-
Ωραίο το εργαλείο.
Αν και ξενίζει λίγο το πιο κάθετο κόψιμο του πίσω παρμπρίζ. -
Ακόμα μια άσχημη bmw με χάλια εσωτερικό και το αγαπημένο τιμόνι (2-άκτινο....χαχα!!) του @iceman7!!
Από το κακό στο χειρότερο πάει η αγαπημένη μου ετιαρία...πρέπει να παίρνουν ναρκωτικά στην Βαυαρία, δεν εξηγείται αλλιως!
-
@fanis75 said in BMW X3 2017:
Ακόμα μια άσχημη bmw με χάλια εσωτερικό και το αγαπημένο τιμόνι (2-άκτινο....χαχα!!) του @iceman7!!
Από το κακό στο χειρότερο πάει η αγαπημένη μου ετιαρία...πρέπει να παίρνουν ναρκωτικά στην Βαυαρία, δεν εξηγείται αλλιως!
συμφωνω και επαυξανω. Δεν είναι τα αγαπημενα μου αυτοκίνητα αλλα πάντα μου αρεσαν. Τα τελευταια χρόνια παίζουν δικίλινδρο με τα 2 χέρια οι σχεδιαστες
-
Μεγάλωσαν την Χ1 στο cad.
Το τιμονάκι μάλλον κόλπο για να σε αναγκάσει να επιλέξει το Msport τιμόνι από τη λίστα των αξεσουάρ , καθώς το στάνταρ θυμίζει αγροτικό του 80.
-
Σχολιάζοντας τη σχεδίαση (μέσα-έξω) της νέας Σειράς 1, είπα ότι όλα (εκτός του τιμονιού) θυμίζουν ΚΙΑ.
Αυτή τη φορά είπαν να αντιγράψουν και το τιμόνι... -
@katafractos17 said in BMW X3 2017:
Ωραίο το εργαλείο.
Αν και ξενίζει λίγο το πιο κάθετο κόψιμο του πίσω παρμπρίζ.λιγο περιεργη αισθητικα μου θυμιζει Μιτσουμπισι ενα SUV plug in που εχουν
-
@civil357 said in BMW X3 2017:
Μεγάλωσαν την Χ1 στο cad.
Το τιμονάκι μάλλον κόλπο για να σε αναγκάσει να επιλέξει το Msport τιμόνι από τη λίστα των αξεσουάρ , καθώς το στάνταρ θυμίζει αγροτικό του 80.
Να αγορασεις BMW τα τελευταια χρονια και να μην την παρεις με φουλ πακετο Μ σπορτ και φρενα ειναι αμαρτημα. Γιατι η διαφορα της τιμης απο την βασικη εκδοση ειναι μικρη γιαυτο που σου δινει.
-
Μια χαρά είναι η νέα Χ3, εξωτερικά σχεδιαστική γλώσσα Χ1, βεβαια πίσω τα φωτιστικά σώματα είναι μια ατσούμπαλη μετεξέλιξη αυτών της προηγούμενης γενιάς. Αυτό που με ξενίζει περισσότερο είναι οι ambient φωτισμοί περιμετρικά των αεραγωγών και της κονσόλας στην περιοχή των φορτιστών. Τιμόνι κατευθείαν από iX.
-
Οσοι εχετε παλαιοτερη εκδοση Χ3, κρατηστε το. Με αυτη την μαουνα που παρουσιασαν σημερα, τα δικα σας θα ανεβουν σε αξια.
Λες και εχουν βαλει στοιχημα οι σχεδιαστες της BMW ποιος θα βγαλει το πιο εμετικο σχεδιο. Παροτι τα γουστα ειναι υποκειμενικα, εαν καποιος πει οτι του αρεσει αυτο το σχεδιο θα το λεει επειδη εχει καποιο συμφερον.
Απο το 2025 θα κλαινε μανουλες στο μοναχο οταν θα δουν τις πωλησεις τους.
-
Ασχημη οντως. Μπροστα μου θυμιζει καποια απο τις παλιοτερες Χ1
-
@sportseat23 said in BMW X3 2017:
Οσοι εχετε παλαιοτερη εκδοση Χ3, κρατηστε το. Με αυτη την μαουνα που παρουσιασαν σημερα, τα δικα σας θα ανεβουν σε αξια.
Λες και εχουν βαλει στοιχημα οι σχεδιαστες της BMW ποιος θα βγαλει το πιο εμετικο σχεδιο. Παροτι τα γουστα ειναι υποκειμενικα, εαν καποιος πει οτι του αρεσει αυτο το σχεδιο θα το λεει επειδη εχει καποιο συμφερον.
Απο το 2025 θα κλαινε μανουλες στο μοναχο οταν θα δουν τις πωλησεις τους.
Συμφωνώ .Εντωμεταξυ εχω δυο συναδέλφους με το παρον μοντέλο,ενα diesel και ενα plug in και ειναι πολύ ευχαριστημένοι και χωρίς κανενα προβλημα μεχρι τώρα.Είναι και οι δύο στο 80.000κμ περίπου.
-
@sportseat23 said in BMW X3 2017:
...εαν καποιος πει οτι του αρεσει αυτο το σχεδιο θα το λεει επειδη εχει καποιο συμφερον.
Εγώ, το είπα.
-
Πως όταν πας να πάρει πράματα για pc κ.τ.λ. και όσα είναι gaming (laptop π.χ.) έχουν κόκκινα ή πολύχρωμα led για να ξεχωρίζουν και γιατί είναι gaming και καλύτερα, ε έτσι και εδώ.
-
@civil357 said in BMW X3 2017:
Μεγάλωσαν την Χ1 στο cad.
Το τιμονάκι μάλλον κόλπο για να σε αναγκάσει να επιλέξει το Msport τιμόνι από τη λίστα των αξεσουάρ , καθώς το στάνταρ θυμίζει αγροτικό του 80.
Ε όχι εντάξει έχει μερικά fillet παραπάνω ένα chamfer κάτω στον προφυλακτήρα (όχι στη Μ50) και έχουν παίξει φουλ generative shape design
-
Παιδιά σημασία έχει μόνο τι αρέσει στους Ασιάτες, δεν ασχολείται κανείς με τους Ευρωπαίους πλέον.
-
Εντελως ασχημο αυτοκινητο. Θα παει σουμπιτο.
-
Έκανε την εμφάνισή της στον Ελληνικό configurator με αρχική για το base (xline) 70κ , αρκετά μεγάλο καπέλο σε σύγκριση με το γερμανικό configurator που ξεκινά από τα 57κ το ίδιο μοντέλο. Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα θα μου πείτε, έχουμε φθηνή σειρά 1 εδώ. But, just saying…
-
@player_gr said in BMW X3 2024 (G45):
Έκανε την εμφάνισή της στον Ελληνικό configurator με αρχική για το base (xline) 70κ , αρκετά μεγάλο καπέλο σε σύγκριση με το γερμανικό configurator που ξεκινά από τα 57κ το ίδιο μοντέλο.
Δεν μπορεί να γινει σύγκριση με Γερμανία σε αυτή την κατηγορία, αφού Η ΛΤΠΦ ειναι μεγάλη και ο φόρος (ΕΤΤ) εκτοξέυεται. Στα μικρά ο φόρος δεν επιβαρύνει τόσο, αλλά στα μεγάλα το ποσό αυξάνεται εκθετικά! Και πάλι καλά που ειναι στα €70Κ.
-
@fanis75 said in BMW X3 2024 (G45):
@player_gr said in BMW X3 2024 (G45):
Έκανε την εμφάνισή της στον Ελληνικό configurator με αρχική για το base (xline) 70κ , αρκετά μεγάλο καπέλο σε σύγκριση με το γερμανικό configurator που ξεκινά από τα 57κ το ίδιο μοντέλο.
Δεν μπορεί να γινει σύγκριση με Γερμανία σε αυτή την κατηγορία, αφού Η ΛΤΠΦ ειναι μεγάλη και ο φόρος (ΕΤΤ) εκτοξέυεται. Στα μικρά ο φόρος δεν επιβαρύνει τόσο, αλλά στα μεγάλα το ποσό αυξάνεται εκθετικά! Και πάλι καλά που ειναι στα €70Κ.
Ήλπιζα ότι η πατέντα με το MHEV και έκπτωση 25% στον ΕΤΤ θα βοηθούσε κάπως περισσότερο την κατάσταση. Αλλά και πάλι το $$gap between X1->X3 , X2->X4 είναι δυσανάλογο... Ξέρω φταίει ο φοροπαραλογισμός κατά κύριο λόγο.
-
Μοιάζει με κινεζικο και του έβαλαν δασμούς, μόνο έτσι εξηγείται η τιμή.
BMW X3 2024 (G45)