Επισης κατι σημαντικο βαζοντας το mpack η bmw σου δινει δωρεαν και το πακετο premium το οποιο εχει και αυτο αρκετο και χρησιμο εξοπλισμο,π.χ αν δεν παρεις το mpack στο χρεωνει 2 χιλιαρικα και απο 28900 πας 30900.Οποτε νομιζω για να εισαι καλυμενος πας κατευθειαν για mpack και εχεις και το premium δωρεαν.Νομιζω το σκετο με τις ασχημες 17αρες ζαντες στα 28900 θα τιμηθει δεοντος απο εταιρειες leasing
Best posts made by Mike 1
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@alexandros-a-92 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@mebmw said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σε ευχαριστω πολύ ! Ναι μαζ με επιλογή το skyscraper grey.
Για παραδοση Οκτώβριο αλλά όχι συγκεκριμένη ημερομηνίαΣυζητησες μαζι τους καθολου για τον εξοπλισμο;
Εχω 2 αποριες:
1ον αν ο κλιματισμος που μπορει να μπει σαν εξτρα αφορα απλα τους πισω επιβατες και μπροστα εχεις διζωνικο κανονικα χωρις το εξτρακαι 2ον για διατηρηση λωριδας κτλπ χρειαζεται παλι τον εξτρα εξοπλισμο (driving assistant το λεει αν θυμαμαι σωστα) ή είναι κατι άλλο αυτό;
Tο driving assistance το δινει δωρεαν απο την βασικη εκδοση,αν βαλεις το driving assistant plus το χρεωνει περιπου 1100eu,για τον κλιματισμο εμαθα προσφατα απο πωλητη οτι εχει στην βασικη εκδοση αυτοματο μονοζωνικο κλιματισμο(δεν εχει πισω αεραγωγους)αν τον βαλεις extra στον κανει διζωνικο και προσθετει και τους αεραγωγους πισω
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
Βγήκαν και τα πρώτα μτχ στο car.gr
https://www.car.gr/s/8zuiyxcx/Πόσο βγαίνει καινούριο με τα πακέτα που έχει άραγε; @panormus772
Η συγκεκριμένη με τα πακέτα στον διαμορφωτή βγαίνει 32.900.
Οπότε -1400, αλλά με 6000χλμ "ταλαιπωρημένα" testdrive χλμ,μάλλον δεν είναι και τόσο ευκαιρία.Αν παρατηρησες στις φωτογραφιες εχει extra και τα καθισματα απο την εκδοση m sporτ plus τα οποια κοστιζουν επιπλεον ενα χιλιαρικο περιπου,αρα ειναι -2500eu περιπου κατω απο την αρχικη τιμη,οχι οτι εχει ιδιατερη σημασια απλα το γραφω για να ειμαστε ποιο ακριβης με τα νουμερα
-
RE: VW Golf MK 8
https://www.youtube.com/watch?v=E2cr8Xkg_KI&t=732s
Εκει που αναφερει τα θετικα εκτος απο την καταργηση του 1000αρη τρικυλινδρου με τον 1500αρη τετρακυλινδρο νομιζω οτι λεει οτι ολες οι εκδοσεις εχουν ανεξαρτητη πισω αναρτηση κατι που δεν ισχυε στο προηγουμενο μοντελο αφου τα 1000αρια ειχαν ημιακαμπτο,αν ισχυει αυτο μπραβο στην vw,σε αντιπαραθεση με την νεα σειρα 1 που υποβαθμισαν την ανεξαρτητη πισω αναρτηση με αναρτηση 3 συνδεσμων και εβαλαν την ανεξαρτητη μονο στο m135.Παντως οπως και τα περισσοτερα αυτοκινητα ετσι και το golf ειναι υπερτιμημενο και χανει απο την σειρα 1 λογω τιμης γιατι συνολικα κατα την γνωμη μου ειναι ποιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
https://www.autoblog.gr/2023/12/26/ta-pio-axiopista-anaxiopista-aftokinita-kai-oi-axiopistes-anaxiopistes-markes-tis-agoras/
Δεν τα παει και τοσο ασχημα η bmw συμφωνα με αυτην την ερευνα..
Ειχα και το F40 136ps για 2 χρονια και ημουν απολυτα ευχαριστημενος. -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Εγω ημουν κοντα να παρω το Α3 οταν πηρα το 118 παροτι προτιμουσα πισωκινητο, αλλα τελικα πηρα το 118 γιατι εβγαινε αρκετα φθηνοτερο για ουσιαστικα καλυτερο σασσι αλλα με λιγοτερο ισχυρο κινητηρα. Ομως και το τοτε Α3 ειχε καποια πλεονεκτηματα αν και δεν ξερω ποσο αξιοπιστος βγηκε ο κινητηρας που ειχε την απενεργοποιηση κυλινδρων.
Και γω ηταν να παρω το golf 1500 150ps το οποιο εχει ιδιο κινητηρα με α3 και leon και τα οποια υπερτουσαν του ασσου σε κινητηρα,τελικα πηρα το 118 γιατι το golf αυξηθηκε η τιμη του σε ενα βραδυ 3000(!) και τελικα μου εβγαινε φτηνοτερο το 118 το οποιο ειχε σαφως καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα αν και το golf ειχε λιγο ποιο ραφιναρισμενο κινητηρα λογω τετρακυλινδρου,πλεον με το νεο μοντελο ο ασσος υπερτερει και απο τα 3.Ειδικα με το mpack που σημαινει ποιο spor αναρτηση και το m τιμονι που κοβει καλυτερα σε σπορ προσανατολισμο πλεον δεν εχει αντιπαλο
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
To αυτοκινητο εχει ερθει στον Σπανο στην εκδοση msport plus σε ενα ωραιο μπλε μεταλλικο το οποιο του παει πολυ και οσοι το επελεξαν σε αυτο το χρωμα ειναι πολυ καλη επιλογη κατα την γνωμη μου και τιμη καπου 33 και κατι.Μεσα εχει κρατησει την ποιοτητα τουλαχιστον σε αυτην εκδοση,δεν καταλαβα να τριζει κατι, με πολυ ευχαριστο εσωτερικο,επενδυσεις σε ταμπλω και πορτες με κρυφους φωτισμους και καθισματα που σε αγκαλιαζουν,η ανεση για τους πισω νομιζω ειναι ενα κλικ βελτιωμενη.Το πορτ παγκαζ αν και 300 λιτρα ειναι επιπεδο ομορφα δομημενο και νομιζω δε θα προβληματισει.Αν εχω να προσαψω κατι οι πορτες κλεινουν λιγο ατσαλα με παραπανω θορυβο απο το κανονικο αλλα νομιζω οτι αυτο θα στρωσει με τον καιρο(το ιδιο συμβαινει και στο προηγουμενο μοντελο) και το μαυρο γυαλιστερο πλαστικο στον πισω προφυλακτηρα που θα μπορουσαν να ειχαν αποφυγει ως ενα βαθμο..Συνολικα κατα την γνωμη μου ειναι μια πολυ καλη προταση οσο εχει αυτη την τιμη,π.χ το toyota yaris premier υβριδικο ακουμπαει τα 30 χιλιαρικα νουμερο που ειναι υπερβολικο,οπως π.χ και το golf αν βαλεις παρομοια extras φτανεις τα 40,δεν συζηταω καν για a3 και a class..
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Είναι καλύτερο αυτοκίνητο το golf από τον 1 και σαν σασί και κυρίως σαν μοτέρ με τον 1.5 tsi.
Γι" αυτό πουλάει και πολύ περισσότερο στη Γερμανία. Ξαφνικά ανακαλύψαμε εμείς στο Ελλαδιστάν την ανωτερότητα του 1 επειδή έχει το σήμα της bmw?
Δεν έχω όρεξη για βραδυνή αντιπαράθεση, ότι είχα να πω το είπα.
Κατα την γνωμη μου η αληθεια ειναι καπου στην μεση,επειδη ειχα τον προηγουμενο ασσο(f40)και εχω οδηγησει και το golf οντως τo golf με τον τετρακυλινδρο εχει ποιο ραφιναρισμενο κινητηρα με αποτελεσμα να ειναι λιγο καλυτερο σε ανεση και ποιοτητα κυλισης,εκει που κερδιζει ο ασσος ειναι στην καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου στο τιμονι και στην σπορ συμπεριφορα.Επισης εμαθα οτι στo f70 για θεμα κοστους εγινε υποβαθμιση της ανεξαρτητης πισω αναρτησης που υπηρχε στο f40 και εξακολουθει να υπαρχει και στο golf με τα 150 αλογα.Δεν βαλανε ημιακαμπτο(ευτυχως)αλλα 3 συνδεσμων δηλ, κατι αντιστοιχο που βαζανε παλια στα opel astra,αυτο σημαινει οτι στην επομενη γενια ισως τελικα βαλουνε ημιακαμπτο που θα ειναι μεγαλο φαουλ αν τελικα γινει.Το F70 το εκανα και γω test drive για 1 ωρα και οντως εχει διατηρησει τα ποιοτικα του προκατοχου του,αθορυβο,ευθυβολο ελαφρως ποιο γρηγορο πλεον και αρκετα οικονομικο αν προσεχεις.
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@green-power said in BMW 1 Series F70 (2024):
Τον Οκτώβριο ξεκινάνε οι πρώτες παραδόσεις της νέας Σειράς 1.
Και ναι την περιμένω με πολλή χαρά! Αμέσως μετά τη Joyland την έκλεισα, ίσως πρώτος στην Ελλάδα!
Πακέτο Μ, χρώμα μπλε και φύγαμε!
Καλοταξιδο να ειναι φιλε,ωραιο χρωματακι το μπλε ταιριαζει και με τις μπλε ραφες που εχει στα καθισματα και ειναι και δωρεαν νομιζω τα μεταλλικα χρωματα εκτος απο τα indivindual,κακως που εχουν αφαιρεσει για καποιο λογο τα μεταλλικα σε λευκο και μαυρο και τα εχουν απλα.
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@green-power said in BMW 1 Series F70 (2024):
@mike-1 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Καλοταξιδο να ειναι φιλε,ωραιο χρωματακι το μπλε ταιριαζει και με τις μπλε ραφες που εχει στα καθισματα και ειναι και δωρεαν νομιζω τα μεταλλικα χρωματα εκτος απο τα indivindual,κακως που εχουν αφαιρεσει για καποιο λογο τα μεταλλικα σε λευκο και μαυρο και τα εχουν απλα.
Σε ευχαριστώ πολύ! Ναι δεν έχουν έξτρα κόστος αν πάρεις πακέτο και το μπλε μου άρεσε πολύ όπως το είδα.
Το μαύρο υπάρχει και σε μεταλλικό, το λευκό μόνο σε απλό.
Ναι εχεις δικιο μονο το ασπρο δεν εχει μεταλλικο,ειχα το f40 σε ασπρο περλα μεταλλικο και ψηνομαι και γω για το καινουριο,δεν βλεπω κατι καλυτερο στα χρηματα αυτα.
Latest posts made by Mike 1
-
RE: VW Golf MK 8
@realzeus said in VW Golf MK 8:
@mike-1 said in VW Golf MK 8:
σε αντιπαραθεση με την νεα σειρα 1 που υποβαθμισαν την ανεξαρτητη πισω αναρτηση με αναρτηση 3 συνδεσμων και εβαλαν την ανεξαρτητη μονο στο m135
Ακόμα και με έναν σύνδεσμο αν ήταν (που δεν γίνεται) πάλι ανεξάρτητη θα ήταν, από την στιγμή που δεν συνδέονται οι τροχοί μεταξύ τους. Κανονικά πολλαπλών είναι και στον Άσσο πάντως.
Οπως και να εχει εγινε υποβαθμιση για μειωση κοστους,μπορει να μην βαλανε ημιακαμπτο αλλα η αναρτηση ειναι υποδυεστερη της προηγουμενης,το αναφερουν και ξενα forum αυτο,οποτε αναποφευκτα μπαινει και η συγκριση με τα υπολοιπα της κατηγοριας που εχουν τετρακυλινδρο κινητηρα και ανεξαρτηση αναρτηση,επισης επειδη ειχα το f40 εχουν γινει και σε αλλους τομεις περικοπες οπως απουσια περιστροφικου διακοπτη και φυσικων διακοπτων ακομα και το ιδιο το τιμονι που το προηγουμενο ηταν φοβερο,επειδη ομως ειναι και η τιμη αγορας στην μεση η σειρα 1 παραμενει ενα αξιολογο αυτοκινητο για αυτα που πληρωνεις,αν ομως ειχε την ιδια τιμη π.χ με ενα a3 η ακομα και με ενα golf ειναι απλα υποδυεστερο συνολικα.
-
RE: VW Golf MK 8
https://www.youtube.com/watch?v=E2cr8Xkg_KI&t=732s
Εκει που αναφερει τα θετικα εκτος απο την καταργηση του 1000αρη τρικυλινδρου με τον 1500αρη τετρακυλινδρο νομιζω οτι λεει οτι ολες οι εκδοσεις εχουν ανεξαρτητη πισω αναρτηση κατι που δεν ισχυε στο προηγουμενο μοντελο αφου τα 1000αρια ειχαν ημιακαμπτο,αν ισχυει αυτο μπραβο στην vw,σε αντιπαραθεση με την νεα σειρα 1 που υποβαθμισαν την ανεξαρτητη πισω αναρτηση με αναρτηση 3 συνδεσμων και εβαλαν την ανεξαρτητη μονο στο m135.Παντως οπως και τα περισσοτερα αυτοκινητα ετσι και το golf ειναι υπερτιμημενο και χανει απο την σειρα 1 λογω τιμης γιατι συνολικα κατα την γνωμη μου ειναι ποιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@panormus772 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
Βγήκαν και τα πρώτα μτχ στο car.gr
https://www.car.gr/s/8zuiyxcx/Πόσο βγαίνει καινούριο με τα πακέτα που έχει άραγε; @panormus772
Η συγκεκριμένη με τα πακέτα στον διαμορφωτή βγαίνει 32.900.
Οπότε -1400, αλλά με 6000χλμ "ταλαιπωρημένα" testdrive χλμ,μάλλον δεν είναι και τόσο ευκαιρία.Αν παρατηρησες στις φωτογραφιες εχει extra και τα καθισματα απο την εκδοση m sporτ plus τα οποια κοστιζουν επιπλεον ενα χιλιαρικο περιπου,αρα ειναι -2500eu περιπου κατω απο την αρχικη τιμη,οχι οτι εχει ιδιατερη σημασια απλα το γραφω για να ειμαστε ποιο ακριβης με τα νουμερα
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Είναι καλύτερο αυτοκίνητο το golf από τον 1 και σαν σασί και κυρίως σαν μοτέρ με τον 1.5 tsi.
Γι" αυτό πουλάει και πολύ περισσότερο στη Γερμανία. Ξαφνικά ανακαλύψαμε εμείς στο Ελλαδιστάν την ανωτερότητα του 1 επειδή έχει το σήμα της bmw?
Δεν έχω όρεξη για βραδυνή αντιπαράθεση, ότι είχα να πω το είπα.
Κατα την γνωμη μου η αληθεια ειναι καπου στην μεση,επειδη ειχα τον προηγουμενο ασσο(f40)και εχω οδηγησει και το golf οντως τo golf με τον τετρακυλινδρο εχει ποιο ραφιναρισμενο κινητηρα με αποτελεσμα να ειναι λιγο καλυτερο σε ανεση και ποιοτητα κυλισης,εκει που κερδιζει ο ασσος ειναι στην καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου στο τιμονι και στην σπορ συμπεριφορα.Επισης εμαθα οτι στo f70 για θεμα κοστους εγινε υποβαθμιση της ανεξαρτητης πισω αναρτησης που υπηρχε στο f40 και εξακολουθει να υπαρχει και στο golf με τα 150 αλογα.Δεν βαλανε ημιακαμπτο(ευτυχως)αλλα 3 συνδεσμων δηλ, κατι αντιστοιχο που βαζανε παλια στα opel astra,αυτο σημαινει οτι στην επομενη γενια ισως τελικα βαλουνε ημιακαμπτο που θα ειναι μεγαλο φαουλ αν τελικα γινει.Το F70 το εκανα και γω test drive για 1 ωρα και οντως εχει διατηρησει τα ποιοτικα του προκατοχου του,αθορυβο,ευθυβολο ελαφρως ποιο γρηγορο πλεον και αρκετα οικονομικο αν προσεχεις.
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@dstou said in BMW 1 Series F70 (2024):
το yaris δεν παυει να ειναι ενα υπερεκτιμημενο αυτοκινητο πολης γιατι πολυ απλα με τα ιδια περιπου χρηματα παιρνεις πολυ περισσοτερο αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας με καλυτερη ποιοτητα που σιγουρα δε θα το βαρεθεις οπως το yaris
Χμμμ, The price is right λένε οι φίλοι και σύμμαχοι αμερικάνοι.
Τίποτε (σχεδόν) δεν είναι υπερτιμημένο ή υποτιμημένο σε μια ελεύθερη αγορά. Και αν είναι, είναι για λίγο.
Ένα μπεστ σέλλερ με 12 μήνες αναμονή και ανοιχτή τιμή εξόφλησης, εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να έχει άλλη τιμή. Έχει αυτή που πρέπει. Το αυτό και το 120ι, αλλά και όλα τα ιχ. Βασικά όλα τα αγαθά έχουν την τιμή που πρέπει. Γιατί? Γιατί αν μπορούσαν να έχουν μια άλλη τιμή, θα την είχαν.Ολα ειναι σχετικα,οι αμερικανοι που ανεφερες αγοραζουν καποια αυτοκινητα στην μιση τιμη η και λιγοτερο απο οτι στην Ευρωπη που μεχρι να ερθει το αυτοκινητο μας εχουν ξεκωλιασει στους φορους.Και επειδη υποτιθεται οτι ειμαστε νοημων οντα και εχουμε καποια κριση δεν σημαινει οποιαδηποτε τιμη μας επιβαλει το εκατοστε brand ειναι και η σωστη,βεβαια με μενα μπορει να μην συμφωνει κανενας η μπορει να συμφωνει 3 και ο κουκος,δεν εχει σημασια,το 120 αν δεν κανω λαθος ερχεται στην Ελλαδα 10 χιλιαρικα φθηνοτερα απο οτι στην υπολοιπη Ευρωπη(τουλαχιστον προς το παρον)και το yaris παλι αν δεν κανω λαθος ειναι φτηνοτερο σε πολλες χωρες της Ευρωπης,αρα λοιπον ερχομαι και ξαναλεω οτι ολα ειναι σχετικα με το τι ειναι λαθος και σωστο,φυσικα η toyota με το moto της οικονομιας της αξιοπιστιας και της εξελιγμενης υβριδικης τεχνολογιας θα βρει αγοραστες να σκασουν το 30αρι για το yaris,εμεις απλα λεμε την γνωμη μας
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το γιαρις όμως καίει 3,5 στην πόλη ενώ ο άσσος τα διπλα στην καλύτερη.
Εξαρτάται τι θέλει κανείς.Ακριβως ειναι τι θελει κανεις,οσο καλο οικονομικο και εμπορικο να ειναι το yaris δεν παυει να ειναι ενα υπερεκτιμημενο αυτοκινητο πολης γιατι πολυ απλα με τα ιδια περιπου χρηματα παιρνεις πολυ περισσοτερο αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας με καλυτερη ποιοτητα που σιγουρα δε θα το βαρεθεις οπως το yaris,η ζωη εξαλου ειναι μικρη
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
To αυτοκινητο εχει ερθει στον Σπανο στην εκδοση msport plus σε ενα ωραιο μπλε μεταλλικο το οποιο του παει πολυ και οσοι το επελεξαν σε αυτο το χρωμα ειναι πολυ καλη επιλογη κατα την γνωμη μου και τιμη καπου 33 και κατι.Μεσα εχει κρατησει την ποιοτητα τουλαχιστον σε αυτην εκδοση,δεν καταλαβα να τριζει κατι, με πολυ ευχαριστο εσωτερικο,επενδυσεις σε ταμπλω και πορτες με κρυφους φωτισμους και καθισματα που σε αγκαλιαζουν,η ανεση για τους πισω νομιζω ειναι ενα κλικ βελτιωμενη.Το πορτ παγκαζ αν και 300 λιτρα ειναι επιπεδο ομορφα δομημενο και νομιζω δε θα προβληματισει.Αν εχω να προσαψω κατι οι πορτες κλεινουν λιγο ατσαλα με παραπανω θορυβο απο το κανονικο αλλα νομιζω οτι αυτο θα στρωσει με τον καιρο(το ιδιο συμβαινει και στο προηγουμενο μοντελο) και το μαυρο γυαλιστερο πλαστικο στον πισω προφυλακτηρα που θα μπορουσαν να ειχαν αποφυγει ως ενα βαθμο..Συνολικα κατα την γνωμη μου ειναι μια πολυ καλη προταση οσο εχει αυτη την τιμη,π.χ το toyota yaris premier υβριδικο ακουμπαει τα 30 χιλιαρικα νουμερο που ειναι υπερβολικο,οπως π.χ και το golf αν βαλεις παρομοια extras φτανεις τα 40,δεν συζηταω καν για a3 και a class..
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@mcmalam said in BMW 1 Series F70 (2024):
@mike-1 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και μενα για μονοζωνικο μου ειπε στην βασικη χωρις τους αεραγωγους πισω.Τωρα αν ισχυει αυτο η οχι οντως ειναι ενα ερωτημα,οι πωλητες γενικα να πουλησουν θελουν και καποιες φορες λενε αναληθειες δυστυχως ειτε ηθελημενα ειτε γιατι δεν γνωριζουν.
Σίγουρα, αλλά με βάση το γεγονός ότι δεν τον είδα πολύ σίγουρο τον δικό μου, προσθέσα και εγώ τον τριζωνικό να μαι σίγουρος.
Νομιζω και καλα εκανες γιατι ειδα στην διαμορφωση απο το εσωτερικο του αυτοκινητου οτι οντως λειπουν οι πισω αεραγωγοι στην βασικη εκδοση.
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Και μενα για μονοζωνικο μου ειπε στην βασικη χωρις τους αεραγωγους πισω.Τωρα αν ισχυει αυτο η οχι οντως ειναι ενα ερωτημα,οι πωλητες γενικα να πουλησουν θελουν και καποιες φορες λενε αναληθειες δυστυχως ειτε ηθελημενα ειτε γιατι δεν γνωριζουν.