Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 606
    • 607
    • 608
    • 609
    • 610
    • 898
    • 899
    • 608 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17963
    408605
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tgd last edited by

      Πάντως έγινε ήδη. Απαγόρευσαν την φόρτωση ηλεκτρικού γιατί είχε πάνω από 40% μπαταρία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • bassstarlet
        bassstarlet last edited by

        Πάρτε μια μπαταριούλα LiPo ενός κελιού (4.2v) ακόμα και νεκρή, τρυπήστε την με ένα καρφί, και θα πάθουτε πλάκα με την θερμοκρασία που θα πιάσει το καρφί.
        Ας φανταστούμε τώρα, με τα 100άδες volt και CCA τον συστοιχιών, στα αυτοκίνητα, πόσο μάταιο είναι το 30%.

        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Τα καράβια στοιβάζουν ντουζίνες σαπακια 20 ετιας με 40 λίτρα Βενζίνη το καθένα, αλλά φοβούνται τις γεμάτες μπαταρίες...

          Στη γειτονιά μου, κάτω από 5 ετιας είναι 5 αυτοκίνητα, τα +20ετιας είναι πιο πολλά, κι άλλα καμιά 15αρια ενδιάμεση ηλικία, 2 ιχ μείναν εκεί απ τις πλημμύρες δεν ξανακουνηθηκαν όπως κι ένα μικρό φορτηγό με καρότσα.
          Περνάω και μυρίζουν Βενζίνη κάποιες γωνίες, δεν ξέρω ποιο (ποια) ακριβώς είναι με διαρροή να μη παρκάρω κοντά...

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            tkin73 last edited by

            περα απο το θεμα της μπαταριας και του επιπεδου φορτισης που πρεπει να εχουν κατα την φορτιση και να μην ξεπερνα το 40% υπολογιστε και το θεμα του βαρους . Καθε ηλεκτρικο ειναι 25% βαρυτερο απο ενα συμβατικο που σημαινει καθε 4 ηλεκτρικα που φορτωνονται ειναι σαν να ανεβαίνουν 5 συμβατικα ... ας ελπισουμε οτι το καλοκαιρι με τα απειρα δρομολογια και την αυξηση της παρουσιας των ηλεκτρικων να μην ακουσουμε για εκτακτο με αυταναφλεξη ηλεκτρικου μεσοπελαγα....

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • argyn
              argyn last edited by

              alt text

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimsabas @tkin73 last edited by

                @tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
                ας ελπισουμε οτι το καλοκαιρι με τα απειρα δρομολογια και την αυξηση της παρουσιας των ηλεκτρικων να μην ακουσουμε για εκτακτο με αυταναφλεξη θερμικού μεσοπελαγα, και κάποιο ηλεκτρικό που δεν έσβηνε παραδίπλα....

                Το διόρθωσα λίγο.

                https://cartalk.gr/

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @dimsabas last edited by cirus

                  @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
                  ας ελπισουμε οτι το καλοκαιρι με τα απειρα δρομολογια και την αυξηση της παρουσιας των ηλεκτρικων να μην ακουσουμε για εκτακτο με αυταναφλεξη θερμικού μεσοπελαγα, και κάποιο ηλεκτρικό που δεν έσβηνε παραδίπλα....

                  Το διόρθωσα λίγο.

                  μην αγχωνεσαι οι κυβερνήσεις μας εχουν φροντίσει για τέτοια πράγματα

                  Δεν θα φταίει κανένας και όλα θα εχουν παραγραφεί συμφωνα με το συνταγμα μας οσον αφορά πολιτικές ευθυνες

                  Θα βρουν κάποιους σε χαμηλές θέσεις να τους επιρρίψουν ευθύνες και να βάλουν μια μικρή ποινη τυπου 2 χρόνια εξαγοράσιμη και problem solved

                  πρόβλημα υπάρχει στις μη οργανωμένες χώρες που δεν έχουν φροντισει να επιλύσουν τετοιου είδους προβλήματα πριν καν δημιουργηθούν. Εμας το δόγμα μας είναι shit happens και θα βάλουμε το μαχαίρι στο κόκκαλο οσο μας επιτρέπει ο νόμος και το σύνταγμα

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • V
                    vagkirk last edited by

                    Δεν ξέρω αν ανέβηκε σε άλλο τοπικό

                    Δεν άφησαν Tesla να μπει σε πλοίο για Τήνο.

                    Πέταξαν οικογένεια από το πλοίο γιατί είχε φορτισμένο ηλεκτρικό
                    https://www.newsauto.gr/electric/i-odissia-ton-ilektrikon-stis-ellinikes-thalasses/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Ελλάδα κλασσικά εικονογραφημένα....ο καθένας με εξουσία (όπως πάντα) θα κάνει ό,τι γουστάρει. Στράβωσε ο καπετάνιος - ίσως ήθελε Τέσλα και δνε μπόρεσε - και τον άφησε απέξω. Αντε να βγάλεις άκρη στο μπ@ρδέλο που ζούμε.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Ο Ντιέγκο είπαμε ασχολείται με τη ναυτιλία;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • I
                          iceman7 @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Ελλάδα κλασσικά εικονογραφημένα....ο καθένας με εξουσία (όπως πάντα) θα κάνει ό,τι γουστάρει. Στράβωσε ο καπετάνιος - ίσως ήθελε Τέσλα και δνε μπόρεσε - και τον άφησε απέξω. Αντε να βγάλεις άκρη στο μπ@ρδέλο που ζούμε.

                          Βρε συ αφου βγηκε απόφαση σχετικά!
                          Το νόμο τηρησε ...
                          Το οτι οι υπόλοιποι μπορει να μην τον τηρούν δεν σημαινει οτι ειναι μαλάκας/κομπλεξικος/whatever οποιος τον τηρεί!

                          Ευτυχως που δεν χρησιμοποιώ ποτε πλοίο και δεν θα με ενοιαζε αν ειχα ηλεκτρικό!

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                            @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Βρε συ αφου βγηκε απόφαση σχετικά!
                            Το νόμο τηρησε ...

                            Είναι σύσταση, οδηγία, όχι νόμος. Τουλάχιστον έτσι λέει το ρεπορτάζ, δεν το έχω ψάξει περισσότερο.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Το πρόβλημα είναι πως είμαστε ακόμα υπήκοοι και το μόνο που ξέρουμε είναι να φωνάζουμε στον σουλτάνο ο οποίος είναι ο μόνος -διαχρονικά - που ευθύνεται για όλα μας τα δεινά. Έχουμε να φαμε πολύ διαφωτισμό ακόμα για να γίνουμε πολίτες και να καταλάβουμε ότι είμαστε μέρος του κοινωνικού συνόλου.

                              Ο φιλος με το τεσλα ξεκίνησε να πάει (μαζί με την οικογένεια του) ταξιδι, έχει βουίξει ο ντουνιάς για την οδηγία. Ή δεν την άκουσε (ενώ ξημεροβραδιάζεται ολημερίς στα σοσιαλ) και που ζει ο μαύρος ; Ή την άκουσε και την έγραψε στα αρχιδια του. Και στις δυο περιπτώσεις είναι το ίδιο ηλίθιος.-

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • D
                                dettol @red_monster last edited by

                                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Το πρόβλημα είναι πως είμαστε ακόμα υπήκοοι και το μόνο που ξέρουμε είναι να φωνάζουμε στον σουλτάνο ο οποίος είναι ο μόνος -διαχρονικά - που ευθύνεται για όλα μας τα δεινά. Έχουμε να φαμε πολύ διαφωτισμό ακόμα για να γίνουμε πολίτες και να καταλάβουμε ότι είμαστε μέρος του κοινωνικού συνόλου.

                                Ο φιλος με το τεσλα ξεκίνησε να πάει (μαζί με την οικογένεια του) ταξιδι, έχει βουίξει ο ντουνιάς για την οδηγία. Ή δεν την άκουσε (ενώ ξημεροβραδιάζεται ολημερίς στα σοσιαλ) και που ζει ο μαύρος ; Ή την άκουσε και την έγραψε στα αρχιδια του. Και στις δυο περιπτώσεις είναι το ίδιο ηλίθιος.-

                                Μην ξεχνάς ότι λιμάνι δεν είναι μόνο το Λαύριο και ο Πειραιάς. Αν κάποιος βγει Κεραμωτή ή Καβάλα, που στο διάολο θα φτάσει με 40%; Στην Εγνατία δεν υπάρχουν σεα και οι υποδομές φόρτισης είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus last edited by cirus

                                  Να φτιάξουμε startup xefortistiri.gr

                                  Αναλαμβανουμε να ξεφορτιζουμε το αμάξι σας μόλις φτάσετε λιμάνι

                                  Cirus the virus

                                  L fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                  • R
                                    red_monster @dettol last edited by red_monster

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Το πρόβλημα είναι πως είμαστε ακόμα υπήκοοι και το μόνο που ξέρουμε είναι να φωνάζουμε στον σουλτάνο ο οποίος είναι ο μόνος -διαχρονικά - που ευθύνεται για όλα μας τα δεινά. Έχουμε να φαμε πολύ διαφωτισμό ακόμα για να γίνουμε πολίτες και να καταλάβουμε ότι είμαστε μέρος του κοινωνικού συνόλου.

                                    Ο φιλος με το τεσλα ξεκίνησε να πάει (μαζί με την οικογένεια του) ταξιδι, έχει βουίξει ο ντουνιάς για την οδηγία. Ή δεν την άκουσε (ενώ ξημεροβραδιάζεται ολημερίς στα σοσιαλ) και που ζει ο μαύρος ; Ή την άκουσε και την έγραψε στα αρχιδια του. Και στις δυο περιπτώσεις είναι το ίδιο ηλίθιος.-

                                    Μην ξεχνάς ότι λιμάνι δεν είναι μόνο το Λαύριο και ο Πειραιάς. Αν κάποιος βγει Κεραμωτή ή Καβάλα, που στο διάολο θα φτάσει με 40%; Στην Εγνατία δεν υπάρχουν σεα και οι υποδομές φόρτισης είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

                                    Τα πλοία προς ώρας δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοιου είδους πυρκαγιά, όταν αλλάξει η ενεργητική πυρασφάλεια τους το ξανασυζητάμε. Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και ασφαλιστήρια, αστικές και ποινικές ευθύνες, δεν είναι όλα τόσα απλά

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • L
                                      lap @cirus last edited by

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Να φτιάξουμε startup xefortistiri.gr

                                      Αναλαμβανουμε να ξεφορτιζουμε το αμάξι σας μόλις φτάσετε λιμάνι

                                      Κάνοντας drift σε μια αλάνα πίσω από τα κεντρικά γραφεία μας....
                                      Είμαι μεσα👍

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Οπότε, απαγορεύονται τα Samsung Note 7 στα αεροπλάνα και τα TESLA στα καράβια, να το χουμε υπόψη μας

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Λοιπόν ο τύπος όντως ήταν παπάρας, έχει δίκιο το τέρας.

                                          Η εγκύκλιος : https://pepen.gr/sites/default/files/2023-11/Επιπρόσθετα μέτρα ΕΓ- ΟΓ πλοίων κατά την μεταφορά οχημάτων ΨΥ.pdf

                                          είναι σύσταση μεν, αλλά όλες οι εγκύκλιοι βγαίνουν σε εφαρμογή νόμου και εδώ στα σχετικά αναφέρει διεθνείς νόμους και οδηγίες, ενώ στους αποδέκτες είναι μόνο οι ναυτικοί, οι πλοιοκτήτες και οι νηογνώμονες και συστήνει μέτρα ασφαλείας, τα οποία προφανώς θα είναι διαφορετικά σε κάθε πλοίο.

                                          "ΘΕΜΑ: «Επιπρόσθετα μέτρα κατά την μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με
                                          Ε/Γ- Ο/Γ πλοία»
                                          Σχετικά: (α) Η εγκύκλιος του ΙΜΟ MSC.1/Circ.1615 «Ιnterim guidelines for minimizing the incidence and consequences
                                          of Fires in ro-ro spaces and special category spaces of Νew and Existing Ro-Ro passenger ships», 26.06.2019.
                                          (β) Η μελέτη του ΕΜSA -Guidance on the carriage of AFVs in Ro-Ro spaces- Τελική έκδοση 1.1, 23.05.2022.
                                          (γ) Η αναφορά του RI.SE - Safe and Suitable Firefighting- RI.SE Research Institutes of Sweden, 2022:32.
                                          (δ) Οι Οδηγίες της MCA - MGN 653 (M) Electric vehicles onboard passenger roll-on/roll-off (ro-ro) ferries,
                                          21.07.2022"

                                          Σε ανοικτό πλοίο, θα είναι πιο ελαστικά, σε σχέση με κλειστό, επίσης το βάρος των ηλεκτρικών, σημαίνει ότι ίσως δεν μπαίνουν σε κάποια πατάρια, γενικά επειδή η πυρασφάλεια και οι κίνδυνοι και οι ασφαλιστικές έχουν ιδιαιτερότητες, προφανώς ήταν στην δικαιοδοσία του υπεύθυνου φόρτωσης, συνήθως είναι ο ύπαρχος, όχι ο καπετάνιος, να τον αφήσει έξω.

                                          Τώρα το τι θα κάνουν στα νησιά με ξεφόρτιστα ηλεκτρικά, θα το λύσουν τα νησιά, όσο προχωράει η ηλεκτροκίνηση στην χώρα.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Αν είναι σύσταση κι όχι νόμος, προφανώς και δεν είναι παπάρας ο κάτοχος. Δεν είμαι νομικός για να γνωρίζω τι από τα δύο ισχύει. Και δεν είναι καθόλου παράξενο να έχει αφήσει μια ασάφεια επίτηδες το κράτος για να έχει την ουρά του καλυμμένη. Και να παίζουν φάπες οι Teslάκηδες με τον καπετάνιο εν τέλει.

                                            https://cartalk.gr/

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 606
                                            • 607
                                            • 608
                                            • 609
                                            • 610
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 608 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr