-
Τι οδηγούσες ρε μονμαν. Νταλίκα;
-
-
Για την ιστορία 1000αρης Ecoboost (155ps) στο Puma είναι σταθερά 7.5-7.6 στην πόλη, ανέβα κατέβα Κηφισίας
Μόλις βγεις έξω, παίζει 1 με 1.5 λίτρο κάτω.Όλα αυτά χωρίς να το προσέχεις, χωρίς Eco driving mode κτλ.
-
@lap said in Οδήγησα....:
Τι οδηγούσες ρε μονμαν. Νταλίκα;
Έχω δει 35+ με RX8 του αδερφού μου όταν το ανεβοκατέβαζα Πάρνηθα... Τις καλές εποχές.
-
Είχα την τύχη για 5 μέρες και 570 Km να οδηγήσω Polestar 2, το Long Range Single Motor (δηλαδή 78 KWh μπαταρία και 170 KW ισχύ). Οφείλω να ομολογήσω ότι ως τώρα η εμπειρία μου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν σχετικά περιορισμένη, σχεδόν επιφανειακή, έχοντας οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα το Model 3 LR και το Cupra Born με τα 204 άλογα ενός φίλου (ναι, έχει και τα δύο).
Βεβαίως το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, όποτε όπως καταλαβαίνετε το νοίκιασα σε ταξίδι στο εξωτερικό, στην Σκωτία συγκεκριμένα, σε εξευτελιστική τιμή μάλιστα. Για να ξεπεράσω μάλιστα τις αρχικές επιφυλάξεις για την ευκολία φόρτισης, επέλεξα να πληρώσω κάτι παραπάνω για να το παραλάβω με πάνω από 80% επίπεδο φόρτισης και να το επιστρέψω σχεδόν άδειο (με τουλάχιστον 10%), ώστε να μην αγχωθώ με φόρτιση το τελευταίο βράδυ. Κατ' αυτό τον τρόπο είχα υπολογίσει ότι θα χρειάζονταν μόνο μια φόρτιση. Όντως λοιπόν παρέλαβα το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου με 85% μπαταρία και το ξαναφόρτισα στο Ινβερνές ως το 90%, από το 32% που είχε πέσει. Πολύ εύκολα μέσα σε μια ώρα σε φορτιστή CCS2 50 KW, ενόσω έπινα μια μπυρίτσα στο μπαράκι του ξενοδοχείου. Τελικά το επέστρεψα στο αεροδρόμιο με 19% μπαταρία, μετά από συνολικά 355 μίλια ταξιδιού.
Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά, ας περάσουμε και στην ουσία. Εν ολίγοις, το αυτοκίνητο είναι καλοσχεδιασμένο και ολοκληρωμένο ως προϊόν. Πιο αναλυτικά:
Το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως πιθανώς γνωρίζετε, έχει το μεγαλύτερο δίκτυο καμερών και οι δρόμοι του δεν προσφέρονται για μαγκιές με το αυτοκίνητο. Οπότε η κίνηση ήταν πάντα με τα όρια και βεβαίως δεν πλησίασα ποτέ τα όρια του αυτοκινήτου (ή τα δικά μου). Όμως ακόμη κι έτσι, κάποια πράγματα ήταν προφανή. Πρώτα από όλα η συνομιλία εξοικείωσης με την οδήγηση του. Καμία σχέση με το Model 3, που είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσα ούτε να το ξεκινήσω χωρίς τη βοήθεια του ιδιοκτήτη. Το Polestar οδηγείται με τον ίδιο τρόπο που οδηγείται κι ένα σύγχρονο συμβατικό θερμικό ή υβριδικό αυτόματο. Μπαίνεις μέσα, βάζεις το μοχλό στο D και φεύγεις. Η αναπόφευκτη σύγκριση με το Model 3, κατά την άποψη μου, βγάζει νικητή το Polestar σε σχεδίαση, εργονομία και απτή ποιότητα κατασκευής. Από εκεί και πέρα, προφανώς σε δύναμη και επιδόσεις, δεν υπάρχει σύγκριση. Θα τολμούσα να μιλήσω και για υπέροχη του Model 3 LR σε οδική συμπεριφορά, αλλά θα ήταν άδικη η σύγκριση τετρακίνητου με πισωκίνητο. Η ανάρτηση όμως του LR μου φάνηκε πιο καλοδουλεμένη, συνδυάζοντας βέλτιστα άνεση και κράτημα με τις 18άρες ζάντες, ενώ το Polestar 2 ίσως πλήρωσε το τίμημα των 19αρων ζαντών με 225/45/19 λάστιχα.Εντυπωσιάστηκα από τη λειτουργία των βοηθημάτων οδήγησης (lane assist, ACC, one pedal drive) τα οποία λειτουργούν άψογα, καθώς δεν λάθεψαν ούτε μια φορά. Μικρό παράπονο από το κάθισμα, το οποίο κατά την άποψη μου είχε σχετικά κοντή έδρα, παρόλο που είχε άφθονες ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς βεβαίως, πράγμα που εντυπωσιάζει ειδικά μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό η διαφορά με τα θερμικά αμβλύνεται, καθώς σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ο θόρυβος από τον αέρα και το οδόστρωμα κυριαρχούν πάνω στο θόρυβο του κινητήρα. Εννοείται ότι η παροχή ισχύος, ως τυπικό ηλεκτρικό, πάντα εντυπωσιάζει με την αμεσότητα της, παρόλο που το συγκεκριμένο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 231 του άλογα. Είναι όμως υπερεπαρκές για το μέσο (και βάλε) οδηγό.
Τελικά; Με κέρδισε! Θα το αγόραζα; Μόνο αν ήταν σημαντικό φθηνότερο από το αντίστοιχο Tesla (που δεν είναι), καθώς παρόλο που είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, η Tesla προσφέρει περισσότερα και ως προϊόν και ως υπηρεσίες.
-
Άντε ρε, εσύ ήσουν;
-
-
@dimsabas said in Οδήγησα....:
Άντε ρε, εσύ ήσουν;
Νόμιζα ότι το ήξερες...και πήγα να σου γράψω να τον ρωτήσεις στο φόρουμ...αχαχαχα!!
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@harisma23 said in Οδήγησα....:
προσθιοκίνητο
Πισωκίνητο.
Έχεις δίκιο. Η δύναμη της συνήθειας...
-
@monman2 said in Οδήγησα....:
Τα λέμε και τα ξαναλέμε αλλα οτι ο Φάνης είχε mito diesel και εγω εχω yaris diesel περνάει απαρατήρητο .
you went on the dark side
-
@harisma23 said in Οδήγησα....:
Είχα την τύχη για 5 μέρες και 570 Km να οδηγήσω Polestar 2, το Long Range Single Motor (δηλαδή 78 KWh μπαταρία και 170 KW ισχύ). Οφείλω να ομολογήσω ότι ως τώρα η εμπειρία μου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν σχετικά περιορισμένη, σχεδόν επιφανειακή, έχοντας οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα το Model 3 LR και το Cupra Born με τα 204 άλογα ενός φίλου (ναι, έχει και τα δύο).
Βεβαίως το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, όποτε όπως καταλαβαίνετε το νοίκιασα σε ταξίδι στο εξωτερικό, στην Σκωτία συγκεκριμένα, σε εξευτελιστική τιμή μάλιστα. Για να ξεπεράσω μάλιστα τις αρχικές επιφυλάξεις για την ευκολία φόρτισης, επέλεξα να πληρώσω κάτι παραπάνω για να το παραλάβω με πάνω από 80% επίπεδο φόρτισης και να το επιστρέψω σχεδόν άδειο (με τουλάχιστον 10%), ώστε να μην αγχωθώ με φόρτιση το τελευταίο βράδυ. Κατ' αυτό τον τρόπο είχα υπολογίσει ότι θα χρειάζονταν μόνο μια φόρτιση. Όντως λοιπόν παρέλαβα το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου με 85% μπαταρία και το ξαναφόρτισα στο Ινβερνές ως το 90%, από το 32% που είχε πέσει. Πολύ εύκολα μέσα σε μια ώρα σε φορτιστή CCS2 50 KW, ενόσω έπινα μια μπυρίτσα στο μπαράκι του ξενοδοχείου. Τελικά το επέστρεψα στο αεροδρόμιο με 19% μπαταρία, μετά από συνολικά 355 μίλια ταξιδιού.
Αφού τελειώσαμε με τα διαδικαστικά, ας περάσουμε και στην ουσία. Εν ολίγοις, το αυτοκίνητο είναι καλοσχεδιασμένο και ολοκληρωμένο ως προϊόν. Πιο αναλυτικά:
Το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως πιθανώς γνωρίζετε, έχει το μεγαλύτερο δίκτυο καμερών και οι δρόμοι του δεν προσφέρονται για μαγκιές με το αυτοκίνητο. Οπότε η κίνηση ήταν πάντα με τα όρια και βεβαίως δεν πλησίασα ποτέ τα όρια του αυτοκινήτου (ή τα δικά μου). Όμως ακόμη κι έτσι, κάποια πράγματα ήταν προφανή. Πρώτα από όλα η συνομιλία εξοικείωσης με την οδήγηση του. Καμία σχέση με το Model 3, που είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν θα μπορούσα ούτε να το ξεκινήσω χωρίς τη βοήθεια του ιδιοκτήτη. Το Polestar οδηγείται με τον ίδιο τρόπο που οδηγείται κι ένα σύγχρονο συμβατικό θερμικό ή υβριδικό αυτόματο. Μπαίνεις μέσα, βάζεις το μοχλό στο D και φεύγεις. Η αναπόφευκτη σύγκριση με το Model 3, κατά την άποψη μου, βγάζει νικητή το Polestar σε σχεδίαση, εργονομία και απτή ποιότητα κατασκευής. Από εκεί και πέρα, προφανώς σε δύναμη και επιδόσεις, δεν υπάρχει σύγκριση. Θα τολμούσα να μιλήσω και για υπέροχη του Model 3 LR σε οδική συμπεριφορά, αλλά θα ήταν άδικη η σύγκριση τετρακίνητου με πισωκίνητο. Η ανάρτηση όμως του LR μου φάνηκε πιο καλοδουλεμένη, συνδυάζοντας βέλτιστα άνεση και κράτημα με τις 18άρες ζάντες, ενώ το Polestar 2 ίσως πλήρωσε το τίμημα των 19αρων ζαντών με 225/45/19 λάστιχα.Εντυπωσιάστηκα από τη λειτουργία των βοηθημάτων οδήγησης (lane assist, ACC, one pedal drive) τα οποία λειτουργούν άψογα, καθώς δεν λάθεψαν ούτε μια φορά. Μικρό παράπονο από το κάθισμα, το οποίο κατά την άποψη μου είχε σχετικά κοντή έδρα, παρόλο που είχε άφθονες ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς βεβαίως, πράγμα που εντυπωσιάζει ειδικά μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό η διαφορά με τα θερμικά αμβλύνεται, καθώς σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ο θόρυβος από τον αέρα και το οδόστρωμα κυριαρχούν πάνω στο θόρυβο του κινητήρα. Εννοείται ότι η παροχή ισχύος, ως τυπικό ηλεκτρικό, πάντα εντυπωσιάζει με την αμεσότητα της, παρόλο που το συγκεκριμένο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 231 του άλογα. Είναι όμως υπερεπαρκές για το μέσο (και βάλε) οδηγό.
Τελικά; Με κέρδισε! Θα το αγόραζα; Μόνο αν ήταν σημαντικό φθηνότερο από το αντίστοιχο Tesla (που δεν είναι), καθώς παρόλο που είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, η Tesla προσφέρει περισσότερα και ως προϊόν και ως υπηρεσίες.
Χάρη, πολύ ωραίο και αναλυτικό το άρθρο σου , αλλά θα ήθελα με τον ίδιο τρόπο να περιεγραφες και τη Σκωτία!
-
Εν συντομία θα πω ότι έχω ταξιδέψει αρκετά εντός Ευρώπης και θεωρώ ότι το ταξίδι που έκανα στη Σκωτία (Εδιμβούργο, Ινβερνές, χάιλαντς, νήσος του Σκάι) είναι από τα πιο ωραία που έχω κάνει. Σαν σύγκριση, θα έλεγα εξίσου ενδιαφέρον με Τοσκάνη!
-
@harisma23 said in Οδήγησα....:
Εν συντομία θα πω ότι έχω ταξιδέψει αρκετά εντός Ευρώπης και θεωρώ ότι το ταξίδι που έκανα στη Σκωτία (Εδιμβούργο, Ινβερνές, χάιλαντς, νήσος του Σκάι) είναι από τα πιο ωραία που έχω κάνει. Σαν σύγκριση, θα έλεγα εξίσου ενδιαφέρον με Τοσκάνη!
ζηλεύω απίστευτα!!!!! αξιος
-
@harisma23 said in Οδήγησα....:
Εν συντομία θα πω ότι έχω ταξιδέψει αρκετά εντός Ευρώπης και θεωρώ ότι το ταξίδι που έκανα στη Σκωτία (Εδιμβούργο, Ινβερνές, χάιλαντς, νήσος του Σκάι) είναι από τα πιο ωραία που έχω κάνει. Σαν σύγκριση, θα έλεγα εξίσου ενδιαφέρον με Τοσκάνη!
Isle of Skye, είναι ένα μακρινό όνειρο...
-
Με ή χωρίς το τέρας κουκλάκι η Νες.
-
Κατάφερα να οδηγήσω το Avenger (ηλεκτρικό πάντα) για περίπου 1 ώρα και περί τα 50 χλμ. Η έκδοση που είχαν για test drive ήταν η φουλ εξοπλισμένη έκδοση SUMMIT. Η διαδρομή ήταν από το Μαρούσι μέχρι την Παιανία (πάνω στο σπήλαιο) και πίσω, μέσω Αττικής οδού και φυσικά και στενά στην Παιανία και πέριξ του Αμαρουσίου. Το πήγα και λίγο σε πατημένο χώμα, έτσι για το καλό.
Πρώτη εντύπωση όταν το βλέπεις εξωτερικά είναι ότι αντικρίζεις ένα όμορφο και δυναμικό αυτοκίνητο. Μου άρεσε πολύ, ακόμα και στο μουντό γκρί χρώμα (πιστεύω τα φωτεινά χρώματα του πάνε περισσότερο) με την μαύρη οροφή. Μου θυμίζει λίγο το T Cross αλλά στο πιο όμορφο και κομψό, έχει όμως το ίδιο τετράφωνο σχήμα και παρόμοιες διαστάσεις. Εδώ να πω ότι φαίνεται μεγαλύτερο από όσο είναι, αφού είναι οριακά κάτω από τα 4.10μ μήκος, αλλά είναι φαρδύ και δυναμικό σε σχεδίαση.
Εσωτερικά τώρα, εξακολουθεί να είναι αρκετά εντυπωσιακό και όμορφο, με τις χρωματικές προσθήκες και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό που αλλάζει χρώμα (μόνο στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση). Μου θύμισε λίγο το Μινι αφού έχει άποψη ο εσωτερικός σχεδιασμός με ευτυχώς αρκετά φυσικά πλήκτρα, ειδικά για τον κλιματισμό. Η οθόνη των οργάνων είναι 10.25 ίντσες και αρκετά ευανάγνωστη με ωραία γραφικά, αλλά δεν βρήκα τρόπο για να αλλάξω κάτι (π.χ. την εμφάνιση των οργάνων). Το ίδιο καλή ή και καλύτερη είναι η κεντρική οθόνη των επίσης 10.25”, με μεγάλη ευκρίνεια και άμεση ανταπόκριση στο πάτημα, μου άρεσε πολύ. Θα ήθελα όμως να μπορώ να ρυθμίσω περισσότερες παραμέτρους του αυτοκινήτου. Το ίδιο καλή είναι και η κάμερα οπισθοπορείας, κανένα παράπονο. Παράπονο κάποιος θα μπορούσε να έχει από τα πλαστικά. Φαίνονται καλά συναρμολογημένα μεταξύ τους, αλλά είναι όλα πολύ σκληρά και φτηνά στην όψη. Δεν υπάρχει ούτε δείγμα αφρώδους (μαλακού) υλικού πουθενά μέσα στην καμπίνα, ούτε στο πάνω μέρος του ταμπλό ούτε καν στις εμπρός πόρτες! Δείχνουν ποιοτικά, με την έννοια ότι μάλλον θα αντέξουν στον χρόνο, αλλά είναι άσχημα στην όψη και στην υφή – θα περίμενα τουλάχιστον η κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση να έχει καλύτερο εσωτερικό. Εχει αρκετούς χώρους αποθήκευσης, με αυτόν στο κεντρικό «τούνελ» να είναι τεράστιος, ένεκα και απουσίας επιλογέα. Πραγματικά χωράνε άπειρα πράγματα εκει μέσα και κλείνει με ένα ωραίο κάλυμμα (μαγνητικό) για τα αδιάκριτα βλέμματα. Μέσα στον ίδιο χώρο είναι και η υποδοχή για την ασύρματη φόρτιση του κινητού και φυσικά υπάρχει και εκεί ατμοσφαιρικός φωτισμός.
Πάμε στον δρόμο τώρα. Το αυτοκίνητο είναι μαζεμένο σε διαστάσει με πολύ καλή ορατότητα και πολύ ευκολοδήγητο. Ιδανικό θα έλεγα για την πόλη! Στην Α.Ο πήγα μέχρι 150χαω και τα είχε άνετα, χωρίς ιδιαίτερο αεροδυναμικό θόρυβο (έτσι και αλλιώς θόρυβο από μηχανή δεν έχει). Στα 120 ταξιδεύει άνετα και ήσυχα, μετά τα 130-140χαω αρχίζει πιο έντονος ο θόρυβος από αέρα και λάστιχα, αλλά όχι σε ενοχλητικό βαθμό. Επίσης η επιτάχυνση είναι έντονη, ακόμα και από τα 100 στα 150χαω, πιο έντονη από άλλα αντίστοιχα θερμικά, π.χ. το Puma 155 DCT7 που έχω οδηγήσει. Γενικά δεν νοιώθεις να σου λείπει δύναμη πουθενά. Η έκπληξη ήρθε σε διαδρομή με στροφές, όπου (μάλλον λόγω χαμηλού κέντρου βάρους) στρίβει πάρα πολύ καλά, δεν το περίμενα από το ύψος και το μεταξόνιο να στρίβει τόσο ωραία. Βοηθάει πολύ και ο ηλεκτροκινητήρας που δίνει άμεση επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, οπότε μπαίνεις με την σωστή ταχύτητα και βγαίνει αρκετά πιο γρήγορα. Τέλος, η άνεση της ανάρτησης ήταν αρκετά ικανοποιητική, δεν κοπάνησε πουθενά, παρόλα τα ελαστικά 215/55/18. Ακόμα και στο χώμα που πήγα, δεν χτύπησε, ούτε ένοιωσα κοπάνημα ή τράνταγμα.
Προφανώς δεν είναι για εκτός δρόμου, αλλά πηγαίνει όπου και οποιοδήποτε άλλο b suv και ίσως ακόμα πιο άνετα και εύκολα λόγω προγραμμάτων οδήγησης.
Δοκίμασα όλα τα προγράμματα οδήγησης, η επιλογή μου είναι στο Sport. Στο κανονικό είναι ΟΚ και στο ΕΚΟ πολύ αργό. Βέβαια να πω ότι η αυτονομία που μου έδινε το trip computer ήταν 304χλμ στο Sport και μόλις άλλαξα προγράμματα, στο Νόρμαλ πήγε 324 και στο ECO στα 340.Εδώ να σημειώσω ότι τα φρένα δεν με ικανοποίησαν. Αρχικά, ακόμα και το Β mode δεν υπάρχει one-pedal driving, αφού το αυτοκίνητο δεν ακινητοποιείται πλήρως, αλλά τελικά πρέπει να πατήσει φρένο για να σταματήσει. Το καταλαβαίνω στο D για να μην ξενίσει όσους προέρχονται από θερμικό, αλλά θα ήθελα η λειτουργία Β να είναι πραγματικό one-pedal driving, όπως σε αρκετά άλλα ηλεκτρικά που έχω οδηγήσει και με έχει βολέψει πάρα πολύ (έχω κάνει διαδρομές χωρίς να αγγίξω το φρένο). Επιπλέον το πεντάλ του φρένου έχει περίεργη αίσθηση, σαν να υπάρχει ένα σκαλοπάτι και έτσι δεν μπορείς να φρενάρεις όσο προοδευτικά θα ήθελα εγώ.
Τέλος, λίγα λόγια για την κατανάλωση. Η μέση μου βγήκε στις 20.1KwH, αλλά δεν οδήγησα οικονομικά, το αντίθετο θα έλεγα, αφού το είχα κυρίως στο Sport και έκανα αρκετές επιταχύνσεις για να το διασκεδάσω – δεν θα οδηγούσα έτσι στην καθημερινότητά του. Η κατανάλωση που είδα οδηγώντας κανονικά στην Λ. Λαυρίου και μέσα στην Παιανία ήταν 13.4KwH και στην ανάβαση στο σπήλαιο χτύπησε 35.4KwH!! Θεωρώ (υπόθεση κάνω, μην το πάρετε 100% μετρητοίς!), ότι μια κατανάλωση 16-17KwH είναι εφικτή χωρίς προσπάθεια, ίσως και λίγο πιο κάτω.
Σαν συμπέρασμα από αυτή την λίγη ώρα που το είχα, μπορώ να πω ότι είναι μια εξαιρετική ιδέα με μια πολύ καλή υλοποίηση. Αυτοκίνητο με μαζεμένες διαστάσεις, ιδανικό για πόλη αλλά και ένα ταξίδι ή μια βόλτα. Πανέμορφο με χαρακτήρα και χωρίς παραχωρήσεις σε χώρους ή επιδόσεις. Εκεί που τα χαλάει η συνταγή είναι στην τιμή. Για να πάρεις την έκδοση που οδήγησα χρειάζεται να πληρώσεις €44.000 (προ επιδότησης – γιατί μας τελείωσε μάλλον) και για μια πιο απλή αλλά με καλό εξοπλισμό κάπου €40-42.000. Εάν δε το φτάσεις σε εξοπλισμό του Τέσλα, τότε ξεπερνάς τις €45.000! Θυμίζω ότι το δικίνητο Τέσλα ξεκινάει από €41.000. Προσωπικά με μια τιμή στις €25.000 (με την επιδότηση) θα το σκεφτόμουν σοβαρά. Αλλά στις €35.000+, το θεωρώ υπερβολικά ακριβό για αυτά που προσφέρει.
Τι μου άρεσε:
• Η σχεδίαση του μέσα-έξω
• Οι επιδόσεις του
• Η οδική του συμπεριφορά
• Η ευκολία χρήσης και οδήγησής του
• Η δυνατότητα εξοπλισμού που συνήθως υπάρχει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας
• Η λεπτομέρειες που σου θυμίζουν ότι είσαι σε ένα Jeep, έστω και εάν δεν είναι 100% αληθινό Jeep.
• Οι θήκες και η πρακτικότητα του εσωτερικού
Τι δεν μου άρεσε:
• Η τιμή του
• Τα φρένα
• Η λειτουργία one-pedal driving
• Που δεν μπορούσα (ή δεν βρήκα) να προσαρμόσω την οθόνη οργάνων
• Η ποιότητα (και εικόνα) των πλαστικών του εσωτερικού
• Οι ελλείψεις εξοπλισμού στην βασική αλλά και στην επόμενη έκδοσηΚαι μερικές φωτό:
-
Προσπάθησαν αρκετά για να κάνουν τα πλαστικά να φαίνονται τόσο άθλια.
-
Τίποτα δεν προσπάθησαν. Τα πλαστικά είναι παρμένα απ' το ράφι της Stellantis και μπορει κανείς να τα βρει ολόιδια στα περισσότερα b-class του Ομίλου όπως πχ C4, 2008 κτλ. Για την κατηγορία είναι στο μέσο όρο απλά ξενίζουν λόγω τιμής ηλεκτρικού.
Εξαιρετικό αμαξάκι πάντως και έχει κάτι να πει σχεδιαστικά. Εάν ήταν 4κίνητο και με 200χλμ μεγαλύτερο range θα το χτύπαγα ως εταιρικό κι ας είναι μικρό.
-
To αμάξι είναι ιδανικό για οικογενειακό πόλης με κάποια πιθανότητα να βγει και εκτός.
Η τιμή είναι λάθος και άντε να πεις ότι κανά Fiat στην ίδια πλατφόρμα να είναι ένα τσικ φθηνότερο... αλλά έχουμε δρόμο ακόμα για να δούμε λογικές τιμές. -
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Κατάφερα να οδηγήσω το Avenger (ηλεκτρικό πάντα) για περίπου 1 ώρα και περί τα 50 χλμ. Η έκδοση που είχαν για test drive ήταν η φουλ εξοπλισμένη έκδοση SUMMIT. Η διαδρομή ήταν από το Μαρούσι μέχρι την Παιανία (πάνω στο σπήλαιο) και πίσω, μέσω Αττικής οδού και φυσικά και στενά στην Παιανία και πέριξ του Αμαρουσίου. Το πήγα και λίγο σε πατημένο χώμα, έτσι για το καλό.
........................
Τι μου άρεσε:
• Η σχεδίαση του μέσα-έξω
• Οι επιδόσεις του
• Η οδική του συμπεριφορά
• Η ευκολία χρήσης και οδήγησής του
• Η δυνατότητα εξοπλισμού που συνήθως υπάρχει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας
• Η λεπτομέρειες που σου θυμίζουν ότι είσαι σε ένα Jeep, έστω και εάν δεν είναι 100% αληθινό Jeep.
• Οι θήκες και η πρακτικότητα του εσωτερικού
Τι δεν μου άρεσε:
• Η τιμή του
• Τα φρένα
• Η λειτουργία one-pedal driving
• Που δεν μπορούσα (ή δεν βρήκα) να προσαρμόσω την οθόνη οργάνων
• Η ποιότητα (και εικόνα) των πλαστικών του εσωτερικού
• Οι ελλείψεις εξοπλισμού στην βασική αλλά και στην επόμενη έκδοσηΩραίο review Φάνη ευχαριστούμε
Θα έβαζα στα αρνητικά τις ράγες οροφές , είναι δυνατόν Jeep η φουλ έκδοση και να μην έχει ?
Αν είχε έρθει ήδη σε θερμικό με Aisin μπορεί να πήγαινα σήμερα να το κλείσω
Οδήγησα....