-
Ναι σωστά, Veloce μόνο. Ή όπως τη λένε πλέον τέλος πάντων
-
Η Tonale έχει μικρό μεταξόνιο (2636mm) και αυτό την κάνει να φαίνεται κοντή. Το σχέδιο της ωραίο αλλά σε λάθος βάση.
-
@sabas_thess said in Alfa Romeo Tonale:
Η Tonale όποτε την έχω δει σε απλή έκδοση μπορώ να πω ότι δεν μου αρέσει. Θέλει high end έκδοση, ιδιαίτερο χρώμα (κατά προτεραιότητα κόκκινο) και τουλάχιστον 18" ζάντες για να δείξει όμορφη. Τότε ναι.
Δυστυχώς όλες οι απλές εκδόσεις όλων των αυτοκινήτων είναι ψιλοχάλια. Πλέον η απλή έκδοση των Tonale είναι με 18 ζάντα και στοιχεία από την ti
-
Τι μικρό μεταξόνιο έχει ? Το ίδιο με την Κορόλα Κρος που μας έχουν πρήξει.
Οπως και με διάφορα κινέζικα που επίσης μας έχουν πρήξει.
-
Volkswagen Tiguan ~ 2.676 mm
Audi Q3 ~ 2.680 mm
BMW X1 ~ 2.692 mm
Mercedes GLA ~ 2.729 mm
Volvo XC40 ~ 2.702 mm -
@anapofasistos said in Alfa Romeo Tonale:
Volkswagen Tiguan ~ 2.676 mm
Audi Q3 ~ 2.680 mm
BMW X1 ~ 2.692 mm
Mercedes GLA ~ 2.729 mm
Volvo XC40 ~ 2.702 mmΤο Tiguan έχει μεγαλύτερους χώρους από X1 GLA & XC40. Παίζει ρόλο και η ορθή εκμετάλλευση των διαστάσεων. Το Q3 δεν το είδα ποτέ δεν ξέρω.
-
@sabas_thess said in Alfa Romeo Tonale:
@anapofasistos said in Alfa Romeo Tonale:
Volkswagen Tiguan ~ 2.676 mm
Audi Q3 ~ 2.680 mm
BMW X1 ~ 2.692 mm
Mercedes GLA ~ 2.729 mm
Volvo XC40 ~ 2.702 mmΤο Tiguan έχει μεγαλύτερους χώρους από X1 GLA & XC40. Παίζει ρόλο και η ορθή εκμετάλλευση των διαστάσεων. Το Q3 δεν το είδα ποτέ δεν ξέρω.
Ναι, 2-3 πόντοι εύκολα "χάνονται" σε αυτές τις διαστάσεις, αλλά με το T-ROC που έχει 8-9 εκατοστά κοντύτερο μεταξόνιο, η διαφορά είναι αισθητή.
-
-
Και αυτό το πρόλαβαν άλλοι.
Μόκκα, ντιες 3 και Τονάλε.
-
@criuser said in Alfa Romeo Tonale:
Και αυτό το πρόλαβαν άλλοι.
Μόκκα, ντιες 3 και Τονάλε.
Κρίμα στους εργαζόμενους...
-
@groover1972 said in Alfa Romeo Tonale:
Και στο Σοσό οι συνάδελφοι τους ανοίγουν σαμπάνιες για το ...200.000ο 3008
Μόνο φουμαρα οι φουκαραδες της Stellantis
-
Δεν αγοράζουν εκεί τον 1.2 αλλά φεβ και ηλεκτρικά.
-
@sabas_thess said in Alfa Romeo Tonale:
@anapofasistos said in Alfa Romeo Tonale:
Volkswagen Tiguan ~ 2.676 mm
Audi Q3 ~ 2.680 mm
BMW X1 ~ 2.692 mm
Mercedes GLA ~ 2.729 mm
Volvo XC40 ~ 2.702 mmΤο Tiguan έχει μεγαλύτερους χώρους από X1 GLA & XC40. Παίζει ρόλο και η ορθή εκμετάλλευση των διαστάσεων. Το Q3 δεν το είδα ποτέ δεν ξέρω.
Επειδή προέρχομαι από Tiguan το Tonale έχει λίγο λιγότερο χώρο για τα γόνατα και είναι λίγο πιο κοντό ( Tiguan και X1 σου δίνουν περισσότερο "αέρα" πίσω). Σε πλάτος πίσω παίζει να είναι ελάχιστη η διαφορά και το λέω γιατί το έψαξα πολύ επειδή έχω 3 παιδιά και ήθελα να είναι άνετα πίσω. Από όλα ίσως το πιο πλατύ πίσω ήταν το Volvo. Εκεί που υπερτερεί το Tonale (για τα δικά μου μέτρα και σταθμά) ήταν στο σχεδόν επίπεδο πίσω τούνελ μετάδοσης. Tiguan και Χ1 είναι αρκετά ψηλά και το μεσαίο παιδί κάθεται συνέχεια με ανοιχτά τα πόδια και έχουμε γκρίνιες (και για εμένα ήταν βασικός λόγος προβληματισμού)
-
Μείωση τιμών , πλέον σε έκδοση sprint πάντα : 36.900 η 160αρα , και 47.135€ η phev .
Εντωμεταξύ το περιβόητο φλ για το οποίο πολλά έχουν κυκλοφορήσει δεν αναφέρει σχεδόν τίποτα για ουσιαστικές αλλαγές στο εσωτερικό , εκεί που έχει μεγαλύτερη ανάγκη το αυτοκίνητο καθώς εξωτερικά δε νομίζω ότι πάσχει ιδιαίτερα.
https://www.clubalfa.it/en/alfa-romeo-tonale-the-upcoming-facelift-could-mark-the-suvs-final-chapter-26670
Αν πάρει τα φώτα της μικρής μάλλον ασχημαίνει , αν όχι , τότε ομορφαίνει το εξωτερικό.Κάτι ακόμα, ήδη στο εξωτερικό πωλείται πλέον με το εσωτερικό που φέρει την αντικατάσταση του παραδοσιακού λεβιέ με ένα στρογγυλό διακόπτη ( πχ διαμορφωτής Ιταλίας). Χάθηκε βέβαια έτσι η χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων στη σπριντ, στα μάτια μου δε μου αρέσει κιόλας, μάλλον θα του ταίριαζε (πολύ) καλύτερα ο μοχλός του φλ των stelvio.
-
Alfa Romeo Tonale 2026: Αναβάθμιση στα σημεία
Photo of Nίκος Ι. Mαρινόπουλος Nίκος Ι. Mαρινόπουλος15 Οκτωβρίου 20250
Οι πρώτες παραδόσεις της ανανεωμένης Tonale στην Ελλάδα αναμένονται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2026 – Η γκάμα περιλαμβάνει ήπια υβριδικό 48βολτο 1.500άρη κινητήρα με 175 ίππους, τετρακίνητη PHEV έκδοση με 270 ίππους και ντίζελ με 130.
Η Tonale ήταν και παραμένει ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της κατηγορίας της. Χωρίς να αλλάζει ριζικά, η ανανεωμένη εκδοχή της εξελίσσεται με ήπιες αλλά ουσιαστικές παρεμβάσεις που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα και την ιταλική αισθητική της.
Πρόκειται για ένα facelift με σημειακές βελτιώσεις που ενισχύουν την εικόνα, την τεχνολογία και την οδηγική εμπειρία, χωρίς να θυσιάζεται το DNA της Alfa Romeo.
Η εξωτερική εμφάνιση ξεχωρίζει κυρίως από το επανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με νέο προφυλακτήρα και κοίλο Scudetto, εμπνευσμένο από κλασικές Alfa Romeo όπως η 33 Stradale και η GT 2000.
Το νέο Trilobe και οι αεραγωγοί στα άκρα του προφυλακτήρα παραπέμπουν στις Giulia GTA και GTAm, ενώ η πινακίδα μεταφέρθηκε στο κέντρο, παραπέμποντας στη Junior. Οι νέες ζάντες 19 και 20 ιντσών «φαρδαίνουν» τα μετατρόχια, κάνοντας το αμάξωμα να δείχνει πιο σίγουρο και δυναμικό.
Το εσωτερικό διατηρεί την σπορ του διάταξη με αναβαθμισμένα υλικά και νέους χρωματισμούς, διατηρώντας παράλληλα τις εργονομικές λεπτομέρειες που διακρίνουν την Tonale. Τα σπορ καθίσματα προσφέρουν ηλεκτρικές ρυθμίσεις, θέρμανση, αερισμό και ηλεκτρική υποστήριξη μέσης, ενώ το τιμόνι είναι επίσης θερμαινόμενο.
Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει ο νέος περιστροφικός επιλογέας ταχυτήτων (αντικαθιστά το λεβιέ), ενώ τα paddles πίσω από το τιμόνι παραμένουν σημείο αναφοράς για τους φίλους της χειροκίνητης αλλαγής σχέσεων.
Η Tonale εξακολουθεί να προσφέρει κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά. Διατηρείται η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση με γόνατα MacPherson και στους τέσσερις τροχούς, καθώς και η τέλεια κατανομή μάζας.
Βελτιωμένη είναι η αίσθηση στο τιμόνι, που παραμένει το ταχύτερο στην κατηγορία με λόγο 13,6:1, ενώ τα φρένα Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες και το σύστημα brake-by-wire εξασφαλίζουν σταθερότητα και ακρίβεια.
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Q4 της έκδοσης Plug-In Hybrid διατηρείται και ενισχύει την πρόσφυση χωρίς σημαντικές επιβαρύνσεις σε βάρος ή κατανάλωση.
Παράλληλα, το DNA σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα (Dynamic, Natural και Advanced Efficiency), προσαρμόζοντας την Tonale στις απαιτήσεις της στιγμής.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει την υβριδική έκδοση 1.5 Ibrida με 175 ίππους και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, την τετρακίνητη Plug-In Hybrid Q4 με 270 ίππους και κιβώτιο 6 σχέσεων, καθώς και μία ντίζελ έκδοση 1.6 με 130 ίππους και αυτόματο κιβώτιο επίσης διπλού συμπλέκτη. Και οι τρεις επιλογές πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6E bis και είναι βελτιωμένες ως προς την απόδοση και τη γραμμικότητα στην παροχή ισχύος.
Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τρεις επιλογές:
– 1.5 Hybrid 175 HP, με τούρμπο VGT και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων,
– 1.3 Plug-In Hybrid Q4 270 HP, με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία,
– και 1.6 Diesel 130 HP με αυτόματο DCT 6 σχέσεων.
Σε επίπεδο τεχνολογίας, η Tonale εξοπλίζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη αφής infotainment 10,25 ιντσών με γραφικό περιβάλλον που θυμίζει smartphone. Υποστηρίζονται ασύρματες συνδέσεις Apple CarPlay και Android Auto, όπως και αναβαθμίσεις λογισμικού Over The Air μέσω των υπηρεσιών Alfa Connect.Όσον αφορά την ασφάλεια, η Tonale παραμένει στο υψηλότερο επίπεδο με 5 αστέρια EuroNCAP και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης. Ξεχωρίζουν η νέα κάμερα 360 μοιρών, το σύστημα ημιαυτόματου παρκαρίσματος, το ενεργό cruise control με ευθυγράμμιση λωρίδας και η αναγνώριση εμποδίων με αυτόματο φρενάρισμα.
-
Ωραία τα νέα χρώματα (ειδικά αυτό το κόκκινο). Σε ένα site διάβασα και για φαρδύτερο μετατρόχιο και επαναρυθμισμένη ανάρτηση McPherson. Οι επιπλέον ίπποι λογικά θα είναι με νέα χαρτογράφηση. Το μόνο που με χάλασε είναι η πινακίδα στη μέση. Θα την προτιμούσα στην άκρη όπως το προηγούμενο. Παρόλα αυτά για τα δικά μου γούστα παραμένει ένα από τα πιο όμορφα της κατηγορίας
-
@anapofasistos said in Alfa Romeo Tonale:
Οι επιπλέον ίπποι λογικά θα είναι με νέα χαρτογράφηση. Το μόνο που με χάλασε είναι η πινακίδα στη μέση. Θα την προτιμούσα στην άκρη όπως το προηγούμενο.
Ακούγεται ότι η αύξηση είναι "στα χαρτιά" , επαναυπολογισμός ιπποδύναμης, παρόμοιας λογικής με την αύξηση του 3008 στα 145 άλογα. Γιατί μείωσαν , από την άλλη , την phev , δεν έχω ιδέα.
Η πινακίδα (έχεις δίκιο , προτιμότερη η προηγούμενη θέση) , διάβασα , ότι είναι πλέον οδηγία-υποχρέωση από κανονισμούς της Ε.Ε. να είναι στο κέντρο. Υποθέτω για θέματα αναγνώρισης αυτών από τα αυτοματοποιημένα συστήματα. -
@anapofasistos said in Alfa Romeo Tonale:
Σε ένα site διάβασα και για φαρδύτερο μετατρόχιο και επαναρυθμισμένη ανάρτηση McPherson.
Στο Quattroruote Ιταλίας, λέει για ένα 1cm αύξηση.
-
Αυτή είναι η ανανεωμένη Alfa Romeo Tonale – Πότε έρχεται Ελλάδα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ananeomeni-alfa-romeo-tonale-pote-erchetai-ellada/
-
Εκ πρώτης μοιάζει ενα τυπικό facelift χωρίς κάτι το συγκλονιστικό.
Από εκεί και πέρα αυξήθηκε η ιπποδύναμη που το είχε ανάγκη στο mild hybrid και παρέμεινε το diesel.
Μερικά ενδιαφέροντα ερωτήματα είναι αν έχει βελτιωθεί η λειτουργία του αυτόματου, αν έχει βαρύνει το τιμόνι που είναι σημαντικό μείον και αν έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα στο εσωτερικό.
Δεν προβλέπεται πάντως να σαρώσει στις πωλήσεις σε καμία περίπτωση εκτός και αν η τιμή είναι έκπληξη.
Alfa Romeo Tonale