Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Η Alfa Romeo είναι σαν την Ελλάδα. Χίλια δυο προβλήματα αλλά ποτέ δεν πεθαίνει.
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Η Alfa Romeo είναι σαν την Ελλάδα. Χίλια δυο προβλήματα αλλά ποτέ δεν πεθαίνει.
Τέρμα τα concept από την Alfa Romeo. Ό,τι παρουσιάζεται από εδώ και πέρα θα μπορεί και να τα αγοράζει ο κόσμος.
'Αμα καταφέρουνε και το φέρουνε σε μία τιμή 22 με 23 χιλιάρικα θα γίνει best seller!
Τι 24 χιλιάρικα για βασικό Astra, πάτε καλά ρε;;;
Τι 24 χιλιάρικα για βασικό Astra, πάτε καλά ρε;;;
Πολύ καλή τιμή για τόσα πράγματα. Αυτά περίπου άλλαξα και εγώ στην 156 πριν κάνα τρίμηνο και μου πήγε γύρω στο διπλάσιο.
Καινούριο Corsa 1.2 turbo 100 hp με το αυτόματο 8 σχέσεων. 17 χιλιάρικα κάνει.
Πολύ καλή ευκαιρία για δίλιτρο με 200 άλογα! Στα λεφτά του Polo GTI παίρνεις συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο.
Θα έλεγα ηλεκτρικό, αλλά όχι τώρα. Σε 3 χρόνια. Δείτε το Battery Day της Tesla, δείτε το Battery Day της VW. Όλοι εκεί λένε θα γίνει το άλμα στην τεχνολογία. Θα είναι τόσο πιο ώριμα τα ηλεκτρικά τότε, με μπροστάρη το 'φθηνό' Tesla των 25 χιλιάρικων, που θα κάνουν τα σημερινά ηλεκτρικά να μοιάζουν με άγουρα πρωτότυπα. Δηλαδή κάποιος που θα πάρει ηλεκτρικό σήμερα ΣΙΓΟΥΡΑ θα πει 'μα γιατί δεν έμενα άλλα 3 χρόνια με το παλιό μου τουτού ο μακάκας'; Αντίστοιχα και κάποιος που θα πάρει αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα σήμερα, επειδή ακόμα έχουν κάποια ατού με το μέρος τους, τα οποία όμως εξανεμίζονται με γοργούς ρυθμούς. Σε 3 χρόνια θα φαίνονται ΟΛΑ δεινόσαυροι.
Με λίγα λόγια αυτή τη στιγμή είμαστε στο ΑΠΟΛΥΤΟ σημείο ισορροπίας που ΤΙΠΟΤΑ δεν αποτελεί ιδανική λύση. Η πλάστιγγα δεν γέρνει πουθενά. Ενώ ας πούμε, όποιος αγόραζε χθες πήγαινε βουρ για θερμικό, όποιος αγοράσει αύριο πάει βουρ για ηλεκτρικό, σήμερα όποιος αγοράσει το μόνο βέβαιο είναι ότι θα είναι 100% χαμένος!
Άρα, η μόνη ρεαλιστική προσέγγιση, μένεις (μένουμε) όλοι με το τωρινό μας προς το παρόν, ακόμα και αν έχει αρκετά μεγαλύτερο κόστος κίνησης. Άλλωστε αυτό το χούι να ξοδεύουμε ΤΟΣΟ πολύ για να κάνουμε οικονομία (ίσως) αργότερα, μάλλον μόνο εμείς οι Έλληνες το έχουμε. Οπότε καλύτερα να κάνουμε την κίνηση σε 3-4-5 χρόνια που θα παίρνεις κάτι αντάξιο της εποχής του με αντοχή στο χρόνο, αντί για κάτι που θα αποτελεί απαρχαιωμένο προϊόν τη στιγμή που θα κυλήσουν οι ρόδες του στην άσφαλτο. Γνώμη μου πάντα.
Πρέπει να έχω χάσει επεισόδια. Έγινε ξαφνικά το Yaris τόσο καλό;
Ο Δημήτρης πήρε το Focus με σημαντική έκπτωση. Για να βάλει αυτά τα εξτρά που ήθελε σε BMW θα πήγαινε κάνα πενηντάρι. Δεν είναι και τόσο καλύτερη η 1 μέσα για να δικαιολογήσει τέτοια διαφορά. Έχω μπει και στα 2 μέσα και θεωρώ και τα 2 πολύ καλά, άντε την 1 κάπως καλύτερη όχι όμως και το χάος της διαφοράς.
Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ του ένα που να τα κάνει όλα. Από τη στιγμή που με μια Σειρά 3 ή μια Giulia και στρίβεις και επιταχύνεις και φρενάρεις και έχεις και άνεση και ηχομόνωση και χώρους ποιός ο λόγος να πάρεις δεύτερο πραγματικά; Μπορεί κάποιος να πει δεν βολεύομαι με αυτοκίνητα τέτοιου μήκους. ΟΚ δεκτόν. Παίρνεις ένα Focus ή ένα Fiesta και πάλι τα ευχαριστιέσαι όλα, μόνο η πίσω κίνηση σου λείπει. Όσον αφορά τα SUV δεν θα σχολιάσω καν. Δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω, ίσα ίσα είναι χειρότερα σχεδόν σε όλους τους τομείς που ανέφερα. Και όσους ρώτησα που πήρανε 'για εκτός δρόμου και εκδρομές' τελικά πήγανε από 1 φορά έως μηδέν.
Είναι και κουκλί το άτιμο σε τρίθυρο. Έλα εδώ σε έχω