-
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
-
@fanis75 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@chili14 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Ευχαριστώ πολύ, ειδικά για το Corolla Cross που δεν το είχα καν υπόψιν ότι έχει τόσο μεγάλο πορτ παγκάζ για την κατηγορία του αλλά και τόσο οικονομικό κινητήρα. Σίγουρα θα το δω. Θα είναι και σαν 3ο εγγόνι για τον πατέρα μου μιας και σε ένα τέτοιο μεγαλώσαμε και εμείς.
Η Κορολα Κρος υστερεί σε χώρους επιβατών έναντι του Κούγκα. Κατα τα άλλα ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, από τα καλύτερα της κατηγορίας για οικογενειακή χρήση, γιατί έχει απίστευτη ανάρτηση σε άνεση και ποιότητα κύλισης και χωρίς αντίπαλο (στα βενζίνης) σε οικονομία. Θα έλεγα το ιδανικό οικογενειακό suv, εαν είσαι ΟΚ με εμφάνιση και χώρους.
Συμφωνώ, με μια μικρή μόνο ένσταση στο θέμα της ανάρτησης.
Ο ενδιαφερόμενος μιλάει για την 1.8 που του προτάθηκε από συμφορουμίτη,άρα με τον ημιάκαμπτο πίσω,οπότε δεν είναι η ανάρτηση του δίλιτρου. -
@panormus772 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Συμφωνώ, με μια μικρή μόνο ένσταση στο θέμα της ανάρτησης.
Ο ενδιαφερόμενος μιλάει για την 1.8 που του προτάθηκε από συμφορουμίτη,άρα με τον ημιάκαμπτο πίσω,οπότε δεν είναι η ανάρτηση του δίλιτρου.Σαφώς και σωστά. Αλλά:
- Μπορεί να προτιμήσει την 2λιτρη
- Δυστυχώς δεν υπάρχει για test drive, (τουλάχιστον δεν την έχω βρει) αλλά διαβάζω από κατόχους για εξαιρετική ανάρτηση και ποιότητα κύλισης. Οπότε, εικάζω ότι θα ειναι παρόμοια με του Κούγκα με ημιάκαμπτο αλλά όχι τόσο καλή όσο του Κούγκα με πολλαπλους.
-
Αφου θελει αυτοματο, να καιει λιγο σχετικα και να εχει χωρους (δεν το ειχα παρει χαμπαρι οτι εχει 475 λτ το 1.8 CC) δειχνει οτι του ταιριαζει το Τοyota.
Σιγουρα θα πρεπει να παει να το δει απο κοντα. Αν χωρανε μπρος πισω φυσικα, αν του αρεσει εσωτερικα ποιοτικα και να συγκρινει τιμες, εγγυησεις κλπ κλπ. -
**Να πω κατι , μονο για το θεμα της μεσης,που ειναι σοβαρο:**Επειδη εμεις δεν μπορουμε να το νιωσουμε, προτυνω, οταν αποφασισει ο φιλος τι θα παρει πχ ειναι αναμεσα σε 2 μοντελα, αν γινεται, να βρει να νοικιασει (ας μην ειναι η εκδοση που τον ενδιαφερει) εστω για 2 μερες (ΣΚ) και να τα δοκιμασει σε ρεαλιστικες συνθηκες.Θα ηταν παρα πολυ χρησιμο.
Με 10 λεπτα τεστ ντραιβ δεν μπορεις να λαβεις αρκετα δεδομενα ως προς την ανεση. -
Φίλος με πρόβλημα μέσης είχε πάρει το 3008 gt line, και πάλι ειχε πρόβλημα με το κάθισμα, επειδή το πρόβλημα μέσης είναι λίγο αόριστο και με πολλές μορφές ίσως θα πρέπει να νοικιάσεις 2 3 μοντέλα και σε βάθος χρόνου να βγάλεις συμπεράσματα.
Για το Citroen έχω ακούσει και εγω πολύ καλά λόγια για το κάθισμα
-
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.
-
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.
Ε και με acc λογικό. Χωρίς acc θα ήσουν κοντά στα 7 φαντάζομαι.
Εγώ με b suv manual Diesel χωρίς cruise control με σταθερά 140 ήμουν στο 6 με 6.5 θυμάμαι. -
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Γελάνε και τα μπεκ με την αυτοπεποίθηση των υβριδικών...
Με τις ταχύτητες που πάτε τα κακόμοιρα τα υβριδικά το αυτόματο 3 αιρκρος μου καίει εκτός πόλης 4 και εντός 5.
Το 3008 καίει λόγω των 160 κιλών παραπάνω 5 και 6.
Με τις ταχύτητες που πάω εγώ πάω μισό λίτρο με ένα λίτρο παραπάνω.
Οι καταναλώσεις των υβριδικών είναι παντελώς αναξιόπιστες, γιατί είναι λίγα και δεν έχουμε σημαντικό αριθμό να ξέρουμε, ενώ μας βάζουν πόσο καίνε όταν πηγαίνουν με 8 χαω μωτ μέσα στην πόλη.
Και εγώ την περασμένη Παρασκευή το μεσημέρι έκανα 40 λεπτά από το Χαλάνδρι στο Χατζηκυριάκειο, αλλά στην επιστροφή είχε πιάσει απόγευμα είχε και βροχή, το τομ-τομ είχε τρελλαθεί να προτείνει εναλλακτικές, έκανα μισή ώρα μέχρι το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, με έστειλε από Σχιστό που ήταν άδειο, Περιφερειακή Αιγάλεω που επίσης ήταν άδεια, αλλά η Α.Ο. έγραφε 20-25 λεπτά καθυστέρηση από Δημοκρατίας μέχρι Κηφισίας, ενώ από την άλλη μεριά η ακινησία ξεκίναγε από το Πικέρμι μέχρι την Εθνική οδό. Αποτέλεσμα η επιστροφή ήταν 1.45, αλλά αυτό όντως θα το έκανε πιο οικονομικά το υβριδικό, αλλά παίζει εγώ να μην το ξανακάνω για τα επόμενα χρόνια.
Τα ντίζελ θα παραμείνουν για χρόνια στην αγορά μτχ και θα έχουν μεγάλη ζήτηση όσο υπάρχει οικονομία.
Μόνο αν κάνουν το χατήρι του Λαπ και πάνε το πετρέλαιο ακριβότερο 20 λεπτά από την βενζίνη θα υπάρχει θέμα..
Αλλά τότε θα πληρώνουμε πολύ ακριβότερα όλα τα προιόντα λόγω του μεταφορικού κόστους.
Επίσης ζημιές και κόστος σέρβις είναι μόνο μέσα στο μυαλό αυτών που πήραν δίλιτρα υβριδικά για να μπορούν να κοιμούνται το βράδυ, αντί για χαπάκια...
Εγώ πάντως μέχρι τώρα έχω μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα, δηλαδή κάπου 9 ευρώ με την μέση τιμή τριών χρόνων πετρελαίου και στα 70000 χλμ που έχω κάνει έχω δώσει 6300 σε καύσιμο.
Με το δικό μου ταξίδεμα που το μποτιλιάρισμα είναι το 5 % των χλμ αφού δεν έχω δουλειά στο κέντρο της πόλης, αλλά έχω αρκετές διαδρομές μικρών αποστάσεων 3-10 χλμ που τον χειμώνα το αυτοκίνητο δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί και αυτό θεωρώ ότι έχει ανεβάσει μισό λίτρο τον μέσο όρο, αφού τον χειμώνα στην πόλη έχω ένα λίτρο περισσότερο κατανάλωση από το καλοκαίρι, αν λοιπόν είμαι ευγενικός με τα υβριδικά που λέτε μέχρι 6 θα σας δώσω 5,5 αλλά με μέση τιμή καυσίμου 25 λεπτά παραπάνω, για τα ίδια χλμ θα είχα δώσει 7300.
Εχω γλυτώσει ασφάλεια, τέλη για 3 χρόνια και το 1 σέρβις για τα 3 χρόνια με το 1000ρικο.
-
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.
Τα χειμερινά ελαστικά μάλλον είναι το πρόβλημα.
3008 αυτόματο ντίζελ που κάνει συνέχεια το δρομολόγιο Χαλάνδρι - Κεφαλάρι και επιστροφή, με μωτ 18 χαω έχει 7,4 κατανάλωση επί 1 χρόνο.
Βέβαια αν είχες βενζίνη όπως ένας φίλος που έχει ελαφρό υβριδικό Q3 σπορμπάκ με τέτοιες ταχύτητες έχει το 10άρι χαλαρά.
Τα υβριδικά δεν νομίζω να πηγαίνουν τόσο....
-
@criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.
Τα χειμερινά ελαστικά μάλλον είναι το πρόβλημα.
3008 αυτόματο ντίζελ που κάνει συνέχεια το δρομολόγιο Χαλάνδρι - Κεφαλάρι και επιστροφή, με μωτ 18 χαω έχει 7,4 κατανάλωση επί 1 χρόνο.
Βέβαια αν είχες βενζίνη όπως ένας φίλος που έχει ελαφρό υβριδικό Q3 σπορμπάκ με τέτοιες ταχύτητες έχει το 10άρι χαλαρά.
Τα υβριδικά δεν νομίζω να πηγαίνουν τόσο....
Έχω formentor 1.5 manual με θερινά ελαστικά. Αντίστοιχα με το προηγούμενο ταξίδι που περιέγραψα με το C5 είμαι λιγότερο από ένα λίτρο παραπάνω.
-
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Δε γράφω συχνά αλλά βλέπω πολλές ανακρίβειες.
Όταν έπαιρνα εγώ το τιγουαν πετρέλαιο το 2016 έλεγαν για απαγόρευση diesel και χαμηλη μεταπώληση, για προβλήματα, για ζημιές κλπ.
Να σε πληροφορήσω 8 χρόνια τώρα ούτε ζημιές, ούτε προβληματα ενώ αν αποφασίσω τώρα να το πουλήσω θα φύγει χτες (και με μικρή χασουρα).
Η κατανάλωση μου στα 8 χρόνια είναι μικτή στα 5,8 και έχω γλυτώσει τρέλα χρήματα σε σχέση με ένα βενζίνης.
Σε 10 χρόνια ένα υβριδικό θα σε ρωτάνε αν η μπαταρία του είναι καλή ή αν θέλει αλλαγή.
Στη θέση του νηματοθετη θα έπαιρνα το kia diesel με τη μεγάλη εγγύηση και ίσως τα δωρεάν σέρβις αν τα έχει ακομα.
Κάτι διλιτρα που προτείνονται είναι για γέλια με τους φόρους και τη μηδενική μεταπώληση -
Ο λόγος που θα έχεις μικρή χασούρα είναι λόγω πανδημίας και πληθωρισμού! Όχι γιατί δεν χάνει αξία γρηγορότερα το diesel σου το οποίο απευθύνεται κυρίως σε αγορές της επαρχίας!
κατά τα άλλα καλά στα έλεγαν!
Φαντάζομαι δεν μπαίνεις μέσα σε δακτύλιο ε;
-
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.
Τα χειμερινά ελαστικά μάλλον είναι το πρόβλημα.
3008 αυτόματο ντίζελ που κάνει συνέχεια το δρομολόγιο Χαλάνδρι - Κεφαλάρι και επιστροφή, με μωτ 18 χαω έχει 7,4 κατανάλωση επί 1 χρόνο.
Βέβαια αν είχες βενζίνη όπως ένας φίλος που έχει ελαφρό υβριδικό Q3 σπορμπάκ με τέτοιες ταχύτητες έχει το 10άρι χαλαρά.
Τα υβριδικά δεν νομίζω να πηγαίνουν τόσο....
Έχω formentor 1.5 manual με θερινά ελαστικά. Αντίστοιχα με το προηγούμενο ταξίδι που περιέγραψα με το C5 είμαι λιγότερο από ένα λίτρο παραπάνω.
Μάλλον τα ελαστικά σου είναι AT η χωμάτινα...
Δεν εξηγείται αλλιώς που το όχημα με αεροδυναμική τούβλου καίει 7.5 παρότι πετρέλαιο.
Μήπως έφταιγε που είχε 18 βαθμούς? Αν είχε 20 θα έπαιζε στο 6... -
@nikos-golf said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Δε γράφω συχνά αλλά βλέπω πολλές ανακρίβειες.
Όταν έπαιρνα εγώ το τιγουαν πετρέλαιο το 2016 έλεγαν για απαγόρευση diesel και χαμηλη μεταπώληση, για προβλήματα, για ζημιές κλπ.
Να σε πληροφορήσω 8 χρόνια τώρα ούτε ζημιές, ούτε προβληματα ενώ αν αποφασίσω τώρα να το πουλήσω θα φύγει χτες (και με μικρή χασουρα).
Η κατανάλωση μου στα 8 χρόνια είναι μικτή στα 5,8 και έχω γλυτώσει τρέλα χρήματα σε σχέση με ένα βενζίνης.
Σε 10 χρόνια ένα υβριδικό θα σε ρωτάνε αν η μπαταρία του είναι καλή ή αν θέλει αλλαγή.
Στη θέση του νηματοθετη θα έπαιρνα το kia diesel με τη μεγάλη εγγύηση και ίσως τα δωρεάν σέρβις αν τα έχει ακομα.
Κάτι διλιτρα που προτείνονται είναι για γέλια με τους φόρους και τη μηδενική μεταπώλησηΗ Ελλάδα καθυστερεί σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Τα ντίζελ βρίσκονται εδώ και καιρό σε καθοδική πορεία εδώ και καιρό. Δεν εξετάζουμε το πως-τι-που- γιατί, απλά το ότι συμβαίνει.
Προσωπικά, θα το πουλούσα τώρα. Εκτός αν μένεις επαρχία, κανείς πολλά καθημερινά χιλιόμετρα, όποτε δεν σε ενδιαφέρει ο δαχτυλιος και εκμεταλλεύεσαι πλήρως την μειωμένη κατανάλωση του ντίζελ. -
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Φαντάζομαι δεν μπαίνεις μέσα σε δακτύλιο ε;
Off topic
Δεν θα λειτουργήσει, θα λειτουργούσε μόνο αν ο στόλος των μέσω μαζικής μεταφοράς θα ήταν εκσυγχρονισμένος όπως και τα ταξι. Φτιάξε πρώτα τα μέσα και μετα κυνήγα τους ιδιώτες. Τι παράδειγμα δίνουν στον πολίτη; -
Με τη λογική των χώρων, της άνεσης, των ταξιδίων και του αυτόματου με μικρή κατανάλωση, έως 35Κ ευρώ, πολύ λογική επιλογή μου φαίνεται ένα καινούργιο Skoda Octavia diesel. Μόνο μειονέκτημα το 2διλιτρο, χωρίς να είναι απαγορευτικό χρηματοοικονομικά
-
@chrisk6 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.
Τα χειμερινά ελαστικά μάλλον είναι το πρόβλημα.
3008 αυτόματο ντίζελ που κάνει συνέχεια το δρομολόγιο Χαλάνδρι - Κεφαλάρι και επιστροφή, με μωτ 18 χαω έχει 7,4 κατανάλωση επί 1 χρόνο.
Βέβαια αν είχες βενζίνη όπως ένας φίλος που έχει ελαφρό υβριδικό Q3 σπορμπάκ με τέτοιες ταχύτητες έχει το 10άρι χαλαρά.
Τα υβριδικά δεν νομίζω να πηγαίνουν τόσο....
Έχω formentor 1.5 manual με θερινά ελαστικά. Αντίστοιχα με το προηγούμενο ταξίδι που περιέγραψα με το C5 είμαι λιγότερο από ένα λίτρο παραπάνω.
Μάλλον τα ελαστικά σου είναι AT η χωμάτινα...
Δεν εξηγείται αλλιώς που το όχημα με αεροδυναμική τούβλου καίει 7.5 παρότι πετρέλαιο.
Μήπως έφταιγε που είχε 18 βαθμούς? Αν είχε 20 θα έπαιζε στο 6...Επαναλαμβάνω,C5 eat8 diesel,χειμερινά ελαστικά ,140 χλμ ανά ώρα με acc σε όλο το ταξίδι Αθήνα -Λάρισα κατανάλωση 7,5 λίτρα.
-
@czio said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Φαντάζομαι δεν μπαίνεις μέσα σε δακτύλιο ε;
Off topic
Δεν θα λειτουργήσει, θα λειτουργούσε μόνο αν ο στόλος των μέσω μαζικής μεταφοράς θα ήταν εκσυγχρονισμένος όπως και τα ταξι. Φτιάξε πρώτα τα μέσα και μετα κυνήγα τους ιδιώτες. Τι παράδειγμα δίνουν στον πολίτη;Συμφωνώ, αλλά τι εννοείς δεν λειτουργεί; Δεν ισχύει ο νόμος;
-
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@czio said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Φαντάζομαι δεν μπαίνεις μέσα σε δακτύλιο ε;
Off topic
Δεν θα λειτουργήσει, θα λειτουργούσε μόνο αν ο στόλος των μέσω μαζικής μεταφοράς θα ήταν εκσυγχρονισμένος όπως και τα ταξι. Φτιάξε πρώτα τα μέσα και μετα κυνήγα τους ιδιώτες. Τι παράδειγμα δίνουν στον πολίτη;Συμφωνώ, αλλά τι εννοείς δεν λειτουργεί; Δεν ισχύει ο νόμος;
Ότι δυσκολα θα εφαρμοστεί
Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k