-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φτου! Πάλι κουβά
Οικοδομή ποιος μπορεί να δουλέψει;;; Ειναι εύκολο νομίζεις;
Έχεις κάνει οικοδομή έστω δοκιμαστικα;
Ερώτηση που κανείς πετυχημένος της ζωής δεν σκέφτεται. Εαν όλοι όσοι ήταν στα καφέ πήγαιναν οικοδομή που είναι το μέτρο σύγκρισης της τεμπελιάς των ανθρώπων μήπως ο μέσος μισθός θα έπεφτε λόγω μεγάλης προσφοράς;;;
Άρα και πάλι τα χαμηλά εισοδήματα από την οικοδομή θα οδηγούσαν μόνο τους μετανάστες να ζητούν τις εργασίες αυτές και θα ξανα γυρνούσαν οι υπόλοιποι στις καφετέριες;
Μήπως οποίος είναι πετυχημένος πρέπει να εύχεται να υπάρχουν καφετέριες και οικοδομές
Η οικοδομή είναι από τα δυσκολότερα επαγγέλματα από σωματικής και ψυχολογικής άποψης το οποίο όμως έχει καλό μισθο και δημιουργική απασχόληση. Η δε δραστηριότητα των κατασκευών έχει από τους μεγαλύτερους πολλαπλασιαστές στην οικονομία.
Δεν εκλέχθηκε τυχαία το παράδειγμα του οικοδόμου, μονωτή, ηλεκτρολόγου κλπ.
Όσο μεγαλώνει η εξειδίκευση μεγαλώνει και το κασέ μεταξύ εργάτη, βοηθού τεχνίτη, τεχνίτη, εργοδηγού, επιβλέποντα και pm έργου.
Η τάση σε όλη την ευρώπη είναι η στροφή στην τεχνική και τεχνολογική εκπαίδευση αλλά στην χώρα μας τα ΤΕΙ γίνονται ΑΕΙ και οι μάστορες απλήρωτοι μανατζαρέοι. -
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί ομολογώ ότι εγώ δεν γνωρίζω κανέναν στο περίγυρό μου που θα μπορούσε να γίνει ένας ευτυχισμένος ιδιοκτήτης ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Παρόν! Πανευτυχής θα ημουν με ένα Τέσλα LR, το μονο μου θέμα ειναι οτι δεν εχω τα λεφτά να πάρω ένα!! Κατά τα άλλα θα ημουν σουπερ.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί ομολογώ ότι εγώ δεν γνωρίζω κανέναν στο περίγυρό μου που θα μπορούσε να γίνει ένας ευτυχισμένος ιδιοκτήτης ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Παρόν! Πανευτυχής θα ημουν με ένα Τέσλα LR, το μονο μου θέμα ειναι οτι δεν εχω τα λεφτά να πάρω ένα!! Κατά τα άλλα θα ημουν σουπερ.
Κι εγώ θα ήμουν ευτυχής με ένα Long Range, αλλά πανευτυχής μόνο με Performance.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η δε δραστηριότητα των κατασκευών έχει από τους μεγαλύτερους πολλαπλασιαστές στην οικονομία.
Κατά την άποψη μου κάπως απλουστευμένη προσέγγιση που δεν υπολογίζει πολλά αλλά σημαντικά μεγέθη
Για παράδειγμα συνυπολογίζοντας μονάχα ένα μέγεθος η οικοδομή που λες μας δίνει έναν (χ) δημοσιονομικό πολλαπλασιαστή στην αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος στις περιπτώσεις που ταυτοχρόνως δεν υπάρχει μεγάλο έλλειμμα εξωτερικών συναλλαγών. Διότι, το κόστος ευκαιρίας των επενδύσεων στην οικοδομή έναντι κάποιου άλλου συντελεστή με προστιθέμενη αξία ως προς το ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών όπως επενδύσεις παραγωγής, τυποποίησης εξαγωγικών προϊόντων μπορεί να είναι και μεγαλύτερο από το όφελος του πολλαπλασιαστή!
Δηλαδή, όταν οι άμεσες ξένες επενδύσεις της χώρας είναι σε έναν κλάδο με υψηλό αρνητικό συντελεστή στο ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών και αν η ίδια η φύση του κλάδου αυτού σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα επιζητά ένα μέρος του διαθέσιμο κεφαλαίου για την συντήρηση του, που όντως το κάνει, διότι είναι απτό υλικό και όχι υπηρεσία, τότε αυτά αρχίζουν και μειώνουν σε μεγάλο βαθμό το μέγεθος του πολλαπλασιαστή που έτσι απλά με μια ματιά θεωρούμε δεδομένο.
Με λίγα λόγια κράτα μικρό καλάθι, κάθε οικονομία έχει την δική της δυναμική και κάθε πολλαπλασιαστής διαφορετικό μέγεθος. Μη κοιτάς χώρες με οικοδομική δραστηριότητα θεωρώντας πως ο δικός τους πολλαπλασιαστής θα είναι κοινός με τον δικό μας. Αυτές οι χώρες παράγουν τεράστια πλεονάσματα στις συναλλαγές τους με τον κόσμο, εμείς σπάμε τα αρνητικά ρεκόρ!
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί ομολογώ ότι εγώ δεν γνωρίζω κανέναν στο περίγυρό μου που θα μπορούσε να γίνει ένας ευτυχισμένος ιδιοκτήτης ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Παρόν! Πανευτυχής θα ημουν με ένα Τέσλα LR, το μονο μου θέμα ειναι οτι δεν εχω τα λεφτά να πάρω ένα!! Κατά τα άλλα θα ημουν σουπερ.
Τι μιζέρια....Tesla plaid
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η δε δραστηριότητα των κατασκευών έχει από τους μεγαλύτερους πολλαπλασιαστές στην οικονομία.
Κατά την άποψη μου κάπως απλουστευμένη προσέγγιση που δεν υπολογίζει πολλά αλλά σημαντικά μεγέθη
Για παράδειγμα η οικοδομή που λες μας δίνει έναν (χ) δημοσιονομικό πολλαπλασιαστή στην αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος στις περιπτώσεις που ταυτοχρόνως δεν υπάρχει μεγάλο έλλειμμα εξωτερικών συναλλαγών. Διότι, το κόστος ευκαιρίας των επενδύσεων στην οικοδομή έναντι κάποιου άλλου συντελεστή με προστιθέμενη αξία ως προς το ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών όπως επενδύσεις παραγωγής, τυποποίησης εξαγωγικών προϊόντων μπορεί να είναι και μεγαλύτερο από το όφελος του πολλαπλασιαστή!
Δηλαδή, όταν οι άμεσες ξένες επενδύσεις της χώρας είναι σε έναν κλάδο με υψηλό αρνητικό συντελεστή στο ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών και αν η ίδια η φύση του κλάδου αυτού σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα επιζητά ένα μέρος του διαθέσιμο κεφαλαίου για την συντήρηση του, που όντως το κάνει, διότι είναι απτό υλικό και όχι υπηρεσία, τότε αυτά αρχίζουν και μειώνουν σε μεγάλο βαθμό το μέγεθος του πολλαπλασιαστή που έτσι απλά με μια ματιά θεωρούμε δεδομένο.
Με λίγα λόγια κράτα μικρό καλάθι, κάθε οικονομία έχει την δική της δυναμική και κάθε πολλαπλασιαστής διαφορετικό μέγεθος. Μη κοιτάς χώρες με οικοδομική δραστηριότητα θεωρώντας πως ο δικός τους πολλαπλασιαστής θα είναι κοινός με τον δικό μας. Αυτές οι χώρες παράγουν τεράστια πλεονάσματα στις συναλλαγές τους με τον κόσμο, εμείς σπάμε τα αρνητικά ρεκόρ!
Σε μια κοινωνία όπως η Ελληνική που ο ρυθμός ανάπτυξης στηρίζετε σε μεγάλο βαθμό στην κατανάλωση των νοικοκυριών ο δημοσιονομικός πολλαπλασιαστής της οικοδομής είναι πολύ σημαντικός και δεν -φαίνεται να- επηρεάζει το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών.
Αν υπάρχει βιβλιογραφία για το αντίθετο, ευχαρίστως θα την διάβαζα, έχει πολύ ενδιαφέρον η προσέγγισή σου. -
Δεν κατάλαβα ισχυρίζεσαι πως η κατανάλωση ως μεγαλύτερος συντελεστής του ΑΕΠ μας δεν επιφέρει τάσεις και ροπές προς απομείωση των πολλαπλασιαστών ακόμη και των κατασκευών σε ένα ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών που σπάει τα αρνητικά ρεκόρ;
Αφού ο πολλαπλασιαστής κάθε εξεταζόμενου κλάδου εκφράζεται από την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος της οικονομίας και αυτό χάνεται στις συναλλαγές της οικονομίας μας.Βρίσκω λανθασμένη και προβληματική την μη συμπερίληψη στον έτσι αυθαίρετο υπολογισμό που κάνουμε στην συζήτηση μας
Βεβαίως και υπάρχει πηγή και τι πηγή!!!!
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί ομολογώ ότι εγώ δεν γνωρίζω κανέναν στο περίγυρό μου που θα μπορούσε να γίνει ένας ευτυχισμένος ιδιοκτήτης ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Παρόν! Πανευτυχής θα ημουν με ένα Τέσλα LR, το μονο μου θέμα ειναι οτι δεν εχω τα λεφτά να πάρω ένα!! Κατά τα άλλα θα ημουν σουπερ.
Γνωστή η άποψή σου φίλε μου, αλλά εγώ αναφέρθηκα στο δικό μου κοινωνικό περίγυρο. Για αυτό το λόγο έκανα και την παρακάτω ανάρτηση:
https://forum.4troxoi.gr/post/11000141067Απάντηση δεν πήρα, αλλά όλα ok.
Όλα μια χαρά. Συνεχίστε την κουβέντα σας.Κακώς μπήκα και έγραψα στο θέμα.
Με παρέσυρε το ρέμα, μάνα μου δεν είναι ψέμα... -
Πήρες απάντηση στην ερώτηση που έκανες. Δεν σου άρεσε όμως. Θες απαντήσεις που να σου αρέσουν;
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φτου! Πάλι κουβά
Οικοδομή ποιος μπορεί να δουλέψει;;; Ειναι εύκολο νομίζεις;
Έχεις κάνει οικοδομή έστω δοκιμαστικα;
Ερώτηση που κανείς πετυχημένος της ζωής δεν σκέφτεται. Εαν όλοι όσοι ήταν στα καφέ πήγαιναν οικοδομή που είναι το μέτρο σύγκρισης της τεμπελιάς των ανθρώπων μήπως ο μέσος μισθός θα έπεφτε λόγω μεγάλης προσφοράς;;;
Άρα και πάλι τα χαμηλά εισοδήματα από την οικοδομή θα οδηγούσαν μόνο τους μετανάστες να ζητούν τις εργασίες αυτές και θα ξανα γυρνούσαν οι υπόλοιποι στις καφετέριες;
Μήπως οποίος είναι πετυχημένος πρέπει να εύχεται να υπάρχουν καφετέριες και οικοδομές
Η οικοδομή είναι από τα δυσκολότερα επαγγέλματα από σωματικής και ψυχολογικής άποψης το οποίο όμως έχει καλό μισθο και δημιουργική απασχόληση. Η δε δραστηριότητα των κατασκευών έχει από τους μεγαλύτερους πολλαπλασιαστές στην οικονομία.
Δεν εκλέχθηκε τυχαία το παράδειγμα του οικοδόμου, μονωτή, ηλεκτρολόγου κλπ.
Όσο μεγαλώνει η εξειδίκευση μεγαλώνει και το κασέ μεταξύ εργάτη, βοηθού τεχνίτη, τεχνίτη, εργοδηγού, επιβλέποντα και pm έργου.
Η τάση σε όλη την ευρώπη είναι η στροφή στην τεχνική και τεχνολογική εκπαίδευση αλλά στην χώρα μας τα ΤΕΙ γίνονται ΑΕΙ και οι μάστορες απλήρωτοι μανατζαρέοι.Η Ευρώπη θέλει το 35 % των εργαζομένων να έχουν πτυχίο πανεπιστημίου, επιπέδου 6. Με την λογική της Μπολόνιας βέβαια και το 3-5-8 στα χρόνια σπουδών, μετά το Λύκειο.
Στροφή στην τεχνική δεν βλέπω, ενώ τεχνολογική κάνει το επίπεδο 5, δηλαδή τα αντίστοιχα ΙΕΚ.
Εκεί έχουν άλλες λογικές. Δεν σε αφήνουν να φτάσεις ως απόφοιτος γενικού λυκείου και να ψάχνεις σχολές, αν δεν το μπορείς.
Στην Γερμανία διαχρονικά στα 10 σου χρόνια, σου έχουν επιλέξει δρόμο για σταδιοδρομία.
Πάντα βέβαια μπορείς να αλλάξεις, αλλά εδώ που τελειώνουν όλοι το λύκειο και μετά ψάχνουν δουλειές χαμηλότερου επιπέδου, είναι πρόβλημα.
-
"Το Dacia Spring όχι μόνο έκανε προσιτή την ηλεκτροκίνηση, αλλά συμβαδίζει και με τις ανάγκες των πελατών. Τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω των δικτυωμένων υπηρεσιών δείχνουν ότι ο μέσος χρήστης του Spring διανύει καθημερινά 31 χιλιόμετρα με ταχύτητα 26 χλμ./ώρα. Από αυτούς, το 75% φορτίζουν το αυτοκίνητό τους στο σπίτι και ένα 66% από μία οικιακή παροχή."
Αυτό είναι το αμεσότερο μέλλον της ηλεκτροκίνησης και το μαζικότερο.
30χλμ την μέρα , σουκο στο σπίτι, και 26χλμ/ώρα μέση ταχύτητα.
Τα υπόλοιπα είναι να' χαμε να λέγαμε..
-
Ε ναι αφού δεν κάνουν όλοι τον τρόπο ζωής σου με τις δικές σου ανάγκες, δεν έχουν αξία η συζήτηση και οι απόψεις τους.
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
O Tesla έδειχνε λάμπες χωρίς καλώδια πολλά χρόνια πριν, αλλά μάλλον η τεχνολογία σταμάτησε λόγω αδυναμίας χρέωσης. Να δούμε πως θα λυθούν τα διάφορα ζητήματα, όπως παραγωγής θερμότητας, ασφάλειας και παρεμπόδισης τζαμπατζήδων... εδώ με καλώδια και έχουμε ρευματοκλοπές.
Μην πιστεύετε θεωρίες συνομωσίας και διάφορα γραφικά που λένε για τον tesla , υπάλληλος του Westinghouse ήταν όπως και πολλοί άλλοι εξίσου έξυπνοι και ικανοί. Το εναλλασσόμενο ρεύμα δεν ήταν εφεύρεση του ήταν συλλογική προσπάθεια πολλών εφευρετών ερευνητών επιστημόνων.
Ο Tesla έμεινε στην ιστορία όταν κάποιοι αποφάσισαν να τον τιμήσουν δίνοντας το όνομά του σε μονάδα μέτρησης. Από εκεί άκουσα πρώτη φορά το όνομά του. Δεν νομίζω ότι είναι μια τιμή που γίνεται τυχαία ή σε πολλούς. Επεσα πάνω στο όνομά του πρόσφατα διαβάζοντας H.P. Lovecraft που είχε λένε βασίσει έναν από τους χαρακτήρες του πάνω του.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φτου! Πάλι κουβά
Οικοδομή ποιος μπορεί να δουλέψει;;; Ειναι εύκολο νομίζεις;
Έχεις κάνει οικοδομή έστω δοκιμαστικα;
Ερώτηση που κανείς πετυχημένος της ζωής δεν σκέφτεται. Εαν όλοι όσοι ήταν στα καφέ πήγαιναν οικοδομή που είναι το μέτρο σύγκρισης της τεμπελιάς των ανθρώπων μήπως ο μέσος μισθός θα έπεφτε λόγω μεγάλης προσφοράς;;;
Άρα και πάλι τα χαμηλά εισοδήματα από την οικοδομή θα οδηγούσαν μόνο τους μετανάστες να ζητούν τις εργασίες αυτές και θα ξανα γυρνούσαν οι υπόλοιποι στις καφετέριες;
Μήπως οποίος είναι πετυχημένος πρέπει να εύχεται να υπάρχουν καφετέριες και οικοδομές
Η οικοδομή είναι από τα δυσκολότερα επαγγέλματα από σωματικής και ψυχολογικής άποψης το οποίο όμως έχει καλό μισθο και δημιουργική απασχόληση. Η δε δραστηριότητα των κατασκευών έχει από τους μεγαλύτερους πολλαπλασιαστές στην οικονομία.
Δεν εκλέχθηκε τυχαία το παράδειγμα του οικοδόμου, μονωτή, ηλεκτρολόγου κλπ.
Όσο μεγαλώνει η εξειδίκευση μεγαλώνει και το κασέ μεταξύ εργάτη, βοηθού τεχνίτη, τεχνίτη, εργοδηγού, επιβλέποντα και pm έργου.
Η τάση σε όλη την ευρώπη είναι η στροφή στην τεχνική και τεχνολογική εκπαίδευση αλλά στην χώρα μας τα ΤΕΙ γίνονται ΑΕΙ και οι μάστορες απλήρωτοι μανατζαρέοι.Η Ευρώπη θέλει το 35 % των εργαζομένων να έχουν πτυχίο πανεπιστημίου, επιπέδου 6. Με την λογική της Μπολόνιας βέβαια και το 3-5-8 στα χρόνια σπουδών, μετά το Λύκειο.
Στροφή στην τεχνική δεν βλέπω, ενώ τεχνολογική κάνει το επίπεδο 5, δηλαδή τα αντίστοιχα ΙΕΚ.
Εκεί έχουν άλλες λογικές. Δεν σε αφήνουν να φτάσεις ως απόφοιτος γενικού λυκείου και να ψάχνεις σχολές, αν δεν το μπορείς.
Στην Γερμανία διαχρονικά στα 10 σου χρόνια, σου έχουν επιλέξει δρόμο για σταδιοδρομία.
Πάντα βέβαια μπορείς να αλλάξεις, αλλά εδώ που τελειώνουν όλοι το λύκειο και μετά ψάχνουν δουλειές χαμηλότερου επιπέδου, είναι πρόβλημα.
Η πρώτη σου παράγραφος (35% των εργαζομένων να έχουν πτυχίο) έρχεται σε αντίθεση με την δεύτερη.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
"Το Dacia Spring όχι μόνο έκανε προσιτή την ηλεκτροκίνηση, αλλά συμβαδίζει και με τις ανάγκες των πελατών. Τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω των δικτυωμένων υπηρεσιών δείχνουν ότι ο μέσος χρήστης του Spring διανύει καθημερινά 31 χιλιόμετρα με ταχύτητα 26 χλμ./ώρα. Από αυτούς, το 75% φορτίζουν το αυτοκίνητό τους στο σπίτι και ένα 66% από μία οικιακή παροχή."
Αυτό είναι το αμεσότερο μέλλον της ηλεκτροκίνησης και το μαζικότερο.
30χλμ την μέρα , σουκο στο σπίτι, και 26χλμ/ώρα μέση ταχύτητα.
Τα υπόλοιπα είναι να' χαμε να λέγαμε..
Δεν σε πιστεύω. Προτιμώ τα πορίσματα των αρχόντων του ειδικού τύπου που αποφαίνονται, πάντα έγκυρα και αδιάβλητα, ότι οι υπέρβαρες ηλεκτρικές μαούνες του όποιου έλονα θα πρέπει να αποτελούν τον ανεκπλήρωτο πόθο κάθε πραγματικού οδηγού "με ελάχιστες παραχωρήσεις" ...
-
This post is deleted! -
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
"Το Dacia Spring όχι μόνο έκανε προσιτή την ηλεκτροκίνηση, αλλά συμβαδίζει και με τις ανάγκες των πελατών. Τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω των δικτυωμένων υπηρεσιών δείχνουν ότι ο μέσος χρήστης του Spring διανύει καθημερινά 31 χιλιόμετρα με ταχύτητα 26 χλμ./ώρα. Από αυτούς, το 75% φορτίζουν το αυτοκίνητό τους στο σπίτι και ένα 66% από μία οικιακή παροχή."
Αυτό είναι το αμεσότερο μέλλον της ηλεκτροκίνησης και το μαζικότερο.
30χλμ την μέρα , σουκο στο σπίτι, και 26χλμ/ώρα μέση ταχύτητα.
Τα υπόλοιπα είναι να' χαμε να λέγαμε..
Tι ωραίο που είναι το marketing όμως! Αντί να μας πουν "θα επιστρέψετε πίσω στη δεκαετία του '90 με ιπποδυνάμεις 45 και 65 άλογα για να βγουν τα κουκιά + οτι θα σας παίρνει άπειρη ώρα να φορτίσει σε σύγκριση με το θερμικό", βγαίνουν και λένε αυτές τις πaπαριές!
-
Το spring ειναι εξαιρετικη λυση για αστικες μετακινησεις, αλλα παλι ο ιδιοκτητης πρεπει να πληρει την βασικη προϋποθεση ενος που εχει τεσλα ή οποιοδηποτε "ακριβο" ηλεκτρικο (δηλ δικη του ηλεκτροδοτουμενη θεση σταθμευσης στην κατοικια ή στον χωρο εργασιας) ΚΑΙ θα πρεπει να εχει αλλο αυτοκινητο για ταξιδια.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Tι ωραίο που είναι το marketing όμως! Αντί να μας πουν "θα επιστρέψετε πίσω στη δεκαετία του '90 με ιπποδυνάμεις 45 και 65 άλογα για να βγουν τα κουκιά + οτι θα σας παίρνει άπειρη ώρα να φορτίσει σε σύγκριση με το θερμικό", βγαίνουν και λένε αυτές τις πaπαριές!
Χάρηκες που βρήκες κι ένα ηλεκτρικό πιο αργό από το δικό σου, ε;
Σε βοήθησε αυτή η ανακάλυψη να ξεπεράσεις το γεγονός ότι ακόμη και τα ίσης αξίας με το δικό σου ηλεκτρικά είναι λίγο ως πολύ πιο γρήγορα, ε;
Ξέρω, ξέρω. Ο άντρας ο σωστός θέλει κραδασμούς, βαβαβούμ, ανακάτεμα βενζίνης κτλ... -
Ψηλέ 132 άλογα έχω σε 975 κιλά. Δεν καταλαβαίνω τι θες τα παραπάνω σε ελαφρύ διθέσιο, ήδη το αυτοκίνητο είναι αρκούντως γρήγορο και πάνω από όλα διασκεδαστικό σε βαθμό που ηλεκτρικά διπλάσιας και τριπλάσιας αξίας αμφιβάλλω αν φτάνουν, βασικά αμφισβητώ ευθέως οτι μπορεί να φτάσουν. Από εκεί και πέρα έχω περάσει το στάδιο του δημοτικού που μετράγαμε ιπποδυνάμεις στα Υπερατού εφόσον κάνουμε με ασφάλεια (και κaύλα εννοείται) τις δουλειές μας. Τις καλημέρες μου!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης