-
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν αναφέρομαι στα ιδιωτικής χρήσης οχήματα, αλλά σε άλλα μεταφορικά μέσα που έχουν μεγάλες απαιτήσεις αποθήκευσης ενέργειας.
Το υδρογόνο παράγεται από το νερό.
Μαγικα βαρας παλαμακια και το νερο γινεται υδρογονο?
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το diesel σχεδόν σε όλες τις χώρες είναι φθηνοτερο. Δυστυχώς αυτό είναι η αλήθεια.
Ο λόγος που αποφασίστηκε αυτό είναι πως ο οριζόντια μειωμένος φόρος θα λειτουργήσει ως κίνητρο για επιλογή diesel οχημάτων που εκπέμπουν λιγότερο co2. Έλα όμως που ρυπαίνουν πολλαπλάσια.
Το ίδιο συμβαίνει και στα ηλεκτρικά όπου η επιδότηση ισούται με το ποσό του μειωμένου φόρου που απολαμβάνει ο οδηγός ενός diesel συγκριτικά με τη βενζίνη και αυτό υπολογίζεται ως πόσο από 100.000 έως 200.000 χλμ χρήσης.
Στα ev επειδή δεν τα φορτίζεις σε αντλίες ώστε να έχεις στην πηγή το κίνητρο του μειωμένου φόρου, αλλά από μια παροχή ρεύματος που μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε και να συνυπολογίζει και τις υπόλοιπες καταναλώσεις μαζί με αυτήν του αυτοκινήτου, σου τα δίνουν προκαταβολικά.
Μας έχετε πρήξει με την δήθεν στρεβλωση της αγοράς, όταν αυτό συμβαίνει παντού σε όλα τα diesel επί 20 έτη.Για αλλη μια φορα λες ανακριβειες. Οχι, το diesel ΔΕΝ ειναι σχεδον σε ολες τις χωρες της Ευρωπης φθηνοτερο, για την ακριβεια στις περισσοτερες ειναι ειτε ακριβοτερο ειτε φτηνοτερο 4-5 σεντς, οχι 15 οπως εδω. Μ'εναν πολυ γρηγορο ελεγχο που εκανα αναφερω ενδεικτικες σημερινες τιμες σε ορισμενες ευρωπαικες χωρες, πρωτα ειναι η αμολυβδη και μετα το diesel:
Αυστρια 1,46 και 1,58
Βελγιο 1,60 και 1,74
Φινλανδια 1,84 και 1,94
Γερμανια 1,70 και 1,68
Ιταλια 1,76 και 1,72
Ισπανια 1,52 και 1,48
Ιρλανδια 1,70 και 1,70
Γαλλια 1,75 και 1,73
Ελλαδισταν 1,81 και 1,66Οπως βλεπεις λοιπον στις σοβαρες ευρωπαικες χωρες το diesel ειναι ή φτηνοτερο ή ελαχιστα ακριβοτερο παντως τα καραγκιοζιλικια που υπαρχουν εδω δεν τα βλεπεις αλλου. Και στον τομεα αυτο μιας και γενικα εδω ειναι το θεατρο του παραλογου.
Οποτε καμια στρεβλωση δεν συμβαινει παντου εδω και 20 χρονια ως προς το diesel παρα μονο στη χωρα μας αρα και παλι παπατζες γραφεις προκειμενου να δικαιολογησεις την ασυλληπτη στρεβλωση προς οφελος της ηλεκτροκινησης.Ρε συ μιλάς για στρέβλωση και παπατζες και γράφεις για άλλη μια φορά ανακρίβειες.
Δεν έχεις βαρεθεί να γράφεις ανυπόστατα πράγματα και να κάνεις κακές αναλύσεις;
Η μία χαζομάρα με τα την άλλη είναι όλα τα ποστ σου.
Μάθε λοιπόν πως στον δικό μας τον πλανήτη, μακρυά από αυτόν που ζεις εσύ, η λιανική τιμή δεν είναι πάντοτε δείκτης για να εξάγεις συμπέρασμα της φορολογικής επιβάρυνσης. Είναι απλά μια ένδειξη. Η λιανική τιμή την περίοδο που την εξετάζεις επηρεάζεται από πληθώρα παραγόντων που ενδεχομένως να είναι και άσχετοι με την φορολόγηση
https://taxfoundation.org/data/all/eu/gas-taxes-in-europe-2023/
Έτσι λοιπον η διαφορά στον φόρο επί τη κατανάλωση ενός diesel οχήματος σημαίνει μικρότερη συνολική φορολογική επιβάρυνση.
Εγραψες οτι σε ολη την Ευρωπη το diesel ειναι ακριβοτερο.
Σου απεδειξα με απλα στοιχεια οτι ειτε ειναι φθηνοτερο ειτε ιδια τιμη με την αμολυβδη. Εισαι ο ορισμος της μπουρδολογιας και της ανακριβειας κι ακομα κι οταν με ξεκαθαρα στοιχεια αποδεικνυεται οτι λες αρλουμπες δεν εχεις την νοημοσυνη να το παραδεχτεις αλλα συνεχιζεις να κανεις τη νυχτα μερα. Χασιμο χρονου οποιαδηποτε αλλη συζητηση μαζι σου. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
μαλιστα. δηλαδη, για να καταλαβω καλα, δεν γουσταρουμε τεσλα επειδη εχουν κακη σχεδιαση και χαλια ποιοτητα. Μια εταιρεια που φτιαχνει αμαξια δεκα χρονια. Αλλα ειμαστε σιγουροι οτι η xiaomi που τωρα βγαζει εμπορικα τα πρωτα της μοντελα, θα τα εχει κανει ολα τελεια. Εκτος αν πιστευετε οτι θα τα μοιραζουν στα σουπερμαρκετ παρεα με 2 εξαδες κοακολες
Tα 10 χρονια για παραγωγη αυτοκινητων ειναι ισον με μηδεν καταρχας αν αναλογιστει κανεις οτι ολες οι σοβαρες αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν ιστορια τουλαχιστον 60 ετων.
Κατα δευτερον ναι το οτι τα τεσλα ειναι τραγελαφικα μεσα εξω ειναι αλλο ενα βασικο αρνητικο τους, ιδιως απο μια εταιρεια με τετοια κεφαλαια και κερδη κι ακομα περισσοτερο οταν μια κινεζικη εταιρεια φτιαχνει κατι αρκετα πιο καλαισθητο με κορυφαιους σχεδιαστες απο πισω.
Τριτο και σημαντικοτερο, για το xiaomi γραφεται οτι με 15 λεπτα φορτισης εχει αυτονομια 500χλμ και συνολικη 800 χλμ. Υπαρχει κανα τεσλα που φορτιζει εστω και στη μιση ταχυτητα και δεν το ξερουμε?Δεν ξερω αν ισχυουν ολα αυτα αλλα αν οντως ισχυουν (κραταω μικρο καλαθι για ταχυτητα φορτισης κι αυτονομια) τοτε ναι το συγκεκριμενο κανει τα αντιστοιχα τεσλα να μοιαζουν ανεκδοτα μπροστα του.
Παντως στον τομεα των κινητων η xiaomi οντως εφτιαχνε μοντελα που με μιση τιμη ξεφτιλιζαν τα iphones παντου. Τωρα βεβαια κι αυτης οι τιμες εχουν ξεφυγει. Μενει να δουμε αν μπορει να κανει κατι αντιστοιχο και στην αυτοκινηση που ειναι εντελως διαφορετικος τομεας. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τριτο και σημαντικοτερο, για το xiaomi γραφεται οτι με 15 λεπτα φορτισης εχει αυτονομια 500χλμ και συνολικη 800 χλμ. Υπαρχει κανα τεσλα που φορτιζει εστω και στη μιση ταχυτητα και δεν το ξερουμε?
Αν δεν το δω δεν το πιστεύω γιατί παίζει πολύ παπάτζα από τους κινέζους.
Παντως στον τομεα των κινητων η xiaomi οντως εφτιαχνε μοντελα που με μιση τιμη ξεφτιλιζαν τα iphones παντου. Τωρα βεβαια κι αυτης οι τιμες εχουν ξεφυγει. Μενει να δουμε αν μπορει να κανει κατι αντιστοιχο και στην αυτοκινηση που ειναι εντελως διαφορετικος τομεας.
η μέρα με την νύχτα η εμπειρία χρήσης ενός iphone με ένα μιαομι....
-
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν αναφέρομαι στα ιδιωτικής χρήσης οχήματα, αλλά σε άλλα μεταφορικά μέσα που έχουν μεγάλες απαιτήσεις αποθήκευσης ενέργειας.
Το υδρογόνο παράγεται από το νερό.
Μαγικα βαρας παλαμακια και το νερο γινεται υδρογονο?
Με ηλεκτρόλυση.
Στην άνοδο έχεις δύο μόρια νερού και εξάγεται οξυγόνο: 2H2O → O2 + (4H+4e-)
Στην κάθοδο παράγονται δύο μόρια υδρογόνου: 4H+4e- → 2H2 -
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τριτο και σημαντικοτερο, για το xiaomi γραφεται οτι με 15 λεπτα φορτισης εχει αυτονομια 500χλμ και συνολικη 800 χλμ. Υπαρχει κανα τεσλα που φορτιζει εστω και στη μιση ταχυτητα και δεν το ξερουμε?
Αν δεν το δω δεν το πιστεύω γιατί παίζει πολύ παπάτζα από τους κινέζους.
Παντως στον τομεα των κινητων η xiaomi οντως εφτιαχνε μοντελα που με μιση τιμη ξεφτιλιζαν τα iphones παντου. Τωρα βεβαια κι αυτης οι τιμες εχουν ξεφυγει. Μενει να δουμε αν μπορει να κανει κατι αντιστοιχο και στην αυτοκινηση που ειναι εντελως διαφορετικος τομεας.
η μέρα με την νύχτα η εμπειρία χρήσης ενός iphone με ένα μιαομι....
Οντως. Ενα iphone pro max 15 (τωρινη ναυαρχιδα) δεν εχει καν τις δυνατοτητες μιας ναυαρχιδας xiaomi 3ετιας (πχ mi11 ultra). Απλα απ'το πολυ σανο οι μηλοκατοχοι δινουν 1500αρια για να μην εχουν καν 4κ οθονη, fingerprint και 1002 ακομα που εχει καθε σοβαρη ναυαρχιδα android και νομιζουν οτι εχουν και κατι σπουδαιο.
Τουλαχιστον οι τεσλοκατοχοι, οι ετεροι που εχουν αναγαγει σε ιδεολογια τα αντικειμενα τους, δινουν λογικα χρηματα, δεν αγοραζουν nissan με τιμη porsche. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τριτο και σημαντικοτερο, για το xiaomi γραφεται οτι με 15 λεπτα φορτισης εχει αυτονομια 500χλμ και συνολικη 800 χλμ. Υπαρχει κανα τεσλα που φορτιζει εστω και στη μιση ταχυτητα και δεν το ξερουμε?
Αν δεν το δω δεν το πιστεύω γιατί παίζει πολύ παπάτζα από τους κινέζους.
Παντως στον τομεα των κινητων η xiaomi οντως εφτιαχνε μοντελα που με μιση τιμη ξεφτιλιζαν τα iphones παντου. Τωρα βεβαια κι αυτης οι τιμες εχουν ξεφυγει. Μενει να δουμε αν μπορει να κανει κατι αντιστοιχο και στην αυτοκινηση που ειναι εντελως διαφορετικος τομεας.
η μέρα με την νύχτα η εμπειρία χρήσης ενός iphone με ένα μιαομι....
Οντως. Ενα iphone pro max 15 (τωρινη ναυαρχιδα) δεν εχει καν τις δυνατοτητες μιας ναυαρχιδας xiaomi 3ετιας (πχ mi11 ultra). Απλα απ'το πολυ σανο οι μηλοκατοχοι δινουν 1500αρια για να μην εχουν καν 4κ οθονη, fingerprint και 1002 ακομα που εχει καθε σοβαρη ναυαρχιδα android και νομιζουν οτι εχουν και κατι σπουδαιο.
Τουλαχιστον οι τεσλοκατοχοι, οι ετεροι που εχουν αναγαγει σε ιδεολογια τα αντικειμενα τους, δινουν λογικα χρηματα, δεν αγοραζουν nissan με τιμη porsche.Η xiaomi φτιαχνει κινητα εδω και πολλα χρονια, αλλα χρειαστηκε να φτασουμε στα τελευταια 3-4 για να ειναι ποιοτικα. ΑΥΤΟ ειναι που προσπαθω να εξηγησω οτι καθιστα επιφοβη την πρωτη προσπαθεια σε εναν νεο χωρο, οπως αυτο της αυτοκινησης, απο οποιασδηποτε εταιρεια. Οσο και αν ειναι επιτυχημενη σε αλλους τομεις. Για να σε προλαβω μαλιστα, ουτε αυτοκινητο κατασκευασμενο απο την apple θα εμπιστευομουν, μιας και ειχε παιξει δυνατα και αυτο το σεναριο καποια στιγμη πριν μερικα χρονια.
-
Αναθεμα κι αν ξερουν οι μισοι εδω μεσα ποση ενεργεια χρειαζεται στην ηλεκτρολυση για να σπασουν οι πανισχυροι δεσμοι του νερου.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το diesel σχεδόν σε όλες τις χώρες είναι φθηνοτερο. Δυστυχώς αυτό είναι η αλήθεια.
Ο λόγος που αποφασίστηκε αυτό είναι πως ο οριζόντια μειωμένος φόρος θα λειτουργήσει ως κίνητρο για επιλογή diesel οχημάτων που εκπέμπουν λιγότερο co2. Έλα όμως που ρυπαίνουν πολλαπλάσια.
Το ίδιο συμβαίνει και στα ηλεκτρικά όπου η επιδότηση ισούται με το ποσό του μειωμένου φόρου που απολαμβάνει ο οδηγός ενός diesel συγκριτικά με τη βενζίνη και αυτό υπολογίζεται ως πόσο από 100.000 έως 200.000 χλμ χρήσης.
Στα ev επειδή δεν τα φορτίζεις σε αντλίες ώστε να έχεις στην πηγή το κίνητρο του μειωμένου φόρου, αλλά από μια παροχή ρεύματος που μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε και να συνυπολογίζει και τις υπόλοιπες καταναλώσεις μαζί με αυτήν του αυτοκινήτου, σου τα δίνουν προκαταβολικά.
Μας έχετε πρήξει με την δήθεν στρεβλωση της αγοράς, όταν αυτό συμβαίνει παντού σε όλα τα diesel επί 20 έτη.Για αλλη μια φορα λες ανακριβειες. Οχι, το diesel ΔΕΝ ειναι σχεδον σε ολες τις χωρες της Ευρωπης φθηνοτερο, για την ακριβεια στις περισσοτερες ειναι ειτε ακριβοτερο ειτε φτηνοτερο 4-5 σεντς, οχι 15 οπως εδω. Μ'εναν πολυ γρηγορο ελεγχο που εκανα αναφερω ενδεικτικες σημερινες τιμες σε ορισμενες ευρωπαικες χωρες, πρωτα ειναι η αμολυβδη και μετα το diesel:
Αυστρια 1,46 και 1,58
Βελγιο 1,60 και 1,74
Φινλανδια 1,84 και 1,94
Γερμανια 1,70 και 1,68
Ιταλια 1,76 και 1,72
Ισπανια 1,52 και 1,48
Ιρλανδια 1,70 και 1,70
Γαλλια 1,75 και 1,73
Ελλαδισταν 1,81 και 1,66Οπως βλεπεις λοιπον στις σοβαρες ευρωπαικες χωρες το diesel ειναι ή φτηνοτερο ή ελαχιστα ακριβοτερο παντως τα καραγκιοζιλικια που υπαρχουν εδω δεν τα βλεπεις αλλου. Και στον τομεα αυτο μιας και γενικα εδω ειναι το θεατρο του παραλογου.
Οποτε καμια στρεβλωση δεν συμβαινει παντου εδω και 20 χρονια ως προς το diesel παρα μονο στη χωρα μας αρα και παλι παπατζες γραφεις προκειμενου να δικαιολογησεις την ασυλληπτη στρεβλωση προς οφελος της ηλεκτροκινησης.Ρε συ μιλάς για στρέβλωση και παπατζες και γράφεις για άλλη μια φορά ανακρίβειες.
Δεν έχεις βαρεθεί να γράφεις ανυπόστατα πράγματα και να κάνεις κακές αναλύσεις;
Η μία χαζομάρα με τα την άλλη είναι όλα τα ποστ σου.
Μάθε λοιπόν πως στον δικό μας τον πλανήτη, μακρυά από αυτόν που ζεις εσύ, η λιανική τιμή δεν είναι πάντοτε δείκτης για να εξάγεις συμπέρασμα της φορολογικής επιβάρυνσης. Είναι απλά μια ένδειξη. Η λιανική τιμή την περίοδο που την εξετάζεις επηρεάζεται από πληθώρα παραγόντων που ενδεχομένως να είναι και άσχετοι με την φορολόγηση
https://taxfoundation.org/data/all/eu/gas-taxes-in-europe-2023/
Έτσι λοιπον η διαφορά στον φόρο επί τη κατανάλωση ενός diesel οχήματος σημαίνει μικρότερη συνολική φορολογική επιβάρυνση.
Εγραψες οτι σε ολη την Ευρωπη το diesel ειναι ακριβοτερο.
Όχι, έγραψα αυτό.
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το diesel σχεδόν σε όλες τις χώρες είναι φθηνοτερο. Δυστυχώς αυτό είναι η αλήθεια.
Όταν θες να συγκρίνεις τιμές λιανικής θα μιλάς κατά μέσο όρο ανά έτος για να εξάγεις πιο ασφαλές συμπέρασμα, μειώνοντας τις αβεβαιότητες και την εποχικότητα των μετρήσεων
Σου απεδειξα με απλα στοιχεια οτι ειτε ειναι φθηνοτερο ειτε ιδια τιμη με την αμολυβδη.
Όχι σε όλες τις χώρες, ενώ γενικώς δεν μπορείς να εστιάσεις στο θέμα της κουβέντας που κάνουμε. Εμείς μιλάμε για την φορολογική επιβάρυνση (σου παρέθεσα δύο πηγές για το θέμα αυτό) και εσύ μιλάς για τιμές λιανικής χωρίς να εξετάζεις τίποτα περαιτέρω. Άλλη μια φορά μπερδεύεις έννοιες και καταστάσεις, και στο τέλος εξάγεις ένα λανθασμένο συμπέρασμα για το θέμα που τέθηκε προς αξιολόγηση το οποίο είναι η φορολόγηση.
Λοιπόν, σύμφωνα με μελέτες και προϋπολογισμούς για το 2023, μέχρι να βγουν τα στοιχεία μένουμε με τις προβλέψεις, υπολογίζουν πως η παραγωγή ενέργειας στην Ευρώπη θα μειώσει τη χρήση του φυσικού αερίου κατά 10-15% και θα αυξήσουν την χρήση ορυκτών καυσίμων κατά 20%. Αυτό θα οδηγήσει σε μια αλλαγή της τιμής λιανικής του diesel μιας και το diesel χρησιμοποιείται για την παραγωγή ενέργειας και όχι η βενζίνη. Πόσο μάλλον στην περίοδο που εξετάζεις, η οποία είναι ο χειμώνας και απαιτείται μεγάλη παραγωγή ενέργειας για τη θέρμανση ενώ οι ΑΠΕ δεν λειτουργούν στο 100%τους.
Εισαι ο ορισμος της μπουρδολογιας και της ανακριβειας κι ακομα κι οταν με ξεκαθαρα στοιχεια αποδεικνυεται οτι λες αρλουμπες δεν εχεις την νοημοσυνη να το παραδεχτεις αλλα συνεχιζεις να κανεις τη νυχτα μερα. Χασιμο χρονου οποιαδηποτε αλλη συζητηση μαζι σου.
Συγχωρα με, αλλά εκτίθεσαι συνεχώς. Μάζεψε τον εαυτό σου διότι θα γίνεις ανέκδοτο.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
εγώ θα πω ότι στα χαρτια φαίνεται ΠΟΛΥ καλύτερο από το ΤΕΣΛΑ και πολύ ομορφότερο
Στα χαρτια
τωρα από εκεί και πέρα αναμένουμε να δουμε και στην πράξη. Ειναι ενδιαφέρον ακόμα και να μην έρθει εδω
Και ακόμα πιο ενδιαφέρον θα είναι οι μικρότερες εκδόσεις του
Στα χαρτιά το Chaos του Σπυρέτου του Πανόπουλου είναι ακόμα καλύτερο !
-
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν αναφέρομαι στα ιδιωτικής χρήσης οχήματα, αλλά σε άλλα μεταφορικά μέσα που έχουν μεγάλες απαιτήσεις αποθήκευσης ενέργειας.
Το υδρογόνο παράγεται από το νερό.
Μαγικα βαρας παλαμακια και το νερο γινεται υδρογονο?
Με ηλεκτρόλυση.
Στην άνοδο έχεις δύο μόρια νερού και εξάγεται οξυγόνο: 2H2O → O2 + (4H+4e-)
Στην κάθοδο παράγονται δύο μόρια υδρογόνου: 4H+4e- → 2H2Το ρευμα για την ηλεκτρολυση που θα το βρεις?
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
εγώ θα πω ότι στα χαρτια φαίνεται ΠΟΛΥ καλύτερο από το ΤΕΣΛΑ και πολύ ομορφότερο
Στα χαρτια
τωρα από εκεί και πέρα αναμένουμε να δουμε και στην πράξη. Ειναι ενδιαφέρον ακόμα και να μην έρθει εδω
Και ακόμα πιο ενδιαφέρον θα είναι οι μικρότερες εκδόσεις του
Στα χαρτιά το Chaos του Σπυρέτου του Πανόπουλου είναι ακόμα καλύτερο !
καλα ναι σίγουρα
αλλά νομίζω η XIAOMI είναι λιγακι πιο πιθανο να κάνει πράξη κάτι από τον κυριούλη του CHAOS
-
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν αναφέρομαι στα ιδιωτικής χρήσης οχήματα, αλλά σε άλλα μεταφορικά μέσα που έχουν μεγάλες απαιτήσεις αποθήκευσης ενέργειας.
Το υδρογόνο παράγεται από το νερό.
Μαγικα βαρας παλαμακια και το νερο γινεται υδρογονο?
Με ηλεκτρόλυση.
Στην άνοδο έχεις δύο μόρια νερού και εξάγεται οξυγόνο: 2H2O → O2 + (4H+4e-)
Στην κάθοδο παράγονται δύο μόρια υδρογόνου: 4H+4e- → 2H2Το ρευμα για την ηλεκτρολυση που θα το βρεις?
Μόνο από ΑΠΕ. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Διότι έχεις απώλειες.
-
Καλησπέρα,
να παραθέσω την "κακή" εμπειρία μου με φόρτιση σε Protergia, πλέον Charge Spot στον Αλυμυρό- κάθοδος από Θεσσαλονίκή
- έχουν μπει νέοι σταθμοί και από τις δύο μεριές , αρκετά καλαίσθητοι θα έλεγα
- η τιμή φόρτισης παραμένει ανεξήγητα υψηλή 0,62, όταν τα Elpe Future με τη μείωση στο ΦΠΑ στο 6% την έριξαν στο 0.50 (σημαντική διαφορά)
- για λόγο που δεν γνωρίζω, η εφαρμογή πλεόν protergia charge καταργήθηκε και έχουν περάσει όλα στο charge spot της Watt & Wolt που εξαγοράστηκε από Protergia, κάποιος θα περίμενε να γίνει το ανάποδο
- η κάρτα RFID παρόλο που την πρόσθεσα στην εφαρμογή (δικιά μου και οχι αυτή που μου είχαν δώσει από την Watt & Wolt), δεν αναγνωρίστηκε με κανένα μήνυμα-ούτε πχ η κάρτα δεν αναγνωρίζεται κτλ
- στα θετικά να βάλω οτι υπάρχουν πλεόν 2 DC, στα αρνητικά να πω οτι δεν έπιασα ταχύτητα πανω από 22KW -tragic πραγματικα
- το καλύτερο το αφησα για το τέλος. Η φόρτιση με το Stop charging από εφαρμογή IOS δεν σταμάταγε, η πολύ ευγενική κυρία από την γραμμή εξυπηρέτησης μου είπε να δοκιμάσει με android, αλλά πάλι τα ίδια. Μου είπαν οτι θα με καλέσουν πίσω, ακόμα περίμένω...τραγικοί πραγματικά. Βέβαια φθαίω και εγώ που δεν γνωρίζω πως να σταματήσω την φόρτιση μέσα από το αυτοκίνητο, αλλά αυτό ειναι μία άλλη κουβέντα, με συνέπεια να περιμένω + 1 ώρα ώστε να πάει η φόρτιση στο 100% και να σταματήσει. πάντως παρόλο την ευγένια του προσωπικού, θα έλεγα οτι η παρεχόμενη υπηρεσία από άποψη εξυπηρέτησης ειναι πολύ κάτω του μετρίου, σχεδόν ανύπαρκτη, μοιάζουν οι τηλεφωνητές να μην γνωρίζουν το αντικείμενο, και απλα εξυπηρετούν κόσμο με δύο τρεις βασικές γνώσεις.
Θα έλεγα οτι η αναβάθμιση των φορτιστών έγινε πολύ πρόχειρα και έχει ακόμα να περάσει αρκετά στάδια ωρίμανσης, Επιμένω ότι η καλύτερη εμπειρία μέχρι στιγμής ειναι η φόρτιση σε ELPE Future Που δεν μου έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα και ειναι και οικονομικότατο. Εξαιρώ την ΔΕΗ blue καθώς δεν την έχω χρησιμιποιήσει με DC σε ταξίδι καθώς δεν έχει πάνω σε εθνικές οδούς. Στην Νίκαια οι φορτιστές της Protergia δεν αντικαταστάθηκαν και φόρτισα κανονικά.
-
Δεν καταλαβαίνω το μένος κάποιων έναντι τεχνολογιών, οι οποίες μπορεί να είναι σε νηπιακό στάδιο, όπως αυτή της χρήσης του υδρογόνου ως μέσο αποθήκευσης ενέργειας. Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά και ίσως δεν τα έχετε αντιληφθεί. Το πρώτο είναι το μέγεθος της ενέργειας που μπορεί να αποθηκευτεί σε συνδυασμό με την ταχύτητα πλήρωσης όταν το καύσιμο εξαντληθεί. Το δεύτερο είναι η δυνατότητα αποθήκευσης της ενέργειας σε χημική μορφή για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς απώλειες.
Δίνω και αντίστοιχα παραδείγματα εφαρμογών, ένα υπερωκεάνιο θα ήταν αδύνατο με την υπάρχουσα τεχνολογία να κινηθεί μέσω μπαταριών, με αποθήκευση υδρογόνου όμως μπορεί και μεγάλες αποστάσεις να διανύσει και να ανεφοδιαστεί σε μικρό χρονικό διάστημα.
Μια εξοχική κατοικία που έχει μια μικρή εγκατάσταση ΑΠΕ, έστω φβ στην στέγη, αν είναι off grid πολύ σύντομα θα γεμίσει τις δύο τρεις tesla μπαταρίες, αν το αποθηκευτικό μέσο είναι το υδρογόνο, μπορεί να λειτουργεί για μήνες και να αποθηκεύει την παραγόμενη ενέργεια.
Στα γιώτα χι τα παραπάνω δεν έχουν νόημα καθώς οι μπαταρίες μπορούν να καλύψουν επαρκώς την ζητούμενη αυτονομία/επαναφόρτιση, όμως σε άλλες εφαρμογές οι μπαταρίες δεν επαρκούν. -
Πώς έβαλες 12 kWh σε 20 λεπτά αν η μέγιστη ισχύς ήταν 22 kW;
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πώς έβαλες 12 kWh σε 20 λεπτά αν η μέγιστη ισχύς ήταν 22 kW;
Σωστή ερώτηση, ίσως να έδωσε λίγο περισσότερο στην αρχή? δεν τον γνωρίζω, πάντως ήμουν στο 70% της μπαταρίας, το αυτοκίνητο μπορούσε να πάρει περισσότερο , από το 80% και πάνω πέφτει ο ρυθμός φόρτισης. Όσες φορές το κοίταξα πάντως, στην εφαρμογή δεν είδα πάνω από 22.5.
-
Γιατί βγαίνει μ.ο ισχύος ~36 kW για να βγουν τα νούμερα.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί βγαίνει μ.ο ισχύος ~36 kW για να βγουν τα νούμερα.
Οκ, συμφωνούμε, αλλά και πάλι δεν ακούμπησα καν τα 50. Στον Σύριο φόρτισα (τζαμπέ) με 75KW
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν αναφέρομαι στα ιδιωτικής χρήσης οχήματα, αλλά σε άλλα μεταφορικά μέσα που έχουν μεγάλες απαιτήσεις αποθήκευσης ενέργειας.
Το υδρογόνο παράγεται από το νερό.
Μαγικα βαρας παλαμακια και το νερο γινεται υδρογονο?
Με ηλεκτρόλυση.
Στην άνοδο έχεις δύο μόρια νερού και εξάγεται οξυγόνο: 2H2O → O2 + (4H+4e-)
Στην κάθοδο παράγονται δύο μόρια υδρογόνου: 4H+4e- → 2H2Το ρευμα για την ηλεκτρολυση που θα το βρεις?
Μόνο από ΑΠΕ. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Διότι έχεις απώλειες.
Ε τοτε γιατι να μην σκιπαρουμε το βημα του υδρογονου και να παμε κατ ευθειαν σε ηλεκτροκινητηρες?
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης