-
Σαν να λέμε. Αγοράζεις γκαρσονιέρα σε μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη ή βίλα στην Ελλάδα.
Καμία διαφορά μεταξύ των δύο.
-
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για εμενα η συγκριση γινεται βαση τιμης και χωρων. Οποτε με οτιδηποτε εχει 43Κ και εχει παρομοιες διαστασεις.
Δεκτό! Ο καθένας έχει τα δικά του υποκειμενικά κριτήρια (εγώ π.χ έψαχνα αμάξι σύμφωνα με την τιμή και το αυτόματο κιβπωτιο, χωρίς να με νοιάζει κατηγορία, μεγεθος, μάρκα, κυβικά, καύσιμο κλπ.). Όμως όταν κάνουμε σύγκριση γενικά, οφείλει να ειναι ή δυνατόν αντικειμενική, δηλαδή να συγκρίνουμε ίδιο μέγεθος, εξοπλισμό, επιδόσεις κλπ.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 3008 του γιου που κάνει μόνο πόλη, έχει κατανάλωση 7,4 λίτρα.
Πάλι λάθος σύγκριση, θα συγκρίνεις με ένα αντίστοιχο βενζίνης με 300+ άλογα όχι με 130. Επίσης θα χρειαστεί και αντ μπλου και διάφορα τέτοια. Τέλος, η συγκεκριμένη καταναλωση έχει και πολλές φορτίσεις μη οικονομικές.
ο φανης τα ειπε πολυ σωστα.
Το 60% ειναι οπως βλεπετε, οικιακη φορτιση (το other ειναι τριτοι ταχυφορτιστες, οπου εχω βαλει χρεωση 0.60 ευρω/kwh). Επισης, αυτο ειναι MY, που εχει καταναλωση 17.5kwh/100km (συνολικα μεχρι στιγμης), η οποια ειναι +50%, απο το 12αρι που υπολογιζεις (και λογικα το υπολογιζεις) για το EC3. Τελος, τα 7500km περιλαμβανουν περιπου 2000km σε εθνικη οδο, οπου η καταναλωση ειναι (με τον δικο μου τροπο οδηγησης) 19.5-20. Μεσα στην πολη κατεβαινω γυρω στο 16.5-17, οποτε το 17.5 ερχεται ως συνολικη καταναλωση.Σύμφωνα με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας της Ελλάδας για το 2023 για τα 17,5 kwh/100 χλμ με ένα αυτοκίνητο 400 αλόγων , 2 τόνων και γενικά D suv εκπέμπεις 49,8 gr Co2/Km.
Στο diesel στα 6-7 λίτρα / 100 χλμ είσαι στα 150-160gr Co2/Km
Δηλαδή, εσύ ως πελατακι του συστήματος με την επιλογή σου συμβάλλεις στο κοινωνικό και δημόσιο συμφέρον το οποίο στην εποχή που ζούμε όπως και για το μέλλον θίγεται από την κλιματική κρίση.
Οι αριστεροί (συγκεκριμένοι) του forum, που δεν είναι πελατακια του συστήματος, και είναι οι έξυπνοι που εντοπίζουν τις παγίδες επιλέγουν αντίστοιχα ακριβα θερμικά οχήματα (τα οποία ισως θεωρουν ότι κατασκευάζονται από μη κερδοσκοπικά εργοστάσια !!! ), χρηματοδοτούν τα λόμπυ των ορυκτών καυσίμων που θεωρούν υπεύθυνα για τον διεθνή ιμπεριαλισμό, ενώ παράλληλα για κάθε χιλιόμετρο ζημιώνουν 5-6 φορές περισσότερο (στην περίπτωση παρόμοιας ιπποδύναμης) ή 3 φορές περισσότερο το δημόσιο συμφέρον (στην περίπτωση ενός πολύ πιο αδύναμου και μικρού οχήματος.)
Παράλληλα διαμαρτύρονται γιατί φορολογείται το θερμικό όχημα που επέλεξαν αυτοί, για να πριμοδοτείται αυτό που ζημιώνει κατά πολλές φορές λιγότερο το δημόσιο συμφέρον.
Και μετά αναρωτιόμαστε τι πάει στραβά στην κοινωνία μας;;
Υ.γ Δε εξέτασα τους τοξικούς ρύπους των θερμικών μέσα στις πόλεις παρά μονάχα το Co2
Συμφωνω, σε γενικες γραμμες, με τα περισσοτερα τα οποια γραφεις και ειδικοτερα για αυτα γυρω απο το θεμα του κλιματικου προβληματος. Απο την αλλη ομως, τα βαζεις μεσα σε κοινωνικοπολιτικο περιτυλιγμα και οξυνεις τα πνευματα, χωρις να υπαρχει λογος.
Τα πλεονεκτηματα των ηλεκτρικων αυτοκινητων ειναι κυριως η εμπειρια οδηγησης τους (αθορυβα, ακαριαια ροπη, απολυτως ελεγχος του "γκαζιου", ελλειψη ταχυτητων-σχεσεων) και το κοστος αποκτησης του, λογω συγκεκριμενων ευνοικων διαταξεων, ειδικα αν μπορεις να τα περασεις ως εξοδα.
Το κοστος χρησης, για εμενα που δεν ειχα ντηζελ (και που ουτε ειχα σκοπο να αγορασω) θεωρητικα θα ειναι επισης χαμηλοτερο. Για το ενεργειακο αποτυπωμα εχουν χυθει πολλοι τονοι μελανης, οποτε δεν εχει νοημα να μπλεξουμε, γιατι ο καθενας θα πει το κοντο και το μακρυ του. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
χωρις να υπαρχει λογος.
Αλλιώς να πλέξουμε πίνοντας τσάι
-
Το πρόβλημα των σοβαρών ηλεκτρικών, δηλαδή των tesla, kia, hyundai, bmw i4, mustang mach e (και ελπίζουμε και των νεων citroen) δεν είναι πλέον η αξιοπιστία και η αυτονομία, είναι η τιμή κτήσης και το γεγονός ότι ο χρήστης πρέπει να είναι εξοικειωμένος σε μεγάλο βαθμό με την τεχνολογία. Δεν γίνεται να ξεκινήσεις ταξίδι αν δεν έχεις τις κατάλληλες εφαρμογές και αν δεν είσαι εξοικειωμένος με τη λειτουργία τους.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 3008 του γιου που κάνει μόνο πόλη, έχει κατανάλωση 7,4 λίτρα.
Πάλι λάθος σύγκριση, θα συγκρίνεις με ένα αντίστοιχο βενζίνης με 300+ άλογα όχι με 130. Επίσης θα χρειαστεί και αντ μπλου και διάφορα τέτοια. Τέλος, η συγκεκριμένη καταναλωση έχει και πολλές φορτίσεις μη οικονομικές.
ο φανης τα ειπε πολυ σωστα.
Το 60% ειναι οπως βλεπετε, οικιακη φορτιση (το other ειναι τριτοι ταχυφορτιστες, οπου εχω βαλει χρεωση 0.60 ευρω/kwh). Επισης, αυτο ειναι MY, που εχει καταναλωση 17.5kwh/100km (συνολικα μεχρι στιγμης), η οποια ειναι +50%, απο το 12αρι που υπολογιζεις (και λογικα το υπολογιζεις) για το EC3. Τελος, τα 7500km περιλαμβανουν περιπου 2000km σε εθνικη οδο, οπου η καταναλωση ειναι (με τον δικο μου τροπο οδηγησης) 19.5-20. Μεσα στην πολη κατεβαινω γυρω στο 16.5-17, οποτε το 17.5 ερχεται ως συνολικη καταναλωση.Σύμφωνα με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας της Ελλάδας για το 2023 για τα 17,5 kwh/100 χλμ με ένα αυτοκίνητο 400 αλόγων , 2 τόνων και γενικά D suv εκπέμπεις 49,8 gr Co2/Km.
Στο diesel στα 6-7 λίτρα / 100 χλμ είσαι στα 150-160gr Co2/Km
Δηλαδή, εσύ ως πελατακι του συστήματος με την επιλογή σου συμβάλλεις στο κοινωνικό και δημόσιο συμφέρον το οποίο στην εποχή που ζούμε όπως και για το μέλλον θίγεται από την κλιματική κρίση.
Οι αριστεροί (συγκεκριμένοι) του forum, που δεν είναι πελατακια του συστήματος, και είναι οι έξυπνοι που εντοπίζουν τις παγίδες επιλέγουν αντίστοιχα ακριβα θερμικά οχήματα (τα οποία ισως θεωρουν ότι κατασκευάζονται από μη κερδοσκοπικά εργοστάσια !!! ), χρηματοδοτούν τα λόμπυ των ορυκτών καυσίμων που θεωρούν υπεύθυνα για τον διεθνή ιμπεριαλισμό, ενώ παράλληλα για κάθε χιλιόμετρο ζημιώνουν 5-6 φορές περισσότερο (στην περίπτωση παρόμοιας ιπποδύναμης) ή 3 φορές περισσότερο το δημόσιο συμφέρον (στην περίπτωση ενός πολύ πιο αδύναμου και μικρού οχήματος.)
Παράλληλα διαμαρτύρονται γιατί φορολογείται το θερμικό όχημα που επέλεξαν αυτοί, για να πριμοδοτείται αυτό που ζημιώνει κατά πολλές φορές λιγότερο το δημόσιο συμφέρον.
Και μετά αναρωτιόμαστε τι πάει στραβά στην κοινωνία μας;;
Υ.γ Δε εξέτασα τους τοξικούς ρύπους των θερμικών μέσα στις πόλεις παρά μονάχα το Co2
Γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες στα κατακαμενα δαση της τελευταιας 4ετιας και οι αεριτζηδες βαρονοι προμηθευτες ρευματος με τους αντικαπιταλιστες του ηλεκτρισμου και του χαρτινου καλαμακιου.
Τουλαχιστον ο dettol που εχει οντως ηλεκτρικο ξερει γιατι το εχει, καποιοι εκτος τοπου και χρονου σαν εσενα νομιζουν οτι με την ηλεκτροκινηση θα γινουν σαν τον Τσε Γκεβαρα. -
Αυτός είχε bmw και μεζονέτες;
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το πρόβλημα των σοβαρών ηλεκτρικών, δηλαδή των tesla, kia, hyundai, bmw i4, mustang mach e (και ελπίζουμε και των νεων citroen) δεν είναι πλέον η αξιοπιστία και η αυτονομία, είναι η τιμή κτήσης και το γεγονός ότι ο χρήστης πρέπει να είναι εξοικειωμένος σε μεγάλο βαθμό με την τεχνολογία. Δεν γίνεται να ξεκινήσεις ταξίδι αν δεν έχεις τις κατάλληλες εφαρμογές και αν δεν είσαι εξοικειωμένος με τη λειτουργία τους.
σε αυτο ομως δεν φταινε τα αυτοκινητα, αλλα οι υποδομες φορτισης. Οταν γινουν ολοι οι φορτιστες plug and charge ή εστω εχουν απλα ενσωματωμενο pos, τοτε το προβλημα που αναφερεις θα σταματησει να υφισταται.
Απο την αλλη ομως, ναι ειναι καλο να ξερεις πανω κατω, τι στο διαολο αγοραζεις. Δηλ, βλεπω ποστ στα γκρουπακια που απορουν γιατι επεσε τοσο η μπαταρια στο αθηνα-λαρισα και "αφου στο σαιτ λεει οτι εχει αυτονομια 500χλμ";
Ε τι να τους πεις εκει; -
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
mustang mach e (και ελπίζουμε και των νεων citroen) δεν είναι πλέον η αξιοπιστία και η αυτονομία, είναι η τιμή κτήσης και το γεγονός ότι ο χρήστης πρέπει να είναι εξοικειωμένος σε μεγάλο βαθμό με την τεχνολογία. Δεν γίνεται να ξεκινήσεις ταξίδι αν δεν έχεις τις κατάλληλες εφαρμογές και αν δεν είσαι εξοικειωμένος με τη λειτουργία τους.
Η τιμή κτήσης θα πέσει. Και η εξοικοιωση θα έρθει σιγα σιγα. Και οι φορτιστες σιγα σιγα θα γίνουν περισσοτεροι. Αυτη την στιγη ναι ειναι πρόβλημα
Το μεγαλύτερο πρόβλημα ομως που δεν ξερω πως θα λυθει είναι πως θα φορτιζουν σπίτι όσοι δεν εχουν δική τους θέση σταθμευσης. Και αυτο δεν ξέρω πως θα επιλυθει. Οσο δεν λύνεται τα ηλεκτρικα ΔΕΝ είναι για όλους αλλά για λίγους. Αν δεν είχα δικό μου παρκινγκ ούτε που θα σκεφτομουν να πάρω ηλεκτρικο
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το πρόβλημα των σοβαρών ηλεκτρικών, δηλαδή των tesla, kia, hyundai, bmw i4, mustang mach e (και ελπίζουμε και των νεων citroen) δεν είναι πλέον η αξιοπιστία και η αυτονομία, είναι η τιμή κτήσης και το γεγονός ότι ο χρήστης πρέπει να είναι εξοικειωμένος σε μεγάλο βαθμό με την τεχνολογία. Δεν γίνεται να ξεκινήσεις ταξίδι αν δεν έχεις τις κατάλληλες εφαρμογές και αν δεν είσαι εξοικειωμένος με τη λειτουργία τους.
σε αυτο ομως δεν φταινε τα αυτοκινητα, αλλα οι υποδομες φορτισης. Οταν γινουν ολοι οι φορτιστες plug and charge ή εστω εχουν απλα ενσωματωμενο pos, τοτε το προβλημα που αναφερεις θα σταματησει να υφισταται.
Απο την αλλη ομως, ναι ειναι καλο να ξερεις πανω κατω, τι στο διαολο αγοραζεις. Δηλ, βλεπω ποστ στα γκρουπακια που απορουν γιατι επεσε τοσο η μπαταρια στο αθηνα-λαρισα και "αφου στο σαιτ λεει οτι εχει αυτονομια 500χλμ";
Ε τι να τους πεις εκει;να τους πεις να πηγαινουν με 100 για να πιασουν τα 500 η να παρουν ΚΤΕΛ
-
@dimitrioskosmas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το πρόβλημα των σοβαρών ηλεκτρικών, δηλαδή των tesla, kia, hyundai, bmw i4, mustang mach e (και ελπίζουμε και των νεων citroen) δεν είναι πλέον η αξιοπιστία και η αυτονομία, είναι η τιμή κτήσης και το γεγονός ότι ο χρήστης πρέπει να είναι εξοικειωμένος σε μεγάλο βαθμό με την τεχνολογία. Δεν γίνεται να ξεκινήσεις ταξίδι αν δεν έχεις τις κατάλληλες εφαρμογές και αν δεν είσαι εξοικειωμένος με τη λειτουργία τους.
σε αυτο ομως δεν φταινε τα αυτοκινητα, αλλα οι υποδομες φορτισης. Οταν γινουν ολοι οι φορτιστες plug and charge ή εστω εχουν απλα ενσωματωμενο pos, τοτε το προβλημα που αναφερεις θα σταματησει να υφισταται.
Απο την αλλη ομως, ναι ειναι καλο να ξερεις πανω κατω, τι στο διαολο αγοραζεις. Δηλ, βλεπω ποστ στα γκρουπακια που απορουν γιατι επεσε τοσο η μπαταρια στο αθηνα-λαρισα και "αφου στο σαιτ λεει οτι εχει αυτονομια 500χλμ";
Ε τι να τους πεις εκει;να τους πεις να πηγαινουν με 100 για να πιασουν τα 500 η να παρουν ΚΤΕΛ
με 90 για την ακριβεια
-
Οσο ωραία και "μαγικά" στην οδήγηση και να είναι τα νέα μπαταριοκινητα, κάποια πράγματα στην ηλεκτροκίνηση είναι, δυστυχώς, τραγελαφικα.
Να τα δούμε
Η Ευρώπη με τους αντιμονοπωλιακους νόμους υποχρέωσε όλους τους κατασκευαστές φορητών συσκευών να έχουν κοινή διεπαφή καλωδίων (και πρωτόκολλο φόρτισης) αλλά αφήνει τον κάθε εντρεπρενερ παρόχο να κάνει δικό του παιχνίδι στη ΔΧ φόρτιση οχημάτων δημιουργώντας μπάχαλο, εμπόδια λογισμικού και με ανάγκη για λύση εξίσωσης του πως θα κινηθείένα όχημα σε ένα ταξίδι, αντι της ευκολίαςτου μπαίνω στο πρώτο διαθέσιμο και φορτίζω. Έπειτα.
Η ηλεκτροκίνηση σχεδιάστηκε και πλασάρεται με τρόπο που αφορά κατά κύριο λόγο ανθρώπους μέσης ηλικίας, 50αρηδες + που θα έχουν πιστοληπτική ικανότητα για σπίτι με γκαράζ και ένα σκασμό λεφτά για οχήματα.
Η κερδοσκοπία και εταιρική αντιπαλότητα επικρατούν στο γενικό σχεδιασμό και στρατηγικές, κι όχι τα οποία "κοινωφελη" πλεονεκτήματα. Δεν είναι καλά μαντάτα και πέρασαν οι εποχές που θα πάρει δεκαετίες η προσαρμογή. Πολλά αντιφατικά συμβαίνουν. -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση σχεδιάστηκε και πλασάρεται με τρόπο που αφορά κατά κύριο λόγο ανθρώπους μέσης ηλικίας, 50αρηδες + που θα έχουν πιστοληπτική ικανότητα για σπίτι με γκαράζ και ένα σκασμό λεφτά για οχήματα.
Ξαναλέμε για πολλοστή φορά πως επειδή το κόστος εξέλιξης της νέας τεχνολογίας είναι υψηλό προφανώς το όχημα τα πρώτα έτη θα απευθύνεται στην οικονομική ταξη που δύναται να επιταχύνει την απόσβεση της επένδυσης. Εμείς αυτήν τη στιγμή βρισκόμαστε σε αυτήν την φάση. Δηλαδή, εφαρμόζεται μια στρατηγική διαφοροποίησης του προϊόντος προσφέροντας κάποια εντυπωσιακά χαρακτηριστικά και πώληση του σε υψηλές τιμές με σκοπό την ταχύτερη απόσβεση του R&D
Τα άλλα μοντέλα ανάπτυξης τεχνολογίας για τις μάζες είδες το τι απέδωσαν στην πράξη. Δεν λειτούργησαν. Ούτε εσύ ούτε οι άλλοι συμπαθούντες ή οπαδοί αγοράσατε αυτοκίνητο με αυτόν τον τρόπο εξέλιξης. 30 έτη η ίδια τεχνολογία με μικρές προσθήκες βελτίωσης. Πολύ απλά το κόστος εξέλιξης απαιτούσε δεκαετίες απόσβεσης. Χρησιμοποιήσατε μάλιστα κάτι φθηνές δικαιολογίες αλλά ακόμα και μέχρι το 2000 όπου μπορούσατε να τα αγοράσετε εν τέλη, κάνεις σας δεν αγόρασε αυτά τα οχήματα. Όλοι επιλέξατε αυτά που χρησιμοποίησαν τεχνολογίες η οποίες αποκτήθηκαν με τον τρόπο που αναφέρουμε. (Skimming marketing). Μάλιστα κάποιοι επέλεξαν και status symbols του skimming marketing ενώ σήμερα το κατακρίνουν.
Αυτό ζούμε ξανα σήμερα με την ηλεκτροκίνηση.Αυτό που επικρατεί κατά την εξέλιξη της τεχνολογίας είναι ο ανταγωνισμός με σκοπό το κέρδος. Είναι προφανές αυτό.
Όπως επίσης προφανή είναι και τα κοινωφελή οφέλη της τεχνολογίας. Τα έχουμε αναλύσει πολλές φορές παραθέτοντας μελέτες.
Η κλιματική κρίση θα πλήξει δισεκατομμύρια φτωχούς ανθρώπους. Η πολυτέλεια των κληρονόμων του δυτικού κόσμου να συζητούν για τα εταιρικά κέρδη των κατασκευαστών και ουχί για τα δικά τους, αδιαφορώντας για την ταμπακιέρα η οποία είναι η πείνα και κατά συνέπεια η μετανάστευση που θα επιφέρει η κλιματική κρίση στους φτωχούς, αλλά και σε εμάς, είναι ένα από τα ανέκδοτα της εποχής μας.
Η μείωση της παραγωγής ως αντιπρόταση είναι ανεδαφική διότι δεν εξετάζει την φτώχεια που θα επιφέρει στο 60% του πλανήτη. Και όπως είπα φτώχεια δεν σημαίνει λιγότερα ποτάκια στην Γλυφάδα. Φτώχεια είναι άγριο πράγμα.
Σκοπός είναι ένας, να κερδίσει η ιδεολογία και θρησκεία μας.
-
Διαφωνώ ότι η ηλεκτροκίνηση σχεδιάστηκε για 50άρηδες, διότι έχει διάφορες πτυχές. Ηλεκτροκίνηση είναι τα διάφορα ΑΜΙ που πλημμυρίζουν την Κίνα και οδηγούνται από έφηβους έως και 80άρηδες, ηλεκτροκίνηση είναι και τα Νισσάν Ληφ, ηλεκτροκίνηση είναι και τα Πόρσε Ταυκάν.
Εκείνο που φαίνεται μέχρι στιγμής είναι ότι σχεδιάστηκε για ανθρώπους που έχουν λυμένο το ζήτημα της φόρτισης. Ειδικά δε για τα ακριβότερα ηλεκτροκίνητα, σχεδιάστηκαν για ανθρώπους με 2-3 άλλα ιχ στο γκαράζ τους, και λυμένα τα όποια θέματα χρηματοδότησης.
Είναι αστείο αυτή τη στιγμή κάποιος που δεν έχει τρόπο ιδιωτικής φόρτισης να στραφεί προς την ηλεκτροκίνηση επειδήΣ έχει πορτοφόλι γεμάτο και είναι γκλαμ. Θα μαρτυρήσει την ώρα και τη στιγμή.
Και αυτό δεν θα αλλάξει σε 2-3-5 χρόνια, αν και θα βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο. Να μου το θυμόσαστε, θα έχουμε πάει στο 2040, θα υπάρχουν μπαταρίες που θα φορτίζουν σε 10' και θα έχουν αυτονομία 800χλμ, και θα υπάρχει ακόμη πολύς κοζμάκης που απλά ΔΕΝ θα μπορεί να πάει στην ηλεκτροκίνηση. -
Και ένα reality check :
*H Hertz αποφάσισε να γυρίσει την πλάτη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς ανακοίνωσε την απόφασή της να πουλήσει το ένα τρίτο του ηλεκτρικού στόλου της, δηλαδή περίπου 20.000 αυτοκίνητα. Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τα έσοδα αυτά για να αγοράσει περισσότερα βενζινοκίνητα οχήματα.
Η συντήρησή τους μπορεί να κοστίζει λιγότερα, αλλά η επιδιόρθωση ζημιών είναι ακριβότερη και η αξία μεταπώλησης των αυτοκινήτων μειώνεται περισσότερο, όπως αναφέρει το CNN.
Οι εργασίες σε τρακαρίσματα και ζημιές σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να κοστίζουν ακόμα και τα διπλά σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, είπε ο CEO της Hertz, Stephen Scherr, μιλώντας πρόσφατα σε αναλυτές.*
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εκείνο που φαίνεται μέχρι στιγμής είναι ότι σχεδιάστηκε για ανθρώπους που έχουν λυμένο το ζήτημα της φόρτισης. Ειδικά δε για τα ακριβότερα ηλεκτροκίνητα, σχεδιάστηκαν για ανθρώπους με 2-3 άλλα ιχ στο γκαράζ τους, και λυμένα τα όποια θέματα χρηματοδότησης.
Είναι αστείο αυτή τη στιγμή κάποιος που δεν έχει τρόπο ιδιωτικής φόρτισης να στραφεί προς την ηλεκτροκίνησηΔηλαδή οι μεσήλικες, για να μην πούμε οι συνταξιούχοι που εξαργυρώνουν αποταμιεύσεις δεκαετιών, (ή οι κληρονόμοι που λέει ο Λαπ) πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, και γι αυτούς ακριβώς τους λόγους που περιγράφονται αναφέρω πως αφορά κυρίως σε μεγαλύτερες ηλικίες.
Σίγουρα δεν αφορά τους νέους/νέες/νέα που τελείωσαν τη βασική εκπαίδευση και βγήκαν για τη πρώτη δουλειά και τη πρώτη γκαρσονιέρα μετά το παιδικό δωμάτιο, ούτε τους πτυχιούχους υψηλών προσόντων που κάνουν τα πρώτα επαγγελματικά βήματα κοντά στα 30, και στο εξωτερικό ξεκινάνε να αποπληρώνουν τα φοιτητικά δάνεια (εκτός αν στην Ελλάδα, οι εταιρείες εργοδότες τους δίνουν και εταιρικο Τέσλα με τον πρώτο μισθό).Αυτά που γράφει ο Λαπ, λόγια των οικολογούντων χίπηδων νεοφιλελεύθερων, είναι πολύ όμορφα, σαν τα πουλοβεράκια στα δέντρα, αλλά εφόσον δεν μπορεί να τα ποσοτικοποιήσει, είναι πιο γραφικά κι απ τη Τζάστενη... ότι αγοράζοντας σήμερα μπαταριοκινητο, όχι μόνο προστατευεις τους κατοίκους του Παλαμά Καρδίτσης και τους πιγκουίνους της Ανταρκτικής αλλά ταίζεις και τα παιδάκια που πεινάνε στην Αιθιοπία, λύνεις τα πολιτικά προβλήματα στη Λιβύη κλπ.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και ένα reality check :
*H Hertz αποφάσισε να γυρίσει την πλάτη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς ανακοίνωσε την απόφασή της να πουλήσει το ένα τρίτο του ηλεκτρικού στόλου της, δηλαδή περίπου 20.000 αυτοκίνητα. Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τα έσοδα αυτά για να αγοράσει περισσότερα βενζινοκίνητα οχήματα.
Η συντήρησή τους μπορεί να κοστίζει λιγότερα, αλλά η επιδιόρθωση ζημιών είναι ακριβότερη και η αξία μεταπώλησης των αυτοκινήτων μειώνεται περισσότερο, όπως αναφέρει το CNN.
Οι εργασίες σε τρακαρίσματα και ζημιές σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να κοστίζουν ακόμα και τα διπλά σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, είπε ο CEO της Hertz, Stephen Scherr, μιλώντας πρόσφατα σε αναλυτές.*
η πωληση αυτων των οχηματων εχει περισσοτερο να κανει με τις λαθος προβλεψεις της hertz και λιγοτερο με την ηλεκτροκινηση. Εκτος απο το κοστος/χρονο επισκευης, σε σχεση με θερμικα, μην ξεχναμε οτι τους "εσκισε" τα balance sheets ο musk ριχνοντας την τιμη των αυτοκινητων του στις αρχες του 2023, δημιουργοντας προβλημα στον ισολογισμο τους.
Τελος, δεν ξερω ποσο ανετα μπορει να μιλαει κανεις για "πισωγυρισμα" οταν το νο1 μοντελο σε πωλησης παγκοσμιως, ειναι ηλεκτρικο -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σκοπός είναι ένας, να κερδίσει η ιδεολογία και θρησκεία μας.
Ρε συ. Έκθεση πανελληνίων πόσο είχες γράψει;
Δε βαριέσαι τόσο γράψιμο; -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το νο1 μοντελο σε πωλησης παγκοσμιως, ειναι ηλεκτρικο
Αυτό είναι σίγουρο ;
Δεν το αμφισβητώ, ΜΑΚΑΡΙ, αλλά ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα δείχνει την ακατανόμαστη... -
Περί θερμοκρασίας ενώ το -10 είναι καλό, το πάνω όριο των 45 βαθμών δε φαίνεται και τόσο καλό (για Ελλάδα)...
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης