Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 123
    • 141
    • 142
    • 121 / 142
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2840
    96272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Ντισραπτ ο φίλος!
      Θα ανοίξουμε φορτιστοκαφετέριες στις ερημωμένες ΒΙΠΕ στις εισόδους-εξόδους των ελληνικών πόλεων, θα γκρεμίσουμε τις εταιρείες ντελιβερι και τα 17 "καφέ-στο-χερι" ανά οικοδομικό τετράγωνο...

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • mastoras78
        mastoras78 @lap last edited by

        @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

        @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

        Οταν ολοκληρωθει η μεταβαση στην ηλεκτροκινηση θα ζησουμε παλι εποχες Παθοκ. Ολη η Ελλαδα στα μαγαζια των ΕΟ θα ξημεροβραδιαζεται για να... φορτισει. Παιζει να αναβιωσει και το car cinema!

        Θα έχετε δικαιολογία να ξημεροβραδιαζεστε σε πρατήρια με σερβιτόρες να σερβίρουν τον "καφέ της φόρτισης"

        Ποιοι άλλοι μπαρμπες στην σύγχρονη ιστορία είχαν τέτοια δικαιολογία για να βγαίνουν έξω για πολλές ώρες;

        Οι μπαρμπάδες που -με την ψήφο τους- στηνόντουσαν στο Α(ss)Τ(o)Μ(outh) λόγω Κάπιταλ Κονδρόλς 🤣

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          driver-m @jamesd last edited by driver-m

          @jamesd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          Σήμερα σε εθνικές οδούς που ταξίδεψα....3 tesla model Y

          Εντάξει νορμάλ του είδα τους ανθρώπους που τον οδηγούσαν, δεν είχαν κάποιο εμφανές κουσουρι.

          Πες και ότι τους προσπέρναγες με το 1.2λτ ατμοσφαιρικό σου αξίας 16.000€ με κόστος 12€ στα 100χλμ !

          10€ /100 χλμ όχι και 12!

          Κι 1€ από μένα δώρο, έστω με 9€, όσο θα φόρτιζαν κι οι ηλεκτροκίνητοι στα ΣΕΑ...
          γράψ' το όμως να φαίνεται, να βλέπει κι ο κόσμος να μαθαίνει, ότι εσύ, κινούμενος εντός ορίων ταχύτητας στη εθνική, με 1200αρι Σουζουκάκι ατμοσφαιρικό πόλης που κοστίζει τα μισά απ' το model 3 και το 1/3 απ' το model Y, και καίει τα ίδια € σε βενζίνη ανά 100χλμ με το κόστος ταχυφορτιστή ρεύματος, τους προσπέρασες και τους 3 Τέσληδες γιατί πήγαιναν πιο αργά κι από ατμοσφαιρικό σούπερ-μίνι του 2012...

          Τί σχέση έχει ένα suzuki με ένα Tesla; Εντελώς ασύγκριτα είναι σαν να λέμε ότι το ami στην πόλη κινείται πολύ πιο οικονομικά από ένα Tesla, με το ami να είναι πολλαπλάσιες φορές πιο φθηνό. Ε και;
          Παρεπιπτόντως, Tesla ή οποιοδήποτε ηλεκτρικό δεν αγοράζεις για να κανείς κυρίως για ταξίδια, εκτός αν έχεις βίτσια. Ηλεκτρικό παίρνεις κυρίως για αστική-περιαστική χρήση και κανένα ταξίδι μια στο τόσο με τους όποιους περιορισμούς του. Για ταξίδια ΚΕΚ και κατα προτίμηση ντίζελ. Απλά δεν μπορείς να συγκρίνεις δυο αυτοκίνητα με το ένα από αυτά όχι για εκεί που είναι η κυρίως η προβλεπόμενη χρήση του.
          Είναι σαν να λέω ο κάτοχος Tesla πάτησε κάτω το Suzuki στα φανάρια και δεν έκαψε τίποτα, άδικη σύγκριση για το Suzuki.

          Δηλαδη δινεις 40-50 χιλιαρικα για ενα σενταν 5 μετρων για το σταματα ξεκινα στα φαναρια, για μεσες ταχυτητες 20χλμ την ωρα και για να το παρκαρεις μεσα στην πολη, που δεν χωραει ουτε σμαρτ καλα καλα (αστικη χρηση).
          Αρα με λιγα λογια μας λες οτι δεν εχουν λογο υπαρξης.

          J 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            spi_duster @lap last edited by

            @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            Οταν ολοκληρωθει η μεταβαση στην ηλεκτροκινηση θα ζησουμε παλι εποχες Παθοκ. Ολη η Ελλαδα στα μαγαζια των ΕΟ θα ξημεροβραδιαζεται για να... φορτισει. Παιζει να αναβιωσει και το car cinema!

            Θα έχετε δικαιολογία να ξημεροβραδιαζεστε σε πρατήρια με σερβιτόρες να σερβίρουν τον "καφέ της φόρτισης"

            Ποιοι άλλοι μπαρμπες στην σύγχρονη ιστορία είχαν τέτοια δικαιολογία για να βγαίνουν έξω για πολλές ώρες;

            Αν αναρωτιεσαι ρωτα τους δικους σου.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jamesd @driver-m last edited by jamesd

              @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              @jamesd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              Σήμερα σε εθνικές οδούς που ταξίδεψα....3 tesla model Y

              Εντάξει νορμάλ του είδα τους ανθρώπους που τον οδηγούσαν, δεν είχαν κάποιο εμφανές κουσουρι.

              Πες και ότι τους προσπέρναγες με το 1.2λτ ατμοσφαιρικό σου αξίας 16.000€ με κόστος 12€ στα 100χλμ !

              10€ /100 χλμ όχι και 12!

              Κι 1€ από μένα δώρο, έστω με 9€, όσο θα φόρτιζαν κι οι ηλεκτροκίνητοι στα ΣΕΑ...
              γράψ' το όμως να φαίνεται, να βλέπει κι ο κόσμος να μαθαίνει, ότι εσύ, κινούμενος εντός ορίων ταχύτητας στη εθνική, με 1200αρι Σουζουκάκι ατμοσφαιρικό πόλης που κοστίζει τα μισά απ' το model 3 και το 1/3 απ' το model Y, και καίει τα ίδια € σε βενζίνη ανά 100χλμ με το κόστος ταχυφορτιστή ρεύματος, τους προσπέρασες και τους 3 Τέσληδες γιατί πήγαιναν πιο αργά κι από ατμοσφαιρικό σούπερ-μίνι του 2012...

              Τί σχέση έχει ένα suzuki με ένα Tesla; Εντελώς ασύγκριτα είναι σαν να λέμε ότι το ami στην πόλη κινείται πολύ πιο οικονομικά από ένα Tesla, με το ami να είναι πολλαπλάσιες φορές πιο φθηνό. Ε και;
              Παρεπιπτόντως, Tesla ή οποιοδήποτε ηλεκτρικό δεν αγοράζεις για να κανείς κυρίως για ταξίδια, εκτός αν έχεις βίτσια. Ηλεκτρικό παίρνεις κυρίως για αστική-περιαστική χρήση και κανένα ταξίδι μια στο τόσο με τους όποιους περιορισμούς του. Για ταξίδια ΚΕΚ και κατα προτίμηση ντίζελ. Απλά δεν μπορείς να συγκρίνεις δυο αυτοκίνητα με το ένα από αυτά όχι για εκεί που είναι η κυρίως η προβλεπόμενη χρήση του.
              Είναι σαν να λέω ο κάτοχος Tesla πάτησε κάτω το Suzuki στα φανάρια και δεν έκαψε τίποτα, άδικη σύγκριση για το Suzuki.

              Δηλαδη δινεις 40-50 χιλιαρικα για ενα σενταν 5 μετρων για το σταματα ξεκινα στα φαναρια, για μεσες ταχυτητες 20χλμ την ωρα και για να το παρκαρεις μεσα στην πολη, που δεν χωραει ουτε σμαρτ καλα καλα (αστικη χρηση).
              Αρε με λιγα λογια μας λες οτι δεν εχουν λογο υπαρξης.

              Με την επιδότηση έρχεται στα 33Κ -34Κ ( model 3) 4.7 μέτρα σεντάν. Η ΨΨ στα 4,5μ και suv έχει λόγο ύπαρξης σαν αμαξι πόλης;

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                driver-m @jamesd last edited by

                @jamesd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                @jamesd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                Σήμερα σε εθνικές οδούς που ταξίδεψα....3 tesla model Y

                Εντάξει νορμάλ του είδα τους ανθρώπους που τον οδηγούσαν, δεν είχαν κάποιο εμφανές κουσουρι.

                Πες και ότι τους προσπέρναγες με το 1.2λτ ατμοσφαιρικό σου αξίας 16.000€ με κόστος 12€ στα 100χλμ !

                10€ /100 χλμ όχι και 12!

                Κι 1€ από μένα δώρο, έστω με 9€, όσο θα φόρτιζαν κι οι ηλεκτροκίνητοι στα ΣΕΑ...
                γράψ' το όμως να φαίνεται, να βλέπει κι ο κόσμος να μαθαίνει, ότι εσύ, κινούμενος εντός ορίων ταχύτητας στη εθνική, με 1200αρι Σουζουκάκι ατμοσφαιρικό πόλης που κοστίζει τα μισά απ' το model 3 και το 1/3 απ' το model Y, και καίει τα ίδια € σε βενζίνη ανά 100χλμ με το κόστος ταχυφορτιστή ρεύματος, τους προσπέρασες και τους 3 Τέσληδες γιατί πήγαιναν πιο αργά κι από ατμοσφαιρικό σούπερ-μίνι του 2012...

                Τί σχέση έχει ένα suzuki με ένα Tesla; Εντελώς ασύγκριτα είναι σαν να λέμε ότι το ami στην πόλη κινείται πολύ πιο οικονομικά από ένα Tesla, με το ami να είναι πολλαπλάσιες φορές πιο φθηνό. Ε και;
                Παρεπιπτόντως, Tesla ή οποιοδήποτε ηλεκτρικό δεν αγοράζεις για να κανείς κυρίως για ταξίδια, εκτός αν έχεις βίτσια. Ηλεκτρικό παίρνεις κυρίως για αστική-περιαστική χρήση και κανένα ταξίδι μια στο τόσο με τους όποιους περιορισμούς του. Για ταξίδια ΚΕΚ και κατα προτίμηση ντίζελ. Απλά δεν μπορείς να συγκρίνεις δυο αυτοκίνητα με το ένα από αυτά όχι για εκεί που είναι η κυρίως η προβλεπόμενη χρήση του.
                Είναι σαν να λέω ο κάτοχος Tesla πάτησε κάτω το Suzuki στα φανάρια και δεν έκαψε τίποτα, άδικη σύγκριση για το Suzuki.

                Δηλαδη δινεις 40-50 χιλιαρικα για ενα σενταν 5 μετρων για το σταματα ξεκινα στα φαναρια, για μεσες ταχυτητες 20χλμ την ωρα και για να το παρκαρεις μεσα στην πολη, που δεν χωραει ουτε σμαρτ καλα καλα (αστικη χρηση).
                Αρε με λιγα λογια μας λες οτι δεν εχουν λογο υπαρξης.

                Με την επιδότηση έρχεται στα 33Κ -34Κ ( model 3) 4.7 μέτρα σεντάν. Η ΨΨ στα 4,5μ και suv έχει λόγο ύπαρξης σαν αμαξι πόλης;

                Eγω το σενταν 4,5 μετρων που εχω και το ειχα αγορασει σε παρομοια χρηματα πριν 15 χρονια (χωρις επιδοτηση απ'τον κοσμακη φυσικα) με τα ουτε μισα αλογα απ'το τεσλα 3, το εχω αποκλειστικα για ταξιδια γιατι γι'αυτο ειναι φτιαγμενο.
                Θες να μου πεις οτι εν ετει 2023 ειναι λογικο ενα γαιδουρινο σενταν 300+ αλογων και 35-40 χιλιαδων ευρω να χρησιμοποιειται αστικα μονο και μονο γιατι εχει αστεια αυτονομια και ειναι αχρηστο για οτιδηποτε αλλο?

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  lap last edited by lap

                  Don't do it jamesd....

                  alt text

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dublin @driver-m last edited by

                    @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @jamesd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @jamesd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    Σήμερα σε εθνικές οδούς που ταξίδεψα....3 tesla model Y

                    Εντάξει νορμάλ του είδα τους ανθρώπους που τον οδηγούσαν, δεν είχαν κάποιο εμφανές κουσουρι.

                    Πες και ότι τους προσπέρναγες με το 1.2λτ ατμοσφαιρικό σου αξίας 16.000€ με κόστος 12€ στα 100χλμ !

                    10€ /100 χλμ όχι και 12!

                    Κι 1€ από μένα δώρο, έστω με 9€, όσο θα φόρτιζαν κι οι ηλεκτροκίνητοι στα ΣΕΑ...
                    γράψ' το όμως να φαίνεται, να βλέπει κι ο κόσμος να μαθαίνει, ότι εσύ, κινούμενος εντός ορίων ταχύτητας στη εθνική, με 1200αρι Σουζουκάκι ατμοσφαιρικό πόλης που κοστίζει τα μισά απ' το model 3 και το 1/3 απ' το model Y, και καίει τα ίδια € σε βενζίνη ανά 100χλμ με το κόστος ταχυφορτιστή ρεύματος, τους προσπέρασες και τους 3 Τέσληδες γιατί πήγαιναν πιο αργά κι από ατμοσφαιρικό σούπερ-μίνι του 2012...

                    Τί σχέση έχει ένα suzuki με ένα Tesla; Εντελώς ασύγκριτα είναι σαν να λέμε ότι το ami στην πόλη κινείται πολύ πιο οικονομικά από ένα Tesla, με το ami να είναι πολλαπλάσιες φορές πιο φθηνό. Ε και;
                    Παρεπιπτόντως, Tesla ή οποιοδήποτε ηλεκτρικό δεν αγοράζεις για να κανείς κυρίως για ταξίδια, εκτός αν έχεις βίτσια. Ηλεκτρικό παίρνεις κυρίως για αστική-περιαστική χρήση και κανένα ταξίδι μια στο τόσο με τους όποιους περιορισμούς του. Για ταξίδια ΚΕΚ και κατα προτίμηση ντίζελ. Απλά δεν μπορείς να συγκρίνεις δυο αυτοκίνητα με το ένα από αυτά όχι για εκεί που είναι η κυρίως η προβλεπόμενη χρήση του.
                    Είναι σαν να λέω ο κάτοχος Tesla πάτησε κάτω το Suzuki στα φανάρια και δεν έκαψε τίποτα, άδικη σύγκριση για το Suzuki.

                    Δηλαδη δινεις 40-50 χιλιαρικα για ενα σενταν 5 μετρων για το σταματα ξεκινα στα φαναρια, για μεσες ταχυτητες 20χλμ την ωρα και για να το παρκαρεις μεσα στην πολη, που δεν χωραει ουτε σμαρτ καλα καλα (αστικη χρηση).
                    Αρε με λιγα λογια μας λες οτι δεν εχουν λογο υπαρξης.

                    Με την επιδότηση έρχεται στα 33Κ -34Κ ( model 3) 4.7 μέτρα σεντάν. Η ΨΨ στα 4,5μ και suv έχει λόγο ύπαρξης σαν αμαξι πόλης;

                    Eγω το σενταν 4,5 μετρων που εχω και το ειχα αγορασει σε παρομοια χρηματα πριν 15 χρονια (χωρις επιδοτηση απ'τον κοσμακη φυσικα) με τα ουτε μισα αλογα απ'το τεσλα 3, το εχω αποκλειστικα για ταξιδια γιατι γι'αυτο ειναι φτιαγμενο.
                    Θες να μου πεις οτι εν ετει 2023 ειναι λογικο ενα γαιδουρινο σενταν 300+ αλογων και 35-40 χιλιαδων ευρω να χρησιμοποιειται αστικα μονο και μονο γιατι εχει αστεια αυτονομια και ειναι αχρηστο για οτιδηποτε αλλο?

                    Αυτό ακριβώς είναι το ψωμί, το βέλτιστο πεδίο χρήσης των ηλεκτρικών είναι τα κέντρα των πόλεων!

                    Αν δεν βγουν τα φθηνά/μαζικά και πρακτικά μικρά των κλασσικών κατασκευαστών, έχει πολύ λίγο νόημα για την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων! Και μόλις βγουν τα εμπορικά μοντέλα και με την κατάλληλη τεχνολογία και τιμές, πρέπει να έχουμε και τις κατάλληλες υποδομές, ειδικά σε μία χώρα που ακόμη και στις κωμοπόλεις των 3.000 κατοίκων χτίζουν πολυκατοικίες!

                    Όταν αναφέρουμε το προφανές είμαστε εχθροί της τεχνολογίας, του μέλλοντος, της πράσινης ανάπτυξης, είμαστε δεξιοί/αριστεροί, και όλα τα κακά της μοίρας τους.. μήπως απλά μιλάει η κοινή ΛΟΓΙΚΗ, και κάποιες επιλογές έχουν ως γνώμονα της πρακτικότητα;!

                    Ξέρω ξέρω.. πολύ πολύπλοκα θέματα η πρακτικότητα και η λογική..ας φτιάξουμε 300 ιστορίες συνομωσίας και άλλες 300 μίσους και αντιπαλότητας.. βολεύουν..και πουλάνε.. γενικώς..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Όχι, απλά τώρα μιλάς πρακτικά και σωστά. Όταν μας λες πως η λύση για όλα είναι η dieselαρα σου διότι ετσι σου έμαθαν εσένα στο χωριό σου, προφανώς θα δέχεσαι την κατακραυγή όλων μας. Όταν μιλάς με λογική θα συμφωνούν όλοι μαζί σου.

                      Ναι στην παρούσα φάση για αστική χρήση είναι τα bev, άντε και κάποιο ταξίδι των 150-200 χλπιλιομετρων απόστασης.

                      Αυτό λέμε όλοι μας ίσα με χίλιες φορές μέχρι τώρα.

                      Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι η φόρτιση. Και πάνω σε αυτό εγώ προσωπικά βλέπω με καλο ματι τις μπαταρίες ρευστού τύπου με ηλεκτρολύτες. Αν και πρόσφατες ανακοινώσεις αναφέρουν πως είναι δυνατή η κατασκευή μπαταρίας κλειστού τύπου με φόρτιση σε 5 λεπτά.

                      Όσο για την αντιπαλότητα, την τραβάς με αυτά που μας λες. Κανείς δεν σε εχθρευεται, οι δηλώσεις σου είναι ακραίες κατά καιρούς

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Ωπα Λαπ.

                        Δεν λέτε καθόλου αυτό.

                        Λέτε ότι εμείς είμαστε ανόητοι που προτιμήσαμε ένα 3008 αυτόματο πετρέλαιο για παράδειγμα σε τιμή 16000 λιγότερα, από τα οποία κάποια στιγμή θα πάρεις πίσω τα 9000.

                        Γιατί δεν πήραμε ένα αμάξι που δεν μπορεί να πάει ταξίδι, πέραν 2-3 δρομολογίων, ενώ πρέπει να έχουμε ένα αμάξι 4,70 μήκος και 11,5 μ. κύκλο στροφής, για να πηγαίνουμε μέσα στην πόλη με 20 χαω, αλλά τζάμπα...

                        Μόνο που αν κάποιος κάνει 10+10 χλμ για την δουλειά του, δηλαδή 100 την εβδομάδα και δεν μπορεί να πάει κάπου το ΣΚ, γιατί είναι καλύτερος από κάποιον που πληρώνει τα 100 χαω την εβδομάδα ένα 12άρι, γιατί είναι πόλη και καίει και το ντίζελ, αλλά μπορεί να πάει παντού και φτηνότερα από το ηλεκτρικό τα ΣΚ.

                        Δηλαδή το ερώτημα είναι αν θα γλυτώσω την τυρόπιτα και τον καφέ με το νερό 1-2 φορές την εβδομάδα...

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Εσύ ωπα. Αν εισαι εργολάβος και τρέχεις πάνω κάτω την Ελλάδα όχι δεν κάνει για εσένα.

                          Ούτε όμως τα ηλεκτρικά κάνουν 10 χλμ την ημέρα.

                          Μπορούν να κάνουν (για τα Τέσλα μιλάμε) 450-600 χλμ/ημέρα!

                          Είπαμε πως αν έχεις χώρο στάθμευσης και κανείς καθημερινά από δεκάδες μεχρι και εκατοντάδες χιλιόμετρα, πχ 200 χλμ την ημέρα τότε είναι λάθος να αγοράσεις ένα diesel c segment με 130 ψωροαλογα από ένα D segment με 470 άλογα που ειναι και φθηνότερο στη μετακίνηση του.

                          Δεν υπάρχει καμία σύγκριση και επαφή μεταξύ των δύο οχημάτων. Μα καμία όμως. Μόνο στον χρόνο ανεφοδιασμού κερδίζει κατά κράτος το θερμικό

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          nickthetrib D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • nickthetrib
                            nickthetrib @lap last edited by nickthetrib

                            @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            Εσύ ωπα. Αν εισαι εργολάβος και τρέχεις πάνω κάτω την Ελλάδα όχι δεν κάνει για εσένα.

                            Ούτε όμως τα ηλεκτρικά κάνουν 10 χλμ την ημέρα.

                            Μπορούν να κάνουν 450-600 χλμ/ημέρα!

                            Είπαμε πως αν έχεις χώρο στάθμευσης και κανείς καθημερινά από δεκάδες μεχρι και εκατοντάδες χιλιόμετρα, πχ 200 χλμ την ημέρα τότε είναι λάθος να αγοράσεις ένα diesel c segment με 130 ψωροαλογα από ένα D segment με 470 άλογα που και είναι φθηνότερο στη μετακίνηση του.

                            Πάει γύρω γύρω στην Αθήνα κάθε μερα, που θα τα παρκάρει τα σχεδόν 5 μέτρα???
                            Χώρο στάθμευσης έχει σπίτι του, οχι όπου πηγαίνει ανα την Αθήνα!!!

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Έρχεται το μικρό Τέσλα κάτω από 4,50 μέτρα στα 25-30Κ με (υποθέτω) 300-350 αλογα

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @nickthetrib last edited by

                                @nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                Πάει γύρω γύρω στην Αθήνα κάθε μερα, που θα τα παρκάρει τα σχεδόν 5 μέτρα???

                                Η διαφορά 4.40 με 4.70 στην καθημερινότητα κάνει ελάχιστη διαφορά. Για να κάνει διαφορά θα πρέπει να μιλάμε για αυτοκίνητα τύπου Smart, IQ κλπ. Η διαφορά π.χ. του Panda με το Kuga ήταν υπαρκτή σε παρκάρισμα σε δύσκολες περιοχές (π.χ. Παγκράτι) αλλά η διαφορά της ΜιΤο με την Κορόλα είναι ανύπαρκτη στην πράξη.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                P cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  criuser last edited by criuser

                                  Το αμάξι που κάνει 37000, μετά την επιδότηση και χωρίς την εγκατάσταση φορτιστή στο σπίτι, δηλαδή κάνει 50000 με αυτά, δεν έχει αυτονομία πάνω από 200 χλμ σε ταξίδι και 350 στην πόλη.

                                  Επίσης θυμήθηκα ότι εσείς οι ίδιοι που σκίζεστε με το τέσλα, για την ψεύτικη τιμή που λέτε, οι ίδιοι λοιπόν στην περίπτωση του ΑΜΙ, που η επιδότηση είναι μόλις 3000 και δεν χρειάζεσαι εγκατάσταση φόρτισης, δεν δεχόσαστε να λέμε ότι κάνει 5-6000 το ΑΜΙ, αλλά 9-10000, για να κερδίζετε εντυπώσεις...

                                  Σας πιάσαμε με πολλές γίδες στην πλάτη...

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @criuser last edited by fanis75

                                    @criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    Το αμάξι που κάνει 37000, μετά την επιδότηση και χωρίς την εγκατάσταση φορτιστή στο σπίτι, δηλαδή κάνει 50000 με αυτά, δεν έχει αυτονομία πάνω από 200 χλμ σε ταξίδι και 350 στην πόλη.

                                    Αυτά τα δημιουργικά μαθηματικά είναι μάθημα μετόχων Στελάντις ή δικά σου!?!?! 😁

                                    Το αμάξι κάνει 34.000 (41.000 το LR), τα άλλα δεν έχουν καμία σημασία, σημασία έχει πόσα θα πληρώσει ο πελάτης. Και αυτός θα πληρώσει 34.000 (ή 41.000). Τα άλλα νούμερα μόνο εσύ τα λες. Ας μας πει ένας που αγόρασε πρόσφατα πόσο κόστισε και τις αναλλακτικές είχε??

                                    Σε ταξίδι είναι 360-500χλμ αυτονομία και στην πόλη 500+.....με τις 34.000. Στις 41.000 μιλάμε για 600χλμ και ταξίδια αντίστοιχα πάνω από το μικρό.

                                    ΥΓ: Το Άμι ΔΕΝ είναι αμάξι για να το συζητάμε εδώ. Και εαν δεν είχε το σήμα του λοχία ούτε εσυ θα το συζήταγες!!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Ο φορτιστής της Tesla κοστίζει 500 ευρώ, αλλά δεν είμαι σίγουρος για την πληροφορία. Ας την επιβεβαιώσει κάποιος κάτοχος. Είναι 500 ευρώ έτσι κι αλλιώς ή 500 μετά την επιδότηση;

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        PaNick 0 @fanis75 last edited by PaNick 0

                                        @fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                        @nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                        Πάει γύρω γύρω στην Αθήνα κάθε μερα, που θα τα παρκάρει τα σχεδόν 5 μέτρα???

                                        Η διαφορά 4.40 με 4.70 στην καθημερινότητα κάνει ελάχιστη διαφορά. Για να κάνει διαφορά θα πρέπει να μιλάμε για αυτοκίνητα τύπου Smart, IQ κλπ. Η διαφορά π.χ. του Panda με το Kuga ήταν υπαρκτή σε παρκάρισμα σε δύσκολες περιοχές (π.χ. Παγκράτι) αλλά η διαφορά της ΜιΤο με την Κορόλα είναι ανύπαρκτη στην πράξη.

                                        Τι λες καλε μου ανθρωπε; Εχει διαφορα το 3,7 απο το 4,2 και μαλιστα τεραστια στα στενα της πολης και δεν θα εχει ενα αμαξι 4,7 που ειναι και σχεδον 2 μετρα πλατυ;

                                        Πρωτα πρωτα οι ελευθερες θεσεις παρκινγκ ειναι συνηθως 5 μετρα. Η Κορολλα παρκαρει ευκολα, το Παντα πανευκολα η ΜΙΤΟ ενδιαμεσα

                                        Εκει το Μοντελ 3 δεν χωραει καν, αρα θα ψαξεις οχι μονο ελευθερες θεσεις αλλα πανω απο 5 μετρα μηκος και να χωραει το αμαξι να κανει την μανουβρα. Καλη τυχη.

                                        Ακομα και στο σουπερμαρκετ να πας το Μοντελ 3 θα πρεπει να το βαλεις σε ακρη γιατι σε κανονικη θεση δεν θα ανοιγουν οι πορτες αρκετα να βγεις με ανεση

                                        και το ιδιο ισχυει για ολα τα μεγαλα ηλεκτρικα

                                        (το τι λες καλε μου ανθρωπε, χωρις καμια επιθετικοτητα, οπως το ελεγε ο τεραστιος ΘΒ )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • cirus
                                          cirus @fanis75 last edited by cirus

                                          @fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          @nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          Πάει γύρω γύρω στην Αθήνα κάθε μερα, που θα τα παρκάρει τα σχεδόν 5 μέτρα???

                                          Η διαφορά 4.40 με 4.70 στην καθημερινότητα κάνει ελάχιστη διαφορά.

                                          OXI κάνει ΜΕΓΑΛΗ διαφορά για κάποιους και είμαι μεσα σε αυτούς.

                                          Ηταν τεραστιος παραγοντας για να πάω σε compact αυτοκίνητο αυτό το πράγμα

                                          Με την octavia είχα μεγαλο πρόβλημα με το parking

                                          διαφορά μεγαλη δεν είναι τα μέχρι 5 εκατοστα διαφορά. παραπάνω μεταξύ αυτοκινητων, οτιδήπωτε παραπάνω αρχίζει το ένα να μπαίνει σε θέση παρκινγκ που δεν μπαίνει το άλλο

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by piliourits

                                            Το «πρόβλημα» των Τέσλα είναι πως πρόκειται για ένα αμερικάνικης λογικής όχημα (μικρομεσαίο μάλιστα για τα εκεί δεδομένα) που καλείται να εξυπηρετήσει μια ήπειρο διαφορετική σε όλα.
                                            Εδώ μας φαίνεται ψιλοτεράστιο για καθημερινή χρήση στην πόλη, στην Αμερική έτσι είναι τα «μικρά» που έχουν για να πηγαίνουν στο Μόλλ και να κατεβαίνουν στα αστικά κέντρα.
                                            Εκεί οι πόλεις είναι χτισμένες «γύρω από το αυτοκίνητο» όπου μέχρι και τα «περίπτερα» έχουν όσες θέσεις πάρκινγκ χωράει η πρόσοψη τους, υπάρχουν παράδρομοι και service roads στα back alleys κλπ
                                            Στη βόρεια ευρώπη επίσης έχουν παρόμοιες ρυμοτομίες στα προάστια.
                                            Αλλά στις παλιές πόλεις και όσο κατεβαίνουμε νοτια στην Ευρώπη, όλο και μεγαλώνει το χωροταξικό πρόβλημα και η ασυμβατότητα με αυτοκίνητα νοοτροπίας Τέσλα...

                                            Α,ρε φιατάρα... όταν βγουν τα ηλεκτρικά twingo, panda, micra, yaris, κλπ που ΔΕΝ θα κοστίζουν μια περιουσία, θα κινηθεί προς τα κει ο νότος. Δεν είναι τυχαίο 1ο σε πωλήσεις το 500αρακι, το οποίο είναι μεν πανάκριβο, αλλά «δικαιολογεί» κάπως την τιμή ως λαηφστάηλ προϊόν

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 121 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr