-
Με 6 λίτρα και 1,6 το λίτρο, έχουμε κοντά στα 10 ευρώ τα 100 χλμ, που σε βενζίνη 100/1,8 είναι 5,55 λίτρα, για να κάνουμε σύγκριση με τα υβριδικά.
Βέβαια τώρα είναι χειμώνας και έχουμε 1 λίτρο παραπάνω κατανάλωση στις μικρές διαδρομές γιατί αργεί να ζεσταθεί το ντίζελ.
Τους υπόλοιπους 8-9 μήνες, θα είναι στα 8 ευρώ τα 100 χλμ που σημαίνει η σύγκριση με τα υβριδικά πάει στα 4,44 και εδώ μπαίνουν δύσκολα.
Οντως λοιπόν το ντίζελ χάνει λίγο από τα υβριδικά στην πόλη, ιδιαίτερα όταν έχει κρύο, αλλά στον ανοικτό δρόμο, δεν τα βλέπει πουθενά, ούτε στον εσωτερικό του καθρέπτη...
Μόνο όταν τα προσπερνάει που είναι στα δεξιά του...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Με 6 λίτρα και 1,6 το λίτρο, έχουμε κοντά στα 10 ευρώ τα 100 χλμ, που σε βενζίνη 100/1,8 είναι 5,55 λίτρα, για να κάνουμε σύγκριση με τα υβριδικά.
Τα γράφεις μπερδεμένα γέροντα, επίτηδες! Το υβρίδιο στην πόλη θέλει 7 Ευρά στα 100χλμ. Στην Εθνική προφανώς χάνει, τα έχουμε πει πολλές φορές, ότι στην ΕΟ το ντήζελ είναι αρχηγός, αλλά για κίνηση εμόνο μέσα στην πόλη δεν συμφέρει - απλά πράγματα, ο καθένας επιλέγει με τις ανάγκες του.
Για εμένα, ήταν λάθος η επιλογή ντήζελ που κινούμαι 90-95% εντός Αττικής - για εσένα θα ήτνα λάθος η επιλογή υβριδικού. Για τον γάτο π.χ. ειναι λάθος όλες οι επιλογές, γιατί τα διαλύει όλα!!
-
Δεν τα γράφω καθόλου μπερδεμένα, απλά απαντάω στο σχόλιο, που έγραψε ότι τα ντίζελ χάνουν πολύ στην πόλη, ενώ πρόκειται για 1-2 ευρώ στα 100 χλμ, που για τις διαδρομές που γράφτηκαν με μονοψήφια χλμ, μπορεί να είναι 1-2 ευρώ την εβδομάδα.
Δηλαδή ένας καφές στο χέρι...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν τα γράφω καθόλου μπερδεμένα, απλά απαντάω στο σχόλιο, που έγραψε ότι τα ντίζελ χάνουν πολύ στην πόλη, ενώ πρόκειται για 1-2 ευρώ στα 100 χλμ, που για τις διαδρομές που γράφτηκαν με μονοψήφια χλμ, μπορεί να είναι 1-2 ευρώ την εβδομάδα.
Πρόκεται για τουλάχιστον 3-4 Ευρώ/100χλμ. Οπότε για κάποιον που κάνει 200χλμ την εβδομάδα ειναι 30-40 Ευρά το μήνα - για την γυναίκα μου π.χ. που κάνει 400χλμ την εβδομάδα, ειναι μεγαλύτερη η διαφορά.
Σύμφωνοι, σιγά τα λεφτά, αλλά πάντα για τέτοιες μίζερες διαφορές μιλάμε!! 5-10 ευρά στο ταξίδι, 5-10 στην πόλη ανά εβδομάδα κλπ. Εαν δείς όλες οι συζητήσεις μιλάνε για 400-500 Ευρά τον χρόνο. Σε πολύ ειδικές περιπτώσεις μιλάμε για διφορές σε χιλιάρικα. -
Τα ΤΟΥΟΤΑ Υβρίδια, και μόνον αυτά, πετυχαίνουν κάτι λιγότερο σε λίτρα απ τα ντίζελ, μόνο αν κινούνται αποκλειστικά φανάρι-φανάρι, στοπ με στοπ, και διασταύρωση με διασταύρωση, σε ταχύτητες κάτω από 20-30 χαω.
Αυτό το λιγότερο που πετυχαίνουν σε λίτρα, ισοφαρίζεται σχεδόν απ τη χαμηλότερη τιμή ντίζελ έναντι βενζίνης.
Το χειμώνα που σωστά γράφει ο κρουζερ πως τσιμπάει λίγο το ντίζελ στο κρύο μέχρι να ζεσταθεί, το ίδιο συμβαίνει και στα φουλ υβριδικά, η όποια διαφορά παραμένει σταθερή.
Σε χρήμα, μόνο για τη φανάρι-φανάρι κίνηση, αν ας πούμε με τρέχουσες τιμές καυσίμων, το ντίζελ καίει 0.10€ το χιλιομέτρο, το υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ θα καίει 0.8€.
Όταν αρχίζουν οι μεγαλύτερες ταχύτητες η διαφορά αυτή εξανεμίζεται και στο ταξίδι αντιστρεφεται υπέρ του ντίζελ.
Δεν είναι η μέρα με τη νύχτα, αλλά υπάρχει η μικρή διαφορά.
(Σημειώνουμε πως αξιόπιστες είναι οι μακροχρόνιες μετρήσεις που επαληθευονται όσο γίνεται και στην αντλία.)
Τα ΤΟΥΟΤΑ έχουν πλέον το όφελος των Τελών Κυκλοφορίας αλλά φορολογικά συνήθως είναι περισσότερα κυβικά (εκτός Γιαρις), τα ντίζελ έχουν τα adblue & dpf για πιθανά προβλήματα, και τα ΤΟΥΟΤΑ όμως ανάβουν τα λαμπάκια τους όταν πάνε σαν κότες να γλιτώσουν κάνα ml καυσίμου και μακροχρόνια επίσης ίσως έχουν κάποιο έξοδο μπαταρίας.
Είναι σπουδαίο για κάποιους (όπως εγώ) το αξιόπιστο αυτόματο των ΤΟΥΟΤΑ και τα στάνταρ συστήματα ασφαλείας και στις φθηνές εκδόσεις, θυσιάζοντας συμβατικη αίσθηση οδήγησης για οδηγική ευκολία.
Νομίζω αυτά είναι χοντρικά τα υπέρ και κατά, (να μην ξεχνάμε και τη φήμη αξιοπιστίας έναντι της γαλλοχρεπίασης των ντίζελ που απομένουν) και προσωπικά τώρα μάλλον υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ θα αγόραζα, αν μπορούσα να ξεπεράσω την σχεδόν απαράδεκτη αναλογία διαστάσεων/χώρων και τα εργονομικά φάουλ (ανυπαρξία αισθητήρων, χειροκινητοι καθρέφτες, τεράστιες ζάντες, μαύρες ταπετσαρίες, στενάχωρες πίσω θέσεις, φτηνιαρικα υλικά κλπ) αλλά αφού είχα την "τύχη" να πάρω αυτόματο ντίζελ γαλλόχρεπο σε σκοτωμένη τιμή, δεν τόλμησα την αντικατάσταση του. -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα ΤΟΥΟΤΑ Υβρίδια, και μόνον αυτά, πετυχαίνουν κάτι λιγότερο σε λίτρα απ τα ντίζελ, μόνο αν κινούνται αποκλειστικά φανάρι-φανάρι, στοπ με στοπ, και διασταύρωση με διασταύρωση, σε ταχύτητες κάτω από 20-30 χαω.
Αυτό το λιγότερο που πετυχαίνουν σε λίτρα, ισοφαρίζεται σχεδόν απ τη χαμηλότερη τιμή ντίζελ έναντι βενζίνης.
Το χειμώνα που σωστά γράφει ο κρουζερ πως τσιμπάει λίγο το ντίζελ στο κρύο μέχρι να ζεσταθεί, το ίδιο συμβαίνει και στα φουλ υβριδικά, η όποια διαφορά παραμένει σταθερή.
Σε χρήμα, μόνο για τη φανάρι-φανάρι κίνηση, αν ας πούμε με τρέχουσες τιμές καυσίμων, το ντίζελ καίει 0.10€ το χιλιομέτρο, το υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ θα καίει 0.8€.
Όταν αρχίζουν οι μεγαλύτερες ταχύτητες η διαφορά αυτή εξανεμίζεται και στο ταξίδι αντιστρεφεται υπέρ του ντίζελ.
Δεν είναι η μέρα με τη νύχτα, αλλά υπάρχει η μικρή διαφορά.
(Σημειώνουμε πως αξιόπιστες είναι οι μακροχρόνιες μετρήσεις που επαληθευονται όσο γίνεται και στην αντλία.)
Τα ΤΟΥΟΤΑ έχουν πλέον το όφελος των Τελών Κυκλοφορίας αλλά φορολογικά συνήθως είναι περισσότερα κυβικά (εκτός Γιαρις), τα ντίζελ έχουν τα adblue & dpf για πιθανά προβλήματα, και τα ΤΟΥΟΤΑ όμως ανάβουν τα λαμπάκια τους όταν πάνε σαν κότες να γλιτώσουν κάνα ml καυσίμου και μακροχρόνια επίσης ίσως έχουν κάποιο έξοδο μπαταρίας.
Είναι σπουδαίο για κάποιους (όπως εγώ) το αξιόπιστο αυτόματο των ΤΟΥΟΤΑ και τα στάνταρ συστήματα ασφαλείας και στις φθηνές εκδόσεις, θυσιάζοντας συμβατικη αίσθηση οδήγησης για οδηγική ευκολία.
Νομίζω αυτά είναι χοντρικά τα υπέρ και κατά, (να μην ξεχνάμε και τη φήμη αξιοπιστίας έναντι της γαλλοχρεπίασης των ντίζελ που απομένουν) και προσωπικά τώρα μάλλον υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ θα αγόραζα, αν μπορούσα να ξεπεράσω την σχεδόν απαράδεκτη αναλογία διαστάσεων/χώρων και τα εργονομικά φάουλ (ανυπαρξία αισθητήρων, χειροκινητοι καθρέφτες, τεράστιες ζάντες, μαύρες ταπετσαρίες, στενάχωρες πίσω θέσεις, φτηνιαρικα υλικά κλπ) αλλά αφού είχα την "τύχη" να πάρω αυτόματο ντίζελ γαλλόχρεπο σε σκοτωμένη τιμή, δεν τόλμησα την αντικατάσταση του.Γενικα συμφωνω ομως
επειδή και γω diesel έχω και μάλιστα για μέσα στην πόλη και επειδή diesel είχα και πριν (octavia) η διαφορά με ενα υβριδικό toyota είναι μεγαλύτερη μεσα στην πόλη από αυτό που λες και με μεγαλύτερες ταχύτητες απο 20-30χλμ . Το υβρίδιο μεσα στην πόλη είναι αρκετά καλύτερο χωρια που δεν χρειάζεται αναγέννηση όπως το dpf του diesel
Στην Εθνική και πάνω από 100 ομως το diesel και γω πιστεύω ότι είναι καλύτερο δεν το συζητω
οπότε πάει κάπως έτσι αν κάνεις περισσότερα χλμ με φανάρια και με λίγα χλμ σε συνθήκες πόλης πάρε υβριδικο αν θες οικονομία
αν πάλι κανεις παρα πολλά ταξίδια ή οι ταχύτητες που κινήσαι είναι μεγαλύτερη συνήθως από 100χλμ/ω το diesel παραμένει βασιλιάς της οικονομίας
Αν θες αμάξι να ευχαριστηθείς πάρε βενζινη
Υγραεριο αν εχεις παλιό αμάξι και θες οικονομία χωρίς να το αλλάξεις (ξέρωντας ότι θα βγάλει τα τελευταια του χρόνια)
και ηλεκτρικό τεσλα αν εισαι λίγο της υπομονης στα ταξίδια και έχεις δικό σου πάρκινγκ
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα ΤΟΥΟΤΑ Υβρίδια, και μόνον αυτά, πετυχαίνουν κάτι λιγότερο σε λίτρα απ τα ντίζελ, μόνο αν κινούνται αποκλειστικά φανάρι-φανάρι, στοπ με στοπ, και διασταύρωση με διασταύρωση, σε ταχύτητες κάτω από 20-30 χαω.
Δεν ισχύει αυτό. Σε αυτό το σενάριο τα υβρίδια έχουν κάπου 2.5λτ/100χλμ. Εγώ μιλαώ για κανονικές συνθήκες πόλης με κίνηση αλλά εντός όλης της Αττικής (οπότε έχει και μεγαλύτερες ταχύτητες). Εκεί το υβρίδιο χωρίς προπάθεια οικονομίας ειναι Μ.Ο στα 4.5λτ/100χλμ και το ντήζελ στα 6.5.
-
Τα καλά και υπερτατα mild hybrid 4,5-4,8. 50% πολη -50% ανοιχτό δρομο
Σε ταχύτητες 140 χιλιομετρα βλέπεις 6,5 λ και 7, κάτι σε 150-155.
Είναι τόσο καλά σχεδιασμένο που στα 158-160 είναι το πικ της ροπής του γύρω στις 4400 σαλ.
Το μοτέρ αν και μικρό και ταπεινό δεν πιέζεται ποτέ.
Με τέτοια καλοσχεδιασμένα μικρά αυτοκίνητα δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης των μικρών diesel
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα ΤΟΥΟΤΑ Υβρίδια, και μόνον αυτά, πετυχαίνουν κάτι λιγότερο σε λίτρα απ τα ντίζελ, μόνο αν κινούνται αποκλειστικά φανάρι-φανάρι, στοπ με στοπ, και διασταύρωση με διασταύρωση, σε ταχύτητες κάτω από 20-30 χαω.
Δεν ισχύει αυτό. Σε αυτό το σενάριο τα υβρίδια έχουν κάπου 2.5λτ/100χλμ. Εγώ μιλαώ για κανονικές συνθήκες πόλης με κίνηση αλλά εντός όλης της Αττικής (οπότε έχει και μεγαλύτερες ταχύτητες). Εκεί το υβρίδιο χωρίς προπάθεια οικονομίας ειναι Μ.Ο στα 4.5λτ/100χλμ και το ντήζελ στα 6.5.
Συμφωνώ, έπρεπε να γράψω Μέση ταχύτητα όχι χαω, και σύμφωνα με τις καταναλώσεις αυτές, υπολόγισα μπακαλίστικα το τα 0.08€ ΤΟΥΟΤΑ και 0.10€ ντίζελ.
Και στο αργό επαρχιακό δίκτυο παραμένει η διαφορά, καθώς υπάρχουν πολλές ευκαιρίες ανάκτησης για το ΤΟΥΟΤΑ.
Απλά όσο ισχύει το φθηνότερο ντίζελ, καλύπτει σε μεγάλο κομμάτι τις διαφορές κατανάλωσης.Εννοείται πως τα ψευτουβριδικα έχουν μεγάλη διαφορά κατανάλωσης με το ντίζελ, πολύ ακριβότερα.
-
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μόνο ενα ντίζελ εχω δει με κατανάλωση κάτω απο 5 λίτρα εντός πόλης .
Ενα toyota iQ D4-D (euro 5) που είχε 4,5 και ενδιαφερόμουν να το αγοράσω . Τώρα που το θυμάμαι ήταν προ flyover εποχή βέβαια...
Αλλα μου είχε κάνει εντύπωση γιατί το δικό μου yaris με τον ίδιο κινητήρα είναι 1,5 λίτρο πάνω.Πεζώ 208 '22 1.5 HDi. Μέση στην πόλη 4.5-4.6. Εθνική με 120-140 χλμ και φορτωμα -> 5.1-5.2
-
ξαναμανα
κυριακη εξυπνησα με σκωμαρες. νωρις, κατα τις 7
η γατα δεν καθοταν
οποτες εκδρομη κοντινη, γατος, γατα και μικρη γαταπηγαμε προς δερβενι με 140-150αρες, αντε και 1-2-3 ανοιγματακια μεχρι 220-230 ετσι για το ξεκαπνισμα. απο εκειθε ανεβασμα προς ευρωστινα πλεον με πολυ χαλαρους ρυθμοι, ειναι και ο δρομος στενος, στριψιμο στα 1300μετρα υψομετρο προς σαρανταπηχο, ανεβασμα πανω απο τα 1450 και κατεβασμα προς το χωριο. που ηταν ερημα, τον μοναδικο κατοικο τον χαιρετησαμε και πιασαμε κουβεντουλα. μετα πηγαμε προς τα ερειπια του παλιου ξενοδοχειου, αναγεννησις - ψαξτε λιγο την ιστορια του, βολτα ποδαρατη στο πυκνο μεν αλλα πολυ προσβασικο για βολταρα ποδαρατη δασος για ενα πεντοχιλιομετρο, αρα 10 πηγαινε-ελα, αναχωρησις απο τον σαν ασφαλτος χωματοδρομο προς ανω ταρσο, το λεω για τους ηλεκτρικα - παει ανετα ειναι απολυτα στρωμενος χωρις ουτε ενα σαμαρακι, Παναγια βραχου, επισκεψη στο ποταμι, τον ολβιο, γκουρα στο μπουκουνι για θεϊκα παϊδακια και πιτες, καφεδακι στο μπρουκλη και αναχωρησις σχετικα πατημενα εως πολυ, για πισω απο στυμφαλια. αφιξις 17.00 και αμεση αναχωρησις για γραφειο και ενα 6ωρακι συμπληρωμα εβδομαδας.
5.8 μεση
το φεβ στα καλυτερα του
....πηρε και παλι αναβολη το οποιο ηλεκτρικο, κατι τετοια ειναι που.......ορεκτικα, οταν ερχεται το κρεας μαζευω το κινητο μη το δαγκωσω και αυτο
-
Ρε σύ γάτε και κασέρια, και κρέατα και πιτες και ψωμιά..... λίγο ήρεμα....
Δεν είσαι πια παιδάκι .....
-
@gatoz Με έψησες για καμιά εκδρομούλα και να το κάνω έκπληξη στην οικογένεια.
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ξαναμανα
κυριακη εξυπνησα με σκωμαρες. νωρις, κατα τις 7
η γατα δεν καθοταν
οποτες εκδρομη κοντινη, γατος, γατα και μικρη γαταπηγαμε προς δερβενι με 140-150αρες, αντε και 1-2-3 ανοιγματακια μεχρι 220-230 ετσι για το ξεκαπνισμα. απο εκειθε ανεβασμα προς ευρωστινα πλεον με πολυ χαλαρους ρυθμοι, ειναι και ο δρομος στενος, στριψιμο στα 1300μετρα υψομετρο προς σαρανταπηχο, ανεβασμα πανω απο τα 1450 και κατεβασμα προς το χωριο. που ηταν ερημα, τον μοναδικο κατοικο τον χαιρετησαμε και πιασαμε κουβεντουλα. μετα πηγαμε προς τα ερειπια του παλιου ξενοδοχειου, αναγεννησις - ψαξτε λιγο την ιστορια του, βολτα ποδαρατη στο πυκνο μεν αλλα πολυ προσβασικο για βολταρα ποδαρατη δασος για ενα πεντοχιλιομετρο, αρα 10 πηγαινε-ελα, αναχωρησις απο τον σαν ασφαλτος χωματοδρομο προς ανω ταρσο, το λεω για τους ηλεκτρικα - παει ανετα ειναι απολυτα στρωμενος χωρις ουτε ενα σαμαρακι, Παναγια βραχου, επισκεψη στο ποταμι, τον ολβιο, γκουρα στο μπουκουνι για θεϊκα παϊδακια και πιτες, καφεδακι στο μπρουκλη και αναχωρησις σχετικα πατημενα εως πολυ, για πισω απο στυμφαλια. αφιξις 17.00 και αμεση αναχωρησις για γραφειο και ενα 6ωρακι συμπληρωμα εβδομαδας.
5.8 μεση
το φεβ στα καλυτερα του
....πηρε και παλι αναβολη το οποιο ηλεκτρικο, κατι τετοια ειναι που.......ορεκτικα, οταν ερχεται το κρεας μαζευω το κινητο μη το δαγκωσω και αυτο
παναθεμα σε, αν μεινω απο λαστιχο, εσενα θα φωναξω να ερθεις να με σωσεις!
Τους ειχα ξεσηκωσει για στενη διρφυος, βολτα στο δασος και μετα φαγητο στην παλια ιστορια.
Θα τους δειξω και αυτην την διαδρομη και οτι προτιμησουν. Εμενα παντως με εψησε η παναγια του βραχου και τα ερειπια του ξενοδοχειου. -
οποιος παει σαρανταπηχο με gps δεν βρισκει τα ερειπια και τους δρομους για το περπατημα...
οποτες σημειωστε
οπως φτανετε στο σαρανταπηχο απο ευρωστινα, ο δρομος παει δεξια για μεσα στο χωριο και ισια, περναει μπροστα απο κατι καδους και βυτιο νερου.
παρκαρετε εκει για να δειτε το χωριο και περπατηστε με τα ποδια προς τα δεξια.
αν συνεχισετε μπροστα απο τους καδους και το βυτιο ισια, χωρις δηλαδη να μπειτε στο χωριο, στα 200-300 μετρα το πολυ, αριστερα σας θα δειτε ενα δρομο που ερχεται περιπου απο τις 140 μοιρες (οχι, δεν φαινεται στον γουγλη!). στριβετε εκει αριστερα, ειναι και αυτος παρα πολυ προσβασιμος. σε 300 μετρα θα δειτε στο δεξι σας χερι ενα φρακτη ξυλινο και απεναντι ακριβως ενα ξηλωμενο τσιμεντοπορτο. λιγα μετρα παρακατω στο δεξι σας χερι ενα σπιτακι και κατι πινακιδες γραμμενες με το χερι.
μπαινετε μεσα στο ξηλωμενο τσιμεντοπορτο και παρκαρετε, στα λιγα μετρα μπροστα σας ειναι τα ερειπια, οχι το πρωτο κτισμα που ειναι προσπαθεια καποιου ντοπιου για ταβερνα στα 70s, το αλλο στο βαθος.
αφου τα δειτε αφηνετε παρκαρισμενο το αμαξι. και πατε προς το σπιτακι με τις πινακιδες.
εκει με τα ποδια στον χωματοδρομο μπορειτε να πατε προς το πυροφυλακιο και να κανετε το γυρο, θα το καταλαβετε οταν ειστε εκει.
μετα γυριζετε προς τα πισω και συνεχιζετε το δρομο που σας εφερε στο σαρανταπηχο, δηλαδη τον δρομο που πριν στριψατε αριστερα προς τα ερειπια, αλλα προς την κατηφορα. γενικα πατε ολο κατηφορα και θα σας βγαλει μετα απο λιγο σε σπιτια χωριου που ειναι ο ανω ταρσος. εκει κανετε δεξια κατεβαινοντας, βγαινετε στον κατω ταρσο και εκει μεσα στο χωριο κανετε αριστερα στη πινακιδα προς Παναγια με σε 1 χιλιομετρο αριστου χωματοδρομου θα τη δειτε στο δεξι σας χερι, παρκαρετε εκει. προσοχη οταν πατε στο πανω οροφο απο το Εκκλησακι πρεπει να σκυψετε αλλιως θα σπασετε κεφαλι. Ειναι παντα ανοικτο, εχει ενα μανταλο που το σηκωνετε και μετα να το βαλετε στη θεση του. αφηστε τουλαχιστον ενα 20αρικο για τα κερακια, ο γατος λεει οτι ετσι πιανουν καλυτερα.
μετα γυρνατε στη κατω ταρσο και κατεβαινετε απο την ασφαλτο στο δρομο απο τρικαλα προς φενεο. καπου στο αριστερο σας χερι κατεβαινοντας θα δειτε κατι σαν παλιο λατομειο,. κατεβειτε απο εκει στο ποταμι, εχει πολυ χωρο για παρκαρισμα και παιχνιδι.
μετα στο γεφυρακι στριβετε αριστερα προς το 'στενο' και πολυ γρηγορα βγαινετε στη γκουρα. καλο ειναι να παρκαρετε πριν την εκκλησια δεξια, εχει χωρο ή παρτε την ανηφορα αριστερα απο την εκκλησια και παρκαρετε εκει ακριβως, δεν το προτιμουν οι ντοπιοι ενω εχει παντα χωρο. ειναι φατσα στο μπουκουνι. βολτα για ελληνικο καφε στη πλατεια και διπλα στην εκκλησια ειναι το μπουκουνι και παραδιπλα ο μπρουκλης. επιστροφη προς καρτερι, στην εισοδο της καστανιας μπειτε στο χωριο και μην κανετε την παρακαμψη, ειναι πιο ομορφα.
ε, μετα ειναι κλασικη η διαδρομη.... -
@gatoz said in [Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs
δασος για ενα πεντοχιλιομετρο, αρα 10 πηγαινε-ελα, αναχωρησις απο τον σαν ασφαλτος χωματοδρομο προς ανω ταρσο, το λεω για τους ηλεκτρικα - παει ανετα ειναι απολυτα στρωμενος χωρις ουτε ενα σαμαρακι, Παναγια βραχου, επισκεψη στο ποταμι, τον ολβιο, γκουρα στο μπουκουνι για θεϊκα παϊδακια και πιτες, καφεδακι στο μπρουκλη και αναχωρησις σχετικα πατημενα εως πολυ, για πισω απο στυμφαλια. αφιξις 17.00 και αμεση αναχωρησις για γραφειο και ενα 6ωρακι συμπληρωμα εβδομαδας.
5.8 μεση
Deja vu Teo?
Σοκολάτες πήρες στην γάτα και την κόρη?
Υ.Γ. Για αυτό σε χαιρόμαστε
-
ΑρΕς
ομορφα ειναι να βγειτε απο λυκοπορια επισης, πριν το δερβενι, παει ο δρομος της χουντας πανω στο κυμα αρκετα. -
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μας τ@βλωσες άσχημα ρε Μπαγάσα. Να σε πω, υβριδικό Corolla περνάει ή θα αφήσω το μισό αμάξι χάμου;
-
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μας τ@βλωσες άσχημα ρε Μπαγάσα. Να σε πω, υβριδικό Corolla περνάει ή θα αφήσω το μισό αμάξι χάμου;
αν ειμαι εκει, οχι δεν περναει, θα φροντισω εγω να μην περασει....
χαχαχαχαμια χαρα ειναι και για σαυρες και για ασχημα ξενερωτα σπιρτοκουτα
τελειως φλαταδουραημουνα σκεψου με το φεβ με απλα ασφαλτινα και πηγαινα αερα με 40+km στο χωμα
με 20-30 παει οτιδηποτες -
κατσε τωρα να τα βαλω ολα αυτα στο navi, να ανοιξω abrp και plugshare, να δω τα αστερια με τον αστρολαβο και, καλου κακου, να ανοιξω και τον καζαμια, να δουμε τι θα κανουμε....
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά