@masterauto said in BMW 1 Series F70 (2024):
@lap said in BMW 1 Series F70 (2024):
@red_monster said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@dimsabas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Realzeus σε 3... 2... 1...
@fiverg : https://www.evo.co.uk/car-technology/206867/just-how-bad-are-car-user-interfaces-we-consult-an-airbus-pilot
"Flight decks have tactile controls; meaning you can feel where things are while your eyes are out flying."
Ενα υποτιθέμενο κακό car interface γίνεται ακόμη χειρότερο όταν πας να το χειριστείς με περιστροφικό διακόπτη και όχι μέσω του touch screen.
Καταλαβαίνω την ύπαρξη του διακόπτη στις παλαιότερες σειρές όπου δεν υπήρχε το touch screen, τώρα καλώς κάνει και το καταργεί. Επίσης το αν μπορείς να χειριστείς βασικές λειτουργίες όπως π.χ. τον κλιματισμό μόνο μέσω των οθονών και όχι απ ευθείας με σταθερά κουμπιά δεν έχει πάλι να κάνει με την ύπαρξη ή όχι περιστροφικού διακόπτη, αν είναι δύσκολο να χειριστείς το A/C από το touch screen (όντως χαζομάρα που δεν σου δίνει σταθερά κουμπιά όπως στο τωρινό pro facelift), με τον διακόπτη θα ήταν τρεις φορές πιο δύσκολο!Με τον διακόπτη δεν σκύβεις για να προσπαθήσεις να πετύχεις με τρεμάμενο δάχτυλο μια οθόνη. Αντιθέτως με το περιστροφικό απλά ρίχνεις μια ματιά και ξέρεις πόσα κλικ πρέπει να γυρίσεις, κοιτώντας πάλι τον δρόμο και χωρίς να αλλάζεις την θέση του σώματός σου. Απορώ δηλαδή πως σας βολεύει να κοιτάτε και να σκύβετε για να πατάτε οθόνες ενώ οδηγείτε... Για τον ίδιο λόγο η Mazda απενεργοποιεί την λειτουργία αφής εν κινήσει, ενώ την επιτρέπει εν στάσει.
ΥΓ: Μόνο στις μικρές σειρές καταργεί το περιστροφικό η BMW, λόγω κόστους. Στις ακριβές υπάρχει κανονικά.
Μήπως έχετε Πάρκινσον ;
Όχι και σε εμένα καποες φορές είναι σπαστική οθόνη, έχω και ίσως την καλύτερη ανάρτηση απο ύπαρξης των αυτοκινήτων. Όποτε τα κάνω όλα από κουμπιά στο τιμόνι, είτε σταματημένος.
Γνωρίζει κανείς αν δίνει έξτρα ACC ή είναι μέρος κάποιου πακέτου που κάνει 3000?
Το Ενεργό Cruise Control όπως το λέει η BMW είναι μέρος του πακέτου Driving Assistant Plus και κοστίζει 846 ευρώ (option S5ATA) αλλά δεν περιλαμβάνει τις λειτουργίες του απλού Driving Assistant (option S5ASA) το οποίο είναι no cost option και το τικάρουμε ξεχωριστά. Ακόμα εάν θέλει κάποιος μπορεί να ενεργοποιήσει το Driving Assistant Plus μεταγενέστερα (μετά την αγορά του οχήματος) μέσα από το BMW Connected Drive αρκεί να έχει επιλέξει το option S9QVA '' Μεταγενέστερη ενεργοποίηση Driving Assistant Plus'' για το οποίο δεν γνωρίζω το κόστος αλλά υποθέτω όπως και στο απερχόμενο μοντέλο ήταν δωρεάν ή με πολύ λιγότερα χρήματα κάποια περίοδο.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως.