Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Η Alfa Romeo είναι σαν την Ελλάδα. Χίλια δυο προβλήματα αλλά ποτέ δεν πεθαίνει.
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Η Alfa Romeo είναι σαν την Ελλάδα. Χίλια δυο προβλήματα αλλά ποτέ δεν πεθαίνει.
Τέρμα τα concept από την Alfa Romeo. Ό,τι παρουσιάζεται από εδώ και πέρα θα μπορεί και να τα αγοράζει ο κόσμος.
'Αμα καταφέρουνε και το φέρουνε σε μία τιμή 22 με 23 χιλιάρικα θα γίνει best seller!
Ποτέ δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του. Τους πρώτους μήνες το εργοστάσιο μαθαίνει από αστοχίες υλικών ακόμα. Όχι ότι εξαλείφονται μετά, αλλά τουλάχιστον είναι πολύ λιγότερες.
Ε ρε ζημιά που πάθαμε καλοκαιριάτικα
Μα καλά, μας δουλεύει η ΚΙΑ;
Δηλαδή χωρίς τις εκπτώσεις-επιδοτήσεις η τιμή του θα ήταν 42 χιλιάρικα; Πιο ακριβό δηλαδή από το Tesla Model 3;
Κρίμα, διότι από εκεί που φαινόταν ότι θα ήταν το αντίπαλο δέος του ηλεκτρικού C3, ένα μοντέλο που πραγματικά θα έφερνε την ηλεκτροκίνηση στις μάζες δηλαδή, φαίνεται τελικά να παίρνει το δρόμο της πρίμιουμ/χάι-κλας προσέγγισης, όσον αφορά το κομμάτι της τιμολόγησης τουλάχιστον.
Τι 24 χιλιάρικα για βασικό Astra, πάτε καλά ρε;;;
Το πρόβλημα με τις τωρινές τιμές τις Giulia είναι πως με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον σειρά 5…
Και άντε να το δεχτώ ότι ο ψαγμένος οδηγός θα προτιμήσει Giulia από σειρά 3, και από σειρά 5 όμως;;;
Ε ναι, φυσικά και δεν έχουν σχέση, του 2008 τουλάχιστον δεν στρεβλώνει.
(πιάνω το ποπ κορν)
Μα καλά, μας δουλεύει η ΚΙΑ;
Δηλαδή χωρίς τις εκπτώσεις-επιδοτήσεις η τιμή του θα ήταν 42 χιλιάρικα; Πιο ακριβό δηλαδή από το Tesla Model 3;
Κρίμα, διότι από εκεί που φαινόταν ότι θα ήταν το αντίπαλο δέος του ηλεκτρικού C3, ένα μοντέλο που πραγματικά θα έφερνε την ηλεκτροκίνηση στις μάζες δηλαδή, φαίνεται τελικά να παίρνει το δρόμο της πρίμιουμ/χάι-κλας προσέγγισης, όσον αφορά το κομμάτι της τιμολόγησης τουλάχιστον.
Τουλάχιστον ριψοκίνδυνο να το ανακηρύσσεις από τώρα αυτοκίνητο της χρονιάς χωρίς να έχουν δημοσιοποιηθεί τα κρας τεστ ακόμη.
Ε ρε ζημιά που πάθαμε καλοκαιριάτικα
Φαίνεται εξαιρετικό. Τόσο εξαιρετικό που μου έχουν γίνει μόνιμο άγχος τα αποτελέσματα του EuroNCAP τα οποία αναμένονται σύντομα.
Κάνε Θεέ μου να πάρει πάνω από 2 αστέρια.
Ε ναι, φυσικά και δεν έχουν σχέση, του 2008 τουλάχιστον δεν στρεβλώνει.
(πιάνω το ποπ κορν)
Εδώ το λινκ: https://ar.motor1.com/news/676633/latinncap-cero-estrellas-citroen-c3/
Ναι το νέο c3 στην πλατφόρμα του Αργεντίνικου-Βραζιλιάνικου θα πατάει.
Στην ουσία δηλαδή μεταπηδάμε από μια standard cost πλατφόρμα (τωρινό c3) σε μια low cost πλατφόρμα. Και κανείς δε λέει τίποτα!
Είπαμε να ανταγωνιστούμε τους Κινέζους αλλά όχι κι έτσι!
Μηδέν αστέρια η “smart car platform” του νέου C3 στο λατινικό NCAP. Σοβαρά τώρα;
Τόσα αρνητικά σχόλια για το αυτοκίνητο της χρονιάς, τσκ τσκ τσκ
Το πρόβλημα με τις τωρινές τιμές τις Giulia είναι πως με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον σειρά 5…
Και άντε να το δεχτώ ότι ο ψαγμένος οδηγός θα προτιμήσει Giulia από σειρά 3, και από σειρά 5 όμως;;;