Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 13
    • 14
    • 6 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    276
    7475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a @groover1972 last edited by

      @groover1972 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

      Όσον αφορά το 1ο και το 4ο (μη πω και το 3ο) από δική μου περίπτωση, σε πληροφορώ ότι δεν είναι μύθος. Απεναντίας.

      Κατανοηση σε αυτο που διαβαζουμε υπαρχει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • williamg
        williamg @A d P last edited by

        @a-d-p said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

        @williamg said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

        @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

        @williamg said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

        @teo-mak said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

        Ριξε μια ματια σε ford fusion

        Εξαιρετικό

        Κριμα που η φορντ δεν βγαζει πια κατι αντιστοιχο. Αυτο το αυτ/το ειχε πουλησει τρελα με 0 διαφημιση. Ενδειξη του ποσο πρακτικο/τιμιο ητανε.

        Νομίζω το puma πήρε τη θέση του

        Χμ. Θεωρητικά ναι. Πρακτικά όχι.

        Το φουζιον ηταν μια πολυ σωστη αναλογια πρακτικοτητας/τιμης/αξιοπιστιας. Ενα αμαξι που θα ζηλευε ας πουμε η σκοντα γιατι θα της επαιρνε αγοραστες. Φώναζε "τίμιο" και "εργαλειο".

        Το πουμα ειναι ενα πολυ καλο οδηγικα μικρο σουβακι με αλμυρη τιμη και μαλλον μικροτερους χωρους απ το φουζιον. Ενα αμαξι που κοιταει περισσοτερο σε οδηγους θα περασουν να δουν και την αλφα τζουνιορ μετα.

        Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • williamg
          williamg @que2 last edited by williamg

          @que2 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

          Το getz 5-6 λίτρα καίει μόνο σβηστό σε κατηφόρα….

          Εχετε βαρυ πόδι αφού.
          Λοιπόν ας το αφήσουμε και θα επανέλθω με μετρηση εν καιρώ. Πιθανότατα το λέπτυνα πολύ (αλλά όχι πάρα πολύ).

          ΥΓ: Επίσης βάζουμε βενζινη και όχι βενζινονερο απο καλό βενζιναδικο (πια). Το λεω γιατι βλεπω με το αλλο τωρα που ειμαστε εκτος και βαζω οπου να ναι οτι τσιμπησε πανω η καταναλωση.

          Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus last edited by

            @williamg said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

            @a-d-p said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

            @williamg said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

            @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

            @williamg said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

            @teo-mak said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

            Ριξε μια ματια σε ford fusion

            Εξαιρετικό

            Κριμα που η φορντ δεν βγαζει πια κατι αντιστοιχο. Αυτο το αυτ/το ειχε πουλησει τρελα με 0 διαφημιση. Ενδειξη του ποσο πρακτικο/τιμιο ητανε.

            Νομίζω το puma πήρε τη θέση του

            Χμ. Θεωρητικά ναι. Πρακτικά όχι.

            Το φουζιον ηταν μια πολυ σωστη αναλογια πρακτικοτητας/τιμης/αξιοπιστιας. Ενα αμαξι που θα ζηλευε ας πουμε η σκοντα γιατι θα της επαιρνε αγοραστες. Φώναζε "τίμιο" και "εργαλειο".

            Το πουμα ειναι ενα πολυ καλο οδηγικα μικρο σουβακι με αλμυρη τιμη και μαλλον μικροτερους χωρους απ το φουζιον. Ενα αμαξι που κοιταει περισσοτερο σε οδηγους θα περασουν να δουν και την αλφα τζουνιορ μετα.

            Ισχύει αλλά με το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του. Το fusion όμως ήταν εντελώς διαφορετικό όπως είπες. Πολυμορφικό μικρό με βάση την πρακτικότητα

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • I
              imr last edited by

              Ακολουθησε το b-max για μικρο πολυμορφικο.

              Γενικα αυτη την κατηγορια (μαζι με nissan note, honda jazz κτλ) πεθανε μαζι με τα πολυμορφικα οταν ηρθαν τα suv

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                n-k-9 @imr last edited by

                @imr said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                Ακολουθησε το b-max για μικρο πολυμορφικο.

                Γενικα αυτη την κατηγορια (μαζι με nissan note, honda jazz κτλ) πεθανε μαζι με τα πολυμορφικα οταν ηρθαν τα suv

                Αντικειμενικά πάντως, την πρακτικότητα που έχει ένα μικρό mpv σαν αυτά ούτε καν την βλέπει ένα b suv.

                cirus I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @n-k-9 last edited by cirus

                  @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                  @imr said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                  Ακολουθησε το b-max για μικρο πολυμορφικο.

                  Γενικα αυτη την κατηγορια (μαζι με nissan note, honda jazz κτλ) πεθανε μαζι με τα πολυμορφικα οταν ηρθαν τα suv

                  Αντικειμενικά πάντως, την πρακτικότητα που έχει ένα μικρό mpv σαν αυτά ούτε καν την βλέπει ένα b suv.

                  Ισχύει, όχι για όλα αλλά ισχύει.

                  Το ίδιο ισχύει και για τα μεγαλύτερα πολυμορφικά σε σχέση με τα μεγαλύτερα suv

                  Δεν θα στεναχωρεθω όμως για τα πολυμορφικά , ευτυχώς πέρασε η εποχή τους. Ως επί το πλείστον και με ελάχιστες εξαιρέσεις ήταν πανασχημα και πονούσαν τα μάτια μου να τα βλέπω , πολύ άσχημα οχήματα για να υπηρετούν μόνο την πρακτικότητα. Και προφανώς δεν είμαι ο μόνος που τα σιχαινοταν αλλιώς θα πουλούσαν ακόμα........ Στο καλό και δεν θα μου λείψουν καθόλου και ποτεεεεέ ......

                  Σιγά που θα μνημονεύω τα εμφανισιακά αθλια αυτά οχήματα επειδή ήταν πρακτικά.

                  Cirus the virus

                  A d P N williamg 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • A d P
                    A d P moderator @cirus last edited by A d P

                    @cirus said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                    @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                    @imr said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                    Ακολουθησε το b-max για μικρο πολυμορφικο.

                    Γενικα αυτη την κατηγορια (μαζι με nissan note, honda jazz κτλ) πεθανε μαζι με τα πολυμορφικα οταν ηρθαν τα suv

                    Αντικειμενικά πάντως, την πρακτικότητα που έχει ένα μικρό mpv σαν αυτά ούτε καν την βλέπει ένα b suv.

                    Ισχύει, όχι για όλα αλλά ισχύει.

                    Το ίδιο ισχύει και για τα μεγαλύτερα πολυμορφικά σε σχέση με τα μεγαλύτερα suv

                    Δεν θα στεναχωρεθω όμως για τα πολυμορφικά , ευτυχώς πέρασε η εποχή τους. Ως επί το πλείστον και με ελάχιστες εξαιρέσεις ήταν πανασχημα και πονούσαν τα μάτια μου να τα βλέπω , πολύ άσχημα οχήματα για να υπηρετούν μόνο την πρακτικότητα. Και προφανώς δεν είμαι ο μόνος που τα σιχαινοταν αλλιώς θα πουλούσαν ακόμα........ Στο καλό και δεν θα μου λείψουν καθόλου και πότε ......

                    αυτός είναι και ο λόγος που εξαφανίστηκαν, ήταν ασχημα τα περισσότερα και λύση ανάγκης, ενώ πχ. τα σεντάν υπάρχουν ακόμα.
                    Έχω την εντύπωση οτι όλες αυτές " οι μοδες" ξεκινούν απο ΗΠΑ.
                    Τα SUV μπορεί να είναι λιγότερο πρακτικά, αλλά ειναι ομορφότερα.

                    R-LINE

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      n-k-9 @cirus last edited by

                      @cirus said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                      @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                      @imr said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                      Ακολουθησε το b-max για μικρο πολυμορφικο.

                      Γενικα αυτη την κατηγορια (μαζι με nissan note, honda jazz κτλ) πεθανε μαζι με τα πολυμορφικα οταν ηρθαν τα suv

                      Αντικειμενικά πάντως, την πρακτικότητα που έχει ένα μικρό mpv σαν αυτά ούτε καν την βλέπει ένα b suv.

                      Ισχύει, όχι για όλα αλλά ισχύει.

                      Το ίδιο ισχύει και για τα μεγαλύτερα πολυμορφικά σε σχέση με τα μεγαλύτερα suv

                      Δεν θα στεναχωρεθω όμως για τα πολυμορφικά , ευτυχώς πέρασε η εποχή τους. Ως επί το πλείστον και με ελάχιστες εξαιρέσεις ήταν πανασχημα και πονούσαν τα μάτια μου να τα βλέπω , πολύ άσχημα οχήματα για να υπηρετούν μόνο την πρακτικότητα. Και προφανώς δεν είμαι ο μόνος που τα σιχαινοταν αλλιώς θα πουλούσαν ακόμα........ Στο καλό και δεν θα μου λείψουν καθόλου και ποτεεεεέ ......

                      Σιγά που θα μνημονεύω τα εμφανισιακά αθλια αυτά οχήματα επειδή ήταν πρακτικά.

                      Θα έλεγα πως δεν ήταν τόσο χάλια!
                      Π.χ. B Max, Jazz, Meriva, Note, Venga αισθητικά ήταν αρκετά ισορροπημένα και εύπεπτα.

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • cirus
                        cirus @n-k-9 last edited by

                        @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                        @cirus said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                        @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                        @imr said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                        Ακολουθησε το b-max για μικρο πολυμορφικο.

                        Γενικα αυτη την κατηγορια (μαζι με nissan note, honda jazz κτλ) πεθανε μαζι με τα πολυμορφικα οταν ηρθαν τα suv

                        Αντικειμενικά πάντως, την πρακτικότητα που έχει ένα μικρό mpv σαν αυτά ούτε καν την βλέπει ένα b suv.

                        Ισχύει, όχι για όλα αλλά ισχύει.

                        Το ίδιο ισχύει και για τα μεγαλύτερα πολυμορφικά σε σχέση με τα μεγαλύτερα suv

                        Δεν θα στεναχωρεθω όμως για τα πολυμορφικά , ευτυχώς πέρασε η εποχή τους. Ως επί το πλείστον και με ελάχιστες εξαιρέσεις ήταν πανασχημα και πονούσαν τα μάτια μου να τα βλέπω , πολύ άσχημα οχήματα για να υπηρετούν μόνο την πρακτικότητα. Και προφανώς δεν είμαι ο μόνος που τα σιχαινοταν αλλιώς θα πουλούσαν ακόμα........ Στο καλό και δεν θα μου λείψουν καθόλου και ποτεεεεέ ......

                        Σιγά που θα μνημονεύω τα εμφανισιακά αθλια αυτά οχήματα επειδή ήταν πρακτικά.

                        Θα έλεγα πως δεν ήταν τόσο χάλια!
                        Π.χ. B Max, Jazz, Meriva, Note, Venga αισθητικά ήταν αρκετά ισορροπημένα και εύπεπτα.

                        μετρια και απλά αποδεκτα μερικά.

                        Ομως είχε αλλα τοσα και πολύ περισσότερα που δεν βλέπονταν

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          teo-mak last edited by

                          Ξεχασατε και το renault modus.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • georgekn
                            georgekn last edited by

                            Lancia Musa...Fiat Idea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ektoras
                              ektoras last edited by

                              Είχαμε ένα xsara picasso για 2 χρόνια (το δώσαμε στην αδερφή μου όταν γεννήθηκαν τα τρίδυμα).
                              Λιγότερο από 4,3 μέτρα μήκος, 1,75 πλάτος, 15 cm ύψος πατώματος από το έδαφος, κάθισμα οδηγού πάνω από 65 cm από το έδαφος.
                              Δεν υπάρχει sav, suv, siv σήμερα, που να προσφέρει αυτούς τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

                              Ενιαίο πάτωμα από μπροστά μέχρι πίσω, χωρίς τούνελ και προεξοχές, τρία ανεξάρτητα καθίσματα, με χώρο για τρία πλήρη παιδικά καθίσματα, τα οποία ήταν και αποσπώμενα, τεράστια παράθυρα γύρω γύρω, τραπεζάκια στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων.

                              Δεν υπάρχει σήμερα κάτι αντίστοιχο ίσως και σε οχήματα που ακουμπούν τα
                              5 μέτρα μήκος.

                              Μπορεί για κάποιους να μην βλέπετε σήμερα, αλλά όταν εβλεπα την χαρά των τριδύμων ανηψιών μου όταν έμπαιναν στον Πίκατσου (όπως το έλεγαν χαϊδευτικά), και την άνεση που τακτοποιούσε ο γαμπρός όλα τα συμπράγκαλα στον χώρο αποσκευών, έλεγα μπράβο στους Γάλλους για τον σχεδιασμό τους.

                              Το αυτοκίνητο κινείται καθημερινά μέχρι και σήμερα, ψάχνει η αδερφή μου να βρει κάτι αντίστοιχο για να το αντικαταστήσει, με την ίδια άνεση που βίωσε όλα αυτά τα χρόνια, (τα παιδιά πλέον είναι ενήλικα) αλλά μάταια.

                              Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                              R 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • R
                                red_monster @ektoras last edited by

                                @ektoras said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                                Είχαμε ένα xsara picasso για 2 χρόνια (το δώσαμε στην αδερφή μου όταν γεννήθηκαν τα τρίδυμα).
                                Λιγότερο από 4,3 μέτρα μήκος, 1,75 πλάτος, 15 cm ύψος πατώματος από το έδαφος, κάθισμα οδηγού πάνω από 65 cm από το έδαφος.
                                Δεν υπάρχει sav, suv, siv σήμερα, που να προσφέρει αυτούς τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

                                Ενιαίο πάτωμα από μπροστά μέχρι πίσω, χωρίς τούνελ και προεξοχές, τρία ανεξάρτητα καθίσματα, με χώρο για τρία πλήρη παιδικά καθίσματα, τα οποία ήταν και αποσπώμενα, τεράστια παράθυρα γύρω γύρω, τραπεζάκια στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων.

                                Δεν υπάρχει σήμερα κάτι αντίστοιχο ίσως και σε οχήματα που ακουμπούν τα
                                5 μέτρα μήκος.

                                Μπορεί για κάποιους να μην βλέπετε σήμερα, αλλά όταν εβλεπα την χαρά των τριδύμων ανηψιών μου όταν έμπαιναν στον Πίκατσου (όπως το έλεγαν χαϊδευτικά), και την άνεση που τακτοποιούσε ο γαμπρός όλα τα συμπράγκαλα στον χώρο αποσκευών, έλεγα μπράβο στους Γάλλους για τον σχεδιασμό τους.

                                Το αυτοκίνητο κινείται καθημερινά μέχρι και σήμερα, ψάχνει η αδερφή μου να βρει κάτι αντίστοιχο για να το αντικαταστήσει, με την ίδια άνεση που βίωσε όλα αυτά τα χρόνια, (τα παιδιά πλέον είναι ενήλικα) αλλά μάταια.

                                Που να δεις το μουλτιπλα που επίσης κινείται καθημερινά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  imr @n-k-9 last edited by

                                  @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                                  @imr said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                                  Ακολουθησε το b-max για μικρο πολυμορφικο.

                                  Γενικα αυτη την κατηγορια (μαζι με nissan note, honda jazz κτλ) πεθανε μαζι με τα πολυμορφικα οταν ηρθαν τα suv

                                  Αντικειμενικά πάντως, την πρακτικότητα που έχει ένα μικρό mpv σαν αυτά ούτε καν την βλέπει ένα b suv.

                                  Ειχα για εναν χρονο ενα nissan note μεχρι που μου το εκλεψαν. Παρα πολυ καλο αυτοκινητο, ιδανικο για κινηση στην πολη. Και με τον 1.5 diesel αρκετη δυναμη. Μονο αρνητικο του το 5ρι κιβωτιο για μεγαλο ταξιδι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • williamg
                                    williamg @cirus last edited by

                                    @cirus said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                                    @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                                    @imr said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                                    Ακολουθησε το b-max για μικρο πολυμορφικο.

                                    Γενικα αυτη την κατηγορια (μαζι με nissan note, honda jazz κτλ) πεθανε μαζι με τα πολυμορφικα οταν ηρθαν τα suv

                                    Αντικειμενικά πάντως, την πρακτικότητα που έχει ένα μικρό mpv σαν αυτά ούτε καν την βλέπει ένα b suv.

                                    Ισχύει, όχι για όλα αλλά ισχύει.

                                    Το ίδιο ισχύει και για τα μεγαλύτερα πολυμορφικά σε σχέση με τα μεγαλύτερα suv

                                    Δεν θα στεναχωρεθω όμως για τα πολυμορφικά , ευτυχώς πέρασε η εποχή τους. Ως επί το πλείστον και με ελάχιστες εξαιρέσεις ήταν πανασχημα και πονούσαν τα μάτια μου να τα βλέπω , πολύ άσχημα οχήματα για να υπηρετούν μόνο την πρακτικότητα. Και προφανώς δεν είμαι ο μόνος που τα σιχαινοταν αλλιώς θα πουλούσαν ακόμα........ Στο καλό και δεν θα μου λείψουν καθόλου και ποτεεεεέ ......

                                    Σιγά που θα μνημονεύω τα εμφανισιακά αθλια αυτά οχήματα επειδή ήταν πρακτικά.

                                    Διαφωνώ. Τα πολυμορφικά είναι κούλ ακριβώς επειδή είναι άσχημα. Και θα ξανάρθουν. Απόδειξη
                                    46af7aa0-0924-4730-9e0a-9c1770f9268e-image.png

                                    Ορίστε και άλλη μια ένδειξη επ αυτού. Πριν από 10 χρόνια πόσοι γύρω σας φοράγανε κρόκς; Αν θυμάστε τα λέγανε "το πιο φτηνό αντισυλληπτικο".

                                    Αλλά χαώνουμε το θρεντ 😓 . Ίσως να πηγάιναμε σ ενα θρεντ για ομορφα/ασχημα αμάξια για συνεχεια...

                                    Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • cirus
                                      cirus @williamg last edited by cirus

                                      @williamg said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                                      @cirus said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                                      @n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                                      @imr said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                                      Ακολουθησε το b-max για μικρο πολυμορφικο.

                                      Γενικα αυτη την κατηγορια (μαζι με nissan note, honda jazz κτλ) πεθανε μαζι με τα πολυμορφικα οταν ηρθαν τα suv

                                      Αντικειμενικά πάντως, την πρακτικότητα που έχει ένα μικρό mpv σαν αυτά ούτε καν την βλέπει ένα b suv.

                                      Ισχύει, όχι για όλα αλλά ισχύει.

                                      Το ίδιο ισχύει και για τα μεγαλύτερα πολυμορφικά σε σχέση με τα μεγαλύτερα suv

                                      Δεν θα στεναχωρεθω όμως για τα πολυμορφικά , ευτυχώς πέρασε η εποχή τους. Ως επί το πλείστον και με ελάχιστες εξαιρέσεις ήταν πανασχημα και πονούσαν τα μάτια μου να τα βλέπω , πολύ άσχημα οχήματα για να υπηρετούν μόνο την πρακτικότητα. Και προφανώς δεν είμαι ο μόνος που τα σιχαινοταν αλλιώς θα πουλούσαν ακόμα........ Στο καλό και δεν θα μου λείψουν καθόλου και ποτεεεεέ ......

                                      Σιγά που θα μνημονεύω τα εμφανισιακά αθλια αυτά οχήματα επειδή ήταν πρακτικά.

                                      Διαφωνώ. Τα πολυμορφικά είναι κούλ ακριβώς επειδή είναι άσχημα. Και θα ξανάρθουν. Απόδειξη

                                      Ορίστε και άλλη μια ένδειξη επ αυτού. Πριν από 10 χρόνια πόσοι γύρω σας φοράγανε κρόκς; Αν θυμάστε τα λέγανε "το πιο φτηνό αντισυλληπτικο".

                                      Αλλά χαώνουμε το θρεντ 😓 . Ίσως να πηγάιναμε σ ενα θρεντ για ομορφα/ασχημα αμάξια για συνεχεια...

                                      Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ EVER

                                      Ενα από τα πιο άσχημα αμάξια EVER επίσης PONTIAC AZTEK (Ευτυχώς δεν υπάρχουν Αζντεκοι ακόμα και εξαφανίστηκαν αλιως μιλαμε για πολλές μυνήσεις!!!!!)

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dstou last edited by dstou

                                        ΠΡΟΣΟΧΉ
                                        Νέο αίμα στο τόπιξ

                                        Είμαστε σε φάση να πάρουμε ένα ακόμη ιχ, αυτή τη φορά 'για τα παιδιά', 18-22 χρονώνΕ, παγερά αδιάφορα για την αυτοκίνηση, ιδιαίτερα ο μεγάλος.
                                        Χρήση: 8-10.000 χλμ. το χρόνο για τα επόμενα 7-8-βαριά 10 χρόνια. Ήτοι οι σπουδές τους, τα μεταπτυχιακά τους, τα στρατιωτικά τους και ο πρώτος χρόνος δουλειάς δηλαδή, μέχρι να στρώσει το πράμα.
                                        Προάστεια Αθήνας 70%, εκδρομαί-βίλλατζ-Ωρωπός τα υπόλοιπα.

                                        Βρίσκω Κλιό 2 1.400 με 100.000 χλμ. από την αδερφή της γυναίκας, σε εξαιρετική κατάσταση με 3 χιλιάρικα. Καλό, αλλά παλιό σχέδιο με ότι αυτό συνεπάγεται.
                                        Να πω την αλήθεια εγώ θα έπαιρνα άλλο ένα Πρίους 2. Με 7-8 χήνες βρίσκεις ένα μετάχειρο με αλλαγμένη μπαταρία, μια επιλογή που σε βάθος 8ετίας, γιατί για τόσο το θέλουμε, θα έρθει στα ίδια κοστολόγια με το Κλιό.
                                        Μόνο τα 230 ευρώ το χρόνο τέλια που θα γλιτώνει, χώρια τη διαφορά στην κατανάλωση, ήρθαμε στα ίσια σε Total cost of ownership που λέμε και στο χωριό.
                                        Η γυναίκα φωνάζει ότι δεν θα μάθουν ποτέΣ να οδηγούν με ένα αυτόματο, εγώ αντιλέγω ότι θα έχουν στα ίδια συνολικά λεφτά με τη Ρένα, τα κάτωθι ως μπόνους :
                                        -αυτοματίκλα
                                        -εσπ
                                        -ασφάλεια
                                        -δακτύλιο
                                        -πρίμιουμ διάκοσμο
                                        -ένα σκασμό αυτοματισμούς και τεμπέληδες

                                        Οι εναλλακτικές, όλα 5θ και βενζίνες :
                                        Κάτι πιο μεγάλο και λίγο πιο σύγχρονο από το Κλιό 2, ήγουν :
                                        -Φόκους ΜΚ2
                                        -C4 MK1
                                        -Tiida, αλλά είναι 1.6
                                        -κάτι αντίστοιχο

                                        1 κλικ μεγαλύτεροι χώροι, 1 κλικ καλύτερη ασφάλεια, 1 κλικ πιο νέα σχεδίαση (το Κλιό είναι σχέδιο του 1998!), 1 κλικ καλύτερα κρατήματα, με μόνο μισό κλικ μεγαλύτερα κοστολόγια, πιθανόν και πιο αξιόπιστα, χωρίς να ξεφεύγουμε αισθητά σε μέγεθος.
                                        Άνω όριο αγοράς : 5 χήνες, 20 ετών, 200.000χλμ.
                                        Τούρμπο, ρόταρυ, αεροτομαί, κοιλόβερ, κάμπριο, σακαράκες, 2.000 κυβικά, τετρακούνες, α-πο-κλεί-ο-νται άμα τη εμφανίσει.

                                        T N I 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tkin73 @dstou last edited by

                                          @dstou said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:

                                          ΠΡΟΣΟΧΉ
                                          Νέο αίμα στο τόπιξ

                                          Είμαστε σε φάση να πάρουμε ένα ακόμη ιχ, αυτή τη φορά 'για τα παιδιά', 18-22 χρονώνΕ, παγερά αδιάφορα για την αυτοκίνηση, ιδιαίτερα ο μεγάλος.
                                          Χρήση: 8-10.000 χλμ. το χρόνο για τα επόμενα 7-8-βαριά 10 χρόνια. Ήτοι οι σπουδές τους, τα μεταπτυχιακά τους, τα στρατιωτικά τους και ο πρώτος χρόνος δουλειάς δηλαδή, μέχρι να στρώσει το πράμα.
                                          Προάστεια Αθήνας 70%, εκδρομαί-βίλλατζ-Ωρωπός τα υπόλοιπα.

                                          Βρίσκω Κλιό 2 1.400 με 100.000 χλμ. από την αδερφή της γυναίκας, σε εξαιρετική κατάσταση με 3 χιλιάρικα. Καλό, αλλά παλιό σχέδιο με ότι αυτό συνεπάγεται.
                                          Να πω την αλήθεια εγώ θα έπαιρνα άλλο ένα Πρίους 2. Με 7-8 χήνες βρίσκεις ένα μετάχειρο με αλλαγμένη μπαταρία, μια επιλογή που σε βάθος 8ετίας, γιατί για τόσο το θέλουμε, θα έρθει στα ίδια κοστολόγια με το Κλιό.
                                          Μόνο τα 230 ευρώ το χρόνο τέλια που θα γλιτώνει, χώρια τη διαφορά στην κατανάλωση, ήρθαμε στα ίσια σε Total cost of ownership που λέμε και στο χωριό.
                                          Η γυναίκα φωνάζει ότι δεν θα μάθουν ποτέΣ να οδηγούν με ένα αυτόματο, εγώ αντιλέγω ότι θα έχουν στα ίδια συνολικά λεφτά με τη Ρένα, τα κάτωθι ως μπόνους :
                                          -αυτοματίκλα
                                          -εσπ
                                          -ασφάλεια
                                          -δακτύλιο
                                          -πρίμιουμ διάκοσμο
                                          -ένα σκασμό αυτοματισμούς και τεμπέληδες

                                          Οι εναλλακτικές, όλα 5θ και βενζίνες :
                                          Κάτι πιο μεγάλο και λίγο πιο σύγχρονο από το Κλιό 2, ήγουν :
                                          -Φόκους ΜΚ2
                                          -C4 MK1
                                          -Tiida, αλλά είναι 1.6
                                          -κάτι αντίστοιχο

                                          1 κλικ μεγαλύτεροι χώροι, 1 κλικ καλύτερη ασφάλεια, 1 κλικ πιο νέα σχεδίαση (το Κλιό είναι σχέδιο του 1998!), 1 κλικ καλύτερα κρατήματα, με μόνο μισό κλικ μεγαλύτερα κοστολόγια, πιθανόν και πιο αξιόπιστα, χωρίς να ξεφεύγουμε αισθητά σε μέγεθος.
                                          Άνω όριο αγοράς : 5 χήνες, 20 ετών, 200.000χλμ.
                                          Τούρμπο, ρόταρυ, αεροτομαί, κοιλόβερ, κάμπριο, σακαράκες, 2.000 κυβικά, τετρακούνες, α-πο-κλεί-ο-νται άμα τη εμφανίσει.

                                          Νταξ βάλε τα κριτιρια που βάζεις στο καρ και θα σου βγάλει λίστα. Από εκεί θα κάψετε κάμποσες εργατοώρες για να δείτε ποια σας κάνουν κλικ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bill_hsd last edited by

                                            Prius δαγκωτό, μη σου πω και κανένα Lexus CT200h.
                                            Πήρε συγγενής μου Lexus 12ετιας με αρκετά χλμ σε πολύ καλά λεφτά και είναι σαν καινούριο.
                                            Όταν θα έρθει η ώρα να το αλλάξουν (7-10 χρόνια, όπως λες), κανείς δεν θα ασχολείται πλέον με μηχανικά κιβώτια σε σοβαρά αυτοκίνητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 6 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr