-
στο εκανα λιγο edit γιατι προφανως εννουσα για τα λεφτα του
-
Ναι αυτό ήταν το πρόβλημα....χαχαχα
Ώστε το techno είναι χωρίς τα μαλακά πλαστικά;
-
Techno που ειδα ενος μηνα προσφατα δεν εχει καμια σχεση το μεσα με το δικο μου, δεν ξερω αν ειναι παιζει ρολο η version ή υπαρχουν περικοπες και αλλο στην ποιοτητα σε συνδυασμο με την αυξηση της τιμης.
Οι πορτες οδηγου και συνοδηγου ειναι το μαγαλυτερο ποσοστο πλαστικο εκτος απο στο κεντρο τους περιπου που ειναι μαλακο
-
@vagkirk said in Renault Captur II:
@andya3 said in Renault Captur II:
Φαγωθήκατε με τα τουρμπάκια βενζίνης. Ορίστε αυτό έχω πρόχειρο από το T-Roc. Σε καινούργιο άστρωτο αυτοκίνητο με ταχύτητα γύρω στα 110km/h.
Με τιμή βενζίνης 1.99 x 5.2 = 10.35€ / 100 Km.
Πόσα λεφτά θα γλύτωνε κάποιος με το Captur? Για να δούμε για τι οικονομία μιλαμε. Διόδια όλοι τα ίδια πληρώνουμε.
Για να σας δω βρε τουρμπάκιοι, πήγα Τρίπολη αστραπή νωρίς το πρωί , δεν είδα κατανάλωση καθόλου μόνο ότι έφαγα το 1/3 του ρεζερβουάρ.
Στην επιστροφή πιο χαλαρά , πριν λίγο , πριν μπω Κηφισίας, 3 άτομα χωρίς αποσκευές , AC σε όλη τη διαδρομή .
98 μέση ταχύτητα, με epass , που σημαίνει 130-140 παντού, κάποια λίγα 160αρια.
Vag-κίρκη. Δεν είναι από το δικό μου T-Roc. Αλλά είναι από Τ-Roc 1.0, σαν το δικό μου. Και τα στοιχεία της διαδρομής είναι παρόμοια με τα δικά σου. Και του παραμυθά του fenta-πως τον λένε...
Ανάλογα με το πως οδηγεί κάποιος και τι διαδρομές κάνει, μπορεί να παρουσιάσει ότι θέλει. Η μόνη αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης για την κατανάλωση, είναι τα wltp με +1 ή 2 lt.
-
@lap said in Renault Captur II:
Α ρε ΦΠΑ..... Χαχαχα
Δηλαδή το ένα ως μετατροπη φλερτάρει τα 10€/100χλμ και το άλλο ως εργοστασιακό στα 6 ευρώ.
Δηλαδή ανά 100 χλμ 3,5-4 ευρώ διαφορά όντας και τα δύο με Lpg.Προβάδισμα του Renault.
Στα 20.000 χλμ/έτος 800 ευρώ. Θα έλεγε κανείς φόρος εισοδήματος ενός ελεύθερου επαγγελματία
Στα 200.000 χλμ θα έχεις κέρδος με το renault €8000
Δηλαδή προκαταβολή για το επόμενοΚαι μιλάμε και τα δύο με lpg!!!!
Υπολόγισα το Renault με μέση κατανάλωση τα 8λιτρα/100 χλμ
Ποιο συγκρίνεις με το Renault?
-
@lap said in Renault Captur II:
Α ρε ΦΠΑ..... Χαχαχα
Δηλαδή το ένα ως μετατροπη φλερτάρει τα 10€/100χλμ και το άλλο ως εργοστασιακό στα 6 ευρώ.
Δηλαδή ανά 100 χλμ 3,5-4 ευρώ διαφορά όντας και τα δύο με Lpg.Προβάδισμα του Renault.
Στα 20.000 χλμ/έτος 800 ευρώ. Θα έλεγε κανείς φόρος εισοδήματος ενός ελεύθερου επαγγελματία
Στα 200.000 χλμ θα έχεις κέρδος με το renault €8000
Δηλαδή προκαταβολή για το επόμενοΚαι μιλάμε και τα δύο με lpg!!!!
Υπολόγισα το Renault με μέση κατανάλωση τα 8λιτρα/100 χλμ
Α ρε lap μου θυμισες το "ανεκδοτο"με τον καπνιστη και τον μη.
Ποσα χρονια καπνιζεις ?
20
20???Το βλεπεις εκεινο το χωραφι?
Στα 5 χρονια θα τοχες αγορασει.
Την βλεπεις εκεινη την μονοκατοικια?Σε 10 θα το φτιαξει
Το βλεπεις εκεινο το 2οροφο?Σε 20 θα ηταν δικο σου με τα λεφτα απο τα τσιγαρα.
Απαντηση.
Εσυ που δεν καπνιζεις γιατι δεν εχεις τιποτα απο αυτα -
@alex-mix Πολύ καλό!
-
Το Captur με εργοστασιακό υγραέριο περιλαμβάνει στην τιμή του και το κόστος της επιπλέον εγκαταστασης υγραερίου + τη μηχανή του που (η Renault ισχυρίζεται ότι) είναι φτιαγμένη να καίει υγραέριο χωρίς προβλήματα.
Άρα λοιπόν όταν υπολογίζουμε "πόσα καίει" ένα όχημα με εργοστασιακό υγραέριο και ένα άλλο που του βάλαμε ένα after market σύστημα υγραερίου θα πρέπει να βάζουμε στην εξίσωση και το κόστος αυτό και δεν ξέρω αν μπορούμε να βάλουμε και το όποιο κόστος υπάρχει για πιθανό πρόβλημα στη μηχανή που είναι φτιαγμένη να καίει μόνο βενζίνη και έρχεσαι μετά και της βάζεις υγραέριο.
Επίσης δεν ξέρω κατά πόσον είναι καλοφτιαγμένα και ασφαλή όλα αυτά τα aftermarket, καθώς ζούμε σε μια χώρα που όλοι γνωρίζουμε πως "ό,τι δηλώσεις είσαι".
Έχω δει όταν βάζω υγραέριο ότι υπάρχουν μπόλικα οχήματα δίπλα μου με το ακροφύσιο ανεφοδιασμού στο κάτω μέρος του οχήματος, πίσω από τον πίσω τροχό και απορώ αν αυτό είναι ασφαλές....
-
@creative said in Renault Captur II:
Το Captur με εργοστασιακό υγραέριο περιλαμβάνει στην τιμή του και το κόστος της επιπλέον εγκαταστασης υγραερίου + τη μηχανή του που (η Renault ισχυρίζεται ότι) είναι φτιαγμένη να καίει υγραέριο χωρίς προβλήματα.
Άρα λοιπόν όταν υπολογίζουμε "πόσα καίει" ένα όχημα με εργοστασιακό υγραέριο και ένα άλλο που του βάλαμε ένα after market σύστημα υγραερίου θα πρέπει να βάζουμε στην εξίσωση και το κόστος αυτό και δεν ξέρω αν μπορούμε να βάλουμε και το όποιο κόστος υπάρχει για πιθανό πρόβλημα στη μηχανή που είναι φτιαγμένη να καίει μόνο βενζίνη και έρχεσαι μετά και της βάζεις υγραέριο.
Επίσης δεν ξέρω κατά πόσον είναι καλοφτιαγμένα και ασφαλή όλα αυτά τα aftermarket, καθώς ζούμε σε μια χώρα που όλοι γνωρίζουμε πως "ό,τι δηλώσεις είσαι".
Έχω δει όταν βάζω υγραέριο ότι υπάρχουν μπόλικα οχήματα δίπλα μου με το ακροφύσιο ανεφοδιασμού στο κάτω μέρος του οχήματος, πίσω από τον πίσω τροχό και απορώ αν αυτό είναι ασφαλές....
Σε μία aftermarket εγκατάσταση, το ακροφύσιο μπαίνει ή δίπλα στην τάπα της βενζίνης, αν υπάρχει χώρος, ή συνήθως στην ποδιά κάτω του πίσω προφυλακτήρα.
Επίσης, όταν πας να κάνεις εγκατάσταση αερίου, πρέπει να μπουν ηλεκτροβαλβίδες και πίσω κοντά στην δεξαμενή και μπροστά κοντά στα μπεκ αερίου, για ασφάλεια.
Στην Ελλάδα πλέον, επειδή τους κυνηγάνε και από ΚΤΕΟ και από παντού τους αεριτζήδες, υπάρχει καλή ασφάλεια εγκατάστασης με σωστές προδιαγραφές.
Τώρα, αν το σύστημα που βάζουν είναι καλό ή όχι και δεν δημιουργήσει πρόβλημα στο μοτέρ, άλλη ιστορία.Πχ. το AUDI A4 B7 1.8T Quattro που είχα, στον εγκαταστάτη επέλεξα να βάλω όχι σετ από μάρκες, δηλαδή LOVATO, BRC κλπ, αλλά μεγάλα μπεκ HAMMA, εγκέφαλο KING κλπ.
Αυτή η επιλογή ήταν η καλύτερη για το συγκεκριμένο 20βάλβιδο μοτέρ, δεν έπαθε ποτέ τίποτα και όπως το προγραμμάτισα εγώ να είναι safe και με έκχυση βενζίνης για ψύξη του συστήματος, δεν έπαθε ποτέ τίποτα για 220 χιλιάδες χλμ.
Τώρα που το πούλησα, χάλασε ο εγκέφαλος και ο νέος ιδιοκτήτης πήγε και έβαλε καινούριο εγκέφαλο και ούτε καν το προγραμμάτισαν και δουλεύει χάλια. -
@alexandros-k said in Renault Captur II:
@lap said in Renault Captur II:
Α ρε ΦΠΑ..... Χαχαχα
Δηλαδή το ένα ως μετατροπη φλερτάρει τα 10€/100χλμ και το άλλο ως εργοστασιακό στα 6 ευρώ.
Δηλαδή ανά 100 χλμ 3,5-4 ευρώ διαφορά όντας και τα δύο με Lpg.Προβάδισμα του Renault.
Στα 20.000 χλμ/έτος 800 ευρώ. Θα έλεγε κανείς φόρος εισοδήματος ενός ελεύθερου επαγγελματία
Στα 200.000 χλμ θα έχεις κέρδος με το renault €8000
Δηλαδή προκαταβολή για το επόμενοΚαι μιλάμε και τα δύο με lpg!!!!
Υπολόγισα το Renault με μέση κατανάλωση τα 8λιτρα/100 χλμ
Ποιο συγκρίνεις με το Renault?
Αν θυμάμαι καλά κάποιο vw. Νομίζω suv. Το είδα σε σελίδα του εξωτερικού που δοκίμαζε το σύστημα. Αν το βρω ξανά θα το ποσταρω. Θυμάμαι τα 6 αρια στην καταναλωση lpg( και χάρηκα) και μετά ήρθε η διευκρίνιση για το 1,5-2 λίτρα βενζίνης για προστασία του κινητήρα.
-
@polioan said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
Το Captur με εργοστασιακό υγραέριο περιλαμβάνει στην τιμή του και το κόστος της επιπλέον εγκαταστασης υγραερίου + τη μηχανή του που (η Renault ισχυρίζεται ότι) είναι φτιαγμένη να καίει υγραέριο χωρίς προβλήματα.
Άρα λοιπόν όταν υπολογίζουμε "πόσα καίει" ένα όχημα με εργοστασιακό υγραέριο και ένα άλλο που του βάλαμε ένα after market σύστημα υγραερίου θα πρέπει να βάζουμε στην εξίσωση και το κόστος αυτό και δεν ξέρω αν μπορούμε να βάλουμε και το όποιο κόστος υπάρχει για πιθανό πρόβλημα στη μηχανή που είναι φτιαγμένη να καίει μόνο βενζίνη και έρχεσαι μετά και της βάζεις υγραέριο.
Επίσης δεν ξέρω κατά πόσον είναι καλοφτιαγμένα και ασφαλή όλα αυτά τα aftermarket, καθώς ζούμε σε μια χώρα που όλοι γνωρίζουμε πως "ό,τι δηλώσεις είσαι".
Έχω δει όταν βάζω υγραέριο ότι υπάρχουν μπόλικα οχήματα δίπλα μου με το ακροφύσιο ανεφοδιασμού στο κάτω μέρος του οχήματος, πίσω από τον πίσω τροχό και απορώ αν αυτό είναι ασφαλές....
Σε μία aftermarket εγκατάσταση, το ακροφύσιο μπαίνει ή δίπλα στην τάπα της βενζίνης, αν υπάρχει χώρος, ή συνήθως στην ποδιά κάτω του πίσω προφυλακτήρα.
Επίσης, όταν πας να κάνεις εγκατάσταση αερίου, πρέπει να μπουν ηλεκτροβαλβίδες και πίσω κοντά στην δεξαμενή και μπροστά κοντά στα μπεκ αερίου, για ασφάλεια.
Στην Ελλάδα πλέον, επειδή τους κυνηγάνε και από ΚΤΕΟ και από παντού τους αεριτζήδες, υπάρχει καλή ασφάλεια εγκατάστασης με σωστές προδιαγραφές.
Τώρα, αν το σύστημα που βάζουν είναι καλό ή όχι και δεν δημιουργήσει πρόβλημα στο μοτέρ, άλλη ιστορία.Πχ. το AUDI A4 B7 1.8T Quattro που είχα, στον εγκαταστάτη επέλεξα να βάλω όχι σετ από μάρκες, δηλαδή LOVATO, BRC κλπ, αλλά μεγάλα μπεκ HAMMA, εγκέφαλο KING κλπ.
Αυτή η επιλογή ήταν η καλύτερη για το συγκεκριμένο 20βάλβιδο μοτέρ, δεν έπαθε ποτέ τίποτα και όπως το προγραμμάτισα εγώ να είναι safe και με έκχυση βενζίνης για ψύξη του συστήματος, δεν έπαθε ποτέ τίποτα για 220 χιλιάδες χλμ.
Τώρα που το πούλησα, χάλασε ο εγκέφαλος και ο νέος ιδιοκτήτης πήγε και έβαλε καινούριο εγκέφαλο και ούτε καν το προγραμμάτισαν και δουλεύει χάλια.-
Πόσο ασφαλές είναι να βρίσκεται κάτω το ακροφύσιο του ανεφοδιασμού; Προσωπικά δεν μου εμπνέει και μεγάλη ασφάλεια κάτι τέτοιο.
-
Στην εγκατάσταση του Audi αν κατάλαβα καλά καίει και υγραέριο και βενζίνη ταυτόχρονα για να μην χαλάσει η μηχανή;
Αν ναι, τότε είναι αυτό που γράφω, ότι θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν και το κόστος αυτό για την προστασία της μηχανής που είναι φτιαγμένη για να καίει μόνο βενζίνη.
Η μηχανή του captur καίει είτε υγραέριο είτε βενζίνη, εκτός από την εκκίνηση που στις "κρύες" εποχές ξεκινάει με βενζίνη για ελάχιστο διάστημα ενώ στις "ζεστές" ξεκινάει με υγραέριο σχεδόν αμέσως.
-
-
@creative said in Renault Captur II:
@polioan said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
Το Captur με εργοστασιακό υγραέριο περιλαμβάνει στην τιμή του και το κόστος της επιπλέον εγκαταστασης υγραερίου + τη μηχανή του που (η Renault ισχυρίζεται ότι) είναι φτιαγμένη να καίει υγραέριο χωρίς προβλήματα.
Άρα λοιπόν όταν υπολογίζουμε "πόσα καίει" ένα όχημα με εργοστασιακό υγραέριο και ένα άλλο που του βάλαμε ένα after market σύστημα υγραερίου θα πρέπει να βάζουμε στην εξίσωση και το κόστος αυτό και δεν ξέρω αν μπορούμε να βάλουμε και το όποιο κόστος υπάρχει για πιθανό πρόβλημα στη μηχανή που είναι φτιαγμένη να καίει μόνο βενζίνη και έρχεσαι μετά και της βάζεις υγραέριο.
Επίσης δεν ξέρω κατά πόσον είναι καλοφτιαγμένα και ασφαλή όλα αυτά τα aftermarket, καθώς ζούμε σε μια χώρα που όλοι γνωρίζουμε πως "ό,τι δηλώσεις είσαι".
Έχω δει όταν βάζω υγραέριο ότι υπάρχουν μπόλικα οχήματα δίπλα μου με το ακροφύσιο ανεφοδιασμού στο κάτω μέρος του οχήματος, πίσω από τον πίσω τροχό και απορώ αν αυτό είναι ασφαλές....
Σε μία aftermarket εγκατάσταση, το ακροφύσιο μπαίνει ή δίπλα στην τάπα της βενζίνης, αν υπάρχει χώρος, ή συνήθως στην ποδιά κάτω του πίσω προφυλακτήρα.
Επίσης, όταν πας να κάνεις εγκατάσταση αερίου, πρέπει να μπουν ηλεκτροβαλβίδες και πίσω κοντά στην δεξαμενή και μπροστά κοντά στα μπεκ αερίου, για ασφάλεια.
Στην Ελλάδα πλέον, επειδή τους κυνηγάνε και από ΚΤΕΟ και από παντού τους αεριτζήδες, υπάρχει καλή ασφάλεια εγκατάστασης με σωστές προδιαγραφές.
Τώρα, αν το σύστημα που βάζουν είναι καλό ή όχι και δεν δημιουργήσει πρόβλημα στο μοτέρ, άλλη ιστορία.Πχ. το AUDI A4 B7 1.8T Quattro που είχα, στον εγκαταστάτη επέλεξα να βάλω όχι σετ από μάρκες, δηλαδή LOVATO, BRC κλπ, αλλά μεγάλα μπεκ HAMMA, εγκέφαλο KING κλπ.
Αυτή η επιλογή ήταν η καλύτερη για το συγκεκριμένο 20βάλβιδο μοτέρ, δεν έπαθε ποτέ τίποτα και όπως το προγραμμάτισα εγώ να είναι safe και με έκχυση βενζίνης για ψύξη του συστήματος, δεν έπαθε ποτέ τίποτα για 220 χιλιάδες χλμ.
Τώρα που το πούλησα, χάλασε ο εγκέφαλος και ο νέος ιδιοκτήτης πήγε και έβαλε καινούριο εγκέφαλο και ούτε καν το προγραμμάτισαν και δουλεύει χάλια.-
Πόσο ασφαλές είναι να βρίσκεται κάτω το ακροφύσιο του ανεφοδιασμού; Προσωπικά δεν μου εμπνέει και μεγάλη ασφάλεια κάτι τέτοιο.
-
Στην εγκατάσταση του Audi αν κατάλαβα καλά καίει και υγραέριο και βενζίνη ταυτόχρονα για να μην χαλάσει η μηχανή;
Αν ναι, τότε είναι αυτό που γράφω, ότι θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν και το κόστος αυτό για την προστασία της μηχανής που είναι φτιαγμένη για να καίει μόνο βενζίνη.
Η μηχανή του captur καίει είτε υγραέριο είτε βενζίνη, εκτός από την εκκίνηση που στις "κρύες" εποχές ξεκινάει με βενζίνη για ελάχιστο διάστημα ενώ στις "ζεστές" ξεκινάει με υγραέριο σχεδόν αμέσως.
- Ακόμα και αν γίνει κάτι και κοπεί το σωληνάκι με το ακροφύσιο στην πλήρωση υγραερίου, υπάρχει η πίσω ηλεκτροβαλβίδα που το διατηρεί κλειστό, οπότε δεν έχει διαρροή από την δεξαμενή έως εκεί.
- Το σωστό πρόγραμμα είναι σε πορεία να δουλεύει μόνο αέριο και σύμφωνα με τα αβανς και τις μοίρες που βλέπει, αν γίνει μεγάλη ζήτηση να ψεκάζει και βενζίνη.
Με κρύο κινητήρα, όταν κάνεις εκκίνηση πάει με βενζίνη, μέχρι να φτάσει 40-45 βαθμούς και να γυρίσει σε αέριο.
Τον χειμώνα αργεί πάντα για λίγο, ενώ το καλοκαίρι σχεδόν άμεσα γυρνάει. Έτσι πρέπει να δουλεύει είτε εργοστασιακό, είτε after market.
-
-
@vagkirk said in Renault Captur II:
98 μέση ταχύτητα, με epass , που σημαίνει 130-140 παντού, κάποια λίγα 160αρια.
Σε καμία των περιπτώσεων! Με epass βγάζω μέση ωριαία 113 Km/h στα 125 χιλιόμετρα Αττικής οδού και εθνικής οδού (Μαρούσι - Ξυλόκαστρο) με το cruise control συνεχώς στα 120 κοντερίσια (δηλαδή 116 πραγματικά). Και αν το κάνω με το cruise control συνεχώς στα 140 κοντερίσια (πλην τούνελ Κακιά Σκάλας που πάω με 120) βγάζω μέση ωριαία 127 Km/h.
-
@harisma23 said in Renault Captur II:
@vagkirk said in Renault Captur II:
98 μέση ταχύτητα, με epass , που σημαίνει 130-140 παντού, κάποια λίγα 160αρια.
Σε καμία των περιπτώσεων! Με epass βγάζω μέση ωριαία 113 Km/h στα 125 χιλιόμετρα Αττικής οδού και εθνικής οδού (Μαρούσι - Ξυλόκαστρο) με το cruise control συνεχώς στα 120 κοντερίσια (δηλαδή 116 πραγματικά). Και αν το κάνω με το cruise control συνεχώς στα 140 κοντερίσια (πλην τούνελ Κακιά Σκάλας που πάω με 120) βγάζω μέση ωριαία 127 Km/h.
Ίσως επειδή απο την στιγμή που έβαλα ξανά το αυτοκίνητο μπροστά στην Τρίπολη και έκανα reset έφαγα 15 λεπτά σίγουρα μέσα στην πόλη σταμάτα-ξεκίνα για καφέ κλπ και με στάση 5-6 λεπτά στο ρελαντί να περιμένω κάποιον.
Δεν ξέρω , δεν το έχω ποτέ μετρήσει με reset όταν μπαίνω ΕΟ για να δώ τι μέση ωριαία βγάζει , θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά.
-
Πρώτος ανεφοδιασμός καυσίμου με το Captur (140 ιπποι), κατανάλωση 12.07 λίτρα ανά 100 χλμ ( πραγματική κατανάλωση με google sheets. Το trip έγραφε 10.5) . Μου ήρθε το 1ο εγκεφαλικό. Η αλήθεια ήταν ότι ήταν όλα τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με πολύ σταμάτα ξεκίνα. Προέρχομαι από το τελευταίο i10 ( προ facelift), αυτόματο που για την κατηγορία του έκαιγε τα κέρατά του. Τα έχω γράψει στο αντίστοιχο topic. Ήμουν με 9.5 λιτρα και άνω κατανάλωση ανά 100 χλμ. Ίδωμεν.....
Edit. Είμαι ΜΟΝΙΜΑ στο sport mode.
-
@fentaginz said in Renault Captur II:
μας εχεις πρηξει τα κακαλα με το t-roc στο thread που λεει captur2. εγω δεν μπαινω πουθενα αλλου να γραφω. εδω θελω να διαβασω πληροφοριες για το captur οχι για αλλο αμαξι
τελοσπαντων οριστε κ οι καταναλώσεις οι πραγματικές(το trip computer δειχνει λιγο παραπανω απο την πραγματικοτητα). τα 7αρια ειναι ταξιδι, τα 6αρια μεσα στην πολη
@andya3 said in Renault Captur II:
@fentaginz said in Renault Captur II:
1070 χιλιόμετρα συνολικά
110-150 χλμ / ώρα περίπου με aircondition, 2 ατομα, με πραματα
Κατανάλωση: 58€
7,2λιτρα τα 100 χλμ
κοστος ανα 100χλμ: 5,8€Αυτά για ταξίδι εθνικη
Για την πολη μου βγαινει καταναλωση στην δικη μου περιπτωση Κηφισος και νοτια προαστια
6,7-6,9 λιτρα τα 100 χλμ
κοστος ανα 100 χλμ 4,2€Προσωπικα το χρονο γλυτωνω 2500€ με τα χιλιομετρα που κανω σε σχεση με την κατασταση που ημουν πριν την αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου
Τι πιπες πατε κ γραφετε περι βενζινης οτι ενταξει σιγα την οικονομια εν τελη ερχεται με μικρη διαφορα το lpg, μονο εσεις το ξερετε.
Πρεπει να σας πείραξε η καπνα απο την Παρνηθα
Δεν μ' ενδιαφέρει βασικά τι καίει το captur. Αλλά επειδή ο τρόπος που γράφεις είναι προκλητικός.
Δίνει το wltp κατανάλωση για την πόλη 8.1lt/100km, κι εσύ καις 6,7-6,9? Μήπως μένεις εσύ κοντά στην Πάρνηθα? Ή σου έδωσαν όχημα από ειδική παραγγελία με μειωμένη κατανάλωση?Βάλε φωτό, δε σου βγάζει στατιστικά κατανάλωσης ανά διαδρομή το αυτοκίνητο? Αλλιώς να γράψω κι εγώ ότι το T-Roc ανοίγει πανιά στον ουρανό του αυτοκινήτου, το σπρώχνει ο αέρας και δεν καίει τίποτα.
Ποια εφαρμογή είναι αυτή φίλε μου με τις καταναλώσεις;
-
@harisnikolop said in Renault Captur II:
Πρώτος ανεφοδιασμός καυσίμου με το Captur (140 ιπποι), κατανάλωση 12.07 λίτρα ανά 100 χλμ ( πραγματική κατανάλωση με google sheets. Το trip έγραφε 10.5) . Μου ήρθε το 1ο εγκεφαλικό. Η αλήθεια ήταν ότι ήταν όλα τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με πολύ σταμάτα ξεκίνα. Προέρχομαι από το τελευταίο i10 ( προ facelift), αυτόματο που για την κατηγορία του έκαιγε τα κέρατά του. Τα έχω γράψει στο αντίστοιχο topic. Ήμουν με 9.5 λιτρα και άνω κατανάλωση ανά 100 χλμ. Ίδωμεν.....
Edit. Είμαι ΜΟΝΙΜΑ στο sport mode.
Στην πολη θελει υβριδικο.Να παιρνετε αμαξι αναλογα με τις αναγκες σας.Οχι ειδαμε ενα ωραιο και φτηνο και το πηραμε
-
Συμφωνώ στο ότι πρέπει να διαλέγουμε αυτοκίνητο βάσει των αναγκών μας αλλά το Captur 140 φτηνό δε το λες.
Η κατανάλωση όντως μεγάλη. -
και γω συμφωνώ ακόμα και γω με το puma st λίγο πιο κάτω είμαι από αυτό
επρεπε να πάρεις το δικό μου αφου καις που καις, να ειχες 200 αλογα και πολύ καλυτερο στησιμο να ευχαριστηθεις τουλάχιστον (και εχει μεγαλους χώρους να λες οτι είναι και οικογενειακό και το διάλεξες γιαυτο στην γυναίκα lol)
-
@harisnikolop said in Renault Captur II:
ου ήρθε το 1ο εγκεφαλικό. Η αλήθεια ήταν ότι ήταν όλα τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με πολύ σταμάτα ξεκίνα. Προέρχομαι από το τελευταίο i10 ( προ facelift), αυτόματο που για την κατηγορία του έκαιγε τα κέρατά του. Τα έχω γράψει στο αντίστοιχο topic. Ήμουν με 9.5 λιτρα και άνω κατανάλωση ανά 100 χλμ. Ίδωμεν.....
Edit. Είμαι ΜΟΝΙΜΑ στο sport mode.Bγάλε το sport mode στην πόλη και γίνε ελαφροπόδης
Renault Captur II