Εκεινο το κοματι της περιφεριακης ειναι το χειροτερο.Η πινακιδα προς ανατολικα λεει 60 και η προς δυτικα 90. Το ζητημα ειναι οπως αναφερθηκε και πιο πανω οτι ο δρομος ειναι κατασκευαστικα χαλια.Εχει αναποδη κλιση, εχει μειωμενο συντελεστη τριβης και επισης αυτο που μας βγαζει ολους εκτος πορειας ειναι οτι εχει δυο κορυφες. Εκει που εχεις στριψει το τιμονι για να παρεις τη στροφη αν το κρατησεις σταθερο καθ ολη τη διαρκεια της στροφης σιγουρα εχεις μπει στην αλλη λωριδα. Αρα πρεπει να διορθωσεις την πορειας μεσα στην στροφη και ολα αυτα με μαλλον οχι απαιτουμενο πλατος. Επισης δεν ξερω αλλα γιατι μου φαινονται οι λωριδες πολυ στενες σε σχεση π.χ. με τον αυτοκινητοδρομο Θεσ/νικης - Αθηνων;Πιστευω οτι ολος ο δρομος πρεπει να διαπλατυνθει, να εχει λωριδα εκτατης αναγκης και σωστες κλισεις σε ολο το μηκος του.(Αναφερομαι στην κατηφορα για παπαγεωργιου).Γενικα ομως το οτι ειμαστε γκαζιαριδες θα το δειξουμε στην περιφερειακη δυστηχως και ειδικα στο τουνελ.
tsardas
@tsardas
Ελ.επαγγελματιας - Σκι, ταξιδια
Best posts made by tsardas
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείςposted in Περί αυτοκίνησης
-
RE: Περί χρώματος αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τααυτοκινητα στις διαφημισεις και προωθησεις ειναι εσκεμενα με εντονα χρωματα για να γραφουν καλα στους φακους και να τραβανε το ματι. Οποτς μαλλον δεν θελεις να καταλησε με κανα κιτρινο golf η λαχανι 307
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείςposted in Περί αυτοκίνησης
Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα πόσο λάθος γεωμετρικά ήταν η στροφή μετά το τούνελ.

-
RE: ZEEKR forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μιας και ήμουν πριν 10 μέρες στην Guangzhou είδαμε σε κατάστημα της Zeekr το 7GT. Τιμή εκεί ξεκινούσε από 26 το πιο από και με όλα φουλ έφτανε τα 32. Το φιλαράκι μου ήταν έτοιμος να το κλείσει εκείνη τη στιγμή και μετά είδαμε ότι η τιμή μετα φόρων έφτανε τα 45+ για παράδοση Ελλάδα.


-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Η Tonale έχει μικρό μεταξόνιο (2636mm) και αυτό την κάνει να φαίνεται κοντή. Το σχέδιο της ωραίο αλλά σε λάθος βάση.
-
RE: Κοινόχρηστα πολυκατοικίαςposted in Αντίλογος
Ειμαι διαχειριστής 6 χρονια και τα εχουμε σε εταιρία. Ολα με αποδείξεις να χω το κεφάλι μου ήσυχο.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείςposted in Περί αυτοκίνησης
Η όλη φάση πάντως είναι σαν μυσταγωγία. Άνοιγμα στις 7:30, παραγγελεία στις 7:40 αναμονή 40 λεπτά να φάω 2 πιτόγυρα. Ο χώρος χωρίς μουσική και 3 άτομα να παλεύουν με την ολοένα αυξανόμενη πελατεία και η ουρά όλο και να μεγαλώνει. Ο γύρος πάντως θα το έλεγα η Ρολς Ροις των γύρων. Μόνο κρέας χωρίς λίπος και ωραίο ψήσιμο. Κάποια μέρη ήταν ελαφρώς καμένα αλλά όλα καλύπτονταν από τα μπαχαρικά. Η δε πίτα αλάδωτη πολύ καλή. Τραπέζια είχε μέσα αλλά δεν είναι για πολλά άτομα και σίγουρα με κράτηση.
-
RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;posted in Αντίλογος
Κανακης : Αυτη τη στιγμη εχουμε μια μικρη αναζοπυρωση.
Υπουγος : Και γιατι δεν πας να την σβησεις;Καμαρωστε απαντηση
Latest posts made by tsardas
-
RE: Xpeng forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Απλά ετοιμάζεται για αυτό που έχει στο μυαλό της μία μικρή Tesla
-
RE: ZEEKR forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μιας και ήμουν πριν 10 μέρες στην Guangzhou είδαμε σε κατάστημα της Zeekr το 7GT. Τιμή εκεί ξεκινούσε από 26 το πιο από και με όλα φουλ έφτανε τα 32. Το φιλαράκι μου ήταν έτοιμος να το κλείσει εκείνη τη στιγμή και μετά είδαμε ότι η τιμή μετα φόρων έφτανε τα 45+ για παράδοση Ελλάδα.


-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείςposted in Περί αυτοκίνησης
Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα πόσο λάθος γεωμετρικά ήταν η στροφή μετά το τούνελ.

-
RE: Μεταχειρισμένο Fiat Doblo vs PSA Group (Berlingo, Rifter, Combo) vs Ford Tourneo Connectposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Φαντάζομαι να γνωρίζεις το πρόβλημα των 1,5 του PSA group έχει βουίξει ο τόπος.
-
RE: Audi Q3 2025 3rd generationposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Σ' αυτόν που τελειώνει το leasing της GLA/Χ1 και ψάχνεται για κάτι άλλο. Σιγά μην δει κάτι άλλο εκτός Γερμανικού.
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Η Tonale έχει μικρό μεταξόνιο (2636mm) και αυτό την κάνει να φαίνεται κοντή. Το σχέδιο της ωραίο αλλά σε λάθος βάση.
-
RE: Posts προς Θεσσαλονικείςposted in Περί αυτοκίνησης
@realzeus said in Posts προς Θεσσαλονικείς:
Όσοι έχετε/είχατε γαλλικά πάντως κάνατε διατριβή στα συνεργεία...

Όλοι μας ψάχνουμε ένα αξιόπιστο συνεργείο ασχέτου φήμης.

