-
@limited_one said in Οδήγησα....:
Audi q4 e-tron με 204 άλογα.
Audi on tour στην Ρόδο χθες και ήταν ευκαιρία να οδηγήσω ένα ηλεκτρικό. Ήθελα να οδηγήσω το gt e-tron αλλα πήγα αργά και το μόνο διαθέσιμο ηλεκτρικό ήταν το q4.
Φτάνουμε στο q4 μπαίνω μέσα και βλέπω ένα εσωτερικό που δεν θυμίζει σε τίποτα Audi προηγούμενων ετών με άλλο design και την αισθηση ότι η ποιότητα Audi είναι εκεί.
Επιλέγω όπισθεν, βγαίνω από το πάρκινγκ με κατεύθυνση την Ρόδου Λίνδου και οδηγάω χαλαρά. Ρωτάω τον πωλητή ποια θα είναι η διαδρομή μας, μου απαντάει και λέει πάτα τέρμα το γκάζι. Όντως η δύναμη είναι εκεί ακαριαία, κολλάμε στα καθίσματα και συνέχισα στην πορεία μας.
Οδηγικά δεν θυμίζει suv πατάει καλά δεν πλέει και δεν κοπανάει πολύ. Όντως είναι ήσυχη η καμπίνα, περίμενα λίγο καλύτερη ηχομόνωση όμως.
Δοκίμασα την λειτουργία Β διαπίστωσα ότι το one petal drive είναι εξαιρετικό, αλλά θέλει εξοικείωση.
Έχει μικρό κύκλο στροφής και η καθημερινή συμβίωση μαζί του στην πόλη θα είναι παιχνίδι.Το test drive είχε κατάλυση στο trip 25kw/100 χιλιόμετρα αλλά ο πωλητης μου είπε πως πελάτης του εδώ στην Ρόδο έχει κατανάλωση 12kw/100 χιλιόμετρα.
Μου άρεσε αρκετά, αν το αγόραζα θα ήθελα έκδοση με περισσότερη ιπποδύναμη όμως.
παπατζα
-
Θα προσπαθήσω να οδηγήσω το E-Tron GT. Porsche Taycan είναι βασικά.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Θα προσπαθήσω να οδηγήσω το E-Tron GT. Porsche Taycan είναι βασικά.
Δυσκολα θα στο δωσουν. Μονο αν εχεις γνωστο ή εισαι πελατης της Audi
-
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Θα προσπαθήσω να οδηγήσω το E-Tron GT. Porsche Taycan είναι βασικά.
Δυσκολα θα στο δωσουν. Μονο αν εχεις γνωστο ή εισαι πελατης της Audi
Τίποτα από τα δύο. Παλιά όταν έσκαγα με την 330 όμως μου έδιναν τα πάντα, όπως φαντάζομαι θα σου δίνουν κι εσένα αν σκάσεις με το Evo.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Θα προσπαθήσω να οδηγήσω το E-Tron GT. Porsche Taycan είναι βασικά.
Δυσκολα θα στο δωσουν. Μονο αν εχεις γνωστο ή εισαι πελατης της Audi
Τίποτα από τα δύο. Παλιά όταν έσκαγα με την 330 όμως μου έδιναν τα πάντα, όπως φαντάζομαι θα σου δίνουν κι εσένα αν σκάσεις με το Evo.
Θυμαμαι παλια το R8 δεν το εδιναν ευκολα, γι αυτο το λεω. Βεβαια υπαρχουν εξαιρεσεις οπως ειπες
-
Ε καλά, R8... Εκεί πρέπει να πας με Λάμπο για να εντυπωσιάσεις.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Ε καλά, R8... Εκεί πρέπει να πας με Λάμπο για να εντυπωσιάσεις.
Το εδιναν σε πελατες της Audi και σε πολυ φιλους
-
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Ε καλά, R8... Εκεί πρέπει να πας με Λάμπο για να εντυπωσιάσεις.
Το εδιναν σε πελατες της Audi και σε πολυ φιλους
Να βάλουμε βύσμα τον @andya3, αλλά δεν μας συμπαθεί...
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Ε καλά, R8... Εκεί πρέπει να πας με Λάμπο για να εντυπωσιάσεις.
Το εδιναν σε πελατες της Audi και σε πολυ φιλους
Να βάλουμε βύσμα τον @andya3, αλλά δεν μας συμπαθεί...
Τι κριμαΣ
-
@gatoz said in Οδήγησα....:
@limited_one said in Οδήγησα....:
Audi q4 e-tron με 204 άλογα.
Audi on tour στην Ρόδο χθες και ήταν ευκαιρία να οδηγήσω ένα ηλεκτρικό. Ήθελα να οδηγήσω το gt e-tron αλλα πήγα αργά και το μόνο διαθέσιμο ηλεκτρικό ήταν το q4.
Φτάνουμε στο q4 μπαίνω μέσα και βλέπω ένα εσωτερικό που δεν θυμίζει σε τίποτα Audi προηγούμενων ετών με άλλο design και την αισθηση ότι η ποιότητα Audi είναι εκεί.
Επιλέγω όπισθεν, βγαίνω από το πάρκινγκ με κατεύθυνση την Ρόδου Λίνδου και οδηγάω χαλαρά. Ρωτάω τον πωλητή ποια θα είναι η διαδρομή μας, μου απαντάει και λέει πάτα τέρμα το γκάζι. Όντως η δύναμη είναι εκεί ακαριαία, κολλάμε στα καθίσματα και συνέχισα στην πορεία μας.
Οδηγικά δεν θυμίζει suv πατάει καλά δεν πλέει και δεν κοπανάει πολύ. Όντως είναι ήσυχη η καμπίνα, περίμενα λίγο καλύτερη ηχομόνωση όμως.
Δοκίμασα την λειτουργία Β διαπίστωσα ότι το one petal drive είναι εξαιρετικό, αλλά θέλει εξοικείωση.
Έχει μικρό κύκλο στροφής και η καθημερινή συμβίωση μαζί του στην πόλη θα είναι παιχνίδι.Το test drive είχε κατάλυση στο trip 25kw/100 χιλιόμετρα αλλά ο πωλητης μου είπε πως πελάτης του εδώ στην Ρόδο έχει κατανάλωση 12kw/100 χιλιόμετρα.
Μου άρεσε αρκετά, αν το αγόραζα θα ήθελα έκδοση με περισσότερη ιπποδύναμη όμως.
παπατζα
Υπάρχει ενδεχόμενο με το one pedal mode να κατεβαίνει η κατανάλωση λόγω της ανάκτησης
-
@limited_one said in Οδήγησα....:
@gatoz said in Οδήγησα....:
@limited_one said in Οδήγησα....:
Audi q4 e-tron με 204 άλογα.
Audi on tour στην Ρόδο χθες και ήταν ευκαιρία να οδηγήσω ένα ηλεκτρικό. Ήθελα να οδηγήσω το gt e-tron αλλα πήγα αργά και το μόνο διαθέσιμο ηλεκτρικό ήταν το q4.
Φτάνουμε στο q4 μπαίνω μέσα και βλέπω ένα εσωτερικό που δεν θυμίζει σε τίποτα Audi προηγούμενων ετών με άλλο design και την αισθηση ότι η ποιότητα Audi είναι εκεί.
Επιλέγω όπισθεν, βγαίνω από το πάρκινγκ με κατεύθυνση την Ρόδου Λίνδου και οδηγάω χαλαρά. Ρωτάω τον πωλητή ποια θα είναι η διαδρομή μας, μου απαντάει και λέει πάτα τέρμα το γκάζι. Όντως η δύναμη είναι εκεί ακαριαία, κολλάμε στα καθίσματα και συνέχισα στην πορεία μας.
Οδηγικά δεν θυμίζει suv πατάει καλά δεν πλέει και δεν κοπανάει πολύ. Όντως είναι ήσυχη η καμπίνα, περίμενα λίγο καλύτερη ηχομόνωση όμως.
Δοκίμασα την λειτουργία Β διαπίστωσα ότι το one petal drive είναι εξαιρετικό, αλλά θέλει εξοικείωση.
Έχει μικρό κύκλο στροφής και η καθημερινή συμβίωση μαζί του στην πόλη θα είναι παιχνίδι.Το test drive είχε κατάλυση στο trip 25kw/100 χιλιόμετρα αλλά ο πωλητης μου είπε πως πελάτης του εδώ στην Ρόδο έχει κατανάλωση 12kw/100 χιλιόμετρα.
Μου άρεσε αρκετά, αν το αγόραζα θα ήθελα έκδοση με περισσότερη ιπποδύναμη όμως.
παπατζα
Υπάρχει ενδεχόμενο με το one pedal mode να κατεβαίνει η κατανάλωση λόγω της ανάκτησης
Εξακολουθει
Η παπατζα
Οτι ναναι πωλητες -
@monman2 said in Οδήγησα....:
'Εχουν πολλοί φίλοι αγοράσει τα τελευταία δύο χρόνια κάτι τρι κύλινδρα γύρω στα 100 άλογα αξίας 20000 € και εχουν μέση κατανάλωση 9-9,5 . Αυτό σημαίνει οτι στα 100000 χλμ , με σημερινές τιμές θα δώσουν 18000€ σε καύσιμα .
Ενα corolla των 30000 € με 18000€ θα κάνει 200.000 χλμ
case closed και δεν έγραψα τίποτα για τα 140 άλογα , ΤΚ ,μεταπώληση ,πολλαπλούς πίσω, αυτόματο σασμάν ...
Καλημέρα. Ποιοι είναι αυτοί που με τρικύλινδρα των 100 ίππων καίνε 9 με 9,5? Γιατί εγώ με το ibizaki μου των 95 ίππων εδώ και πέντε χρόνια , δεν έχω δει μέση κατανάλωση, πάνω από 6 με 6,2. Ακόμη και με της γυναίκας μου την Α class την παλιά w169 την 1500 βενζίνη που ζυγίζει 1400 κιλά το πολύ 8,5 με 9 καίει. Όσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ κι εγώ περί μεγάλης Τρέλας με την κατανάλωση. Ολόκληρος χαμός για να γλιτώσουν 20 με 30 ευρώ το μήνα.
-
@atari70 said in Οδήγησα....:
@monman2 said in Οδήγησα....:
'Εχουν πολλοί φίλοι αγοράσει τα τελευταία δύο χρόνια κάτι τρι κύλινδρα γύρω στα 100 άλογα αξίας 20000 € και εχουν μέση κατανάλωση 9-9,5 . Αυτό σημαίνει οτι στα 100000 χλμ , με σημερινές τιμές θα δώσουν 18000€ σε καύσιμα .
Ενα corolla των 30000 € με 18000€ θα κάνει 200.000 χλμ
case closed και δεν έγραψα τίποτα για τα 140 άλογα , ΤΚ ,μεταπώληση ,πολλαπλούς πίσω, αυτόματο σασμάν ...
Καλημέρα. Ποιοι είναι αυτοί που με τρικύλινδρα των 100 ίππων καίνε 9 με 9,5? Γιατί εγώ με το ibizaki μου των 95 ίππων εδώ και πέντε χρόνια , δεν έχω δει μέση κατανάλωση, πάνω από 6 με 6,2. Ακόμη και με της γυναίκας μου την Α class την παλιά w169 την 1500 βενζίνη που ζυγίζει 1400 κιλά το πολύ 8,5 με 9 καίει. Όσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ κι εγώ περί μεγάλης Τρέλας με την κατανάλωση. Ολόκληρος χαμός για να γλιτώσουν 20 με 30 ευρώ το μήνα.
Εχω πολλούς φίλους που δεν ασχολούνται με αυτοκινητιστικά φόρουμ σελίδες κλπ χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα τους και δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με το πόσο καίνε και δεν μηδενίζουν τον υπολογιστή ταξιδιού .
Αυτοί είναι για μένα πηγή αγνής καθαρής πληροφορίας και μπαίνοντας στα αυτοκίνητα τους βλέπω την αλήθεια .Τα δυο τελευταία που είδα ήταν ενα C3 1,2 και ενα kamiq 1,0 είχαν 9,5 μέση κατανάλωση
σε λίγο θα πάω για καφέ και με ενα fabia 6 μηνών
γι' αυτό εχω ελπίδες οτι θα είναι χαμηλότερα απο 9 , συν/χος σχεδόν 70άρης το εχει ...ελπίζω! -
@monman2 said in Οδήγησα....:
@atari70 said in Οδήγησα....:
@monman2 said in Οδήγησα....:
'Εχουν πολλοί φίλοι αγοράσει τα τελευταία δύο χρόνια κάτι τρι κύλινδρα γύρω στα 100 άλογα αξίας 20000 € και εχουν μέση κατανάλωση 9-9,5 . Αυτό σημαίνει οτι στα 100000 χλμ , με σημερινές τιμές θα δώσουν 18000€ σε καύσιμα .
Ενα corolla των 30000 € με 18000€ θα κάνει 200.000 χλμ
case closed και δεν έγραψα τίποτα για τα 140 άλογα , ΤΚ ,μεταπώληση ,πολλαπλούς πίσω, αυτόματο σασμάν ...
Καλημέρα. Ποιοι είναι αυτοί που με τρικύλινδρα των 100 ίππων καίνε 9 με 9,5? Γιατί εγώ με το ibizaki μου των 95 ίππων εδώ και πέντε χρόνια , δεν έχω δει μέση κατανάλωση, πάνω από 6 με 6,2. Ακόμη και με της γυναίκας μου την Α class την παλιά w169 την 1500 βενζίνη που ζυγίζει 1400 κιλά το πολύ 8,5 με 9 καίει. Όσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ κι εγώ περί μεγάλης Τρέλας με την κατανάλωση. Ολόκληρος χαμός για να γλιτώσουν 20 με 30 ευρώ το μήνα.
Εχω πολλούς φίλους που δεν ασχολούνται με αυτοκινητιστικά φόρουμ σελίδες κλπ χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα τους και δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με το πόσο καίνε και δεν μηδενίζουν τον υπολογιστή ταξιδιού .
Αυτοί είναι για μένα πηγή αγνής καθαρής πληροφορίας και μπαίνοντας στα αυτοκίνητα τους βλέπω την αλήθεια .Τα δυο τελευταία που είδα ήταν ενα C3 1,2 και ενα kamiq 1,0 είχαν 9,5 μέση κατανάλωση
σε λίγο θα πάω για καφέ και με ενα fabia 6 μηνών
γι' αυτό εχω ελπίδες οτι θα είναι χαμηλότερα απο 9 , συν/χος σχεδόν 70άρης το εχει ...ελπίζω!Μην έχεις μεγάλες προσδοκίες.
Το γιαρις μου, 2002 μοντέλο 1.3, το είχα 20 χρόνια πάνω από 7,5 δεν πήγε ποτέ. Το 7.5 το έπιασε όταν δούλευα για 3 χρόνια Αγγελάκη και έμενα Ευοσμο. Όλο το υπόλοιπο διάστημα ήταν κάτω από 7.
Το έδωσα στον πατέρα μου. Το χρησιμοποιεί για φούρνο -σουπερ μάρκετ - πρακτορείο ΚΙΝΟ- 10 είδα και έπαθα σοκ.... -
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
Το έδωσα στον πατέρα μου. Το χρησιμοποιεί για φούρνο -σουπερ μάρκετ - πρακτορείο ΚΙΝΟ- 10 είδα και έπαθα σοκ....
Λογικό με αυτές τις διαδρομές και επίσης λογικό με τις δικές σου διαδρομές. Είπαμε η πόλη τσακίζει την κατανάλωση στα κανονικά αμάξια. Εγώ είχα 7.5 με το Panda και 6.5 με ντηζελ ΜιΤο. Κάτι άλλα αυτόματα Γαλλικα΄ήταν για πλάκα στο 9 και λογικό ειναι.
-
Τα λέμε και τα ξαναλέμε αλλα οτι ο Φάνης είχε mito diesel και εγω εχω yaris diesel περνάει απαρατήρητο .
Απο αυτά είναι τα υβριδικά της Toyota 2-3 λίτρα κάτω στην κατανάλωση απο αντικειμενικά δηλ πολύ οικονομικά αυτοκίνητα τα οποία -τι να κάνουμε -τα χρησιμοποιούμε στην πόλη και ξέρουμε .Αυτό που για μένα όμως κάνει τα υβριδικά εξαιρετική περίπτωση είναι πως δεν αντιστρέφεται αυτό το μοτίβο στον ανοικτό δρόμο μέχρι τα 120 δεν υπάρχει πρακτικά καμμία διαφορά και ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες μιλάμε για ανάξια λόγου ποσοστά επιβάρυνσης.
Τέλος επειδή θα το ξαναπείτε στο diesel μπαίνει καλό πετρέλαιο με 1,60 και στο υβριδικό η πιο φθηνή βενζίνη με 1,75, αφήστε λοιπόν το πετρέλαιο εχει 40 λεπτά φθηνότερα , εγω δεν παίζω με αυτά και μετα ποιος ακούει τον @izz που θα λεει εγω σας τα έλεγα γιατί δεν με ακούσατε...
-
Σε ένα αυτοκίνητο που θα τρέξει 1000 χλμ τα 500 με μέση ωριαία ταχύτητα 10χαω και τα άλλα 500 με 110χαω το τριπ κομπιούτερ θα γράψει μέση ωριαία 60χάω και Χ κατανάλωση. Αν το ίδιο αυτοκίνητο κινηθεί σταθερά με 40 & 80 χαω στις αντίστοιχες αποστάσεις (με όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους σταθερές) θα έχει μεν μέση ωριαία 60 χαω κατά το τριπ κομπιούτερ αλλά κατανάλωση Υ κατά πολύ μικρότερη της Χ της πρώτης δοκιμής.
Ένας άνθρωπος με τα πόδια στην κατάψυξη και το κεφάλι στον φούρνο μπορεί να έχει μέση θερμοκρασία 36.6 κελσίου. Υπάρχει λόγος που στην στατιστική ο βασικός δείκτης για πολλά μεγέθη είναι η διάμεσος και όχι ο αριθμητικός μέσος.
Επίσης δήλωση καταναλώσεων χωρίς αναφορά σε ιπποδυνάμεις και βάρος δεν λέει απολύτως τίποτα. Παρομοίως αναφορά σε ιπποδυνάμεις χωρίς αναφορά σε συγκεκριμένες κατανομές επιταχύνσεων/επιβραδύνσεων δεν λέει τίποτα. Χ2 τα παραπάνω όταν στο παιχνίδι μπαίνουν και οι καταναλώσεις και η συσχέτιση τους με τις επιδόσεις.
Ο μόνος τρόπος συγκριτικής μέτρησης καταναλώσεων για τους κοινούς θνητούς είναι το κομβόι αυτοκινήτων που μετριούνται ταυτόχρονα στην ίδια διαδρομή με τις ίδιες συνθήκες.
-
@argyn said in Οδήγησα....:
Ο μόνος τρόπος συγκριτικής μέτρησης καταναλώσεων για τους κοινούς θνητούς είναι το κομβόι αυτοκινήτων που μετριούνται ταυτόχρονα στην ίδια διαδρομή με τις ίδιες συνθήκες.
Και πάλι επηρεάζει το αποτέλεσμα ο οδηγός. Για παράδειγμα στην ίδια διαδρομή με τις ίδιες συνθήκες εγώ και η γυναίκα μου δεν έχουμε την ίδια κατανάλωση.
Για εμένα η καλύτερη σύγκριση είναι σε βάθος χρόνου η χρήση του αυτοκινήτου από τον ίδιο οδηγό, αφού οι διαδρομές ειναι σχεδόν ίδιες. Για παράδειγμα 1 χρόνο με το Χ αμάξι να πηγαίνω γραφείο, το παιδί σχολείο, εξόδους, εκδρομές κλπ και 1 χρόνο με το Ψ αυτοκίνητο ίδια χρήση. Ναι οι καθημερινές συνθήκες δεν θα είναι πάντα ίδιες, αλλά σε βάθος 400 ημερών οι διαφορές εκμηδενίζονται και ο Μ.Ο ειναι αρκετά αντιπροσωπευτικός.
-
@fanis75 Ναι ισχύει. Για αυτό μίλησα για κομβόι - αμάξια το ένα πίσω από άλλο σε σταθερές αποστάσεις σαν κοπάδι ελεφάντων που μετράνε ταυτόχρονα με κατά το δυνατόν σταθερές παραμέτρους. Και μόνον η διαφορά πιέσεων στα λάστιχα και ποιότητας καυσίμου, πέρα από τις οδηγικές συνήθειες, δημιουργεί σημαντικές διαφορές πάντως.
-
@argyn said in Οδήγησα....:
Σε ένα αυτοκίνητο που θα τρέξει 1000 χλμ τα 500 με μέση ωριαία ταχύτητα 10χαω και τα άλλα 500 με 110χαω το τριπ κομπιούτερ θα γράψει μέση ωριαία 60χάω και Χ κατανάλωση. Αν το ίδιο αυτοκίνητο κινηθεί σταθερά με 40 & 80 χαω στις αντίστοιχες αποστάσεις (με όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους σταθερές) θα έχει μεν μέση ωριαία 60 χαω κατά το τριπ κομπιούτερ αλλά κατανάλωση Υ κατά πολύ μικρότερη της Χ της πρώτης δοκιμής.
Ένας άνθρωπος με τα πόδια στην κατάψυξη και το κεφάλι στον φούρνο μπορεί να έχει μέση θερμοκρασία 36.6 κελσίου. Υπάρχει λόγος που στην στατιστική ο βασικός δείκτης για πολλά μεγέθη είναι η διάμεσος και όχι ο αριθμητικός μέσος.
Επίσης δήλωση καταναλώσεων χωρίς αναφορά σε ιπποδυνάμεις και βάρος δεν λέει απολύτως τίποτα. Παρομοίως αναφορά σε ιπποδυνάμεις χωρίς αναφορά σε συγκεκριμένες κατανομές επιταχύνσεων/επιβραδύνσεων δεν λέει τίποτα. Χ2 τα παραπάνω όταν στο παιχνίδι μπαίνουν και οι καταναλώσεις και η συσχέτιση τους με τις επιδόσεις.
Ο μόνος τρόπος συγκριτικής μέτρησης καταναλώσεων για τους κοινούς θνητούς είναι το κομβόι αυτοκινήτων που μετριούνται ταυτόχρονα στην ίδια διαδρομή με τις ίδιες συνθήκες.
Υπάρχει και η εμπειρία 32 λιτρα είχα μέση στην πόλη με αυτοκίνητο με "ψυχή" είμαι καμένος και το 3,5 είναι δροσιά πως να το κάνουμε ...
Οδήγησα....