-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ταξιδεύω πάρα πολύ συχνά στις Εθνικές.
Στα 120 - 125 ,συνήθως κινείται μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου στην Αθηνών Πατρών. Στην ιόνια και σε τμήματα της Εγναντίας , η ταχύτητα συνήθως αυξάνεται στα 130. Οι βόρειοι είναι πιο "γρήγοροι". Χονδρικά τα παραπάνω, Αθηνών - Θεσσαλονίκη , δε ξέρω , δεν κινούμαι.
Στα 140 συνήθως σε περνάνε λίγοι και από εκεί και πάνω μπορεί να είσαι και ο πιο γρήγορος. Αν και δε μπορώ να θυμηθώ ταξίδι που πάντα θα είμαι ο πιο "γληγορος" , προσωπικά κάποια στιγμή θα κόψω για κάποια χλμ, οπότε λογικά θα προσπεραστώ.
Ώρες ώρες πιστεύω ότι πλέον στα leasing των πωλητών και λοιπών ταξιδευτών των Ε.Ο. χρεώνουν τη βενζίνη , καθώς παλαιότερα αυτοί ήταν οι πιο "γλήγοροι".
Τα παραπάνω σε ημέρες καθημερινής και όχι σε Σκ και εξόδους που πολλοί μπορεί απλά να πηγαίνουν τη βόλτα τους.
Στην ιονια περιοριζεται η ταχυτητα (στο οριο) υπο τον φοβο των ρανταρ.
Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.Έχεις ένα δίκιο , αλλά πίστεψέ με , τα μπλόκα της Ιόνιας ( οι θέσεις και οι ώρες που βρίσκονται) , είναι πιο προβλέψιμα και από τις αλλαγές φρουράς στο μνημείου του Άγνωστου Στρατιώτη ( πάντα συγκεκριμένη ώρα και πάντα ίδια σημεία).
για καποιον που κινειται συχνα, ναι φανταζομαι οτι ξερει. Εγω περναω απο εκει 2-3 φορες τον χρονο, οποτε ειδα μπλοκα και φροντισα να μην ξεπερασω τα ορια.
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.
Τούρκοι και βαλκάνιοι συνήθως πάνε με τα όρια. Αέρα με έχουν περάσει Γερμανοί αβέρτα όμως.
Γνώμη μου , οι πιο γκαζιάρηδες είναι με σειρά , οι Αλβανοί, οι Γερμανοί ( δε ξέρω πόσοι είναι μετανάστες βέβαια) , οι Σέρβοι , οι Ρουμάνοι, οι Ιταλοί ( παίζει η θέση εδώ) και μετά οι λοιποί Δ. Ευρωπαίοι. Τούρκοι και Σκοπιανοί ( εξαιρούνται σκοπιανοί που κατεβαίνουν συχνά και ξέρουν τα κατατόπια, κοινώς σε ακτίνα πέριξ Χαλκιδικής και λοιπά ανεβαίνουν πολύ στην κατάταξη), οι πιο "ήσυχοι" .
πήγαινε ΜΙΑ φορά μονο στην ζωή σου στην Αιγυπτο.
Θα σου φανούν ταλιμπαν αυτοκτονίας οι οδηγοί εκεί και όλοι οι υπόλοιποι γατακια.
καθε φορά τρεμει το φυλοκάρδι μου εκεί
Φαντάζομαι χειρότερα από Κωνσταντινούπολη.....
Άσε εντάξει , δε θέλω να το ζήσω , στη τελική και οι πυραμίδες τι είναι ; η πιο βασική μορφή οικοδομήματος, υπερεκτιμημένες θα έλεγα
xaxaxaxaxax
πολύ χειρότερα από Κωνσταντινούπολη
εκεί λέω στους οδηγους γιαβας, γιαβας και σταματάνε τουλάχιστον τα πολλά χωσίματα
οι Αιγυπτιοι δεν παίζονται, ειναι τερμα επικύνδινοι
Χειρότερα έχω ακούσει (γιατι δεν έχω πάει ούτε θελω και να πάω ποτέ για άλλους λόγους) μόνο για την Ινδια. Στην Σρι Λανκα που είναι κάτω από την Ινδια και έχω πάει δεν ήταν πολύ χάλια πάντως
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ταξιδεύω πάρα πολύ συχνά στις Εθνικές.
Στα 120 - 125 ,συνήθως κινείται μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου στην Αθηνών Πατρών. Στην ιόνια και σε τμήματα της Εγναντίας , η ταχύτητα συνήθως αυξάνεται στα 130. Οι βόρειοι είναι πιο "γρήγοροι". Χονδρικά τα παραπάνω, Αθηνών - Θεσσαλονίκη , δε ξέρω , δεν κινούμαι.
Στα 140 συνήθως σε περνάνε λίγοι και από εκεί και πάνω μπορεί να είσαι και ο πιο γρήγορος. Αν και δε μπορώ να θυμηθώ ταξίδι που πάντα θα είμαι ο πιο "γληγορος" , προσωπικά κάποια στιγμή θα κόψω για κάποια χλμ, οπότε λογικά θα προσπεραστώ.
Ώρες ώρες πιστεύω ότι πλέον στα leasing των πωλητών και λοιπών ταξιδευτών των Ε.Ο. χρεώνουν τη βενζίνη , καθώς παλαιότερα αυτοί ήταν οι πιο "γλήγοροι".
Τα παραπάνω σε ημέρες καθημερινής και όχι σε Σκ και εξόδους που πολλοί μπορεί απλά να πηγαίνουν τη βόλτα τους.
Στην ιονια περιοριζεται η ταχυτητα (στο οριο) υπο τον φοβο των ρανταρ.
Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.Έχεις ένα δίκιο , αλλά πίστεψέ με , τα μπλόκα της Ιόνιας ( οι θέσεις και οι ώρες που βρίσκονται) , είναι πιο προβλέψιμα και από τις αλλαγές φρουράς στο μνημείου του Άγνωστου Στρατιώτη ( πάντα συγκεκριμένη ώρα και πάντα ίδια σημεία).
για καποιον που κινειται συχνα, ναι φανταζομαι οτι ξερει. Εγω περναω απο εκει 2-3 φορες τον χρονο, οποτε ειδα μπλοκα και φροντισα να μην ξεπερασω τα ορια.
Η Ιόνια έχει παρόμοια πυκνότητα μπλόκων με την Πατρών Αθηνών. Κοινώς Από Γιάννενα μέχρι Αντίρριο , θα βρείς κατά 90% δύο, και όχι πάντα στο ίδιο ρεύμα , αναλόγως ώρας. Παρόμοια από Πάτρα προς Αθήνα θα βρείς μάλλον στη Λυκοποριά και ίσως στην ευθεία στα Μέγαρα.
Αυτό ήθελα να γράψω ( δεν ήταν μπηχτή ή να φανώ "γνώστης"....) , η Ιόνια έχει ίσως λίγο μεγαλύτερη πυκνότητα μπλόκων, αλλά όχι πάντα και , σχεδόν πάντα ίδια σημεία και ίδιες ώρες.
Προσωπικά πάντα με φοβίζει πολύ περισσότερο ο "αστικός μύθος" περί φωτογραφικού ραντάρ στην ευθεία της Βέροιας. Εκεί όλοι πάνε αέρα πραγματικά , εγώ ( έτσι μου είπαν .... ) πάω πάντα φυλαγμένα, όποιος της περιοχής γνωρίζει , ας μας διαφωτίσει....
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.
Τούρκοι και βαλκάνιοι συνήθως πάνε με τα όρια. Αέρα με έχουν περάσει Γερμανοί αβέρτα όμως.
Γνώμη μου , οι πιο γκαζιάρηδες είναι με σειρά , οι Αλβανοί, οι Γερμανοί ( δε ξέρω πόσοι είναι μετανάστες βέβαια) , οι Σέρβοι , οι Ρουμάνοι, οι Ιταλοί ( παίζει η θέση εδώ) και μετά οι λοιποί Δ. Ευρωπαίοι. Τούρκοι και Σκοπιανοί ( εξαιρούνται σκοπιανοί που κατεβαίνουν συχνά και ξέρουν τα κατατόπια, κοινώς σε ακτίνα πέριξ Χαλκιδικής και λοιπά ανεβαίνουν πολύ στην κατάταξη), οι πιο "ήσυχοι" .
πήγαινε ΜΙΑ φορά μονο στην ζωή σου στην Αιγυπτο.
Θα σου φανούν ταλιμπαν αυτοκτονίας οι οδηγοί εκεί και όλοι οι υπόλοιποι γατακια.
καθε φορά τρεμει το φυλοκάρδι μου εκεί
Φαντάζομαι χειρότερα από Κωνσταντινούπολη.....
Άσε εντάξει , δε θέλω να το ζήσω , στη τελική και οι πυραμίδες τι είναι ; η πιο βασική μορφή οικοδομήματος, υπερεκτιμημένες θα έλεγα
xaxaxaxaxax
πολύ χειρότερα από Κωνσταντινούπολη
εκεί λέω στους οδηγους γιαβας, γιαβας και σταματάνε τουλάχιστον τα πολλά χωσίματα
οι Αιγυπτιοι δεν παίζονται, ειναι τερμα επικύνδινοι
Χειρότερα έχω ακούσει (γιατι δεν έχω πάει ούτε θελω και να πάω ποτέ για άλλους λόγους) μόνο για την Ινδια. Στην Σρι Λανκα που είναι κάτω από την Ινδια και έχω πάει δεν ήταν πολύ χάλια πάντως
Φαντάσου , πήγα με το δικό μου Κωνσταντινούπολη.....
Μία που άραξα στο πάρκινγκ και μία που το πήρα να φύγω .... Όποιες σκέψεις περί ασιατικής πλευράς οδηγώντας, έσβησαν με το που πρωτο πάτησα στην Πόλη.
-
Ας οδηγούσα στην όμορφη Μπαγκντάτ Καντέσι της Κωνσταντινούπολης αντί για την Κηφισίας κάθε μέρα και ας είχα χωσίματα και κίνηση...
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.
Τούρκοι και βαλκάνιοι συνήθως πάνε με τα όρια. Αέρα με έχουν περάσει Γερμανοί αβέρτα όμως.
Γνώμη μου , οι πιο γκαζιάρηδες είναι με σειρά , οι Αλβανοί, οι Γερμανοί ( δε ξέρω πόσοι είναι μετανάστες βέβαια) , οι Σέρβοι , οι Ρουμάνοι, οι Ιταλοί ( παίζει η θέση εδώ) και μετά οι λοιποί Δ. Ευρωπαίοι. Τούρκοι και Σκοπιανοί ( εξαιρούνται σκοπιανοί που κατεβαίνουν συχνά και ξέρουν τα κατατόπια, κοινώς σε ακτίνα πέριξ Χαλκιδικής και λοιπά ανεβαίνουν πολύ στην κατάταξη), οι πιο "ήσυχοι" .
πήγαινε ΜΙΑ φορά μονο στην ζωή σου στην Αιγυπτο.
Θα σου φανούν ταλιμπαν αυτοκτονίας οι οδηγοί εκεί και όλοι οι υπόλοιποι γατακια.
καθε φορά τρεμει το φυλοκάρδι μου εκεί
Φαντάζομαι χειρότερα από Κωνσταντινούπολη.....
Άσε εντάξει , δε θέλω να το ζήσω , στη τελική και οι πυραμίδες τι είναι ; η πιο βασική μορφή οικοδομήματος, υπερεκτιμημένες θα έλεγα
xaxaxaxaxax
πολύ χειρότερα από Κωνσταντινούπολη
εκεί λέω στους οδηγους γιαβας, γιαβας και σταματάνε τουλάχιστον τα πολλά χωσίματα
οι Αιγυπτιοι δεν παίζονται, ειναι τερμα επικύνδινοι
Χειρότερα έχω ακούσει (γιατι δεν έχω πάει ούτε θελω και να πάω ποτέ για άλλους λόγους) μόνο για την Ινδια. Στην Σρι Λανκα που είναι κάτω από την Ινδια και έχω πάει δεν ήταν πολύ χάλια πάντως
δεν εχετε παει λιβυη
δεν θελετε να πατε λιβυη... -
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.
Τούρκοι και βαλκάνιοι συνήθως πάνε με τα όρια. Αέρα με έχουν περάσει Γερμανοί αβέρτα όμως.
Γνώμη μου , οι πιο γκαζιάρηδες είναι με σειρά , οι Αλβανοί, οι Γερμανοί ( δε ξέρω πόσοι είναι μετανάστες βέβαια) , οι Σέρβοι , οι Ρουμάνοι, οι Ιταλοί ( παίζει η θέση εδώ) και μετά οι λοιποί Δ. Ευρωπαίοι. Τούρκοι και Σκοπιανοί ( εξαιρούνται σκοπιανοί που κατεβαίνουν συχνά και ξέρουν τα κατατόπια, κοινώς σε ακτίνα πέριξ Χαλκιδικής και λοιπά ανεβαίνουν πολύ στην κατάταξη), οι πιο "ήσυχοι" .
πήγαινε ΜΙΑ φορά μονο στην ζωή σου στην Αιγυπτο.
Θα σου φανούν ταλιμπαν αυτοκτονίας οι οδηγοί εκεί και όλοι οι υπόλοιποι γατακια.
καθε φορά τρεμει το φυλοκάρδι μου εκεί
Φαντάζομαι χειρότερα από Κωνσταντινούπολη.....
Άσε εντάξει , δε θέλω να το ζήσω , στη τελική και οι πυραμίδες τι είναι ; η πιο βασική μορφή οικοδομήματος, υπερεκτιμημένες θα έλεγα
xaxaxaxaxax
πολύ χειρότερα από Κωνσταντινούπολη
εκεί λέω στους οδηγους γιαβας, γιαβας και σταματάνε τουλάχιστον τα πολλά χωσίματα
οι Αιγυπτιοι δεν παίζονται, ειναι τερμα επικύνδινοι
Χειρότερα έχω ακούσει (γιατι δεν έχω πάει ούτε θελω και να πάω ποτέ για άλλους λόγους) μόνο για την Ινδια. Στην Σρι Λανκα που είναι κάτω από την Ινδια και έχω πάει δεν ήταν πολύ χάλια πάντως
δεν εχετε παει λιβυη
δεν θελετε να πατε λιβυη...Οχι δεν εχουμε πάει ούτε θέλουμε.
Εκεί όμως νομιζω ότι το μικρότερο πρόβλημα είναι πως οδηγούν, σε βαθμό να μην σε ενδιαφέρει καθόλου
εκεί και να περπατάς σε αδειο δρόμο επικύνδινο θα είναι
-
Να εχεις παρει την σουπερ ντουπερ αυτοκινηταρα σου (ο καθενας) και να ταξιδευεις με 110...?
Ουτε κινεζικο βασανιστηριο να πουμε. Μιλαμε για 2024 με ενα καρο τεχνολογιες απανω.
Δηλαδη πριν 30 χρονια με ποσα ταξιδευατε μερικοι? 80?Εγω οσα χρονια ταξιδευω αν παω με 130 θα με πατησουνε και τα παππουδια.
Που τα βλεπετε εσεις οτι με 130 ειστε στους γρηγοροτερους δεν ξερω... και ουτε μπορω να τα καταλαβω. Μαλλον σε αλλες ΕΟ κινουμαστε.Θεωρω οτι αν εχει κινηση κλπ κλπ δεν παμε με τοσα...(τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται)
@dettol Στην Ιονια ειναι στανταρ τα σημεια. Την κανω πολλες φορες τον χρονο την διαδρομη.
Εχουν γραψει μονο οσους δεν γνωριζαν. Και τους περισσοτερους στην ευθεια στη Ριγανη μετα τα διοδια Αγγελοκαστρου. -
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Να εχεις παρει την σουπερ ντουπερ αυτοκινηταρα σου (ο καθενας) και να ταξιδευεις με 110...?
Ουτε κινεζικο βασανιστηριο να πουμε. Μιλαμε για 2024 με ενα καρο τεχνολογιες απανω.
Δηλαδη πριν 30 χρονια με ποσα ταξιδευατε μερικοι? 80?Εγω οσα χρονια ταξιδευω αν παω με 130 θα με πατησουνε και τα παππουδια.
Που τα βλεπετε εσεις οτι με 130 ειστε στους γρηγοροτερους δεν ξερω... και ουτε μπορω να τα καταλαβω. Μαλλον σε αλλες ΕΟ κινουμαστε.Θεωρω οτι αν εχει κινηση κλπ κλπ δεν παμε με τοσα...(τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται)
@dettol Στην Ιονια ειναι στανταρ τα σημεια. Την κανω πολλες φορες τον χρονο την διαδρομη.
Εχουν γραψει μονο οσους δεν γνωριζαν. Και τους περισσοτερους στην ευθεια στη Ριγανη μετα τα διοδια Αγγελοκαστρου.μηπως δεν μενεις αθηνα;
Σε δυο σημεια θα ηθελα να παω πιο γρηγορα απο τα ορια ταχυτητας
α. στην ιονια, που εχει οριο 110 σε καποια σημεια
β. στην ευθεια της τριπολης που εχει οριο 120γενικα κινουμαι με ΕΩΣ +10% του οριου. Γραφω "εως" γιατι πολλες φορες κινουμαι ακριβως με το οριο ή αν ειναι και βραδυ (matrix led αργειτε!.. δεν κρατιεμαι λεμε ) ή ειμαι κουρασμενος με λιγοτερα χαω του οριου
-
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Να εχεις παρει την σουπερ ντουπερ αυτοκινηταρα σου (ο καθενας) και να ταξιδευεις με 110...?
Σε λίγο παντού θα είναι έτσι στην ΕΕ με τα όρια που γίνονται όλο και πιο αυστηρά. Ήδη Βέλγιο που πήγα πέρσι, παντού μέχει 110χαω το όριο και γράφουνε αβέρτα πάνω από τα 120χαω. Το να τρέχουμε στις ΕΟ, θα πρέπει να το ξεχάσουμε σύντομα...ήδη στην υπόλοιποη Ευρώπη το έχουν ξεχάσει (εκτός Γερμανίας).
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Να εχεις παρει την σουπερ ντουπερ αυτοκινηταρα σου (ο καθενας) και να ταξιδευεις με 110...?
Ουτε κινεζικο βασανιστηριο να πουμε. Μιλαμε για 2024 με ενα καρο τεχνολογιες απανω.
Δηλαδη πριν 30 χρονια με ποσα ταξιδευατε μερικοι? 80?Εγω οσα χρονια ταξιδευω αν παω με 130 θα με πατησουνε και τα παππουδια.
Που τα βλεπετε εσεις οτι με 130 ειστε στους γρηγοροτερους δεν ξερω... και ουτε μπορω να τα καταλαβω. Μαλλον σε αλλες ΕΟ κινουμαστε.Θεωρω οτι αν εχει κινηση κλπ κλπ δεν παμε με τοσα...(τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται)
@dettol Στην Ιονια ειναι στανταρ τα σημεια. Την κανω πολλες φορες τον χρονο την διαδρομη.
Εχουν γραψει μονο οσους δεν γνωριζαν. Και τους περισσοτερους στην ευθεια στη Ριγανη μετα τα διοδια Αγγελοκαστρου.μηπως δεν μενεις αθηνα;
Σε δυο σημεια θα ηθελα να παω πιο γρηγορα απο τα ορια ταχυτητας
α. στην ιονια, που εχει οριο 110 σε καποια σημεια
β. στην ευθεια της τριπολης που εχει οριο 120γενικα κινουμαι με ΕΩΣ +10% του οριου. Γραφω "εως" γιατι πολλες φορες κινουμαι ακριβως με το οριο ή αν ειναι και βραδυ (matrix led αργειτε!.. δεν κρατιεμαι λεμε ) ή ειμαι κουρασμενος με λιγοτερα χαω του οριου
Αθηνα μενω.
Νταξει αφου αντεχεις και ταξιδευεις με αυτες τις ταχυτητες μπραβο σου.
Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να εχει καποιος matrix led για να κινειται γρηγορα ειδικα σε αυτα τα χλμ που αναφερεις.@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Να εχεις παρει την σουπερ ντουπερ αυτοκινηταρα σου (ο καθενας) και να ταξιδευεις με 110...?
Σε λίγο παντού θα είναι έτσι στην ΕΕ με τα όρια που γίνονται όλο και πιο αυστηρά. Ήδη Βέλγιο που πήγα πέρσι, παντού μέχει 110χαω το όριο και γράφουνε αβέρτα πάνω από τα 120χαω. Το να τρέχουμε στις ΕΟ, θα πρέπει να το ξεχάσουμε σύντομα...ήδη στην υπόλοιποη Ευρώπη το έχουν ξεχάσει (εκτός Γερμανίας).
Αλλοι το πανε σε 140-150.
Δεν ειναι ολοι προς τα κατω.
Μεχρι και εδω γινοταν/γινεται κουβεντα να ανεβουν κατι αστεια ορια.
Αν δεν μπορεις να ταξιδεψεις πλεον με 130 το λιγοτερο σε αυτους τους δρομους ειναι αστειο.
Πραγματικα δεν μπορω να φανταστω καποιον να ταξιδευει με 100. Ουτε τα ΚΤΕΛ δεν πανε ετσι. -
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πραγματικα δεν μπορω να φανταστω καποιον να ταξιδευει με 100. Ουτε τα ΚΤΕΛ δεν πανε ετσι.
Εσύ (και εγώ) όχι, αλλά οι καρεκλοκένταυροι της ΕΕ μπορούν....και μάντεψε ποιος θα "κερδίσει"....χαχαχα!! Είναι θέμα CO2 και προώθησης των ηλεκτρικών - τα χαμηλά όρια είναι ένας πολύ καλός έμμεσος τρόπος να τα προωθήσουν, αφού κανείς δεν θα μπορεί να τρέχει.
-
Εκτός από την Πολωνία που έχει 140 km/h και την Τσεχία που θα το πάει σε κάποια κομμάτια μέχρι 150 km/h δοκιμαστικά και στα υπόλοιπα στο κλασσικό 130, ποιες είναι όλες οι άλλες χώρες που τα αυξάνουν τα όρια ταχύτητας;
-
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οντως στην εγνατια πηγαιναν πιο γρηγορα, αλλα εκει κυκλοφορουν και πολλοι βουλγαροι,ρουμανοι, τουρκοι, που του δινουν και καταλαβαινει.
Τούρκοι και βαλκάνιοι συνήθως πάνε με τα όρια. Αέρα με έχουν περάσει Γερμανοί αβέρτα όμως.
Γνώμη μου , οι πιο γκαζιάρηδες είναι με σειρά , οι Αλβανοί, οι Γερμανοί ( δε ξέρω πόσοι είναι μετανάστες βέβαια) , οι Σέρβοι , οι Ρουμάνοι, οι Ιταλοί ( παίζει η θέση εδώ) και μετά οι λοιποί Δ. Ευρωπαίοι. Τούρκοι και Σκοπιανοί ( εξαιρούνται σκοπιανοί που κατεβαίνουν συχνά και ξέρουν τα κατατόπια, κοινώς σε ακτίνα πέριξ Χαλκιδικής και λοιπά ανεβαίνουν πολύ στην κατάταξη), οι πιο "ήσυχοι" .
πήγαινε ΜΙΑ φορά μονο στην ζωή σου στην Αιγυπτο.
Θα σου φανούν ταλιμπαν αυτοκτονίας οι οδηγοί εκεί και όλοι οι υπόλοιποι γατακια.
καθε φορά τρεμει το φυλοκάρδι μου εκεί
Φαντάζομαι χειρότερα από Κωνσταντινούπολη.....
Άσε εντάξει , δε θέλω να το ζήσω , στη τελική και οι πυραμίδες τι είναι ; η πιο βασική μορφή οικοδομήματος, υπερεκτιμημένες θα έλεγα
xaxaxaxaxax
πολύ χειρότερα από Κωνσταντινούπολη
εκεί λέω στους οδηγους γιαβας, γιαβας και σταματάνε τουλάχιστον τα πολλά χωσίματα
οι Αιγυπτιοι δεν παίζονται, ειναι τερμα επικύνδινοι
Χειρότερα έχω ακούσει (γιατι δεν έχω πάει ούτε θελω και να πάω ποτέ για άλλους λόγους) μόνο για την Ινδια. Στην Σρι Λανκα που είναι κάτω από την Ινδια και έχω πάει δεν ήταν πολύ χάλια πάντως
δεν εχετε παει λιβυη
δεν θελετε να πατε λιβυη...Με το βιτάρα πήγες ?
-
-
καταπια ολιγον τι, τη γλωσσα μου οταν ειδα τι χωραει το "μικρο". Ναι η μεγαλη, που δεν χωρεσε, ειναι 96 λιτρα, αλλα και παλι το πορτ μπαγαζ του ex30 χωρεσε αρκετες αποσκευες.
Το λεω εγω μαλιστα, που το κραζω ως "αποκλειστικα αυτοκινητο πολης" λογω των διαστασεων του. -
-
Μην πολυεμπιστεύεσαι τα τεστ με τις βαλίτσες. Οι ίδιες βαλίτσες που έβαζα στο Honda δεν χωράνε στο μεγαλύτερο χώρο του BMW λόγω διαφορετικού σχήματος. Η σωστή εκμετάλλευση του χώρου σημαίνει και σωστές αναλογίες στις βαλίτσες.
-
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μην πολυεμπιστεύεσαι τα τεστ με τις βαλίτσες. Οι ίδιες βαλίτσες που έβαζα στο Honda δεν χωράνε στο μεγαλύτερο χώρο του BMW λόγω διαφορετικού σχήματος. Η σωστή εκμετάλλευση του χώρου σημαίνει και σωστές αναλογίες στις βαλίτσες.
Σωστό αυτό που λες. Σίγουρα τα απόλυτα νούμερα είναι ο πιο ασφαλής τρόπος σύγκρισης. Αν όμως ο χώρος αποσκευών είναι καλά τετραγωνισμένος, δείχνει ότι μπορεί να είναι αρκετά πρακτικός ακόμα και αν υπολείπεται σε αριθμό λίτρων
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οι Γερμανοί δεν έχουν όρια ταχύτητας στο μεγαλύτερο μέρος του δικτύου των Α/Δ .
Απαράδεκτο.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης