-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν «φανε» τέλη τα υβριδικά και των χαμηλών ρύπων, τα μη υβριδικά ρυπογόνα τί τέλη θα πληρώνουν;
Aν αυξηθουν κι αλλο τα τελη των παλαιοτερων αυτοκινητων (που ενα 1400αρι πληρωνει περισσοτερο απο bmw τριλιτρη σε Γερμανια, Ελβετια κ.α. πολιτισμενες χωρες) τοτε η μιση Ελλαδα θα κυκλοφορει με ανασφαλιστα και χωρις να πληρωνει τιποτα.Και καλα θα κανει.
H αλλη μιση θα παει με πατινια και κανα μεσο μεταφορας στο τσαμπε, σαν τριτοκοσμικη χωρα που ειμαστε. -
Δεν χρειάζεται να αυξηθούν τα τέλη των άλλων.
Ένα 50 αρικο σε όλα με 0 έως 100 στις εκπομπές! -
δεν υπάρχει περίπτωση να μην βάλουν τέλη κυκλοφορίας σε υβριδικά-ηλεκτρικά ή οτι άλλο θελετε...
υπάρχουν άνθρωποι (ακόμα και εδώ μερικά μέλη) που ακόμα πιστεύουν πως το να μην βάζουν τέλη κυκλοφορίας σε αυτά τα eco friendly οχήματα είναι επειδή ξαφνικά αγαπήσαμε το περιβάλλον.
τελοσπαντων δεν θα επεκταθώ άλλο ο καθένας καλά κανει και πιστεύει ότι θελει αλλά μην πέφτετε και απο τα σύννεφα... -
https://youtu.be/61fiM4B43Gw?feature=shared
110 ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη και 140 στην Αθήνα.
Γελάω βέβαια με το Ελλάδα 2.0 που κόλλησαν επάνω..
Μακάρι να μην πάρει κανένα από αυτά φωτιά εν ώρα λειτουργίας..
Θα είναι απίστευτο όφελος για την ατμόσφαιρα σε πρωτεύουσα και συμπρωτεύουσα!! -
Αφού δεν κόλλησαν κανένα αυτοκόλλητο για βιομηχανική επανάσταση, πάλι καλά να λες.
*note και για τα φυσικού αερίου έλεγαν ότι θα σκάσει καμιά δεξαμενή στην πόλη, αλλά νομίζω ότι ουδέποτε είχαμε τέτοιο πρόβλημα.
-
@parikon said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://youtu.be/61fiM4B43Gw?feature=shared
110 ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη και 140 στην Αθήνα.
Γελάω βέβαια με το Ελλάδα 2.0 που κόλλησαν επάνω..
Μακάρι να μην πάρει κανένα από αυτά φωτιά εν ώρα λειτουργίας..
Θα είναι απίστευτο όφελος για την ατμόσφαιρα σε πρωτεύουσα και συμπρωτεύουσα!!Και οι υπόλοιπες πόλεις να έχουν την βρώμα από τα diesel euro μηδέν. Εδώ Πάτρα η κατάσταση είναι απελπιστική. Ένα λεωφορείο ρυπαίνει όσο 100 ιχ
-
Σχετικό άσχετο:
Καβαντζωσα για μια ημέρα, το ντισελακι κορσα του αδερφού μου (leasing κλασικά), με το γνωστό πολυβραβευμένο κινητήρα.
Κατανάλωση στα τελευταία 3χιλ χλμ, 6.1, στα τελευταία 5χιλ χλμ 6. Κοντινες διαδρομές 5 εως 10 χλμ, όσο δλδ είναι οι τυπικές διαδρομές σε μια πόλη. Συμπέρασμα, ντισελ και πόλη ΔΕΝ. Σε αλλά σενάρια οδήγησης διαπρέπει το κατά τ'άλλα στιβαρό και τίμιο κορσακι, στη πόλη όχι -
Μόνο ενα ντίζελ εχω δει με κατανάλωση κάτω απο 5 λίτρα εντός πόλης .
Ενα toyota iQ D4-D (euro 5) που είχε 4,5 και ενδιαφερόμουν να το αγοράσω . Τώρα που το θυμάμαι ήταν προ flyover εποχή βέβαια...
Αλλα μου είχε κάνει εντύπωση γιατί το δικό μου yaris με τον ίδιο κινητήρα είναι 1,5 λίτρο πάνω. -
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σχετικό άσχετο:
Καβαντζωσα για μια ημέρα, το ντισελακι κορσα του αδερφού μου (leasing κλασικά), με το γνωστό πολυβραβευμένο κινητήρα.
Κατανάλωση στα τελευταία 3χιλ χλμ, 6.1, στα τελευταία 5χιλ χλμ 6. Κοντινες διαδρομές 5 εως 10 χλμ, όσο δλδ είναι οι τυπικές διαδρομές σε μια πόλη. Συμπέρασμα, ντισελ και πόλη ΔΕΝ. Σε αλλά σενάρια οδήγησης διαπρέπει το κατά τ'άλλα στιβαρό και τίμιο κορσακι, στη πόλη όχιΈνα βενζίνη θα είχε τουλάχιστον 8 λίτρα μέση. Βάλε και την διαφορά τιμής στα καύσιμα. Μια χαρά είναι η κατανάλωση...
-
@nascar1 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σχετικό άσχετο:
Καβαντζωσα για μια ημέρα, το ντισελακι κορσα του αδερφού μου (leasing κλασικά), με το γνωστό πολυβραβευμένο κινητήρα.
Κατανάλωση στα τελευταία 3χιλ χλμ, 6.1, στα τελευταία 5χιλ χλμ 6. Κοντινες διαδρομές 5 εως 10 χλμ, όσο δλδ είναι οι τυπικές διαδρομές σε μια πόλη. Συμπέρασμα, ντισελ και πόλη ΔΕΝ. Σε αλλά σενάρια οδήγησης διαπρέπει το κατά τ'άλλα στιβαρό και τίμιο κορσακι, στη πόλη όχιΈνα βενζίνη θα είχε τουλάχιστον 8 λίτρα μέση. Βάλε και την διαφορά τιμής στα καύσιμα. Μια χαρά είναι η κατανάλωση...
Αυτό είναι που κάνει την διαφορά στην Ελλάδα.
Όσο πληρώνει ο Λαπης να χουμε φθηνότερο ντίζελ, στατιστικά είναι πιο συμφέρον γενικά απ τη βενζίνη, ειδικά στα λίγο μικρότερα αμαξωματα.
Έρχεται το ντίζελ "μία η άλλη" σε ευρώ μέσα στη πόλη με τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ, και σε ταξίδι είναι ΤΟ φθηνότερο κι οικονομικότερο απ οποιοδήποτε υγρό καύσιμο (μόνο φυσικό αέριο πάει πιο κάτω, και τα ηλεκτρικά που φορτιζουν σπίτι). -
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Συμπέρασμα, ντισελ και πόλη ΔΕΝ.
Προφανώς, τα είχα γράψει και παλαιότερα που είχαμε 2 ντήζελ, μια ΜιΤο και εαν 500ακι, μέσα στην πόλη ήταν στο 5.5-6 για πλάκα. Σε ταξίδι έβλεπες τις αρετές τους στην οικονομία (στην ΜιΤο και στον δρόμο, εξαιρετικό στήσιμο!).
-
Με 6 λίτρα και 1,6 το λίτρο, έχουμε κοντά στα 10 ευρώ τα 100 χλμ, που σε βενζίνη 100/1,8 είναι 5,55 λίτρα, για να κάνουμε σύγκριση με τα υβριδικά.
Βέβαια τώρα είναι χειμώνας και έχουμε 1 λίτρο παραπάνω κατανάλωση στις μικρές διαδρομές γιατί αργεί να ζεσταθεί το ντίζελ.
Τους υπόλοιπους 8-9 μήνες, θα είναι στα 8 ευρώ τα 100 χλμ που σημαίνει η σύγκριση με τα υβριδικά πάει στα 4,44 και εδώ μπαίνουν δύσκολα.
Οντως λοιπόν το ντίζελ χάνει λίγο από τα υβριδικά στην πόλη, ιδιαίτερα όταν έχει κρύο, αλλά στον ανοικτό δρόμο, δεν τα βλέπει πουθενά, ούτε στον εσωτερικό του καθρέπτη...
Μόνο όταν τα προσπερνάει που είναι στα δεξιά του...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Με 6 λίτρα και 1,6 το λίτρο, έχουμε κοντά στα 10 ευρώ τα 100 χλμ, που σε βενζίνη 100/1,8 είναι 5,55 λίτρα, για να κάνουμε σύγκριση με τα υβριδικά.
Τα γράφεις μπερδεμένα γέροντα, επίτηδες! Το υβρίδιο στην πόλη θέλει 7 Ευρά στα 100χλμ. Στην Εθνική προφανώς χάνει, τα έχουμε πει πολλές φορές, ότι στην ΕΟ το ντήζελ είναι αρχηγός, αλλά για κίνηση εμόνο μέσα στην πόλη δεν συμφέρει - απλά πράγματα, ο καθένας επιλέγει με τις ανάγκες του.
Για εμένα, ήταν λάθος η επιλογή ντήζελ που κινούμαι 90-95% εντός Αττικής - για εσένα θα ήτνα λάθος η επιλογή υβριδικού. Για τον γάτο π.χ. ειναι λάθος όλες οι επιλογές, γιατί τα διαλύει όλα!!
-
Δεν τα γράφω καθόλου μπερδεμένα, απλά απαντάω στο σχόλιο, που έγραψε ότι τα ντίζελ χάνουν πολύ στην πόλη, ενώ πρόκειται για 1-2 ευρώ στα 100 χλμ, που για τις διαδρομές που γράφτηκαν με μονοψήφια χλμ, μπορεί να είναι 1-2 ευρώ την εβδομάδα.
Δηλαδή ένας καφές στο χέρι...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν τα γράφω καθόλου μπερδεμένα, απλά απαντάω στο σχόλιο, που έγραψε ότι τα ντίζελ χάνουν πολύ στην πόλη, ενώ πρόκειται για 1-2 ευρώ στα 100 χλμ, που για τις διαδρομές που γράφτηκαν με μονοψήφια χλμ, μπορεί να είναι 1-2 ευρώ την εβδομάδα.
Πρόκεται για τουλάχιστον 3-4 Ευρώ/100χλμ. Οπότε για κάποιον που κάνει 200χλμ την εβδομάδα ειναι 30-40 Ευρά το μήνα - για την γυναίκα μου π.χ. που κάνει 400χλμ την εβδομάδα, ειναι μεγαλύτερη η διαφορά.
Σύμφωνοι, σιγά τα λεφτά, αλλά πάντα για τέτοιες μίζερες διαφορές μιλάμε!! 5-10 ευρά στο ταξίδι, 5-10 στην πόλη ανά εβδομάδα κλπ. Εαν δείς όλες οι συζητήσεις μιλάνε για 400-500 Ευρά τον χρόνο. Σε πολύ ειδικές περιπτώσεις μιλάμε για διφορές σε χιλιάρικα. -
Τα ΤΟΥΟΤΑ Υβρίδια, και μόνον αυτά, πετυχαίνουν κάτι λιγότερο σε λίτρα απ τα ντίζελ, μόνο αν κινούνται αποκλειστικά φανάρι-φανάρι, στοπ με στοπ, και διασταύρωση με διασταύρωση, σε ταχύτητες κάτω από 20-30 χαω.
Αυτό το λιγότερο που πετυχαίνουν σε λίτρα, ισοφαρίζεται σχεδόν απ τη χαμηλότερη τιμή ντίζελ έναντι βενζίνης.
Το χειμώνα που σωστά γράφει ο κρουζερ πως τσιμπάει λίγο το ντίζελ στο κρύο μέχρι να ζεσταθεί, το ίδιο συμβαίνει και στα φουλ υβριδικά, η όποια διαφορά παραμένει σταθερή.
Σε χρήμα, μόνο για τη φανάρι-φανάρι κίνηση, αν ας πούμε με τρέχουσες τιμές καυσίμων, το ντίζελ καίει 0.10€ το χιλιομέτρο, το υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ θα καίει 0.8€.
Όταν αρχίζουν οι μεγαλύτερες ταχύτητες η διαφορά αυτή εξανεμίζεται και στο ταξίδι αντιστρεφεται υπέρ του ντίζελ.
Δεν είναι η μέρα με τη νύχτα, αλλά υπάρχει η μικρή διαφορά.
(Σημειώνουμε πως αξιόπιστες είναι οι μακροχρόνιες μετρήσεις που επαληθευονται όσο γίνεται και στην αντλία.)
Τα ΤΟΥΟΤΑ έχουν πλέον το όφελος των Τελών Κυκλοφορίας αλλά φορολογικά συνήθως είναι περισσότερα κυβικά (εκτός Γιαρις), τα ντίζελ έχουν τα adblue & dpf για πιθανά προβλήματα, και τα ΤΟΥΟΤΑ όμως ανάβουν τα λαμπάκια τους όταν πάνε σαν κότες να γλιτώσουν κάνα ml καυσίμου και μακροχρόνια επίσης ίσως έχουν κάποιο έξοδο μπαταρίας.
Είναι σπουδαίο για κάποιους (όπως εγώ) το αξιόπιστο αυτόματο των ΤΟΥΟΤΑ και τα στάνταρ συστήματα ασφαλείας και στις φθηνές εκδόσεις, θυσιάζοντας συμβατικη αίσθηση οδήγησης για οδηγική ευκολία.
Νομίζω αυτά είναι χοντρικά τα υπέρ και κατά, (να μην ξεχνάμε και τη φήμη αξιοπιστίας έναντι της γαλλοχρεπίασης των ντίζελ που απομένουν) και προσωπικά τώρα μάλλον υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ θα αγόραζα, αν μπορούσα να ξεπεράσω την σχεδόν απαράδεκτη αναλογία διαστάσεων/χώρων και τα εργονομικά φάουλ (ανυπαρξία αισθητήρων, χειροκινητοι καθρέφτες, τεράστιες ζάντες, μαύρες ταπετσαρίες, στενάχωρες πίσω θέσεις, φτηνιαρικα υλικά κλπ) αλλά αφού είχα την "τύχη" να πάρω αυτόματο ντίζελ γαλλόχρεπο σε σκοτωμένη τιμή, δεν τόλμησα την αντικατάσταση του. -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα ΤΟΥΟΤΑ Υβρίδια, και μόνον αυτά, πετυχαίνουν κάτι λιγότερο σε λίτρα απ τα ντίζελ, μόνο αν κινούνται αποκλειστικά φανάρι-φανάρι, στοπ με στοπ, και διασταύρωση με διασταύρωση, σε ταχύτητες κάτω από 20-30 χαω.
Αυτό το λιγότερο που πετυχαίνουν σε λίτρα, ισοφαρίζεται σχεδόν απ τη χαμηλότερη τιμή ντίζελ έναντι βενζίνης.
Το χειμώνα που σωστά γράφει ο κρουζερ πως τσιμπάει λίγο το ντίζελ στο κρύο μέχρι να ζεσταθεί, το ίδιο συμβαίνει και στα φουλ υβριδικά, η όποια διαφορά παραμένει σταθερή.
Σε χρήμα, μόνο για τη φανάρι-φανάρι κίνηση, αν ας πούμε με τρέχουσες τιμές καυσίμων, το ντίζελ καίει 0.10€ το χιλιομέτρο, το υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ θα καίει 0.8€.
Όταν αρχίζουν οι μεγαλύτερες ταχύτητες η διαφορά αυτή εξανεμίζεται και στο ταξίδι αντιστρεφεται υπέρ του ντίζελ.
Δεν είναι η μέρα με τη νύχτα, αλλά υπάρχει η μικρή διαφορά.
(Σημειώνουμε πως αξιόπιστες είναι οι μακροχρόνιες μετρήσεις που επαληθευονται όσο γίνεται και στην αντλία.)
Τα ΤΟΥΟΤΑ έχουν πλέον το όφελος των Τελών Κυκλοφορίας αλλά φορολογικά συνήθως είναι περισσότερα κυβικά (εκτός Γιαρις), τα ντίζελ έχουν τα adblue & dpf για πιθανά προβλήματα, και τα ΤΟΥΟΤΑ όμως ανάβουν τα λαμπάκια τους όταν πάνε σαν κότες να γλιτώσουν κάνα ml καυσίμου και μακροχρόνια επίσης ίσως έχουν κάποιο έξοδο μπαταρίας.
Είναι σπουδαίο για κάποιους (όπως εγώ) το αξιόπιστο αυτόματο των ΤΟΥΟΤΑ και τα στάνταρ συστήματα ασφαλείας και στις φθηνές εκδόσεις, θυσιάζοντας συμβατικη αίσθηση οδήγησης για οδηγική ευκολία.
Νομίζω αυτά είναι χοντρικά τα υπέρ και κατά, (να μην ξεχνάμε και τη φήμη αξιοπιστίας έναντι της γαλλοχρεπίασης των ντίζελ που απομένουν) και προσωπικά τώρα μάλλον υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ θα αγόραζα, αν μπορούσα να ξεπεράσω την σχεδόν απαράδεκτη αναλογία διαστάσεων/χώρων και τα εργονομικά φάουλ (ανυπαρξία αισθητήρων, χειροκινητοι καθρέφτες, τεράστιες ζάντες, μαύρες ταπετσαρίες, στενάχωρες πίσω θέσεις, φτηνιαρικα υλικά κλπ) αλλά αφού είχα την "τύχη" να πάρω αυτόματο ντίζελ γαλλόχρεπο σε σκοτωμένη τιμή, δεν τόλμησα την αντικατάσταση του.Γενικα συμφωνω ομως
επειδή και γω diesel έχω και μάλιστα για μέσα στην πόλη και επειδή diesel είχα και πριν (octavia) η διαφορά με ενα υβριδικό toyota είναι μεγαλύτερη μεσα στην πόλη από αυτό που λες και με μεγαλύτερες ταχύτητες απο 20-30χλμ . Το υβρίδιο μεσα στην πόλη είναι αρκετά καλύτερο χωρια που δεν χρειάζεται αναγέννηση όπως το dpf του diesel
Στην Εθνική και πάνω από 100 ομως το diesel και γω πιστεύω ότι είναι καλύτερο δεν το συζητω
οπότε πάει κάπως έτσι αν κάνεις περισσότερα χλμ με φανάρια και με λίγα χλμ σε συνθήκες πόλης πάρε υβριδικο αν θες οικονομία
αν πάλι κανεις παρα πολλά ταξίδια ή οι ταχύτητες που κινήσαι είναι μεγαλύτερη συνήθως από 100χλμ/ω το diesel παραμένει βασιλιάς της οικονομίας
Αν θες αμάξι να ευχαριστηθείς πάρε βενζινη
Υγραεριο αν εχεις παλιό αμάξι και θες οικονομία χωρίς να το αλλάξεις (ξέρωντας ότι θα βγάλει τα τελευταια του χρόνια)
και ηλεκτρικό τεσλα αν εισαι λίγο της υπομονης στα ταξίδια και έχεις δικό σου πάρκινγκ
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα ΤΟΥΟΤΑ Υβρίδια, και μόνον αυτά, πετυχαίνουν κάτι λιγότερο σε λίτρα απ τα ντίζελ, μόνο αν κινούνται αποκλειστικά φανάρι-φανάρι, στοπ με στοπ, και διασταύρωση με διασταύρωση, σε ταχύτητες κάτω από 20-30 χαω.
Δεν ισχύει αυτό. Σε αυτό το σενάριο τα υβρίδια έχουν κάπου 2.5λτ/100χλμ. Εγώ μιλαώ για κανονικές συνθήκες πόλης με κίνηση αλλά εντός όλης της Αττικής (οπότε έχει και μεγαλύτερες ταχύτητες). Εκεί το υβρίδιο χωρίς προπάθεια οικονομίας ειναι Μ.Ο στα 4.5λτ/100χλμ και το ντήζελ στα 6.5.
-
Τα καλά και υπερτατα mild hybrid 4,5-4,8. 50% πολη -50% ανοιχτό δρομο
Σε ταχύτητες 140 χιλιομετρα βλέπεις 6,5 λ και 7, κάτι σε 150-155.
Είναι τόσο καλά σχεδιασμένο που στα 158-160 είναι το πικ της ροπής του γύρω στις 4400 σαλ.
Το μοτέρ αν και μικρό και ταπεινό δεν πιέζεται ποτέ.
Με τέτοια καλοσχεδιασμένα μικρά αυτοκίνητα δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης των μικρών diesel
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα ΤΟΥΟΤΑ Υβρίδια, και μόνον αυτά, πετυχαίνουν κάτι λιγότερο σε λίτρα απ τα ντίζελ, μόνο αν κινούνται αποκλειστικά φανάρι-φανάρι, στοπ με στοπ, και διασταύρωση με διασταύρωση, σε ταχύτητες κάτω από 20-30 χαω.
Δεν ισχύει αυτό. Σε αυτό το σενάριο τα υβρίδια έχουν κάπου 2.5λτ/100χλμ. Εγώ μιλαώ για κανονικές συνθήκες πόλης με κίνηση αλλά εντός όλης της Αττικής (οπότε έχει και μεγαλύτερες ταχύτητες). Εκεί το υβρίδιο χωρίς προπάθεια οικονομίας ειναι Μ.Ο στα 4.5λτ/100χλμ και το ντήζελ στα 6.5.
Συμφωνώ, έπρεπε να γράψω Μέση ταχύτητα όχι χαω, και σύμφωνα με τις καταναλώσεις αυτές, υπολόγισα μπακαλίστικα το τα 0.08€ ΤΟΥΟΤΑ και 0.10€ ντίζελ.
Και στο αργό επαρχιακό δίκτυο παραμένει η διαφορά, καθώς υπάρχουν πολλές ευκαιρίες ανάκτησης για το ΤΟΥΟΤΑ.
Απλά όσο ισχύει το φθηνότερο ντίζελ, καλύπτει σε μεγάλο κομμάτι τις διαφορές κατανάλωσης.Εννοείται πως τα ψευτουβριδικα έχουν μεγάλη διαφορά κατανάλωσης με το ντίζελ, πολύ ακριβότερα.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά