Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 651
    • 652
    • 653
    • 654
    • 655
    • 900
    • 901
    • 653 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18010
    407862
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by

      Αυτή η σούπερ τεχνολογία για τις μπαταρίες να ξέρετε δεν θα έρθει ποτέ και τουλάχιστον μεχρι τα τελη του αιώνα το άφθονο και φθηνό λίθιο θα είναι οτι πιο εξωτικό θα δείτε.

      Πάρτε τώρα που γυρίζει εχει επιδότηση και φθηνή Kwh !

      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vagkirk @bekiaris last edited by

        @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        το οποίο μαζί με 3 φασικό ρολοί, πίνακες, καλώδια, wallbox, και όλα τα μπιχλιμπίδια που ζητούσε ο ΔΕΔΔΗΕ για το ΕΛΟΤ HD-60364 ξεπέρασαν τα 4.000 ίσως και παραπάνω, κάποια στιγμή έχασα το νούμερο

        cC @criuser

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dettol @fiverg last edited by

          @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Δίνεις φόρο κίνητρα και επιδότηση.
          Λυπάμαι αλλά τέτοιου είδους αλλαγές δεν ξεκινούν από τα πατησια και τα Πετράλώνα.

          Βλέπεις όμως ότι αυτό σε βάθος χρόνου είναι προβληματικό (και τώρα είναι). Τα "Πατήσια και τα Πετράλωνα" καλούνται με τους φόρους τους να επιδοτήσουν την αγορά 5μετρων sedan και SUV 2 τόνων σε πιο εύπορους αγοραστές που κατά βάση μπορεί να τα έχουν και σαν δεύτερα ή τρίτα αυτοκίνητα (κι εγώ αν πάρω τέτοιος θα είμαι 🙂 ,έχω θερμικό έστω και παλιό) ενώ οι ίδιοι έχουν σαν μόνο μέλλον ένα θερμικό. Και θα πρέπει να το κάνουν αυτό εις το όνομα της "προστασίας του περιβάλλοντος".

          Προς το παρόν δεν υπάρχει αντίλογος, σε 5-10 χρόνια όμως ο τότε βελόπουλος, η μελόνι, η λεπέν, ο τράμπ κλπ μπορεί να ακούγονται πολύ πιο πιστευτοί στην πλέμπα αν κατακρίνουν τέτοιου είδους μέτρα.

          ΥΓ: Να πω πάντως ότι επειδή αναφέρθηκαν και σαν παράδειγμα τα κινητά, πρώτα έγινε η εξάπλωση του δικτύου ώστε να πειστεί η πλέμπα να αγοράσει και μετά έγινε το "μπαμ". Στην αρχή κινητό είχαν όντως λίγοι αλλά η πρακτικότητα του δικτύου μαζί με την πτώση των τιμών έφεραν την εξάπλωση. Εδώ προς το παρόν ούτε ιδιαίτερη πρακτικότητα έχουμε, ούτε καμιά αξιοσημείωτη πτώση τιμών (αν τις δούμε χωρίς τις επιδοτήσεις).

          Αν αρχίσουμε κουβέντα σχετικά με φόρους και ποιος πληρώνει τι σε αυτήν την χώρα, θα κάνουμε κύκλους χωρίς να καταλήξουμε κάπου. Το μόνο που θα καταφέρουμε θα είναι να χαλάσουμε τις καρδιές μας. Θα σου πω όμως και τον αντίλογο σε αυτό που είπες, έτσι για να έχεις υπόψιν σου και την άλλη πλευρά. «Τα πατησια και τα Πετράλώνα» (βάλτε οποίες περιοχές θέλετε εδώ) απλά δεν πληρώνουν σχεδόν κανέναν φόρο εισοδήματος και καρπώνονται των επιδομάτων. Τα επιδόματα αυτά μπορώ άνετα να πω ότι τα πληρώνω εγώ, αφού πληρώνω εισφορά αλληλεγγύης πάνω από τους ήδη υπάρχοντες φόρους εισοδήματος.
          Επομένως, τις φοροαπαλλαγές των ηλεκτρικών, εγώ τις πληρώνω και εγώ τις καρπώνομαι.
          Όσο για το 9χιλιαρο (ή 6χιλιαρο) αν το ψάξετε θα δείτε ότι έχει λίγο παράξενη πηγή. Κάτι με emissions credits μυρίζει η φάση.

          Υπεραπλούστευσα, το γνωρίζω, αλλά όπως μπορεί να πράξει αυτό η μια πλευρά, έτσι μπορεί και η άλλη 😁

          F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Επομένως, τις φοροαπαλλαγές των ηλεκτρικών, εγώ τις πληρώνω και εγώ τις καρπώνομαι.

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Αν αρχίσουμε κουβέντα σχετικά με φόρους και ποιος πληρώνει τι σε αυτήν την χώρα, θα κάνουμε κύκλους χωρίς να καταλήξουμε κάπου. Το μόνο που θα καταφέρουμε θα είναι να χαλάσουμε τις καρδιές μας

            Εγώ!!!!

            Μόνο πληρώνω. Δεν παίρνω τίποτα πίσω.

            Ούτε ένα πίτογυρο δεν μου έχει κεράσει αυτή η χώρα. Να μου πει πάρε και φάε παλιοβοδι, από εμένα κρεμασμένο. Και αυτό πανάκριβο έγινε.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fiverg @dettol last edited by

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Δίνεις φόρο κίνητρα και επιδότηση.
              Λυπάμαι αλλά τέτοιου είδους αλλαγές δεν ξεκινούν από τα πατησια και τα Πετράλώνα.

              Βλέπεις όμως ότι αυτό σε βάθος χρόνου είναι προβληματικό (και τώρα είναι). Τα "Πατήσια και τα Πετράλωνα" καλούνται με τους φόρους τους να επιδοτήσουν την αγορά 5μετρων sedan και SUV 2 τόνων σε πιο εύπορους αγοραστές που κατά βάση μπορεί να τα έχουν και σαν δεύτερα ή τρίτα αυτοκίνητα (κι εγώ αν πάρω τέτοιος θα είμαι 🙂 ,έχω θερμικό έστω και παλιό) ενώ οι ίδιοι έχουν σαν μόνο μέλλον ένα θερμικό. Και θα πρέπει να το κάνουν αυτό εις το όνομα της "προστασίας του περιβάλλοντος".

              Προς το παρόν δεν υπάρχει αντίλογος, σε 5-10 χρόνια όμως ο τότε βελόπουλος, η μελόνι, η λεπέν, ο τράμπ κλπ μπορεί να ακούγονται πολύ πιο πιστευτοί στην πλέμπα αν κατακρίνουν τέτοιου είδους μέτρα.

              ΥΓ: Να πω πάντως ότι επειδή αναφέρθηκαν και σαν παράδειγμα τα κινητά, πρώτα έγινε η εξάπλωση του δικτύου ώστε να πειστεί η πλέμπα να αγοράσει και μετά έγινε το "μπαμ". Στην αρχή κινητό είχαν όντως λίγοι αλλά η πρακτικότητα του δικτύου μαζί με την πτώση των τιμών έφεραν την εξάπλωση. Εδώ προς το παρόν ούτε ιδιαίτερη πρακτικότητα έχουμε, ούτε καμιά αξιοσημείωτη πτώση τιμών (αν τις δούμε χωρίς τις επιδοτήσεις).

              Αν αρχίσουμε κουβέντα σχετικά με φόρους και ποιος πληρώνει τι σε αυτήν την χώρα, θα κάνουμε κύκλους χωρίς να καταλήξουμε κάπου. Το μόνο που θα καταφέρουμε θα είναι να χαλάσουμε τις καρδιές μας. Θα σου πω όμως και τον αντίλογο σε αυτό που είπες, έτσι για να έχεις υπόψιν σου και την άλλη πλευρά. «Τα πατησια και τα Πετράλώνα» (βάλτε οποίες περιοχές θέλετε εδώ) απλά δεν πληρώνουν σχεδόν κανέναν φόρο εισοδήματος και καρπώνονται των επιδομάτων. Τα επιδόματα αυτά μπορώ άνετα να πω ότι τα πληρώνω εγώ, αφού πληρώνω εισφορά αλληλεγγύης πάνω από τους ήδη υπάρχοντες φόρους εισοδήματος.
              Επομένως, τις φοροαπαλλαγές των ηλεκτρικών, εγώ τις πληρώνω και εγώ τις καρπώνομαι.
              Όσο για το 9χιλιαρο (ή 6χιλιαρο) αν το ψάξετε θα δείτε ότι έχει λίγο παράξενη πηγή. Κάτι με emissions credits μυρίζει η φάση.

              Υπεραπλούστευσα, το γνωρίζω, αλλά όπως μπορεί να πράξει αυτό η μια πλευρά, έτσι μπορεί και η άλλη 😁

              Το υπεραπλουστευεις όντως γιατί αν το πάμε έτσι την μεγαλύτερη επιδότηση θα έπρεπε να παίρνει οποίος πληρώνει τους περισσότερους φόρους (και πάλι με συμφέρει 🙂 ).
              Δεν αναφερόμουνα ωστόσο τόσο πολύ στην Ελλάδα που έτσι κι αλλιώς ακολουθεί τις αποφάσεις όσο δυτικες χωρες όπως ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία κλπ όπου οι φορολογούμενοι γενικά έχουν μάθει να ψάχνουν περισσότερο στο που καταναλωνονται οι φόροι τους και τέτοιες προφανείς στρεβλώσεις οπως οι επιδοτησεις ηλεκτρικων στην τωρινη τους μορφη δεν θα επιζήσουν για πολύ (άποψη μου).

              bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bekiaris
                bekiaris @fiverg last edited by

                @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Δεν αναφερόμουνα ωστόσο τόσο πολύ στην Ελλάδα που έτσι κι αλλιώς ακολουθεί τις αποφάσεις όσο δυτικες χωρες όπως ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία κλπ όπου οι φορολογούμενοι γενικά έχουν μάθει να ψάχνουν περισσότερο στο που καταναλωνονται οι φόροι τους και τέτοιες προφανείς στρεβλώσεις οπως οι επιδοτησεις ηλεκτρικων στην τωρινη τους μορφη δεν θα επιζήσουν για πολύ (άποψη μου).

                Αυτο το αναφέρουν πολύ ειδικά τώρα και με τα κινέζικα, που στην ουσία επιδοτούν τα ηλεκτρικά και τα χρήματα πάνε στην Κίνα (μέχρι να επιβάλλουν τους δασμούς που και αυτό στην τελική θα γυρίσει μπουμερανγκ εφόσον η Κίνα ασκήσει πιέσεις σε άλλα κομάτια του εμπορίου). Δεν αποκλειεται, πάντως το κινούμε ηλεκτρικά 3 θα υπάρχει στον χρόνο που αναφέρεται, για το 4 τίποτα δεν ειναι σίγουρο. Τέλος, ως προς την Ελλάδ πιστεύω, οτι επειδή η συμμετοχή των ιδιωτών στα ηλεκτρικά ειναι μικρή, ίσως επανεξετάσουν ένα τέταρτο πρόγραμμα με μικρότερο ποσοστό για εταιρίες, πχ 3-4 χιλιάρικα και 8 για ιδιώτες, νομιζω οτι για 2 ή και 3 χρόνια ακόμα θα έχουμε κάποιας μορφής επιδότηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • piliourits
                  piliourits last edited by piliourits

                  Οι φαυλοι κύκλοι λογικής που περιγράφετε, ποιος πληρώνει φόρους, ποιος τους καρπώνεται, ποιος και τι επιδοτείται με αυτούς κλπ. δείχνουν πόσο ακατάλληλο είναι το τρέχον οικονομικό σύστημα της κατ' όνομα "Ελεύθερης" αγοράς, για γρήγορες επιτυχημένες μαζικές αλλαγές σε παγκόσμιο ή έστω επίπεδο κάθε ηπείρου.
                  Όχι, να μη γίνει κανένα σοβιετ παλαιού τύπου, αλλά μη περιμένετε να επιτευχθούν οι στόχοι "υπερ του κλίματος" που ανακοινώνουν, όταν πρώτο μέλημα είναι το ποσό δυνατόν μεγαλύτερο οικονομικό κέρδος θα έχει ο καθένας εμπλεκόμενος για τη πάρτη του και με το λόμπυινγκ πανίσχυρο.
                  Αυτή τη στιγμή υπάρχουν "5μετρες μαουνες για ευκατάστατους" γιατί μόνο αυτές μπορούν να παράγουν κέρδος για τους παραγωγούς τους. Και οι υπόλοιπες εταιρείες, απομιμήσεις απο αυτές τις μαουνες προσπαθούν να φτιάξουν και να πουλήσουν, οι περισσότεροι με χασούρα, που όταν δεν την αντέχουν, σταματάνε την προσπάθεια (βλέπε ηλεκτρικά Μερσεντες...)
                  Τα μικρά "οικονομικά" ηλεκτρικά μπορούν να παραχθούν προς το παρόν μόνο με χασούρα, γι αυτό παράγονται με επιδοτήσεις της κινεζικής κυβέρνησης που είναι λίγο σοβιετο-καπιταλιστες και δεν έχουν να λογοδοτησουν σε στεηκχόλντερς και σεαρχόλντερς και "καίνε" χρήμα άφοβα, ενώ παραδοσιακοί κατασκευαστές και δεν θέλουν και δεν μπορούν, κι όταν το κάνουν, να παράγουν μικρά ηλεκτρικά, έχει πολύ πλάκα το αποτέλεσμα, όπως τα Dacia ή οι πειραματικές προσπάθειες της Σιτροεν... Γερμανοί ανίκανοι και Ιάπωνες που δεν θέλουν, να εμπλακούν σε αυτό το κάψιμο χρήματος...

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  bekiaris F 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                  • bekiaris
                    bekiaris @piliourits last edited by

                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Τα μικρά "οικονομικά" ηλεκτρικά μπορούν να παραχθούν προς το παρόν μόνο με χασούρα, γι αυτό παράγονται με επιδοτήσεις της κινεζικής κυβέρνησης που είναι λίγο σοβιετο-καπιταλιστες και δεν έχουν να λογοδοτησουν σε στεηκχόλντερς και σεαρχόλντερς και "καίνε" χρήμα άφοβα, ενώ παραδοσιακοί κατασκευαστές και δεν θέλουν και δεν μπορούν, κι όταν το κάνουν, να παράγουν μικρά ηλεκτρικά...

                    Αρε Πύλιου, πόσο μου έχεις λείψει!!! Απλά από απορία, ποιες ειναι η 5μετρες μαούνες για ευκατάστατους που βγάζουν κέρδος?

                    ΥΣ. θέλω να αγοράσω ένα μικρό σπιτάκι με γη υποχρεωτικά στη Ζαγορά και να γίνω γείτονας σου, έχεις τίπότα υπόψιν σου να μου προτείνεις? λάβε υπόψιν σου και ηλιοφάνεια για να βάλω πανέλια κ να φορτίζω το Τουτου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fiverg @piliourits last edited by fiverg

                      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Οι φαυλοι κύκλοι λογικής που περιγράφετε, ποιος πληρώνει φόρους, ποιος τους καρπώνεται, ποιος και τι επιδοτείται με αυτούς κλπ. δείχνουν πόσο ακατάλληλο είναι το τρέχον οικονομικό σύστημα της κατ' όνομα "Ελεύθερης" αγοράς, για γρήγορες επιτυχημένες μαζικές αλλαγές σε παγκόσμιο ή έστω επίπεδο κάθε ηπείρου.
                      Όχι, να μη γίνει κανένα σοβιετ παλαιού τύπου, αλλά μη περιμένετε να επιτευχθούν οι στόχοι "υπερ του κλίματος" που ανακοινώνουν, όταν πρώτο μέλημα είναι το ποσό δυνατόν μεγαλύτερο οικονομικό κέρδος θα έχει ο καθένας εμπλεκόμενος για τη πάρτη του και με το λόμπυινγκ πανίσχυρο.
                      Αυτή τη στιγμή υπάρχουν "5μετρες μαουνες για ευκατάστατους" γιατί μόνο αυτές μπορούν να παράγουν κέρδος για τους παραγωγούς τους. Και οι υπόλοιπες εταιρείες, απομιμήσεις απο αυτές τις μαουνες προσπαθούν να φτιάξουν και να πουλήσουν, οι περισσότεροι με χασούρα, που όταν δεν την αντέχουν, σταματάνε την προσπάθεια (βλέπε ηλεκτρικά Μερσεντες...)
                      Τα μικρά "οικονομικά" ηλεκτρικά μπορούν να παραχθούν προς το παρόν μόνο με χασούρα, γι αυτό παράγονται με επιδοτήσεις της κινεζικής κυβέρνησης που είναι λίγο σοβιετο-καπιταλιστες και δεν έχουν να λογοδοτησουν σε στεηκχόλντερς και σεαρχόλντερς και "καίνε" χρήμα άφοβα, ενώ παραδοσιακοί κατασκευαστές και δεν θέλουν και δεν μπορούν, κι όταν το κάνουν, να παράγουν μικρά ηλεκτρικά, έχει πολύ πλάκα το αποτέλεσμα, όπως τα Dacia ή οι πειραματικές προσπάθειες της Σιτροεν... Γερμανοί ανίκανοι και Ιάπωνες που δεν θέλουν, να εμπλακούν σε αυτό το κάψιμο χρήματος...

                      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Οι φαυλοι κύκλοι λογικής που περιγράφετε, ποιος πληρώνει φόρους, ποιος τους καρπώνεται, ποιος και τι επιδοτείται με αυτούς κλπ. δείχνουν πόσο ακατάλληλο είναι το τρέχον οικονομικό σύστημα της κατ' όνομα "Ελεύθερης" αγοράς, για γρήγορες επιτυχημένες μαζικές αλλαγές σε παγκόσμιο ή έστω επίπεδο κάθε ηπείρου.
                      Όχι, να μη γίνει κανένα σοβιετ παλαιού τύπου, αλλά μη περιμένετε να επιτευχθούν οι στόχοι "υπερ του κλίματος" που ανακοινώνουν, όταν πρώτο μέλημα είναι το ποσό δυνατόν μεγαλύτερο οικονομικό κέρδος θα έχει ο καθένας εμπλεκόμενος για τη πάρτη του και με το λόμπυινγκ πανίσχυρο.
                      Αυτή τη στιγμή υπάρχουν "5μετρες μαουνες για ευκατάστατους" γιατί μόνο αυτές μπορούν να παράγουν κέρδος για τους παραγωγούς τους. Και οι υπόλοιπες εταιρείες, απομιμήσεις απο αυτές τις μαουνες προσπαθούν να φτιάξουν και να πουλήσουν, οι περισσότεροι με χασούρα, που όταν δεν την αντέχουν, σταματάνε την προσπάθεια (βλέπε ηλεκτρικά Μερσεντες...)
                      Τα μικρά "οικονομικά" ηλεκτρικά μπορούν να παραχθούν προς το παρόν μόνο με χασούρα, γι αυτό παράγονται με επιδοτήσεις της κινεζικής κυβέρνησης που είναι λίγο σοβιετο-καπιταλιστες και δεν έχουν να λογοδοτησουν σε στεηκχόλντερς και σεαρχόλντερς και "καίνε" χρήμα άφοβα, ενώ παραδοσιακοί κατασκευαστές και δεν θέλουν και δεν μπορούν, κι όταν το κάνουν, να παράγουν μικρά ηλεκτρικά, έχει πολύ πλάκα το αποτέλεσμα, όπως τα Dacia ή οι πειραματικές προσπάθειες της Σιτροεν... Γερμανοί ανίκανοι και Ιάπωνες που δεν θέλουν, να εμπλακούν σε αυτό το κάψιμο χρήματος...

                      Μόνο που η κινεζική κυβέρνηση δεν δίνει επίσης λογαριασμό και στην πλεμπα της. Η οποία πλεμπα στα δυτικά "πειναει" ώστε στα ανατολικά να μπορεί να φτιάχνει ηλεκτρικά με χασουρα. Με την υπόσχεση ότι με τις εξαγωγές κάποτε και οι δυτικοί πλεμπαιοι θα ανεβάσουν το βιοτικό τους επίπεδο σαν τους ανατολικους αφού θα φτιάχνουν κι αυτοι ηλεκτρικά. Είναι δύσκολη εξίσωση και το τέλειο δεν υπάρχει.

                      Παραγωγή με χασουρα σε οποιασδήποτε μορφής οικονομία χωρίς συνέπειες δεν υφίσταται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser @vagkirk last edited by

                        @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        το οποίο μαζί με 3 φασικό ρολοί, πίνακες, καλώδια, wallbox, και όλα τα μπιχλιμπίδια που ζητούσε ο ΔΕΔΔΗΕ για το ΕΛΟΤ HD-60364 ξεπέρασαν τα 4.000 ίσως και παραπάνω, κάποια στιγμή έχασα το νούμερο

                        cC @criuser

                        Εγώ τα λέω, αλλά περιμένω κιόλας να με δικαιώσει η ιστορία...😊

                        Οσο για τις τιμές των ηλεκτρικών, είναι κοντά στα θερμικά, γιατί έχουν επιδοτήσεις, ενώ τα θερμικά πληρώνουν τέλος ταξινόμησης.

                        Αν πάμε στα ίσια δεν υπάρχει σύγκριση τιμών, ενώ και τα υβριδικά είναι μία λύση.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • J
                          Johnny 0 last edited by

                          Οι Κινέζοι μπαίνουν σε πολλές κατηγορίες οχημάτων και όχι μόνο στα πλήρως ηλεκτρικά. Ακόμη και στα pickup trucks που γουστάρουν οι Αμερικάνοι να χωθουν με οχήματα όπως το Byd Shark. Φυσικά και δεν πρόκειται να κάτσουν οι άλλοι κατασκευαστές να τους φάνε όλη την πίτα.
                          Το πρόβλημα με τους Κινέζους είναι η φήμη τους, τους ενδιαφέρει η πώληση και μετά δεν ξέρουν τι θα πει after sales service, εγγυήσεις κλπ. Οπότε παρότι έχω και γκαράζ και τσάμπα ρεύμα από φωτοβολταϊκά, για καμία 3ετια τουλάχιστον δεν θα ασχοληθώ, αφού δεν καίγομαι να αλλάξω και αμάξι.

                          Γνώμη μου πάντως γενικά για τα ηλεκτρικα στη χώρα μας, θα έπρεπε οι εταιρίες για να διευκολύνουν την αποδοχή τους, να κάνουν όπως έκανε η toyota στα υδρογονοκινητα, συμβάσεις με εταιρείες οδικής, αν μείνεις να σε πάνε τσάμπα στον πλησιέστερο σταθμό φόρτισης. Γιατί το δίκτυο είναι προβληματικό ακόμη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jammamon last edited by jammamon

                            https://m.youtube.com/watch?v=w1zKfIQUQ-s

                            Εξαιρετικο.

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dstou last edited by

                              *Οσο για τις τιμές των ηλεκτρικών, είναι κοντά στα θερμικά, γιατί έχουν επιδοτήσεις, ενώ τα θερμικά πληρώνουν τέλος ταξινόμησης.

                              Αν πάμε στα ίσια δεν υπάρχει σύγκριση τιμών, ενώ και τα υβριδικά είναι μία λύση.*

                              Θυμάμαι την υπέρτατη μπαρούφα που μας πιπίλαγαν τ'αυτιά πριν από μια 5ετία. Ότι μέχρι το 2023 τα ηλεκτρικά θα έχουν ίδιο κόστος με τα θερμικά.
                              Και είναι αυταπόδεικτη μπαρούφα, έχουμε πιάσει β'2024 και ακόμη στο περίμενε είμαστε.
                              Τώρα η κασσέτα παίζει αλλιώς. Ναι μεν είναι ακριβότερα, αλλά σε συνολικό κόστος χρήσης είναι το ίδιο, μπορεί και φθηνότερα.
                              Έ ρε και μπούνε και φόροι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Τα ηλεκτρικά είναι πολύ πιο απλές κατασκευές, είναι δεδομένο ότι στο άμεσο μέλλον θα γίνουν ανταγωνιστικότερα των θερμικών

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dstou last edited by dstou

                                  To σίγουρο μέχρι στιγμής είναι το εξής: ότι οι ΓΚΟΥΡΟΥΔΕΣ της αγοράς έπεσαν και πάλι έξω. Πάμε μία φορά ακόμη :

                                  Ειδικότερα τα καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν το ίδιο κόστος με τα συμβατικά μέχρι το 2022 σε παγκόσμια βάση.

                                  η UBS αναμένει ότι μέχρι το 2024, το κόστος ενός EV θα έχει εξισωθεί με αυτό ενός συμβατικού αυτοκινήτου.

                                  Η Renault διορθώνει την έκθεση που αναφέρει ότι οι τιμές των ηλεκτρικών και των συμβατικών αυτοκινήτων θα συγκλίνουν και τελικά θα εξισωθούν ως το 2020.
                                  Ο επικεφαλής του τομέα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της γαλλικής εταιρείας Gilles Normand λέει ότι παρερμηνεύτηκε η δήλωσή του και ότι δεν αναφερόταν στο κόστος αγοράς, αλλά στο κόστος χρήσης σε βάθος πέντε χρόνων. 🤘

                                  Το 2026 η εξίσωση στην τιμή ηλεκτρικών και συμβατικών αυτοκινήτων Σύμφωνα με την έκθεση του Bloomberg ΝEF

                                  Το αργότερο έως το 2027, το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και φορτηγών στην Ευρώπη θα είναι φθηνότερο σε σχέση με τα τα συμβατικά οχήματα, αναφέρει μελέτη του BloombergNEF (BNEF)

                                  🤦

                                  https://www.ekriti.gr/kosmos/tin-timi-ton-symvatikon-mehri-2021-tha-ehoyn-ta-ilektrika-aytokinita
                                  https://carselectric.gr/oi-times-ilektrikon-kai-symvatikon-aftokiniton-tha-exisothoun-to-2024/
                                  https://www.drive.gr/news/kosmos/elektrika-aytokineta-enantion-symbatikon-semeiosate-ch
                                  https://www.caranddriver.gr/electric/arthro/ta_ilektrika_aytokinita_tha_einai_fthinotera_apo_ta_benzinokinita_prin_apo_to_2027-7799181/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Πάμε τώρα σε κάτι άλλο, που 5-7 χρόνια πριν γινόταν της Μπιγιονσέ: Αυτόνομη οδήγηση.
                                    Έχετε ακούσει/διαβάσει τίποτα σχετικό π.χ. τον τελευταίο χρόνο? Και όμως, το π.χ. 2018 γινόταν ΤΟ τζέρτζελο με αυτό το ζήτημα. Ήταν θέμα χρόνου μας έλεγαν να έρθει και στο τελευταίο αμαξάκι που παίρνει ο Φίτσουλας της διπλανής πόρτας.
                                    Θα εξελειφθούν τα ατυχήματα, θα πολλαπλασιαστεί η αποδοτικότητά μας ως εργαζόμενοι, θα μπαίνει ο γέρος, ο ανάπηρος, το παιδάκι στο ιχ και θα του λέει πήγαινέ με εκεί και θα τον πηγαίνει. Τους πήρε το κεφάλι ο Ήλωνας, ακόμα τρίβουνε στο Βιλαμπάχο, και άλλα ηχηρά.

                                    Τι έγινε και με αυτό ρε ΓΚΟΥΡΟΥΔΕΣ?

                                    monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • monman2
                                      monman2 @dstou last edited by

                                      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Πάμε τώρα σε κάτι άλλο, που 5-7 χρόνια πριν γινόταν της Μπιγιονσέ: Αυτόνομη οδήγηση.
                                      ...

                                      Τι έγινε και με αυτό ρε ΓΚΟΥΡΟΥΔΕΣ?

                                      της ΝΙΤΖΑΣ έγινε ...

                                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 last edited by

                                        Μέσα έπεσαν στις προβλέψεις για προβλέψεις.
                                        Τα ηλεκτρικα μοντέλα είναι φθηνότερα ήδη από τα αντίστοιχα θερμικα τους ακόμα και χωρίς φόρους ή επιδοτήσεις.
                                        Απλά δεν έχουν βγει τόσα στις κατηγοριες που αγοράζουμε περισσότερο.
                                        Ένα μοντελ 3 πχ με τον εξοπλισμό που έχει είναι καμιά 10αρια χιλιάδες ευρώ πιο φθηνό από την αντίστοιχη σειρά 3 με τον ίδιο εξοπλισμό.
                                        Η αυτόνομη οδήγηση είναι εδώ αλλά στην Ευρώπη δεν την αφήνουν γιατι οι εδω κατασκευαστές δεν μπορούν να ανταγωνιστούν την τεσλα.

                                        F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Η τεχνολογία καλπάζει, πλέον αγοράζουμε μετοχές και etfs απο το κινητο μας με ελάχιστη η καθόλου προμήθεια, εγχειρήσεις γίνονται απο ρομποτικούς βραχίονες απο απόσταση με απίστευτη ακρίβεια, η AI μπορεί να γράψει διδακτορικό, οι πύραυλοι ειναι επαναχρησιμοποιούμενοι, οι μοναδες αφαλάτωσης είναι πλέον προσιτές για κάθε νησί αλλά όχι, ο γκρινιάρης ο ελλ, ο σχολιαστής των πάντων και παραγωγός του τίποτα θα βρει κάτι να γκρινιάξει !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nmsm2 last edited by

                                            Η τεχνολογία έχει κάνει άλματα στην οδηγική ασφαλεια(ημιαυτόνομη οδήγηση). Είμαι σε νησί με κατσικοδρομους επί το πλείστον στενούς χωρίς διαγραμμιση κ όταν η ρόδα φθάνει στο όριο του δρόμου με το χαντάκι που ακολουθεί, αυτόματα διορθώνει τη πορεία ελάχιστα για να κινείσαι εντός οδοστρώματος (με corolla cross). Προχθές μια gla 4-5 ετών είχαν πέσει οι δύο τροχοί της σε χαντάκι κ είχε βρει σασί, εξάτμιση κλπ στο οδόστρωμα. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουν φθάσει σε επίπεδο ημιαυτόνομης οδήγησης κ λειτουργούν εξαιρετικά στις περισσότερες περιπτώσεις

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 651
                                            • 652
                                            • 653
                                            • 654
                                            • 655
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 653 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr