Mar 4, 2024, 8:52 AM

Πάντως εμένα μου έδειξε ότι στο ακραίο σενάριο με τις υψηλές μ.ω.τ. (και λαμβάνοντας υπόψη το βόρειο περιβάλλον με χαμηλές θερμοκρασίες,χειμερινά ελαστικά κ.τ.λ.) δεν υστερούν σε αυτονομία ιδιαίτερα πολύ από ένα θερμικό (βενζίνης).Μιλάμε για ρεζερβουάρ 45-50lt (πολλά ΜΕΚ έχουν και μικρότερο),άντε να κερδίσουν 60-70km παραπάνω οι βενζίνες.Και για την πόλη τα περισσότερα EV,μάλλον έχουν ίση ή και καλύτερη αυτονομία (με τα συνήθη τη σήμερον ημέρα μεγέθη μπαταριών).
Το -τωρινό- πρόβλημα στα EV είναι α) στο χρόνο και στα σημεία του ανεφοδιασμού και β) στο ότι στις "μεσαίες" μ.ω.τ. ταχύτητες μιας ελληνικής Ε.Ο. ή γρήγορου επαρχιακού δηλ. 70-110 μ.ω.τ υπολλείπονται στην αυτονομία των ΜΕΚ(βενζίνης). Όταν θα καλυφθούν κι αυτά τα δύο κενά (βασικά αρκεί ίσως μόνο το α),τα EV θα αποτελέσουν επιλογή της πλειοψηφίας.