Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Η Alfa Romeo είναι σαν την Ελλάδα. Χίλια δυο προβλήματα αλλά ποτέ δεν πεθαίνει.
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Η Alfa Romeo είναι σαν την Ελλάδα. Χίλια δυο προβλήματα αλλά ποτέ δεν πεθαίνει.
Τέρμα τα concept από την Alfa Romeo. Ό,τι παρουσιάζεται από εδώ και πέρα θα μπορεί και να τα αγοράζει ο κόσμος.
'Αμα καταφέρουνε και το φέρουνε σε μία τιμή 22 με 23 χιλιάρικα θα γίνει best seller!
Ποτέ δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του. Τους πρώτους μήνες το εργοστάσιο μαθαίνει από αστοχίες υλικών ακόμα. Όχι ότι εξαλείφονται μετά, αλλά τουλάχιστον είναι πολύ λιγότερες.
Manast είπες την κατάλληλη κουβέντα.Μπορει να μην έχει ταμπλέτες,φουλ ηλεκτρονικα, φανφάρες αλλά προσφέρει οδηγική συγκίνηση . Προσφέρει τετρακίνηση κορυφαία,άξονα από ανθρακόνημαπολυ καλό στήσιμο ανάρτησης τροχών με ιταλική φινέτσα.Μπορει να μην πουλάει γιατί έχουν αλλάξει οι καιροί κ ο κόσμος ζητάει ευκολία,άνεση κ λίγο εφέ....Δεν είναι merc αλλά alfa ,δεν είναι γερμανικό αλλά ιταλικο και αυτό το' πληρώνει' .Δείτε την Subaru στην Ευρώπη .Τι προσφέρει και που βρίσκεται...Η χειρότερη χρονιά της φέτος .
Εγώ πάντως επειδή μπριζωθηκα 3-4μερες τώρα λόγω της τιμής μέσα στη βδομάδα θα πάω να την δω κ να πάρω μια προσφορά.Μπορει να κάνω την έκπληξη ή και το μεγάλο κόλπο.... Μπορεί κ να μην τα καταφέρω
Εγώ πάλι θα σου πρότεινα να περιμένεις κι άλλο, επειδή την ιστορία με διάφορες Alfa την έχουμε ξαναδεί. Δεν το λέω αρνητικά, όλοι οι alfisti αυτό περιμένουμε:
45000 ευρώ όταν πρωτοπαρουσιάζεται το μοντέλο
35000 μετά από λίγο όταν δεν πουλάει τίποτα
30000 όταν πας να πάρεις προσφορά και σου κάνουν εκπτωσούλα
25000 το Γενάρη άμα ψωνίσεις πινακιδομένο της προηγούμενης χρονιάς
20000 όταν βγει το facelift
15000 λίγο πριν τη λήξη παραγωγής του μοντέλου
Φυσικά αυτοεκπληρούμενη προφητεία έτσι το ότι η Alfa δεν θα πουλήσει ποτέ ό,τι και να βγάλει, αλλά δεν πειράζει. Αυτή η μάρκα είναι σαν τη γυναίκα την επικίνδυνη την πρόστυχη αυτή που σε προειδοποιούσε η μάνα σου να μείνεις μακριά της για να μη σου κλείσει το σπίτι και σε καταστρέψει οικονομικά, είναι το ίδιο πράγμα αλλά για τους διάφορους executives της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα βιβλία θα είναι πάντα στο κόκκινο, θα τραβάνε τα μαλλιά τους με τα οικονομικά αποτελέσματα και παρόλα αυτά θα συνεχίζουν να της σπρώχνουν χρήμα λόγω ιστορίας και χαρακτήρα. Η μόνη μάρκα που σπάει τους κανόνες του καπιταλισμού στην πράξη. (ένας λόγος παραπάνω να την προτιμήσεις άμα είσαι αριστερός)
Ε ρε ζημιά που πάθαμε καλοκαιριάτικα
Μα καλά, μας δουλεύει η ΚΙΑ;
Δηλαδή χωρίς τις εκπτώσεις-επιδοτήσεις η τιμή του θα ήταν 42 χιλιάρικα; Πιο ακριβό δηλαδή από το Tesla Model 3;
Κρίμα, διότι από εκεί που φαινόταν ότι θα ήταν το αντίπαλο δέος του ηλεκτρικού C3, ένα μοντέλο που πραγματικά θα έφερνε την ηλεκτροκίνηση στις μάζες δηλαδή, φαίνεται τελικά να παίρνει το δρόμο της πρίμιουμ/χάι-κλας προσέγγισης, όσον αφορά το κομμάτι της τιμολόγησης τουλάχιστον.
Τι 24 χιλιάρικα για βασικό Astra, πάτε καλά ρε;;;
Το πρόβλημα με τις τωρινές τιμές τις Giulia είναι πως με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον σειρά 5…
Και άντε να το δεχτώ ότι ο ψαγμένος οδηγός θα προτιμήσει Giulia από σειρά 3, και από σειρά 5 όμως;;;
Μα καλά, μας δουλεύει η ΚΙΑ;
Δηλαδή χωρίς τις εκπτώσεις-επιδοτήσεις η τιμή του θα ήταν 42 χιλιάρικα; Πιο ακριβό δηλαδή από το Tesla Model 3;
Κρίμα, διότι από εκεί που φαινόταν ότι θα ήταν το αντίπαλο δέος του ηλεκτρικού C3, ένα μοντέλο που πραγματικά θα έφερνε την ηλεκτροκίνηση στις μάζες δηλαδή, φαίνεται τελικά να παίρνει το δρόμο της πρίμιουμ/χάι-κλας προσέγγισης, όσον αφορά το κομμάτι της τιμολόγησης τουλάχιστον.
Τουλάχιστον ριψοκίνδυνο να το ανακηρύσσεις από τώρα αυτοκίνητο της χρονιάς χωρίς να έχουν δημοσιοποιηθεί τα κρας τεστ ακόμη.
Ε ρε ζημιά που πάθαμε καλοκαιριάτικα
Φαίνεται εξαιρετικό. Τόσο εξαιρετικό που μου έχουν γίνει μόνιμο άγχος τα αποτελέσματα του EuroNCAP τα οποία αναμένονται σύντομα.
Κάνε Θεέ μου να πάρει πάνω από 2 αστέρια.
Ε ναι, φυσικά και δεν έχουν σχέση, του 2008 τουλάχιστον δεν στρεβλώνει.
(πιάνω το ποπ κορν)
Εδώ το λινκ: https://ar.motor1.com/news/676633/latinncap-cero-estrellas-citroen-c3/
Ναι το νέο c3 στην πλατφόρμα του Αργεντίνικου-Βραζιλιάνικου θα πατάει.
Στην ουσία δηλαδή μεταπηδάμε από μια standard cost πλατφόρμα (τωρινό c3) σε μια low cost πλατφόρμα. Και κανείς δε λέει τίποτα!
Είπαμε να ανταγωνιστούμε τους Κινέζους αλλά όχι κι έτσι!
Μηδέν αστέρια η “smart car platform” του νέου C3 στο λατινικό NCAP. Σοβαρά τώρα;
Τόσα αρνητικά σχόλια για το αυτοκίνητο της χρονιάς, τσκ τσκ τσκ
Το πρόβλημα με τις τωρινές τιμές τις Giulia είναι πως με αυτά τα λεφτά παίρνεις πλέον σειρά 5…
Και άντε να το δεχτώ ότι ο ψαγμένος οδηγός θα προτιμήσει Giulia από σειρά 3, και από σειρά 5 όμως;;;