-
@antoniokon said in Ford Puma 2019:
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
@georgemit said in Ford Puma 2019:
Στην Αθήνα το θεωρώ must.
Στην επαρχία όχι και τόσο, ειδικά εδώ που κινούμαι βάζεις 1η - 2α μόνο στο ξεκίνημα και ποτέ ξανά μέχρι να φτάσεις.
Αν το αγόραζα τώρα ίσως το έπαιρνα dct έτσι για την εμπειρία.Ρε φιλαρακι μπορει να το χεις αναφερει παλιοτερα και να μην θυμαμαι αλλα απο που εισαι?
Δεν το έχει αναφέρει πολλές φορές....
Καμια εικοσαριά
Κορινθία...
-
@alex-mix said in Ford Puma 2019:
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
@alexandros-s said in Ford Puma 2019:
Επίσης, πρόσφατα βρέθηκα ως επιβάτης σε πίσω θέση αυτοκινήτου και θυμήθηκα, ως παιδί, πόσο ενοχλούσαν το στομάχι μου οι συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων. Κάθε τι που συντελεί στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης, είναι πολλαπλάσια αισθητό στις πίσω θέσεις.
Είπαμε αυτόματο κιβώτιο. Η κουτάλα έχει πεθάνει εδώ και 25 χρόνια τουλάχιστον. Απορώ πραγματικά ποιος αγοράζει ακόμα χειροκίνητα αμάξια!?!?!
Εγω
Και εγώ!!!
-
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
Το ακούω αλλά δεν το δέχομαι ως δικαιολογία, γιατί είναι αυτό δικαιολογία δεν είναι ο πραγματικός λόγος. Τα επιπλέον χρήματα ακόμα και με δανεισμό βρίσκονται, δεν είναι κανένα μεγάλο ποσό.
fani,
no money
no honeyΚάνει και ομοικαταληξία.
Όσον αφορά τα δανεικά, όχι. Έχω την στάση να απλώνω το πόδι μου μέχρι εκεί που πάει το πάπλωμά μου.
-
Ρε παιδιά τι να λέμε, οποίος έχει οδηγήσει αυτόματο διπλού συμπλέκτη μετά τέρμα δεν ξαναπάει σε χειροκίνητο. Το λέω εγώ που έχω αλλάξει και λόγο δουλειάς πέντε έξι αυτοκίνητα. Όλα χειροκίνητα, και τώρα δεν θέλω να τα ξαναδώ. Εντάξει καταλαβαίνω, ότι είναι αρκετά ακριβότερο, και εάν τυχόν σου βγάλη βλάβη, θα κλαις με μαύρο δάκρυ, αλλά η αίσθηση και η αλλαγή ταχυτήτων είναι ασύγκριτη. Να έχεις 7η και να κατεβάζει 4η η 3η και μετά ξανά 7η και όλα αυτά σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, που εάν προσπαθήσεις να το κανείς αυτό με χειροκίνητο,θα στραμπουληξεις τον καρπό σου.
-
ξέρουμε τι χρόνους παράδοσης εχει περίπου το puma τωρα που μιλάμε;
-
Μηδέν, όπως αναφέρει χτεσινό Δελτίο Τύπου.
https://cartalk.gr/etoimoparadoto-ford-puma-apo-23-995e-epitokio-molis-2-99/
-
@geoanastas said in Ford Puma 2019:
ξέρουμε τι χρόνους παράδοσης εχει περίπου το puma τωρα που μιλάμε;
Ολα τα φορντ ειναι ετοιμοπαράδοτα οπως εμαθα σε πρόσφατη επισκεψη σε αντιπροσωπειά. Βεβαια μπορει να μην εχει στο χρώμα που θες με τον εξοπλισμό που θες. Αλλα εχει αρκετά Πούμα διαθέσιμα. Εκτος φυσικά εαν θες με εξτρα εξοπλισμό, οπότε βάζεις παραγγελία με αναμονή 3-4 μηνες. Ααα και εμαθα οτι εχουν μεινει ακομα μερικά Φιέστα!
-
Γνωστος σε αλλο φορουμ το πηρε σε 14μερες
-
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
@alexandros-s said in Ford Puma 2019:
Αυτός που δεν είχε τότε επιπλέον χρήματα για το αυτόματο!
Το ακούω αλλά δεν το δέχομαι ως δικαιολογία, γιατί είναι αυτό δικαιολογία δεν είναι ο πραγματικός λόγος. Τα επιπλέον χρήματα ακόμα και με δανεισμό βρίσκονται, δεν είναι κανένα μεγάλο ποσό.
ή δεν θέλουν να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας. Φάνη και εγώ αυτόματο ήθελα στο SCross αλλά επιβαρύνεται με τέλη.
-
@groover1972 said in Ford Puma 2019:
ή δεν θέλουν να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας. Φάνη και εγώ αυτόματο ήθελα στο SCross αλλά επιβαρύνεται με τέλη.
Αυτό ναι οντως ειναι πρόβλημα και έχεις δίκιο! Βεβαια ειναι μικρό το κόστος για την ευκολία που προσφέρει.
-
Μπρος - πίσω μετά από 13.700 χλμ για τα μαμά goodyear efficient grip performance 2 κι η φθορά τους είναι δυσανάλογη των χιλιομέτρων, πάντα για τα μπροστά λέμε.
-
@famas said in Ford Puma 2019:
Μπρος - πίσω μετά από 13.700 χλμ για τα μαμά goodyear efficient grip performance 2 κι η φθορά τους είναι δυσανάλογη των χιλιομέτρων, πάντα για τα μπροστά λέμε.
Tα συγκεκριμένα λάστιχα τα έχω 3 χρονια και 27000χλμ., δεν παρατήρησα κάτι αντίστοιχο...πολύ ευχαριστημένος
-
Τα χειροκινητα είναι παλιά τεχνολογία και δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης. Δεν προσφέρουν καμία ευχαρίστηση
Το ίδιο λένε και για τους λαμπάτους ενισχυτες και για τα βινυλια και για πολλά αλλά πράγματα.....
-
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
@alexandros-s said in Ford Puma 2019:
Επίσης, πρόσφατα βρέθηκα ως επιβάτης σε πίσω θέση αυτοκινήτου και θυμήθηκα, ως παιδί, πόσο ενοχλούσαν το στομάχι μου οι συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων. Κάθε τι που συντελεί στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης, είναι πολλαπλάσια αισθητό στις πίσω θέσεις.
Είπαμε αυτόματο κιβώτιο. Η κουτάλα έχει πεθάνει εδώ και 25 χρόνια τουλάχιστον. Απορώ πραγματικά ποιος αγοράζει ακόμα χειροκίνητα αμάξια!?!?!
Αυτός που γουστάρει την οδήγηση και δεν έχει γεράσει τόσο στο σώμα ή την ψυχή που να αναφέρει τα χειροκίνητα κιβώτια ως "κουτάλα" ενώ την ίδια στιγμή εκθειάζει τα τάμπλετ με ρόδες, τα ηλεκτρικά
-
@diego1960 said in Ford Puma 2019:
Αυτός που γουστάρει την οδήγηση και δεν έχει γεράσει τόσο στο σώμα ή την ψυχή που να αναφέρει τα χειροκίνητα κιβώτια ως "κουτάλα" ενώ την ίδια στιγμή εκθειάζει τα τάμπλετ με ρόδες, τα ηλεκτρικά
ή αυτός που νομίζει ότι ξέρει να οδηγεί και απλά του αρέσει να παλεύει.
Για αυτό και κανένα σουπερκαρ (με 1-2 εξαιρέσεις) δεν βγαίνει χειροκίνητο πλέον, κάτι ξέρουν.
-
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
@diego1960 said in Ford Puma 2019:
Αυτός που γουστάρει την οδήγηση και δεν έχει γεράσει τόσο στο σώμα ή την ψυχή που να αναφέρει τα χειροκίνητα κιβώτια ως "κουτάλα" ενώ την ίδια στιγμή εκθειάζει τα τάμπλετ με ρόδες, τα ηλεκτρικά
ή αυτός που νομίζει ότι ξέρει να οδηγεί και απλά του αρέσει να παλεύει.
Για αυτό και κανένα σουπερκαρ (με 1-2 εξαιρέσεις) δεν βγαίνει χειροκίνητο πλέον, κάτι ξέρουν.
Τα supercar δεν βγαίνουν πια γιατι τα αυτόματα είναι πολύ πιο γρήγορα
Γενικα τα σημερινά αυτόματα αν εξαιρέσεις κοστος, τυχον κοστος βλάβης και βάρος είναι καλύτερα σε όλους τους αλλους τομείς.
Ομως και πρέπει να το καταλάβετε αυτό όλοι
σε ορισμένες συνθήκες για μερικούς από εμάς είναι απολαυση να αλλάζεις τις ταχύτητες μόνος σου.
Δεν λέω ότι είμαστε πλειοψηφία, δεν λέω ότι ακόμα και στους περισσότερους από μας μέσα στην πόλη και όχι μόνο θα μας άρεσε καλύτερα ενα αυτόματο αλλά λέω...
ότι είμαστε διατεθιμένοι για αυτές τις λίγες φορες που το απολαμβάνουμε να θυσιάσουμε τις υπόλοιπες
Δεν λέω ότι τα αυτόματα δεν είναι καλύτερα. Πλέον έχω οδηγήσει αρκετά και δεν έχουν καμία σχέση με τα παλιά αυτόματα που είχα οδηγήσει στο παρελθόν και ήταν για τα μπάζα.
Διανύω μια μέση ηλικια που μάλλον το Puma ST που έχω θα είναι το τελευταίο manual που θα εχω οπότε ας το απολαύσω πριν πάω στα αυτοματα και πιστεψτε με ή οδηγηστε αυτό ή ένα άλλο αμάξι με ΚΑΛΟ μανουαλ και δεν τιθεται ζήτημα αν είναι απολαυστικό ή όχι. και βεβαια είναι
Ακόμα νοσταλγώ το escord mk1 1100 κυβικά με το άθλιο τιμόνι και το αθλιο κιβώτιο 4 ταχυτήτων του . Αθλια αλλά θα ηθελα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να το ξαναοδηγούσα
-
Μεχρι το η Toyota εβγαλε το Yaris GR με 6αρι.
Απορω γιατι δεν εβαλε CVT...Εγω παντως καθε φορα που οδηγω το Mazda απολαμβανω να αλλαζω ταχυτητες.
Ευτυχως δεν κινουμαι μεσα στην πολη με κινηση καθημερινα...για να βριζω που δεν εχω αυτοματο.
(Οχι οτι αν ηταν αυτοματο δεν θα εβριζα παλι...) -
Εχουν και πολυ ακριβοτερη συντηρηση τα αυτοματα . Και οι ζημιες επισης κοστιζουν ακριβα
-
@alexandros-k said in Ford Puma 2019:
Εχουν και πολυ ακριβοτερη συντηρηση τα αυτοματα . Και οι ζημιες επισης κοστιζουν ακριβα
Προσωπικά δεν θα με ενδιέφερε το κόστος για την ευκολία και την ξεκούραση που προσφέρουν , αλλά να μην σε αφήσει σε κανα κατσάβραχο.
Να μου πει απο χίλια δύο άλλα θέματα μπορεί να μείνεις , δεν μου έχει τύχει , μόνο με κιβώτιο την έχω πατήσει -
@alexandros-k said in Ford Puma 2019:
Εχουν και πολυ ακριβοτερη συντηρηση τα αυτοματα . Και οι ζημιες επισης κοστιζουν ακριβα
Για τις ζημιές συμφωνώ! Από την άλλη με σωστή χρήση και συντήρηση σπάνια να πάθουν ζημιά εκτός εαν είναι ελλατωματικό μοντέλο.
Για την συντήρηση δεν συμφωνώ, εφόσον μιλάμε για κανονικά και όχι διπλοσύμπλεκτα, αφού ουσιαστικά το μόνο που θέλουν είναι αλλαγή στα λάδια. Ενώ το χειροκίνητο κάθε λίγο θέλει συμπλέκτη. Παράδειγμα: στο Μινι στα 200.000χλμ είχαμε αλλάξει συμπλέκτη 2 φορές με κόστος €500 κάθε φορά (σε εξουσιοτημένο ήταν €750). Στο αυτόματο του πατέρα μου στα ίδια χλμ απλά μια αλλαγή λαδιών και φίλτρο του κιβωτίου, κόστος €200 - και μιλάμε για αμάξι τριπλάσιας αξίας και διπλάσιας ιπποδύναμης.
Ford Puma 2019