Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 233
    • 234
    • 235
    • 236
    • 237
    • 276
    • 277
    • 235 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    145
    5529
    186476
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 @harisma23 last edited by

      @harisma23 said in Ford Puma 2019:

      Στην πράξη πάντως, τα σύγχρονα αυτόματα/διπλοσύμπλεκτα κάνουν οικονομία στη συντριπτική πλειονότητα των οδηγών, γιατί είναι προγραμματισμένα να αλλάζουν πολύ νωρίς (έως οριακά νωρίς) ταχύτητα, ενώ ο μέσος οδηγός με χειροκίνητο κιβώτιο κρατάει περισσότερο τις σχέσεις πριν αλλάξει.

      Όπως τα λες είναι. Το dsg πχ ανεβάζει τόσο γρήγορα, που φτάνει σε 7η σε μικρές ταχύτητες. Και δεν καταλαβαίνεις πότε πρόλαβε.
      Αυτό μάλλον προκαλεί και το πατινάρισμα που νιώθεις κάποιες φορές. Γιατί όταν θες να επιβραδύνεις ή συναντάς κάποιο ανηφορικό κομμάτι διαδρομής, θέλει κάποιο χρόνο να καταλάβει και να κατεβάσει ταχύτητα.

      Χειροκίνητα είναι δύσκολο έως αδύνατο να οδηγήσεις έτσι. Το προσπάθησα κι εγώ κάποιες φορές φορές στο T-Roc, ακολουθώντας τις προτεινόμενες ενδείξεις αλλαγής ταχύτητας στο καντράν. Αλλά είναι πολύ κουραστικό, πρέπει να παίζεις συνέχεια με το λεβιέ.

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • ataim
        ataim @harisma23 last edited by

        @harisma23 said in Ford Puma 2019:

        Στην πράξη πάντως, τα σύγχρονα αυτόματα/διπλοσύμπλεκτα κάνουν οικονομία στη συντριπτική πλειονότητα των οδηγών, γιατί είναι προγραμματισμένα να αλλάζουν πολύ νωρίς (έως οριακά νωρίς) ταχύτητα, ενώ ο μέσος οδηγός με χειροκίνητο κιβώτιο κρατάει περισσότερο τις σχέσεις πριν αλλάξει.

        Δεν είμαι σίγουρος ότι τελικά καταφέρνουν να κάνουν οικονομία σε συνθήκες πόλης, (σε συνθήκες εργαστηρίου σίγουρα) καταλήγεις να πιέζεις με φορτία τον κινητήρα και έχεις συνεχόμενο ανεβοκατέβασμα σχέσεων. Νομίζω ότι θα το είχα σίγουρα μια σχέση κάτω για οικονομική οδήγηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          andya3 last edited by

          Οδηγώντας στην ίδια διαδρομή, το ίδιο αυτοκίνητο, με χειροκίνητο και dsg. Διαπίστωσα ότι σε σημεία που πήγαινα με 3η, γιατί έτσι πίστευα σωστό, το dsg πήγαινε με 6η.
          Έχει δικά του κριτήρια διαχείρισης του powertrain, που λογικά είναι σε πολύ υψηλότερα επίπεδα ακόμα και από ικανότατους και εμπειρότατους οδηγούς.

          Αλλά και να μπορούσε κάποιος να αλλάξει ταχύτητες με τα κριτήρια του dsg, πολύ απλά δεν ... προλαβαίνει. Ούτε μπορεί να κρατήσει τις στροφές σταθερές στις αλλαγές.

          Παρά τις αδυναμίες των διπλοσύμπλεκτων, δεν μπορεί ο άνθρωπος να διαχειριστεί εξίσου αποδοτικά το powertrain στην οδήγηση, μην τρέφουμε αυταπάτες.

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus @andya3 last edited by

            @andya3 said in Ford Puma 2019:

            Έχει δικά του κριτήρια διαχείρισης του powertrain, που λογικά είναι σε πολύ υψηλότερα επίπεδα ακόμα και από ικανότατους και εμπειρότατους οδηγούς.

            Εξαρτάται από το πρόγραμμα. Σε πρόγραμμα οικονομίας προσπαθεί να ανεβάσει στην υψηλότερη δυνατή σχέση. Σε σπορ πρόγραμμα θα ήταν 3 ταχύτητες κάτω.

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andya3 @realzeus last edited by

              @realzeus said in Ford Puma 2019:

              @andya3 said in Ford Puma 2019:

              Έχει δικά του κριτήρια διαχείρισης του powertrain, που λογικά είναι σε πολύ υψηλότερα επίπεδα ακόμα και από ικανότατους και εμπειρότατους οδηγούς.

              Εξαρτάται από το πρόγραμμα. Σε πρόγραμμα οικονομίας προσπαθεί να ανεβάσει στην υψηλότερη δυνατή σχέση. Σε σπορ πρόγραμμα θα ήταν 3 ταχύτητες κάτω.

              Σωστή παρατήρηση.
              Αλλά η συζήτηση γίνεται για την οικονομική οδήγηση. Που ο άνθρωπος δεν μπορεί να αλλάζει ταχύτητες με τα κριτήρια και την ταχύτητα του dsg.
              Υποθέτω και τα υπόλοιπα διπλοσύμπλεκτα παρόμοια θα συμπεριφέρονται.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • alexandros-s
                alexandros-s last edited by

                Η μικρή μου κόρη ζαλίζεται πολύ εύκολα, ειδικά αν το αυτοκίνητο μυρίζει, εκεί ζαλίζεται από τα πρώτα μέτρα. Ωστόσο μου έκανε εντύπωση που σε ένα βρώμικο ταξί, δεν έδειξε κανένα σημάδι ενόχλησης παρά το γεγονός ότι ο δρόμος ήταν γεμάτος λακούβες και σαμαράκια. Παρατήρησα λοιπόν τον ταξιτζή. Επελεξε την 3η ταχύτητα και δεν την άλλαζε παρά μόνο αν ήταν τελείως απαραίτητο. Και αν την άλλαζε ήταν για να βάλει πρώτη ή δευτέρα, όχι για να βάλει τετάρτη.
                Από τότε ακολουθώ αυτό το είδος οδήγησης. Συγκεκριμένα, επιλέγω την σχέση που ανταποκρίνεται στον μέσο όρο της διαδρομής μου και αποφεύγω τις αλλαγές. Το αποτέλεσμα ήταν να εξομαλυνθεί πολύ η οδήγησή μου.
                Επίσης, πρόσφατα βρέθηκα ως επιβάτης σε πίσω θέση αυτοκινήτου και θυμήθηκα, ως παιδί, πόσο ενοχλούσαν το στομάχι μου οι συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων. Κάθε τι που συντελεί στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης, είναι πολλαπλάσια αισθητό στις πίσω θέσεις.

                Καλή λοιπόν η οικονομία, αλλά πρέπει να σεβαστούμε και τους επιβάτες.

                monman2 fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                • F
                  famas last edited by

                  Ετήσιο σέρβις για Πούμα St Line μοντέλο 2022. Κανονικά τα σερβις είναι ανά δύο χρόνια και 30.000 χλμ, αλλά προτίμησα να πάω στο χρόνο. Κλασσικά αλλαγη λαδιών και φίλτρο, αλλαγή φίλτρου καμπίνας, κάρτα καυσαερίων, υγρό παρμπιζ. Σούμα 167 ευρουλάκια στον Βροχίδη. Θα μπορούσα απλά να άλλαζα λάδια και φίλτρο και να μην χρεωνόμουν το σερβις, αλλά το σκέφτηκα όταν έφυγα.

                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • monman2
                    monman2 @alexandros-s last edited by

                    @alexandros-s said in Ford Puma 2019:

                    Η μικρή μου κόρη ζαλίζεται πολύ εύκολα...
                    Από τότε ακολουθώ αυτό το είδος οδήγησης. Συγκεκριμένα, επιλέγω την σχέση που ανταποκρίνεται στον μέσο όρο της διαδρομής μου και αποφεύγω τις αλλαγές. Το αποτέλεσμα ήταν να εξομαλυνθεί πολύ η οδήγησή μου.
                    Επίσης, πρόσφατα βρέθηκα ως επιβάτης σε πίσω θέση αυτοκινήτου και θυμήθηκα, ως παιδί, πόσο ενοχλούσαν το στομάχι μου οι συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων. Κάθε τι που συντελεί στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης, είναι πολλαπλάσια αισθητό στις πίσω θέσεις.

                    Καλή λοιπόν η οικονομία, αλλά πρέπει να σεβαστούμε και τους επιβάτες.

                    Είσαι έτοιμος για υβριδικό toyota δεν κουνάνε καθόλου στον διαμήκη άξονα γιατί e-cvt κάνοντας ταυτόχρονα την μέγιστη οικονομία .

                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                    antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @alexandros-s last edited by

                      @alexandros-s said in Ford Puma 2019:

                      Επίσης, πρόσφατα βρέθηκα ως επιβάτης σε πίσω θέση αυτοκινήτου και θυμήθηκα, ως παιδί, πόσο ενοχλούσαν το στομάχι μου οι συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων. Κάθε τι που συντελεί στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης, είναι πολλαπλάσια αισθητό στις πίσω θέσεις.

                      Είπαμε αυτόματο κιβώτιο. Η κουτάλα έχει πεθάνει εδώ και 25 χρόνια τουλάχιστον. Απορώ πραγματικά ποιος αγοράζει ακόμα χειροκίνητα αμάξια!?!?!

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      alex-mix alexandros-s diego1960 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                      • ataim
                        ataim @andya3 last edited by

                        @andya3 said in Ford Puma 2019:

                        @realzeus said in Ford Puma 2019:

                        @andya3 said in Ford Puma 2019:

                        Έχει δικά του κριτήρια διαχείρισης του powertrain, που λογικά είναι σε πολύ υψηλότερα επίπεδα ακόμα και από ικανότατους και εμπειρότατους οδηγούς.

                        Εξαρτάται από το πρόγραμμα. Σε πρόγραμμα οικονομίας προσπαθεί να ανεβάσει στην υψηλότερη δυνατή σχέση. Σε σπορ πρόγραμμα θα ήταν 3 ταχύτητες κάτω.

                        Σωστή παρατήρηση.
                        Αλλά η συζήτηση γίνεται για την οικονομική οδήγηση. Που ο άνθρωπος δεν μπορεί να αλλάζει ταχύτητες με τα κριτήρια και την ταχύτητα του dsg.
                        Υποθέτω και τα υπόλοιπα διπλοσύμπλεκτα παρόμοια θα συμπεριφέρονται.

                        Αυτό που δεν μπορούν να κάνουν είναι να προβλέψουν τι έρχεται, όταν αφήνω γκάζι γιατί πρέπει να κόψω σε μια ανηφορικη στροφή, δεν την βλέπουν θα ανεβάσουν, μέσα στην στροφή όταν δουν το φορτίο θα κατεβάσουν, όλο αυτό δεν βοηθάει στην κατανάλωση, ένα σύστημα που θα βλέπει την διαδρομή θα μπορούσε να είναι πιο οικονομικό, το έχουν ξεκινήσει αυτό με τα plugin.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • antonakis
                          antonakis @monman2 last edited by

                          @monman2 said in Ford Puma 2019:

                          @alexandros-s said in Ford Puma 2019:

                          Η μικρή μου κόρη ζαλίζεται πολύ εύκολα...
                          Από τότε ακολουθώ αυτό το είδος οδήγησης. Συγκεκριμένα, επιλέγω την σχέση που ανταποκρίνεται στον μέσο όρο της διαδρομής μου και αποφεύγω τις αλλαγές. Το αποτέλεσμα ήταν να εξομαλυνθεί πολύ η οδήγησή μου.
                          Επίσης, πρόσφατα βρέθηκα ως επιβάτης σε πίσω θέση αυτοκινήτου και θυμήθηκα, ως παιδί, πόσο ενοχλούσαν το στομάχι μου οι συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων. Κάθε τι που συντελεί στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης, είναι πολλαπλάσια αισθητό στις πίσω θέσεις.

                          Καλή λοιπόν η οικονομία, αλλά πρέπει να σεβαστούμε και τους επιβάτες.

                          Είσαι έτοιμος για υβριδικό toyota δεν κουνάνε καθόλου στον διαμήκη άξονα γιατί e-cvt κάνοντας ταυτόχρονα την μέγιστη οικονομία .

                          Για ηλεκτρικό είναι έτοιμος, αλλά δεν το ξέρει.
                          Προσωπικά ως πίσω επιβάτη με ενοχλούν περισσότερο οι απότομες τιμονιες, όχι οι ταχύτητες.

                          Επίσης πολλά παιδιά ζαλίζονται για παράξενους λόγους στο αυτοκίνητο. Μυρωδιά, βουητό κύλισης κλπ.

                          Άσε που στα σύγχρονα light turbo, η χρήση μιας ταχύτητας σε 6ταχυτο μηχανικό, είναι πολύ δύσκολη. Εγώ πάντως πηδάω σχέσεις οπότε μπορώ.

                          Moments before detonation...

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • alex-mix
                            alex-mix @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in Ford Puma 2019:

                            @alexandros-s said in Ford Puma 2019:

                            Επίσης, πρόσφατα βρέθηκα ως επιβάτης σε πίσω θέση αυτοκινήτου και θυμήθηκα, ως παιδί, πόσο ενοχλούσαν το στομάχι μου οι συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων. Κάθε τι που συντελεί στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης, είναι πολλαπλάσια αισθητό στις πίσω θέσεις.

                            Είπαμε αυτόματο κιβώτιο. Η κουτάλα έχει πεθάνει εδώ και 25 χρόνια τουλάχιστον. Απορώ πραγματικά ποιος αγοράζει ακόμα χειροκίνητα αμάξια!?!?!

                            Εγω😁😁😁😁

                            polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • T
                              teo-mak @antonakis last edited by

                              @antonakis said in Ford Puma 2019:

                              @monman2 said in Ford Puma 2019:

                              @alexandros-s said in Ford Puma 2019:

                              Η μικρή μου κόρη ζαλίζεται πολύ εύκολα...
                              Από τότε ακολουθώ αυτό το είδος οδήγησης. Συγκεκριμένα, επιλέγω την σχέση που ανταποκρίνεται στον μέσο όρο της διαδρομής μου και αποφεύγω τις αλλαγές. Το αποτέλεσμα ήταν να εξομαλυνθεί πολύ η οδήγησή μου.
                              Επίσης, πρόσφατα βρέθηκα ως επιβάτης σε πίσω θέση αυτοκινήτου και θυμήθηκα, ως παιδί, πόσο ενοχλούσαν το στομάχι μου οι συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων. Κάθε τι που συντελεί στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης, είναι πολλαπλάσια αισθητό στις πίσω θέσεις.

                              Καλή λοιπόν η οικονομία, αλλά πρέπει να σεβαστούμε και τους επιβάτες.

                              Είσαι έτοιμος για υβριδικό toyota δεν κουνάνε καθόλου στον διαμήκη άξονα γιατί e-cvt κάνοντας ταυτόχρονα την μέγιστη οικονομία .

                              Για ηλεκτρικό είναι έτοιμος, αλλά δεν το ξέρει.
                              Προσωπικά ως πίσω επιβάτη με ενοχλούν περισσότερο οι απότομες τιμονιες, όχι οι ταχύτητες.

                              Επίσης πολλά παιδιά ζαλίζονται για παράξενους λόγους στο αυτοκίνητο. Μυρωδιά, βουητό κύλισης κλπ.

                              Άσε που στα σύγχρονα light turbo, η χρήση μιας ταχύτητας σε 6ταχυτο μηχανικό, είναι πολύ δύσκολη. Εγώ πάντως πηδάω σχέσεις οπότε μπορώ.

                              Όπως την βρίσκει κανείς.....
                              Ποιοί είμαστε εμείς για να κρίνουμε;
                              😆

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • alexandros-s
                                alexandros-s @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in Ford Puma 2019:

                                @alexandros-s said in Ford Puma 2019:

                                Επίσης, πρόσφατα βρέθηκα ως επιβάτης σε πίσω θέση αυτοκινήτου και θυμήθηκα, ως παιδί, πόσο ενοχλούσαν το στομάχι μου οι συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων. Κάθε τι που συντελεί στην αλλαγή της κινητικής κατάστασης, είναι πολλαπλάσια αισθητό στις πίσω θέσεις.

                                Είπαμε αυτόματο κιβώτιο. Η κουτάλα έχει πεθάνει εδώ και 25 χρόνια τουλάχιστον. Απορώ πραγματικά ποιος αγοράζει ακόμα χειροκίνητα αμάξια!?!?!

                                Αυτός που δεν είχε τότε επιπλέον χρήματα για το αυτόματο!

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @alexandros-s last edited by

                                  @alexandros-s said in Ford Puma 2019:

                                  Αυτός που δεν είχε τότε επιπλέον χρήματα για το αυτόματο!

                                  Το ακούω αλλά δεν το δέχομαι ως δικαιολογία, γιατί είναι αυτό δικαιολογία δεν είναι ο πραγματικός λόγος. Τα επιπλέον χρήματα ακόμα και με δανεισμό βρίσκονται, δεν είναι κανένα μεγάλο ποσό.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  alexandros-s G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k last edited by alexandros-k

                                    Μανια με τα αυτοματα. Εμενα δεν με τρελαινουν. Ειδικα αν δεν εχει paddles , ειναι λογος απορριψης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      Στην Αθήνα το θεωρώ must.
                                      Στην επαρχία όχι και τόσο, ειδικά εδώ που κινούμαι βάζεις 1η - 2α μόνο στο ξεκίνημα και ποτέ ξανά μέχρι να φτάσεις.
                                      Αν το αγόραζα τώρα ίσως το έπαιρνα dct έτσι για την εμπειρία.

                                      i30 160 N line!

                                      alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • alex-mix
                                        alex-mix @georgemit last edited by

                                        @georgemit said in Ford Puma 2019:

                                        Στην Αθήνα το θεωρώ must.
                                        Στην επαρχία όχι και τόσο, ειδικά εδώ που κινούμαι βάζεις 1η - 2α μόνο στο ξεκίνημα και ποτέ ξανά μέχρι να φτάσεις.
                                        Αν το αγόραζα τώρα ίσως το έπαιρνα dct έτσι για την εμπειρία.

                                        Ρε φιλαρακι μπορει να το χεις αναφερει παλιοτερα και να μην θυμαμαι αλλα απο που εισαι?

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • georgemit
                                          georgemit last edited by

                                          Βραχάτι Κορινθίας 👈 💪 💪 😀

                                          i30 160 N line!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • A
                                            antoniokon @alex-mix last edited by antoniokon

                                            @alex-mix said in Ford Puma 2019:

                                            @georgemit said in Ford Puma 2019:

                                            Στην Αθήνα το θεωρώ must.
                                            Στην επαρχία όχι και τόσο, ειδικά εδώ που κινούμαι βάζεις 1η - 2α μόνο στο ξεκίνημα και ποτέ ξανά μέχρι να φτάσεις.
                                            Αν το αγόραζα τώρα ίσως το έπαιρνα dct έτσι για την εμπειρία.

                                            Ρε φιλαρακι μπορει να το χεις αναφερει παλιοτερα και να μην θυμαμαι αλλα απο που εισαι?

                                            Δεν το έχει αναφέρει πολλές φορές....

                                            Καμια εικοσαριά😊

                                            Κορινθία...

                                            Edit...ταυτόχρονη άφιξη που λένε στον ιππόδρομο...

                                            alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 235 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr