-
Έχουμε αίσθηση της θερμοκρασίας ψύξης (σε 1 atm) του υδρογόνου ώστε να υγροποιηθει ;
Έχουμε αίσθηση ποσό εύφλεκτο είναι ;
Έχουμε αίσθηση ποσό διεισδυτικο είναι στις χαλύβδινες διατομες;
Έχουμε αίσθηση της ψαθυροποιηση που προκαλεί στις συγκολλήσεις ; -
Σωστά, υπάρχει και άλλη μέθοδος για τον ανεφοδιασμό του υδρογόνου σε r&d επίπεδο μέσω δηλαδή ενός στοιχειου κομιστή όπου θα μεταφέρει στην χημική του σύσταση το υδρογόνο και μετα αυτό θα εξάγεται μέσω μιας διαδικασίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου/πλοίου κτλ για την χρησιμοποίηση του από τις κυψέλες υδρογόνου, όπου με την εισαγωγή οξυγόνου της ατμόσφαιρας θα παράγει ηλεκτρισμό και απλό νερό ως κατάλοιπο
Δηλαδή θα προσφέρει ανεφοδιασμό είτε σε υγρή μορφή σε 1 bar ειτε σε στερεά μορφή όπου μπορεί να μεταφερθεί παντού και να αποθηκευτεί χωρίς κάποια έξτρα μέριμνα
Είχα ποσταρει σχετικές αναλύσεις για το θέμα αυτό. Από αυτά που γράφονται μάλλον προς τα εκεί προσανατολίζονται αρκετές μελέτες.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το θέμα δεν είναι τα πολιτικά συστήματα, όπου καθένας έχει τις προτιμήσεις του, το θέμα είναι η παραπληροφόρηση για πράγματα που υπάρχουν δεδομένα.
Τα δεδομενα ειπα ποια ηταν.
Οτι ολα οσα τοτε ηταν δεδομενα στο συστημα εκεινο σημερα οχι απλα δεν ειναι αλλα μοιαζουν κι αφταστο ονειρο. Εγω μιλησα για στεγαση, τροφη κι ενεργεια τα οποια ξαναγραφω οτι ολα μαζι δεν εφταναν ουτε το 15% του μεσου μισθου, χωρια οτι μεγαλο μερος του πληθυσμου ειχε δωρεαν δικο του σπιτι ενω σημερα για ενα δυαρι του 70 στα Πατησια θες 100+ χιλιαρικα και για την καλυψη των υπολοιπων αναγκων το συνολο του μεσου μισθου. Οποτε οχι 330e δεν παιρνεις με 50 μισθους με βαση οσα περισσευουν αλλα ουτε 330 Ε36 του 94.
Τα υπολοιπα μικρη σημασια εχουν και την παραπληροφορηση στην επιστρεφω. -
Δεν είπες τίποτα.
Οι δια ζώσης μαρτυρίες ανθρώπων που έζησαν και περιγράφουν την αγοραστική τους δύναμη, όπως επίσης επίσημα νούμερα σε βιβλία και συγγράμματα με ιστορικά οικονομικα στοιχεία διαψεύδουν παταγωδώς την ακραία δηλωση σου.Με λίγα λόγια εάν όντως έχεις τις γνώσεις για αυτά που λες τότε θεωρώ πως για κάποιον δικό σου λόγο καταλήγεις σε ακραίες δηλώσεις που εγείρουν τις αντιδράσεις πολλών, χωρίς να καταλαβαίνω ομως το τι θες να επιτύχεις με αυτό.
Πάντως ένας σοβαρός άνθρωπος δεν θεωρώ πως παίρνει στα σοβαρά την επεξήγηση των δηλώσεων σου ούτε την θεωρεί αντικειμενική.
Σημερα λες.
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγω μιλησα για στεγαση, τροφη κι ενεργεια τα οποια ξαναγραφω οτι ολα μαζι δεν εφταναν ουτε το 15% του μεσου μισθου, χωρια οτι μεγαλο μερος του πληθυσμου ειχε δωρεαν δικο του σπιτι ενω σημερα
Ενώ η επιστημονική σου δήλωση ήταν αυτή
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
..... ο μεσος πολιτης ειχε αυτοκινητο ενω ο ελληνεζος ο δυτικος ειχε μουλαρι στην καλυτερη.
Να περασει ο επομενος νεοφιλελες γιαπης.@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
....κατα μεσο ορο ηθελες μισθους ενος ετους για να αγορασεις οχημα, το οποιο αποπληρωνοταν με δοσεις που κρατουνταν απ'το μισθο
Ισχυρισμοί που κατα τη δεκαετία του 70 ,μετα την υποτίμηση του 1961, σύμφωνα με τα στοιχεία που τουλάχιστον εγώ βρήκα σε σχετικά βιβλία, δεν ισχύουν.
Ναι κάποια αγαθά αλλα και προϊόντα ήταν φθηνότερα σε απόλυτες τιμές ή και ποσοστά μισθού αλλα όχι όλα και όχι σε όλες τις περιφέρειες. Γενικώς, μετά την υποτίμηση ένα 35-40% του μέσου μισθού κάλυπτε όλες τις βασικές πάγιες ανάγκες των αγαθών που χρειάζεται ένας άνθρωπος όπως στέγαση, υγεία παιδεία κτλ. Δεν είναι κακό ως νούμερο συγκριτικά με την σημερινή Ελλάδα, κυρίως με το πρόβλημα στέγασης, σε αυτό έχεις ένα δίκιο αν και δεν εξετάζουμε την ποιότητα κάποιων παροχών ούτε τη φύση τους, όπως μέγεθος σπιτιού, κατάσταση υποδομών, ποιότητα υπηρεσιών κτλ.
Η αγοραστική δύναμη του μέσου Δυτικού μισθού ήταν υψηλότερη κατά 60-65% στο ίδιο καλάθι προϊόντων. Γεγονός που αν μιλήσεις με ανθρώπους που ήρθαν ως μετανάστες η ταξίδευαν εκείνη την εποχή, θα στο επιβεβαιώσουν μέσω των περιγραφών τους συγκρίνοντας γειτονικές χώρες της Ελλάδας.
Φυσικά η Ελλάδα ως χώρα της οικονομικής περιφέρειας με κυρίως αγροτική παραγωγή και λίγο βιομηχανική συγκρίνεται με τις αντίστοιχες χώρες της οικονομικής περιφέρειας του άλλου συστήματος και όχι με το οικονομικό της κέντρο.
Κατά αναλογία δεν μπορείς δηλαδή να συγκρίνεις σε οικονομικό επίπεδο μια επαρχιακή περιοχή μια χώρας με την πρωτεύουσα κάποιας άλλης.
Και φυσικά ένα απλό βασικό αυτοκίνητο κόστιζε όσο 47-50 μισθούς και όχι δεν αγόραζαν οι εργαζόμενοι αυτοκίνητο με το υπόλοιπο ή στο σύνολο του μισθούς τους μέσα σε ενα έτος, και μάλιστα όλα αυτά τη δεκαετία του 70.
Το τι μου επιστρέφεις η όχι, δεν έχει καμία αξία. Αξία έχουν τα σωστά δεδομένα και η σωστή ενημέρωση κατά τις συζητήσεις που κάνουμε και όχι το να βρίσκει ο καθένας έφορο έδαφος για να ασκεί την προπαγάνδα που εξυπηρετεί τις ιδέες ή τα όποια συμφέροντα του.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οποτε οχι 330e δεν παιρνεις με 50 μισθους με βαση οσα περισσευουν αλλα ουτε 330 Ε36 του 94.
Μια 320i M με πόσους μισθούς την αγοράζει ο μέσος μισθωτός στον δυτικό κόσμο;
Ένα σπίτι και ένα δεύτερο αυτοκίνητο για την πόλη;;;;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν είπες τίποτα.
Οι δια ζώσης μαρτυρίες ανθρώπων που έζησαν και περιγράφουν την αγοραστική τους δύναμη, όπως επίσης επίσημα νούμερα σε βιβλία και συγγράμματα με ιστορικά οικονομικα στοιχεία διαψεύδουν παταγωδώς την ακραία δηλωση σου.Με λίγα λόγια εάν όντως έχεις τις γνώσεις για αυτά που λες τότε θεωρώ πως για κάποιον δικό σου λόγο καταλήγεις σε ακραίες δηλώσεις που εγείρουν τις αντιδράσεις πολλών, χωρίς να καταλαβαίνω ομως το τι θες να επιτύχεις με αυτό.
Πάντως ένας σοβαρός άνθρωπος δεν θεωρώ πως παίρνει στα σοβαρά την επεξήγηση των δηλώσεων σου ούτε την θεωρεί αντικειμενική.
Σημερα λες.
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγω μιλησα για στεγαση, τροφη κι ενεργεια τα οποια ξαναγραφω οτι ολα μαζι δεν εφταναν ουτε το 15% του μεσου μισθου, χωρια οτι μεγαλο μερος του πληθυσμου ειχε δωρεαν δικο του σπιτι ενω σημερα
Ενώ η επιστημονική σου δήλωση ήταν αυτή
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
..... ο μεσος πολιτης ειχε αυτοκινητο ενω ο ελληνεζος ο δυτικος ειχε μουλαρι στην καλυτερη.
Να περασει ο επομενος νεοφιλελες γιαπης.@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
....κατα μεσο ορο ηθελες μισθους ενος ετους για να αγορασεις οχημα, το οποιο αποπληρωνοταν με δοσεις που κρατουνταν απ'το μισθο
Ισχυρισμοί που κατα τη δεκαετία του 70 ,μετα την υποτίμηση του 1961, σύμφωνα με τα στοιχεία που τουλάχιστον εγώ βρήκα σε σχετικά βιβλία, δεν ισχύουν.
Ναι κάποια αγαθά αλλα και προϊόντα ήταν φθηνότερα σε απόλυτες τιμές ή και ποσοστά μισθού αλλα όχι όλα και όχι σε όλες τις περιφέρειες. Γενικώς, μετά την υποτίμηση ένα 35-40% του μέσου μισθού κάλυπτε όλες τις βασικές πάγιες ανάγκες των αγαθών που χρειάζεται ένας άνθρωπος όπως στέγαση, υγεία παιδεία κτλ. Δεν είναι κακό ως νούμερο συγκριτικά με την σημερινή Ελλάδα, κυρίως με το πρόβλημα στέγασης, σε αυτό έχεις ένα δίκιο αν και δεν εξετάζουμε την ποιότητα κάποιων παροχών ούτε τη φύση τους, όπως μέγεθος σπιτιού, κατάσταση υποδομών, ποιότητα υπηρεσιών κτλ.
Η αγοραστική δύναμη του μέσου Δυτικού μισθού ήταν υψηλότερη κατά 60-65% στο ίδιο καλάθι προϊόντων. Γεγονός που αν μιλήσεις με ανθρώπους που ήρθαν ως μετανάστες η ταξίδευαν εκείνη την εποχή, θα στο επιβεβαιώσουν μέσω των περιγραφών τους συγκρίνοντας γειτονικές χώρες της Ελλάδας.
Φυσικά η Ελλάδα ως χώρα της οικονομικής περιφέρειας με κυρίως αγροτική παραγωγή και λίγο βιομηχανική συγκρίνεται με τις αντίστοιχες χώρες της οικονομικής περιφέρειας του άλλου συστήματος και όχι με το οικονομικό της κέντρο.
Κατά αναλογία δεν μπορείς δηλαδή να συγκρίνεις σε οικονομικό επίπεδο μια επαρχιακή περιοχή μια χώρας με την πρωτεύουσα κάποιας άλλης.
Και φυσικά ένα απλό βασικό αυτοκίνητο κόστιζε όσο 47-50 μισθούς και όχι δεν αγόραζαν οι εργαζόμενοι αυτοκίνητο με το υπόλοιπο ή στο σύνολο του μισθούς τους μέσα σε ενα έτος, και μάλιστα όλα αυτά τη δεκαετία του 70.
Το τι μου επιστρέφεις η όχι, δεν έχει καμία αξία. Αξία έχουν τα σωστά δεδομένα και η σωστή ενημέρωση κατά τις συζητήσεις που κάνουμε και όχι το να βρίσκει ο καθένας έφορο έδαφος για να ασκεί την προπαγάνδα που εξυπηρετεί τις ιδέες ή τα όποια συμφέροντα του.
H περιφερεια της Σ.Ε. ποια ηταν, η Τσεχοσλοβακια ή η Ουγγαρια πχ? Ε εκει ηταν ακομα πιο πλουσιοι απ'τον μεσο Σοβιετικο πολιτη.
Αυτοκινητο αγοραζε οποιος ηθελε τοτε γιατι ειχε εξασφαλισμενα τα παντα κι απολυτη σταθεροτητα απο αποψη εργασιας οποτε κυριολεκτικα δεν του ηταν τιποτα το να αγορασει με δοσεις του 5-10% του μισθου του ενα οχημα (ακομα και 20 χρονια δοσεις να πληρωνε που λεει ο λογος, ετσι κι αλλιως ατοκες ή με απειροελαχιστο επιτοκιο θα ηταν και τα τοτε αυτοκινητα ειχαν τη φιλοσοφια του να επισκευαζονται και να κρατουν για μια ζωη, οχι σε 10-15 χρονια να'ναι ετοιμορροπα οπως τα τωρινα). Το μονο προβλημα ηταν οι χρονοι παραδοσης που οντως πολλες φορες ξεπερνουσαν και την 5ετια και συχνα αγοραζες μεταχειρισμενο πιο ακριβα κι απο καινουριο μονο και μονο γιατι ηταν ετοιμοπαραδοτο (σαν τα χρονια του covid).
Αλλα ξαναλεω αυτα μικρη σημασια εχουν οταν συγκρινονται με τριτοκοσμικες δυτικες χωρες σαν την Ελλαδα αλλα και πολλες ακομα (Πορτογαλια κλπ) που ηταν παμφτωχες μεχρι και τη δεκαετια του 70 κι ο μεσος πολιτης οχι αμαξι δεν μπορουσε να αγορασει αλλα ουτε παπι.
Επισης οι δια ζωσης μαρτυριες Ρωσων, Αρμενιων, Ουκρανων κλπ ειναι πως σημερα ζουν μακραν πιο φτωχικα απ'ο,τι ζουσαν τοτε και ολες αυτες οι χωρες καπιταλισμο εχουν πλεον και κυριως η Ρωσια ακρατο καπιταλισμο, για την ακριβεια ολιγαρχικο-μαφιοζικο. Ναι καποιες χωρες οπως οι Βαλτικες ή η Πολωνια εχουν καλο επιπεδο ζωης στην ΕΕ, μακραν ανωτερο απ'το δικο μας, ομως και παλι πραγματα που τοτε τα ειχαν δεδομενα σημερα δεν ειναι. Οποτε και παλι η κατασταση δεν ειναι μανιχαιστικη ουτε καν για εκει.Για να το κλεισω γιατι μακρυγορησα αρκετα ενω ειμαστε και σε μεγαλο βαθμο κι εκτος θεματος, το σημερινο συστημα ειναι που γεννα την οποια κλιματικη αλλαγη-καταστροφη και ειναι το τελευταιο που μπορει-θελει να την επιλυσει γιατι ετσι θα θεσει σε κινδυνο τον ιδιο τον πυρηνα της ακραιας καταναλωσης και της υπερπαραγωγης με οσο το δυνατον μικροτερο κοστος που το συντηρει.
Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα εχουν λογο υπαρξης απλα αυτη τη στιγμη ειναι πολυ περιορισμενος και χρειαζονται αρκετα χρονια εξελιξης ακομα για να μπορουν να καλυπτουν πληρως τις αναγκες μετακινησης σαν βασικα οχηματα κι οχι σαν επικουρικα (μονο για πολη κλπ). Ο βασικος λογος υπαρξης τους ομως δεν ειναι να λυσουν τα περιβαλλοντικα ζητηματα οπως εσυ πιστευεις τοσο φανατικα αφου αποτελουν σταγονα στον ωκεανο μπροστα στην μολυνση που παραγεται απ'τη βαρια βιομηχανια και ποτε ενα μεγαλο προβλημα δεν διορθωνεται με "μικρες" λυσεις.
Εξου και η πρασινη παπατζα στην οποια αναφερομαι συνεχως αφου ολο το αφηγημα δεν θιγει ποτε τον πυρηνα του προβληματος αλλα μονο ο,τι συμφερει το συστημα για να αποπροσανατολισει το κοινο και φυσικα να παραξει ακομα περισσοτερο κερδος.
Αυτα, πανω κατω. -
για να μπω διαιτητης
οι χωρες του υπαρκτου ειχαν ασφαλεστερη ζωη με λιγοτερα υλικα αγαθα
η εξηγηση εχει να κανει και με το σημειο εκκινησης των δυτικων σε σχεση με τους ανατολικους, τοσο μετα την επανασταση, οσο και μετα τον 2ο παγκοσμιο πολεμο
φυσικα και τις προτεραιοτητες, οπως προσπαθεια, οχι παντα επιτυχημενη, για ισοτιμα ικανοποιημενους πολιτες.
και μην ξεχνατε πως καθεστως με επικεντρο τον ανθρωπο επρεπε να συναγωνιστει αδιστακτο καπιταλισμο χωρις φραγμους και ηθικη
μπορει να ειχε τα προβληματα του αλλα το μεγαλυτερο θα το εχουμε εμεις
πολυ συντομα -
This post is deleted! -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για να το κλεισω γιατι μακρυγορησα αρκετα ενω ειμαστε και σε μεγαλο βαθμο κι εκτος θεματος, το σημερινο συστημα ειναι που γεννα την οποια κλιματικη αλλαγη-καταστροφη και ειναι το τελευταιο που μπορει-θελει να την επιλυσει γιατι ετσι θα θεσει σε κινδυνο τον ιδιο τον πυρηνα της ακραιας καταναλωσης και της υπερπαραγωγης με οσο το δυνατον μικροτερο κοστος που το συντηρει.
Έχεις αναλύσει τους παραγωγικούς δείκτες των εργοστασίων και τον τρόπο προγραμματισμού του ετήσιου πλάνου παραγωγής που χρησιμοποίησαν;
Είναι εύκολο να τα διαβάσει κανείς σε διάφορες ακαδημαϊκές πηγές σχετικές με το θέμα αυτό.
Γνωρίζεις ότι για διάφορους λόγους σχεδιασμού των κινήτρων της παραγωγής που δεν θα τους αναλύσουμε τώρα, είχαν παραγωγή η οποία δεν ήταν πάντοτε απαραίτητη. Για αυτό και έβλεπες απίστευτα γεροδεμένα προϊόντα σε κάποια σημεία κάνοντας υπερχρηση του πλεονάσματος πρώτων υλών και μεταποιητικής δραστηριότητας (το οποίο επιφέρει φυσικά και ρύπανση) και ψεύτικα σε κάποια από τα υπομερη τους.
Αυτό ήταν και ένας από τους λόγους των πρώτων οικονομικών μεταρρυθμίσεων οι οποίοι μέσα σε διάφορα άλλα προσπάθησαν να θέσουν σε εφαρμογή στις γραμμές παραγωγής των εργοστασίων τον όρο κερδοφορία για πρώτη φορά.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως αυτή η ρητορική από διάφορα μέλη σε όλα τα νήματα χωρίς να γνωρίζουν ούτε καν επιδερμικά τα θέματα που θίγουν έχει κουράσει.
Αντί να ασχολούμαστε με το προϊόν η το θέμα του νήματος, ασχολούμαστε σε κάθε δύο τρεις σελίδες με τις ιδεολογίες του καθενός οι οποίες τίθονται και σε λάθος βάσεις χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις.
-
This post is deleted! -
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλά τα καύσιμα και ο ηλεκτρισμός, αλλά για το νερό, που είναι απαράδεκτα φθηνό, δε λέτε τίποτα!
Το νερό είναι ανανεώσιμος πόρος, δεν καταναλώνεται οπότε λογικό είναι να είναι φθηνό. Τα ορυκτά καύσιμα καταναλώνονται και σε λίγο θα είναι δυσεύρετα. Για αυτό θα πάμε και σε τεχνολογίες κινητήρων υδρογόνου, ακριβώς γιατί έχει βιώσιμο κύκλο.
Και πως θα παραγεις το υδρογονο?
-
-
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν αναφέρομαι στα ιδιωτικής χρήσης οχήματα, αλλά σε άλλα μεταφορικά μέσα που έχουν μεγάλες απαιτήσεις αποθήκευσης ενέργειας.
Το υδρογόνο παράγεται από το νερό.
Χαίρω πολύ, με ποιο κόστος ;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σωστά, υπάρχει και άλλη μέθοδος για τον ανεφοδιασμό του υδρογόνου σε r&d επίπεδο μέσω δηλαδή ενός στοιχειου κομιστή όπου θα μεταφέρει στην χημική του σύσταση το υδρογόνο και μετα αυτό θα εξάγεται μέσω μιας διαδικασίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου/πλοίου κτλ για την χρησιμοποίηση του από τις κυψέλες υδρογόνου, όπου με την εισαγωγή οξυγόνου της ατμόσφαιρας θα παράγει ηλεκτρισμό και απλό νερό ως κατάλοιπο
Δηλαδή θα προσφέρει ανεφοδιασμό είτε σε υγρή μορφή σε 1 bar ειτε σε στερεά μορφή όπου μπορεί να μεταφερθεί παντού και να αποθηκευτεί χωρίς κάποια έξτρα μέριμνα
Είχα ποσταρει σχετικές αναλύσεις για το θέμα αυτό. Από αυτά που γράφονται μάλλον προς τα εκεί προσανατολίζονται αρκετές μελέτες.
Όλα αυτά που λες είναι σε θεωρητικά μικρής κλίμακας εφαρμογές. Επι της ουσίας για μαζική παραγωγή δεν έχουν ξεπεραστεί τα βασικά πρόβλημα που παρέθεσα.
Βεβαια, η μοτορ ΟΙΛ έχει ξεκινήσει την κατασκευη μονάδα παραγωγής πρασίνου υδρογόνου, κάτι θα ξέρει -
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επι της ουσίας για μαζική παραγωγή δεν έχουν ξεπεραστεί τα βασικά πρόβλημα που παρέθεσα.
Κάποια από αυτά ισχύουν όχι όμως όλα. Για παράδειγμα δεν υπάρχει δεξαμενή υπό πίεση για την υγροποίηση του.
Στην μορφή που σου αναφέρω, δεν είναι καθόλου εύφλεκτο διότι είναι εγκλωβισμένο μέσα σε κάποιο άλλο υλικό ή υγρό. Έτσι αναφέρουν τα σχετικά επιστημονικά άρθρα ότι μπορεί να αποθηκευτεί παντού και κάτω από όλες τις φυσιολογικές θερμοκρασίες, χωρίς κάποια ιδιαίτερη μέριμνα.
Το θέμα είναι ότι όντως απαιτείται αρκετή ενέργεια για να πάρει αυτή την μορφή. Άρα σίγουρα πρέπει η παραγωγή να γίνει μέσω ΑΠΕ.
Είναι ενδιαφέρον κομμάτι τις εξελίξης. Υπάρχουν πολλά σχετικά άρθρα και πραγματικά είναι εντυπωσιακά.
-
Λοιπόν, 5 χρόνια και βάλε από το άνοιγμα αυτού του νήματος, 15 χρόνια μετά την έλευση του Tesla roadster και 13 από το Νισσάν Ληφ ΜΚ1, ποιά είναι η κατάσταση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας?
Είναι ακόμη σε εμβρυακό και υποβοηθούμενο στάδιο, θα έλεγα.
Οι πωλήσεις είναι απελπιστικά ισχνές, αγρίως επιδοτούμενες και συνήθως με ταξικό πρόσημο.
Πάμε για 6.500 τεμάχια φέτο, όταν η αγορά θα κλείσει κοντά στα 140.000, ήτοι κάτω από 5%, γράφω για τα καθαρά ηλεκτρικά μπαταριών και μόνο αυτά.
Ποιοί τα παίρνουν? Κάτι χάι προφάιλ επαγγελματίαι,πχ γιατροί και δικεόροι του κέντρου, σελεμπριταριό, επιχειρηματίαι για τις φοροαπαλλαγές που αυτά συνεπάγονται και για να 'πρασινίσουν' την κατάμαυρη εικόνα τους, φάσιον βίκτιμς, χα"ί¨"ζοντες φιγουρατζήδες και τα ρέστα. Είναι προφανές ότι άμα τη λήξη των προνομίων, θα γκρεμιστεί και η αγορά, γιατί απλώς δεν έχει πόδια , αλλά δεκανίκια. Είναι ενδεικτικό ότι, ενώ κάποιος μπορεί να φέρει 'τζάμπα' ένα μετάχειρο ηλεκτρικό απ'έξω, ούτε αυτά δεν εμπιστεύεται ο κοζμάκης και δεν δελεάζεται από τη διαφορά τιμής. Ηλεκτρικά ταξί? Ευχαριστώ για την ερώτηση, παρακαλώ για την επόμενη.
Κάποιοι, ευτυχώς ελάχιστοι, γιατί θα θρηνήσουμε θύματα, παίρνουν κάτι καρικατούρες όπως το Αμί ή κάτι άλλα κινέζικα αμαξίδια του γκολφ, και μπαίνουν δακτύλιο ή πάνε σε κάτι κάργα κορεσμένες περιοχές ή προάστεια όπως Μαρούσι, Πλάκα,Κηφισιά,κοκ για τα ψώνια τους. Να πούμε εδώ ότι παίζει και πολύ πατίνι, ελπίζω να λήξει αυτή η μόδα το συντομότερο.
Ο πολύς κοζμάκης συνεχίσει και παίρνει Πάντα, Γιάρις, Κόρσα, Κορόλλα,208, Βιτάρα, Σουίφτ, Σετρίο και τα ρέστα, οι δε ψιλοέχοντες 116i και 3008.
Κάτι έλεγαν ότι το 2023 θα εξισωθούν αι εργοστασιακαί τιμαί των θερμικών ιχ με τα μπαταριάτα, εννοείται δεν έχει συμβεί αυτό. Τώρα μιλάνε ότι θα γίνει το 2025, κάποιοι άλλοι το 2027, και το δούλεμα συνεχίζεται.
Φορτιστές? Οκ, 'φυτρώνουν' όλο και πιο συχνά, τα βενζινάδικα στις εθνικές έχουν αρχίσει και βάζουν και αυτοί, αλλά οι πραγματικοί γλήγοροι ταχυφορτιστές > 150kwh παραμένουν εξαιρετικά σπάνιοι.
Βλέπω τρία ηλεκτρικά πέριξ της γειτονιάς μου, όταν βγαίνω για περπάτημα το βραδάκι. Ενα Τέζλα με νούμερα ΔΣ που παρκάρει στο δρόμο, άρα έχει τρόπο να το φορτίζει αλλού, ένα Πεμβέ με ταμπελάκι ιατρικό σε μονοκατοικία με υπαίθριο πάρκινγκ και ένα φορτιστή στον τοίχο, και ένα Ζμαρτ αγνώστου ιδιοκτήτη, επίσης στο δρόμο, μιλάμε για ακραίους χρήστες σε 2 από τις 3 περιπτώσεις τουλάχιστον.
Είμαστε πολύ μακρυά νυχτωμένοι δηλαδή, δε σηκώνει όγκους η ηλεκτροκίνηση με αυτή την εικόνα και η απορία μου είναι πότε θα γίνει αυτό. -
Σε δύο μήνες που θα κυκλοφορήσει το e-C3 εγώ θεωρώ ότι εξισώθηκαν πλέον οι τιμές των ηλεκτρικών με των συμβατικών. Ακολουθούν Renault 5, Panda, ID.2 κτλ με αντίστοιχη τιμή.
Έγινε φυσικά περισσότερο επειδή ακρίβυναν τα συμβατικά, αλλά τι να κάνουμε.
-
Tα ηλεκτρικα αυτη τη στιγμη δεν ειναι για τους περισσοτερους. Αυτο θα παρει χρονο.
Πλεον ομως ξερουμε πως προς τα εκει θα κινηθει η αγορα. Πριν 10 χρονια αυτο ηταν αγνωστο. -
Και στη Νορβηγία πριν από 10 χρόνια ήταν σχεδόν άγνωστα, αλλά σήμερα έχουν το 88% της αγοράς.Ok, έστω και με τα φευ.
https://www.statista.com/statistics/1029909/market-share-of-electric-cars-in-norway/
-
Αναμένουμε την έλευση του C3. Πάντως τα σάιτ έξω γράφουν ότι αλλάζει την αγορά των ηλεκτροκίνητων και οι 10000 κρατήσεις σε ένα μήνα αυτό δείχνει.
Γιατί είναι ακριβώς σε αυτό που έχει πλεονέκτημα το ηλεκτρικό.
Στην πόλη και στις μικρές περιαστικές διαδρομές.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης