Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 563
    • 564
    • 565
    • 566
    • 567
    • 896
    • 897
    • 565 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17928
    403756
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @civil357 last edited by

      @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ταξιδεύω πάρα πολύ συχνά στις Εθνικές.

      Στα 120 - 125 ,συνήθως κινείται μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου στην Αθηνών Πατρών. Στην ιόνια και σε τμήματα της Εγναντίας , η ταχύτητα συνήθως αυξάνεται στα 130. Οι βόρειοι είναι πιο "γρήγοροι". Χονδρικά τα παραπάνω, Αθηνών - Θεσσαλονίκη , δε ξέρω , δεν κινούμαι.

      Στα 140 συνήθως σε περνάνε λίγοι και από εκεί και πάνω μπορεί να είσαι και ο πιο γρήγορος. Αν και δε μπορώ να θυμηθώ ταξίδι που πάντα θα είμαι ο πιο "γληγορος" , προσωπικά κάποια στιγμή θα κόψω για κάποια χλμ, οπότε λογικά θα προσπεραστώ.

      Ώρες ώρες πιστεύω ότι πλέον στα leasing των πωλητών και λοιπών ταξιδευτών των Ε.Ο. χρεώνουν τη βενζίνη , καθώς παλαιότερα αυτοί ήταν οι πιο "γλήγοροι".

      Τα παραπάνω σε ημέρες καθημερινής και όχι σε Σκ και εξόδους που πολλοί μπορεί απλά να πηγαίνουν τη βόλτα τους.

      Στην ιονια περιοριζεται η ταχυτητα (στο οριο) υπο τον φοβο των ρανταρ.
      Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.

      Έχεις ένα δίκιο , αλλά πίστεψέ με , τα μπλόκα της Ιόνιας ( οι θέσεις και οι ώρες που βρίσκονται) , είναι πιο προβλέψιμα και από τις αλλαγές φρουράς στο μνημείου του Άγνωστου Στρατιώτη ( πάντα συγκεκριμένη ώρα και πάντα ίδια σημεία).

      για καποιον που κινειται συχνα, ναι φανταζομαι οτι ξερει. Εγω περναω απο εκει 2-3 φορες τον χρονο, οποτε ειδα μπλοκα και φροντισα να μην ξεπερασω τα ορια.

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @civil357 last edited by cirus

        @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.

        Τούρκοι και βαλκάνιοι συνήθως πάνε με τα όρια. Αέρα με έχουν περάσει Γερμανοί αβέρτα όμως.

        Γνώμη μου , οι πιο γκαζιάρηδες είναι με σειρά , οι Αλβανοί, οι Γερμανοί ( δε ξέρω πόσοι είναι μετανάστες βέβαια) , οι Σέρβοι , οι Ρουμάνοι, οι Ιταλοί ( παίζει η θέση εδώ) και μετά οι λοιποί Δ. Ευρωπαίοι. Τούρκοι και Σκοπιανοί ( εξαιρούνται σκοπιανοί που κατεβαίνουν συχνά και ξέρουν τα κατατόπια, κοινώς σε ακτίνα πέριξ Χαλκιδικής και λοιπά ανεβαίνουν πολύ στην κατάταξη), οι πιο "ήσυχοι" .

        πήγαινε ΜΙΑ φορά μονο στην ζωή σου στην Αιγυπτο.

        Θα σου φανούν ταλιμπαν αυτοκτονίας οι οδηγοί εκεί και όλοι οι υπόλοιποι γατακια. 🤣 🤣

        καθε φορά τρεμει το φυλοκάρδι μου εκεί

        Φαντάζομαι χειρότερα από Κωνσταντινούπολη.....

        Άσε εντάξει , δε θέλω να το ζήσω , στη τελική και οι πυραμίδες τι είναι ; η πιο βασική μορφή οικοδομήματος, υπερεκτιμημένες θα έλεγα 🙂

        xaxaxaxaxax

        πολύ χειρότερα από Κωνσταντινούπολη

        εκεί λέω στους οδηγους γιαβας, γιαβας και σταματάνε τουλάχιστον τα πολλά χωσίματα

        οι Αιγυπτιοι δεν παίζονται, ειναι τερμα επικύνδινοι

        Χειρότερα έχω ακούσει (γιατι δεν έχω πάει ούτε θελω και να πάω ποτέ για άλλους λόγους) μόνο για την Ινδια. Στην Σρι Λανκα που είναι κάτω από την Ινδια και έχω πάει δεν ήταν πολύ χάλια πάντως

        Cirus the virus

        C gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 1
        • C
          civil357 @dettol last edited by

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Ταξιδεύω πάρα πολύ συχνά στις Εθνικές.

          Στα 120 - 125 ,συνήθως κινείται μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου στην Αθηνών Πατρών. Στην ιόνια και σε τμήματα της Εγναντίας , η ταχύτητα συνήθως αυξάνεται στα 130. Οι βόρειοι είναι πιο "γρήγοροι". Χονδρικά τα παραπάνω, Αθηνών - Θεσσαλονίκη , δε ξέρω , δεν κινούμαι.

          Στα 140 συνήθως σε περνάνε λίγοι και από εκεί και πάνω μπορεί να είσαι και ο πιο γρήγορος. Αν και δε μπορώ να θυμηθώ ταξίδι που πάντα θα είμαι ο πιο "γληγορος" , προσωπικά κάποια στιγμή θα κόψω για κάποια χλμ, οπότε λογικά θα προσπεραστώ.

          Ώρες ώρες πιστεύω ότι πλέον στα leasing των πωλητών και λοιπών ταξιδευτών των Ε.Ο. χρεώνουν τη βενζίνη , καθώς παλαιότερα αυτοί ήταν οι πιο "γλήγοροι".

          Τα παραπάνω σε ημέρες καθημερινής και όχι σε Σκ και εξόδους που πολλοί μπορεί απλά να πηγαίνουν τη βόλτα τους.

          Στην ιονια περιοριζεται η ταχυτητα (στο οριο) υπο τον φοβο των ρανταρ.
          Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.

          Έχεις ένα δίκιο , αλλά πίστεψέ με , τα μπλόκα της Ιόνιας ( οι θέσεις και οι ώρες που βρίσκονται) , είναι πιο προβλέψιμα και από τις αλλαγές φρουράς στο μνημείου του Άγνωστου Στρατιώτη ( πάντα συγκεκριμένη ώρα και πάντα ίδια σημεία).

          για καποιον που κινειται συχνα, ναι φανταζομαι οτι ξερει. Εγω περναω απο εκει 2-3 φορες τον χρονο, οποτε ειδα μπλοκα και φροντισα να μην ξεπερασω τα ορια.

          Η Ιόνια έχει παρόμοια πυκνότητα μπλόκων με την Πατρών Αθηνών. Κοινώς Από Γιάννενα μέχρι Αντίρριο , θα βρείς κατά 90% δύο, και όχι πάντα στο ίδιο ρεύμα , αναλόγως ώρας. Παρόμοια από Πάτρα προς Αθήνα θα βρείς μάλλον στη Λυκοποριά και ίσως στην ευθεία στα Μέγαρα.

          Αυτό ήθελα να γράψω ( δεν ήταν μπηχτή ή να φανώ "γνώστης"....) , η Ιόνια έχει ίσως λίγο μεγαλύτερη πυκνότητα μπλόκων, αλλά όχι πάντα και , σχεδόν πάντα ίδια σημεία και ίδιες ώρες.

          Προσωπικά πάντα με φοβίζει πολύ περισσότερο ο "αστικός μύθος" περί φωτογραφικού ραντάρ στην ευθεία της Βέροιας. Εκεί όλοι πάνε αέρα πραγματικά , εγώ ( έτσι μου είπαν .... ) πάω πάντα φυλαγμένα, όποιος της περιοχής γνωρίζει , ας μας διαφωτίσει....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            civil357 @cirus last edited by

            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.

            Τούρκοι και βαλκάνιοι συνήθως πάνε με τα όρια. Αέρα με έχουν περάσει Γερμανοί αβέρτα όμως.

            Γνώμη μου , οι πιο γκαζιάρηδες είναι με σειρά , οι Αλβανοί, οι Γερμανοί ( δε ξέρω πόσοι είναι μετανάστες βέβαια) , οι Σέρβοι , οι Ρουμάνοι, οι Ιταλοί ( παίζει η θέση εδώ) και μετά οι λοιποί Δ. Ευρωπαίοι. Τούρκοι και Σκοπιανοί ( εξαιρούνται σκοπιανοί που κατεβαίνουν συχνά και ξέρουν τα κατατόπια, κοινώς σε ακτίνα πέριξ Χαλκιδικής και λοιπά ανεβαίνουν πολύ στην κατάταξη), οι πιο "ήσυχοι" .

            πήγαινε ΜΙΑ φορά μονο στην ζωή σου στην Αιγυπτο.

            Θα σου φανούν ταλιμπαν αυτοκτονίας οι οδηγοί εκεί και όλοι οι υπόλοιποι γατακια. 🤣 🤣

            καθε φορά τρεμει το φυλοκάρδι μου εκεί

            Φαντάζομαι χειρότερα από Κωνσταντινούπολη.....

            Άσε εντάξει , δε θέλω να το ζήσω , στη τελική και οι πυραμίδες τι είναι ; η πιο βασική μορφή οικοδομήματος, υπερεκτιμημένες θα έλεγα 🙂

            xaxaxaxaxax

            πολύ χειρότερα από Κωνσταντινούπολη

            εκεί λέω στους οδηγους γιαβας, γιαβας και σταματάνε τουλάχιστον τα πολλά χωσίματα

            οι Αιγυπτιοι δεν παίζονται, ειναι τερμα επικύνδινοι

            Χειρότερα έχω ακούσει (γιατι δεν έχω πάει ούτε θελω και να πάω ποτέ για άλλους λόγους) μόνο για την Ινδια. Στην Σρι Λανκα που είναι κάτω από την Ινδια και έχω πάει δεν ήταν πολύ χάλια πάντως

            Φαντάσου , πήγα με το δικό μου Κωνσταντινούπολη.....

            Μία που άραξα στο πάρκινγκ και μία που το πήρα να φύγω .... Όποιες σκέψεις περί ασιατικής πλευράς οδηγώντας, έσβησαν με το που πρωτο πάτησα στην Πόλη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • J
              jammamon last edited by

              Ας οδηγούσα στην όμορφη Μπαγκντάτ Καντέσι της Κωνσταντινούπολης αντί για την Κηφισίας κάθε μέρα και ας είχα χωσίματα και κίνηση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gatoz
                gatoz @cirus last edited by

                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.

                Τούρκοι και βαλκάνιοι συνήθως πάνε με τα όρια. Αέρα με έχουν περάσει Γερμανοί αβέρτα όμως.

                Γνώμη μου , οι πιο γκαζιάρηδες είναι με σειρά , οι Αλβανοί, οι Γερμανοί ( δε ξέρω πόσοι είναι μετανάστες βέβαια) , οι Σέρβοι , οι Ρουμάνοι, οι Ιταλοί ( παίζει η θέση εδώ) και μετά οι λοιποί Δ. Ευρωπαίοι. Τούρκοι και Σκοπιανοί ( εξαιρούνται σκοπιανοί που κατεβαίνουν συχνά και ξέρουν τα κατατόπια, κοινώς σε ακτίνα πέριξ Χαλκιδικής και λοιπά ανεβαίνουν πολύ στην κατάταξη), οι πιο "ήσυχοι" .

                πήγαινε ΜΙΑ φορά μονο στην ζωή σου στην Αιγυπτο.

                Θα σου φανούν ταλιμπαν αυτοκτονίας οι οδηγοί εκεί και όλοι οι υπόλοιποι γατακια. 🤣 🤣

                καθε φορά τρεμει το φυλοκάρδι μου εκεί

                Φαντάζομαι χειρότερα από Κωνσταντινούπολη.....

                Άσε εντάξει , δε θέλω να το ζήσω , στη τελική και οι πυραμίδες τι είναι ; η πιο βασική μορφή οικοδομήματος, υπερεκτιμημένες θα έλεγα 🙂

                xaxaxaxaxax

                πολύ χειρότερα από Κωνσταντινούπολη

                εκεί λέω στους οδηγους γιαβας, γιαβας και σταματάνε τουλάχιστον τα πολλά χωσίματα

                οι Αιγυπτιοι δεν παίζονται, ειναι τερμα επικύνδινοι

                Χειρότερα έχω ακούσει (γιατι δεν έχω πάει ούτε θελω και να πάω ποτέ για άλλους λόγους) μόνο για την Ινδια. Στην Σρι Λανκα που είναι κάτω από την Ινδια και έχω πάει δεν ήταν πολύ χάλια πάντως

                δεν εχετε παει λιβυη
                δεν θελετε να πατε λιβυη...

                #milf-a-man

                cirus C 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • cirus
                  cirus @gatoz last edited by cirus

                  @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.

                  Τούρκοι και βαλκάνιοι συνήθως πάνε με τα όρια. Αέρα με έχουν περάσει Γερμανοί αβέρτα όμως.

                  Γνώμη μου , οι πιο γκαζιάρηδες είναι με σειρά , οι Αλβανοί, οι Γερμανοί ( δε ξέρω πόσοι είναι μετανάστες βέβαια) , οι Σέρβοι , οι Ρουμάνοι, οι Ιταλοί ( παίζει η θέση εδώ) και μετά οι λοιποί Δ. Ευρωπαίοι. Τούρκοι και Σκοπιανοί ( εξαιρούνται σκοπιανοί που κατεβαίνουν συχνά και ξέρουν τα κατατόπια, κοινώς σε ακτίνα πέριξ Χαλκιδικής και λοιπά ανεβαίνουν πολύ στην κατάταξη), οι πιο "ήσυχοι" .

                  πήγαινε ΜΙΑ φορά μονο στην ζωή σου στην Αιγυπτο.

                  Θα σου φανούν ταλιμπαν αυτοκτονίας οι οδηγοί εκεί και όλοι οι υπόλοιποι γατακια. 🤣 🤣

                  καθε φορά τρεμει το φυλοκάρδι μου εκεί

                  Φαντάζομαι χειρότερα από Κωνσταντινούπολη.....

                  Άσε εντάξει , δε θέλω να το ζήσω , στη τελική και οι πυραμίδες τι είναι ; η πιο βασική μορφή οικοδομήματος, υπερεκτιμημένες θα έλεγα 🙂

                  xaxaxaxaxax

                  πολύ χειρότερα από Κωνσταντινούπολη

                  εκεί λέω στους οδηγους γιαβας, γιαβας και σταματάνε τουλάχιστον τα πολλά χωσίματα

                  οι Αιγυπτιοι δεν παίζονται, ειναι τερμα επικύνδινοι

                  Χειρότερα έχω ακούσει (γιατι δεν έχω πάει ούτε θελω και να πάω ποτέ για άλλους λόγους) μόνο για την Ινδια. Στην Σρι Λανκα που είναι κάτω από την Ινδια και έχω πάει δεν ήταν πολύ χάλια πάντως

                  δεν εχετε παει λιβυη
                  δεν θελετε να πατε λιβυη...

                  Οχι δεν εχουμε πάει ούτε θέλουμε.

                  Εκεί όμως νομιζω ότι το μικρότερο πρόβλημα είναι πως οδηγούν, σε βαθμό να μην σε ενδιαφέρει καθόλου

                  εκεί και να περπατάς σε αδειο δρόμο επικύνδινο θα είναι

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • Chrisk6
                    Chrisk6 last edited by Chrisk6

                    Να εχεις παρει την σουπερ ντουπερ αυτοκινηταρα σου (ο καθενας) και να ταξιδευεις με 110...?
                    Ουτε κινεζικο βασανιστηριο να πουμε. Μιλαμε για 2024 με ενα καρο τεχνολογιες απανω.
                    Δηλαδη πριν 30 χρονια με ποσα ταξιδευατε μερικοι? 80?

                    Εγω οσα χρονια ταξιδευω αν παω με 130 θα με πατησουνε και τα παππουδια.
                    Που τα βλεπετε εσεις οτι με 130 ειστε στους γρηγοροτερους δεν ξερω... και ουτε μπορω να τα καταλαβω. Μαλλον σε αλλες ΕΟ κινουμαστε.

                    Θεωρω οτι αν εχει κινηση κλπ κλπ δεν παμε με τοσα...(τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται)

                    @dettol Στην Ιονια ειναι στανταρ τα σημεια. Την κανω πολλες φορες τον χρονο την διαδρομη.
                    Εχουν γραψει μονο οσους δεν γνωριζαν. Και τους περισσοτερους στην ευθεια στη Ριγανη μετα τα διοδια Αγγελοκαστρου.

                    D fanis75 ntinaras 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dettol @Chrisk6 last edited by

                      @chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Να εχεις παρει την σουπερ ντουπερ αυτοκινηταρα σου (ο καθενας) και να ταξιδευεις με 110...?
                      Ουτε κινεζικο βασανιστηριο να πουμε. Μιλαμε για 2024 με ενα καρο τεχνολογιες απανω.
                      Δηλαδη πριν 30 χρονια με ποσα ταξιδευατε μερικοι? 80?

                      Εγω οσα χρονια ταξιδευω αν παω με 130 θα με πατησουνε και τα παππουδια.
                      Που τα βλεπετε εσεις οτι με 130 ειστε στους γρηγοροτερους δεν ξερω... και ουτε μπορω να τα καταλαβω. Μαλλον σε αλλες ΕΟ κινουμαστε.

                      Θεωρω οτι αν εχει κινηση κλπ κλπ δεν παμε με τοσα...(τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται)

                      @dettol Στην Ιονια ειναι στανταρ τα σημεια. Την κανω πολλες φορες τον χρονο την διαδρομη.
                      Εχουν γραψει μονο οσους δεν γνωριζαν. Και τους περισσοτερους στην ευθεια στη Ριγανη μετα τα διοδια Αγγελοκαστρου.

                      μηπως δεν μενεις αθηνα;

                      Σε δυο σημεια θα ηθελα να παω πιο γρηγορα απο τα ορια ταχυτητας
                      α. στην ιονια, που εχει οριο 110 σε καποια σημεια
                      β. στην ευθεια της τριπολης που εχει οριο 120

                      γενικα κινουμαι με ΕΩΣ +10% του οριου. Γραφω "εως" γιατι πολλες φορες κινουμαι ακριβως με το οριο ή αν ειναι και βραδυ (matrix led αργειτε!.. δεν κρατιεμαι λεμε 🙂 ) ή ειμαι κουρασμενος με λιγοτερα χαω του οριου

                      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

                        @chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Να εχεις παρει την σουπερ ντουπερ αυτοκινηταρα σου (ο καθενας) και να ταξιδευεις με 110...?

                        Σε λίγο παντού θα είναι έτσι στην ΕΕ με τα όρια που γίνονται όλο και πιο αυστηρά. Ήδη Βέλγιο που πήγα πέρσι, παντού μέχει 110χαω το όριο και γράφουνε αβέρτα πάνω από τα 120χαω. Το να τρέχουμε στις ΕΟ, θα πρέπει να το ξεχάσουμε σύντομα...ήδη στην υπόλοιποη Ευρώπη το έχουν ξεχάσει (εκτός Γερμανίας).

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Chrisk6
                          Chrisk6 @dettol last edited by

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Να εχεις παρει την σουπερ ντουπερ αυτοκινηταρα σου (ο καθενας) και να ταξιδευεις με 110...?
                          Ουτε κινεζικο βασανιστηριο να πουμε. Μιλαμε για 2024 με ενα καρο τεχνολογιες απανω.
                          Δηλαδη πριν 30 χρονια με ποσα ταξιδευατε μερικοι? 80?

                          Εγω οσα χρονια ταξιδευω αν παω με 130 θα με πατησουνε και τα παππουδια.
                          Που τα βλεπετε εσεις οτι με 130 ειστε στους γρηγοροτερους δεν ξερω... και ουτε μπορω να τα καταλαβω. Μαλλον σε αλλες ΕΟ κινουμαστε.

                          Θεωρω οτι αν εχει κινηση κλπ κλπ δεν παμε με τοσα...(τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται)

                          @dettol Στην Ιονια ειναι στανταρ τα σημεια. Την κανω πολλες φορες τον χρονο την διαδρομη.
                          Εχουν γραψει μονο οσους δεν γνωριζαν. Και τους περισσοτερους στην ευθεια στη Ριγανη μετα τα διοδια Αγγελοκαστρου.

                          μηπως δεν μενεις αθηνα;

                          Σε δυο σημεια θα ηθελα να παω πιο γρηγορα απο τα ορια ταχυτητας
                          α. στην ιονια, που εχει οριο 110 σε καποια σημεια
                          β. στην ευθεια της τριπολης που εχει οριο 120

                          γενικα κινουμαι με ΕΩΣ +10% του οριου. Γραφω "εως" γιατι πολλες φορες κινουμαι ακριβως με το οριο ή αν ειναι και βραδυ (matrix led αργειτε!.. δεν κρατιεμαι λεμε 🙂 ) ή ειμαι κουρασμενος με λιγοτερα χαω του οριου

                          Αθηνα μενω.
                          Νταξει αφου αντεχεις και ταξιδευεις με αυτες τις ταχυτητες μπραβο σου.
                          Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να εχει καποιος matrix led για να κινειται γρηγορα ειδικα σε αυτα τα χλμ που αναφερεις.

                          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Να εχεις παρει την σουπερ ντουπερ αυτοκινηταρα σου (ο καθενας) και να ταξιδευεις με 110...?

                          Σε λίγο παντού θα είναι έτσι στην ΕΕ με τα όρια που γίνονται όλο και πιο αυστηρά. Ήδη Βέλγιο που πήγα πέρσι, παντού μέχει 110χαω το όριο και γράφουνε αβέρτα πάνω από τα 120χαω. Το να τρέχουμε στις ΕΟ, θα πρέπει να το ξεχάσουμε σύντομα...ήδη στην υπόλοιποη Ευρώπη το έχουν ξεχάσει (εκτός Γερμανίας).

                          Αλλοι το πανε σε 140-150.
                          Δεν ειναι ολοι προς τα κατω.
                          Μεχρι και εδω γινοταν/γινεται κουβεντα να ανεβουν κατι αστεια ορια.
                          Αν δεν μπορεις να ταξιδεψεις πλεον με 130 το λιγοτερο σε αυτους τους δρομους ειναι αστειο.
                          Πραγματικα δεν μπορω να φανταστω καποιον να ταξιδευει με 100. Ουτε τα ΚΤΕΛ δεν πανε ετσι.

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

                            @chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Πραγματικα δεν μπορω να φανταστω καποιον να ταξιδευει με 100. Ουτε τα ΚΤΕΛ δεν πανε ετσι.

                            Εσύ (και εγώ) όχι, αλλά οι καρεκλοκένταυροι της ΕΕ μπορούν....και μάντεψε ποιος θα "κερδίσει"....χαχαχα!! Είναι θέμα CO2 και προώθησης των ηλεκτρικών - τα χαμηλά όρια είναι ένας πολύ καλός έμμεσος τρόπος να τα προωθήσουν, αφού κανείς δεν θα μπορεί να τρέχει.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              super-t last edited by

                              Εκτός από την Πολωνία που έχει 140 km/h και την Τσεχία που θα το πάει σε κάποια κομμάτια μέχρι 150 km/h δοκιμαστικά και στα υπόλοιπα στο κλασσικό 130, ποιες είναι όλες οι άλλες χώρες που τα αυξάνουν τα όρια ταχύτητας;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser @gatoz last edited by

                                @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.

                                Τούρκοι και βαλκάνιοι συνήθως πάνε με τα όρια. Αέρα με έχουν περάσει Γερμανοί αβέρτα όμως.

                                Γνώμη μου , οι πιο γκαζιάρηδες είναι με σειρά , οι Αλβανοί, οι Γερμανοί ( δε ξέρω πόσοι είναι μετανάστες βέβαια) , οι Σέρβοι , οι Ρουμάνοι, οι Ιταλοί ( παίζει η θέση εδώ) και μετά οι λοιποί Δ. Ευρωπαίοι. Τούρκοι και Σκοπιανοί ( εξαιρούνται σκοπιανοί που κατεβαίνουν συχνά και ξέρουν τα κατατόπια, κοινώς σε ακτίνα πέριξ Χαλκιδικής και λοιπά ανεβαίνουν πολύ στην κατάταξη), οι πιο "ήσυχοι" .

                                πήγαινε ΜΙΑ φορά μονο στην ζωή σου στην Αιγυπτο.

                                Θα σου φανούν ταλιμπαν αυτοκτονίας οι οδηγοί εκεί και όλοι οι υπόλοιποι γατακια. 🤣 🤣

                                καθε φορά τρεμει το φυλοκάρδι μου εκεί

                                Φαντάζομαι χειρότερα από Κωνσταντινούπολη.....

                                Άσε εντάξει , δε θέλω να το ζήσω , στη τελική και οι πυραμίδες τι είναι ; η πιο βασική μορφή οικοδομήματος, υπερεκτιμημένες θα έλεγα 🙂

                                xaxaxaxaxax

                                πολύ χειρότερα από Κωνσταντινούπολη

                                εκεί λέω στους οδηγους γιαβας, γιαβας και σταματάνε τουλάχιστον τα πολλά χωσίματα

                                οι Αιγυπτιοι δεν παίζονται, ειναι τερμα επικύνδινοι

                                Χειρότερα έχω ακούσει (γιατι δεν έχω πάει ούτε θελω και να πάω ποτέ για άλλους λόγους) μόνο για την Ινδια. Στην Σρι Λανκα που είναι κάτω από την Ινδια και έχω πάει δεν ήταν πολύ χάλια πάντως

                                δεν εχετε παει λιβυη
                                δεν θελετε να πατε λιβυη...

                                Με το βιτάρα πήγες ?😊

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dettol last edited by

                                  d634a177-1724-443b-9409-a0b956bbe1c9-batx7vu2b1v51.jpg

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                  • D
                                    dettol last edited by

                                    Youtube Video

                                    καταπια ολιγον τι, τη γλωσσα μου οταν ειδα τι χωραει το "μικρο". Ναι η μεγαλη, που δεν χωρεσε, ειναι 96 λιτρα, αλλα και παλι το πορτ μπαγαζ του ex30 χωρεσε αρκετες αποσκευες.
                                    Το λεω εγω μαλιστα, που το κραζω ως "αποκλειστικα αυτοκινητο πολης" λογω των διαστασεων του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ayto-einai-to-pio-prasino-aytokinito-kai-malista-den-einai-ilektriko

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tgd last edited by

                                        Μην πολυεμπιστεύεσαι τα τεστ με τις βαλίτσες. Οι ίδιες βαλίτσες που έβαζα στο Honda δεν χωράνε στο μεγαλύτερο χώρο του BMW λόγω διαφορετικού σχήματος. Η σωστή εκμετάλλευση του χώρου σημαίνει και σωστές αναλογίες στις βαλίτσες.

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dettol @tgd last edited by

                                          @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Μην πολυεμπιστεύεσαι τα τεστ με τις βαλίτσες. Οι ίδιες βαλίτσες που έβαζα στο Honda δεν χωράνε στο μεγαλύτερο χώρο του BMW λόγω διαφορετικού σχήματος. Η σωστή εκμετάλλευση του χώρου σημαίνει και σωστές αναλογίες στις βαλίτσες.

                                          Σωστό αυτό που λες. Σίγουρα τα απόλυτα νούμερα είναι ο πιο ασφαλής τρόπος σύγκρισης. Αν όμως ο χώρος αποσκευών είναι καλά τετραγωνισμένος, δείχνει ότι μπορεί να είναι αρκετά πρακτικός ακόμα και αν υπολείπεται σε αριθμό λίτρων

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet @criuser last edited by

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Οι Γερμανοί δεν έχουν όρια ταχύτητας στο μεγαλύτερο μέρος του δικτύου των Α/Δ .

                                            Απαράδεκτο.

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 563
                                            • 564
                                            • 565
                                            • 566
                                            • 567
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 565 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr