-
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
@fhcc said in Peugeot 3008 (2024):
Καλές οι έρευνες που συνήθως δημοσιεύονται αλλά πολύ θα ήθελα να δω μια για το κόστος συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων άνω των 10 ετών.
Κάποια αυτοκίνητα μπορεί να πέσουν αμέσως στη β κατηγορία..
https://aligra.co.uk/most-and-least-reliable-used-cars-revealed-by-what-car/
Δεν το πιστευω , να βαλει ο κρουζερ τις δικες του ερευνες.
-
Εγώ έβαλα μία έρευνα το πρωί, αλλά επειδή δεν έβγαινε το αφήγημα δεν έκαναν σχόλια, μετά ανέβασε την προπαγάνδα ο γάτος και έγινε χαμός από σχόλια...
Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων κύριοι...
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Εγώ έβαλα μία έρευνα το πρωί, αλλά επειδή δεν έβγαινε το αφήγημα δεν έκαναν σχόλια, μετά ανέβασε την προπαγάνδα ο γάτος και έγινε χαμός από σχόλια...
Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων κύριοι...
Εσύ έβαλες μια έρευνα όπου απαντούν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες, όχι μόνο για την αξιοπιστία, αλλά και για χώρους, vfm κτλ
Owners are quizzed on their car’s reliability, interior space, safety features, value-for-money and driving experience, building up a picture of the new car market in the UK as ranked by real car-buyers – not just road-testing journalists.Ο @gatoz έβαλε μια έρευνα του OCU (Κλάιν
) μόνο για αξιοπιστία
.
.
.
Τι κοινό έχουν οι δύο έρευνες ;;;
Την VW στον πάτοΤι διαφορά;;;;
Η Citroen στη μια είναι κορυφή και στην άλλη.... πάτοςΤι συμπέρασμα βγαίνει από τις 2 έρευνες;;;
Τα VW είναι αναξιόπιστα, αλλά..... έχουν αξιόπιστους (και γαμάτους θα πρόσθετα
) ιδιοκτήτες που απαντούν με ειλικρίνεια.
-
@lap said in Peugeot 3008 (2024):
Έχω κάνει 600 χλμ απόστασης σε αυτοκινητόδρομο με αυτό. Απλά δεν το έχετε συνηθίσει.
Το πιο ξεκούραστο ταξίδι ήταν. Το ρυθμίζεις σε μια σχετικά μεγάλη απόσταση και συζητάς χαλαρά μέχρι και κοιτάς ελαφρώς και το περιβάλλον. Με το απλό ή και χωρίς μονίμως οι σφυγμοί είναι ανεβασμένοι για να παρατηρείς τον μπροστινό σου. Άσε που ήταν τόσο ξεκούραστο ταξίδι που έγινε χωρίς στάση ακριβώς λόγω της χαλαρής συνθήκης .
Δυστυχώς εμένα δεν έχει lane assist αλλά μονάχα warning με τρεμουλο στο τιμόνι
Αλλά όταν εγώ είχα acc οι άλλοι έτρωγαν βελανίδια
Θυμάμαι πως ακόμα και ο @dimsabas δεν είχε τότε εμπειρία από αυτό.
Α ρε Suzuki μας ξεβλαχεψες
Πες τα βρε Lap.
-
Λάθος.
Τα γαλλικά είναι τόσο γαμάτα αυτοκίνητα που σου φτιάχνουν την διάθεση, κοστίζουν λίγο για τον εξοπλισμό που έχουν, ενώ έχουν και φοβερή ποιότητα κύλισης και είναι ευχάριστα να ζεις μέσα τους.
Αντίθετα τα φολκς είναι τόσο παρωχημένα σχεδιαστικά που δημιουργούν κατάθλιψη στους ιδιοκτήτες τους ενώ προσπαθούν να αποδεχτούν τσιπιες απαράδεκτες για τις τιμές τους.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Λάθος.
Τα γαλλικά είναι τόσο γαμάτα αυτοκίνητα που σου φτιάχνουν την διάθεση, κοστίζουν λίγο για τον εξοπλισμό που έχουν, ενώ έχουν και φοβερή ποιότητα κύλισης και είναι ευχάριστα να ζεις μέσα τους.
Αντίθετα τα φολκς είναι τόσο παρωχημένα σχεδιαστικά που δημιουργούν κατάθλιψη στους ιδιοκτήτες τους ενώ προσπαθούν να αποδεχτούν τσιπιες απαράδεκτες για τις τιμές τους.
Εν τω μεταξύ έχουν στάνταρ τριζωνικο από την Life έκδοση
που οι λίγες εταιρείες που το προσφέρουν, το έχουν στην τοπ έκδοση ή σαν έξτρα εξοπλισμό.
ΥΓ.
Το δικό μου έχει στάνταρ δύο usb-c πίσω
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Λάθος.
Τα γαλλικά είναι τόσο γαμάτα αυτοκίνητα που σου φτιάχνουν την διάθεση, κοστίζουν λίγο για τον εξοπλισμό που έχουν, ενώ έχουν και φοβερή ποιότητα κύλισης και είναι ευχάριστα να ζεις μέσα τους.
Αντίθετα τα φολκς είναι τόσο παρωχημένα σχεδιαστικά που δημιουργούν κατάθλιψη στους ιδιοκτήτες τους ενώ προσπαθούν να αποδεχτούν τσιπιες απαράδεκτες για τις τιμές τους.
Κανείς δε διαφωνεί με αυτό
αρκεί να έχεις πεθερό ή ξάδερφο τον ρεμούνδο -
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
κοστίζουν λίγο για τον εξοπλισμό που έχουν, ενώ έχουν και φοβερή ποιότητα κύλισης και είναι ευχάριστα να ζεις μέσα τους.
Αυτά που λές ειναι μόνο για Σιτρονέλ, γιατί τα πεζώ ειναι πανάκριαβα. Τώρα για ποιότηα κύλισης με ανάρτηση του 1980, δεν το νομίζω....οδήγησε κανένα αυτοκίνητο με πραγματικά καλή ποιότητα κύλισης. Για το εσωτερικό, ναι είναι όμορφο αλλά ευχάριστο δεν ειναι γιατί έχουν άθλια εργονομία.
-
@dimitrioskosmas said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Λάθος.
Τα γαλλικά είναι τόσο γαμάτα αυτοκίνητα που σου φτιάχνουν την διάθεση, κοστίζουν λίγο για τον εξοπλισμό που έχουν, ενώ έχουν και φοβερή ποιότητα κύλισης και είναι ευχάριστα να ζεις μέσα τους.
Αντίθετα τα φολκς είναι τόσο παρωχημένα σχεδιαστικά που δημιουργούν κατάθλιψη στους ιδιοκτήτες τους ενώ προσπαθούν να αποδεχτούν τσιπιες απαράδεκτες για τις τιμές τους.
Κανείς δε διαφωνεί με αυτό
αρκεί να έχεις πεθερό ή ξάδερφο τον ρεμούνδοΙσως και γκόμενο...
-
Ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου. Μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι σοβαρά το Peugeot 3008 (όπως επίσης και το 408).
Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;
-
@vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):
Ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου. Μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι σοβαρά το Peugeot 3008 (όπως επίσης και το 408).
Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;
Εμενα προσωπικά μου φάνηκε λίγος ο κινητηρας και ο σχεδιασμός εσωτερικά μάλλον φλύαρος. Επίσης η κεντρική κονσόλα βγαίνει πολύ πίσω που κάνει δύσκολη τη μεταφορά του μεσαίου πίσω επιβάτη (έχω τρία παιδιά και ηταν άλλος ενα σοβαρός λόγος να το απορρίψω)
-
Είναι κάπως πανάκριβο ή μου φαίνεται;
-
@vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):
Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;
Λύση ανάγκης ο συγκεκριμένος συνδυασμός, το αυτοκίνητο ειναι ουσιαστικά φτιαγμένο για phev or bev. Επίσης, υπάρχουν και τα ερωτηματικά αξιοπιστίας.
-
@vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):
Ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου. Μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι σοβαρά το Peugeot 3008 (όπως επίσης και το 408).
Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;
Οπως είπαν και άλλοι ο 1,2 με τα 136 για 1600 κιλά αμάξι, είναι μια ελληνική λύση.
Το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για τους άλλους κινητήρες της μάρκας.
Το 408 αν είναι πιο ελαφρύ δεν το έχω ψάξει μπορεί να είναι πιο καλό.
Τα ίδια ισχύουν και για το Γκράντλαντ.
Ισως να κοίταγες το υπάρχον 5 αιρκρος που είναι σε προσφορά επειδή τελειώνει το μοντέλο προς το τέλος του χρόνου και είναι το μόνο που έχει ακόμα και έκδοση ντίζελ και είναι πιο ελαφρύ.
Τέλος να ξέρεις ότι 1 μήνα περίπου θα έρθουν τα νέα 3 Αιρκρος και Φροντέρα που έχουν μεγάλους χώρους και με τον ίδιο κινητήρα και βάρος 250-300 κιλά λιγότερο είναι πολύ γρήγορα και οι τιμές τους είναι αρκετά κάτω από 30000 στις πιο πλούσιες εκδόσεις.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):
Ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου. Μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι σοβαρά το Peugeot 3008 (όπως επίσης και το 408).
Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;
Οπως είπαν και άλλοι ο 1,2 με τα 136 για 1600 κιλά αμάξι, είναι μια ελληνική λύση.
Το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για τους άλλους κινητήρες της μάρκας.
Το 408 αν είναι πιο ελαφρύ δεν το έχω ψάξει μπορεί να είναι πιο καλό.
Τα ίδια ισχύουν και για το Γκράντλαντ.
Ισως να κοίταγες το υπάρχον 5 αιρκρος που είναι σε προσφορά επειδή τελειώνει το μοντέλο προς το τέλος του χρόνου και είναι το μόνο που έχει ακόμα και έκδοση ντίζελ και είναι πιο ελαφρύ.
Τέλος να ξέρεις ότι 1 μήνα περίπου θα έρθουν τα νέα 3 Αιρκρος και Φροντέρα που έχουν μεγάλους χώρους και με τον ίδιο κινητήρα και βάρος 250-300 κιλά λιγότερο είναι πολύ γρήγορα και οι τιμές τους είναι αρκετά κάτω από 30000 στις πιο πλούσιες εκδόσεις.
ρε συ παλι λες αλλαγιαλλα?
για πες ποιοι ειναι οι αλλοι κινητηρες? ε?
ενα ηλεκτρικο με μηδενικες πωλησεις, επισης ψοφιο, και ενα φεβ αναπηρο?
οσο για τα 5 ερκρος, αυτα δεν εχουν τον προβληματικο κινητηρα? γιατι στελνεις εναν ανθωπο να καει?
οσο για ερκρος και φροντερα, ειναι ρημαδια εκ κατασκευης, ουτε εσυ δεν θα ταπερνες -
Εγώ θα πάρω αιρκρος ή φροντέρα.
Το 5 αιρκρος δεν έχει τον προβληματικό κινητήρα. Είναι υβριδικό ή πετρέλαιο.
Για τα υπόλοιπα κλασσικός προβοκάτορας και αναξιόπιστος.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Εγώ θα πάρω αιρκρος ή φροντέρα.
Το 5 αιρκρος δεν έχει τον προβληματικό κινητήρα. Είναι υβριδικό ή πετρέλαιο.
Για τα υπόλοιπα κλασσικός προβοκάτορας και αναξιόπιστος.
και δεν ειναι προβληματικοι και οι δυο?
εκει στα βουπου πουλανε αλλα? -
Ναι, το 408 είναι 200 κιλά ελαφρύτερο.
Να πω την αλήθεια, πιο πολύ φοβάμαι την αντοχή στο χρόνο, τη μακροπρόθεσμη δηλ. επιβάρυνση ως τούρμπο κινητήρας, παρά το αν θα ανταποκριθεί στην καθημερινότητα.
Σαν αυτοκίνητα, με καλύπτουν και τα 2 στις ανάγκες μου.
-
@vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):
Να πω την αλήθεια, πιο πολύ φοβάμαι την αντοχή στο χρόνο, τη μακροπρόθεσμη δηλ. επιβάρυνση ως τούρμπο κινητήρας, παρά το αν θα ανταποκριθεί στην καθημερινότητα.
Δεν τα αγοράζεις αυτά τα αμάξια για μακροπρόθεσμα....είτε ληζινγκ είτε τα πουλάς πριν λήξει η εγγύηση. Οπότε, ό,τι βλάβη και να βγάλει (που θα βγάλει 100%) δεν σε νοιάζει, αφού δεν την πληρώνεις.
-
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Εγώ θα πάρω αιρκρος ή φροντέρα.
Το 5 αιρκρος δεν έχει τον προβληματικό κινητήρα. Είναι υβριδικό ή πετρέλαιο.
Για τα υπόλοιπα κλασσικός προβοκάτορας και αναξιόπιστος.
και δεν ειναι προβληματικοι και οι δυο?
εκει στα βουπου πουλανε αλλα?Είπαμε προβοκάτορας και αναξιόπιστος.
Peugeot 3008 (2024)