Κάτσε με τα ενοικιαζομενα.
Πέρα από τα λεφτά αγοράς...θα έχεις ασφάλεια σέρβις κτεο βλαβες.
Θα νοικιάζεις για 10 χρόνια με τα 6.000 και πάντα θα έχεις σύγχρονα αυτοκίνητα
Best posts made by nikos-golf
-
RE: Mεταχειρισμένο στο νησί
-
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Δε γράφω συχνά αλλά βλέπω πολλές ανακρίβειες.
Όταν έπαιρνα εγώ το τιγουαν πετρέλαιο το 2016 έλεγαν για απαγόρευση diesel και χαμηλη μεταπώληση, για προβλήματα, για ζημιές κλπ.
Να σε πληροφορήσω 8 χρόνια τώρα ούτε ζημιές, ούτε προβληματα ενώ αν αποφασίσω τώρα να το πουλήσω θα φύγει χτες (και με μικρή χασουρα).
Η κατανάλωση μου στα 8 χρόνια είναι μικτή στα 5,8 και έχω γλυτώσει τρέλα χρήματα σε σχέση με ένα βενζίνης.
Σε 10 χρόνια ένα υβριδικό θα σε ρωτάνε αν η μπαταρία του είναι καλή ή αν θέλει αλλαγή.
Στη θέση του νηματοθετη θα έπαιρνα το kia diesel με τη μεγάλη εγγύηση και ίσως τα δωρεάν σέρβις αν τα έχει ακομα.
Κάτι διλιτρα που προτείνονται είναι για γέλια με τους φόρους και τη μηδενική μεταπώληση -
RE: VW Tiguan 2024
Βάλε το ένα βάλε το άλλο και στο τέλος έχεις φτάσει τη τιμή στο Θεό και λες αντε απαυτωσου δε βάζω τιποτα
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@nikos-golf said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εφτασε η ωρα για λαστιχα στο Tiguan που φοραει Pirelli S-Verde 99 V
Εχουμε τις εξης επιλογες 215/65/17:
- Falken Ziex ZE310EC 99V στα 420 (απόδοση καυσίμου C, βρεγμένο A, θορυβο 67 dB)
- Kleber Dynaxer SUV 99V στα 460 (απόδοση καυσίμου C, βρεγμένο A, θορυβο 69 dB)
- Goodyear Efficientgrip 2 SUV 99 V στα 480 (απόδοση καυσίμου B, βρεγμένο A, θορυβο 70 (dB)
Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι υπαρχει μια 4αδα Falken Ziex ZE310EC 103H XL η οποια απ οτι βλεπετε ειναι πιο ενισχυμενη σε σκελετο και αντοχη σε βαρος με σχεδον μιση τιμη γιατι ειναι περσινα σε dot.
Τι κανουμε?
Θα ειναι πιο βαρια και θα εχουμε εξτρα αναρτωμενο βαρος?
Θα χτυπαει πιο πολυ σε ανωμαλιες?
Ας ενημερωσω:
Μπηκαν τα Falken Ziex ZE310EC 103H XL μιας και ηταν σχεδον μισοτιμης. Αυτο που φοβομουν μηπως ηταν λιγο πιο σκληρα στο πατημα λογω xl αντι v δεν ισχυει -
RE: VW Tiguan 2024
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
Φίλε @sabas_thess στα φόρουμ των φολκς που μπαίνεις τι γράφουν τι εικόνα έχεις;
Μιλάς για ποιότητα κύλισης των vag. Αν μιλήσουμε για ποιότητα συγκεκριμένα του τιγκ που ενδιαφέρεσαι όταν εψαχνα εντατικά πριν λίγα χρόνια και είχα οδηγήσει πολλά αμάξια το τιγκ της προηγούμενης γενιάς δεν ήταν ούτε στην 5αδα αυτών με καλύτερη κύλιση...
Πχ το XCeed ήταν μερκ μπροστά στο τιγκουαν σε ποιότητα κυλισης, όπως φυσικά και το κουγκα, το σιβικ, το cc, η οκτάβια και άλλα...
Το τιγκουαν του έβγαζες μόνο το καπέλο σε χώρους και πρακτικότητα εργονομία καμπίνας. Εκεί δίνει ρέστα.
Βγάζω το καπέλο για την άνεση και την ακομπλεξαριστη παρουσίαση των προσωπικών σου που μοιράζεσαι εδώ!Προβλήματα στις σελίδες τους βλέπω αναφορικά με δύο γενιές πίσω. Άρα πιθανότατα αφορούν τον 1.4Tsi, την δίκαια κακή φήμη του οποίου θα πληρώνει για χρόνια ο VAG. Βέβαια ένεκα αυτού ξεκίνησε όλη η αυτοκινητοβιομηχανία να αφήνει τους ατμοσφαιρικούς και να περνάει στο downsizing, με τα κακά του και τα καλά του. Αυτό είναι άλλη κουβέντα . Απλά να πω ότι εξαιτίας αυτού το 60-70% εδώ μέσα δεν κατεβάζει ταχύτητα για να προσπεράσει...
Το προηγούμενο Tig το ειχα οδηγήσει μόνο Life manual. Το R-line, το οποίο αγόραζαν οι περισσότεροι για κάποιο λόγο, έχω διαβάσει και έχω ακούσει ότι ήταν πολύ σκληρό και "ξερό" στις αντιδράσεις του. Το Life ήταν άνετο και είχε πολύ καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά αλλά και ποιότητα κύλισης από το QQ την βάρκα. Τα civic (respect gen10) & Octavia δεν είναι suv οπότε δεν ζυγίζω αγγούρια με πατάτες. Το CC δίλιτρο ναι έχει εξαιρετική ανάρτηση, λένε. Το 18αρι με τον ημιακαμπτο προφανώς και δεν είναι αντίστοιχα καλό. Βέβαια μπερδεύεις την ποιότητα κύλισης με τον ένα εκ των παραγόντων οι οποίοι συναποτελούν την ποιότητα κύλισης. Ηχομόνωση, θόρυβο κύλισης όλα καλά στα CC; Έλα τώρα.
Για το Kuga τα είπαμε. Αυτό που όλοι έχουν στο μυαλό τούς ΗΤΑΝ η οδηγική απόλαυση του preF/L με τους πολλαπλούς και την σπορ ανάρτηση του St-line. Το ίδιο λένε οι Fordάκηδες και για τα πετσοκομενα Focus, ότι δεν έχασαν καθόλου. Οκ πείθομαι, not! Αν είναι καλά να πάτε να τα πάρετε. Εγώ αμάξι που η συναρμογή του δεν ξεπερνάει τα standard του 2005 Octavia, που πούλησα προσφάτως, δεν το πληρώνω ούτε ευρώ! Ωστόσο, μην το πάρεις σαν προσωπική επίθεση, εσύ ο ίδιος στο νήμα του δεν έβγαζες χολή ότι το EAT8 είναι άχρηστο και προβληματικό; Τώρα το θέτεις ως πρότυπο κατηγορίας και ανώτερο του Tig; Για μπες μια βόλτα να δεις τι λένε για τον ecoboom. 5-7k επισκευές κινητήρα "για το γνωστό πρόβλημα"....
Μας αρέσει δεν μας αρέσει το Tig είναι το κορυφαίο all arounder γιατί σε κάθε επιμέρους κατηγορία είναι 07/10+, αντίθετα με όλο τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Η (ανά)αξιοπιστία είναι σχεδόν εφάμιλλη στην κατηγορία, με μόνες εξαιρέσεις τα 2λιτρα Γιαπωνέζικα. Τέλος.
ΥΓ: Το Xceed είναι από τις αδυναμίες μου, δεν έχω να του προσαψω κάτι προσωπικά. Στις σελίδες του fb βέβαια φαίνεται ο 1.5T των πρώην 150 νυν 140ps να το καίει το λαδάκι του. Ακούστε κύριοι, καίει λάδια αμάξι και δεν είναι VAG, Ω θεοί!! Βέβαια η αναφορά στο Xceed ήταν επίσης άτοπη γιατί έχει πολύ μικρούς εσωτερικούς χώρους. Δεν είναι σε καμία των περιπτώσεων c_suv για τα οποία συζητάμε. Αντιπάλους έχεις τα crossovers Puma, Juke, Caltur κλπ κλπ στα δικά μου κριτήρια...
Καλά το να μιλάς για αλλά αμάξια ότι καίνε λάδια όταν πας να πάρεις vw είναι σαν να μιλάς για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου!
Το εατ8 δεν θυμάμαι πoτε να το έθαβα.Αυτό είπες εσύ σε όλο το κατεβατό που σου έγραψε?
Ο δομημένος και τεκμηριωμένο λόγος του σε αποστομωσε μάλλονΣε αυτό ήθελα να απαντήσω που μου χτύπησε!
Εσύ ως κάτοχος χρόνια vw πόσο λαδάκι σου καίει; έχεις την άνεση να το πεις;...Ε βέβαια στα άλλα δεν υπάρχεις.
Για να σου λύσω απορίες το tdi που έχω δε καίει και το λέω ανεταααΣεβασμός στον savvasthe που σου έγραψε ένα κατεβατό και άσε τη κοροϊδία για το σχοινί
Μαθήματα να κάνεις στα παιδιά σου...
Μεγαλύτερη ομερτα από τους κατοχους vw δεν υπάρχει!
Ανώτερα από χοντα σε αξιοπιστία! 0 προβλήματα...Μαθήματα να κάνω στα παιδιά μου?
Τόσο προσωπικά το πας?
Τα παιδια μου "φιλε" είναι παιδιά χωρισμενων γονιών και ο πατέρας τους δουλεύει σα το σκύλο για να παίρνει αεροπλάνο κάθε μήνα να τα βλέπει.
Αυτό γίνεται εδώ και 7 χρόνια.
Σχεδόν όλος ο μισθός πάει εκεί και αν δε σέβεσαι εμένα ή τους συνομιλητές σου μαθε να σέβεσαι τα παιδια μου.
Αν και για μένα εκφρασου όπως θες.
Εγώ δε σου έθιξα οικογένεια απλά σου έκανα μια παρατήρηση.
Δεν είναι όλα το ίδιο
Δε τη δέχεσαι? Καλώς δεν υπάρχει θεμα -
RE: 2020 Toyota Yaris
@nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:
Καλησπέρα. Λόγω χαμηλής θερμοκρασίας άναψε η ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών. Έλεγξα την πίεση 32 μπροστά 29 πίσω και παραμένει το λαμπάκι αναμμένο. Έβαλα 33-30 και πάλι το ίδιο. Το αφήνω ως έχει; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Έχεις διαβάσει καθόλου το βιβλίο του αυτοκινήτου σου?
-
RE: VW Tiguan 2016
@costasbab said in Nέο VW Tiguan:
Βασικά.... καλησπέρα σας.
Παρασκευή μεσημέρι εκινουμενος εις την Ε.Ο. Αθηνών -Λαμιας με ηλιοφάνεια και θερμοκρασίαν περί τους 18 βαθμούς,αισθάνθηκα μια υπερβολική ζέστη...κοιτάω την κονσόλα και δεν παρατηρώ κάτι το μεμπτό (όλα στο off),βάζω το χερι στον αεραγωγό και έβγαζε ζεστό αέρα,πολύ ζεστο.Επισης ζεσταινομουνα πολύ κάτω από το τιμόνι,σε εκείνη την περιοχή,βάζω και εκεί το χέρι, είχε ζεστη.
Ανοίγω τον κλιματισμό στο κρύο για λίγο,και μετά το κλείνω.μετα σταμάτησε...είχα χρησιμοποιήσει το καλοριφέρ τις προηγούμενες μέρες αλλά το έκλεισα μετα.Δεν ξέρω.... τι να πω...κόλλησε...;!
Εχει συμβεί σε κανέναν άλλο;
Ευχαριστώ.εβγαζε ζεστη γιατι τη τελευταια φορα ειχες ανοιξει το καλοριφερ και οταν το εκλεισες ειχε αυτη τη ρυθμιση. Ετσι ερχονταν ο εξωτερικος αερας και ζεστενονταν.
Αν δε θες να ερχεται καθολου αερας μεσα πατας το κουμπι ανακυκλωσης και κλεινουν τα κλαπετα εισερχομενου εξωτερικου αερα.
Αν τη τελευταια φορα ειχες αναψει το κρυο τοτε θα ειχε κρατησει αυτη τη ρυθμιση και θα ειχες κρυο αερα -
RE: Ford Kuga
Το κουγκα ειναι ευκαιρια και θα επρεπε να ειναι πρωτο σε πωλησεις αφου ειναι καλο σε ολα και σε τιμη χαρισμα. Μαλλον αυτο δε το βλεπει ο κοσμος γιατι ειναι ο ιδιος που θα ξαναψηφισει κουλη αλλη μια φορα[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
-
RE: Μικρό αυτοκίνητο πόλης: mazda 2 vs citroen c3 vs ότι άλλο μου προτείνετε εσείς...
Ακούω μερικούς να προτείνουν swift. Εγώ που έχω προηγούμενο μοντέλο δε το προτείνω και δε πρόκειται να ξαναπάω προς τα εκεί. Όταν σε θέμα ασφάλειας με τα φρένα abs (που έβγαζαν τα μισά αυτοκίνητα) σφύριζαν αδιάφορα....από μένα τρως άκυρο.
Δε γίνεται να μη βγάζεις ανάκληση και να αλλάζουμε μονάδες abs.
Να μην αναφέρω τις λαμαρίνες σαν τσιγαροχαρτο και τους τριγμούς.
Εκεί πες κάνεις το κορόιδο αφού ήξερες τι έπαιρνες.
Στην ασφάλεια όμως? -
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Χαίρομαι που το post μου έβαλε φωτιά στο νήμα!!
Πέρα από την πλάκα τα Κορεατικά κοιτούσα πρώτα. Μάλιστα είχα ψηλοκαταλήξει στο Sportage manual Titanium. Αυτά όσο ήθελα να κρατήσω το budget στα 35, ώστε να σπρώξω σε ανταλλαγή το 308 της συζύγου ένεκα του puretech με τα υπόλοιπα.
Όταν άφησα στην άκρη το πλάνο σε αυτό (δεν θα κουράσω με τους λόγους) πήγα το μπάτζετ στα 40k και με προτροπή της συζύγου (αλλά και φίλων) είπα να πάω να πάρω αυτό που πραγματικά θέλω, όπως προανέφερα.
Με το budget ψηλά το θεώρησα τρέλα να πάω στον Κορεάτικο όμιλο, ειδικά από την στιγμή που δεν είχα ανάγκη την τετρακίνηση. Από εκεί και πέρα ότι και να λέτε 40 για κορεάτικο δεν μπορώ να δώσω.
Επίσης καλό θα ήταν να σταματήσει η πιπίλα με την απόλυτη αναξιοπιστία των VAG και την ντεφάκτο αξιοπιστία του κορεατικού ομίλου. Ακολουθώ μήνες τις σελίδες τους στο fb (όπως άλλων πχ Kuga) και τα διαβάζω τα χάλια τους. Το dct τους αυτή την στιγμή είναι ξηρού, εκ διαμέτρου πιο επιρρεπές στις θερμοκρασίες και σίγουρα πολύ κατώτερο σε λειτουργία από το κορυφαίο DSG υγρού που φοράει το Tig.
Επίσης έχουν όλοι πολλά προβλήματα στα οποία αναφέρονται στις σελίδες τους με τους όρους "το γνωστό πρόβλημα τάδε" και "το γνωστό πρόβλημα τάδε". Σαν πολλά μαζεύονται τα "γνωστά προβλήματα" για να μας κουνάνε την σημαία της αξιοπιστίας στα μούτρα....
Αξιόπιστοι ήταν αυτοί με το Accent και το Getz που μπροστά τους τεχνολογικά το Daihatsu ήταν Merc. Όταν προσπάθησαν να κλείσουν τη ψαλίδα της τεχνολογίας και της ποιότητας (χαοτική τότε) έκλεισε αυτόματα η ψαλίδα της αξιοπιστίας, ανέβηκαν στα ύψη (για τα δεδομένα τους) οι τιμές και ξύπνησε ο βλάχος ο κληρονόμος εισαγωγέας τους σαν να βρήκε τη χήνα με τα χρυσά αυγά τιμολογωντας τα ανταλλακτικά τους σαν BMW. Όλα αυτά χωρίς να έχει πιάσει ακόμα την ποιότητα κύλισης ενός αντίστοιχου VAG.
Ε, όχι δεν θα τους δώσω 40k συγνώμη...
Ούτε το Kuga μου αρέσει πραγματικά. Θεωρητικά μου αρέσει. Όταν το βλέπω μέσα έξω μου πέφτει η διάθεση. Νιώθω ότι σταμάτησαν ποιοτικά στο Focus MK3,5. Δείτε ΟΠΟΙΟΔΉΠΟΤΕ video review θέλετε του Kuga (f/l ή μη).και ακούστε κλείσιμο πόρτας. Για όσους είναι 40+ να πω ότι ο ήχος μου θυμίζει την πόρτα του "ΨΙΤ" με πρωταγωνιστή τον Βουτσά. Πόρτες εσωτερικά, κεντρική κονσόλα, ταμπλό από τη μέση και κάτω κόκαλο. Το Almera του 2002 του συγχωρεμένου του πατέρα μου εφάμιλλη ποιότητα συναρμογής είχε, μη σας πω καλύτερη. Και αν έχει πχια τόσο καλύτερη οδηγική συμπεριφορά (ακόμα και με ημιακαμπτο και ως Titanium χωρίς την σπορ ανάρτηση της St-line, είμαστε σίγουροι για αυτό;...) είμαι βέβαιος ότι το DCC pro θα έχει κλείσει αυτή την ψαλίδα καθοριστικά.
Προσωπικά, για να κλείσω το θέμα αξιοπιστία, παραδέχομαι μόνο τα 2λιτρα μοτέρ των Ιαπώνων από καύσιμο βενζίνη (τα diesel δεν.με αφορούν). Τα 2l & 2,5l hev της Toyota, όλη τη σειρά skyactive της Mazdάρας (κλαψ, κλαψ) και φυσικά τον 2l hev της Honda. Όλοι οι υπόλοιποι βράζουν στο ίδιο καζάνι ενώ αυτή τη στιγμή στον πάτο του βαρελιού βάζω αυτό που έχω παρκαρισμένο από κάτω, τον puretech της Peugeot. Χίλιες φορές να αγόραζα Tce σε Mégane γ@μώ το black Friday μου μέσα...
Τα οχήματα που μου άρεσαν εκτός του Tig βγήκαν εκτός εξίσωσης apriori. Πρώτα θα πάω να βάλω παραγγελία το Tig και μετά (αν) θα πάω να πάρω td όπου βρω td τα υπερτιμημένα Tonale & Q3 Sportsback και το Formentor ,στο οποίο μου ξινίζει ο μικρός χώρος αποσκευών και η διαχείριση του ομίλου που δεν "του επιτρέπει" να είναι εφάμιλλο σε ποιότητα με το Tig.
Μάλλον, όπως φαίνεται, θα είμαι αιώνιο θύμα της Γερμανικής σχολής....
ΥΓ: Φυσικά και δεν θα αλλάξω αυτό το όχημα με την λήξη της εγγύησης στα 4 έτη! Δεν είμαι ούτε πλουσιόπαις, ούτε εισοδηματίας. Εφαρμόζω με "αίμα και ιδρώτα" αυστηρό οικονομικό πλάνο για να μπορέσω να κάνω αυτό το άνοιγμα. Μην μπερδεύεστε ορισμένοι με άλλους. Ούτε leasing θα το πάρω. Από το καλοκαίρι του 2019 το παλεύω με νύχια και με δόντια ενώ ήμουν και τυχερός γιατί πολλά πράγματα δεν ήταν κυριολεκτικά στα χέρια μου, όπως πχ να ξεπεράσουμε το πρόβλημα που δεν μπορούσαμε να κάνουμε παιδί με την σύζυγο και ρίξαμε στο κενό 20k σε 4 έτη στους γιατρούς μόνο για εξωσωματικές ώστε στο τέλος να πιάσουμε μόνοι μας όταν επήλθε η "ηρεμία της απογοήτευσης". Γι'αυτό σας έχω πρίξει τα ωα τόσο καιρό, γιατί ήθελα να κάνω την ιδανική all around επιλογή, η οποία φυσικά και δεν υπάρχει. Δεν υφίσταται το τέλειο, δε πιστεύω σε αυτό.
Τα είπες όλα!!!
Latest posts made by nikos-golf
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
@redonto said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Έχει δοκιμάσει κανένας cyclon magma syn ultra 5-30 ή mannol 5-30 και να μας πει την γνώμη του? Έχουν αρκετά καλή τιμή σε σχέση με άλλες εταιρείες, όπως τα total που βάζω ας πούμε, από ποιότητα είναι εντάξει?
Κάνεις δε μπορεί να σου πει αν δε κανει εργαστηριακες μετρήσεις.
Είχα βάλει παλιά cyclon και δεν είχα θέμα.
Έτσι λέω όμως χωρίς να το έχω ψάξει.
Στο swift τώρα βάζω cyclon 10 40 ημι γιατί όπως λες και συ έχουν καλή τιμη...17 ευρώ το 4λιτρο -
RE: Mεταχειρισμένο στο νησί
@islandvibes said in Mεταχειρισμένο στο νησί:
@nikos-golf said in Mεταχειρισμένο στο νησί:
@islandvibes said in Mεταχειρισμένο στο νησί:
εχετε δικιο... απο την αλλη κ ολας αμα ειναι δα δωσεις 5-6κ για αυτοκινητο 30ετιας, και στα 8-10 παιρνεις με 10 χρονια ισως λιγοτερα, μαλλον αξιζει να δωσεις παραπανω
τα αλλα περι ασφαλειας για την φουκαριαρα την μανα δεν το σκεφτηκα καν. το μονο που σκεφτηκα ειναι οτι δεν την εμπιστευομαι με ολα τα "φουσκομενα suv's που μοιαζουν σαν μπαλονια και θα το γρατζουνιζε παντου"
οταν λετε τα "παρταλια του car.gr εννοείτε γενικα να αποφυγω την ιστοσελιδα η απλα αυτα τα παλια αυτοκινηα ποy περιμενουν κανεναν ασχετο σαν εμενα τα του παρουν τα λεφτα"? γενικα απο λεασινγ κτλ δυσκολο να βρω 4χ4 στον προυπολογισμο μου..
PANDA
https://usedcars.ayvens.com/el-gr/fiat-panda/988997-gr-fiat-panda.html
(δεν μοιαζει 4χ4 απλα θυμιζει λιγο cross και αναρωτιεμαι αν ειναι λιγο πιο ψηλο)
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45073052-fiat-panda
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/337142947-fiat-panda
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43820674-fiat-pandaDUSTER
https://www.spotawheel.gr/buy/dacia/used-2016-dacia-duster/18749
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41480611-dacia-dusterVitara μονο απο ιδιωτες car gr me 10k
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44235938-suzuki-grand-vitaraHonda HRV το μονο που εκανε καλυτερη εντυπωση - αλλα ειναι πιο μεγαλο αποτι εισα στο μυαλο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44906154-honda-hr-vTOYOTA RAV
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44616062-toyota-rav-4
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42125839-toyota-rav-4OPEL
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44447903-opel-mokkaευχαριστω για τις συμβουλές/υπομονη σας - μαθαινω
Βλέπω πως είσαι αποφασισμένος να αγοράσεις ότι και να σου πούμε.
Η αγορά που σκέφτεσαι είναι βαρέλι δίχως πάτο.Σε ενοχλεί ότι ένα πιο καινούριο θα γρατσουνιστει απο τη μανα σου αλλά δε σε πειράζει να κυκλοφορεί με ένα 20ετιας αγνώστου προέλευσης και χρήσης?
Κατάλαβα λάθος?
Ούτε τα 30ετιας αξίζουν τα 5-6.000 ούτε τα 20ετιας τα 8-10κ.
Δεν υπάρχει καλύτερη λύση από το να νοικιάζεις αυτοκίνητα που είναι 3-4 ετών χωρίς να σε νοιάζει αν χαλάσει ή που θα κάνεις σέρβις.πρωτα απ'ολα, σ'ευχαριστω που πηρες τον χρονο να μου πεις την γνωμη σου
απο την αλλη.. μερικα πργαματα λεγονται λιγο πιο "ελαφρυα" - δλδ υπαρχουν μια τεραστια αποσταση απο το "ψαχνω μεταχειρισμενο που εχει ζωη μεσα του ακομα αλλα δεν θελω να το νοιαζομαι πολυ" και "βαζω την μανα μου σε σκοτώστρα" - δεν ειμαι ο πρωτος που αγοραζει μεταχειρισμενο αποκλειστικα απο ατομο που γνωριζει προσωπικα φανταζομαι...και το δεχομαι, το σκεφητκα πολυ απλοικα ισως - με 6 και με 10 χιλιαρικα μου λες δεν κανεις τπτ σωστο λοιπον
δεν τρεχω να αγορασω - πρακτικα και μονο θα παρει χρονο, απλα αν τελικα το κανω θελω να ξερω ποια θα ηταν η καλυτερη μεση λυση ας πουμε γι'αυτο και ηρθα εδω στο φορουμ σας να παρω αποψεις!
οποτε (σαν κουφος, τυφλος) αν επιτρεπεται να σε ρωτησω προσωπικα για εσενα ποιο θα ηταν το "sweet spot" σε θεμα προυπολογισμου και τιμης, αν συμβουλεβες καποιον φιλο που πες δεν ερχεται σαν εμενα 1 φορα τον χρονο αλλα γενικα κανει ελαφρυα χρηση?
ευχαριστω και παλι
Μα σου απάντησα παραπάνω και καλύτερο παράδειγμα από τον εαυτό μου δε μπορώ να βάλω.
Έχω από το 2017 που κατεβαίνω 7-8 φορες το χρονο σε νησί και νοικιάζω αμάξι.
Δε βρήκα κανένα κέρδος στο να αγοράσω ένα αμάξι και κάθε φορά να πλήρωνα ασφάλεια, τέλη, σέρβις, ζημιες-αναλωσιμα από το να νοικιάζω σχεδόν καινούρια αυτοκίνητα.
Φαντάσου εσύ που θα πας μια φορά το χρονο.
Είναι δυνατόν κάτι που κάνω εγώ και το ζω κάθε χρόνο να μη το προτείνω?
Σου εύχομαι καλή τύχη σε ότι αποφασισεις -
RE: Mεταχειρισμένο στο νησί
@islandvibes said in Mεταχειρισμένο στο νησί:
εχετε δικιο... απο την αλλη κ ολας αμα ειναι δα δωσεις 5-6κ για αυτοκινητο 30ετιας, και στα 8-10 παιρνεις με 10 χρονια ισως λιγοτερα, μαλλον αξιζει να δωσεις παραπανω
τα αλλα περι ασφαλειας για την φουκαριαρα την μανα δεν το σκεφτηκα καν. το μονο που σκεφτηκα ειναι οτι δεν την εμπιστευομαι με ολα τα "φουσκομενα suv's που μοιαζουν σαν μπαλονια και θα το γρατζουνιζε παντου"
οταν λετε τα "παρταλια του car.gr εννοείτε γενικα να αποφυγω την ιστοσελιδα η απλα αυτα τα παλια αυτοκινηα ποy περιμενουν κανεναν ασχετο σαν εμενα τα του παρουν τα λεφτα"? γενικα απο λεασινγ κτλ δυσκολο να βρω 4χ4 στον προυπολογισμο μου..
PANDA
https://usedcars.ayvens.com/el-gr/fiat-panda/988997-gr-fiat-panda.html
(δεν μοιαζει 4χ4 απλα θυμιζει λιγο cross και αναρωτιεμαι αν ειναι λιγο πιο ψηλο)
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45073052-fiat-panda
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/337142947-fiat-panda
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43820674-fiat-pandaDUSTER
https://www.spotawheel.gr/buy/dacia/used-2016-dacia-duster/18749
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41480611-dacia-dusterVitara μονο απο ιδιωτες car gr me 10k
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44235938-suzuki-grand-vitaraHonda HRV το μονο που εκανε καλυτερη εντυπωση - αλλα ειναι πιο μεγαλο αποτι εισα στο μυαλο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44906154-honda-hr-vTOYOTA RAV
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44616062-toyota-rav-4
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42125839-toyota-rav-4OPEL
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44447903-opel-mokkaευχαριστω για τις συμβουλές/υπομονη σας - μαθαινω
Βλέπω πως είσαι αποφασισμένος να αγοράσεις ότι και να σου πούμε.
Η αγορά που σκέφτεσαι είναι βαρέλι δίχως πάτο.Σε ενοχλεί ότι ένα πιο καινούριο θα γρατσουνιστει απο τη μανα σου αλλά δε σε πειράζει να κυκλοφορεί με ένα 20ετιας αγνώστου προέλευσης και χρήσης?
Κατάλαβα λάθος?
Ούτε τα 30ετιας αξίζουν τα 5-6.000 ούτε τα 20ετιας τα 8-10κ.
Δεν υπάρχει καλύτερη λύση από το να νοικιάζεις αυτοκίνητα που είναι 3-4 ετών χωρίς να σε νοιάζει αν χαλάσει ή που θα κάνεις σέρβις. -
RE: Audi A3 (Type 8y - 2020)
@matt_murdock said in Αγορά μεταχειρισμένου Audi A3 (4th gen):
Καλησπέρα,
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Audi A3 4ης γενιάς (δηλ. χρονολογίας 2020+).
Συγκεκριμένα:
- το budget που διαθέτω είναι έως 20Κ
- αναζητώ έως 60Κ χιλιόμετρα (αυθαίρετο νούμερο)
Ο κύριος λόγος που έχω στραφεί σε αυτό το αμάξι συγκεκριμένα είναι λόγω του εσωτερικού και εξωτερικού design, το οποίο βρίσκω πολύ όμορφο.
Οι κύριες ανησυχίες που έχω είναι οι εξής:
- ορθά αναζητώ αυτοκίνητο μέσω εξουσιοδοτημένου εμπόρου (πχ ΚΑΡΕΝΤΑ, Φιλιππαίος); Θα ήταν προτιμότερο μέσω ιδιώτη κατόπιν ελέγχου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ίσως;
- Φημίζεται το μοντέλο για προβλήματα;
- Τι έξοδα να αναμένω εντός 5ετιας;
Εκτιμώ κάθε κατεύθυνση / συμβουλή μιας και δεν έχω ιδιαίτερη γνώση από αυτοκίνητα!
Εγώ θα κοιτούσα από stock center βελμαρ
-
RE: Mεταχειρισμένο στο νησί
@islandvibes said in Mεταχειρισμένο στο νησί:
Ενδιαφέρων..ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες σας-
Ίσως το "ρομαντικοποιησα" λίγο..
Σκεφτόμουν βλέπεις μερικά άτομα στο νησί να έχουν 15 χρόνια τώρα ένα niva πχ και ακόμα τραβάειΗ αλήθεια είναι ότι όταν έχεις βλάβη και ψάχνεις μηχανικό στο νησί είναι λίγο δύσκολα (αν βρεις, αν μπορει να σε βοηθήσει εκτός σεζόν, μετά αντε περίμενε 1 μήνα να έρθει κάνα ανταλλακτικό)
Απλά σκεφτόμουν κάπως ότι με λίγη χρήση ίσως κρατήσει πιο πολύ καινεν τέλει μου βγει κάτι με 5 χιλιάρικα για πχ 10 χρόνια, γιατί κάθε χρόνο ακριβαίνουν τα ενοικαζομενα
Αλλά σας ακούω
Σκέψου ότι τα τελευταία 7 χρονια κατεβαίνω κάθε μήνα Κρήτη περίπου 7-8 φορές το χρόνο και νοικιάζω.
Αν είχα αγοράσει ένα αντί να νοικιάζω θα είχα τα 7 χρονια (ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας, κτεο,λάστιχα,σερβις).
Μαζί με αυτά αν βάλεις και ενδεχόμενη βλάβη μικρή ή μεγάλη τότε η χασούρα αυξάνει.
Σίγουρα θα είχα αγοράσει ένα 15ετιας έως 20ετιας.
Αυτές τις μέρες μου έχουν δώσει ένα corolla με 40.000 χλμ που είναι 2 χρόνων το πολύ.
Παρεμπιπτόντως φοβερό σαν πάτημα το αυτοκινητο -
RE: RENT A CAR
Το χειμώνα επειδή οι τιμές ενοικίασης είναι πολύ χαμηλές (για 4 μέρες έδωσα 20 ευρώ συνολο) είναι λίγο οξύμωρο να σου λένε θέλω 120 ευρώ για έξτρα ασφάλεια.
Δηλαδή κοστίζει 6 φορές πάνω η ασφαλιση.
Το κουφό όπως είπα είναι ότι όταν πας να παραλάβεις σου λένε πως έχει τη βασική ασφάλεια αλλά αν σε τρακάρει κάποιος το πληρώνεις εσύ και ας μη φταις -
RE: RENT A CAR
Επειδή νοικιάζω αυτοκίνητο συχνά πυκνά προχτές μου είπαν το εξης:όταν δίνεις τη πιστωτική σου για να κάνουν χρέωση 900-1000 ευρώ σαν εγγύηση...ότι ζημιά γίνεται τη πληρώνεις εσύ.
Δηλαδή αν περάσει κάποιος ένα stop και πέσει πάνω σου δε καλυπτεσαι.
Πρέπει λέει να κάνεις εξτρα ασφάλεια για κάλυψη όπου εκεί δε σου κρατάνε αυτά τα 1000 της πιστωτικής.
Όντως?
Δεν έχω θέμα με τη κράτηση του ποσού αλλά νόμιζα ότι σε περιπτώσεις που δε φταις καλυπτεσαι από τη βασική ασφαλεια -
RE: Mεταχειρισμένο στο νησί
Κάτσε με τα ενοικιαζομενα.
Πέρα από τα λεφτά αγοράς...θα έχεις ασφάλεια σέρβις κτεο βλαβες.
Θα νοικιάζεις για 10 χρόνια με τα 6.000 και πάντα θα έχεις σύγχρονα αυτοκίνητα -
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά στον προτεινόμενο χρόνο/χλμ ανάμεσα στο σέρβις και στην αλλαγή λαδιών; Όχι ότι με νοιάζει, ετήσιο θα κάνω, θεωρητικά ρωτάω.
Το πρώτο αναφέρεται ημερολογιακό στα 2 χρόνια και 30.000 χλμ συνολικά.
Το δεύτερο υποψιάζομαι ότι παίζει κάποιος αισθητήρας να καταλαβαίνει φθορά λαδιου? Οπότε μάλλον σου λέει πιο νωρίς με βάση τη φθορά αυτη.Ετήσιο κάνω και γω ανεξαρτήτως χλμ
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Θα χρειαστώ λάστιχα για audi allroad c5 225 55 17
Το αγόρασα μεταχειρισμένο, φοράει viking hp2 είναι turing και αν βάλω 2,2 bar που λέει η audi μαγουλιαζει άσχημα το πλαϊνό. Το αμάξι βγήκε με ειδικά σχεδιασμένα λάστιχα από την pirelli με έμφαση τα πλαϊνά.
Όντως στο δρόμο τα πλαϊνά έχουν θέμα εκτός αν τα φούσκωσω αρκετά. Η ανάρτηση διατηρεί άψογες γωνίες π.χ. καμπερ οπότε είμαστε οκ από εκεί για στρίψιμο.
Επιλογές που έχω στο μυαλό μου- Bridgestone potenza sport( με προβληματίζει ότι πολλοί ισχυρίζονται ότι μόνο η εξωτερική γόμα είναι super, κατά τά άλλα μέτριο. Τα πλαϊνά πρέπει να είναι μπετό,άρα τέλειο)
- conti pc7 οκ το ξέρω πολύ καλά θεωρώ ότι θα χρειαζόταν κ πιο σκληρό πλαϊνό αλλά με 2,4 bar θα ήταν οκ. Ισορροπία μέχρι να γίνουν σλικ
- michelin ps5 δεν ξέρω, ίσως να ταιριαξει πιο καλά από το conti,έχω φορέσει το ps4 και έχω κάποια άποψη.
Τι λέτε? Θέλω πλαϊνό σκληρό όσο περισσότερο σκληρό και θέλω πρόσφυση μέχρι να γίνουν σλικ. Το αν φθείρονται γρήγορα δεν Μ απασχολεί.
Βάλε xl. Εγώ στο τιγκουαν μου έκαναν πρόπερσι μια καλή προσφορά σε xl αντί v που φορούσε από το εργοστάσιο και τα εβαλα