-
Ωχ....τι έγινε; Ξύπνησε ο Κινέζικος γίγαντας;
Αυτό ήταν να ξέρετε.
Σε δυο χρόνια κάτι ευρωπαϊκά αμαξάκια τρικύλινδρα τα βλέπω να πωλούνται 10-12 χιλιάρικα και να λένε και ευχαριστώ.
Λίγοι λαοί μπορούν να συναγωνιστούν τον κινέζο στο εμπόριο.
Αντεπίθεση απο Κίνα το λοιπόν. Και το τρομερό είναι ότι τα αμάξια, αν και τα θάβουν κάποιοι σκόπιμα, φαίνονται ότι έχουν σωστές προδιαγραφές.
Το μέλλον προβλέπεται ζοφερό για την Europe. Ε καιρός ήταν, να στρώσουν χαρακτήρα με τις υπάρχουσες τιμές που πωλούν.Κάτι αντίστοιχο θυμίζει η διαμάχη intel-amd.Δεκαετία του 2000, η intel άλλαζε λιγο τη συχνότητα και μας εμφάνιζε τους ίδιους επεξεργαστές ως νέους και πιο δυνατούς ζητώντας λαγούς με πετραχείλια.Ευτυχώς η AMD έστρωσε χαρακτήρα και εκεί που πάλευε να φτάσει την ιντελ, σήμερα την έχει ξεπεράσει (αυτό δείχνει και η τιμή της μετοχής).
Μια χαρά.
-
Εγώ θεωρώ ότι ένας λεφτας ας πούμε εφοπλιστής, καναλάρχης η μεγάλο εργολάβος δημοσίων έργων η ΑΠΕ κλπ , σύμφωνα με αυτά που έχουν γραφτεί στα ΜΜΕ, έχει ένα σπιτάκι που κάνει τουλάχιστον 5-10 εκ και το γιώτ θα κάνει 1-3 και θα το νοικιάζει κιόλας σε άλλους πλούσιους, ενώ το σπίτι του δεν το νοικιάζει.
Καλά θεωρείς εσύ, αλλά η πραγματικότητα σε διαψεύδει. Ένας πραγματικά πλούσιος, έχει ένα σπίτι 10-20-30 μύρια (και μπορεί να έχει 5-6 τέτοια) και ένα σκάφος 30-40 μύρια. Για εφοπλιστές που λές, ξέρω αρκετούς με σκάφη των 50+ μυρίων, αλλά τα σπίτια τους ειναι αρκετά πιο κάτω. Απλά έχουν ένα Ελλάδα, ένα στο νησί, ένα Λονδίνο, ένα ΝΥ κλπ.
Δες τα πιο ακριβά σκάφη στον κόσμο, ξεπενάνε τα 200 μύρια, ενώ τα σπίτα όχι (κάπου 60 ειναι το πιο ακριβό από όσο είχα δει). Όσο για το ενοίκιο σπιτιού, πολλοί πλούσιοι τα νοικιάζουν τα 3α ή 4α σπίτια τους όταν δεν μένουν.
-
Δες τα πιο ακριβά σκάφη στον κόσμο, ξεπενάνε τα 200 μύρια, ενώ τα σπίτα όχι (κάπου 60 ειναι το πιο ακριβό από όσο είχα δει). Όσο για το ενοίκιο σπιτιού, πολλοί πλούσιοι τα νοικιάζουν τα 3α ή 4α σπίτια τους όταν δεν μένουν.
-
-
@antonakis said in BYD forum:
Δες τα πιο ακριβά σκάφη στον κόσμο, ξεπενάνε τα 200 μύρια, ενώ τα σπίτα όχι (κάπου 60 ειναι το πιο ακριβό από όσο είχα δει). Όσο για το ενοίκιο σπιτιού, πολλοί πλούσιοι τα νοικιάζουν τα 3α ή 4α σπίτια τους όταν δεν μένουν.
το γιωτ του Μπεζος ειναι στα 450 εκατ, περυσι φτιαχτηκε.
-
@antonakis said in BYD forum:
Πάλι κάτω από το κόστος του ακριβότερου σκάφους....χαχα!!
δεν υπαρχει συγκριση το ενα με το αλλο, ειναι τελειως διαφορετικα πραγματα. υπαρχει κοσμος και στην Αγγλια και αλλου που δεν εχει ακινητα, νοικιαζει ενω εχει 1-2 εκατ σε αμαξια.
-
@antonakis said in BYD forum:
Δες τα πιο ακριβά σκάφη στον κόσμο, ξεπενάνε τα 200 μύρια, ενώ τα σπίτα όχι (κάπου 60 ειναι το πιο ακριβό από όσο είχα δει). Όσο για το ενοίκιο σπιτιού, πολλοί πλούσιοι τα νοικιάζουν τα 3α ή 4α σπίτια τους όταν δεν μένουν.
το γιωτ του Μπεζος ειναι στα 450 εκατ, περυσι φτιαχτηκε.
Φτωχαδιάκια...
Όποιος έχει την τύχη (ή ατυχία) να δουλέψει για μπίλιονερ καταλαβαίνει ότι τα χρήματα για αυτούς είναι αδιάφορα. Το "πόσο κάνει" δεν είναι στο λεξιλόγιό τους. -
@antonakis said in BYD forum:
Πάλι κάτω από το κόστος του ακριβότερου σκάφους....χαχα!!
Παντως το οτι αγοραζουν σκαφη απιστευτα και μετα πεθαινουν και τα χαιρεται η χηρα με τα τεκνά ζιγκολο σαν την χηρα του τζομπς με ξεπερναει .
Νομιζω οτι αυτος δεν προλαβε καν να το δει τελειωμενο .
Εγω θα ελεγα στην διαθηκη να πουληθουν ολα και να διατεθουν τα λεφτα στην αφρικη με καποιο τροπο . -
Ακόμα και στους πλούσιους του πλανήτη υπάρχουν οι αριστεροί και οι δεξιοί.
Υπάρχουν ζάμπλουτοι δισεκατομμυριούχοι όπου για τα κυβικά τους και κύκλο τους είναι αριστεροί!!!
Κατά τα αλλά διαβάζοντας το νήμα εξακολουθώ να θυμάμαι πως είμαι φτωχός
-
Ενα ακόμα θέμα που όχι απλά ξέφυγε αλλά μαμηθηκε !!
-
-
Τα κινέζικά μου είναι λίγο σκουριασμένα αλλά από όσα κατάλαβα το νέο 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα της BYD δουλεύει ως εξής:
Πρώτα αφήνουν πίσω την διάταξη της 4ης γενιάς η οποία είναι παρόμοια με της Honda όπου ένας κινητήρας δουλεύει ως generator και ο δεύτερος ως traction motor και υιοθετούν την μετάδοση της Toyota όπου μέσω ενός πλανητικού κιβωτίου οι δύο κινητήρες είναι ταυτόχρονα ανάλογα την συνθήκη motor/generator. H BYD τους ονομάζει P1/P2 το αντίστοιχο του Mg1/Mg2 της Toyota. Το πλεονέκτημα της συγκεκριμένης διάταξης είναι ότι μπορείς να έχεις έναν μικρό και οικονομικό P1/Mg1 ο οποίος δεν καταναλώνει πολύ ενέργεια, ταυτόχρονα όμως αν απαιτηθεί μπορεί η ισχύς και των δύο ηλεκτροκινητήρων να περάσει αθροιστικά στους τροχούς, κάτι που γίνεται φυσικά και στα Toyota αλλά η μικρή μπαταρία δεν επιτρέπει υψηλές αποδόσεις.
Επιπρόσθετα στα παραπάνω όμως, διατηρώντας μέρος της παλιάς τους μετάδοσης έχουν κάνει το εξής, συνδέουν τον θερμικό με δύο συμπλέκτες οι οποίοι μπορούν να ελέγχουν την ροή ενέργειας του θερμικού, μπορούν να τον αποσυνδέσουν τελείως, άρα παραμένουν οι δύο ηλεκτροκινητήρες και το πλανητικό κιβώτιο να σπρώχνουν "αυτόνομα" τους τροχούς, μπορούν να τον βάλουν να περιστρέψει τον P1, οπότε η ενέργεια του θερμικού γίνεται εξ ολοκλήρου ηλεκτρική, ή να τον συνδέσουν και με τον P1 αλλά και με τους τροχούς μέσω μιας "τελικής" σχέσης, σε αυτή την περίπτωση έχουμε μηχανική και ηλεκτρική ροή.
Βάζοντας 70λιτρα ντεπόζιτο και μια μεγάλη μπαταρία, πετυχαίνουν μεγάλες εμβέλειες, αλλά τελικά φαίνεται ότι και η μετάδοση που έχουν εξελίξει έχει ενδιαφέρον. Οι 4cyl θερμικοί έχουν πολύ υψηλή ενεργειακή απόδοση και χαμηλή ροπή και ιπποδύναμη αλλά καθώς μιλάμε για phev διατάξεις η μπαταρία καλύπτει τις ελλείψεις του θερμικού. Αυτό που δεν έχουμε δει ακόμα από την BYD είναι DM μετάδοση σε μικρό όχημα.
-
Εντωμεταξύ η μια πατέντα που δείχνουν, αυτή που φαίνεται σαν να είναι από σελίδα Α4, είναι αντιγραφή το σύστημα της Toyota. Τώρα το άλλο γιατί το κάναν τόσο πολύπλοκο με τους συμπλέκτες και τα 2 επικυκλικά...
-
Εντωμεταξύ η μια πατέντα που δείχνουν, αυτή που φαίνεται σαν να είναι από σελίδα Α4, είναι αντιγραφή το σύστημα της Toyota. Τώρα το άλλο γιατί το κάναν τόσο πολύπλοκο με τους συμπλέκτες και τα 2 επικυκλικά...
το τερμάτισαν!
https://m.163.com/dy/article/J807H7VV05279GM2.html
το seal u dmi με την 5η γενιά πλέον από €17Κ έως €22Κ στην κίνα
-
Αυτά θα έρθουν και στην Ευρώπη;
-
-
To BYD Dolfin έρχεται από Σεπτέμβρη από ότι άκουσα (μπορεί να κάνω λάθος). Για το συγκεκριμένο EV η εταιρεία δέχεται παραγγελίες με 1000 €, χωρίς να το διαθέτει για δοκιμή αλλά ούτε καν σαν εκθεσιακό (είχε 1 αλλα πωλήθηκε).
Με τα κεφάλαια που βλέπω να διατιθενται από το ΚΗ3 βλέπω να προλαβαίνουν επιδότηση όσοι κάνουν αίτηση (δηλαδη να έχουν παραλάβει αφού η αίτηση γινεται μετα την πληρωμή πλέον) μεχρι και τον Οκτωβρη Νοεμβρη. Επειτα είτε θα βάλουν και νέα κεφάλαια είτε βλέπω να μην προλαβαίνουν οι υπόλοιποι. (Αυτες είναι δικές μου προβλέψεις δεν υπάρχουν στοιχεία για να είναι κάποιος ακριβης). Βέβαια λένε ότι όταν ξεκινάνε να τελιώνουν τα κεφάλαια θα ειδοποιησουν ώστε να ξέρουν όσοι πάνε να αγοράσουν ότι θα υπάρξει ρίσκο για την εγκριση τους
Το Grand Panda και C3 ποτε είπαμε ότι έρχονται???
-
To BYD Dolfin έρχεται από Σεπτέμβρη από ότι άκουσα (μπορεί να κάνω λάθος). Για το συγκεκριμένο EV η εταιρεία δέχεται παραγγελίες με 1000 €, χωρίς να το διαθέτει για δοκιμή αλλά ούτε καν σαν εκθεσιακό (είχε 1 αλλα πωλήθηκε).
Με τα κεφάλαια που βλέπω να διατιθενται από το ΚΗ3 βλέπω να προλαβαίνουν επιδότηση όσοι κάνουν αίτηση (δηλαδη να έχουν παραλάβει αφού η αίτηση γινεται μετα την πληρωμή πλέον) μεχρι και τον Οκτωβρη Νοεμβρη. Επειτα είτε θα βάλουν και νέα κεφάλαια είτε βλέπω να μην προλαβαίνουν οι υπόλοιποι. (Αυτες είναι δικές μου προβλέψεις δεν υπάρχουν στοιχεία για να είναι κάποιος ακριβης). Βέβαια λένε ότι όταν ξεκινάνε να τελιώνουν τα κεφάλαια θα ειδοποιησουν ώστε να ξέρουν όσοι πάνε να αγοράσουν ότι θα υπάρξει ρίσκο για την εγκριση τους
Το Grand Panda και C3 ποτε είπαμε ότι έρχονται???
το σκεφτομαι πολυ εντονα, αλλα αρνουμαι να παραγγειλω αμαξι που δεν εχω οδηγησει. Σε τηλεφωνο στην αντιπροσωπεια οντως ειχαν μιλησει για σεπτεμβριο. Προφανως πουλησαν το ενα και μοναδικο εκθεσιακο που υπηρχε στο μαρουσι.
Δεν ηξερα αυτο με το χιλιαρικο.
Για να δουμε πως θα παει το ΚΗ3. Σκεψου μαλιστα οτι δεν εχουν ερθει πολλα ΕΧ30 ακομα, που ειναι το αλλο μοντελο που περιμενω να πουλησει καλα.
Τα αττο θεωρητικα τα πουλησαν και τεσλα βλεπω συνεχη ροη.
Οπως παει, το ΚΗ3 θα εξαντληθει σε χρονο ρεκορ. -
To BYD Dolfin έρχεται από Σεπτέμβρη από ότι άκουσα (μπορεί να κάνω λάθος). Για το συγκεκριμένο EV η εταιρεία δέχεται παραγγελίες με 1000 €, χωρίς να το διαθέτει για δοκιμή αλλά ούτε καν σαν εκθεσιακό (είχε 1 αλλα πωλήθηκε).
Με τα κεφάλαια που βλέπω να διατιθενται από το ΚΗ3 βλέπω να προλαβαίνουν επιδότηση όσοι κάνουν αίτηση (δηλαδη να έχουν παραλάβει αφού η αίτηση γινεται μετα την πληρωμή πλέον) μεχρι και τον Οκτωβρη Νοεμβρη. Επειτα είτε θα βάλουν και νέα κεφάλαια είτε βλέπω να μην προλαβαίνουν οι υπόλοιποι. (Αυτες είναι δικές μου προβλέψεις δεν υπάρχουν στοιχεία για να είναι κάποιος ακριβης). Βέβαια λένε ότι όταν ξεκινάνε να τελιώνουν τα κεφάλαια θα ειδοποιησουν ώστε να ξέρουν όσοι πάνε να αγοράσουν ότι θα υπάρξει ρίσκο για την εγκριση τους
Το Grand Panda και C3 ποτε είπαμε ότι έρχονται???
το σκεφτομαι πολυ εντονα, αλλα αρνουμαι να παραγγειλω αμαξι που δεν εχω οδηγησει. Σε τηλεφωνο στην αντιπροσωπεια οντως ειχαν μιλησει για σεπτεμβριο. Προφανως πουλησαν το ενα και μοναδικο εκθεσιακο που υπηρχε στο μαρουσι.
Δεν ηξερα αυτο με το χιλιαρικο.
Για να δουμε πως θα παει το ΚΗ3. Σκεψου μαλιστα οτι δεν εχουν ερθει πολλα ΕΧ30 ακομα, που ειναι το αλλο μοντελο που περιμενω να πουλησει καλα.
Τα αττο θεωρητικα τα πουλησαν και τεσλα βλεπω συνεχη ροη.
Οπως παει, το ΚΗ3 θα εξαντληθει σε χρονο ρεκορ.Ετσι πιστεύω και γω. Και γω συμφωνω μαζι σου βεβαια, μου είναι πάρα πολύ δυσκολο να παραγγείλω κάτι χωρίς να το εχω οδηγήσει και δει από κοντά. Βεβαια το συγκεκριμενο το έχω δει πάρα πολλές φορές και μεσα και έξω λόγω επισκεψεων μου στην κίνα για δουλεια και κυκλοφορεί πολύ εκεί αλλα και παλι χωρις να το έχω οδηγησει μου είναι πολύ δυσκολο.
Το EX30 Πραγματικα δεν μου αρέσει καθόλου αλλα ναι θα πάρει πωλήσεις, εχω δει κάποια που κυκλοφορούν πάντως. Το atto 3 μαρέσει πολυ περισσότερο
το ΚΗ3 με αυτα τα κεφάλαια το βλεπω το πολύ για μέχρι τέλος του χρόνου δεν το βλέπω για παραπάνω
ΑΛΛΑ και είναι μεγάλο αλλα αυτό, παίζει να το ανατροφοδοτήσουν με νεα κεφάλαια και να πάει και του χρόνου άνετα. Ειναι ομως ένα ρισκο. Δεν μπορει κάποιος να είναι σίγουρος για αυτό
-
η αναλυση που ειχα ποσταρει του evans δειχνει οτι τα κεφαλαια του ΚΗ3 δεν φτανουν τελος του χρονου. Δεν εχω ιδεα αν θα το ανατροφοδοτησουν καθως φοβαμαι οτι μπαινουμε σε δυσκολη οικονομικη περιοδο. Οσο υπαρχει το υπαρχον συστημα με την αγορα ενεργειας, το κρατος θα αναγκαζεται να επιδοτει και τους λογαριασμους ηλεκτρικου. Δεν ξερω πως παμε οικονομικα ως κρατος, αλλα υπαρχουν αρκετες αβεβαιοτητες στον οριζοντα. Παντως δεν μπορω να πονταρω σε ανατροφοδοτηση, μακαρι να ερθει, αλλα δεν μπορει κανεις να το δενει σκοινι-κορδονι.
Το dolphin με προβληματιζει σε δυο σημεια
α. λενε οτι σπιναρουν οι μπροστα τροχοι σχετικα ευκολα
β. σε ολα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα υπαρχει μια λεπτη ισορροπια μεταξυ regen και εφαρμογης των φρενων. Το ιδιο συμβαινει μαλιστα τοσο σε υβριδικα οσο και phev, δηλαδη οπουδηποτε υπαρχει ηλεκτροκινητηρας.Επειδη το αμαξι αυτο προοριζεται για τη συζυγο θελω να ειμαι σιγουρος, πριν παραγγειλω, οτι συμπεριφερεται σωστα και δεν θα την προβληματισει. Ειδικα μαλιστα αφου το τωρινο της αμαξι δεν ειναι κανενα χρεπι, χιλιαρι πολο dsg του 2018 με 40k km στο οποιο μαλιστα αλλαξα πριν πολυ λιγο καιρο και λαστιχα.
Παντως το dolphin ειναι το μοναδικο στον οριζοντα που φαινεται ενδιαφερον. Το βολβο ειναι αρκετα ακριβο και δεν τσεκαρει ολα μου τα κουτακια, τα στελαντις που βρισκονται προ των πυλων δεν θεωρω οτι θα ειναι σοβαρη αναβαθμιση σε σχεση με το πολο. Μονο ερωτηματικο ειναι το kia ev3, για το οποιο ομως δεν ξερουμε ουτε ποτε θα ερθει, ουτε σε τι τιμη θα ερθει. Πονταρω παντως οτι θα ειναι ποιοτικο.
Η σκεψη ηταν να δωσουμε το πολο κανα 12αρι χιλιαρικα, να βαλουμε απο την τσεπη μας αλλα 8, να παρουμε το dolphin και να ξεμπερδευουμε με τις βενζινες. Αν ομως σταματησουν την εκπτωση του dolphin, αν χαθει η επιδοτηση ή αν το dolphin δεν μας αρεσει τελικα, κραταμε το πολο και περιμενουμε 2-3 χρονια για το model 2, οπου αυτο θα το παραγγειλω με κλειστα ματια.
BYD forum