-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
Θα προτεινα trampant και gaz και τετοια θα ειχα κιολας (τις συγχρονες εκδοχες τους προφανως) με ευχαριστηση αλλα το συστημα που τα παρηγε δεν υπαρχει πλεον. Οποτε μεταξυ απατεωνων προτιμαω τη bmw που εχει και μια ιστορια χρονων και σε αγωνες και εκτος απο τα ρημαδια ενος νεοπλουτου μεγαλομανη γιαπη με ρατσιστικες αντιληψεις.
Οσο για το οτι τα ηλεκτρικα βαζουν μεσα το κεφαλαιο, γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες των κατακαμενων εκτασεων του ελλαδισταν μαζι με ολες τις βουνοκορφες που εχουν εγκατασταθει προς οφελος των απατεωνων που τις λυμαινονται οπως λυμαινονται τα παντα στον καπιταλισμο.
Αντε καλημερα.
Γιατί είναι απατεώνες;
Όταν μάλιστα η bmw προσπαθεί να τους ανταγωνιστεί ;;;
Τι σχέση έχει ο ιδιοκτήτης και μεγαλομέτοχος της εταιρίας με το ιδιο το αυτοκίνητο ως προϊόν;;;
Γνωρίζεις την βαυαρική οικονομική σχολή και την σχέση της με την αυστριακή οικονομική πολιτική αντίληψη;;;
Σε αυτό το οικονομικό μοντέλο, της αυστριακής σχολής λειτουργεί και η BMW Είναι δυνατόν να την αξιολογήσουμε εμείς ως οδηγοί αυτό ως αυτοκίνητο με βάση αυτό το κριτήριο;
Μάλλον για εσένα και για τους ομοίους σου, ειναι.Ενημερώσου για το τι πρεσβεύουν οι οικονομικες σχολές κάτω από τις οποίες λειτουργούν αυτές οι εταιρείες και τι απόψεις έχουν και πες μας εσύ ως αριστερός αν συμφωνείς.
Προφανώς εαν είχες επιλογή σε ένα αλλο σύστημα δεν θα οδηγούσες τίποτα από όσα λες. Θα τα θεωρούσες κουβάδες. Θα ήσουν ο τύπος που θα έψαχνε στην μαύρη αγορά για δυτικά προϊόντα γιατί πάνω από όλα για εσένα υπέρτατη επιλογή είναι το υψηλότερο όφελος που θα λαμβάνεις εσύ προσωπικά και όχι τα προϊόντα που παράγονται με την έννοια της προστιθέμενης αξίας όπως περιγράφει ο μαρξισμός.
Το έχω ξαναπεί, διάφορα τέτοια τσιτατα και χαζες ατάκες που γράφονται στα κοινωνικά δίκτυα εξυπηρετούν το σύστημα που υποτίθεται κρίνουν. Αυτοί που τα γράφουν δεν αντιλαμβάνονται τι πράττουν, καταστρέφουν με τις χαζομάρες τους το όνομα αυτών που πρεσβεύουν.
Άντε καλησπέρα!!!
Eνταξει, αφου ξερεις και τι θα εκανα αν ημασταν σε αλλο συστημα κατσε κατω απο καμια ανεμογεννητρια κι αν δεν εχει κι αρκετα μποφορ ωστε να γυρναει γρηγορα βαλε κι ενα χερακι να την υποβοηθησεις και να σε χτυπησει και λιγο ο αερας μηπως και συνελθεις γιατι απ'την πολλη παπατζα που'χεις αφομοιωσει εχεις καει εντελως.
Εδω η μαφια που κυβερνα τη χωρα παιρνει απ'τον δημο Αθηναιων το δικαιωμα να κανει εργα στον ιδιο τον δημο του, μονο και μονο επειδη ο νοητικα αναπηρος αρχιαπατεωνας γονος που ηγουνταν εφαγε το μαυρισμα του αιωνα στις τελευταιες εκλογες κι εσυ μας μιλας για τους καλους μαφιοζους που θελουν το καλυτερο για εμας με την πρασινη αναπτυξη και τα πρασιν'αλογα ενω εγω και καποιοι ομοιοι μου που ειμαστε εναντιον τους ειμαστε το προβλημα αλλα παρ'ολα αυτα ευνοουμε και το συστημα με καποιον αγνωστο τροπο.Επισης με την πολυδιαφημισμενη εταιρεια GO που θα εφτιαχνε ηλεκτρικα μπρικια-αυτοκινητα στη Μακεδονια κι ο Αδωνις μας ελεγε οτι θα ειναι η επενδυση του αιωνα τι εγινε τελικα ξερεις? Αν δεν ξερεις μαθε οτι θα φτιαχτει τελικα στο Τετοβο στα Σκοπια. Κι αυτη η εταιρεια που λες τωρα και σου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι που δεν ερχεται εδω, γιατι σκας τοσο πολυ? Για τα 700-800 ευρω που θα εδινε μισθους ή για κατι εκατομμυρια μιζες που θα επαιρναν οι βαρονοι της κυβερνησης (και μαλλον δεν τα βρηκαν στα ποσα γι'αυτο και δεν ερχεται)? Γιατι με τετοια ηγεσια και τετοιο λαο στο ελλαδισταν σοβαρη εταιρεια δεν ερχεται, δεν ασχολειται καν για την ακριβεια, μονο καρααπατεωνες και πειρατες ερχονται κατα'δω. Οποτε αν οντως ερχονταν τελικα, τετοιοι θα ηταν κι αυτοι αρα μη χτυπιεσαι τσαμπα.
Γι'αυτο σου λεω, πηγαινε σε κανα αιολικο παρκο σε τιποτα καμμενα ή σε καμια αποψιλωμενη βουνοκορφη να σε χτυπησει ο αερας και τα ξαναλεμε.
-
Σκέφτομαι ότι σε καμιά 10αριά χρόνια, κάτι μαούνες σε στυλ XC60-90, κάτι Χ3, Χ6 κτλ δίτονα, θα κυκλοφορούν για οχήματα πόλης. Γιατί? Γιατί η μπαταρία τους θα έχει μισοπεθάνει και δεν θα μπορούν να κάνουν σοβαρό ταξίδι: και η μπαταρία θα θέλει ένα τσουβάλι λεφτά για αλλαγή: οπότε θα τα έχουν για μικρές διαδρομές μόνο.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σκέφτομαι ότι σε καμιά 10αριά χρόνια, κάτι μαούνες σε στυλ XC60-90, κάτι Χ3, Χ6 κτλ δίτονα, θα κυκλοφορούν για οχήματα πόλης. Γιατί? Γιατί η μπαταρία τους θα έχει μισοπεθάνει και δεν θα μπορούν να κάνουν σοβαρό ταξίδι: και η μπαταρία θα θέλει ένα τσουβάλι λεφτά για αλλαγή: οπότε θα τα έχουν για μικρές διαδρομές μόνο.
Πιθανό σενάριο. Αν και γενικά θα δούμε τι θα γίνει με τις μπαταρίες. Κάτι μου λέει πως θα βγουν σε στυλ non oem πακέτα από εταιρίες μη σου πω κάποιο με leasing. Η αγορά θα εξυπηρετήσει την ανάγκη αυτήν.
Στα stellantis πάντως , προωθείται σύστημα swap όπου θα αλλάζεις σε 5-6 λεπτά μπαταρία και είτε θα την νοικιάζεις είτε θα την αγοράζεις.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
Θα προτεινα trampant και gaz και τετοια θα ειχα κιολας (τις συγχρονες εκδοχες τους προφανως) με ευχαριστηση αλλα το συστημα που τα παρηγε δεν υπαρχει πλεον. Οποτε μεταξυ απατεωνων προτιμαω τη bmw που εχει και μια ιστορια χρονων και σε αγωνες και εκτος απο τα ρημαδια ενος νεοπλουτου μεγαλομανη γιαπη με ρατσιστικες αντιληψεις.
Οσο για το οτι τα ηλεκτρικα βαζουν μεσα το κεφαλαιο, γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες των κατακαμενων εκτασεων του ελλαδισταν μαζι με ολες τις βουνοκορφες που εχουν εγκατασταθει προς οφελος των απατεωνων που τις λυμαινονται οπως λυμαινονται τα παντα στον καπιταλισμο.
Αντε καλημερα.
Γιατί είναι απατεώνες;
Όταν μάλιστα η bmw προσπαθεί να τους ανταγωνιστεί ;;;
Τι σχέση έχει ο ιδιοκτήτης και μεγαλομέτοχος της εταιρίας με το ιδιο το αυτοκίνητο ως προϊόν;;;
Γνωρίζεις την βαυαρική οικονομική σχολή και την σχέση της με την αυστριακή οικονομική πολιτική αντίληψη;;;
Σε αυτό το οικονομικό μοντέλο, της αυστριακής σχολής λειτουργεί και η BMW Είναι δυνατόν να την αξιολογήσουμε εμείς ως οδηγοί αυτό ως αυτοκίνητο με βάση αυτό το κριτήριο;
Μάλλον για εσένα και για τους ομοίους σου, ειναι.Ενημερώσου για το τι πρεσβεύουν οι οικονομικες σχολές κάτω από τις οποίες λειτουργούν αυτές οι εταιρείες και τι απόψεις έχουν και πες μας εσύ ως αριστερός αν συμφωνείς.
Προφανώς εαν είχες επιλογή σε ένα αλλο σύστημα δεν θα οδηγούσες τίποτα από όσα λες. Θα τα θεωρούσες κουβάδες. Θα ήσουν ο τύπος που θα έψαχνε στην μαύρη αγορά για δυτικά προϊόντα γιατί πάνω από όλα για εσένα υπέρτατη επιλογή είναι το υψηλότερο όφελος που θα λαμβάνεις εσύ προσωπικά και όχι τα προϊόντα που παράγονται με την έννοια της προστιθέμενης αξίας όπως περιγράφει ο μαρξισμός.
Το έχω ξαναπεί, διάφορα τέτοια τσιτατα και χαζες ατάκες που γράφονται στα κοινωνικά δίκτυα εξυπηρετούν το σύστημα που υποτίθεται κρίνουν. Αυτοί που τα γράφουν δεν αντιλαμβάνονται τι πράττουν, καταστρέφουν με τις χαζομάρες τους το όνομα αυτών που πρεσβεύουν.
Άντε καλησπέρα!!!
Eνταξει, αφου ξερεις και τι θα εκανα αν ημασταν σε αλλο συστημα κατσε κατω απο καμια ανεμογεννητρια κι αν δεν εχει κι αρκετα μποφορ ωστε να γυρναει γρηγορα βαλε κι ενα χερακι να την υποβοηθησεις και να σε χτυπησει και λιγο ο αερας μηπως και συνελθεις γιατι απ'την πολλη παπατζα που'χεις αφομοιωσει εχεις καει εντελως.
Με αυτά που μας λες εχεις σκιαγραφησει τον τρόπο σκέψης σου. Νομίζεις αυτός θα ήταν διαφορετικός σε άλλο σύστημα;;;
Εδω η μαφια που κυβερνα τη χωρα παιρνει απ'τον δημο Αθηναιων το δικαιωμα να κανει εργα στον ιδιο τον δημο του, μονο και μονο επειδη ο νοητικα αναπηρος αρχιαπατεωνας γονος που ηγουνταν εφαγε το μαυρισμα του αιωνα στις τελευταιες εκλογες κι εσυ μας μιλας για τους καλους μαφιοζους που θελουν το καλυτερο για εμας με την πρασινη αναπτυξη και τα πρασιν'αλογα ενω εγω και καποιοι ομοιοι μου που ειμαστε εναντιον τους ειμαστε το προβλημα αλλα παρ'ολα αυτα ευνοουμε και το συστημα με καποιον αγνωστο τροπο.
Άσχετο.
Επισης με την πολυδιαφημισμενη εταιρεια GO που θα εφτιαχνε ηλεκτρικα μπρικια-αυτοκινητα στη Μακεδονια κι ο Αδωνις μας ελεγε οτι θα ειναι η επενδυση του αιωνα τι εγινε τελικα ξερεις? Αν δεν ξερεις μαθε οτι θα φτιαχτει τελικα στο Τετοβο στα Σκοπια. Κι αυτη η εταιρεια που λες τωρα και σου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι που δεν ερχεται εδω, γιατι σκας τοσο πολυ? Για τα 700-800 ευρω που θα εδινε μισθους ή για κατι εκατομμυρια μιζες που θα επαιρναν οι βαρονοι της κυβερνησης (και μαλλον δεν τα βρηκαν στα ποσα γι'αυτο και δεν ερχεται)? Γιατι με τετοια ηγεσια και τετοιο λαο στο ελλαδισταν σοβαρη εταιρεια δεν ερχεται, δεν ασχολειται καν για την ακριβεια, μονο καρααπατεωνες και πειρατες ερχονται κατα'δω. Οποτε αν οντως ερχονταν τελικα, τετοιοι θα ηταν κι αυτοι αρα μη χτυπιεσαι τσαμπα.
Μιλάμε για ήδη υπάρχουσα εταιρεία στην Ελλάδα στη Ξάνθη συγκεκριμένα αλλά και αλλού σε άλλες χώρες που θέλει να επεκτείνει τις δραστηριότητες της στην Δυτική Μακεδονία σε μια επένδυση κοντά στα 2δις €.
Η Γαλλία, λένε αυτοί, τους δίνει γη και ύδωρ. Διότι μια τέτοια εταιρία προσφέρει προστιθεμενη αξία, πολλη υψηλότερη από το ύψος των μισθών των υπαλλήλων. Πόσο μάλλον τώρα που ξεκινά η ηλεκτροκίνηση να επεκτείνεται!Τι σου λέω τώρα;;; Άστο, θα μπερδευτείς
Άλλο λοιπον αυτό και άλλο μια start up η οποία κόλλησε κάπου στην πορεία η δημιουργία της. Δεν ξέρω καν αν υπάρχει η εταιρία αυτή αυτήν την στιγμή.
Όχι ότι υπερασπιζομαι τις παπατζες των υπουργών, που είναι τελείως άσχετοι από αυτοκινητοβιομηχανίες και γενικά για πολλά θέματα, αλλά δεν αντέχω ούτε τις άλλες χαζομάρες των επικριτών που τα σαλατοποιούν όλα για ένα αφήγημα
Γι'αυτο σου λεω, πηγαινε σε κανα αιολικο παρκο σε τιποτα καμμενα ή σε καμια αποψιλωμενη βουνοκορφη να σε χτυπησει ο αερας και τα ξαναλεμε.
Ότι να ναι!!!
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
Θα προτεινα trampant και gaz και τετοια θα ειχα κιολας (τις συγχρονες εκδοχες τους προφανως) με ευχαριστηση αλλα το συστημα που τα παρηγε δεν υπαρχει πλεον. Οποτε μεταξυ απατεωνων προτιμαω τη bmw που εχει και μια ιστορια χρονων και σε αγωνες και εκτος απο τα ρημαδια ενος νεοπλουτου μεγαλομανη γιαπη με ρατσιστικες αντιληψεις.
Οσο για το οτι τα ηλεκτρικα βαζουν μεσα το κεφαλαιο, γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες των κατακαμενων εκτασεων του ελλαδισταν μαζι με ολες τις βουνοκορφες που εχουν εγκατασταθει προς οφελος των απατεωνων που τις λυμαινονται οπως λυμαινονται τα παντα στον καπιταλισμο.
Αντε καλημερα.
Προτιμάς την bmw γιατί είναι το κατεξοχήν προϊόν του καπιταλισμού στον οποίο τα προιόντα σχεδιάζονται με γνώμονα τη διαδικασίας bottom up. Στα Σταλινικά καθεστώτα που ονειρεύεσαι η διαδικασία ανάπτυξης των προϊόντων γίνεται από πάνω, ήτοι πάμφθηνα προϊόντα πάμφθηνης ποιότητας.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
Θα προτεινα trampant και gaz και τετοια θα ειχα κιολας (τις συγχρονες εκδοχες τους προφανως) με ευχαριστηση αλλα το συστημα που τα παρηγε δεν υπαρχει πλεον. Οποτε μεταξυ απατεωνων προτιμαω τη bmw που εχει και μια ιστορια χρονων και σε αγωνες και εκτος απο τα ρημαδια ενος νεοπλουτου μεγαλομανη γιαπη με ρατσιστικες αντιληψεις.
Οσο για το οτι τα ηλεκτρικα βαζουν μεσα το κεφαλαιο, γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες των κατακαμενων εκτασεων του ελλαδισταν μαζι με ολες τις βουνοκορφες που εχουν εγκατασταθει προς οφελος των απατεωνων που τις λυμαινονται οπως λυμαινονται τα παντα στον καπιταλισμο.
Αντε καλημερα.
Προτιμάς την bmw γιατί είναι το κατεξοχήν προϊόν του καπιταλισμού στον οποίο τα προιόντα σχεδιάζονται με γνώμονα τη διαδικασίας bottom up. Στα Σταλινικά καθεστώτα που ονειρεύεσαι η διαδικασία ανάπτυξης των προϊόντων γίνεται από πάνω, ήτοι πάμφθηνα προϊόντα πάμφθηνης ποιότητας.
Το 70 στη Σοβιετικη Ενωση ο μεσος πολιτης ειχε αυτοκινητο ενω ο ελληνεζος ο δυτικος ειχε μουλαρι στην καλυτερη.
Να περασει ο επομενος νεοφιλελες γιαπης. -
Έχω την αίσθηση πως γράφεις ανιστορητα πράγματα.
Σύμφωνα με αυτά που μπορεί να διαβάσει κανείς εύκολα σε εύκολα προσβάσιμες ακαδημαϊκές, ενημερωτικές και ιστορικές πηγές μπορεί να εξάγει συμπεράσματα για τον ισχυρισμό σου, οπότε έχουμε και λέμε.
Μετά τα οικονομικά προβλήματα της παραγωγικής διαδικασίας προς τα τέλη του 50 το 61 έγινε η υποτίμηση του νομίσματος έναντι του δολαρίου μαζί με την πρώτη δοκιμή να περάσει η έννοια του κέρδους στην τελική τιμή των προϊόντων σε κάποια πρότυπα εργοστάσια. Η έννοια αυτή είχε μια διαφορετική μορφή απο αυτην που ξέρουμε σήμερα διότι το κέρδος του εργοστασίου περνούσε εν μέρη σε διάφορα ταμεία των εργαζομένων ενώ οι μισθοί ήταν απόρροια του κέρδους και της απόδοσης του εργοστασίου, αλλά υπήρχε και φόρος κεφαλαίου με την σημερινή μορφή. Στην συνέχεια απέρριψαν αυτήν την οικονομικη μεταρρύθμιση και ξαναγύρισαν στην κεντρικά σχεδιασμένη οικονομία μέχρι την πτώση όπου πάλι προσπάθησαν να κάνουν και άλλη οικονομική μεταρρύθμιση. Η ισοτιμία όμως της δεκαετίας του 60 παρέμεινε και τη δεκαετία του 70.
Έτσι, κοντά στο 70 το βασικότερο μοντέλο αυτοκινήτου που διέθεταν κόστιζε οσο 50 μέσους μισθούς και το κάπως καλύτερο πιο πολυτελές και ποιοτικό 100 μισθούς ενώ γενικότερα οποιοδήποτε αυτοκίνητο ήθελε από 7-10 έτη μέχρι να παραδοθεί στον δικαιούχο. Υπήρχαν και κάποια πολυτελή αυτοκίνητα που δεν ήταν διαθέσιμα για τους εργαζομένους ακόμα και αν μπορούσαν να τα αγοράσουν. Για αυτό πολλοί δήλωναν συμμετοχή για όχημα και όταν θα ερχόταν είχαν μαζέψει κάποια χρήματα, ενώ δεν μπορούσαν να πάρουν δάνειο για το αυτοκίνητο. Μάλιστα, υπήρχε τέτοια στρέβλωση στην αγορά που αυτοκίνητα 10 ετών κόστιζαν ως μεταχειρισμένα διπλάσια τιμή από οτι ως νέα διότι ήταν ετοιμοπαραδοτα !!! Έτσι έκαναν παραγγελία ένα ποιοτικότερο και μεγαλύτερο όχημα που κόστιζε διπλά από το βασικό και όταν γινόταν η παράδοση μετά από 7-10 έτη πωλούσαν ένα παλαιότερο βασικό όχημα της οικογένειας και αγόραζαν το ποιοτικότερο με λιγα χρήματα παραπάνω ή και καθόλου. Μερικά αυτοκίνητα έφτασαν να κοστίζουν όσο ένα μικρό διαμέρισμα όντας μεταχειρισμένα
Ο δικαιούχος έπρεπε να πάρει άδεια και να του εγκρίνουν την κατοχή αυτοκινήτου και επίσης δεν μπορούσε να επιλέξει ούτε χρώμα. Ενώ οι παραδόσεις γινόταν αναλόγως την απόδοση που είχε ο χώρος εργασίας του. Δηλαδή, τα αυτοκίνητα τα έδιναν με προτεραιότητα ως μπόνους (κάτι σαν τα εταιρικά σημερα με όρους παροχής) στους εργαζομένους των εργοστασίων που έπιαναν τους παραγωγικούς στόχους ή τους περνούσαν.
Σήμερα, με 50 μέσους μισθούς στην Ελλάδα αγοράζεις BMW e330 και με 100 Porsche Taycan.
Οκ άλλη η αγοραστική δύναμη που είχαν με τους μισθούς τους και τις εγχώριες τιμές τους και άλλο το ιστορικό πλαίσιο της σύγκρισης.
Χμμμ βρε λες να υπάρχει μια διαστρεβλωμένη λογική συνέχεια σε όσα μας λες και μας έχεις πρήξει με τις BMW.....;;;;
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ενω ο ελληνεζος ο δυτικος
Την ίδια ρητορική έχει και ο Ντιέγκο.
Τους Έλληνες τους ονομάζει ελλεϊνες.
Εξήγησε μου, υπάρχει κάποια σχολή που διδάσκουν αυτήν την αργκό;;;
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
Θα προτεινα trampant και gaz και τετοια θα ειχα κιολας (τις συγχρονες εκδοχες τους προφανως) με ευχαριστηση αλλα το συστημα που τα παρηγε δεν υπαρχει πλεον. Οποτε μεταξυ απατεωνων προτιμαω τη bmw που εχει και μια ιστορια χρονων και σε αγωνες και εκτος απο τα ρημαδια ενος νεοπλουτου μεγαλομανη γιαπη με ρατσιστικες αντιληψεις.
Οσο για το οτι τα ηλεκτρικα βαζουν μεσα το κεφαλαιο, γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες των κατακαμενων εκτασεων του ελλαδισταν μαζι με ολες τις βουνοκορφες που εχουν εγκατασταθει προς οφελος των απατεωνων που τις λυμαινονται οπως λυμαινονται τα παντα στον καπιταλισμο.
Αντε καλημερα.
Προτιμάς την bmw γιατί είναι το κατεξοχήν προϊόν του καπιταλισμού στον οποίο τα προιόντα σχεδιάζονται με γνώμονα τη διαδικασίας bottom up. Στα Σταλινικά καθεστώτα που ονειρεύεσαι η διαδικασία ανάπτυξης των προϊόντων γίνεται από πάνω, ήτοι πάμφθηνα προϊόντα πάμφθηνης ποιότητας.
Το 70 στη Σοβιετικη Ενωση ο μεσος πολιτης ειχε αυτοκινητο ενω ο ελληνεζος ο δυτικος ειχε μουλαρι στην καλυτερη.
Να περασει ο επομενος νεοφιλελες γιαπης.Είναι γνωστό τοις πάσι σε ποιά μεργιά κατευθύνθηκε ο κοσμάκις όταν έπεσε το τείχος του Βερολίνου το '89. Οπότε καλές οι σάχλες και οι θεωρίες συνομωσίας αλλά η εποχή του αυριανισμού έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
Θα προτεινα trampant και gaz και τετοια θα ειχα κιολας (τις συγχρονες εκδοχες τους προφανως) με ευχαριστηση αλλα το συστημα που τα παρηγε δεν υπαρχει πλεον. Οποτε μεταξυ απατεωνων προτιμαω τη bmw που εχει και μια ιστορια χρονων και σε αγωνες και εκτος απο τα ρημαδια ενος νεοπλουτου μεγαλομανη γιαπη με ρατσιστικες αντιληψεις.
Οσο για το οτι τα ηλεκτρικα βαζουν μεσα το κεφαλαιο, γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες των κατακαμενων εκτασεων του ελλαδισταν μαζι με ολες τις βουνοκορφες που εχουν εγκατασταθει προς οφελος των απατεωνων που τις λυμαινονται οπως λυμαινονται τα παντα στον καπιταλισμο.
Αντε καλημερα.
Προτιμάς την bmw γιατί είναι το κατεξοχήν προϊόν του καπιταλισμού στον οποίο τα προιόντα σχεδιάζονται με γνώμονα τη διαδικασίας bottom up. Στα Σταλινικά καθεστώτα που ονειρεύεσαι η διαδικασία ανάπτυξης των προϊόντων γίνεται από πάνω, ήτοι πάμφθηνα προϊόντα πάμφθηνης ποιότητας.
Το 70 στη Σοβιετικη Ενωση ο μεσος πολιτης ειχε αυτοκινητο ενω ο ελληνεζος ο δυτικος ειχε μουλαρι στην καλυτερη.
Να περασει ο επομενος νεοφιλελες γιαπης.με το συμπάθειο, η ΕΣΣΔ ήταν ένα κράτος κολοσσός γεμάτο φυσικούς πόρους που τους εξήγαγε. Γενικά αν κάνεις μια γύρα την υδρόγειο και την ακουμπήσεις τυχαία με το δάχτυλο στο Β ημισφαίριο, δύσκολα θα πέσεις σε μη ΕΣΣΔ έδαφος. Τι συγκρίνεις;
Οι συγκρίσεις παρακαλώ με αντίστοιχα δυτικά κράτη, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία κλπ, όχι με την ψωροκώσταινα, αυτό δα έλειπε, οι πολίτες του πλουσιότερου σε πόρους κράτους της γης να ήταν και φτωχότεροι (κατά μ.ο.) από τους δικούς μας! -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
Θα προτεινα trampant και gaz και τετοια θα ειχα κιολας (τις συγχρονες εκδοχες τους προφανως) με ευχαριστηση αλλα το συστημα που τα παρηγε δεν υπαρχει πλεον. Οποτε μεταξυ απατεωνων προτιμαω τη bmw που εχει και μια ιστορια χρονων και σε αγωνες και εκτος απο τα ρημαδια ενος νεοπλουτου μεγαλομανη γιαπη με ρατσιστικες αντιληψεις.
Οσο για το οτι τα ηλεκτρικα βαζουν μεσα το κεφαλαιο, γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες των κατακαμενων εκτασεων του ελλαδισταν μαζι με ολες τις βουνοκορφες που εχουν εγκατασταθει προς οφελος των απατεωνων που τις λυμαινονται οπως λυμαινονται τα παντα στον καπιταλισμο.
Αντε καλημερα.
Προτιμάς την bmw γιατί είναι το κατεξοχήν προϊόν του καπιταλισμού στον οποίο τα προιόντα σχεδιάζονται με γνώμονα τη διαδικασίας bottom up. Στα Σταλινικά καθεστώτα που ονειρεύεσαι η διαδικασία ανάπτυξης των προϊόντων γίνεται από πάνω, ήτοι πάμφθηνα προϊόντα πάμφθηνης ποιότητας.
Το 70 στη Σοβιετικη Ενωση ο μεσος πολιτης ειχε αυτοκινητο ενω ο ελληνεζος ο δυτικος ειχε μουλαρι στην καλυτερη.
Να περασει ο επομενος νεοφιλελες γιαπης.Ούτε ο ριζοσπάστης δε τα χει πει αυτα
-
Η σωστή αναλογία και σύγκριση κρατών πρέπει να γίνει μεταξύ οικονομικού κέντρου και οικονομικής περιφέρειας.
Δηλαδή η Ελλάδα ως χώρα των Βαλκανίων όντας μια περιφερειακή οικονομική οντότητα προς ένα οικονομικό κέντρο συγκρίνεται με τις υπόλοιπες χώρες των Βαλκανίων που και αυτές ήταν περιφερειακές οικονομικές οντότητες προς ένα οικονομικό κέντρο. -
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
Θα προτεινα trampant και gaz και τετοια θα ειχα κιολας (τις συγχρονες εκδοχες τους προφανως) με ευχαριστηση αλλα το συστημα που τα παρηγε δεν υπαρχει πλεον. Οποτε μεταξυ απατεωνων προτιμαω τη bmw που εχει και μια ιστορια χρονων και σε αγωνες και εκτος απο τα ρημαδια ενος νεοπλουτου μεγαλομανη γιαπη με ρατσιστικες αντιληψεις.
Οσο για το οτι τα ηλεκτρικα βαζουν μεσα το κεφαλαιο, γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες των κατακαμενων εκτασεων του ελλαδισταν μαζι με ολες τις βουνοκορφες που εχουν εγκατασταθει προς οφελος των απατεωνων που τις λυμαινονται οπως λυμαινονται τα παντα στον καπιταλισμο.
Αντε καλημερα.
Προτιμάς την bmw γιατί είναι το κατεξοχήν προϊόν του καπιταλισμού στον οποίο τα προιόντα σχεδιάζονται με γνώμονα τη διαδικασίας bottom up. Στα Σταλινικά καθεστώτα που ονειρεύεσαι η διαδικασία ανάπτυξης των προϊόντων γίνεται από πάνω, ήτοι πάμφθηνα προϊόντα πάμφθηνης ποιότητας.
Το 70 στη Σοβιετικη Ενωση ο μεσος πολιτης ειχε αυτοκινητο ενω ο ελληνεζος ο δυτικος ειχε μουλαρι στην καλυτερη.
Να περασει ο επομενος νεοφιλελες γιαπης.με το συμπάθειο, η ΕΣΣΔ ήταν ένα κράτος κολοσσός γεμάτο φυσικούς πόρους που τους εξήγαγε. Γενικά αν κάνεις μια γύρα την υδρόγειο και την ακουμπήσεις τυχαία με το δάχτυλο στο Β ημισφαίριο, δύσκολα θα πέσεις σε μη ΕΣΣΔ έδαφος. Τι συγκρίνεις;
Οι συγκρίσεις παρακαλώ με αντίστοιχα δυτικά κράτη, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία κλπ, όχι με την ψωροκώσταινα, αυτό δα έλειπε, οι πολίτες του πλουσιότερου σε πόρους κράτους της γης να ήταν και φτωχότεροι (κατά μ.ο.) από τους δικούς μας!To προβλημα ειναι οτι οι ψωροελληνες μιλουν απαξιωτικα ενω ακομα και σημερα ειναι οι πλεον ξεβρακωτοι πανευρωπαικα. Να το ελεγε ο Ελβετος ισως και να το κατανοουσα.
Απο'κει και περα, σε οσα ειχε προσβαση ο μεσος πολιτης της ΕΣΣΔ (παιδεια για ολους, υγεια για ολους, στεγαση για ολους, εργασια για ολους) δεν εχει ο μεσος δυτικος ουτε τωρα. Δεν μιλαω για το Μουρικα που οσοι δεν δουλευουν (10-12 ωρες κατα μεσο ορο) ζουν σε χαρτοκουτα αλλα για σοβαρες χωρες οπως οι σκανδιναβικες και οι κεντροευρωπαικες που σε μεγαλο βαθμο φερουν τον σεβασμο μου.
Τα υπολοιπα ειναι παντεσπανια για Αντουανετες και ευχολογια για ασχετους που δεν εχουν στον ηλιο μοιρα και πινουν νερο στο ονομα του καπιταλισμου.
Α ξεχασα, καποιοι το παιζουν αντικαπιταλιστες τωρα επειδη πηραν τεσλα! -
@dimitrioskosmas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
Θα προτεινα trampant και gaz και τετοια θα ειχα κιολας (τις συγχρονες εκδοχες τους προφανως) με ευχαριστηση αλλα το συστημα που τα παρηγε δεν υπαρχει πλεον. Οποτε μεταξυ απατεωνων προτιμαω τη bmw που εχει και μια ιστορια χρονων και σε αγωνες και εκτος απο τα ρημαδια ενος νεοπλουτου μεγαλομανη γιαπη με ρατσιστικες αντιληψεις.
Οσο για το οτι τα ηλεκτρικα βαζουν μεσα το κεφαλαιο, γελανε μεχρι και οι ανεμογεννητριες των κατακαμενων εκτασεων του ελλαδισταν μαζι με ολες τις βουνοκορφες που εχουν εγκατασταθει προς οφελος των απατεωνων που τις λυμαινονται οπως λυμαινονται τα παντα στον καπιταλισμο.
Αντε καλημερα.
Προτιμάς την bmw γιατί είναι το κατεξοχήν προϊόν του καπιταλισμού στον οποίο τα προιόντα σχεδιάζονται με γνώμονα τη διαδικασίας bottom up. Στα Σταλινικά καθεστώτα που ονειρεύεσαι η διαδικασία ανάπτυξης των προϊόντων γίνεται από πάνω, ήτοι πάμφθηνα προϊόντα πάμφθηνης ποιότητας.
Το 70 στη Σοβιετικη Ενωση ο μεσος πολιτης ειχε αυτοκινητο ενω ο ελληνεζος ο δυτικος ειχε μουλαρι στην καλυτερη.
Να περασει ο επομενος νεοφιλελες γιαπης.Ούτε ο ριζοσπάστης δε τα χει πει αυτα
Δεν πειραζει, τα λεω εγω και η πραγματικοτητα.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα υπολοιπα ειναι παντεσπανια για Αντουανετες
Υπάρχει περίπτωση να έχεις συγγένεια με τον Diego ή είστε είδος;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχω την αίσθηση πως γράφεις ανιστορητα πράγματα.
Σύμφωνα με αυτά που μπορεί να διαβάσει κανείς εύκολα σε εύκολα προσβάσιμες ακαδημαϊκές, ενημερωτικές και ιστορικές πηγές μπορεί να εξάγει συμπεράσματα για τον ισχυρισμό σου, οπότε έχουμε και λέμε.
Μετά τα οικονομικά προβλήματα της παραγωγικής διαδικασίας προς τα τέλη του 50 το 61 έγινε η υποτίμηση του νομίσματος έναντι του δολαρίου μαζί με την πρώτη δοκιμή να περάσει η έννοια του κέρδους στην τελική τιμή των προϊόντων σε κάποια πρότυπα εργοστάσια. Η έννοια αυτή είχε μια διαφορετική μορφή απο αυτην που ξέρουμε σήμερα διότι το κέρδος του εργοστασίου περνούσε εν μέρη σε διάφορα ταμεία των εργαζομένων ενώ οι μισθοί ήταν απόρροια του κέρδους και της απόδοσης του εργοστασίου, αλλά υπήρχε και φόρος κεφαλαίου με την σημερινή μορφή. Στην συνέχεια απέρριψαν αυτήν την οικονομικη μεταρρύθμιση και ξαναγύρισαν στην κεντρικά σχεδιασμένη οικονομία μέχρι την πτώση όπου πάλι προσπάθησαν να κάνουν και άλλη οικονομική μεταρρύθμιση. Η ισοτιμία όμως της δεκαετίας του 60 παρέμεινε και τη δεκαετία του 70.
Έτσι, κοντά στο 70 το βασικότερο μοντέλο αυτοκινήτου που διέθεταν κόστιζε οσο 50 μέσους μισθούς και το κάπως καλύτερο πιο πολυτελές και ποιοτικό 100 μισθούς ενώ γενικότερα οποιοδήποτε αυτοκίνητο ήθελε από 7-10 έτη μέχρι να παραδοθεί στον δικαιούχο. Υπήρχαν και κάποια πολυτελή αυτοκίνητα που δεν ήταν διαθέσιμα για τους εργαζομένους ακόμα και αν μπορούσαν να τα αγοράσουν. Για αυτό πολλοί δήλωναν συμμετοχή για όχημα και όταν θα ερχόταν είχαν μαζέψει κάποια χρήματα, ενώ δεν μπορούσαν να πάρουν δάνειο για το αυτοκίνητο. Μάλιστα, υπήρχε τέτοια στρέβλωση στην αγορά που αυτοκίνητα 10 ετών κόστιζαν ως μεταχειρισμένα διπλάσια τιμή από οτι ως νέα διότι ήταν ετοιμοπαραδοτα !!! Έτσι έκαναν παραγγελία ένα ποιοτικότερο και μεγαλύτερο όχημα που κόστιζε διπλά από το βασικό και όταν γινόταν η παράδοση μετά από 7-10 έτη πωλούσαν ένα παλαιότερο βασικό όχημα της οικογένειας και αγόραζαν το ποιοτικότερο με λιγα χρήματα παραπάνω ή και καθόλου. Μερικά αυτοκίνητα έφτασαν να κοστίζουν όσο ένα μικρό διαμέρισμα όντας μεταχειρισμένα
Ο δικαιούχος έπρεπε να πάρει άδεια και να του εγκρίνουν την κατοχή αυτοκινήτου και επίσης δεν μπορούσε να επιλέξει ούτε χρώμα. Ενώ οι παραδόσεις γινόταν αναλόγως την απόδοση που είχε ο χώρος εργασίας του. Δηλαδή, τα αυτοκίνητα τα έδιναν με προτεραιότητα ως μπόνους (κάτι σαν τα εταιρικά σημερα με όρους παροχής) στους εργαζομένους των εργοστασίων που έπιαναν τους παραγωγικούς στόχους ή τους περνούσαν.
Σήμερα, με 50 μέσους μισθούς στην Ελλάδα αγοράζεις BMW e330 και με 100 Porsche Taycan.
Οκ άλλη η αγοραστική δύναμη που είχαν με τους μισθούς τους και τις εγχώριες τιμές τους και άλλο το ιστορικό πλαίσιο της σύγκρισης.
Χμμμ βρε λες να υπάρχει μια διαστρεβλωμένη λογική συνέχεια σε όσα μας λες και μας έχεις πρήξει με τις BMW.....;;;;
Σημερα ο μεσος μισθος δεν φτανει ουτε για νοικι, φαγητο και ρευμα, πραγματα που τοτε ηταν δωρεαν (βασικα ενεργεια δωρεαν, νοικι για οσους δεν ειχαν δικο τους σπιτι δωρεαν απ'το κρατος μεχρι 5% του μισθου με συμβολαιο εφ'ορου ζωης και φαγητο σε εργασιακους χωρους δωρεαν ειδαλλως σε τιμες κοστους, για να ακριβολογω).
Κατσε τωρα κανε τους υπολογισμους για το ποσα χρηματα περισσευουν καθε μηνα για να βαλεις στην ακρη για να αγορασεις με 50 μισθους 330e και με 100 taycan γιατι ο μεσος ελληνεζος στην καλυτερη με 100 μισθους θα εχει αφησει 2-3 χιλιαρικα στην ακρη.
Στην ΕΣΣΔ παλι κατα μεσο ορο ηθελες μισθους ενος ετους για να αγορασεις οχημα, το οποιο αποπληρωνοταν με δοσεις που κρατουνταν απ'το μισθο ο οποιος ηταν και σιγουρος κι οχι αναλογα με τις ορεξεις της καθε πολυεθνικης και του καθε υπανθρωπου-μανατζαραιου μιας και σημερα καθε ιδιωτικος υπαλληλος σημερα ειναι κι αυριο δεν ειναι εργαζομενος, οποτε γενικα ηταν χαοτικα ευκολοτερο για τον μεσο πολιτη να αποκτησει αυτοκινητο, ιδιως σε εποχες που ξαναλεω οτι Ευρωπαιοι οπως εμεις με μουλαρια μετακινουμασταν. Ναι οκ στη δυτικη Γερμανια σιγουρα ηταν καλυτερα αφου τη στηριξε ολη η υφηλιος να ορθοποδησει και χωρις να δωσει φραγκο για την απολυτη καταστροφη που προκαλεσε στο μισο πλανητη ειδαλλως ακομα θα επρεπε ολοι οι Γερμανοι να δουλευουν για να πληρωνουν τα σπασμενα.Αυτα λοιπον για τις παπατζες περι 50 μεσων μισθων που σου εξασφαλιζουν μια 330e ενω στην πραγματιμοτητα σου εξασφαλιζουν ενα δυαρι σε φτωχογειτονια και τους λογαριασμους του μηνα παρεα με το φαγητο, κι αυτο χωρις πολλα πολλα.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα υπολοιπα ειναι παντεσπανια για Αντουανετες
Υπάρχει περίπτωση να έχεις συγγένεια με τον Diego ή είστε είδος;
Eσυ με οσους πιστευουν την πρασινη παπατζα και το ποσο καλο ειναι το συστημα τι ειστε, ξαδερφια? Αν ναι ειστε μεγαλη οικογενεια.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχω την αίσθηση πως γράφεις ανιστορητα πράγματα.
Σύμφωνα με αυτά που μπορεί να διαβάσει κανείς εύκολα σε εύκολα προσβάσιμες ακαδημαϊκές, ενημερωτικές και ιστορικές πηγές μπορεί να εξάγει συμπεράσματα για τον ισχυρισμό σου, οπότε έχουμε και λέμε.
Μετά τα οικονομικά προβλήματα της παραγωγικής διαδικασίας προς τα τέλη του 50 το 61 έγινε η υποτίμηση του νομίσματος έναντι του δολαρίου μαζί με την πρώτη δοκιμή να περάσει η έννοια του κέρδους στην τελική τιμή των προϊόντων σε κάποια πρότυπα εργοστάσια. Η έννοια αυτή είχε μια διαφορετική μορφή απο αυτην που ξέρουμε σήμερα διότι το κέρδος του εργοστασίου περνούσε εν μέρη σε διάφορα ταμεία των εργαζομένων ενώ οι μισθοί ήταν απόρροια του κέρδους και της απόδοσης του εργοστασίου, αλλά υπήρχε και φόρος κεφαλαίου με την σημερινή μορφή. Στην συνέχεια απέρριψαν αυτήν την οικονομικη μεταρρύθμιση και ξαναγύρισαν στην κεντρικά σχεδιασμένη οικονομία μέχρι την πτώση όπου πάλι προσπάθησαν να κάνουν και άλλη οικονομική μεταρρύθμιση. Η ισοτιμία όμως της δεκαετίας του 60 παρέμεινε και τη δεκαετία του 70.
Έτσι, κοντά στο 70 το βασικότερο μοντέλο αυτοκινήτου που διέθεταν κόστιζε οσο 50 μέσους μισθούς και το κάπως καλύτερο πιο πολυτελές και ποιοτικό 100 μισθούς ενώ γενικότερα οποιοδήποτε αυτοκίνητο ήθελε από 7-10 έτη μέχρι να παραδοθεί στον δικαιούχο. Υπήρχαν και κάποια πολυτελή αυτοκίνητα που δεν ήταν διαθέσιμα για τους εργαζομένους ακόμα και αν μπορούσαν να τα αγοράσουν. Για αυτό πολλοί δήλωναν συμμετοχή για όχημα και όταν θα ερχόταν είχαν μαζέψει κάποια χρήματα, ενώ δεν μπορούσαν να πάρουν δάνειο για το αυτοκίνητο. Μάλιστα, υπήρχε τέτοια στρέβλωση στην αγορά που αυτοκίνητα 10 ετών κόστιζαν ως μεταχειρισμένα διπλάσια τιμή από οτι ως νέα διότι ήταν ετοιμοπαραδοτα !!! Έτσι έκαναν παραγγελία ένα ποιοτικότερο και μεγαλύτερο όχημα που κόστιζε διπλά από το βασικό και όταν γινόταν η παράδοση μετά από 7-10 έτη πωλούσαν ένα παλαιότερο βασικό όχημα της οικογένειας και αγόραζαν το ποιοτικότερο με λιγα χρήματα παραπάνω ή και καθόλου. Μερικά αυτοκίνητα έφτασαν να κοστίζουν όσο ένα μικρό διαμέρισμα όντας μεταχειρισμένα
Ο δικαιούχος έπρεπε να πάρει άδεια και να του εγκρίνουν την κατοχή αυτοκινήτου και επίσης δεν μπορούσε να επιλέξει ούτε χρώμα. Ενώ οι παραδόσεις γινόταν αναλόγως την απόδοση που είχε ο χώρος εργασίας του. Δηλαδή, τα αυτοκίνητα τα έδιναν με προτεραιότητα ως μπόνους (κάτι σαν τα εταιρικά σημερα με όρους παροχής) στους εργαζομένους των εργοστασίων που έπιαναν τους παραγωγικούς στόχους ή τους περνούσαν.
Σήμερα, με 50 μέσους μισθούς στην Ελλάδα αγοράζεις BMW e330 και με 100 Porsche Taycan.
Οκ άλλη η αγοραστική δύναμη που είχαν με τους μισθούς τους και τις εγχώριες τιμές τους και άλλο το ιστορικό πλαίσιο της σύγκρισης.
Χμμμ βρε λες να υπάρχει μια διαστρεβλωμένη λογική συνέχεια σε όσα μας λες και μας έχεις πρήξει με τις BMW.....;;;;
Σημερα ο μεσος μισθος δεν φτανει ουτε για νοικι, φαγητο και ρευμα, πραγματα που τοτε ηταν δωρεαν (βασικα ενεργεια δωρεαν, νοικι για οσους δεν ειχαν δικο τους σπιτι δωρεαν απ'το κρατος μεχρι 5% του μισθου με συμβολαιο εφ'ορου ζωης και φαγητο σε εργασιακους χωρους δωρεαν ειδαλλως σε τιμες κοστους, για να ακριβολογω).
Κατσε τωρα κανε τους υπολογισμους για το ποσα χρηματα περισσευουν καθε μηνα για να βαλεις στην ακρη για να αγορασεις με 50 μισθους 330e και με 100 taycan γιατι ο μεσος ελληνεζος στην καλυτερη με 100 μισθους θα εχει αφησει 2-3 χιλιαρικα στην ακρη.
Στην ΕΣΣΔ παλι κατα μεσο ορο ηθελες μισθους ενος ετους για να αγορασεις οχημα, το οποιο αποπληρωνοταν με δοσεις που κρατουνταν απ'το μισθο ο οποιος ηταν και σιγουρος κι οχι αναλογα με τις ορεξεις της καθε πολυεθνικης και του καθε υπανθρωπου-μανατζαραιου μιας και σημερα καθε ιδιωτικος υπαλληλος σημερα ειναι κι αυριο δεν ειναι εργαζομενος, οποτε γενικα ηταν χαοτικα ευκολοτερο για τον μεσο πολιτη να αποκτησει αυτοκινητο, ιδιως σε εποχες που ξαναλεω οτι Ευρωπαιοι οπως εμεις με μουλαρια μετακινουμασταν. Ναι οκ στη δυτικη Γερμανια σιγουρα ηταν καλυτερα αφου τη στηριξε ολη η υφηλιος να ορθοποδησει και χωρις να δωσει φραγκο για την απολυτη καταστροφη που προκαλεσε στο μισο πλανητη ειδαλλως ακομα θα επρεπε ολοι οι Γερμανοι να δουλευουν για να πληρωνουν τα σπασμενα.Αυτα λοιπον για τις παπατζες περι 50 μεσων μισθων που σου εξασφαλιζουν μια 330e ενω στην πραγματιμοτητα σου εξασφαλιζουν ενα δυαρι σε φτωχογειτονια και τους λογαριασμους του μηνα παρεα με το φαγητο, κι αυτο χωρις πολλα πολλα.
Δώσε μου σε παρακαλώ πολύ την πηγή για το μέσο μισθό το 1970 και τις τιμές των αυτοκινήτων;;;
Μιλάμε για το 1970. Και γράφεις ότι γράφεις.
Γνωρίζεις τι έγινε το 1960;;;
Δεύτερον γράφεις για δωρεάν σπίτι. Δηλώνεις ιστορικός.... δώσε μας κάποια πηγή.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα υπολοιπα ειναι παντεσπανια για Αντουανετες
Υπάρχει περίπτωση να έχεις συγγένεια με τον Diego ή είστε είδος;
Eσυ με οσους πιστευουν την πρασινη παπατζα και το ποσο καλο ειναι το συστημα τι ειστε, ξαδερφια? Αν ναι ειστε μεγαλη οικογενεια.
Χαχαχα πόσο ανιδεος είσαι;
Γενικά παρατηρώ, ίδιο τρόπο γραφής, ίδιο συντακτικό, ίδια παραδείγματα στους λόγους σας.
Θα έλεγε κανείς πως είστε δίδυμοι.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα υπολοιπα ειναι παντεσπανια για Αντουανετες
Υπάρχει περίπτωση να έχεις συγγένεια με τον Diego ή είστε είδος;
Eσυ με οσους πιστευουν την πρασινη παπατζα και το ποσο καλο ειναι το συστημα τι ειστε, ξαδερφια? Αν ναι ειστε μεγαλη οικογενεια.
Χαχαχα πόσο ανιδεος είσα;
Είσαι σίγουρος ότι εσύ μάζεψες 50Κ που δεν ήταν ούτε παροχή εργαζομένων ούτε τίποτα και αγόρασες bmw????
Eγω ο,τι γουσταρω εκανα, παντως παπατζης και θιασωτης του συστηματος δεν ειμαι ουτε καρπωθηκα την υπεραξια κανενος εργαζομενου ποτε μου.
Οσο για τα υπολοιπα, επειδη ειμαι ιστορικος γραφω ο,τι γραφω. Χαλαει το αφηγημα του ποσο καλα ειμαστε στον καπιταλισμο το ξερω αλλα τι να κανουμε, καποιοι εχουμε και 5 γνωσεις παραπανω και κυριως ανωτερη κριτικη ικανοτητα ωστε να καταλαβαινουμε πως το σημερινο συστημα δεν ειναι απλα απανθρωπο και τερμα ανισο αλλα κι αδιεξοδο. Και προσπαθουμε να δουμε τι ετερο συστημα τι φιλοσοφια ειχε και τι προοπτικες και παροχες για τον μεσο πολιτη και να κρατησουμε τα θετικα του ωστε να οραματιστουμε ενα ακομα καλυτερο συστημα με μοναδικο γνωμονα την ανθρωπινη ευημερια του κοινωνικου συνολου κι οχι των λιγων αρχιαπατεωνων εναντι των πολλων.
Εσυ κατσε να περιμενεις να σωσεις τον κοσμο με το τεσλα 3 και το χαρτινο καλαμακι, δεν θα στο χαλασω και στην τελικη και πολυ το κουρασα, ουτε με νοιαζει να πεισω κανενα ουτε τιποτα.
Απλα δεν μπορω την παπατζα και τη μπουρδολογια περι του δεντρου οταν το δασος καποιοι ειναι εντελως τυφλοι για να το δουν.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης