Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 (2024)
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 24 / 29
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    58
    572
    37229
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso @gatoz last edited by

      @gatoz said in Peugeot 3008 (2024):

      @fhcc said in Peugeot 3008 (2024):

      Καλές οι έρευνες που συνήθως δημοσιεύονται αλλά πολύ θα ήθελα να δω μια για το κόστος συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων άνω των 10 ετών.

      Κάποια αυτοκίνητα μπορεί να πέσουν αμέσως στη β κατηγορία..

      https://aligra.co.uk/most-and-least-reliable-used-cars-revealed-by-what-car/

      Δεν το πιστευω , να βαλει ο κρουζερ τις δικες του ερευνες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Εγώ έβαλα μία έρευνα το πρωί, αλλά επειδή δεν έβγαινε το αφήγημα δεν έκαναν σχόλια, μετά ανέβασε την προπαγάνδα ο γάτος και έγινε χαμός από σχόλια...

        Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων κύριοι...😊

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A d P
          A d P moderator @criuser last edited by

          @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

          Εγώ έβαλα μία έρευνα το πρωί, αλλά επειδή δεν έβγαινε το αφήγημα δεν έκαναν σχόλια, μετά ανέβασε την προπαγάνδα ο γάτος και έγινε χαμός από σχόλια...

          Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων κύριοι...😊

          Εσύ έβαλες μια έρευνα όπου απαντούν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες, όχι μόνο για την αξιοπιστία, αλλά και για χώρους, vfm κτλ
          👇👇
          Owners are quizzed on their car’s reliability, interior space, safety features, value-for-money and driving experience, building up a picture of the new car market in the UK as ranked by real car-buyers – not just road-testing journalists.

          Ο @gatoz έβαλε μια έρευνα του OCU (Κλάιν😁) μόνο για αξιοπιστία
          .
          .
          .
          Τι κοινό έχουν οι δύο έρευνες ;;;
          Την VW στον πάτο 😁😁

          Τι διαφορά;;;;
          Η Citroen στη μια είναι κορυφή και στην άλλη.... πάτος 😁

          Τι συμπέρασμα βγαίνει από τις 2 έρευνες;;;

          Τα VW είναι αναξιόπιστα, αλλά..... έχουν αξιόπιστους (και γαμάτους θα πρόσθετα 🤣😁) ιδιοκτήτες που απαντούν με ειλικρίνεια.

          R-LINE

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • G
            groover1972 @lap last edited by

            @lap said in Peugeot 3008 (2024):

            Έχω κάνει 600 χλμ απόστασης σε αυτοκινητόδρομο με αυτό. Απλά δεν το έχετε συνηθίσει.

            Το πιο ξεκούραστο ταξίδι ήταν. Το ρυθμίζεις σε μια σχετικά μεγάλη απόσταση και συζητάς χαλαρά μέχρι και κοιτάς ελαφρώς και το περιβάλλον. Με το απλό ή και χωρίς μονίμως οι σφυγμοί είναι ανεβασμένοι για να παρατηρείς τον μπροστινό σου. Άσε που ήταν τόσο ξεκούραστο ταξίδι που έγινε χωρίς στάση ακριβώς λόγω της χαλαρής συνθήκης .

            Δυστυχώς εμένα δεν έχει lane assist αλλά μονάχα warning με τρεμουλο στο τιμόνι😣

            Αλλά όταν εγώ είχα acc οι άλλοι έτρωγαν βελανίδια💪

            Θυμάμαι πως ακόμα και ο @dimsabas δεν είχε τότε εμπειρία από αυτό.

            Α ρε Suzuki μας ξεβλαχεψες

            Πες τα βρε Lap.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              Λάθος.

              Τα γαλλικά είναι τόσο γαμάτα αυτοκίνητα που σου φτιάχνουν την διάθεση, κοστίζουν λίγο για τον εξοπλισμό που έχουν, ενώ έχουν και φοβερή ποιότητα κύλισης και είναι ευχάριστα να ζεις μέσα τους.

              Αντίθετα τα φολκς είναι τόσο παρωχημένα σχεδιαστικά που δημιουργούν κατάθλιψη στους ιδιοκτήτες τους ενώ προσπαθούν να αποδεχτούν τσιπιες απαράδεκτες για τις τιμές τους.😊

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              A d P D fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 1
              • A d P
                A d P moderator @criuser last edited by

                @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                Λάθος.

                Τα γαλλικά είναι τόσο γαμάτα αυτοκίνητα που σου φτιάχνουν την διάθεση, κοστίζουν λίγο για τον εξοπλισμό που έχουν, ενώ έχουν και φοβερή ποιότητα κύλισης και είναι ευχάριστα να ζεις μέσα τους.

                Αντίθετα τα φολκς είναι τόσο παρωχημένα σχεδιαστικά που δημιουργούν κατάθλιψη στους ιδιοκτήτες τους ενώ προσπαθούν να αποδεχτούν τσιπιες απαράδεκτες για τις τιμές τους.😊

                Εν τω μεταξύ έχουν στάνταρ τριζωνικο από την Life έκδοση 🤔🤔 που οι λίγες εταιρείες που το προσφέρουν, το έχουν στην τοπ έκδοση ή σαν έξτρα εξοπλισμό.🤔🤔

                ΥΓ.
                Το δικό μου έχει στάνταρ δύο usb-c πίσω 😁
                img_20250123_170318.jpg

                R-LINE

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimitrioskosmas @criuser last edited by

                  @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                  Λάθος.

                  Τα γαλλικά είναι τόσο γαμάτα αυτοκίνητα που σου φτιάχνουν την διάθεση, κοστίζουν λίγο για τον εξοπλισμό που έχουν, ενώ έχουν και φοβερή ποιότητα κύλισης και είναι ευχάριστα να ζεις μέσα τους.

                  Αντίθετα τα φολκς είναι τόσο παρωχημένα σχεδιαστικά που δημιουργούν κατάθλιψη στους ιδιοκτήτες τους ενώ προσπαθούν να αποδεχτούν τσιπιες απαράδεκτες για τις τιμές τους.😊

                  Κανείς δε διαφωνεί με αυτό
                  αρκεί να έχεις πεθερό ή ξάδερφο τον ρεμούνδο

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @criuser last edited by

                    @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                    κοστίζουν λίγο για τον εξοπλισμό που έχουν, ενώ έχουν και φοβερή ποιότητα κύλισης και είναι ευχάριστα να ζεις μέσα τους.

                    Αυτά που λές ειναι μόνο για Σιτρονέλ, γιατί τα πεζώ ειναι πανάκριαβα. Τώρα για ποιότηα κύλισης με ανάρτηση του 1980, δεν το νομίζω....οδήγησε κανένα αυτοκίνητο με πραγματικά καλή ποιότητα κύλισης. Για το εσωτερικό, ναι είναι όμορφο αλλά ευχάριστο δεν ειναι γιατί έχουν άθλια εργονομία.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser @dimitrioskosmas last edited by

                      @dimitrioskosmas said in Peugeot 3008 (2024):

                      @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                      Λάθος.

                      Τα γαλλικά είναι τόσο γαμάτα αυτοκίνητα που σου φτιάχνουν την διάθεση, κοστίζουν λίγο για τον εξοπλισμό που έχουν, ενώ έχουν και φοβερή ποιότητα κύλισης και είναι ευχάριστα να ζεις μέσα τους.

                      Αντίθετα τα φολκς είναι τόσο παρωχημένα σχεδιαστικά που δημιουργούν κατάθλιψη στους ιδιοκτήτες τους ενώ προσπαθούν να αποδεχτούν τσιπιες απαράδεκτες για τις τιμές τους.😊

                      Κανείς δε διαφωνεί με αυτό
                      αρκεί να έχεις πεθερό ή ξάδερφο τον ρεμούνδο

                      Ισως και γκόμενο...😁

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        Vigor 0 last edited by

                        Ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου. Μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι σοβαρά το Peugeot 3008 (όπως επίσης και το 408).

                        Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;

                        A fanis75 C babisstinson 4 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          anapofasistos @Vigor 0 last edited by

                          @vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):

                          Ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου. Μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι σοβαρά το Peugeot 3008 (όπως επίσης και το 408).

                          Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;

                          Εμενα προσωπικά μου φάνηκε λίγος ο κινητηρας και ο σχεδιασμός εσωτερικά μάλλον φλύαρος. Επίσης η κεντρική κονσόλα βγαίνει πολύ πίσω που κάνει δύσκολη τη μεταφορά του μεσαίου πίσω επιβάτη (έχω τρία παιδιά και ηταν άλλος ενα σοβαρός λόγος να το απορρίψω)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kouladi last edited by

                            Είναι κάπως πανάκριβο ή μου φαίνεται;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @Vigor 0 last edited by

                              @vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):

                              Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;

                              Λύση ανάγκης ο συγκεκριμένος συνδυασμός, το αυτοκίνητο ειναι ουσιαστικά φτιαγμένο για phev or bev. Επίσης, υπάρχουν και τα ερωτηματικά αξιοπιστίας.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser @Vigor 0 last edited by

                                @vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):

                                Ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου. Μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι σοβαρά το Peugeot 3008 (όπως επίσης και το 408).

                                Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;

                                Οπως είπαν και άλλοι ο 1,2 με τα 136 για 1600 κιλά αμάξι, είναι μια ελληνική λύση.

                                Το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για τους άλλους κινητήρες της μάρκας.

                                Το 408 αν είναι πιο ελαφρύ δεν το έχω ψάξει μπορεί να είναι πιο καλό.

                                Τα ίδια ισχύουν και για το Γκράντλαντ.

                                Ισως να κοίταγες το υπάρχον 5 αιρκρος που είναι σε προσφορά επειδή τελειώνει το μοντέλο προς το τέλος του χρόνου και είναι το μόνο που έχει ακόμα και έκδοση ντίζελ και είναι πιο ελαφρύ.

                                Τέλος να ξέρεις ότι 1 μήνα περίπου θα έρθουν τα νέα 3 Αιρκρος και Φροντέρα που έχουν μεγάλους χώρους και με τον ίδιο κινητήρα και βάρος 250-300 κιλά λιγότερο είναι πολύ γρήγορα και οι τιμές τους είναι αρκετά κάτω από 30000 στις πιο πλούσιες εκδόσεις.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • gatoz
                                  gatoz @criuser last edited by

                                  @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                  @vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):

                                  Ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου. Μου αρέσει πολύ και σκέφτομαι σοβαρά το Peugeot 3008 (όπως επίσης και το 408).

                                  Ο προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας του (e-DCS6). 1.200 κυβικά - 3 κύλινδροι - 136 HP και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 1.600 κιλών! Τι γνώμη έχουν οι γνώστες του forum;

                                  Οπως είπαν και άλλοι ο 1,2 με τα 136 για 1600 κιλά αμάξι, είναι μια ελληνική λύση.

                                  Το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για τους άλλους κινητήρες της μάρκας.

                                  Το 408 αν είναι πιο ελαφρύ δεν το έχω ψάξει μπορεί να είναι πιο καλό.

                                  Τα ίδια ισχύουν και για το Γκράντλαντ.

                                  Ισως να κοίταγες το υπάρχον 5 αιρκρος που είναι σε προσφορά επειδή τελειώνει το μοντέλο προς το τέλος του χρόνου και είναι το μόνο που έχει ακόμα και έκδοση ντίζελ και είναι πιο ελαφρύ.

                                  Τέλος να ξέρεις ότι 1 μήνα περίπου θα έρθουν τα νέα 3 Αιρκρος και Φροντέρα που έχουν μεγάλους χώρους και με τον ίδιο κινητήρα και βάρος 250-300 κιλά λιγότερο είναι πολύ γρήγορα και οι τιμές τους είναι αρκετά κάτω από 30000 στις πιο πλούσιες εκδόσεις.

                                  ρε συ παλι λες αλλαγιαλλα?
                                  για πες ποιοι ειναι οι αλλοι κινητηρες? ε?
                                  ενα ηλεκτρικο με μηδενικες πωλησεις, επισης ψοφιο, και ενα φεβ αναπηρο?
                                  οσο για τα 5 ερκρος, αυτα δεν εχουν τον προβληματικο κινητηρα? γιατι στελνεις εναν ανθωπο να καει?
                                  οσο για ερκρος και φροντερα, ειναι ρημαδια εκ κατασκευης, ουτε εσυ δεν θα ταπερνες

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Εγώ θα πάρω αιρκρος ή φροντέρα.

                                    Το 5 αιρκρος δεν έχει τον προβληματικό κινητήρα. Είναι υβριδικό ή πετρέλαιο.

                                    Για τα υπόλοιπα κλασσικός προβοκάτορας και αναξιόπιστος.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz @criuser last edited by

                                      @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                      Εγώ θα πάρω αιρκρος ή φροντέρα.

                                      Το 5 αιρκρος δεν έχει τον προβληματικό κινητήρα. Είναι υβριδικό ή πετρέλαιο.

                                      Για τα υπόλοιπα κλασσικός προβοκάτορας και αναξιόπιστος.

                                      και δεν ειναι προβληματικοι και οι δυο?
                                      εκει στα βουπου πουλανε αλλα?

                                      #milf-a-man

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        Vigor 0 last edited by

                                        Ναι, το 408 είναι 200 κιλά ελαφρύτερο.

                                        Να πω την αλήθεια, πιο πολύ φοβάμαι την αντοχή στο χρόνο, τη μακροπρόθεσμη δηλ. επιβάρυνση ως τούρμπο κινητήρας, παρά το αν θα ανταποκριθεί στην καθημερινότητα.

                                        Σαν αυτοκίνητα, με καλύπτουν και τα 2 στις ανάγκες μου.

                                        fanis75 katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @Vigor 0 last edited by

                                          @vigor-0 said in Peugeot 3008 (2024):

                                          Να πω την αλήθεια, πιο πολύ φοβάμαι την αντοχή στο χρόνο, τη μακροπρόθεσμη δηλ. επιβάρυνση ως τούρμπο κινητήρας, παρά το αν θα ανταποκριθεί στην καθημερινότητα.

                                          Δεν τα αγοράζεις αυτά τα αμάξια για μακροπρόθεσμα....είτε ληζινγκ είτε τα πουλάς πριν λήξει η εγγύηση. Οπότε, ό,τι βλάβη και να βγάλει (που θα βγάλει 100%) δεν σε νοιάζει, αφού δεν την πληρώνεις.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • C
                                            criuser @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in Peugeot 3008 (2024):

                                            @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                            Εγώ θα πάρω αιρκρος ή φροντέρα.

                                            Το 5 αιρκρος δεν έχει τον προβληματικό κινητήρα. Είναι υβριδικό ή πετρέλαιο.

                                            Για τα υπόλοιπα κλασσικός προβοκάτορας και αναξιόπιστος.

                                            και δεν ειναι προβληματικοι και οι δυο?
                                            εκει στα βουπου πουλανε αλλα?

                                            Είπαμε προβοκάτορας και αναξιόπιστος.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 24 / 29
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr