια λεει και το επισημο spec sheet οποτε δεν ειναι λαθος του ελληνικου (αντιπαθεστατου) σαιτ.

                      https://imgcdn.zigwheels.ph/brochures/210/3382/dfsk-e5-260692.pdf

                      και εδω τα ιδια λεει. 6.6 kw obc, 17.52kwh μπαταρια, 4 ωρες φορτιση

                      Μαλλον καποιος επρεπε να ειχε διαβασει λιγο καλυτερα στα μαθηματικα 🙂

                      Αντε τώρα να τους εμπιστευτείς χαχα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A d P
                        A d P moderator last edited by A d P

                        Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία 🔋 θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι

                        R-LINE

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @A d P last edited by

                          @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία 🔋 θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι

                          Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.

                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Είπαμε πως τα ηλεκτρικά τα γεμίζουμε στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας για καλό της μπαταρίας.

                            Αλήθεια, στα phev δεν ισχύει αυτό;
                            Δηλαδή αν πέφτει μέχρι 25% (δηλαδή γύρω στα 5 Κw των 18 που γράψατε), για την υγεία της μπαταρίας θα πρέπει να φορτιστεί στο 80% των 18 (δηλαδή να πάρει +10 Kw μεχρι τα 15Kw περίπου) ή να πάει στο 100% ?
                            Μήπως για οικονομία καυσίμου, "κακομεταχειριζόμαστε" επίτηδες τη μπαταρία;

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A d P
                              A d P moderator @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία 🔋 θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι

                              Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.

                              Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ

                              R-LINE

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol @A d P last edited by dettol

                                @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία 🔋 θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι

                                Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.

                                Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ

                                η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;

                                Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε.... 🙂

                                A d P C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • A d P
                                  A d P moderator @dettol last edited by

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία 🔋 θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι

                                  Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.

                                  Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ

                                  η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;

                                  Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε.... 🙂

                                  Έφυγα ήδη από τη λογική του μαστοδοντου phev και πήγα στο αμιγώς ηλεκτρικό atto3 και παρόμοια 😁 δεν το κατάλαβες;
                                  Κάνω 600-700 χλμ το ΜΗΝΑ, άρα 2 χαλαρές φορτίσεις ( σε DC 60-120)??

                                  R-LINE

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    criuser @dettol last edited by

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία 🔋 θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι

                                    Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.

                                    Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ

                                    η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;

                                    Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε.... 🙂

                                    Ετσι είναι άμα είναι εταιρικά, τα φορτίζεις συνέχεια, τα ξεφορτίζεις δίνοντας ρεύμα στο σπίτι 😊 , ή ακόμα τα σπάς στα βουνά και στα λαγκάδια και μετά λες ότι χαλάνε...😁 😀

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      savas89 last edited by savas89

                                      Απλώς με τα phev έχεις λιγο το κεφάλι σου ήσυχο παραπάνω τί θα γίνει με την μπαταρία τα κλασικά που αναρωτιέται κάποιος με τα αμιγώς ηλεκτρικά
                                      ..και γενικα να έχεις κυρίως πόλη μετακίνηση και οχι πανω απο 200km ταξίδι,.μετα ειναι κατι σαν mhev ίσως και χειρότερα ανάλογα το μοντέλο. Εξαίρεση ford kuga υπάρχει ενα βίντεο όπου αφού ξεφορτισει καίει ελάχιστα σε εθνική οδό ουτε 5λ (αν δεν εχουν κάνει μοντάζ φυσικά)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @A d P last edited by

                                        @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία 🔋 θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι

                                        Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.

                                        Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ

                                        η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;

                                        Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε.... 🙂

                                        Έφυγα ήδη από τη λογική του μαστοδοντου phev και πήγα στο αμιγώς ηλεκτρικό atto3 και παρόμοια 😁 δεν το κατάλαβες;
                                        Κάνω 600-700 χλμ το ΜΗΝΑ, άρα 2 χαλαρές φορτίσεις ( σε DC 60-120)??

                                        ωραιος. Οταν ψαχνομουν και εγω, φλερταρα με την ιδεα του φεβ, αλλα κατεληξα οτι δεν ειχε νοημα. Για ποιο λογο να εχω αγορασει κινητηρα εσωτερικης καυσης και να τον πληρωνω με σερβις, οταν ολη μου η προσπαθεια θα ειναι να μην τον χρησιμοποιω;! Ασε που δεν εχεις επιδοτηση.
                                        Αν εχεις κοντα σου dc, τα πραγματα ειναι αρκετα ευκολα. Μονο με ac εκτος σπιτιου, να σου πω την αληθεια, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο.

                                        Ιδανικα ειναι βεβαιως να μπορεις να φορτιζεις σπιτι.

                                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A d P
                                          A d P moderator @dettol last edited by A d P

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία 🔋 θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι

                                          Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.

                                          Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ

                                          η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;

                                          Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε.... 🙂

                                          Έφυγα ήδη από τη λογική του μαστοδοντου phev και πήγα στο αμιγώς ηλεκτρικό atto3 και παρόμοια 😁 δεν το κατάλαβες;
                                          Κάνω 600-700 χλμ το ΜΗΝΑ, άρα 2 χαλαρές φορτίσεις ( σε DC 60-120)??

                                          ωραιος. Οταν ψαχνομουν και εγω, φλερταρα με την ιδεα του φεβ, αλλα κατεληξα οτι δεν ειχε νοημα. Για ποιο λογο να εχω αγορασει κινητηρα εσωτερικης καυσης και να τον πληρωνω με σερβις, οταν ολη μου η προσπαθεια θα ειναι να μην τον χρησιμοποιω;! Ασε που δεν εχεις επιδοτηση.
                                          Αν εχεις κοντα σου dc, τα πραγματα ειναι αρκετα ευκολα. Μονο με ac εκτος σπιτιου, να σου πω την αληθεια, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο.

                                          Ιδανικα ειναι βεβαιως να μπορεις να φορτιζεις σπιτι.

                                          Σπίτι παίζει μόνο μπαλαντεζα 😁, έχω δική μου θέση αλλά είναι πολλά μέτρα από τον πίνακα.
                                          Εδώ δύο γείτονες που έχουν phev και bevIMG_20241017_094811.jpg
                                          IMG_20241017_094757.jpg

                                          R-LINE

                                          D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @A d P last edited by

                                            @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία 🔋 θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι

                                            Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.

                                            Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ

                                            η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;

                                            Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε.... 🙂

                                            Έφυγα ήδη από τη λογική του μαστοδοντου phev και πήγα στο αμιγώς ηλεκτρικό atto3 και παρόμοια 😁 δεν το κατάλαβες;
                                            Κάνω 600-700 χλμ το ΜΗΝΑ, άρα 2 χαλαρές φορτίσεις ( σε DC 60-120)??

                                            ωραιος. Οταν ψαχνομουν και εγω, φλερταρα με την ιδεα του φεβ, αλλα κατεληξα οτι δεν ειχε νοημα. Για ποιο λογο να εχω αγορασει κινητηρα εσωτερικης καυσης και να τον πληρωνω με σερβις, οταν ολη μου η προσπαθεια θα ειναι να μην τον χρησιμοποιω;! Ασε που δεν εχεις επιδοτηση.
                                            Αν εχεις κοντα σου dc, τα πραγματα ειναι αρκετα ευκολα. Μονο με ac εκτος σπιτιου, να σου πω την αληθεια, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο.

                                            Ιδανικα ειναι βεβαιως να μπορεις να φορτιζεις σπιτι.

                                            Σπίτι παίζει μόνο μπαλαντεζα 😁, έχω δική μου θέση αλλά είναι πολλά μέτρα από τον πίνακα.
                                            Εδώ δύο γείτονες που έχουν phev και bev

                                            σε ελευθερη διασκευη του γνωστου ασματος, "την μπαλαντεζα μην κατηγορας, αυτη σου δινει για να φας". Αν μπορεις να κατεβασεις μπαλαντεζα με ασφαλεια, τοσο για το οχημα σου, οσο και για τους πεζους που διερχονται, μην την αποκλειεις ως λυση. Θα σου δινει 1-2kw, οπου αν το αφηνεις το αμαξι το βραδυ, μια χαρα θα τσιμπησεις 10-12kwh και θα κανεις τη δουλεια σου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 705
                                            • 706
                                            • 707
                                            • 708
                                            • 709
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 707 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr