Όταν βάζετε led (χωρίς ρυθμιση και υποδομή στο αυτοκίνητο) να σκέφτεστε και τους απέναντι που τους τυφλωνετε
Best posts made by anapofasistos
-
RE: Toyota Yaris Cross
-
RE: VW Tiguan 2024
Λογικά μέσα στον Απρίλιο θα πρέπει να το ανεβάσουν και στο site (configurator κλπ)
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Τελικά τα πιο οικονομικά είναι τα diesel όσο και αν προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο (ειδικά για μεγάλα αυτοκίνητα και κίνησε σε ε.ο).
-
RE: DS7 CROSSBACK
@jordi said in DS7 CROSSBACK:
@anapofasistos said in DS7 CROSSBACK:
@jordi said in DS7 CROSSBACK:
Καλησπέρα σε όλους. Μια που βλέπω και σε άλλα νήματα να γίνεται μεγάλη κουβέντα για την κατανάλωση, να δώσω κι εγώ ένα πρώτο tip από την 1η οικογενειακή εξόρμηση με το DS7. Φορτωμένο (γυναίκα, παιδιά, καρότσι, τσάντες με νερά, παιχνίδια, κλπ.), περίπου 300km μικτής διαδρομής (εντός πόλεως, εθνική οδός με 130km/h και επαρχιακό δίκτυο με περίπου 80-90km/h, σε ποσοστά περίπου 20, 50 και 30% αντίστοιχα). Μέση κατανάλωση 5,8lt/100km. Το κυριότερο όμως, ξεκούραστα (πολύ ισορροπημένη ανάρτηση μεταξύ άνεσης και κρατήματος, πολύ ποιοτική κύλιση), πολύ άνετα για τα παιδιά πίσω (μεγάλοι χώροι, πορτ-μπαγκάζ), πολύ καλή ηχομόνωση. Και μου αρέσει που δεν του λείπει ουσιαστικά τίποτα από πλευράς εξοπλισμού άνεσης, ασφάλειας, διασκέδασης. Επειδή είχαμε κάνει μία σχετική κουβέντα, με τον φίλο criuser για τον εξοπλισμό της έκδοσης bastille του DS7 σε σχέση με την έκδοση Shine του C5 Aircross, διαπίστωσα ότι δεν λείπει τίποτα από το 1ο σε σχέση με το 2ο. Έχει και την αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας, τυφλό σημείο, τα πάντα. Με έχει καλύψει πλήρως.
Τελικά μετά από τόσους μήνες συνεχίζεις να είσαι το ίδιο ευχαριστημένος; Σκέφτομαι και εγώ ακριβώς την ίδια έκδοση με απαλλαγή από τα Τελη Ταξινομησης και το DS7 είναι ψηλά στις επιλογές μου
Καλημέρα φίλε anapofasiste. Ναι, παραμένω το ίδιο ευχαριστημένος, αν όχι και περισσότερο, καθώς το αυτοκίνητο καλύπτει άψογα τις ανάγκες μου. Είναι πολύ ποιοτικό ως κατασκευή, με άριστη εκμετάλλευση χώρων για 5μελή οικογένεια, χαμηλή κατανάλωση αλλά και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά για το μέγεθός του. Έχει και αυτήν την προσοχή στην λεπτομέρεια και την πολυτελή αύρα που σου τονώνει την ψυχολογία, οπότε νομίζω ότι είναι πολύ καλό το πακέτο αν συνυπολογίσω την απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης λόγω τριτεκνίας και την επιπλέον έκπτωση ανταλλαγής που μου έδωσαν.
Ωραία, θα προσπαθήσω να το δω και από κοντά και να κάνω και ένα test drive
-
RE: SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή)
@jamesd said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Renault Austral που έχει και έκπτωση αυτόν τον καιρό
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει ούτε ένα λογικά θα πάω να το δω και από κοντά. Το DS7 επίσης θα πάω να ρίξω μια ματιά μιας και με την απαλλαγή βγαίνει κάπου στα 35.000 και είναι και αρκετά πλατύ πίσω.
-
RE: VW Tiguan 2024
Στο Ιταλικό site υπάρχει επιπλέον και μια έκδοση Plus που ειναι λίγο διαφορετική από τη life. Οπότε μάλλον η εδώ εισαγωγική ίσως ακολουθήσει την ιδια λογική (ή θα φέρει τη life λιγο διαφορερική από οτι στη Γερμανία).
-
RE: VW Tiguan 2024
Καμία τιμή και έκδοση εμαθε κανείς; Σχεδόν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης είναι διαθέσιμο (κοίταξα Πορτογαλία, Ισπανία, Πολωνία κ.α και το έχουν με.τιμες και εκδόσεις). Εδώ πως και αργεί; Μήπως περιμένουν να διώξουν το στοκ;
-
RE: VW Tiguan 2024
@trogg said in Νέο VW Tiguan (2024):
Ναι δυστυχως με τα 150 θα ξεκινάει νομίζω από 41 εκανα κ εγω λάθος .
Βλέπω να πηγαίνουν όλοι για BMW X1 αν είναι αυτές οι τιμες
-
RE: VW Tiguan 2024
Πόσο να είναι και τα Τέλη Ταξινόμησης άραγε; (Ο καθένας με τον πόνο του)
-
RE: VW Tiguan 2024
Με προσπέρασε ένα κόκκινο RLine σήμερα και οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν αρκετά εντυπωσιακό από κοντά (φλας-φώτα-εμφάνιση)
Latest posts made by anapofasistos
-
RE: Οδήγησα....
@razumikhin said in Οδήγησα....:
Σειρά μου και εμένα να σας μεταφέρω σε όμορφα μέρη, με ασυνήθιστα και...avant garde αυτοκίνητα!
Είχα στην κατοχή μου για 48 ώρες ένα DS7, το τελευταίο facelift του 2023. Την απλή diesel έκδοση με τα 130 άλογα. Νοικιάσαμε το αυτοκίνητο στη Μασσαλία, για να μας καλύψει τις ανάγκες ενός road trip κατά μήκος της Κυανής Ακτής. Φτάσαμε μέχρι τη Μαντόν, την τελευταία κωμόπολη της Γαλλικής Ριβιέρας πριν την Ιταλία.
Στο πρακτορείο ενοικίασης ο υπάλληλος μας ενημέρωσε πως δεν είχε διαθέσιμο αυτοκίνητο από την κατηγορία που είχαμε επιλέξει, επομένως θα μας αναβάθμιζε κατηγορία. Μας ρώτησε αν θέλαμε το DS7 ή ένα αντίστοιχο Ιαπωνικό (νομίζω κάτι σε Mazda ανέφερε). Πριν προλάβει να ολοκληρώσει την πρόταση, του είπα χωρίς καν να το σκεφτώ "το DS7!"
Το αυτοκίνητο ήταν ουσιαστικά καινούργιο, με 1300 χιλιόμετρα. Ήταν η έκδοση Performance Line. Διακρίνεται για τις μαύρες λεπτομέρειες στη θέση των νίκελ διακοσμητικών που έχουν οι υπόλοιπες εκδόσεις, και για τις μαύρες ζάντες. Κανονικά δεν μου αρέσει το "καγκούρικο" στυλ πολλών σύγχρονων αυτοκινήτων. Παραδόξως στο DS7 μου ταίριαζε. Οι κανονικές εκδόσεις είναι αρκετά φορτωμένες με τα πολλά νίκελ και την λίγο over the top σχεδίαση. Επομένως το πιο σπαρτιάτικο, σπορτίφ στυλ της έκδοσης αυτής ήταν καλοδεχούμενο.
Εκεί που το αυτοκίνητο αρίστευε, ήταν στην σχεδίαση του εσωτερικού. Τα καθίσματα και όλο το ταμπλό ήταν ντυμένα με suede δέρμα, σε κόκκινες και κίτρινες ραφές (ακολουθώντας τα χρώματα της μάρκας). Τα περισσότερα κουμπιά είναι τοποθετημένα κατά μήκος της κεντρικής κονσόλας στην οποία βρίσκεται και ο μοχλός ταχυτήτων (πανομοιότυπος με αυτόν του Peugeot 3008). Δημιουργούν ένα...αεροπλανικό εφέ καθότι θυμίζουν κάτι από κόκπιτ αεροσκάφους. Επίσης όλα τα κουμπιά είναι σχεδιασμένα σαν μικροί ρόμβοι, που είναι και το σχεδιαστικό μοτίβο της DS. Τo αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό! Είναι διαφορετικό, πολυτελές, premium. Δικαιολογεί για εμένα το πνεύμα του Avant Garde το οποίο η εταιρεία ευαγγελίζεται πως διαθέτει.
Δεν προσπαθεί να φαίνεται με το ζόρι πολυτελές (όπως θεωρώ π.χ. ότι κάνουν τα σύγχρονα MG, ειδικά το HS). Χωρίς να μπορώ ακριβώς να εξηγήσω το πως (ποιότητα υλικών, διαρρύθμιση και σχεδίαση εσωτερικού, αύρα;), του βγαίνει αβίαστα.
Το εξωτερικό είναι και αυτό ιδιαίτερο και εντυπωσιακό. Καθαρά υποκειμενικό θα μου πείτε. Συμφωνώ. Προσωπικά θεωρώ πως είναι ένα ισορροπημένο σχέδιο με όμορφες πινελιές, χωρίς ακρότητες και υπερβολές. Αν και σε ορισμένα σημεία έχει την τάση να είναι overstyled...
Σε γενικές γραμμές είναι ένα αυτοκίνητο που κερδίζει πάρα πολύ από την σπανιότητά του και από το γεγονός ότι δεν μπορείς εύκολα να το κατατάξεις σε κάποια κατηγορία. Δεν έχει την υπεροψία και την clinical αντιμετώπιση που βρίσκουμε συχνά στα Γερμανικά. Δεν έχει το σύνδρομο του φτωχού συγγενή που έχουν αρκετά Ασιατικά (πολύ γενικά μιλάω, για να μην παρεξηγηθώ!). Δεν είναι ούτε Ιταλικό, που καμιά φορά νοιώθεις πως προσπαθούν με το ζόρι να σου επιβάλλουν μια στιλιστική ανωτερότητα και έναν άλφα αέρα (no pun intended!) ακόμη και όταν δεν τρέχει τίποτα. Το DS το ένοιωσα σαν κάτι ιδιαίτερο, ξεχωριστό, μόνο του... Δεν ξέρω τι είδος και στυλ ανθρώπου θα αγόραζε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αλλά κάτι μου έλεγε ότι θα ήθελα να τον κάνω παρέα.
Η οδήγηση είναι απαλή, αβίαστη, άνετη. Εξαιρετική κύλιση. Ελαφρώς πιο σκληρό από ότι θα περίμενα, δεν είναι το μαγικό χαλί που είχα συναντήσει όταν είχα κάνει test drive το καινούργιο C4 πριν 3 περίπου χρόνια. Καλύτερα όμως, το αισθάνεσαι ελαφρώς πιο σπορτίφ. Ιδού μια έκπληξη από το πουθενά. Να έχει μια σπορτίφ νότα το πλέον απροσδόκητο αυτοκίνητο.
Η ανεπάρκεια των 130 ίππων σώζεται από την ροπή του diesel. Καλό τράβηγμα από χαμηλά, 30 κιλά ροπής είναι αυτά εξάλλου... Στην πόλη έχεις μια ικανοποιητικότατη ισχύ για προσπεράσματα, γρήγορα πετάγματα από στάση, κλπ. Στο ταξίδι είναι απλά υπέροχο. Το τιμόνι βαραίνει στις πιο ψηλές ταχύτητες και σε συνδυασμό με το μασίφ πλαίσιο σου δίνει μια αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας. Η ηχομόνωση σε πολύ καλά επίπεδα. Ειλικρινά, σε ελάχιστες στιγμές ευχήθηκα να έχει περισσότερη ισχύ. Ίσως σε ορισμένα επαρχιακά b-roads με στροφές που σου ανοίγουν την όρεξη. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, δεν είναι αυτός ο προσανατολισμός του αυτοκινήτου. Και μάλλον κανενός SUV σε αυτή την κατηγορία.
Και για τους οικονόμους της παρέας, ας αναφέρω και ένα νούμερο που με εντυπωσίασε. Στο ταξίδι, με ταχύτητες από 110 έως και 130 χαω, η κατανάλωσή του κυμάνθηκε μεταξύ 5.3 και 5.5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα! Πολύ καλό νούμερο θεωρώ.
Εν κατακλείδι: ένα αυτοκίνητο το οποίο είμαι σίγουρος πως δεν διεκδικεί πρωτεία ούτε σε κινητήριο σύνολο (αναφέρομαι στον ταπεινό diesel που είχα διαθέσιμο), ούτε σε οδική συμπεριφορά, ούτε σε value for money. Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν απείρως πιο οικονομικές προτάσεις με καλύτερη σχέση απόδοσης/τιμής. ΑΛΛΑ (και αυτό είναι ένα μεγάλο ΑΛΛΑ) με έκανε να νοιώσω ξεχωριστός για 48 ώρες. Μου χάρισε ένα μόνιμο χαμόγελο όταν το οδηγούσα, και με έκανε να αισθανθώ ότι "στέκομαι" αξιοπρεπώς στους δρόμους της Νίκαιας, της Βιλφράνς συρ Μερ, του Μπολιέ συρ Μερ, του Μονακό και της Μαντόν. Και αυτό δεν είναι λίγο! Γιατί εξάλλου, η αυτοκίνηση είναι πάνω από όλα ένα όνειρο, μια ιδέα. Και μια ζωή χωρίς στυλ είναι αφόρητα βαρετή!
ωραία παρουσίαση! Το έχω και εγώ ψηλά στη λίστα αλλά θα προσπαθήσω να βρω και test drive
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Το κακό για εμένα με το R-line είναι ότι τα περισσότερα που πληρώνεις είναι πλαστικά ενώ επιπροσθέτως φορτώνεσαι τις 19αρες...
Ισχύει αλλά αισθητικά είναι πιο όμορφο (υποκειμενική άποψη)
-
RE: VW Tiguan 2024
Με προσπέρασε ένα κόκκινο RLine σήμερα και οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν αρκετά εντυπωσιακό από κοντά (φλας-φώτα-εμφάνιση)
-
RE: Toyota Yaris Cross
Όταν βάζετε led (χωρίς ρυθμιση και υποδομή στο αυτοκίνητο) να σκέφτεστε και τους απέναντι που τους τυφλωνετε
-
RE: VW Tiguan 2024
Η έκδοση more έχει ενδιαφέρον αλλά πάλι η rline είναι σαφώς πιο ομορφη. Ίσως το θέμα θα πρέπει να μεταφερθεί από τα "μελλοντικά μοντέλα"
-
RE: VW Tiguan 2024
Λογικά μέσα στον Απρίλιο θα πρέπει να το ανεβάσουν και στο site (configurator κλπ)
-
RE: VW Tiguan 2024
@libitas said in Νέο VW Tiguan (2024):
Όλα τα Tiguan θα έρχονται με DSG.
Σχετικά με τα τέλη ταξινόμησης, δυστυχώς τα νέα δεν είναι ευχάριστα για τους τρίτεκνους/πολύτεκνους καθώς οι κινητήρες βενζίνης θα είναι mild hybrid.
Ενδεικτικά, παραθέτω από τον τιμοκατάλογο της Toyota αξίες και αναλογούντα τέλη ταξινόμησης υβριδικών αυτοκινήτων, για να έχετε μια ιδέα τι να αναμένουμε στο Tiguan:
ΛΤΜΦ ΕΤΤ
36.100€ 3.342€
38.100€ 3.769€
39.950€ 4.165€
42.750€ 4.653€Εγώ προσωπικά ως τρίτεκνος σκέφτομαι να στραφώ στο απερχόμενο μοντέλο για αυτόν ακριβώς τον λόγο.
ή στο Q3 που έχει και προωθητική ενέργεια τώρα (και σχετικά μεγάλο ΕΤΤ).
Πάντως στο ΕΤΤ παίζουν ρόλο και οι εκπομπές CO2 οι οποίες δεν είναι και πολύ χαμηλές. Πχ το RLine έχει 146 g/km -
RE: VW Tiguan 2024
Πόσο να είναι και τα Τέλη Ταξινόμησης άραγε; (Ο καθένας με τον πόνο του)
-
RE: SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή)
@katafractos17 said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Πήγαινε δες τα από κοντά γιατί πράγματι το Tiguan πρέπει να είναι από τα ευρύχωρα της κατηγορίας πίσω.
Από ότι είδα σε άλλο ποστ ένα μέλος του φόρουμ έκανε ανάρτηση και τις τιμές του νέου Tiguan που με την απαλλαγή φαίνεται ότι είναι μέσα στο εύρος μου (και λογικά θα είναι το ίδιο άνετο με το υπάρχον μοντέλο)