Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 502
    • 503
    • 504
    • 505
    • 506
    • 518
    • 519
    • 504 / 519
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10376
    133564
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Στο fl qq έχει αλλάξει κάτι στο εσωτερικο;Νομίζω το infotainment εχει ενσωματώσει λειτουργίες google πχ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        sabas_thess last edited by

        Αυτό ρε φίλε. Είσαι ο εισαγωγέας Ελλάδος και αφήνεις να ρημάξει ένα όχημα που ξεκινάει από 40k! Έχω πάρει 200 αυτοκίνητα td στη ζωή μου, τέτοια κατάσταση δεν έχω αντιμετωπίσει!!

        Κρίμα παιδιά για το αυτοκίνητο. Αν το δείτε συγκριτικά το εκθεσιακό είναι σαν το έξω να δουλεύει ταξί Αθήνα. Προσωπικά, το ξαναλέω, είχα ψηθεί άσχημα για το θηρίο. Θα ήταν εκ διαμέτρου πιο δύσκολη η επιλογή μου αν ήταν σε καλή κατάσταση το td.

        "I am what you made me", D.V.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • cirus
          cirus @sabas_thess last edited by

          @sabas_thess said in Οδήγησα....:

          μαπό το καλοκαίρι του 2019, όταν ξεκίνησα έρευνα αγοράς πρωτίστως για αμάξι της συζύγου, ώστε να πάω σε κάτι εκτός VAG. Αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος πολύ δύσκολο καθώς έχουν στον μέγιστο βαθμό τον παράγοντα της πολύπλευρης κάλυψης αναγκών. Είναι σε όλα καλό, ίσως πουθενά ΤΟ καλύτερο.

          Επειδή δεν παρακολούθησα όλη σου την αναζήτηση, το καινούργιο FORD KUGA το έβαλες καθόλου στο κάδρο?

          Cirus the virus

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sabas_thess @cirus last edited by

            @cirus said in Οδήγησα....:

            @sabas_thess said in [Οδήγησα....]

            Επειδή δεν παρακολούθησα όλη σου την αναζήτηση, το καινούργιο FORD KUGA το έβαλες καθόλου στο κάδρο?

            Φυσικά. Έπαιξε μέχρι και πρώτο μέχρι πριν κάποιους μήνες ότι αποφάσισα να ανεβάσω το budget ώστε να μείνουν μόνο επιλογές που πραγματικά μου αρέσουν. Ήτοι το Kuga έπαιξε ως επιλογή λογικής και όχι καρδιάς, εάν γίνομαι κατανοητός.

            "I am what you made me", D.V.

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • alexandros-k
              alexandros-k last edited by

              Αν και δεν ειμαι πολυ φιλος του VAG , το νεο Tiguan μ αρεσει . Καλοταξιδο και ευχομαι κι ο γιος να μαθει να οδηγει σ αυτο !!
              Τι χρωμα το πηρες?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • cirus
                cirus @sabas_thess last edited by

                @sabas_thess said in Οδήγησα....:

                @cirus said in Οδήγησα....:

                @sabas_thess said in [Οδήγησα....]

                Επειδή δεν παρακολούθησα όλη σου την αναζήτηση, το καινούργιο FORD KUGA το έβαλες καθόλου στο κάδρο?

                Φυσικά. Έπαιξε μέχρι και πρώτο μέχρι πριν κάποιους μήνες ότι αποφάσισα να ανεβάσω το budget ώστε να μείνουν μόνο επιλογές που πραγματικά μου αρέσουν. Ήτοι το Kuga έπαιξε ως επιλογή λογικής και όχι καρδιάς, εάν γίνομαι κατανοητός.

                οκ και το καταλαβαίνω κιολας γιατι το προηγούμενο πριν το facelift ουτε εμένα μου άρεσε

                Αλλα το καινούργιο είναι εντελώς άλλη ιστορία. Πλέον είναι ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ γιαυτό και ρώτησα

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sabas_thess last edited by sabas_thess

                  @alexandros-k Dolphin Grey

                  @cirus τα θέματα ποιότητας υλικών/συναρμογής στη καμπίνα καθώς και οι πληροφορίες που συνέλεξα από την σελίδα των κατόχων στο fb για τα προβλήματα του 1.5 ecoboost με απέτρεψαν από το ξεπεράσω την συντηρητική του γραμμή. Από κάποια στιγμή και μετά δηλαδή δεν ήθελε ούτε το μυαλό αλλά ούτε και η καρδιά μου. Και να φανταστείς ότι ήταν το πρώτο suv που θέλησα όταν κατάλαβα ότι η ζωή με οδηγεί σε αυτά ένεκα οικογένειας. Για την ακρίβεια ήταν το preF/L St-line ( ❤ ) στο γκρί του.

                  "I am what you made me", D.V.

                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • cirus
                    cirus @sabas_thess last edited by

                    @sabas_thess said in Οδήγησα....:

                    @alexandros-k Dolphin Grey

                    @cirus τα θέματα ποιότητας υλικών/συναρμογής στη καμπίνα καθώς και οι πληροφορίες που συνέλεξα από την σελίδα των κατόχων στο fb για τα προβλήματα του 1.5 ecoboost με απέτρεψαν από το ξεπεράσω την συντηρητική του γραμμή. Από κάποια στιγμή και μετά δηλαδή δεν ήθελε ούτε το μυαλό αλλά ούτε και η καρδιά μου. Και να φανταστείς ότι ήταν το πρώτο suv που θέλησα όταν κατάλαβα ότι η ζωή με οδηγεί σε αυτά ένεκα οικογένειας. Για την ακρίβεια ήταν το preF/L St-line ( ❤ ) στο γκρί του.

                    οκ εσυ ξερεις καλύτερα

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sportseat23 last edited by

                      Απολαυστικο κειμενο για το συγκριτικο τεστ ντραιβ. Δοκιμασες και τα στανταρντ ηχοσυστηματα να δεις την αποδοση; εντυπωσεις;

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        agpr last edited by

                        Καλορίζικο! Πολλά, ασφαλή και απολαυστικά χιλιόμετρα εύχομαι!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sabas_thess @sportseat23 last edited by

                          @sportseat23 said in Οδήγησα....:

                          Απολαυστικο κειμενο για το συγκριτικο τεστ ντραιβ. Δοκιμασες και τα στανταρντ ηχοσυστηματα να δεις την αποδοση; εντυπωσεις;

                          Όχι, πήγα προαποφασισμένος να βάλω το HK αν κατέληγα στο Tig. Δεν άνοιξα σε κανένα εκ των δύο ηχοσύστημα. Τα td πήγαν ακριβώς όπως τα περιέγραψα. Μόνο με τον πωλητή της Karenta το συζήτησα κάποια στιγμή εν κινήσει σε φάση "είμαι βέβαιος ότι το μαμά ηχοσύστημα είναι μια χαρά αλλά αν προχωρήσω θέλω το κάτι παραπάνω" ο οποίος φυσικά δεν είχε πάρα να συμφωνήσει.

                          Στο X, επειδή οι Ιάπωνες συνήθως βάζουν χάρτινα ηχεία, λογικά θα πήγαινα έξω να δω τι μπορώ να κάνω γιατί δεν παίζει στη Nissan διαμόρφωση. Εκεί το Bose υφίσταται ως κομμάτι του εξοπλισμό Techna ή Techna+ που πήγαινε πολύ ψηλά σε τελική τιμή.

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            sgl last edited by

                            Το έγραψα και στο τοπικό του μοντέλου- Οδήγησα προχθές το Ioniq 5 με την μεγάλη μπαταρία και πίσω κίνηση.
                            Πάρα πολύ καλή υλοποίηση ηλεκτρικού κυρίως γιατί έχει άμεσα ρυθμιζόμενη αναγέννηση μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι και άψογο one-pedal (i-pedal το λέει η Hyundai). Προσωπικά δεν πιστεύω ότι αξίζει ηλεκτρικό χωρίς one pedal drive.
                            Έχει τρία modes για τον κινητήρα 1)eco,( κόβει πολύ την αίσθηση του γκαζιού αλλά δεν είναι τελείως ψόφιο, κυρίως για μποτιλιάρισμα στην Αθήνα), 2) normal (δεν λείπει η δύναμη και είναι τέλειο για καθημερινή οδήγηση) 3) sport(ακαριαία απόκριση στο γκάζι).
                            Πάρα το χαμηλό ύψος του και τις ικανοποιητικές επιδόσεις το μειονέκτημα του είναι πώς πρόκειται για βαρύ όχημα και το νιώθεις.
                            Κυρίως σε εναλλαγές κατεύθυνσης σε ορεινή διαδρομή πχ σε συνεχόμενα s το βάρος είναι αμείλικτο και σύντομα σου κόβεται η όρεξη για sport οδήγηση. Η ανάρτηση είναι ούτε μαλακή ούτε σκληρή και πιο πολύ προσανατολισμένη στην άνεση.
                            Οι 19 ιντσών τροχοί δεν κοπανάνε σε λακούβες (δεν συγκράτησα διαστάσεις) και η κύλιση λόγω και του ηλεκτρισμού θυμίζει λιμουζίνα - έχει ηχομονωτικό παρμπρίζ standard.
                            Το τιμόνι δυστυχώς αρκετά μαλακό (αλλά όχι ασαφές) που μαζί με το θέμα του βάρους όπως προείπα δεν σε εμπνέει για γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης.
                            Σαν οικογενειακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τεράστιους χώρους καμπίνας, ικανοποιητικό πορτμπαγκάζ στα 530l, άψογη περιμετρική ορατότητα και αυτονομία στα 520-540χλμ, πολύ γρήγορη φόρτιση σε ταχύ φορτιστή που εξομαλύνει την καθυστέρηση φόρτισης σε ταξίδι, είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση από τους Κορεάτες αλλά όχι για οδηγούς που θέλουν το έστω κάτι παραπάνω οδηγικά.
                            Ίσως το αδελφάκι Kia EV6 να είναι καλύτερο οδηγικά (δεν το έχω οδηγήσει) αλλά να χάνει σε πρακτικότητα.
                            Σε σχέση πάντως με το Atto3 που επίσης έχω οδηγήσει είναι πολύ καλύτερη υλοποίηση το Ioniq 5 καθαρά σαν ηλεκτρικό όχημα.
                            Αν ήταν ίσως 5-6.000€ πιο φθηνό θα το έβαζα αντίπαλο στην Tesla κυρίως για όσους δεν αντέχουν το minimal one screen εσωτερικό και επιθυμούν μια κλασική υλοποίηση με καντράν μπροστά στον οδηγό. Όσο η Tesla έχει τις τιμές που έχει νομίζω είναι μονόδρομος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by fanis75

                              Για 1 εβδομάδα οδηγούσα ένα Nissan Micra 1.000άρι του 2022, νοικιάρικο. Μην με ρωτήσετε έκδοση, κλπ, δεν έχω ιδεά. Υποθέτω με τα 100 άλογα, γιατί με τα 117 έβγαινε μόνο στις πιο ακριβές εκδόσεις. Από εξοπλισμό ειχε τα βασικά, τίποτα το ιδιαίτερο.

                              Αρχικά θα σταθώ στο σοκ να οδηγώ αμιγώς θερμικό και χειροκίνητο αυτοκίνητο μετά από 3.5 χρόνια με τα υβρίδια. Ήταν σαν να πήγα 20-30 χρόνια πίσω!! Πολύ ενοχλητική η όλη λειτουργία, το χειροκίνητο κιβώτιο και γενικά η αίσθση ότι πρέπει να «παλεύω» με το αυτοκίνητο συνέχεια, δεν είχε αυτό το αβιάστο του υβριδικού (και ηλεκτρικού φυσικά). Στον ανοιχτό δρόμο μια χαρά, αλλά στην πόλη είναι απίστευτα κουραστικό. Μια μέρα έκανα γραφείο-σπίτι (7χλμ απόσταση) πάνω από 50’. Πρέπει να πάτησα 100+ συμπλέκτη, όλο 1η – νεκρά ήμουν.

                              Το αυτοκίνητο γενικά το βρήκα πολύ αξιόλογο με πολύ ψυχωμένο μοτέρ, αρκεί να περάσεις τις 2.000σαλ. Τραβάει πολύ καλά και δειχνει πιο δυνατό από ότι ειναι, παρόλο το θεόμακρο 5αρι κιβώτιο. Θα έλεγα διασκεδαστικό σε επιταχύνσεις με 2α και 3η μέσα! Μου θύμισε αρκετά το 100αρι Φιέστα αλλά προφανώς και δεν φτάνει το 125αρι.

                              Το κιβώτιο ήταν ΟΚ. Δεν ήταν Ιαπωνικό ή Φορντ, αλλά ούτε Σιτροέν που ειναι σαν να ανακατεύεις κουβά με λάστιχα. Δεν με προβλημάτισε κάπου η χρήση του, αλλά δεν ειναι και κάτι το φοβερό. Από την άλλη έχει πάρα πολύ μακριές σχέσεις οπότε θέλει προσοχή, π.χ. δεν μπορείς εύκολα να ρολάρεις με 10χαω με 2α και να πατήσεις γκάζι να φύγει, μπορεί να χρειαστεί να καταβεάσει σε 1η. Βέβαια αντίστοιχα έχει π.χ. 120χαω με 5η με περιπου 2.500σαλ, άρα ταξιδεύει άνετα και αθόρυβα.

                              Σε οδική συμπεριφορά – όσο μπόρεσα να το δω – μου άρεσε. Ουδέτερο, με ΟΚ τιμόνι και γενικά ό,τι περιμένεις από την κατηγορία. Η ανάρτηση σχετικά άνετη (195/55/16 ελαστικά), χωρίς όμως να ειναι από τις πιο καλές της κατηγορίας. Για παράδειγμα, δεν είναι Φιέστα, το οποίο για εμένα ειναι μακράν το καλύτερο B hatch στα πάντα και ειδικά σε αναρτήσεις (οδική συμπεριφορά αλλά και άνεση!) , κινητήρα και κιβώτιο. Θα έλεγα όμως ότι ειναι από τα καλά της κατηγορίας, δεν βρήκα κάτι σημαντικά αρνητικό.

                              Τώρα ας πάω και στα της κατανάλωσης, επειδή διαβάζουμε διάφορες παπάτζες. Έκανα 200χλμ, σε συνθήκες πόλης – όχι «κάτι σαν πόλη» - αλλά πραγματική. Δηλαδή τα 200χλμ, που περίπου τα 60 ήταν Α.Ο και Μαρκοπούλου, οπότε άνετοι δρόμοι με μεγάλη ταχύτητα, έγιναν με Μ.Ο ταχύτητα 22χαω (!!!). Μιλάμε λοιπόν για καθημερινή μετακίνηση εντός αστικού ιστού σε ώρες αιχμής (και όχι οικοδομής!). Η μέση κατανάλωση ήταν 8.2λτ/100χλμ. Αυτές είναι ρεαλιστικές καταναλώσεις.
                              Συμπέρασμα: στην πόλη πάνω από τα διπλά σε σχέση με τα υβρίδια.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              I C 2 Replies Last reply Reply Quote 16
                              • I
                                ilias-a @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in Οδήγησα....:

                                Για 1 εβδομάδα οδηγούσα ένα Nissan Micra 1.000άρι του 2022, νοικιάρικο. Μην με ρωτήσετε έκδοση, κλπ, δεν έχω ιδεά. Υποθέτω με τα 100 άλογα, γιατί με τα 117 έβγαινε μόνο στις πιο ακριβές εκδόσεις. Από εξοπλισμό ειχε τα βασικά, τίποτα το ιδιαίτερο.

                                Αρχικά θα σταθώ στο σοκ να οδηγώ αμιγώς θερμικό και χειροκίνητο αυτοκίνητο μετά από 3.5 χρόνια με τα υβρίδια. Ήταν σαν να πήγα 20-30 χρόνια πίσω!! Πολύ ενοχλητική η όλη λειτουργία, το χειροκίνητο κιβώτιο και γενικά η αίσθση ότι πρέπει να «παλεύω» με το αυτοκίνητο συνέχεια, δεν είχε αυτό το αβιάστο του υβριδικού (και ηλεκτρικού φυσικά). Στον ανοιχτό δρόμο μια χαρά, αλλά στην πόλη είναι απίστευτα κουραστικό. Μια μέρα έκανα γραφείο-σπίτι (7χλμ απόσταση) πάνω από 50’. Πρέπει να πάτησα 100+ συμπλέκτη, όλο 1η – νεκρά ήμουν.

                                Το αυτοκίνητο γενικά το βρήκα πολύ αξιόλογο με πολύ ψυχωμένο μοτέρ, αρκεί να περάσεις τις 2.000σαλ. Τραβάει πολύ καλά και δειχνει πιο δυνατό από ότι ειναι, παρόλο το θεόμακρο 5αρι κιβώτιο. Θα έλεγα διασκεδαστικό σε επιταχύνσεις με 2α και 3η μέσα! Μου θύμισε αρκετά το 100αρι Φιέστα αλλά προφανώς και δεν φτάνει το 125αρι.

                                Το κιβώτιο ήταν ΟΚ. Δεν ήταν Ιαπωνικό ή Φορντ, αλλά ούτε Σιτροέν που ειναι σαν να ανακατεύεις κουβά με λάστιχα. Δεν με προβλημάτισε κάπου η χρήση του, αλλά δεν ειναι και κάτι το φοβερό. Από την άλλη έχει πάρα πολύ μακριές σχέσεις οπότε θέλει προσοχή, π.χ. δεν μπορείς εύκολα να ρολάρεις με 10χαω με 2α και να πατήσεις γκάζι να φύγει, μπορεί να χρειαστεί να καταβεάσει σε 1η. Βέβαια αντίστοιχα έχει π.χ. 120χαω με 5η με περιπου 2.500σαλ, άρα ταξιδεύει άνετα και αθόρυβα.

                                Σε οδική συμπεριφορά – όσο μπόρεσα να το δω – μου άρεσε. Ουδέτερο, με ΟΚ τιμόνι και γενικά ό,τι περιμένεις από την κατηγορία. Η ανάρτηση σχετικά άνετη (195/55/16 ελαστικά), χωρίς όμως να ειναι από τις πιο καλές της κατηγορίας. Για παράδειγμα, δεν είναι Φιέστα, το οποίο για εμένα ειναι μακράν το καλύτερο B hatch στα πάντα και ειδικά σε αναρτήσεις (οδική συμπεριφορά αλλά και άνεση!) , κινητήρα και κιβώτιο. Θα έλεγα όμως ότι ειναι από τα καλά της κατηγορίας, δεν βρήκα κάτι σημαντικά αρνητικό.

                                Τώρα ας πάω και στα της κατανάλωσης, επειδή διαβάζουμε διάφορες παπάτζες. Έκανα 200χλμ, σε συνθήκες πόλης – όχι «κάτι σαν πόλη» - αλλά πραγματική. Δηλαδή τα 200χλμ, που περίπου τα 60 ήταν Α.Ο και Μαρκοπούλου, οπότε άνετοι δρόμοι με μεγάλη ταχύτητα, έγιναν με Μ.Ο ταχύτητα 22χαω (!!!). Μιλάμε λοιπόν για καθημερινή μετακίνηση εντός αστικού ιστού σε ώρες αιχμής (και όχι οικοδομής!). Η μέση κατανάλωση ήταν 8.2λτ/100χλμ. Αυτές είναι ρεαλιστικές καταναλώσεις.
                                Συμπέρασμα: στην πόλη πάνω από τα διπλά σε σχέση με τα υβρίδια.

                                Φανη αν ειχε μια κοντυτερη μεταδοση στην πολη θα ηταν οικονομικοτερο ισως και 0.4-0.7 λιτρα κατω.
                                Ειλικρινα δεν καταλαβαινω το λογο που τα αυτοκινητα πολης τα φτιαχνουν-φερνουν με μακριες σχεσεις, ας ειχαν τις 3 πρωτες κοντες και να απλωναν την τελευταια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • C
                                  civil357 @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in Οδήγησα....:

                                  Ουδέτερο, με ΟΚ τιμόνι και γενικά ό,τι περιμένεις από την κατηγορία. Η ανάρτηση σχετικά άνετη (195/55/16 ελαστικά), χωρίς όμως να ειναι από τις πιο καλές της κατηγορίας. Για παράδειγμα, δεν είναι Φιέστα, το οποίο για εμένα ειναι μακράν το καλύτερο B hatch στα πάντα και ειδικά σε αναρτήσεις (οδική συμπεριφορά αλλά και άνεση!) , κινητήρα και κιβώτιο. Θα έλεγα όμως ότι ειναι από τα καλά της κατηγορίας, δεν βρήκα κάτι σημαντικά αρνητικό.

                                  Αναφορά σε ίδιο όχημα με τον dci. Πρώτα "μπαλονιάζουν" τα ελαστικά και μετά σε προδίδει το στήσιμο. Θα μου πείς το αποτέλεσμα ίδιο είναι ( όριο) απλά το γράφω. Από την άλλη τα ελαστικά βοηθούν στην άνεση η οποία δεν είναι το δυνατό του σημείο .

                                  Καλό (όχι το καλύτερο) και αξιόπιστο αυτοκίνητο , σε σχεδόν 300Κ χιλιόμετρα πλέον , κατανάλωση 4,3 ( ελάχιστα πόλη ) και πολύ αξιόπιστο, τώρα ζητάει ημιαξόνιο και ίσως και ψυγείο. Φθορές εσωτερικά μηδενικές ( τι να χαλάσει κιόλας...).
                                  Αν αναζητάτε χαμάλη ( εκτός βαρύ αστικού κέντρου) ρίξτε του μια ματιά , ιδίως σε πετρέλαιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • limited_one
                                    limited_one moderator last edited by

                                    Οδήγησα και ένα διήμερο το ηλεκτρικό Honda - e.

                                    Εδώ και τρία χρόνια το σκεφτομουν αλλά ή δεν ήταν διαθέσιμο όταν το ήθελα ή η τιμή του εκείνη την περίοδο ήταν στα ύψη.
                                    Παρέλαβα στο αεροδρόμιο Αθηνών τρίτη πρωί, η παρέα εντυπωσιάστηκε από το εξωτερικό ντιζάιν μέσα και εξω, και αρχίσαμε την διαδρομή για το κέντρο.

                                    Αρνητικό ήταν η κατακόρυφη μείωση της διαθέσιμης μπαταρίας σε συνθήκες Αττικής οδού, όταν μπήκαμε όμως στην Αθήνα η αυτονομία βελτιώθηκε αισθητά.

                                    Αρνητικό ήταν και το γεγονός ότι δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες γιατί δεν μπορούσα να αντιληφθώ καλά τις άκρες του αυτοκινήτου. Υποψιάζομαι ότι με τον καιρό το συνηθίζεις όμως.

                                    Το multimedia με της τρεις οθόνες ήταν εντυπωσιακό αλλά είναι αργό και το ενσωματωμένο gps είναι για κλάματα. Ευτυχώς σύνδεσα το iPhone με το CarPlay και σώθηκε η κατάσταση.

                                    Εχει ωραία οδηγική συμπεριφορά αλλά κοπανάει αρκετά στην εγκάρσιες ανωμαλίες.

                                    Εχει επιλογή για one pedal το οποίο είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση αλλά στο παρκάρισμα και ειδικά σε μικρές μανούβρες δεν βόλευε οπότε το απενεργοποιούσα στο πάρκινγκ.

                                    Οπως είπα και πριν η αυτονομία του είναι τραγική άρα η κατοχή του χωρίς δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία θα είναι δύσκολη.

                                    Αν είχα κάνει περισσότερη έρευνα χθες θα μπορούσα να παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ με φόρτιση και θα πλήρωνα μόνο την φόρτιση.

                                    Πήγα στο γκάζι χθες πρωί και το πάρκινγκ που βρήκα με φορτιστή δεν είχε διαθέσιμες θέσεις οπότε το έβαλα σε κανονικό και πλήρωσα 15€ και φεύγοντας το απόγευμα βρήκα δίπλα φορτιστή όπου κούμπωσα και πήγαμε για φαγητό. Οι κάτοχοι έχουν δίκιο, απλά πρέπει να σκέφτεσαι λίγο διαφορετικά και νομίζω ότι σε λίγες ημέρες έχεις βρει τον τρόπο να συνδυάζεις πάρκινγκ με φόρτιση με κόστος 7,80€.

                                    Μάλλον θα το ξανά νοικιάσω σε δυο εβδομάδες που θα είμαι Αθήνα πάλι.

                                    IMG_8433.jpeg IMG_8434.jpeg

                                    IMG_8435.jpeg

                                    D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 13
                                    • D
                                      dettol @limited_one last edited by fanis75

                                      @limited_one said in Οδήγησα....:

                                      Οδήγησα και ένα διήμερο το ηλεκτρικό Honda - e.

                                      Εδώ και τρία χρόνια το σκεφτομουν αλλά ή δεν ήταν διαθέσιμο όταν το ήθελα ή η τιμή του εκείνη την περίοδο ήταν στα ύψη.
                                      Παρέλαβα στο αεροδρόμιο Αθηνών τρίτη πρωί, η παρέα εντυπωσιάστηκε από το εξωτερικό ντιζάιν μέσα και εξω, και αρχίσαμε την διαδρομή για το κέντρο.

                                      Αρνητικό ήταν η κατακόρυφη μείωση της διαθέσιμης μπαταρίας σε συνθήκες Αττικής οδού, όταν μπήκαμε όμως στην Αθήνα η αυτονομία βελτιώθηκε αισθητά.

                                      Αρνητικό ήταν και το γεγονός ότι δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες γιατί δεν μπορούσα να αντιληφθώ καλά τις άκρες του αυτοκινήτου. Υποψιάζομαι ότι με τον καιρό το συνηθίζεις όμως.

                                      Το multimedia με της τρεις οθόνες ήταν εντυπωσιακό αλλά είναι αργό και το ενσωματωμένο gps είναι για κλάματα. Ευτυχώς σύνδεσα το iPhone με το CarPlay και σώθηκε η κατάσταση.

                                      Εχει ωραία οδηγική συμπεριφορά αλλά κοπανάει αρκετά στην εγκάρσιες ανωμαλίες.

                                      Εχει επιλογή για one pedal το οποίο είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση αλλά στο παρκάρισμα και ειδικά σε μικρές μανούβρες δεν βόλευε οπότε το απενεργοποιούσα στο πάρκινγκ.

                                      Οπως είπα και πριν η αυτονομία του είναι τραγική άρα η κατοχή του χωρίς δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία θα είναι δύσκολη.

                                      Αν είχα κάνει περισσότερη έρευνα χθες θα μπορούσα να παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ με φόρτιση και θα πλήρωνα μόνο την φόρτιση.

                                      Πήγα στο γκάζι χθες πρωί και το πάρκινγκ που βρήκα με φορτιστή δεν είχε διαθέσιμες θέσεις οπότε το έβαλα σε κανονικό και πλήρωσα 15€ και φεύγοντας το απόγευμα βρήκα δίπλα φορτιστή όπου κούμπωσα και πήγαμε για φαγητό. Οι κάτοχοι έχουν δίκιο, απλά πρέπει να σκέφτεσαι λίγο διαφορετικά και νομίζω ότι σε λίγες ημέρες έχεις βρει τον τρόπο να συνδυάζεις πάρκινγκ με φόρτιση με κόστος 7,80€.

                                      Μάλλον θα το ξανά νοικιάσω σε δυο εβδομάδες που θα είμαι Αθήνα πάλι.

                                      πανεμορφο αμαξι, μπροστα για την εποχη του, αλλα το ιδιο ισχυει και τιμολογιακα. Νομιζω οταν παρουσιαστηκε κοστιζε περιπου 35 χιλιαρικα. Εως τα 20 θα ειχε ενδιαφερον, ακομα και με την τραγικη αυτονομια που εχει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • cirus
                                        cirus @limited_one last edited by

                                        @limited_one said in Οδήγησα....:

                                        Οδήγησα και ένα διήμερο το ηλεκτρικό Honda - e.

                                        Εδώ και τρία χρόνια το σκεφτομουν αλλά ή δεν ήταν διαθέσιμο όταν το ήθελα ή η τιμή του εκείνη την περίοδο ήταν στα ύψη.
                                        Παρέλαβα στο αεροδρόμιο Αθηνών τρίτη πρωί, η παρέα εντυπωσιάστηκε από το εξωτερικό ντιζάιν μέσα και εξω, και αρχίσαμε την διαδρομή για το κέντρο.

                                        Αρνητικό ήταν η κατακόρυφη μείωση της διαθέσιμης μπαταρίας σε συνθήκες Αττικής οδού, όταν μπήκαμε όμως στην Αθήνα η αυτονομία βελτιώθηκε αισθητά.

                                        Αρνητικό ήταν και το γεγονός ότι δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες γιατί δεν μπορούσα να αντιληφθώ καλά τις άκρες του αυτοκινήτου. Υποψιάζομαι ότι με τον καιρό το συνηθίζεις όμως.

                                        Το multimedia με της τρεις οθόνες ήταν εντυπωσιακό αλλά είναι αργό και το ενσωματωμένο gps είναι για κλάματα. Ευτυχώς σύνδεσα το iPhone με το CarPlay και σώθηκε η κατάσταση.

                                        Εχει ωραία οδηγική συμπεριφορά αλλά κοπανάει αρκετά στην εγκάρσιες ανωμαλίες.

                                        Εχει επιλογή για one pedal το οποίο είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση αλλά στο παρκάρισμα και ειδικά σε μικρές μανούβρες δεν βόλευε οπότε το απενεργοποιούσα στο πάρκινγκ.

                                        Οπως είπα και πριν η αυτονομία του είναι τραγική άρα η κατοχή του χωρίς δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία θα είναι δύσκολη.

                                        Αν είχα κάνει περισσότερη έρευνα χθες θα μπορούσα να παρκάρω σε ιδιωτικό πάρκινγκ με φόρτιση και θα πλήρωνα μόνο την φόρτιση.

                                        Πήγα στο γκάζι χθες πρωί και το πάρκινγκ που βρήκα με φορτιστή δεν είχε διαθέσιμες θέσεις οπότε το έβαλα σε κανονικό και πλήρωσα 15€ και φεύγοντας το απόγευμα βρήκα δίπλα φορτιστή όπου κούμπωσα και πήγαμε για φαγητό. Οι κάτοχοι έχουν δίκιο, απλά πρέπει να σκέφτεσαι λίγο διαφορετικά και νομίζω ότι σε λίγες ημέρες έχεις βρει τον τρόπο να συνδυάζεις πάρκινγκ με φόρτιση με κόστος 7,80€.

                                        Μάλλον θα το ξανά νοικιάσω σε δυο εβδομάδες που θα είμαι Αθήνα πάλι.

                                        Για μένα προσωπικά αυτό είναι το πιο ομορφο μικρό ηλεκτρικο που έχει βγει μεχρι και σήμερα που μιλάμε

                                        αλλα ήταν νομίζω μια ασκηση από την Honda δεν είχε πιθανότητα επιτυχίας με την τραγική αυτονομία του και την τιμή του

                                        αν ξανανοικιάσεις ηλεκτρικό αμαξάκι γνώμη μου είναι να διαλέξεις κάποιο άλλο να δεις και ένα ηλεκτρικο με κανονική αυτονομία που κάνει την ζωη πολύ πιο εύκολη από τουτο που πρέπει να έχεις συνέχεια στο μυαλό σου που θα το φορτίσεις καθε φορά και σε κάθε διαδρομη. Αυτό που περιεγραψες χαλάει πάρα πολύ την εμπειρία ενος ηλεκτρικου

                                        παίζει και με μια μόνο φόρτιση ένα άλλο να σε βγάλει ολη την παραμονη σου. Το YUDO μου σαν παράδειγμα βγάζει 260-300 χλμ χαλαρα χωρις αυτό το αγχος που βίωσες. Δεν ξερω βεβαια αν ενα dolfin ή ενα συχρονο αμαξάκι με καλή αυτονομία είναι available για ενοικιαση, το γράφω χωρίς να γνωρίζω

                                        ενα BMW i3 με μικρή μπαταρία θα ήταν το ίδιο πάνω κάτω με το honda σε αυτονομία απλά πολύ πιο γρήγορο

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          civil357 last edited by

                                          Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
                                          Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
                                          Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @civil357 last edited by

                                            @civil357 said in Οδήγησα....:

                                            Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
                                            Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
                                            Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

                                            αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
                                            Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

                                            N R 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 502
                                            • 503
                                            • 504
                                            • 505
                                            • 506
                                            • 518
                                            • 519
                                            • 504 / 519
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr