-
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για το υπόλοιπο 75% των εκπομπών (αλήθεια σε τι αναλύεται; ) τι κάνει η ΕΕ;
Δώσε μας μια εικόνα βρε @lap αν έχεις την καλοσύνη και τον χρόνο φυσικά.
Πάτα στον λίγκα παραπάνω και δείχνει τι είναι τα άλλα. Παραγωγή ρεύματος, βιομηχανία, θέρμανση, γεωργία, όχι το όνομα ή η χώρα, κ.τ.λ.
Αν και δεν προκύπτει η συμμετοχή ως ποσοστό της κάθε κατηγορίας επι του συνολού των εκπομπών το παραπάνω σχήμα είναι αρκετά διαφωτιστικό.
Σε όλους τους τομείς έχει γίνει κάποια πρόοδος εκτός απο αυτόν των αυτοκινήτων που έχει χειροτερεύσει κατά 33,5% απο το 1990 εως το 2019.
Άρα έχει δίκιο η ΕΕ που ρίχνει το βάρος εκεί και ο @lap που επιμένει να το επισημαίνει.
Απο την άλλη έχει απόλυτο δίκο και @civil357 , σκοτάδια μαύρα και αρπακολαεσπατσίδικα παπατζηλίκια της χώρας μας ως προς την ενεργειακή μετάβαση , μύρισαν άιμα τα μεγάλα συμφέροντα σε συνεργασία με τους διεφθαρμένους πολιτικούς και γέμισαν ανεμογεννήτριες τα βουνά αφού θα καιγόντουσαν κάποια στιγμή όπως είχε πει και ο ΠΘ μας , γενικά ένα τουρλουμπούκι παραδοσιακό ελληνικό χωρίς κανένα όφελος στο τέλος για τον καταναλωτή.
Πολύ σωστό και το σχόλιο του @fiverg για τους προβληματισμούς ως προς την καθαρότητα των μπαταριών και την ανακύκλωση τους.
Εγώ εδώ θα προσθέσω και κάτι που άκουσα απο κάποιον ως προς τις ανεμογεννήτριες και το ζήτημα της ανακύκλωσης αυτών , νομίζω θα καταντήσουν κουφάρια - εστίες μόλυνσης όταν τελειώσει η ωφέλιμη ζωή τους. Ηδή οι πρώτής γενιάς που μπήκαν στην χώρα μας απο πολιτικό-επιχειρηματικά συμφέροντα φτάνουν στο τέλος της ζωής τους καθώς λεει ήταν γερμανικές μεταχειρισμένες.Γενικά ενώ οι προθέσεις είναι σίγουρα σωστές το κυνήγι για γρήγορα κέρδη αλλοίωσε αρκετά το αποτέλεσμα και την στρατηγική.
Δεν έγινε σωστή μελέτη αρχικά σε υποδομές πράσινης ενέργειας και δεν δόθηκαν μεγάλα κρατικά κίνητρα σε έρευνα και ανάπτυξη πρώτα για την τεχνολογία των μπαταριών ,εναλλακτικές και συνεργαζόμενες τεχνολογίες με το υδρογόνο, την αποθήκευση της ενέργειας ,κλπΑυτό που έγινε είναι πως είδαν οι κεφαλαιούχοι το παράθυρο για νέες αγορές , εξασφάλισαν με αίμα και κάθε μέσο τα κοιτάσματα ορυκτών για κατασκευή μπαταριών και πλακώθηκαν να κάνουν γρήγορα και όπως-όπως απόσβεση των χρημάτων τους με φόρτωμα στα αυτοκίνητα.
Και τώρα τρέχουν τα κράτη πίσω τους σε θέματα διαχείρισης δικτύων , παροχής ενέργειας , αποθηκευσης κλπ.
Εγώ τέλος απο την πλευρά μου , μπορώ να κάνω ένα αφελέστατο ερώτημα;
Γιατί δεν δίνεται η δυνατότητα στον καταναλωτή να επιλέξει εύκολα και απλά να εξασφαλίζει την ενέργεια του νοικοκυριού του και των μετακινήσεων του με ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με το να βάζει ΦΒ στο σπιτάκι του ή στο χωραφάκι του στην επαρχία χωρίς να μπλέκει με κλειδωμένες και πολύπλοκες αδειοδοτήσεις;
Δηλαδή όπως επιλέγω για θέρμανση ένα καυστήρα πετρελαίου , να κάνω μια επένδυση σε ΦΒ στέγης ή σε πάνελ στο χωραφάκι στο χωριό μου στην χώρα μας με μεγάλη ηλιοφάνεια και να είμαι ενεργειακά ανεξάρτητος;
Δεν θα ήταν το απόλυτο κίνητρο για την γρήγορή και αποτελεσματική διάσωση του περιβάλλοντος απο τις εκπομπές καυσαερίων;
-
Και να καταργήσουν το λεγόμενο "χρηματιστήριο ενέργειας" που μαζεύονται 5 νοματαίοι και συζητάνε πόσα τους λείπουν, τόσα να τους δώσουμε;
Άκου λέει να βάζει ο καθένας ηλιακό θερμοσίφωνα και δίπλα πάνελ φωτοβολταϊκά!
Θα πείτε κι άλλα τέτοια κομμουνιστικα;
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
....
Αν και δεν προκύπτει η συμμετοχή ως ποσοστό της κάθε κατηγορίας επι του συνολού των εκπομπών το παραπάνω σχήμα είναι αρκετά διαφωτιστικό.
..... -
Ωραίο @super-t
Κατατοπιστικό.
Οπότε τα μεγάλα κομμάτια είναι η οι μετακινήσεις και οι βιομηχανίες ενέργειας που γίνεται προσπάθεια εκεί χρόνια , ενώ στις μετακινήσεις έχουμε μείνει πίσω.
-
@clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το σύστημα θέλει ανθρώπους σαν εσένα. Τους λατρεύει. Τους βοηθάς στα κέρδη τους. Μη ρωτήσεις γιατί, δεν θα καταλάβεις.
Το συστημα θελει ανθρωπους που να πιστευουν τυφλα ο,τι τους λεει και να νομιζουν οτι ειναι για το καλο τους ενω ποτε δεν ειναι γιατι ποτε τα συμφεροντα του συστηματος και των θιασωτων του δεν ειναι τα ιδια με τα συμφεροντα των λαων αλλα εκ διαμετρου αντιθετα.
Απο εκει καταλαβαινει καποιος αν το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα που το αμφισβητω συθεμελα, ή εσενα που το υιοθετεις.Το αμφισβητείς συθέμελα πληρώνοντας 65% κρατικούς φόρους στο πρατήριο, 15% στη Motor Oil και το υπολοιπο σε καποιον δικτατορα τριτου κοσμου.
Makes sense, δεν λέω.Σωστα, επρεπε να κυκλοφορω με γαιδουρι και να μενω σε σπηλια, ή να εχω τεσλα που ειναι αντισυστημικη εταιρεια κι ας ανηκει στον πιο πλουσιο ανθρωπο του πλανητη.
Makes more sense ετσι. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το σύστημα θέλει ανθρώπους σαν εσένα. Τους λατρεύει. Τους βοηθάς στα κέρδη τους. Μη ρωτήσεις γιατί, δεν θα καταλάβεις.
Το συστημα θελει ανθρωπους που να πιστευουν τυφλα ο,τι τους λεει και να νομιζουν οτι ειναι για το καλο τους ενω ποτε δεν ειναι γιατι ποτε τα συμφεροντα του συστηματος και των θιασωτων του δεν ειναι τα ιδια με τα συμφεροντα των λαων αλλα εκ διαμετρου αντιθετα.
Απο εκει καταλαβαινει καποιος αν το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα που το αμφισβητω συθεμελα, ή εσενα που το υιοθετεις.Καταλαβαίνεις ότι είναι αστείο αυτό που γράφεις έτσι ;
-
@clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κανείς δεν είπε ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η νέα Παρισινή Κομμούνα. Αλλά κάτι πρέπει να πείτε κι εσείς που σκάτε το 200άρι στο πρατήριο συν το 200αρι για ρεύμα.
Eμεις δεν το παιζουμε εξυπνοι παροτι φτανουμε και μεχρι τη Θεσσαλονικη πιο γρηγορα απ'το ΚΤΕΛ κατι που καποιος που εδωσε 40κ δεν μπορει να κανει. Α, μπαινουμε και στα πλοια αν θελουμε, δεν νοικιαζουμε ντε και καλα ΚΙΑ ματιζ με 60 ευρω τη μερα στο νησι.
Εχουμε βεβαια τους επαναστατες με τα τεσλα που οταν τελειωσουν τα προνομια θα μιλουν για εξαπατηση και προδοσια απ'το καλο συστημα και θα σκανε και καμια 20αρια χιλιαρικα για μπαταρια για να γουσταρουν στα καπακια.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το σύστημα θέλει ανθρώπους σαν εσένα. Τους λατρεύει. Τους βοηθάς στα κέρδη τους. Μη ρωτήσεις γιατί, δεν θα καταλάβεις.
Το συστημα θελει ανθρωπους που να πιστευουν τυφλα ο,τι τους λεει και να νομιζουν οτι ειναι για το καλο τους ενω ποτε δεν ειναι γιατι ποτε τα συμφεροντα του συστηματος και των θιασωτων του δεν ειναι τα ιδια με τα συμφεροντα των λαων αλλα εκ διαμετρου αντιθετα.
Απο εκει καταλαβαινει καποιος αν το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα που το αμφισβητω συθεμελα, ή εσενα που το υιοθετεις.Καταλαβαίνεις ότι είναι αστείο αυτό που γράφεις έτσι ;
Αστειο ειναι να μιλαει καποιος θιασωτης της πρασινης παπατζας σ'εμενα για συστημικοτητα. Τιποτ'αλλο.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το σύστημα θέλει ανθρώπους σαν εσένα. Τους λατρεύει. Τους βοηθάς στα κέρδη τους. Μη ρωτήσεις γιατί, δεν θα καταλάβεις.
Το συστημα θελει ανθρωπους που να πιστευουν τυφλα ο,τι τους λεει και να νομιζουν οτι ειναι για το καλο τους ενω ποτε δεν ειναι γιατι ποτε τα συμφεροντα του συστηματος και των θιασωτων του δεν ειναι τα ιδια με τα συμφεροντα των λαων αλλα εκ διαμετρου αντιθετα.
Απο εκει καταλαβαινει καποιος αν το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα που το αμφισβητω συθεμελα, ή εσενα που το υιοθετεις.Καταλαβαίνεις ότι είναι αστείο αυτό που γράφεις έτσι ;
Αστειο ειναι να μιλαει καποιος θιασωτης της πρασινης παπατζας σ'εμενα για συστημικοτητα. Τιποτ'αλλο.
Το καταλαβαίνεις ότι ο καπιταλισμός και η αστική δημοκρατία σου δίνουν το βήμα να γράφεις τις θεωρίες συνομωσίας σου έτσι ;
Btw, είναι άσχημες οι προσωπικές επιθέσεις, εδώ κρινόμαστε για τα γραφόμενα μας. -
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το σύστημα θέλει ανθρώπους σαν εσένα. Τους λατρεύει. Τους βοηθάς στα κέρδη τους. Μη ρωτήσεις γιατί, δεν θα καταλάβεις.
Το συστημα θελει ανθρωπους που να πιστευουν τυφλα ο,τι τους λεει και να νομιζουν οτι ειναι για το καλο τους ενω ποτε δεν ειναι γιατι ποτε τα συμφεροντα του συστηματος και των θιασωτων του δεν ειναι τα ιδια με τα συμφεροντα των λαων αλλα εκ διαμετρου αντιθετα.
Απο εκει καταλαβαινει καποιος αν το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα που το αμφισβητω συθεμελα, ή εσενα που το υιοθετεις.Καταλαβαίνεις ότι είναι αστείο αυτό που γράφεις έτσι ;
Αστειο ειναι να μιλαει καποιος θιασωτης της πρασινης παπατζας σ'εμενα για συστημικοτητα. Τιποτ'αλλο.
Το καταλαβαίνεις ότι ο καπιταλισμός και η αστική δημοκρατία σου δίνουν το βήμα να γράφεις τις θεωρίες συνομωσίας σου έτσι ;
Btw, είναι άσχημες οι προσωπικές επιθέσεις, εδώ κρινόμαστε για τα γραφόμενα μας.Ποια θεωρια συνωμοσιας εγραψα πρωτον?
Και δευτερον απο που κι ως που καπιταλισμος μου δινει το βημα? Η ελευθερια λογου με ποια λογικη ειναι ιδιον του καπιταλισμου, τουλαχιστον αποκλειστικα? Δηλαδη στην αρχαια Αθηνα που υπηρχε σε μεγαλο βαθμο παρρησια, ειχαν καπιταλισμο? Μηπως ηταν και νεοφιλελεδες που οδηγουσαν ηλεκτρικο για το καλο του πλανητη?Το θιασωτης της πρασινης παπατζας παντως δεν αναφεροταν σ'εσενα αλλα στον γυρο που μου καταλογισε το οτι το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα.
Αλλα τετοιο ευχολογιο στον καπιταλισμο που εκανες εσυ ουτε ο γυρος δεν θα το'κανε. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το σύστημα θέλει ανθρώπους σαν εσένα. Τους λατρεύει. Τους βοηθάς στα κέρδη τους. Μη ρωτήσεις γιατί, δεν θα καταλάβεις.
Το συστημα θελει ανθρωπους που να πιστευουν τυφλα ο,τι τους λεει και να νομιζουν οτι ειναι για το καλο τους ενω ποτε δεν ειναι γιατι ποτε τα συμφεροντα του συστηματος και των θιασωτων του δεν ειναι τα ιδια με τα συμφεροντα των λαων αλλα εκ διαμετρου αντιθετα.
Απο εκει καταλαβαινει καποιος αν το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα που το αμφισβητω συθεμελα, ή εσενα που το υιοθετεις.@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το θιασωτης της πρασινης παπατζας παντως δεν αναφεροταν σ'εσενα αλλα στον γυρο που μου καταλογισε το οτι το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα.
Λοιπόν θα προσπαθήσω να είμαι κόσμιος. Δεν μου αρέσει να την λεω σε αριστερούς έστω και στους κατά δηλωση, αλλα η υπεροψία της δήθεν ιδεολογικής σου ανωτερότητας θα με κάνει να σου απαντήσω,....ελπίζω κόσμια.
Εσύ είσαι ενάντια στο σύστημα. Μάλιστα!
Τι είναι το σύστημα. Καπιταλιστικό.Πως εσύ λοιπόν αμφισβητείς το σύστημα;
Αμφισβητοντας την πεμπτουσία του συστήματος. Σωστά;Ποια είναι αυτή;
Η προστιθέμενη αξία.
Τι έλεγε ο Μαρξ για την προστιθεμενη αξία;
Ο Μαρξ έλεγε πως η προστιθέμενη αξία είναι η διαφορά μεταξύ της αξίας της εργασίας του εργαζόμενου και της τελικής τιμής κτήσης των προϊόντων. Η διαφορά αυτή πρέπει να καταργηθεί.
Τι έλεγε ο Ντέιβιντ Ρικάρντο ως εκπρόσωπος της κλασικής θεώρησης; Ο Ρικάρντο έλεγε πως η προστιθέμενη αξία είναι η διαφορά μεταξύ της αξίας κτήσης και τους κόστους των παραγωγικών συντελεστών. Η διαφορά αυτή επιμερίζεται στους εργαζομένους που παράγουν το προϊόν μέσω του μισθού τους και στους κεφαλαιοκρατες που εισπράττουν ως κέρδος το υπόλοιπο του επιμερισμού.
Πως λοιπόν δημιουργείται η προστιθέμενη αξία σε ένα προϊόν. Μα φυσικά μέσω της διαφοροποίησης του όπως αναφέρει ο Μαξ Βέμπερ, όπου αναφέρει πως σε κάθε προϊόν εμπεριέχεται πέρα από την προστιθέμενη αξία της εργασίας και του κέρδους του κεφαλαίου, η ποιότητα και τα ειδικά χαρακτηριστικά του προϊόντος αυτού τα οποία με τη σειρά τους συμβάλουν στην προστιθέμενη αξία.
Αφού λοιπόν έμαθες το αλφαβητάρι σε βασικες έννοιες, ας αναλύσουμε το τι μας λες.
Εσύ που αγόρασες ένα αυτοκίνητο για να καλύψεις την ανάγκη μετακίνησης σου, ζώντας μέσα στον καπιταλισμό τι επέλεξες;;;
Επέλεξες την προστιθέμενη αξία με τελική τιμή κτήσης περι των 50Κ και κόστος κατασκευής περί των 15-17Κ -σε σημερινή ισοτιμία - για μια bmw που προσφέρει ένα ειδικό όφελος το οποίο περιγράφεται σύμφωνα με τον Βέμπερ και επιμερίζεται σύμφωνα με τον Ρικάρντο.
Γιατί το έκανες αυτό ;;;;
Μα για να καλύψεις μια αντικειμενική ανάγκη μαζί με την προσωπική σου επιθυμία. Δηλαδή η προσωπική σου επιθυμία υπέκυψε σε αυτό που κατηγορεί ο Μαρξ.
Τέτοια αμφισβήτηση του συστήματος το οποίο χαρακτηρίζεται από την προστιθέμενη αξία του προϊόντος και κέρδος του κεφαλαίου, δεν έχει ξαναδεί η αριστερά. Βάλε και λίγο νερό στο κρασί σου...μην είσαι τόσο αριστερός.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λοιπόν @driver-m
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το σύστημα θέλει ανθρώπους σαν εσένα. Τους λατρεύει. Τους βοηθάς στα κέρδη τους. Μη ρωτήσεις γιατί, δεν θα καταλάβεις.
Το συστημα θελει ανθρωπους που να πιστευουν τυφλα ο,τι τους λεει και να νομιζουν οτι ειναι για το καλο τους ενω ποτε δεν ειναι γιατι ποτε τα συμφεροντα του συστηματος και των θιασωτων του δεν ειναι τα ιδια με τα συμφεροντα των λαων αλλα εκ διαμετρου αντιθετα.
Απο εκει καταλαβαινει καποιος αν το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα που το αμφισβητω συθεμελα, ή εσενα που το υιοθετεις.Λοιπον θα προσπαθήσω να είμαι κόσμιος
Εσύ είσαι ενάντια στο σύστημα. Μάλιστα!
Τι είναι το σύστημα. Καπιταλιστικό.Πως εσύ λοιπόν αμφισβητείς το σύστημα;
Αμφισβητοντας την πεμπτουσία του συστήματος. Σωστά;Ποια είναι αυτή;
Η προστιθέμενη αξία.
Το έλεγε ο Μαρξ για την προστιθεμενη αξία;
Ο Μαρξ έλεγε πως η προστιθέμενη αξία είναι η διαφορά μεταξύ της αξίας της εργασίας του εργαζόμενου και της τελικής τιμής κτήσης των προϊόντων. Η διαφορά αυτή πρέπει να καταργηθεί.
Τι έλεγε ο Ντέιβιντ Ρικάρντο ως εκπρόσωπος της κλασικής θεώρησης; Ο Ρικάρντο έλεγε πως η προστιθέμενη αξία είναι η διαφορά μεταξύ αξία κτήσης και κόστος των παραγωγικών συντελεστών. Η διαφορά αυτή επιμερίζεται στους εργαζομένους που παράγουν το προϊόν μέσω του μισθού του και στους κεφαλαιοκρατες που εισπράττουν ως κέρδος από το υπόλοιπο του επιμερισμού.
Πως λοιπόν δημιουργείται η προστιθέμενη αξία σε ένα προϊόν. Μα φυσικά μέσω της διαφοροποίησης του όπως αναφέρει ο Μαξ Βέμπερ, όπου αναφέρει πως σε κάθε προϊόν εμπεριέχεται πέρα από την προστιθέμενη αξία της εργασίας και τους κέρδους του κεφαλαίου, η ποιότητα και τα ειδικά χαρακτηριστικά του προϊόντος αυτού.
Αφού λοιπόν έμαθες το αλφαβητάρι σε βασικες έννοιες, ας αναλύσουμε το τι μας λες.
Εσύ που αγόρασες ένα αυτοκίνητο για να καλύψεις την ανάγκη μετακίνησης σου, ζώντας μέσα στον καπιταλισμό τι επέλεξες;;;
Επέλεξες την προστιθέμενη αξία με τελική τιμή περι των 50Κ σε σημερινή ισοτιμία για μια bmw που προσφέρει ένα ειδικό όφελος το οποίο περιγράφεται σύμφωνα με τον Βέμπερ και επιμερίζεται σύμφωνα με τον Ρικάρντομκαι το κόστος κατασκευής της είναι το πολύ περί των 15-17Κ με σημερινές τιμές.
Τέτοια αμφισβήτηση του συστήματος το οποίο χαρακτηρίζεται από την προστιθέμενη αξία του προϊόντος και κέρδος του κεφαλαίου, δεν έχει ξαναδεί η αριστερά. Βάλε και λίγο νερό στο κρασί σου...μην είσαι τόσο αριστερός.
Μπουρδες. Και σε αλλο συστημα να ημασταν παλι θα ειχαμε αυτοκινητα πρωτον.
Δευτερον, ο,τι αυτοκινητο και να επελεγα κι εγω κι ο καθενας παλι φτιαγμενο με σκοπο το υπερκερδος θα ηταν στο συστημα που εχουμε. Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους και φεσωνουν ακομα κι οσουν δεν εχουν καν οχημα αφου οι φοροι τους πανε σε γελοιες επιδοτησεις και προνομια για τους κατοχους τους (οχι για πολυ βεβαια αλλα λεμε για τωρα). Και γαιδουρι να ειχα λοιπον παλι θα πληρωνα για τον καθενα εκει εξω που οδηγαει τεσλα και οποιοδηποτε αλλο ηλεκτρικο.
Ασε που εγω ιδιως δινω παμπολλα αναλογικα στο κρατος και δεν παιρνω πισω τιποτα με τα τελη που πληρωνω που ειναι κυριολεκτικα υπερογκα οποτε δεν χρωσταω, μου χρωστανε.
Ασε λοιπον γυρε τα παλαβα για το τι κανω εγω κι αν ειμαι αντισυστημικος ή οχι γιατι μπορει να μην εχω πιασει τα βουνα και τα γεφυρια αλλα γιαπης και παπαγαλος του καθε πολυεθνικου εκτρωματος ουτε εγινα ουτε θα γινω. -
Δεν είναι παλαβα.
Μπούρδες είναι να λες πως είσαι αριστερός και να μην γνωρίζεις τον Μαρξ.
Μπούρδες είναι να μιλάς για όρους που δεν έχεις βασική ιδέα του τι λένε. Όφελος, utility προστιθέμενη αξια. Διάβασε τι σημαίνει και μην εκτίθεσαι.
Μπούρδες είναι να κάνεις πράξη ότι αναφέρουν οι κλασσικοί πολιτικοί φιλόσοφοι και να λες πως δεν στηρίζεις το σύστημα όπως φυσικά να μην γνωρίζεις το τι λένε.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και σε αλλο συστημα να ημασταν παλι θα ειχαμε αυτοκινητα πρωτον.
Ρε παλικάρι, μπορείς να κατανοήσεις τις έννοιες που σου παραθέτω;;;
Γ@@@το σου δηλαδή!!!Θα υπήρχαν αυτοκίνητα και σε άλλο σύστημα , δεν λέω το αντίθετο. Εγώ όμως δεν αναφέρω αυτό! Διάβασε προσεκτικά τι γράφω.
Εγώ αναφέρω πως επιλέγεις τη μέγιστη δυνατή προστιθεμενη αξία σε ένα προϊόν, διότι τα χαρακτηριστικά του σε προσελκύουν σύμφωνα με τις ιδιότητες που αυτό ενσωματώνει προκειμένου να αποκτήσει προστιθεμενη αξία.
Δηλαδή, επιλέγεις το ατομικό σου συμφέρον και επιθυμία έναντι της μικρότερης δυνατής υποστήριξης στο σύστημα -που μας λες πως το απορρίπτεις- που είναι η επιλογή οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει την μικρότερη δυνατή προστιθεμενη αξία. Όπως δηλαδή vfm αυτοκίνητα τα οποία τα αναφέρεις ως κουβάδες.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και τα ηλεκτρικα υπερκερδη προσφερουν στις εταιρειες τους
Εκτός από την Τέσλα σε όλους τους άλλους τους βάζουν μέσα.
Αλλά γιατί επιμένουν;
Διότι υπάρχει ένα mandatory, μέσω μιας μορφής κεντρικού σχεδιασμού που τους επιβάλει χρονοδιάγραμμα για την υιοθέτηση μιας τεχνολογίας
Και γιατί τους το επιβάλει;;
Για λόγους οικολογικούς και προστασίας του περιβάλλοντος και του πολιτισμού των ανθρώπων;
Υπάρχει προστιθέμενη αξία σε όλο αυτό;
Ναι εφόσον καταφέρουν να αποφέρουν κέρδη δηλαδή μια προστιθεμενη αξία όπως η Τέσλα, διότι αυτό είναι η πεμπτουσία του συστήματος στο οποίο ζούμε.
Άρα, τα ev εξυπηρετούν δύο βασικές συνθήκες.
- Προστασία του περιβάλλοντος
- Προστιθέμενη αξία.
Εμείς για ποιο πράγμα μιλάμε;;;;
Για το περιβάλλονΕσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτων
Πως την κατηγορείς;;;
Προτείνοντας bmw e330
Άντε καληνύχτα!
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ιδιαίτερα η ενεργειακή αναβάθμιση όλων των κτιρίων θα μπουσταρει την ευρωπαϊκη οικονομία σε επίπεδα που δεν είδε ποτέ της.
Εννοείς εμείς θα τα πληρώσουμε σε μαστόρια, μηχανικούς και εργολάβους
Μακροπροθεσμα ομως βγαινεις κερδισμενος λογω οικονομιας ενεργειας σε ψυξη και θερμανση.
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε όλους τους τομείς έχει γίνει κάποια πρόοδος εκτός απο αυτόν των αυτοκινήτων που έχει χειροτερεύσει κατά 33,5% απο το 1990 εως το 2019.
Άρα έχει δίκιο η ΕΕ που ρίχνει το βάρος εκεί και ο @lap που επιμένει να το επισημαίνει.Απ όσο λένε αυτο οφείλεται καθαρά στην άνοδο πωλήσεων των SUV. Και όπως βλέπεις EV SUV μια χαρά κυκλοφορούν επίσης, προφανώς ένα Tesla Y "καίει" περισσότερο απ όσο ένα 3.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εσύ τι κατηγορείς;;
Την υψηλή προστιθέμενη αξία των ev οχημάτωνΔεν είναι ωραίο να παρεμβαίνω σε συζητήσεις άλλων αλλά νομίζω ότι μόνο αυτό δεν σου έγραψε. Τώρα πως κατάλαβες εσύ κάτι τέτοιο και έκανες και διάλεξη περί μαρξισμού...
Προσωπικά, όπως έχω ξαναγράψει η "οικολογία" με τέρατα που έχουν μισό τόνο μπαταρίες και 2 τόνους βάρος μου φαίνεται "κάπως".
Αν πράγματι στοχεύαμε στο περιβάλλον θα βλέπαμε προσπάθεια ενίσχυσης πωλήσεων μικρών καθημερινών EV αυτοκινήτων πόλης. Αντ' αυτού επιδοτούνται "ανώτερες μορφές αυτοκίνησης" εκατοντάδων ίππων με στόχο το "περιβάλλον" (και καλά). Ευτυχώς αυτός ο παραλογισμός φαίνεται να φτάνει στο τέλος του σιγά σιγά. Ας δεχτούμε απλά ότι κάποιος έπρεπε να πληρώσει το κόστος ώστε να αναπτυχθούν οι τεχνολογίες αυτές και να μπορέσουν να περάσουν σε μικρά και πιο καθημερινά οχήματα, σε φορτηγά, λεωφορεία κλπ. μην πάμε όμως να βαφτίσουμε "οικολογικό" το cybertruck επειδή δεν κινείται με hemi v8 επειδή είναι (ίσως;) οικολογικότερο από ένα αντίστοιχο Dodge.ΥΓ: Για να μην θεωρείται ότι έχω κάποιου είδους "ζήλια" όπως μας γράφει ένας έξυπνος παραπάνω, να πω ότι προσωπικά λόγω εταιρικής παροχής δεν πληρώνω μία σε καύσιμα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης