-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
.
.
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.
Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..
-
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
.
.
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.
Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..
η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
.
.
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.
Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..
η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς; dfsk e5 phev
-
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
.
.
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.
Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..
η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;
σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα
1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
X = 17.5 kwhx=(περιπου) 3 ωρες
δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
Για το dfsk ολα αυτα -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
.
.
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.
Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..
η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;
σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα
1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
X = 17.5 kwhx=(περιπου) 3 ωρες
δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
Για το dfsk ολα αυταΚι εγω απορησα. Μάλιστα αν σκεφτούμε οτι εχω 20% υπόλοιπο, τοτε μένουν 14kwh υπόλοιπο οπότε 2 ωρες και ελάχιστο..
-
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
.
.
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.
Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..
η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;
σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα
1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
X = 17.5 kwhx=(περιπου) 3 ωρες
δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
Για το dfsk ολα αυταΚι εγω απορησα. Μάλιστα αν σκεφτούμε οτι εχω 20% υπόλοιπο, τοτε μένουν 14kwh υπόλοιπο οπότε 2 ωρες και ελάχιστο..
εχεις μηπως προχειρο το σαιτ που εγραφε αυτο για τις 4 ωρες;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
.
.
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.
Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..
η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;
σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα
1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
X = 17.5 kwhx=(περιπου) 3 ωρες
δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
Για το dfsk ολα αυταΚι εγω απορησα. Μάλιστα αν σκεφτούμε οτι εχω 20% υπόλοιπο, τοτε μένουν 14kwh υπόλοιπο οπότε 2 ωρες και ελάχιστο..
εχεις μηπως προχειρο το σαιτ που εγραφε αυτο για τις 4 ωρες;
https://www.newsauto.gr/news/dfsk-e5-allazi-ta-dedomena-stin-agora-ton-plug-in-ivridikon-suv/ τι φαση
-
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
.
.
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.
Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..
η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;
σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα
1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
X = 17.5 kwhx=(περιπου) 3 ωρες
δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
Για το dfsk ολα αυταΚι εγω απορησα. Μάλιστα αν σκεφτούμε οτι εχω 20% υπόλοιπο, τοτε μένουν 14kwh υπόλοιπο οπότε 2 ωρες και ελάχιστο..
εχεις μηπως προχειρο το σαιτ που εγραφε αυτο για τις 4 ωρες;
https://www.newsauto.gr/news/dfsk-e5-allazi-ta-dedomena-stin-agora-ton-plug-in-ivridikon-suv/ τι φαση
οντως παραξενο. Παντως τα ιδια λεει και το επισημο spec sheet οποτε δεν ειναι λαθος του ελληνικου (αντιπαθεστατου) σαιτ.
https://imgcdn.zigwheels.ph/brochures/210/3382/dfsk-e5-260692.pdf
και εδω τα ιδια λεει. 6.6 kw obc, 17.52kwh μπαταρια, 4 ωρες φορτιση
Μαλλον καποιος επρεπε να ειχε διαβασει λιγο καλυτερα στα μαθηματικα
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση για σοβαρούς γνωστές του αντικειμένου
Απέναντι από το σπίτι μου έχει 2-3 τέτοιους φορτιστές
.
.
Αν αγοράσω ένα BYD seal u dm-i ή κάτι αντίστοιχο, πόση ώρα θα χρειάζεται για φόρτιση (δώστε παραδείγματα παρακαλώ ....0-100, 20-80 κτλ)To seal εχει μπαταρια, οπως ειπωθηκε 18.3kwh. Αυτος ειναι "αργος" φορτιστης ac που αποδιδει 11kw, επομενως πες οτι σε 100' περιπου εχει φορτισει ολοκληρη την μπαταρια (0=>100%). Πρακτικα, κανενα phev δεν αφηνει την μπαταρια να πεσει στο 0% και απο οτι θυμαμαι απο το review του trcoff το seal αφηνει την μπαταρια να πεσει εως το 20-25%. Επομενως εχεις να φορτισεις μονο τις 14kwh. Πες λοιπον οτι χρειαζεσαι φορτιση 75' για να γεμισεις την μπαταρια του.
Ναι αλλα το DfSK με 17,5 κwh μπαταρία δινει αντίστοιχα 4ωρο για πλήρη φόρτιση..
η μεγιστη ταχυτητα φορτισης για ac εξαρταται απο τον onboard charger.
https://www.electrifying.com/reviews/volkswagen-reviews/id-7-tourer-1/review
εδω λεει οτι ο obc φτανει εως 11kw, επομενως τα νουμερα που εδωσα ειναι σωστα.
Αν πεις σε ποιο μοντελο dfsk αναφερεσαι, θα βρουμε τι obc εχει και θα υπολογισουμε. Αν μεταφερεις σωστες πληροφοριες (που δεν το αμφιβαλλω) θα υποθεσω οτι ο obc του dfsk ειναι μικροτερος απο 11kw, κατι που συμβαινει σε αρκετα phev. Συχνα εχουν 7αρηδες ή και μικροτερους. Νομιζω τα πρωτα ευρωπαικα ειχαν 3.7kw, αλλα ειχαν και μικροτερες μπαταριες.6,6 kw οπότε πιο αργη φόρτιση συνεπώς;
σωστα. Ο φορτιστης δινει 11 (ισως και 22) kw, αλλα το αμαξι μπορει να δεχτει μονο τα 6.6kw. Κανεις μετα απλη μεθοδο των 3 και βρισκεις αποτελεσμα
1 ωρα με 6.6kw = φορτιζω 6.6 kwh
X = 17.5 kwhx=(περιπου) 3 ωρες
δεν ξερω γιατι εβγαλαν 4 ωρες αυτοι
Για το dfsk ολα αυταΚι εγω απορησα. Μάλιστα αν σκεφτούμε οτι εχω 20% υπόλοιπο, τοτε μένουν 14kwh υπόλοιπο οπότε 2 ωρες και ελάχιστο..
εχεις μηπως προχειρο το σαιτ που εγραφε αυτο για τις 4 ωρες;
https://www.newsauto.gr/news/dfsk-e5-allazi-ta-dedomena-stin-agora-ton-plug-in-ivridikon-suv/ τι φαση
οντως παραξενο. Παντως τα ιδια λεει και το επισημο spec sheet οποτε δεν ειναι λαθος του ελληνικου (αντιπαθεστατου) σαιτ.
https://imgcdn.zigwheels.ph/brochures/210/3382/dfsk-e5-260692.pdf
και εδω τα ιδια λεει. 6.6 kw obc, 17.52kwh μπαταρια, 4 ωρες φορτιση
Μαλλον καποιος επρεπε να ειχε διαβασει λιγο καλυτερα στα μαθηματικα
Αντε τώρα να τους εμπιστευτείς χαχα
-
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
-
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.
-
Είπαμε πως τα ηλεκτρικά τα γεμίζουμε στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας για καλό της μπαταρίας.
Αλήθεια, στα phev δεν ισχύει αυτό;
Δηλαδή αν πέφτει μέχρι 25% (δηλαδή γύρω στα 5 Κw των 18 που γράψατε), για την υγεία της μπαταρίας θα πρέπει να φορτιστεί στο 80% των 18 (δηλαδή να πάρει +10 Kw μεχρι τα 15Kw περίπου) ή να πάει στο 100% ?
Μήπως για οικονομία καυσίμου, "κακομεταχειριζόμαστε" επίτηδες τη μπαταρία; -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.
Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ
-
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.
Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ
η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;
Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε....
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.
Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ
η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;
Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε....
Έφυγα ήδη από τη λογική του μαστοδοντου phev και πήγα στο αμιγώς ηλεκτρικό atto3 και παρόμοια δεν το κατάλαβες;
Κάνω 600-700 χλμ το ΜΗΝΑ, άρα 2 χαλαρές φορτίσεις ( σε DC 60-120)?? -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.
Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ
η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;
Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε....
Ετσι είναι άμα είναι εταιρικά, τα φορτίζεις συνέχεια, τα ξεφορτίζεις δίνοντας ρεύμα στο σπίτι , ή ακόμα τα σπάς στα βουνά και στα λαγκάδια και μετά λες ότι χαλάνε...
-
Απλώς με τα phev έχεις λιγο το κεφάλι σου ήσυχο παραπάνω τί θα γίνει με την μπαταρία τα κλασικά που αναρωτιέται κάποιος με τα αμιγώς ηλεκτρικά
..και γενικα να έχεις κυρίως πόλη μετακίνηση και οχι πανω απο 200km ταξίδι,.μετα ειναι κατι σαν mhev ίσως και χειρότερα ανάλογα το μοντέλο. Εξαίρεση ford kuga υπάρχει ενα βίντεο όπου αφού ξεφορτισει καίει ελάχιστα σε εθνική οδό ουτε 5λ (αν δεν εχουν κάνει μοντάζ φυσικά) -
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.
Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ
η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;
Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε....
Έφυγα ήδη από τη λογική του μαστοδοντου phev και πήγα στο αμιγώς ηλεκτρικό atto3 και παρόμοια δεν το κατάλαβες;
Κάνω 600-700 χλμ το ΜΗΝΑ, άρα 2 χαλαρές φορτίσεις ( σε DC 60-120)??ωραιος. Οταν ψαχνομουν και εγω, φλερταρα με την ιδεα του φεβ, αλλα κατεληξα οτι δεν ειχε νοημα. Για ποιο λογο να εχω αγορασει κινητηρα εσωτερικης καυσης και να τον πληρωνω με σερβις, οταν ολη μου η προσπαθεια θα ειναι να μην τον χρησιμοποιω;! Ασε που δεν εχεις επιδοτηση.
Αν εχεις κοντα σου dc, τα πραγματα ειναι αρκετα ευκολα. Μονο με ac εκτος σπιτιου, να σου πω την αληθεια, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο.Ιδανικα ειναι βεβαιως να μπορεις να φορτιζεις σπιτι.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.
Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ
η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;
Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε....
Έφυγα ήδη από τη λογική του μαστοδοντου phev και πήγα στο αμιγώς ηλεκτρικό atto3 και παρόμοια δεν το κατάλαβες;
Κάνω 600-700 χλμ το ΜΗΝΑ, άρα 2 χαλαρές φορτίσεις ( σε DC 60-120)??ωραιος. Οταν ψαχνομουν και εγω, φλερταρα με την ιδεα του φεβ, αλλα κατεληξα οτι δεν ειχε νοημα. Για ποιο λογο να εχω αγορασει κινητηρα εσωτερικης καυσης και να τον πληρωνω με σερβις, οταν ολη μου η προσπαθεια θα ειναι να μην τον χρησιμοποιω;! Ασε που δεν εχεις επιδοτηση.
Αν εχεις κοντα σου dc, τα πραγματα ειναι αρκετα ευκολα. Μονο με ac εκτος σπιτιου, να σου πω την αληθεια, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο.Ιδανικα ειναι βεβαιως να μπορεις να φορτιζεις σπιτι.
Σπίτι παίζει μόνο μπαλαντεζα , έχω δική μου θέση αλλά είναι πολλά μέτρα από τον πίνακα.
Εδώ δύο γείτονες που έχουν phev και bev
-
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρήκα ότι στα 300 μέτρα έχει δύο διαφορετικά βενζινάδικα με dc 60 kw και λίγο πιο μακρια 120 kw. Έτσι κάνουμε δουλίτσα. Ένα ηλεκτρικό με 60-70 kw μπαταρία θα φορτίζει πλήρως σε μισή ή μια ώρα δλδ; Άρα δεν είναι απαραίτητο να έχω wall box στο σπίτι
Αναλόγως με το charging curve του, αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα φορτίζεις 20-80% σε 35-40’ στον 120αρη.
Και μια ή δύο ώρες δεν είναι τίποτα, για 600-700 χλμ που κάνω το μήνα, μια φορά τη βδομάδα φόρτιση δλδ
η λογικη των φεβ γενικα ειναι οτι φορτιζω συχνα ωστε να εχω μεγιστη οικονομια. Δεν ξερω ποσο καλα θα δουλεψει με φορτιση εκτος σπιτιου, αλλα απο την αλλη τα φεβ δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να τα φορτισεις. Απο οτι καταλαβαινω, μπαινεις σε αυτο το τριπακι επειδη η τιμη του συγκεκριμενου αμαξιου ειναι πολυ καλη για την κατηγορια του;
Λογικη η απορια του @piliourits, την εχω και εγω. Προσωπικα δεν εχω ιδεα τι κανουν τα φεβ με τις μπαταριες τους και ποιος ειναι ο σωστος τροπος φορτισης. Ολοι οι γνωστοι μου παντως που εχουν φεβ απλα τα κουμπωνουν και τα φορτιζουν εως το μεγιστο. Απο την αλλη ομως, ολοι οι γνωστοι μου που εχουν φεβ αυτα ειναι εταιρικα, οποτε....
Έφυγα ήδη από τη λογική του μαστοδοντου phev και πήγα στο αμιγώς ηλεκτρικό atto3 και παρόμοια δεν το κατάλαβες;
Κάνω 600-700 χλμ το ΜΗΝΑ, άρα 2 χαλαρές φορτίσεις ( σε DC 60-120)??ωραιος. Οταν ψαχνομουν και εγω, φλερταρα με την ιδεα του φεβ, αλλα κατεληξα οτι δεν ειχε νοημα. Για ποιο λογο να εχω αγορασει κινητηρα εσωτερικης καυσης και να τον πληρωνω με σερβις, οταν ολη μου η προσπαθεια θα ειναι να μην τον χρησιμοποιω;! Ασε που δεν εχεις επιδοτηση.
Αν εχεις κοντα σου dc, τα πραγματα ειναι αρκετα ευκολα. Μονο με ac εκτος σπιτιου, να σου πω την αληθεια, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο.Ιδανικα ειναι βεβαιως να μπορεις να φορτιζεις σπιτι.
Σπίτι παίζει μόνο μπαλαντεζα , έχω δική μου θέση αλλά είναι πολλά μέτρα από τον πίνακα.
Εδώ δύο γείτονες που έχουν phev και bevσε ελευθερη διασκευη του γνωστου ασματος, "την μπαλαντεζα μην κατηγορας, αυτη σου δινει για να φας". Αν μπορεις να κατεβασεις μπαλαντεζα με ασφαλεια, τοσο για το οχημα σου, οσο και για τους πεζους που διερχονται, μην την αποκλειεις ως λυση. Θα σου δινει 1-2kw, οπου αν το αφηνεις το αμαξι το βραδυ, μια χαρα θα τσιμπησεις 10-12kwh και θα κανεις τη δουλεια σου
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης