-
@vagkirk said in Alfa Romeo:
Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα, μπορεί να έφτιαξαν το τέλειο σχεδόν αυτοκίνητο αλλά άργησαν πολύ, ενώ θεωρώ μεγάλο λάθος την μη ύπαρξη μικρότερων κινητήρων οπως ο 1.3 που έχουν διαθέσιμο.
Στόχευαν κατευθείαν στο σπορ κομμάτι της αγοράς και ως εκ τούτου δεν μπορούσαν να βάλουν έναν "λιγότερο" μοτέρ. Για μένα καλά έκαναν. Βλέπετε τι ακούμε για την Tonale και τις επιδόσεις των μικρότερων εκδόσεών της...
@vagnar said in Alfa Romeo:
Η πεμβε, όπως και η μερσεντέ κ.τ.λ. βγαίνουν και με έναν βασικό 1500αρη για την πουτανιά. Η AR δεν...
Επίσης βγαίνουν και σε station wagon που αγοράζει όλη η υπόλοιπη κεντρικοβορεια Ευρώπη. Η AR δεν...Μόνο η C Class πλέον βγαίνει με κινητήρα μικρότερο από 2000 κυβικά. Όσο για το station, είπαν ότι αυτή την αγορά καλύπτει η Stelvio. ΟΚ, δεν την καλύπτει 100% φυσικά, αλλά τα ποσοστά πωλήσεων των SUV είναι πειστικά.
@dstou said in Alfa Romeo:
Το μπάτζετ ήταν ενισχυμένο σε σχέση με προηγούμενες φορές, αλλά και πάλι όχι αρκετό. Εδώ δεν είχε υβρίδια, ψάχνετε εσείς για 1.300 ή για στέησο.
1 Δις Ευρώ ήταν το μπάτζετ της πλατφόρμας Giorgio. Το θέμα είναι ότι εξ'αρχής δεν ενδιαφέρθηκαν για τον υβριδισμό. Δεν νομίζω ότι θα έκανε μεγάλη διαφορά στις πωλήσεις έτσι κι αλλιώς (εκτός από τα εταιρικά αν ήταν PHEV, κάτι που δεν ίσχυε όταν σχεδιάστηκε πριν χρόνια).
-
Το πρόβλημα με τις τωρινές τιμές τις Giulia είναι πως με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον σειρά 5…
Και άντε να το δεχτώ ότι ο ψαγμένος οδηγός θα προτιμήσει Giulia από σειρά 3, και από σειρά 5 όμως;;;
-
αν ήθελε μία αυτοκινητοβιομηχανία να έχει πωλήσεις θα είχε. είναι καθαρά θέμα αποφάσεων. δεν "φταίει" κάτι συγκεκριμένο που δεν πουλάνε. ούτε η τιμή είναι, ούτε ο ανταγωνισμός, ούτε τα κυβικά. τουλάχιστον στα μάτια τα δικά μου έτσι είναι.
-
@kouladi said in Alfa Romeo:
Το πρόβλημα με τις τωρινές τιμές τις Giulia είναι πως με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον σειρά 5…
Και άντε να το δεχτώ ότι ο ψαγμένος οδηγός θα προτιμήσει Giulia από σειρά 3, και από σειρά 5 όμως;;;
Ανάμεσα στην 3 και στην 5 είναι η Giulia, με την 4 δηλαδή θα μπορούσε να συγκριθεί.
-
Η 280άρα 4κίνητη Giulia ξεκινάει από 58000 Ευρώ. Η αντίστοιχη τετρακίνητη 3άρα ξεκινάει από τα 63.000 και έχει και 35 άλογα λιγότερα. Απορώ που είδατε τις τιμές που λέτε...
-
@realzeus said in Alfa Romeo:
Η 280άρα 4κίνητη Giulia ξεκινάει από 58000 Ευρώ. Η αντίστοιχη τετρακίνητη 3άρα ξεκινάει από τα 63.000 και έχει και 35 άλογα λιγότερα. Απορώ που είδατε τις τιμές που λέτε...
Νομιζω αυτος που θα κοιταει αλφα δεν θα παρει με τιποτα bmw
και αυτος που κοιταει bmw δεν θα παρει ποτε αλφα -
Και όμως είναι οι δύο μάρκες που θα δει πρώτα αυτός που ενδιαφέρεται για οδήγηση, μαζί με την Jaguar.
-
@realzeus said in Alfa Romeo:
@vagnar said in Alfa Romeo:
Η πεμβε, όπως και η μερσεντέ κ.τ.λ. βγαίνουν και με έναν βασικό 1500αρη για την πουτανιά. Η AR δεν...
Επίσης βγαίνουν και σε station wagon που αγοράζει όλη η υπόλοιπη κεντρικοβορεια Ευρώπη. Η AR δεν...Μόνο η C Class πλέον βγαίνει με κινητήρα μικρότερο από 2000 κυβικά. Όσο για το station, είπαν ότι αυτή την αγορά καλύπτει η Stelvio. ΟΚ, δεν την καλύπτει 100% φυσικά, αλλά τα ποσοστά πωλήσεων των SUV είναι πειστικά.
Το 15 ή 16 που βγήκε όμως οι άλλοι είχαν 1,5-1,6 κινητήρες. ή τέλος πάντων είχαν και έκδοση με λιγότερα από 200 άλογα που έβγαινε η Giulia.
-
Και τώρα έχουν εκδόσεις με κάτω από 200 άλογα. Για μένα καλά κάνει η AR και πουλάει σποριλίκι με τις Giulia-Stelvio, καθώς εκεί είναι ο δυνατός της τομέας και η ιστορία της. Κάνει το αντίθετο με την Tonale (αδύναμο το εισαγωγικό μοτέρ) και δικαίως την κατακεραυνώνουν για αυτό.
-
-
Ρε φτιάξτε κανα νέο Mito , νέα Guillieta αν όχι στα πρότυπα της Guillia/stelvio έστω στης Tonale που οδηγικά είναι πάρα πολύ καλή.
Από SUV βρωμάει η αγορά, και η Tonale απάτη πάει , ή Χ1 ή 3008 θα πάρει κάποιος στα ίδια χρήματα.
Ενώ για πανέμορφα supermini και C hatch με σχεδιαστική φιλοσοφία ΑR και μάλιστα με 10 χρόνια μπροστά design όπως έκανε κάποτε η Toyota με το CHR διψάει η αγορά αυτή την στιγμή.
Άλλο ένα BSUV στα τόσα που κυκλοφορούν τι να προσφέρει, όταν μάλιστα θα το φάει λάχανο ο εσωτερικός ανταγωνισμός του ομίλου.
Ενώ ένα νέο πανέμορφο τετραπορτο μικρομέγαλο νέο Mito θα ήταν τεράστια είδηση.
Το ίδιο και ένα νέο πανέμορφο c hatch AR.
Και μην σου πω και sportwagon εκδόσεις και στα δύο , ακόμη και στο Mito όπως έκανε κάποτε με το clio η Renault.
Το ιδανικό αμαξάκι για οικογένειες με ένα έως δύο μικρά παιδιά τώρα που παγκοσμίως σφίγγουν οι κώλοι στους μικρούς και μεσαίους εισοδηματικά.Και στο c hatch έκδοση sportwagon σε στυλ shooting brake μάλιστα, να τρέχουν τα σάλια ποτάμια στην παρουσία του.
Μέχρι και νεφρό θα πουλήσουν για να τα αποκτήσουν οι απανταχού Alfisti που βρίσκονται σε χειμερία νάρκη εδώ και πολλά χρόνια.
-
@vagkirk said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Ρε φτιάξτε κανα νέο Mito , νέα Guillieta αν όχι στα πρότυπα της Guillia/stelvio έστω στης Tonale που οδηγικά είναι πάρα πολύ καλή.
Άλλο ένα BSUV στα τόσα που κυκλοφορούν τι να προσφέρει, όταν μάλιστα θα το φάει λάχανο ο εσωτερικός ανταγωνισμός του ομίλου.
Πως να τα φτιάξουν αυτά? Πεθανε η ΑΡ εδώ και χρόνια και πλέον με το ρεζίλι της PSA, απλά ειναι Πεζώ με άλλο σήμα και τίποτα περισσότερο. Οπότε φτιάχνουν ό,τι υπάρχει σε διαθέσιμη πλατφόρμα και ό,τι εμπορικά πάει καλά (= SUV).
-
Ο όμιλος Stellantis πραγματικά απογοητεύει κάθε μέρα όλο και περισσότερο. Για κάθε ενδιαφέρουσα ιδέα έχει και 10 αηδίες μαζί που προσφέρει.
Για να μη μιλήσουμε για αξιοπιστία... -
@fanis75 said in ΑLFA ROMEO FORUM:
απλά ειναι Πεζώ με άλλο σήμα
Ποια σημερινή Alfa έχει την παραμικρή σχέση με Peugeot?
-
@realzeus said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@fanis75 said in ΑLFA ROMEO FORUM:
απλά ειναι Πεζώ με άλλο σήμα
Ποια σημερινή Alfa έχει την παραμικρή σχέση με Peugeot?
Ίσως η tonale, από τις άλλες ευτυχώς καμία!
Δυστυχώς δεν μπορώ να αγοράσω καμία, ούτε από τις λίγο πιο παλιές! -
@nickthetrib said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Ίσως η tonale, από τις άλλες ευτυχώς καμία!
Ούτε η Tonale έχει καμία σχέση με PSA.
-
@realzeus said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@nickthetrib said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Ίσως η tonale, από τις άλλες ευτυχώς καμία!
Ούτε η Tonale έχει καμία σχέση με PSA.
Νόμιζα ότι πατάει σε πλατφόρμα γαλλοχρεπου τύπου 3008.
Χαίρομαι που κάνω λάθος! -
@realzeus said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Ποια σημερινή Alfa έχει την παραμικρή σχέση με Peugeot?
Καμία....αλλά σιγά τις ΑΡ που υπάρχουν, 1.5 μοντέλο. Όλες οι επόμενες όμως Πεζώ με άλλο σήμα θα είναι. Η ΑΡ έχει πεθάνει από τα μέσα του '80, αλλά κανείς δεν το παρδέχεται.
-
@vagkirk said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Ρε φτιάξτε κανα νέο Mito , νέα Guillieta αν όχι στα πρότυπα της Guillia/stelvio έστω στης Tonale που οδηγικά είναι πάρα πολύ καλή.
Από SUV βρωμάει η αγορά, και η Tonale απάτη πάει , ή Χ1 ή 3008 θα πάρει κάποιος στα ίδια χρήματα.
Ενώ για πανέμορφα supermini και C hatch με σχεδιαστική φιλοσοφία ΑR και μάλιστα με 10 χρόνια μπροστά design όπως έκανε κάποτε η Toyota με το CHR διψάει η αγορά αυτή την στιγμή.
Άλλο ένα BSUV στα τόσα που κυκλοφορούν τι να προσφέρει, όταν μάλιστα θα το φάει λάχανο ο εσωτερικός ανταγωνισμός του ομίλου.
Ενώ ένα νέο πανέμορφο τετραπορτο μικρομέγαλο νέο Mito θα ήταν τεράστια είδηση.
Το ίδιο και ένα νέο πανέμορφο c hatch AR.
Και μην σου πω και sportwagon εκδόσεις και στα δύο , ακόμη και στο Mito όπως έκανε κάποτε με το clio η Renault.
Το ιδανικό αμαξάκι για οικογένειες με ένα έως δύο μικρά παιδιά τώρα που παγκοσμίως σφίγγουν οι κώλοι στους μικρούς και μεσαίους εισοδηματικά.Και στο c hatch έκδοση sportwagon σε στυλ shooting brake μάλιστα, να τρέχουν τα σάλια ποτάμια στην παρουσία του.
Μέχρι και νεφρό θα πουλήσουν για να τα αποκτήσουν οι απανταχού Alfisti που βρίσκονται σε χειμερία νάρκη εδώ και πολλά χρόνια.
Συμφωνώ μέχρι τελείας στα λεγόμενα σου, πραγματικά τα ίδια ακριβώς πράγματα σκέφτομαι εδώ και καιρό, για μια από τις αγαπημένες μου μάρκες, για τη μάρκα την οποία πρωτοαγάπησα. Γενικά, ανέκαθεν η γκάμα της Alfa ήταν ελλιπής βέβαια, υπήρχαν περίοδοι όπου είχε επιλογές. Πιστεύω ότι ένα αμάξι τύπου 147, Giulietta και Mito στα πιο πρόσφατα, είναι ότι πρέπει για entry level μοντέλο στην γκάμα της φίρμας. Δυστυχώς όμως, έχει αρνηθεί το κάτω άκρο της γκάμας εδώ και χρόνια, με σκοπό να απευθυνθεί σε ένα συγκεκριμένο κοινό, για κάποιο λόγο, δεν ήθελε τα πάρε δώσε με τα χαμηλά βαλαντια ενώ, ακόμα και σε παλαιότερες εποχές είχε ένα πιο προσιτό μοντέλο.
Έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι οι ανταγωνιστές, κυρίως BMW & Mercedes, δεν έχουν χάσει κάτι που έχουν τις πιο προσιτές επιλογές στην γκάμα τους, τη σειρά 1 και την A - Class αντίστοιχα. Τουλάχιστον με την περίπτωση της 147, φάνηκε ότι ο κόσμος, ήθελε μια προσιτή Alfa Romeo και έφερε περισσότερο κόσμο στη μαρκα, εν μία νυκτί, αποφασίστηκε η Alfa να βγάλει τη δική της Σειρά 3 με την Giulia και τη δική της Χ3 Με την Tonale, για να γίνουν ξαφνικά πιο premium αλλά καλώς η κακώς, ούτε BMW είναι, ούτε Mercedes, ούτε Jaguar.
Γενικά οι Ιταλοί στο θέμα γκάμα είναι αυτοκαταστροφικοι, αν δούμε σε Fiat & Lancia, φαίνεται ότι είναι μια στο καρφί και μια στο πέταλο. Χωρίς να υπάρχει συνέχεια, θυμούνται από το πουθενά ονόματα από το παρελθόν (Tipo, 33, Giulietta, Giulia, Panda, Punto) και πιστεύουν ότι επειδή πλασάρουν τη νοσταλγία (με το 500 βέβαια τους βγήκε και με το παραπάνω), ότι αυτομάτως θα έρθει λαός στα ταμεία. Πραγματικά με την Alfa απορώ πως πορεύεται και πως κινείται, έχει ένα συγκεκριμένο προσανατολισμό, έχει την ανάγκη να καθιερωθεί ως premium μάρκα, δεν ξέρω όμως αν είναι τόσο επιτυχημένη η σχετική υλοποίηση....
-
@fanis75 said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Όλες οι επόμενες όμως Πεζώ με άλλο σήμα θα είναι.
Οι μικρές ναι (π.χ. η Brennero). Οι μεγάλες όμως όχι. Οι μεγάλες θα είναι πισωκίνητες (και ηλεκτρικές - αυτό είναι ένα θέμα συζήτησης), καμία σχέση με Peugeot. Πιο κοντά στις Maserati θα είναι!
@fanis75 said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Η ΑΡ έχει πεθάνει από τα μέσα του '80, αλλά κανείς δεν το παρδέχεται.
Από τότε έχει βγάλει καταπληκτικά αυτοκίνητα (166, 156, 147, Giulia κλο), οπότε διαφωνώ κάθετα.
@tsimisde said in ΑLFA ROMEO FORUM:
αποφασίστηκε η Alfa να βγάλει τη δική της Σειρά 3 με την Giulia και τη δική της Χ3 Με την Tonale
Με την Stelvio εννοείς, όχι την Tonale. H Tonale είναι μικρή, αντίπαλος της Χ1. Πάντως και καλύτερα αυτοκίνητα βγάζει από τον ανταγωνισμό και στην κερδοφορία για πρώτη φορά μετά από χρόνια μπήκε με αυτήν την στρατηγική. Οπότε κάτι ξέρουν τελικά... Κι εγώ θα ήθελα μια νέα 147, αλλά δεν πειράζει. Ελπίζω κάποια στιγμή να αντικαταστήσω το Saab με μια (μεταχειρισμένη) Giulia, η οποία είναι αυτοκινητάρα!
ΑLFA ROMEO FORUM