Χαίρομαι που το post μου έβαλε φωτιά στο νήμα!!
Πέρα από την πλάκα τα Κορεατικά κοιτούσα πρώτα. Μάλιστα είχα ψηλοκαταλήξει στο Sportage manual Titanium. Αυτά όσο ήθελα να κρατήσω το budget στα 35, ώστε να σπρώξω σε ανταλλαγή το 308 της συζύγου ένεκα του puretech με τα υπόλοιπα.
Όταν άφησα στην άκρη το πλάνο σε αυτό (δεν θα κουράσω με τους λόγους) πήγα το μπάτζετ στα 40k και με προτροπή της συζύγου (αλλά και φίλων) είπα να πάω να πάρω αυτό που πραγματικά θέλω, όπως προανέφερα.
Με το budget ψηλά το θεώρησα τρέλα να πάω στον Κορεάτικο όμιλο, ειδικά από την στιγμή που δεν είχα ανάγκη την τετρακίνηση. Από εκεί και πέρα ότι και να λέτε 40 για κορεάτικο δεν μπορώ να δώσω.
Επίσης καλό θα ήταν να σταματήσει η πιπίλα με την απόλυτη αναξιοπιστία των VAG και την ντεφάκτο αξιοπιστία του κορεατικού ομίλου. Ακολουθώ μήνες τις σελίδες τους στο fb (όπως άλλων πχ Kuga) και τα διαβάζω τα χάλια τους. Το dct τους αυτή την στιγμή είναι ξηρού, εκ διαμέτρου πιο επιρρεπές στις θερμοκρασίες και σίγουρα πολύ κατώτερο σε λειτουργία από το κορυφαίο DSG υγρού που φοράει το Tig.
Επίσης έχουν όλοι πολλά προβλήματα στα οποία αναφέρονται στις σελίδες τους με τους όρους "το γνωστό πρόβλημα τάδε" και "το γνωστό πρόβλημα τάδε". Σαν πολλά μαζεύονται τα "γνωστά προβλήματα" για να μας κουνάνε την σημαία της αξιοπιστίας στα μούτρα....
Αξιόπιστοι ήταν αυτοί με το Accent και το Getz που μπροστά τους τεχνολογικά το Daihatsu ήταν Merc. Όταν προσπάθησαν να κλείσουν τη ψαλίδα της τεχνολογίας και της ποιότητας (χαοτική τότε) έκλεισε αυτόματα η ψαλίδα της αξιοπιστίας, ανέβηκαν στα ύψη (για τα δεδομένα τους) οι τιμές και ξύπνησε ο βλάχος ο κληρονόμος εισαγωγέας τους σαν να βρήκε τη χήνα με τα χρυσά αυγά τιμολογωντας τα ανταλλακτικά τους σαν BMW. Όλα αυτά χωρίς να έχει πιάσει ακόμα την ποιότητα κύλισης ενός αντίστοιχου VAG.
Ε, όχι δεν θα τους δώσω 40k συγνώμη...
Ούτε το Kuga μου αρέσει πραγματικά. Θεωρητικά μου αρέσει. Όταν το βλέπω μέσα έξω μου πέφτει η διάθεση. Νιώθω ότι σταμάτησαν ποιοτικά στο Focus MK3,5. Δείτε ΟΠΟΙΟΔΉΠΟΤΕ video review θέλετε του Kuga (f/l ή μη).και ακούστε κλείσιμο πόρτας. Για όσους είναι 40+ να πω ότι ο ήχος μου θυμίζει την πόρτα του "ΨΙΤ" με πρωταγωνιστή τον Βουτσά. Πόρτες εσωτερικά, κεντρική κονσόλα, ταμπλό από τη μέση και κάτω κόκαλο. Το Almera του 2002 του συγχωρεμένου του πατέρα μου εφάμιλλη ποιότητα συναρμογής είχε, μη σας πω καλύτερη. Και αν έχει πχια τόσο καλύτερη οδηγική συμπεριφορά (ακόμα και με ημιακαμπτο και ως Titanium χωρίς την σπορ ανάρτηση της St-line, είμαστε σίγουροι για αυτό;...) είμαι βέβαιος ότι το DCC pro θα έχει κλείσει αυτή την ψαλίδα καθοριστικά.
Προσωπικά, για να κλείσω το θέμα αξιοπιστία, παραδέχομαι μόνο τα 2λιτρα μοτέρ των Ιαπώνων από καύσιμο βενζίνη (τα diesel δεν.με αφορούν). Τα 2l & 2,5l hev της Toyota, όλη τη σειρά skyactive της Mazdάρας (κλαψ, κλαψ) και φυσικά τον 2l hev της Honda. Όλοι οι υπόλοιποι βράζουν στο ίδιο καζάνι ενώ αυτή τη στιγμή στον πάτο του βαρελιού βάζω αυτό που έχω παρκαρισμένο από κάτω, τον puretech της Peugeot. Χίλιες φορές να αγόραζα Tce σε Mégane γ@μώ το black Friday μου μέσα...
Τα οχήματα που μου άρεσαν εκτός του Tig βγήκαν εκτός εξίσωσης apriori. Πρώτα θα πάω να βάλω παραγγελία το Tig και μετά (αν) θα πάω να πάρω td όπου βρω td τα υπερτιμημένα Tonale & Q3 Sportsback και το Formentor ,στο οποίο μου ξινίζει ο μικρός χώρος αποσκευών και η διαχείριση του ομίλου που δεν "του επιτρέπει" να είναι εφάμιλλο σε ποιότητα με το Tig.
Μάλλον, όπως φαίνεται, θα είμαι αιώνιο θύμα της Γερμανικής σχολής....
ΥΓ: Φυσικά και δεν θα αλλάξω αυτό το όχημα με την λήξη της εγγύησης στα 4 έτη! Δεν είμαι ούτε πλουσιόπαις, ούτε εισοδηματίας. Εφαρμόζω με "αίμα και ιδρώτα" αυστηρό οικονομικό πλάνο για να μπορέσω να κάνω αυτό το άνοιγμα. Μην μπερδεύεστε ορισμένοι με άλλους. Ούτε leasing θα το πάρω. Από το καλοκαίρι του 2019 το παλεύω με νύχια και με δόντια ενώ ήμουν και τυχερός γιατί πολλά πράγματα δεν ήταν κυριολεκτικά στα χέρια μου, όπως πχ να ξεπεράσουμε το πρόβλημα που δεν μπορούσαμε να κάνουμε παιδί με την σύζυγο και ρίξαμε στο κενό 20k σε 4 έτη στους γιατρούς μόνο για εξωσωματικές ώστε στο τέλος να πιάσουμε μόνοι μας όταν επήλθε η "ηρεμία της απογοήτευσης". Γι'αυτό σας έχω πρίξει τα ωα τόσο καιρό, γιατί ήθελα να κάνω την ιδανική all around επιλογή, η οποία φυσικά και δεν υπάρχει. Δεν υφίσταται το τέλειο, δε πιστεύω σε αυτό.