-
Όλες παντρεμένες είναι, μητέρες γεματες υποχρεώσεις. Πάνε αυτές οι εποχές των 28-30 ετών.
-
Μόνο εγώ βλέπω ότι τα ΣΕΑ είναι απαράδεκτα σε αυτή τη χώρα;
Γιατί όποτε αναφέρεται η ανάγκη στάθμευσης για φόρτιση , γράφεται ως υπερ ,θα φάς , θα πιείς κ.λπ. κατί. Αυτό το κάτι είναι , ο βαπορίσιος καφές των ΣΕΑ , το σουβλάκι γκοτζίλα και το σάντουιτς-χαρτόνι, και όλα τα παραπάνω σε τιμές μισελενάτου εστιατορίου. Μη μιλήσω για τουαλέτες , πλέον ειλικρινά πιστεύω ότι οι τουαλέτες της Ιόνιας και του Πατρα-Αθήνα είναι πιο καθαρές.
Άξονα Αθήνα -Θεσσαλονίκη , δε καλό γνωρίζω , αλλά όσο θυμάμαι τα ίδια χάλια επικρατούν και εκεί .
Καλά για Εγναντία ότι και να γράψεις είναι λίγο ....
Ο.κ. άσχετο με το αυτοκίνητο , απλά το αναφέρω....
Τώρα για παιδιά και λοιπά , καλύτερα στάση σε επιλεγμένα σημεία της Ε.Ο. με θέα και φαγάκι ( σπιτικό σνακ) ,φρούτο και λοιπά ή ακόμα καλύτερα έξοδο από Ε.Ο. και κοντοσούβλι ( και λοιπά )σε γνωστές ταβέρνες της περιοχής ( τόσα χρόνια πάνω κάτω , τα έμαθα τα στέκια) ή καφεδάκι σε μικρά χωριουδάκια. Τα παραπάνω αν δεν βιάζεσαι , μην παρεξηγηθώ, αλλά είναι χίλιες φορές προτιμητέα από τα ΣΕΑ που είναι επιστημονικά σχεδιασμένα να εκτινάσουν οικογενειακούς προϋπολογισμούς. -
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Επειδη τρεχω αντιστοιχο προτζεκτ για το παρκινγκ της δουλειας, δεν υπαρχουν κτιρια που να σηκωνουν σεβαστο αριθμο απο σοβαρους φορτιστες. Ουτε καν νεοτευκτα.
Δεν ξέρω λεπτομέρειες. Ξέρω ότι το κτήριο είναι αρκετά καινούργιο (000'ς) και έχει αρκετό ρεύμα αφού είναι όλη η πληροφορική της τράπεζας εκεί, οπότε μιλάμε για μεγάλες απαιτήσεις. Τώρα σοβαρό αριθμό δεν θέλουν, εαν δώσουν θα δώσουν σε δντες διεύθυνσης και πάνω που δικαιούνται τα ηλεκτρικά, άρα μιλάμε για 30-40 άτομα μαξ. Τώρα τις λεπτομέρειες δεν τις γνωρίζω...ίσως να είναι shared.
-
@lap said in TESLA FORUM:
μητέρες γαμέτες
Χωρίς να ξέρω τι ακριβώς υπονοεί ο αντιντιζελας φίλος, είδα κι αυτό:
-
@spi_duster said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
Έχει φτάσει 700 km αυτονομία εντός πόλης και ακόμα γκρινιάζουμε, και 2000 km να είχε πάλι δεν θα είναι για κάποιους αρκετά,
θέλω να πάω Αθηνα-Τρίκαλα με επιστροφή πέντε φορές με Tesla και δεν γίνεται, σκουπίδια.Για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα ένα εύκολος τρόπος να το υπολογίσει κανείς είναι μέσω του συνολικού κόστους του κύκλου ζωής. Στα 20 έτη για παράδειγμα ποιο είναι το συνολικό κόστος αγοράς/χρήσης σε σχέση με ένα θερμικό; Το ισοζύγιο θα βγει υπέρ του ev.
Για το θέμα της ενέργειας οι Νορβηγοί το έχουν κάνει ήδη, έχουν διπλάσια παραγωγή από την δική μας μέσω ΑΠΕ που επαρκεί και με το παραπάνω. Κάθε χώρα είναι σαν ένα εξοχικό σπιτι off grid. Μπορείς να βάλεις ηλιακό θερμοσίφωνα, αντλία θερμότητας και Φ/Β και να είσαι αυτόνομος ή καυστήρα πετρελαίου και να κοιτάς συνέχεια τις τιμές, είναι θέμα επιλογής.
Τα δεν γίνεται είναι δικαιολογίες, η ανθρωπότητα έχει επιλέξει συγκεκριμένους τρόπους λειτουργίας οι οποίοι βασίζονται στα ορυκτά καύσιμα και είναι εξαιρετικά ασύμφοροι. Οι τεχνολογίες υπάρχουν, μένει να εφαρμοστούν.
Προφανως και δεν εχεις ιδεα για τι πραγματα μιλας. Εχεις αποψη πχ για το λιθιο (Ανηκει στις Σπανιες Γαιες) πως εξοτυσσεται και πως απομονωνεται ωστε να χρησιμοποιηθει? Εχεις αποψη για τους Σουηδους, Γαλλους, Ιαπωνες Αμερικανους, Τουρκους, Ρωσους, που θελουν να ιδρυσουν νεα πυρηνικα εργοστασια? Ποιος ειπε για αυτονομια 2000χλμ?
Σίγουρα το λίθιο δεν ανήκει στις σπάνιες γαίες πάντως.
Λίθιο πάνω αριστερά, κάτω από το υδρογόνο.
@stefan147 said in TESLA FORUM:
...Επειδη τρεχω αντιστοιχο προτζεκτ για το παρκινγκ της δουλειας, δεν υπαρχουν κτιρια που να σηκωνουν σεβαστο αριθμο απο σοβαρους φορτιστες. Ουτε καν νεοτευκτα.
Στο δικο μας παρκινγκ που ειναι κτιριο 80ς σηκωνει μετα βιας 20 φορτιστες των 22kw τους οποιους μαλιστα ο παροχος τους δουλευει με κοφτη αρκετα χαμηλοτερα απ το οριο τους.
Για να διορθωθει αυτο πρεπει να στειλει dedicated νεα γραμμη ο ΔΕΔΔΗΕ με οτι οτι αυτο συνεπαγεται σε κοστος και φυσικα γραφειοκρατεια και χρονους αναμονης.
Άρα 440 kW τουλάχιστον. Τι απαιτήσεις έχει αυτό από την ΔΕΗ κ.τ.λ.;
-
Γεμάτες υποχρεώσεις εννοώ. Το τ9 γράφει μόνο του.
-
@vagnar said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
Έχει φτάσει 700 km αυτονομία εντός πόλης και ακόμα γκρινιάζουμε, και 2000 km να είχε πάλι δεν θα είναι για κάποιους αρκετά,
θέλω να πάω Αθηνα-Τρίκαλα με επιστροφή πέντε φορές με Tesla και δεν γίνεται, σκουπίδια.Για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα ένα εύκολος τρόπος να το υπολογίσει κανείς είναι μέσω του συνολικού κόστους του κύκλου ζωής. Στα 20 έτη για παράδειγμα ποιο είναι το συνολικό κόστος αγοράς/χρήσης σε σχέση με ένα θερμικό; Το ισοζύγιο θα βγει υπέρ του ev.
Για το θέμα της ενέργειας οι Νορβηγοί το έχουν κάνει ήδη, έχουν διπλάσια παραγωγή από την δική μας μέσω ΑΠΕ που επαρκεί και με το παραπάνω. Κάθε χώρα είναι σαν ένα εξοχικό σπιτι off grid. Μπορείς να βάλεις ηλιακό θερμοσίφωνα, αντλία θερμότητας και Φ/Β και να είσαι αυτόνομος ή καυστήρα πετρελαίου και να κοιτάς συνέχεια τις τιμές, είναι θέμα επιλογής.
Τα δεν γίνεται είναι δικαιολογίες, η ανθρωπότητα έχει επιλέξει συγκεκριμένους τρόπους λειτουργίας οι οποίοι βασίζονται στα ορυκτά καύσιμα και είναι εξαιρετικά ασύμφοροι. Οι τεχνολογίες υπάρχουν, μένει να εφαρμοστούν.
Προφανως και δεν εχεις ιδεα για τι πραγματα μιλας. Εχεις αποψη πχ για το λιθιο (Ανηκει στις Σπανιες Γαιες) πως εξοτυσσεται και πως απομονωνεται ωστε να χρησιμοποιηθει? Εχεις αποψη για τους Σουηδους, Γαλλους, Ιαπωνες Αμερικανους, Τουρκους, Ρωσους, που θελουν να ιδρυσουν νεα πυρηνικα εργοστασια? Ποιος ειπε για αυτονομια 2000χλμ?
Σίγουρα το λίθιο δεν ανήκει στις σπάνιες γαίες πάντως.
Λίθιο πάνω αριστερά, κάτω από το υδρογόνο.
Εχεις απολυτο δικιο. Βιάστικα να χρησιμοποιησω τον ορο. Απλα οι πηγες του ειναι σπανιες και δεν προβλεπεται να μπορουν να κσλυψουν το υψος των απαιτησεων μιας , αυτου του μεγεθους μεταβασης. Σωστος.
-
Μπα Σπύρο, ψάξε να δεις. Κάθε μήνα ανακαλύπτουν νέες πηγές που αν συνεχίσουν θα ναι περισσότερες από τα ορυκτά καύσιμα. Μιλάμε για τεράστιες ποσότητες.
Το θέμα είναι όμως να πάμε σε κάτι που φτιάχνεται τεχνητά χωρίς να σκάβουμε τη γη. Έχουν βρει πολλά τέτοια υλικά εργαστηρίου που δειλά δειλά τα παρουσιάζουν στον κόσμο.
Γενικά είπαμε ζούμε στην 4η βιομηχανική επανάσταση. Θα βλέπουμε πολλά τέτοια από εδώ και πέρα όπως το 1800 εβλεπαν πράγματα που σήμερα είναι δεδομένα οι τότε άνθρωποι κατά την 2η βιομηχανική επανάσταση
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
... την επόμενη φορά μπορούν να προσλάβουν σχεδιαστή που έχει αποφοιτήσει όντως από σχολή αντί για πρωτοετή μαθητευόμενο ωστε να πάει μπροστά όντως το design.
O πρωτοετής
Franz von Holzhausen
γελάει γιατί εχει σχεδιάσει και αυτό Ντιέγκο το ομορφότερο κάμπριο κατα την άποψη μου
το συγκεκριμένο παραλίγο να το αγοράσω κάποτε...
-
Αμαξάρα λατρεμένη! Ακόμα και τώρα όταν το βλέπω το θαυμάζω!
Καλά όμως, πως από ένα τόσο όμορφο σχέδιο πήγε σε κάτι τόσο ανέμπνευστο και νερόβραστο όπως το Model 3; Δλδ υπάρχουν σεντάν ή hatchback 3ων όγκων με πανέμορφο και ξεχωριστό σχέδιο. Εδώ τι σκεφτόταν;
Δλδ και το S έχει μια υποψία μάσκας, συμπαθητικά σχέδια στα φώτα, πιο ωραίο τελείωμα στν C κολονα κτλ. Έχει κάποιο χαρακτήρα ρε παιδί μου, χωρίς να σημαίνει οτι είναι future classic ή οτιδήποτε τέτοιο. To 3ρι πριν το facelift όμως ήταν το πιο generic σχέδιο που έχω δει ever.
-
Την αεροδυναμική
-
@civil357 said in TESLA FORUM:
Μόνο εγώ βλέπω ότι τα ΣΕΑ είναι απαράδεκτα σε αυτή τη χώρα;
Γιατί όποτε αναφέρεται η ανάγκη στάθμευσης για φόρτιση , γράφεται ως υπερ ,θα φάς , θα πιείς κ.λπ. κατί. Αυτό το κάτι είναι , ο βαπορίσιος καφές των ΣΕΑ , το σουβλάκι γκοτζίλα και το σάντουιτς-χαρτόνι, και όλα τα παραπάνω σε τιμές μισελενάτου εστιατορίου. Μη μιλήσω για τουαλέτες , πλέον ειλικρινά πιστεύω ότι οι τουαλέτες της Ιόνιας και του Πατρα-Αθήνα είναι πιο καθαρές.
Άξονα Αθήνα -Θεσσαλονίκη , δε καλό γνωρίζω , αλλά όσο θυμάμαι τα ίδια χάλια επικρατούν και εκεί .
Καλά για Εγναντία ότι και να γράψεις είναι λίγο ....
Ο.κ. άσχετο με το αυτοκίνητο , απλά το αναφέρω....
Τώρα για παιδιά και λοιπά , καλύτερα στάση σε επιλεγμένα σημεία της Ε.Ο. με θέα και φαγάκι ( σπιτικό σνακ) ,φρούτο και λοιπά ή ακόμα καλύτερα έξοδο από Ε.Ο. και κοντοσούβλι ( και λοιπά )σε γνωστές ταβέρνες της περιοχής ( τόσα χρόνια πάνω κάτω , τα έμαθα τα στέκια) ή καφεδάκι σε μικρά χωριουδάκια. Τα παραπάνω αν δεν βιάζεσαι , μην παρεξηγηθώ, αλλά είναι χίλιες φορές προτιμητέα από τα ΣΕΑ που είναι επιστημονικά σχεδιασμένα να εκτινάσουν οικογενειακούς προϋπολογισμούς.βρε θα μας τρελανεις;;;; Εδω κραζουν οτι τους πειραζουν τα 20-30' φορτισης του ηλεκτρικου και εσυ προτεινεις να κανουν το ταξιδι απο την παλια εθνικη οδο και να σταματουν στη λιβαδεια για σουβλακια;;;;;
Αν κανεις το ταξιδι αθηνα-θεσσαλονικη οπως το προτεινεις, θα βγει 8 ωρες, και μαλλον λιγες λεω!Παντως εισαι πολυ αδικος για τα ΣΕΑ. Μια χαρα ειναι! Οκ οντως, δεν ειναι φτηνα, αλλα οι τουαλετες ειναι πεντακαθαρες και στα περισσοτερα θα βρεις κατι αξιοπρεπες να φας και να πιεις σε σνακ/καφε. Εχω δει πολλα ΣΕΑ τοσο στο αθηνα - πατρα, αθηνα - θεσσαλονικη και ιονια οδο. Εγνατια δεν εχω εμπειρια σε ΣΕΑ, διοτι πολυ απλα δεν υπαρχει!!!
-
https://www.tesla.com/el_GR/inventory/new/ms?TRIM=MSPLAID&arrangeby=relevance&range=0
Εδώ είμαστε, 111 το plaid
-
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα ένα εύκολος τρόπος να το υπολογίσει κανείς είναι μέσω του συνολικού κόστους του κύκλου ζωής. Στα 20 έτη για παράδειγμα ποιο είναι το συνολικό κόστος αγοράς/χρήσης σε σχέση με ένα θερμικό; Το ισοζύγιο θα βγει υπέρ του ev.
Όχι φυσικά.
Διότι σε καμία απολύτως μελέτη συνολικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος cradle-to-grade, που εγώ τουλάχιστον έχω διαβάσει, δεν συνυπολογίζεται το περιβαλλοντικό κόστος αναβάθμισης των υποδομών αλλά ούτε και η επίπτωση από την καταναγκαστική αχρησία σε κυκλοφορία θερμικών που βρίσκονται πολύ πριν το τέλος της ωφέλιμης ζωής τους λόγω κανονιστικών περιορισμών ή απλά μόδας εξηλεκτρισμού.
Επίσης σκόπιμα παραγνωρίζεται το εξής, ειδικά στα Tesla: To να ομνύουν στο όνομα του sustainability τύποι που αγοράζουν/νοικιάζουν ελείψει εναλλακτικής d-segment ηλεκτρικό αμάξι ελέω επιδότησης και αυξημένων αποσβέσεων ενώ το προφίλ χρήσης του οχήματος είναι για b-segment υβριδικό αποτελεί αχρείαστο γιγαντισμό και τεράστια σπατάλη πόρων και κεφαλαίου σε οικολογικό και οικονομικό επίπεδο που επηρεάζει αρνητικά ΚΑΙ τις συγκοινωνιακές υποδομές αυτοτελώς (από την μείωση της κυκλοφοριακής ροής στους δρόμους περιορισμένου πλάτους, την αδυναμία των σωτήριων για τις εμπορικές ζώνες διπλοπαρκαρισμάτων, τις αυξημένες φθόρες του ασφαλτοτάπητα λόγω βάρους κτλ κτλ)
Οχήματα ειδικής χρήσης στην Ελλάδα του σήμερα και πιθανότατα ΚΑΙ του αύριο. Τα υπόλοιπα αφορούν ασχέτους, προμότορες και φανμποιζ.
-
Για το πρώτο σκέλος αν κατάλαβα καλά συμπεριλαμβάνεις το κόστος μετάβασης στην νέα τεχνολογία, που σημαίνει νέες γραμμές παραγωγής, νέα ηλεκτρικά δίκτυα, θέσεις φόρτισης κλπ, και υποστηρίζεις ότι συμφέρει να μείνουμε στις υπάρχουσες τεχνολογίες/δομές. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι η μετάβαση σε κάθε νέα τεχνολογία έχει κόστος.
Για το δεύτερο αναφέρεσαι στα μοντέλα της tesla ξεχνάς μοντέλα όπως το i3 που ταιριάζουν μια χαρά στα δεδομένα κίνησης εντός πόλεων.
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Για το πρώτο σκέλος αν κατάλαβα καλά συμπεριλαμβάνεις το κόστος μετάβασης στην νέα τεχνολογία, που σημαίνει νέες γραμμές παραγωγής, νέα ηλεκτρικά δίκτυα, θέσεις φόρτισης κλπ, και υποστηρίζεις ότι συμφέρει να μείνουμε στις υπάρχουσες τεχνολογίες/δομές. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι η μετάβαση σε κάθε νέα τεχνολογία έχει κόστος.
Για το δεύτερο αναφέρεσαι στα μοντέλα της tesla ξεχνάς μοντέλα όπως το i3 που ταιριάζουν μια χαρά στα δεδομένα κίνησης εντός πόλεων.
Ναι έτσι ακριβώς, και ακόμα περισσότερο:
Αυτοκίνητο που αποσύρεται πολύ πριν την ολοκλήρωση της ωφέλιμης ζωής του = σπατάλη υλικών, ανθρωποωρών και ενέργειας ΑΚΟΜΑ και αν ανακυκλωθεί.
Αμάξι = Συνολικό οικοσύστημα υποστήριξης και ΟΧΙ απλά όχημα-αντικείμενο. ΑΡΑ πρόωρη απαξίωση υποδομών υποστήριξης = τεράστια σπατάλη κεφαλαίου.
κτλ κτλ Και όλα αυτά με τεράστιο αρνητικό οικολογικό αποτύπωμα.
Συνεπώς πριν οι οικοχόνδριοι σηκώσουν σημαίες εξηλεκτρισμού θα πρέπει να καταλάβουν ότι η αγορά και χρήση εξηλεκτρισμένων υψηλότερης κατηγορίας μεγέθους από εκείνη που πράγματι χρειάζονται ΠΡΙΝ την ολοκλήρωση του ωφέλιμου κύκλου ζωής του όποιου (σύγχρονου) θερμικού οδηγούν = αρνητικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Εν ολίγοις λέω ότι το πάτημα του fast forward στην μετάβαση από τους γραφειοκράτες των βρυξελλών έχει δυνητικά κόστος πολλαπλάσιο από ότι οφέλη.
-
Εγώ από όλα αυτά κατάλαβα ότι κακώς φύγαμε από τον παράδεισο των trabant. Ξύλινα, ανακυκλώσιμα,μικρά, ευέλικτα ΚΑΙ υπήρχε το κράτος και ο «πατερούλης» να αποφασίζει αντί εμάς των μάταιων και χαζών, ποιος χρειάζεται τι και ποτε πρέπει να το πάρει!
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Εγνατια δεν εχω εμπειρια σε ΣΕΑ, διοτι πολυ απλα δεν υπαρχει!!!
Εχει μεταξυ Βεροιας - Θεσσαλονικης
-
TESLA FORUM