-
Προς το παρόν το πρόγραμμα όπως λέγαμε πολλές φορές θα συνεχίσει και το επόμενο έτος.
https://www.carandmotor.gr/nea/ti-tha-ginei-me-kinoymai-ilektrika-3
-
Α ρε Λαπ, χάθηκε και η χρυσή ευκαιρία των μαηλντ χάημπριντ να αντικαταστήσουν τα βρωμερά ντίζελ.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το diesel σχεδόν σε όλες τις χώρες είναι φθηνοτερο. Δυστυχώς αυτό είναι η αλήθεια.
Ο λόγος που αποφασίστηκε αυτό είναι πως ο οριζόντια μειωμένος φόρος θα λειτουργήσει ως κίνητρο για επιλογή diesel οχημάτων που εκπέμπουν λιγότερο co2. Έλα όμως που ρυπαίνουν πολλαπλάσια.
Το ίδιο συμβαίνει και στα ηλεκτρικά όπου η επιδότηση ισούται με το ποσό του μειωμένου φόρου που απολαμβάνει ο οδηγός ενός diesel συγκριτικά με τη βενζίνη και αυτό υπολογίζεται ως πόσο από 100.000 έως 200.000 χλμ χρήσης.
Στα ev επειδή δεν τα φορτίζεις σε αντλίες ώστε να έχεις στην πηγή το κίνητρο του μειωμένου φόρου, αλλά από μια παροχή ρεύματος που μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε και να συνυπολογίζει και τις υπόλοιπες καταναλώσεις μαζί με αυτήν του αυτοκινήτου, σου τα δίνουν προκαταβολικά.
Μας έχετε πρήξει με την δήθεν στρεβλωση της αγοράς, όταν αυτό συμβαίνει παντού σε όλα τα diesel επί 20 έτη.https://www.cargopedia.net/europe-fuel-prices
Δεν ισχυει αυτο που λες. Κατα κυριο λογο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και κατα δευτερο σε σχεδον ιδια τιμη
Το ποιος πρηζει το αφηνω ασχολιαστο
-
-
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το diesel σχεδόν σε όλες τις χώρες είναι φθηνοτερο. Δυστυχώς αυτό είναι η αλήθεια.
Ο λόγος που αποφασίστηκε αυτό είναι πως ο οριζόντια μειωμένος φόρος θα λειτουργήσει ως κίνητρο για επιλογή diesel οχημάτων που εκπέμπουν λιγότερο co2. Έλα όμως που ρυπαίνουν πολλαπλάσια.
Το ίδιο συμβαίνει και στα ηλεκτρικά όπου η επιδότηση ισούται με το ποσό του μειωμένου φόρου που απολαμβάνει ο οδηγός ενός diesel συγκριτικά με τη βενζίνη και αυτό υπολογίζεται ως πόσο από 100.000 έως 200.000 χλμ χρήσης.
Στα ev επειδή δεν τα φορτίζεις σε αντλίες ώστε να έχεις στην πηγή το κίνητρο του μειωμένου φόρου, αλλά από μια παροχή ρεύματος που μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε και να συνυπολογίζει και τις υπόλοιπες καταναλώσεις μαζί με αυτήν του αυτοκινήτου, σου τα δίνουν προκαταβολικά.
Μας έχετε πρήξει με την δήθεν στρεβλωση της αγοράς, όταν αυτό συμβαίνει παντού σε όλα τα diesel επί 20 έτη.https://www.cargopedia.net/europe-fuel-prices
Δεν ισχυει αυτο που λες. Κατα κυριο λογο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και κατα δευτερο σε σχεδον ιδια τιμη
Το ποιος πρηζει το αφηνω ασχολιαστο
Φυσικά και ισχύει.
Απλώς εσύ νομίζεις ότι το γνωρίζεις.
Εδώ ειναι ο μέσος όρος επιβάρυνσης των καυσίμων.
Σε κάποιες χώρες η επιβάρυνση είναι υψηλότερη σε κάποιες χαμηλότερος. Σε κάθε περίπτωση η μέση επιβάρυνση είναι μικρότερη, κάτι που ξεκίνησε ως πολιτικη ήδη από τη δεκαετία του 90https://taxation-customs.ec.europa.eu/taxation-1/excise-duties/excise-duty-energy_en
Εσύ βάζεις τιμές λιανικής, κάτι που είναι λάθος διότι δεν εξετάζει δεκάδες παράγοντες που επηρεάζουν την τιμή της λιανικής όπως ανακγη για θέρμανση, ανάγκη για μετακινήσεις μέσω διακοπών, αυξημένη ζήτηση της αγοράς που σημαίνει αυξημένα μεταφορικά. Κτλ.
Τέλος ναι μας έχετε πρήξει με την μιζέρια σας, και την καταδτροφολογια. Υπάρχει σχετικό νήμα να τα λέτε εκεί.
-
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το diesel σχεδόν σε όλες τις χώρες είναι φθηνοτερο. Δυστυχώς αυτό είναι η αλήθεια.
Ο λόγος που αποφασίστηκε αυτό είναι πως ο οριζόντια μειωμένος φόρος θα λειτουργήσει ως κίνητρο για επιλογή diesel οχημάτων που εκπέμπουν λιγότερο co2. Έλα όμως που ρυπαίνουν πολλαπλάσια.
Το ίδιο συμβαίνει και στα ηλεκτρικά όπου η επιδότηση ισούται με το ποσό του μειωμένου φόρου που απολαμβάνει ο οδηγός ενός diesel συγκριτικά με τη βενζίνη και αυτό υπολογίζεται ως πόσο από 100.000 έως 200.000 χλμ χρήσης.
Στα ev επειδή δεν τα φορτίζεις σε αντλίες ώστε να έχεις στην πηγή το κίνητρο του μειωμένου φόρου, αλλά από μια παροχή ρεύματος που μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε και να συνυπολογίζει και τις υπόλοιπες καταναλώσεις μαζί με αυτήν του αυτοκινήτου, σου τα δίνουν προκαταβολικά.
Μας έχετε πρήξει με την δήθεν στρεβλωση της αγοράς, όταν αυτό συμβαίνει παντού σε όλα τα diesel επί 20 έτη.https://www.cargopedia.net/europe-fuel-prices
Δεν ισχυει αυτο που λες. Κατα κυριο λογο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και κατα δευτερο σε σχεδον ιδια τιμη
Το ποιος πρηζει το αφηνω ασχολιαστο
70 λεπτά στο λίτρο ο εφκ στην βενζίνη, 41 στο πετρέλαιο. Τι πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει στην Ελλάδα, να μειωθεί ο φόρος στην βενζίνη ή να ανέβει στο πετρέλαιο;
Επίσης, 3,7 δις € τα έσοδα του κράτους από τους φόρους στα καύσιμα.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το diesel σχεδόν σε όλες τις χώρες είναι φθηνοτερο. Δυστυχώς αυτό είναι η αλήθεια.
Ο λόγος που αποφασίστηκε αυτό είναι πως ο οριζόντια μειωμένος φόρος θα λειτουργήσει ως κίνητρο για επιλογή diesel οχημάτων που εκπέμπουν λιγότερο co2. Έλα όμως που ρυπαίνουν πολλαπλάσια.
Το ίδιο συμβαίνει και στα ηλεκτρικά όπου η επιδότηση ισούται με το ποσό του μειωμένου φόρου που απολαμβάνει ο οδηγός ενός diesel συγκριτικά με τη βενζίνη και αυτό υπολογίζεται ως πόσο από 100.000 έως 200.000 χλμ χρήσης.
Στα ev επειδή δεν τα φορτίζεις σε αντλίες ώστε να έχεις στην πηγή το κίνητρο του μειωμένου φόρου, αλλά από μια παροχή ρεύματος που μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε και να συνυπολογίζει και τις υπόλοιπες καταναλώσεις μαζί με αυτήν του αυτοκινήτου, σου τα δίνουν προκαταβολικά.
Μας έχετε πρήξει με την δήθεν στρεβλωση της αγοράς, όταν αυτό συμβαίνει παντού σε όλα τα diesel επί 20 έτη.Για αλλη μια φορα λες ανακριβειες. Οχι, το diesel ΔΕΝ ειναι σχεδον σε ολες τις χωρες της Ευρωπης φθηνοτερο, για την ακριβεια στις περισσοτερες ειναι ειτε ακριβοτερο ειτε φτηνοτερο 4-5 σεντς, οχι 15 οπως εδω. Μ'εναν πολυ γρηγορο ελεγχο που εκανα αναφερω ενδεικτικες σημερινες τιμες σε ορισμενες ευρωπαικες χωρες, πρωτα ειναι η αμολυβδη και μετα το diesel:
Αυστρια 1,46 και 1,58
Βελγιο 1,60 και 1,74
Φινλανδια 1,84 και 1,94
Γερμανια 1,70 και 1,68
Ιταλια 1,76 και 1,72
Ισπανια 1,52 και 1,48
Ιρλανδια 1,70 και 1,70
Γαλλια 1,75 και 1,73
Ελλαδισταν 1,81 και 1,66Οπως βλεπεις λοιπον στις σοβαρες ευρωπαικες χωρες το diesel ειναι ή φτηνοτερο ή ελαχιστα ακριβοτερο παντως τα καραγκιοζιλικια που υπαρχουν εδω δεν τα βλεπεις αλλου. Και στον τομεα αυτο μιας και γενικα εδω ειναι το θεατρο του παραλογου.
Οποτε καμια στρεβλωση δεν συμβαινει παντου εδω και 20 χρονια ως προς το diesel παρα μονο στη χωρα μας αρα και παλι παπατζες γραφεις προκειμενου να δικαιολογησεις την ασυλληπτη στρεβλωση προς οφελος της ηλεκτροκινησης. -
Το καινούργιο ev της Xiaomi το είδατε;
https://www.techgear.gr/xiaomi-su7-kai-su7-max-ayta-einai-ta-ilektrika-ochimata-tis-etaireias-36879Μακάρι να τα καταφέρει να κάνει πραγματικότητα τον στόχο που έβαλε.
Τον συμπαθώ πολύ τον Lei Jun , είναι ισως ο μοναδικός επιχειρηματίας στην ιστορία που έχει εφαρμόσει με επιτυχία το μοντέλο της χαμηλής κερδοφορίας προς όφελος του προιόντος και του καταναλωτή.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το diesel σχεδόν σε όλες τις χώρες είναι φθηνοτερο. Δυστυχώς αυτό είναι η αλήθεια.
Ο λόγος που αποφασίστηκε αυτό είναι πως ο οριζόντια μειωμένος φόρος θα λειτουργήσει ως κίνητρο για επιλογή diesel οχημάτων που εκπέμπουν λιγότερο co2. Έλα όμως που ρυπαίνουν πολλαπλάσια.
Το ίδιο συμβαίνει και στα ηλεκτρικά όπου η επιδότηση ισούται με το ποσό του μειωμένου φόρου που απολαμβάνει ο οδηγός ενός diesel συγκριτικά με τη βενζίνη και αυτό υπολογίζεται ως πόσο από 100.000 έως 200.000 χλμ χρήσης.
Στα ev επειδή δεν τα φορτίζεις σε αντλίες ώστε να έχεις στην πηγή το κίνητρο του μειωμένου φόρου, αλλά από μια παροχή ρεύματος που μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε και να συνυπολογίζει και τις υπόλοιπες καταναλώσεις μαζί με αυτήν του αυτοκινήτου, σου τα δίνουν προκαταβολικά.
Μας έχετε πρήξει με την δήθεν στρεβλωση της αγοράς, όταν αυτό συμβαίνει παντού σε όλα τα diesel επί 20 έτη.https://www.cargopedia.net/europe-fuel-prices
Δεν ισχυει αυτο που λες. Κατα κυριο λογο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και κατα δευτερο σε σχεδον ιδια τιμη
Το ποιος πρηζει το αφηνω ασχολιαστο
70 λεπτά στο λίτρο ο εφκ στην βενζίνη, 41 στο πετρέλαιο. Τι πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει στην Ελλάδα, να μειωθεί ο φόρος στην βενζίνη ή να ανέβει στο πετρέλαιο;
Επίσης, 3,7 δις € τα έσοδα του κράτους από τους φόρους στα καύσιμα.
Δεν μιλησα για Ελλαδα ομως. Εβαλα τις τιμες βενζινης και ντιζελ στην Ευρωπη οπου δεν ισχυει το αφηγημα οτι επιδοτειται το ενα περισοτερο του αλλου.
Εμεις εδω ειμαστε αλλη ιστορια και εχουμε φτηνο το ντιζελ για τους επαγγελματιες και τις οδικες μεταφορες εμπορευματων.
Εξω οι επαγγελματιες παιρνουν επιστροφη φορου για τα καυσιμα, αφου αγοραζουν με τιμολογιο και δηλωνουν τα χιλιομετρα που εκαναν.
Οπως και αν εισαι μισθωτος και δεν υπαρχουν αρκετα ΜΜΜ για να πας στην δουλεια σου, σου επιστρεφουν χρηματα που αναλογουν στο κοστος μετακινησης.
Ψιλα γραμματα για εμας εδω. Εμεις εδω φορολογουμε αυτο που δεν μπορει να γλυτωσει οποτε εχουμε γεμισει με εμμεσους φορους
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το καινούργιο ev της Xiaomi το είδατε;
https://www.techgear.gr/xiaomi-su7-kai-su7-max-ayta-einai-ta-ilektrika-ochimata-tis-etaireias-36879Μακάρι να τα καταφέρει να κάνει πραγματικότητα τον στόχο που έβαλε.
Τον συμπαθώ πολύ τον Lei Jun , είναι ισως ο μοναδικός επιχειρηματίας στην ιστορία που έχει εφαρμόσει με επιτυχία το μοντέλο της χαμηλής κερδοφορίας προς όφελος του προιόντος και του καταναλωτή.
Δεν μ αρέσει το λειτουργικό, θα περιμένω να βγάλει αμάξι η 1+
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προς το παρόν το πρόγραμμα όπως λέγαμε πολλές φορές θα συνεχίσει και το επόμενο έτος.
https://www.carandmotor.gr/nea/ti-tha-ginei-me-kinoymai-ilektrika-3
Ναι το ειπαμε οτι στο μπανανισταν θα συνεχιστει. Για σοβαρες χωρες μιλησαμε λεγοντας οτι η Γερμανια τις εκοψε μαχαιρι και η Γαλλια θα τις δινει μονο για ευρωπαικα οχηματα. Και μιλαμε για χωρες που παραγουν αυτοκινητα, που να μην παρηγαν κιολας. Οποτε σταδιακα το πολυ μεσα σε 2 χρονια ολες οι προηγμενες ευρωπαικες χωρες δεν θα δινουν καμια επιδοτηση γιατι στην τελικη δεν υπαρχει κανενας λογος να τις συνεχισουν για τοσα χρονια.
Εδω παλι θα δινουν κινητρα στους ε.ε. να αγοραζουν τεσλα με καμια 20αρια χιλιαδες ευρω αρκει να δηλωσουν εστω κανα 10χιλιαρο εσοδα και κοψουν κανα ΦΠΑ για να πουλησουν κανα ηλεκτρικο ακομα μηπως και κανουν καμια αποσβεση οι βαρονοι που λυμαινονται τη χωρα για τις ανεμογεννητριες που εχουν φυτεψει σε καθε βουνοπλαγια και σε καθε κατακαμενο δασος. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδω παλι θα δινουν κινητρα στους ε.ε. να αγοραζουν τεσλα με καμια 20αρια χιλιαδες ευρω αρκει να δηλωσουν εστω κανα 10χιλιαρο εσοδα και κοψουν κανα ΦΠΑ για να πουλησουν κανα ηλεκτρικο ακομα μηπως και κανουν καμια αποσβεση οι βαρονοι που λυμαινονται τη χωρα για τις ανεμογεννητριες που εχουν φυτεψει σε καθε βουνοπλαγια και σε καθε κατακαμενο δασος.
Diego! που ησουν τοσο καιρο;;;;;
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το καινούργιο ev της Xiaomi το είδατε;
https://www.techgear.gr/xiaomi-su7-kai-su7-max-ayta-einai-ta-ilektrika-ochimata-tis-etaireias-36879Μακάρι να τα καταφέρει να κάνει πραγματικότητα τον στόχο που έβαλε.
Τον συμπαθώ πολύ τον Lei Jun , είναι ισως ο μοναδικός επιχειρηματίας στην ιστορία που έχει εφαρμόσει με επιτυχία το μοντέλο της χαμηλής κερδοφορίας προς όφελος του προιόντος και του καταναλωτή.
Αν οι χρονοι φορτισης ισχυουν τοτε ναι εδω μιλαμε για κατι πραγματικα καλο.
Κι ενδιαφερον εμφανισιακα με σοβαρους σχεδιαστες απο πισω, οχι σαν κατι c3 e που ειναι λες και βγηκαν απ'το χρονοντουλαπο ή κατι τεσλα που μια εφταετια τωρα ειναι το ιδιο αχρωμο κι αοσμο playmobil.
To κακο ειναι οτι στην Ευρωπη με τους δασμους που θα φανε ολα αυτα παιζει να κοστιζουν στο τελος οσο η taycan. -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν μ αρέσει το λειτουργικό, θα περιμένω να βγάλει αμάξι η 1+
Εγώ τους εμπιστεύομαι απόλυτα.
Μου αρέσει πολύ που μοιάζει με την Porsce Taycan εξωτερικά , και εσωτερικά σαν ένα Tesla αν το τμήμα marketing δεν έκανε κουμάντο στους σχεδιαστές.
Κάνει και εδώ ακριβώς ότι έκανε και με τα κινητά που ήταν αντίγραφη της σχεδίασης και του UI της apple αλλά σε android.
Είδα το πρωί ένα απόσπασμα της Live παρουσίασης που έκανε ο Lei Jun και είχε πλάκα που σε ένα σημείο λέει πως εμείς κρατήσαμε κάποια κουμπια στην κονσόλα γιατί είναι εργονομικά.
3 για τον χειρισμό του κλιματισμού και αλλά δύο, ένα για την αερανάρτηση και ένα για την σπορ αεροτομή που βγαίνει για να δώσει επιπλέον σταθερότητα στις υψήλες ταχύτητες.Γιατί λεει έβαλα κουμπί για την αεροτομή;
Μια μέρα ένας φίλος μου έδειξε το δικό του φοβερό αυτοκίνητο που είχε τέτοιο σπόιλερ αλλά ενεργοποιούνταν μόνο εν κινησει αυτόματα.
Εγώ ήθελα να μπορώ τέτοιο feature να το δείχνω όποτε θέλω στους φίλους μου!Ε εντάξει... τέτοιος τύπος είμαι σίγουρος πως έχει φτιάξει το καλυτέρο EV της αυτοκινητοβιομηχανιάς σήμερα.
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί λεει έβαλα κουμπί για την αεροτομή;
Μια μέρα ένας φίλος μου έδειξε το δικό του φοβερό αυτοκίνητο που είχε τέτοιο σπόιλερ αλλά ενεργοποιούνταν μόνο εν κινησει αυτόματα.
Εγώ ήθελα να μπορώ τέτοιο feature να το δείχνω όποτε θέλω στους φίλους μου!Ε εντάξει... τέτοιος τύπος είμαι σίγουρος πως έχει φτιάξει το καλυτέρο EV της αυτοκινητοβιομηχανιάς σήμερα.
dear lord help us
edit: θα έχει miui ή hyperos?
-
μαλιστα. δηλαδη, για να καταλαβω καλα, δεν γουσταρουμε τεσλα επειδη εχουν κακη σχεδιαση και χαλια ποιοτητα. Μια εταιρεια που φτιαχνει αμαξια δεκα χρονια. Αλλα ειμαστε σιγουροι οτι η xiaomi που τωρα βγαζει εμπορικα τα πρωτα της μοντελα, θα τα εχει κανει ολα τελεια. Εκτος αν πιστευετε οτι θα τα μοιραζουν στα σουπερμαρκετ παρεα με 2 εξαδες κοακολες
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το diesel σχεδόν σε όλες τις χώρες είναι φθηνοτερο. Δυστυχώς αυτό είναι η αλήθεια.
Ο λόγος που αποφασίστηκε αυτό είναι πως ο οριζόντια μειωμένος φόρος θα λειτουργήσει ως κίνητρο για επιλογή diesel οχημάτων που εκπέμπουν λιγότερο co2. Έλα όμως που ρυπαίνουν πολλαπλάσια.
Το ίδιο συμβαίνει και στα ηλεκτρικά όπου η επιδότηση ισούται με το ποσό του μειωμένου φόρου που απολαμβάνει ο οδηγός ενός diesel συγκριτικά με τη βενζίνη και αυτό υπολογίζεται ως πόσο από 100.000 έως 200.000 χλμ χρήσης.
Στα ev επειδή δεν τα φορτίζεις σε αντλίες ώστε να έχεις στην πηγή το κίνητρο του μειωμένου φόρου, αλλά από μια παροχή ρεύματος που μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε και να συνυπολογίζει και τις υπόλοιπες καταναλώσεις μαζί με αυτήν του αυτοκινήτου, σου τα δίνουν προκαταβολικά.
Μας έχετε πρήξει με την δήθεν στρεβλωση της αγοράς, όταν αυτό συμβαίνει παντού σε όλα τα diesel επί 20 έτη.Για αλλη μια φορα λες ανακριβειες. Οχι, το diesel ΔΕΝ ειναι σχεδον σε ολες τις χωρες της Ευρωπης φθηνοτερο, για την ακριβεια στις περισσοτερες ειναι ειτε ακριβοτερο ειτε φτηνοτερο 4-5 σεντς, οχι 15 οπως εδω. Μ'εναν πολυ γρηγορο ελεγχο που εκανα αναφερω ενδεικτικες σημερινες τιμες σε ορισμενες ευρωπαικες χωρες, πρωτα ειναι η αμολυβδη και μετα το diesel:
Αυστρια 1,46 και 1,58
Βελγιο 1,60 και 1,74
Φινλανδια 1,84 και 1,94
Γερμανια 1,70 και 1,68
Ιταλια 1,76 και 1,72
Ισπανια 1,52 και 1,48
Ιρλανδια 1,70 και 1,70
Γαλλια 1,75 και 1,73
Ελλαδισταν 1,81 και 1,66Οπως βλεπεις λοιπον στις σοβαρες ευρωπαικες χωρες το diesel ειναι ή φτηνοτερο ή ελαχιστα ακριβοτερο παντως τα καραγκιοζιλικια που υπαρχουν εδω δεν τα βλεπεις αλλου. Και στον τομεα αυτο μιας και γενικα εδω ειναι το θεατρο του παραλογου.
Οποτε καμια στρεβλωση δεν συμβαινει παντου εδω και 20 χρονια ως προς το diesel παρα μονο στη χωρα μας αρα και παλι παπατζες γραφεις προκειμενου να δικαιολογησεις την ασυλληπτη στρεβλωση προς οφελος της ηλεκτροκινησης.Ρε συ μιλάς για στρέβλωση και παπατζες και γράφεις για άλλη μια φορά ανακρίβειες.
Δεν έχεις βαρεθεί να γράφεις ανυπόστατα πράγματα και να κάνεις κακές αναλύσεις;
Μάθε λοιπόν πως στον δικό μας τον πλανήτη, μακρυά από αυτόν που ζεις εσύ, η λιανική τιμή δεν είναι πάντοτε δείκτης για να εξάγεις συμπέρασμα της φορολογικής επιβάρυνσης. Είναι απλά μια ένδειξη. Η λιανική τιμή την περίοδο που την εξετάζεις επηρεάζεται από πληθώρα παραγόντων που ενδεχομένως να είναι και άσχετοι με την φορολόγηση
https://taxfoundation.org/data/all/eu/gas-taxes-in-europe-2023/
Έτσι λοιπον η διαφορά στον φόρο επί τη κατανάλωση ενός diesel οχήματος σημαίνει μικρότερη συνολική φορολογική επιβάρυνση.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
μαλιστα. δηλαδη, για να καταλαβω καλα, δεν γουσταρουμε τεσλα επειδη εχουν κακη σχεδιαση και χαλια ποιοτητα. Μια εταιρεια που φτιαχνει αμαξια δεκα χρονια. Αλλα ειμαστε σιγουροι οτι η xiaomi που τωρα βγαζει εμπορικα τα πρωτα της μοντελα, θα τα εχει κανει ολα τελεια. Εκτος αν πιστευετε οτι θα τα μοιραζουν στα σουπερμαρκετ παρεα με 2 εξαδες κοακολες
καλά κι εσύ τώρα
το βγήκε... στην Κίνα μέχρι να το αγοράσει ο μέσος Ευρωπαίος απέχει πολύ. -
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
μαλιστα. δηλαδη, για να καταλαβω καλα, δεν γουσταρουμε τεσλα επειδη εχουν κακη σχεδιαση και χαλια ποιοτητα. Μια εταιρεια που φτιαχνει αμαξια δεκα χρονια. Αλλα ειμαστε σιγουροι οτι η xiaomi που τωρα βγαζει εμπορικα τα πρωτα της μοντελα, θα τα εχει κανει ολα τελεια. Εκτος αν πιστευετε οτι θα τα μοιραζουν στα σουπερμαρκετ παρεα με 2 εξαδες κοακολες
καλά κι εσύ τώρα
το βγήκε... στην Κίνα μέχρι να το αγοράσει ο μέσος Ευρωπαίος απέχει πολύ.ημουν παιδακι και πορωνομουν με vaporware παιχνιδια που βλεπαμε σε περιοδικα. Ε δεν γινεται να βλεπω ιδια συμπεριφορα 30 χρονια μετα απο ανθρωπους που, φανταζομαι, η ηλικια τους ειναι μεγαλυτερη των 15 ετων
-
εγώ θα πω ότι στα χαρτια φαίνεται ΠΟΛΥ καλύτερο από το ΤΕΣΛΑ και πολύ ομορφότερο
Στα χαρτια
τωρα από εκεί και πέρα αναμένουμε να δουμε και στην πράξη. Ειναι ενδιαφέρον ακόμα και να μην έρθει εδω
Και ακόμα πιο ενδιαφέρον θα είναι οι μικρότερες εκδόσεις του
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης