-
Από τις απαντήσεις όλων σας (για τις οποίες σας ευχαριστώ) καταλήγω σε αυτά τα συμπεράσματα:
- Εφόσον το μπάτζετ είναι σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει λόγος να πάω για μεταχειρισμένο (έστω και ελαφρώς)
- Με βάση τα χλμ που κάνω (είδος και αριθμό) είτε θα πρέπει να πάω σε diesel απλό είτε σε κάποια έκδοση mild hybrid (αν και από όσα κατάλαβα ουσιαστικά δεν μου προσφέρει τπτ εντός πόλης σε ηλεκ. κίνηση)
- Τα plug-in τα αποκλείω από όσα διάβασα και λόγω έλλειψης καθημερινής φόρτισης και λόγω υψηλού κόστους
@fiverg said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Χωρίς ιδιαίτερη έκπληξη, ψάχνοντας για συγγενη, έχουμε ακριβώς την ίδια λίστα, απλά με το kia sportage να προηγείται του Tucson ως πιο φρέσκου αφού για το Tucson επίκειται face-lift.
Έχω υπολογίσει για σχετικά καλά εξοπλισμένες εκδόσεις (δικινητα αυτοματα), 45 στην x1, 42 το tiguan, 39 το sportage. Αν θες ηλιοροφη λογαριαζε και +1Κ σε όλα. Δεν τα έχει δει ακόμη από κοντά ούτε έχουμε κάνει test drive. Δεν αναμένω ωστόσο εκπλήξεις, λογικά και τα 3 θα είναι πολύ καλά, το θέμα είναι ποιο σου κάνει παραπάνω κλικ και τα χρήματα που μπορείς να δώσεις.
Εννοείται ότι η υβριδικοτητα και των 3 είναι ψιλομουφα, αλλά αν δεν εχεις χώρο φόρτισης δεν έχεις λόγο να πας σε plug in.
Μόνο το corolla cross είναι πραγματικό υβριδικό με όφελος στην τσέπη, αλλά εκεί θα κάνεις μεγάλο συμβιβασμό στα υλικά και το design του εσωτερικού σε σχέση με τα άλλα 3 ειναι και δείχνει πιο "φτωχο" (αλλα εινσι και πιο φτηνο).Αναμένοντας το fl του Tucson αρχίζω να κινούμαι περισσότερο προς τα εκεί και λόγω πιθανής επιλογής της full hybrid έκδοσης αλλά και λόγω χώρων, αξιοπιστίας κλπ. Αν πάλι επιλέξω mild hybrid μάλλον θα κινηθώ προς Tiguan που μου αρέσει περισσότερο από όλα σχεδιαστικά. Ωστόσο, στο Tig φοβάμαι τα όσα έχω διαβάσει για τα VAG και το γεγονός πως προσφορά καλή έχω βρει για το Tig Life με 130 PS που νμζ θα έχω θέμα λόγω όγκου-βάρους.
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.
Κοινώς , ο.κ. μπορεί να μην τον ενδιαφέρει άμεσα τον άνθρωπο , αλλά τόσα περισσότερα άλογα , με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα και με παρόμοια κατανάλωση ( που σε φυσιολογικούς ρυθμούς που δουλεύουν φουλ υβριδικά , μπορεί να είναι και χαμηλότερη ) , είναι κάτι που δε μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί.
Καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων συστημάτων.
Αν δεν μιλούσαμε για +10.000 ευρώ σε κόστος θα ήθελα πολύ να επιλέξω PHEV μόνο και όνο για την ηλεκτροκίνηση εντός πόλης.
@sprsk said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:
- BMW X1 sdrive 20i xline stepronic
- VW Tiguan life 150ps mild hybrid
- Hyundai Tucson full hybrid
- Kia Sportage titanium 48v hybrid
- DS DS7 2022 Crossback etense 300 performance line
Ευπρόσδεκτες οι απόψεις σας και οι προσωπικές σας εμπειρίες.
Υ.Γ. Με ψήνει ιδιαιτέρως η ύπαρξη ηλιοροφής. Αξίζει το κόστος ή περισσότερα προβλήματα θα έχω στο μέλλον με πιθανές βλάβες κ.α.;
Από αυτά που κοιτάζεις το Χ1, που για εμένα είναι το καλύτερο, να ξέρεις έχεις παράδοση 10 μήνες και τιμή πάνω που άνετα πάει 45Κ+ (και ακριβή συντήρηση)
Μετά είναι τα Sportage και το Tuscon (το καινούργιο FL που έρχεται) Εξαιρετικά αυτοκίνητα απροβλημάτιστα με πολλά επάνω.
Μετά το καινούργιο Tiguan που Ναι μέν είναι το πιο φρέσκο αλλά είναι VW και η αξιοπιστία δεν είναι το δυνατό σημείο.
DS7 όμορφο αλλά άχρωμο Fl ενός μέτριου αυτοκινήτου.
Η τονάλε είναι κατηγορία Β όχι C και ακριβή για αυτά που προσφέρει.
Τo φθηνότερο corrola cross είναι αρκετά σπαρτιατικό
Το Arcana ... Γελάει ο κόσμος.
Τα χόνδα έχουν πορτμπαγκαζ 2θέσιου ( δεν κάνουν για οικογένεια ) έσε που εσωτερικά είναι ο σχεδιασμός πολύ συντηριτικός έως 5 χρόνια πίσω θα έλεγα.
Βγαίνει καινούργιο 3008 και καινούργιο Grandland ( ίδιο αμάξια είναι )
Στην θέση σου θα κοιτούσα το νέο KUGA (fl) που συνδιάζει πιστεύω καλύτερα από όλα χώρους, κατασκευή και οδήγηση.Το νέο Kuga αν δεν κάνω λάθος σε αυτόματο βγαίνει μόνο 2.5L. Εκτός αν όπως αναρωτήθηκε και ο @fiverg απαλλάσσεται του φόρου πολυτελείας ως PHEV.
Επίσης μου έκανε εντύπωση που κανείς δεν έχει αναφερθεί στο Nissan Qashqai.@gatoz said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@sprsk said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:
- BMW X1 sdrive 20i xline stepronic
- VW Tiguan life 150ps mild hybrid
- Hyundai Tucson full hybrid
- Kia Sportage titanium 48v hybrid
- DS DS7 2022 Crossback etense 300 performance line
Ευπρόσδεκτες οι απόψεις σας και οι προσωπικές σας εμπειρίες.
Υ.Γ. Με ψήνει ιδιαιτέρως η ύπαρξη ηλιοροφής. Αξίζει το κόστος ή περισσότερα προβλήματα θα έχω στο μέλλον με πιθανές βλάβες κ.α.;
Από αυτά που κοιτάζεις το Χ1, που για εμένα είναι το καλύτερο, να ξέρεις έχεις παράδοση 10 μήνες και τιμή πάνω που άνετα πάει 45Κ+ (και ακριβή συντήρηση)
Μετά είναι τα Sportage και το Tuscon (το καινούργιο FL που έρχεται) Εξαιρετικά αυτοκίνητα απροβλημάτιστα με πολλά επάνω.
Μετά το καινούργιο Tiguan που Ναι μέν είναι το πιο φρέσκο αλλά είναι VW και η αξιοπιστία δεν είναι το δυνατό σημείο.
DS7 όμορφο αλλά άχρωμο Fl ενός μέτριου αυτοκινήτου.
Η τονάλε είναι κατηγορία Β όχι C και ακριβή για αυτά που προσφέρει.
Τo φθηνότερο corrola cross είναι αρκετά σπαρτιατικό
Το Arcana ... Γελάει ο κόσμος.
Τα χόνδα έχουν πορτμπαγκαζ 2θέσιου ( δεν κάνουν για οικογένεια ) έσε που εσωτερικά είναι ο σχεδιασμός πολύ συντηριτικός έως 5 χρόνια πίσω θα έλεγα.
Βγαίνει καινούργιο 3008 και καινούργιο Grandland ( ίδιο αμάξια είναι )
Στην θέση σου θα κοιτούσα το νέο KUGA (fl) που συνδιάζει πιστεύω καλύτερα από όλα χώρους, κατασκευή και οδήγηση.η τοναλε ειναι c
το τρεχων 3008 σε φεβ ειναι εξαιρετικο οσο και προβληματικο - εαν το χρησιμοποιησεις ομως δεν βλεπεις καν τα κορεατικα, μιλαμε και τα δυο που τεσταρα ειναι γτπκ. ντιπ για ντιπ ομως. παντα σε φεβ. το ντιες εφτα ειναι ενα πολυ χειροτερο 3008. το χι ενα που ειδα καλο δειχνει μεν αλλα ή ψοφιο ή πανακριβο, περναει τα 60. το τιγκουαν δεν τοχω οδηγησει το νεο, το βρισκω ομως εξαιρετικη λυση, εχει στρωσει παραλογα πολυ η φαου απο τοτες που εμπλεξα με τα τσι. ψψ, οκ, αμα παραιτηθει καποιος απο τα εγκοσμια.
κουγκα αναλογο των ψιψι, χαλι....Προβληματικό το 3008 σε τι;
-
@niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Προβληματικό το 3008 σε τι;
σε πολλα - ενω ειναι το καλυτερο φεβ με διαφορα, υπαρχουν θεματα ποιοτητας
α, εχω ενα
....και απο οσα εχω δοκιμασει ομως, ειναι το καλυτερο -
@fiverg said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@czio said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Εγω σε αυτά τα ποσά 40-45k θα κοιτούσα μόνο full hybrid πάντως, είναι πολλά για mild hybrid.
Δεν υπάρχουν PHEV (φαντάζομαι αυτά εννοείς σαν full) C segment σε αυτά τα χρήματα.
Τα full hybrid είναι τα HEV όχι τα PHEV.
-
@niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Το νέο Kuga αν δεν κάνω λάθος σε αυτόματο βγαίνει μόνο 2.5L. Εκτός αν όπως αναρωτήθηκε και ο @fiverg απαλλάσσεται του φόρου πολυτελείας ως PHEV.
Δεν απαλάσσεται.
@niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Με βάση τα χλμ που κάνω (είδος και αριθμό) είτε θα πρέπει να πάω σε diesel απλό είτε σε κάποια έκδοση mild hybrid (αν και από όσα κατάλαβα ουσιαστικά δεν μου προσφέρει τπτ εντός πόλης σε ηλεκ. κίνηση)
12-15 χιλιάδες το χρόνο και ντίζελ;
Χμμ... δεν ξέρω αν είναι τόσο σοφό.
Ιδίως αν στην καθημερινότητα κάνεις κοντινές και σύντομες διαδρομές. -
@katafractos17 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Το νέο Kuga αν δεν κάνω λάθος σε αυτόματο βγαίνει μόνο 2.5L. Εκτός αν όπως αναρωτήθηκε και ο @fiverg απαλλάσσεται του φόρου πολυτελείας ως PHEV.
Δεν απαλάσσεται.
@niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Με βάση τα χλμ που κάνω (είδος και αριθμό) είτε θα πρέπει να πάω σε diesel απλό είτε σε κάποια έκδοση mild hybrid (αν και από όσα κατάλαβα ουσιαστικά δεν μου προσφέρει τπτ εντός πόλης σε ηλεκ. κίνηση)
12-15 χιλιάδες το χρόνο και ντίζελ;
Χμμ... δεν ξέρω αν είναι τόσο σοφό.
Ιδίως αν στην καθημερινότητα κάνεις κοντινές και σύντομες διαδρομές.Θεωρούσα πως στα 15000 χλμ είναι καλή επιλογή το diesel. Το μεγαλύτερο μέρος των χλμ πάντως είναι σε μέση απόσταση δλδ 50-100 χλμ πήγαινε - έλα. Όταν χρησιμοποιώ αυτοκίνητο εντός πόλης (που δεν είναι καθημερινά) μιλάμε για 5-10 χλμ μαξ.
-
@fiverg said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Απαλλάσσεται του φόρου πολυτελείας αυτο ως PHEV?
Όχι. αλλά εγώ είπα ότι υπάρχει PHEV σε αυτή την τιμή, δεν μίλησα για ΦΠ.
-
@giwrgos7 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@stefan147 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
To X1 έχει αναμονή κάτω από 5μηνο. Δεν ξέρω γιατί στις αντιπροσωπείες λένε για 6-8-10 μήνες. Ο κουμπάρος μου το παρέλαβε πριν μια εβδομάδα ενώ το περίμενε Ιούλιο και μάλιστα είχε κάνει και δύο αλλαγές στην παραγγελία για να καταλήξει στο γκρι ματ χρώμα.
Η Τονάλε είναι τεξτμπουκ C-Suv τόσο ως διαστάσεις όσο και ως πλατφόρμα. Εξαιρετικό αυτοκίνητο που χάνει λόγω κακής τιμολόγησης και ασθενικών κινητήρων. Μαζί με το Χ1 μάλλον τα δύο απ' το τοπ-3 της κατηγορίας αλλά για σωστή έκδοση ζητάνε άνω των 45Κ.
Ξέρεις και για PHEV τι χρόνο δίνουν;
3 PHEV που είχαμε παραγγείλει στη δουλειά ήρθαν στο 6-7μηνο. Παραγγελία τέλη Ιουλίου, παραλαβές αρχές Μάρτη.
-
@fiverg said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Χωρίς ιδιαίτερη έκπληξη, ψάχνοντας για συγγενη, έχουμε ακριβώς την ίδια λίστα, απλά με το kia sportage να προηγείται του Tucson ως πιο φρέσκου αφού για το Tucson επίκειται face-lift.
Έχω υπολογίσει για σχετικά καλά εξοπλισμένες εκδόσεις (δικινητα αυτοματα), 45 στην x1, 42 το tiguan, 39 το sportage. Αν θες ηλιοροφη λογαριαζε και +1Κ σε όλα. Δεν τα έχει δει ακόμη από κοντά ούτε έχουμε κάνει test drive. Δεν αναμένω ωστόσο εκπλήξεις, λογικά και τα 3 θα είναι πολύ καλά, το θέμα είναι ποιο σου κάνει παραπάνω κλικ και τα χρήματα που μπορείς να δώσεις.
Εννοείται ότι η υβριδικοτητα και των 3 είναι ψιλομουφα, αλλά αν δεν εχεις χώρο φόρτισης δεν έχεις λόγο να πας σε plug in.
Μόνο το corolla cross είναι πραγματικό υβριδικό με όφελος στην τσέπη, αλλά εκεί θα κάνεις μεγάλο συμβιβασμό στα υλικά και το design του εσωτερικού σε σχέση με τα άλλα 3 ειναι και δείχνει πιο "φτωχο" (αλλα εινσι και πιο φτηνο).Είχατε τσεκάρει καθόλου το Nissan QQ e-power?
-
Εγω εξακολουθώ να σου προτείνω full hybrid και όχι mild hybrids, μιας και έχουν αναφερθεί ήδη αξιόλογα μοντελα τέτοια, κοιτά και το Honda HRV το οποίο είναι full hybrid νομίζω στα 39.000 παίρνεις το 2ο tier, μέτριο port bagaz αλλά έχει magic seats και κενό κάτω απο τις θέσεις των επιβατών πίσω.
-
@czio said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Εγω εξακολουθώ να σου προτείνω full hybrid και όχι mild hybrids, μιας και έχουν αναφερθεί ήδη αξιόλογα μοντελα τέτοια, κοιτά και το Honda HRV το οποίο είναι full hybrid νομίζω στα 39.000 παίρνεις το 2ο tier, μέτριο port bagaz αλλά έχει magic seats και κενό κάτω απο τις θέσεις των επιβατών πίσω.
Σε full hybrid έχω αποφασίσει να κινηθώ. Ωστόσο, οι επιλογές είναι λίγες (Toyota, Honda, Hyundai, Kia νμζ είναι στα λεφτά που διαθέτω). Το HRV είναι ωραίο, αξιόπιστο προφανώς αλλά έχει πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ γι' αυτό που ψάχνω δυστυχώς. Ψάχνομαι λίγο και για το Nissan QQ e-power όπως έγραψα πιο πάνω, αφού η πρώτη εικόνα που σχημάτισα για το υβριδικό σύστημα της Nissan είναι θετική.
-
Δες και το νέο Kona Hybrid. Έχει καλούς χώρους πλέον, δεν είναι όπως παλιά.
-
@dimsabas said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Δες και το νέο Kona Hybrid. Έχει καλούς χώρους πλέον, δεν είναι όπως παλιά.
Πως να το δει, αφού δεν βλέπεται...
-
Είδα το Ν line, όντως δε βλεπότανε. Παραδόξως 2-3 από τις απλές εκδόσεις που έχω δει μου άρεσαν.
-
Καλησπέρα σας. Σε συνέχεια παλαιότερου topic μου και λόγω αλλαγής οικονομικών δεδομένων, θα ήθελα τις απόψεις σας στην αναζήτηση SUV πάνω - κάτω στα 30.000€. Πρόκειται για οικογένεια με παιδάκι 2 ετών και στο μέλλον με δεύτερο, επομένως νομίζω θα ήθελα τους χώρους ενός C-SUV. Ετησίως περίπου 10000 - 15000 χλμ με το 1/3 από αυτά εντός επαρχιακής πόλης, 1/3 μεσαίες αποστάσεις 50-120 χλμ σε επαρχιακούς δρόμους και 1/3 σε ΕΟ. Δεν λέω όχι σε ελαφρώς μεταχειρισμένο (κάτω από 40000 χλμ), αλλά θα προτιμούσα καινούργιο για να είμαι πιο σίγουρος. Ακούω τις απόψεις - προτάσεις σας…
Υ.Γ. Αρχικά κοιτούσα για κάτι πιο premium με υψηλότερο μπάτζετ αλλά κάτι η αλλαγή δεδομένων κάτι οι σκέψεις σχετικά με την χρήση του αυτοκινήτου με μικρά παιδιά, με έφεραν εδώ
-
Για καινούργιο σε αυτά τα χρήματα μπορείς να δεις Qashqai, Tuscon, Sportage, C5 Aircross και το Karoq.
Ενδιαφέρον φαίνεται το BYD αν και δεν έχω καμία ιδέα για τα κινέζικα.
-
Δες και τον νέο Άσσο της BMW , κατηγορία c και premium , είναι κρίμα μικρά παιδιά να αποκτήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες σε ένα άχρωμο και αδιάφορο κουτί με ρόδες όπως τα SUVακια μέχρι 30000€
-
Επίσης grand land, 3008, Και chr το μικρότερο από όλα αλλά και το μόνο υβριδικό σε αυτά τα λεφτά.
-
Δες και τον νέο Άσσο της BMW , κατηγορία c και premium , είναι κρίμα μικρά παιδιά να αποκτήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες σε ένα άχρωμο και αδιάφορο κουτί με ρόδες όπως τα SUVακια μέχρι 30000€
-
Καλησπέρα Niou, C-SUV σε αυτό το ποσό θα δυσκολευτείς να βρεις καθώς ξεκινάνε από τα 31κ οι βασικές τους εκδόσεις. Συνεπώς θα πρέπει να υπολογίζεις 30 πάνω και όχι πάνω κάτω.
α)Ποιες είναι οι προτεραιότητές σου?
β)Με τι εντυπωσιάζεσαι?
γ)Τι οδηγικό στυλ σου αρέσει?
α)Μέγιστη οικονομία, μέγιστοι χώροι, τεχνολογία αιχμής
β) μεγάλο πορτ μπαγκαζ , infotainment , ποιότητα κατασκευής
γ) χειροκίνητο κιβώτιο, αυτόματο διπλού συμπλέκτη , αυτόματο CVT
Ελπίζω αυτές οι ερωτήσεις να σε βοηθήσουν να επιλέξεις πιο ξεκάθαρα και συνειδητά. -
@green-power said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Για καινούργιο σε αυτά τα χρήματα μπορείς να δεις Qashqai, Tuscon, Sportage, C5 Aircross και το Karoq.
Νομίζω αυτά τα μοντέλα ξεπερνούν τα 30k για βασικές εκδόσεις.
@vagkirk said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Δες και τον νέο Άσσο της BMW , κατηγορία c και premium , είναι κρίμα μικρά παιδιά να αποκτήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες σε ένα άχρωμο και αδιάφορο κουτί με ρόδες όπως τα SUVακια μέχρι 30000€
Δεν το έχω δει από κοντά, αλλά θα ήθελα κάτι πιο ευρύχωρο τόσο στα πίσω καθίσματα όσο και στο πορτ μπαγκάζ
@player_gr said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Καλησπέρα Niou, C-SUV σε αυτό το ποσό θα δυσκολευτείς να βρεις καθώς ξεκινάνε από τα 31κ οι βασικές τους εκδόσεις. Συνεπώς θα πρέπει να υπολογίζεις 30 πάνω και όχι πάνω κάτω.
α)Ποιες είναι οι προτεραιότητές σου?
β)Με τι εντυπωσιάζεσαι?
γ)Τι οδηγικό στυλ σου αρέσει?
α)Μέγιστη οικονομία, μέγιστοι χώροι, τεχνολογία αιχμής
β) μεγάλο πορτ μπαγκαζ , infotainment , ποιότητα κατασκευής
γ) χειροκίνητο κιβώτιο, αυτόματο διπλού συμπλέκτη , αυτόματο CVT
Ελπίζω αυτές οι ερωτήσεις να σε βοηθήσουν να επιλέξεις πιο ξεκάθαρα και συνειδητά.α) Με ενδιαφέρει πρωτίστως η άνεση και οι χώροι. Φυσικά κοιτάω και την οικονομία, ενώ η τεχνολογία δεν με απασχολεί και τόσο.
β) επειδή όπως είπα κοιτάω πρώτα την άνεση, θα ήθελα ένα αυτοκίνητο όσο γίνεται ευρύχωρο, αθόρυβο στο ταξίδι. Επειδή η διατήρηση της ποιότητας του με παιδιά είναι κάπως δύσκολη, δεν με απασχολεί αν είναι κάτι πιο συμβατικό κατασκευαστικά (υλικών)
γ) εννοείται μιλάω για αυτόματο χωρίς να γνωρίζω σε βάθος τις διάφορες αυτών, αφού πρώτη φορά θα έχω αυτόματοΤα οικονομικά Suzuki Vitara/S-Cross και Dacia Duster λένε τίποτα;
Βοήθεια για αγορά SUV