-
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@nikthegreek9 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@dimitrioskosmas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@nikthegreek9 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλησπέρα παιδιά , ως κάτοχος εδώ και ένα χρόνο 118i sportline advanced ήρθε η ώρα του πρώτου service (λάδια-φίλτρα )......θεωρώ υπερβολικά τα 350 ευρώ για πρώτο service ..... και όταν ρώτησα το παλικάρι εκει δηλαδή στα 55-60 χιλιαδες χλμ τι να υπολογίζω με μία άνεση μ λέει 600-700 ευρώ ..... . Αρκετά χρήματα θεωρώ
Τι περιλαμβάνουν τα 350 ευρώ: Απίθανο να είναι μόνο λάδια φίλτρα
Κι όμως φίλε ..... κι όμως ... λάδι κινητήρα+ μικροφίλτρο +κάρτα καυσαερίων + εργατικά 338 ευρώΠάει ξεφύγαμε σε τιμές. Ευτυχώς που ειδικά για bmw μου είπαν Θεσσαλονίκη, υπάρχει πολύ καλό συνεργείο.
Αν έχεις ενημέρωση για κάποιον καλό στην πόλη (γιατί κι εγώ για θεσσαλονικη αναφέρομαι ) ενημέρωσε μας
-
@nikthegreek9 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@nikthegreek9 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@dimitrioskosmas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@nikthegreek9 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλησπέρα παιδιά , ως κάτοχος εδώ και ένα χρόνο 118i sportline advanced ήρθε η ώρα του πρώτου service (λάδια-φίλτρα )......θεωρώ υπερβολικά τα 350 ευρώ για πρώτο service ..... και όταν ρώτησα το παλικάρι εκει δηλαδή στα 55-60 χιλιαδες χλμ τι να υπολογίζω με μία άνεση μ λέει 600-700 ευρώ ..... . Αρκετά χρήματα θεωρώ
Τι περιλαμβάνουν τα 350 ευρώ: Απίθανο να είναι μόνο λάδια φίλτρα
Κι όμως φίλε ..... κι όμως ... λάδι κινητήρα+ μικροφίλτρο +κάρτα καυσαερίων + εργατικά 338 ευρώΠάει ξεφύγαμε σε τιμές. Ευτυχώς που ειδικά για bmw μου είπαν Θεσσαλονίκη, υπάρχει πολύ καλό συνεργείο.
Αν έχεις ενημέρωση για κάποιον καλό στην πόλη (γιατί κι εγώ για θεσσαλονικη αναφέρομαι ) ενημέρωσε μας
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τον Γεραντιδη στην Παπάφη.
-
Στα Γερμανικά αυτοκίνητα όταν τελειώσει η εγγύηση χαιρετάς δια παντός και την αντιπροσωπεία. Αν είχα μείνει στην αντιπροσπεία με το α3 θα είχα πληρώσει άλλο ένα α3 στα service.
-
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@nikthegreek9 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@nikthegreek9 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@dimitrioskosmas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@nikthegreek9 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλησπέρα παιδιά , ως κάτοχος εδώ και ένα χρόνο 118i sportline advanced ήρθε η ώρα του πρώτου service (λάδια-φίλτρα )......θεωρώ υπερβολικά τα 350 ευρώ για πρώτο service ..... και όταν ρώτησα το παλικάρι εκει δηλαδή στα 55-60 χιλιαδες χλμ τι να υπολογίζω με μία άνεση μ λέει 600-700 ευρώ ..... . Αρκετά χρήματα θεωρώ
Τι περιλαμβάνουν τα 350 ευρώ: Απίθανο να είναι μόνο λάδια φίλτρα
Κι όμως φίλε ..... κι όμως ... λάδι κινητήρα+ μικροφίλτρο +κάρτα καυσαερίων + εργατικά 338 ευρώΠάει ξεφύγαμε σε τιμές. Ευτυχώς που ειδικά για bmw μου είπαν Θεσσαλονίκη, υπάρχει πολύ καλό συνεργείο.
Αν έχεις ενημέρωση για κάποιον καλό στην πόλη (γιατί κι εγώ για θεσσαλονικη αναφέρομαι ) ενημέρωσε μας
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τον Γεραντιδη στην Παπάφη.
Και στον Καζάκο πάει η τοπική κοινότητα.
-
@famas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@nikthegreek9 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@nikthegreek9 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@dimitrioskosmas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@nikthegreek9 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλησπέρα παιδιά , ως κάτοχος εδώ και ένα χρόνο 118i sportline advanced ήρθε η ώρα του πρώτου service (λάδια-φίλτρα )......θεωρώ υπερβολικά τα 350 ευρώ για πρώτο service ..... και όταν ρώτησα το παλικάρι εκει δηλαδή στα 55-60 χιλιαδες χλμ τι να υπολογίζω με μία άνεση μ λέει 600-700 ευρώ ..... . Αρκετά χρήματα θεωρώ
Τι περιλαμβάνουν τα 350 ευρώ: Απίθανο να είναι μόνο λάδια φίλτρα
Κι όμως φίλε ..... κι όμως ... λάδι κινητήρα+ μικροφίλτρο +κάρτα καυσαερίων + εργατικά 338 ευρώΠάει ξεφύγαμε σε τιμές. Ευτυχώς που ειδικά για bmw μου είπαν Θεσσαλονίκη, υπάρχει πολύ καλό συνεργείο.
Αν έχεις ενημέρωση για κάποιον καλό στην πόλη (γιατί κι εγώ για θεσσαλονικη αναφέρομαι ) ενημέρωσε μας
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τον Γεραντιδη στην Παπάφη.
Και στον Καζάκο πάει η τοπική κοινότητα.
Αυτός μάλλον είναι δυτικά. Όποτε δεν βολεύει. -
@nmsm2 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Λογικό να έχει θετική επίδραση σε κατανάλωση δεδομένου ότι αυξάνεται η ροπή του, μειώνεται αντίστοιχα η ένταση στο πεντάλ του γκαζιού και η διάρκεια που το ζορίζουμε το αυτοκίνητο για να πιάσει την επιθυμητή ταχύτητα, συνθήκες υπό τις οποίες διψάει για καύσιμο. Το ίδιο ισχύει και με τις λειτουργίες eco, normal, sport που έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα, δηλαδή εάν κάποιος δεν θέλει να κινείται σαν να βρίσκεται το αυτοκίνητο σε κατάσταση safe mode και κινείται ακολουθώντας τη ροή είναι προτιμότερο να βάλει sport mode πιάνοντας γρήγορα την επιθυμητή ταχύτητα. Οι διακρίσεις eco, normal κλπ έχουν δημιουργηθεί για πιάνουν τα όρια των ρύπων και όχι για την κατανάλωση σε φυσιολογική οδήγηση.
Noμιζω η θετικη επιπτωση στην καταναλωση ειναι γιατι κανουν το μιγμα καυσιμου αερα ποιο φτωχο αρα καις λιγοτερο καυσιμο για ιδια ιπποδυναμη ομως εχεις αυξημενο κινδυνο προαναφλεξης αρα μπορεις να σπασεις ευκολα τον κινητηρα.
Τα αλλα που γραφεις στο Εκο στο δικο μου περιοριζει το μεγιστο μπουστ στο τουρμπο και κατ επεκταση τη μεγιστη ροπη στο 180 απο 220 που ειναι στα αλλα μοντσ. Κομφορτ και Σπορτ εννοειται δεν εχει διαφορα απλα το σπορτ πατας λιγοτερο το γκαζι σαν διαδρομη και εχεις το ιδιο ανοιγμα πεταλουδας. Κομφορτ και Σπορτ δεν εχουν διαφορα στις επιδοσεις η στην καταναλωση σε εναν ανοιχτο δρομο.
-
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
δεν καταλαβαίνω γιατί η όπισθεν έχει κατεύθυνση στον μοχλό προς τα εμπρός και το drive προς τα πίσω.
Γιατί έτσι ήταν πάντα στα αυτόματα εδώ και περίπου 8ο χρόνια και το έχει συνηθίσει ο κόσμος. Τότε ήταν γιατί κάτω από το D (πιο πίσω δηλαδή) είχε και το 1 2 3 (και μπορέι και 4) για επιλογή μέγιστης σχέσης και ήταν πιο βολικό σημείο να είναι προς τα πίσω.
-
@oldman_f40 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Παραλαμβάνω το f40 την αλλη εβδομαδα μετα απο 4+ μήνες αναμονή
Καποιες παραλαβες σε 4 μηνες και αλλοι περιμενουν 9 μηνες για την ιδια σειρα F40. Μεγαλο κομφουζιο με τις καθυστερησεις στις παραδοσεις της BMW.
Καλοταξιδο, περιμενουμε τις πρωτες εντυπωσεις.
-
9.6% πλέον το επιτόκιο της BMW
-
Και κάτι μπουζί παίζουν πολύ ακριβά.
Και να εύχεστε να μην έχετε απρόοπτα (δύσκολο), γιατί σωστά λένε για επιδεξιότητα. -
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Ετοιμάζομαι να παραλαβω σιγα σιγα και με ρωτησε ο πωλητης για το χρώμα φιμε που θα ηθελα. Τι θεωρειτε οτι παει σε ασπρο ασσο σε σκουροτητα μεμβρανης? Είμαι μεταξυ 50-35%... Εχετε κατι να προτείνετε? Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τις διάφορες ανάμεσα στους κινητήρες της 116 και 118;
-
@lofos said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τις διάφορες ανάμεσα στους κινητήρες της 116 και 118;
Νομίζω είναι ο ίδιος κινητήρας με διαφορετική χαρτογράφηση
-
@lofos said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τις διάφορες ανάμεσα στους κινητήρες της 116 και 118;
Είναι ο ίδιος κινητήρας . Απλά στην 118 αποδίδει 136 άλογα ενώ στην 116 109. Εάν αντέχει η τσέπη σου αξίζει η 118. Γιατί η διαφορά στην τιμή είναι σημαντική. Αλλιώς μια χαρά συμβιβάζεσαι στην 116 , όπως εγώ.
-
Ο κινητήρας και στα 2 είναι ο 3κύλινδρος 1.5 turbo με τον ίδιο κωδικό Β38. Αλλάζει μόνο η ιπποδύναμη και η ροπή που βγάζουν.
Μπορεί ν' αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση, αλλά αν το κάνει αυτό η bmw είναι π.... Κανονικά θα πρέπει να φοράνε και διαφορετικό turbo και ότι διαφορετικό πρέπει να έχει ένας κινητήρας με αυξημένη ροπή και ιπποδύναμη, σύστημα ψύξης, βάσεις μηχανής κλπ.
-
@andya3 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ο κινητήρας και στα 2 είναι ο 3κύλινδρος 1.5 turbo με τον ίδιο κωδικό Β38. Αλλάζει μόνο η ιπποδύναμη και η ροπή που βγάζουν.
Μπορεί ν' αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση, αλλά αν το κάνει αυτό η bmw είναι π.... Κανονικά θα πρέπει να φοράνε και διαφορετικό turbo και ότι διαφορετικό πρέπει να έχει ένας κινητήρας με αυξημένη ροπή και ιπποδύναμη, σύστημα ψύξης, βάσεις μηχανής κλπ.
Ρε συ andy, θα μας τρελάνεις! Είναι η οικονομικότερη λύση για να βγάλεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις, να χρησιμοποιείς τα ίδια μηχανικά μέρη με διαφορετικό λογισμικό. Και πολύ τίμια για τον αγοραστή της μικρής έκδοσης, γιατί του δίνεις καλύτερα μηχανικά μέρη, σχεδιασμένα για να αντέχουν τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη της πιο ισχυρής έκδοσης. Επίσης του προσφέρεις τον ευκολότερο τρόπο αναβάθμισης...
Μην ξεχνάς εξάλλου ότι και το αγαπημένο σου group, το ίδιο πράγμα κάνει εδώ και πολλά χρόνια με διάφορους κινητήρες (1.0TSi, 1.2TSi, 1.6TDi, 1.4TDi κτλ). -
@harisma23 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@andya3 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ο κινητήρας και στα 2 είναι ο 3κύλινδρος 1.5 turbo με τον ίδιο κωδικό Β38. Αλλάζει μόνο η ιπποδύναμη και η ροπή που βγάζουν.
Ρε συ andy, θα μας τρελάνεις! Είναι η οικονομικότερη λύση για να βγάλεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις, να χρησιμοποιείς τα ίδια μηχανικά μέρη με διαφορετικό λογισμικό. Και πολύ τίμια για τον αγοραστή της μικρής έκδοσης, γιατί του δίνεις καλύτερα μηχανικά μέρη, σχεδιασμένα για να αντέχουν τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη της πιο ισχυρής έκδοσης. Επίσης του προσφέρεις τον ευκολότερο τρόπο αναβάθμισης...
Μην ξεχνάς εξάλλου ότι και το αγαπημένο σου group, το ίδιο πράγμα κάνει εδώ και πολλά χρόνια με διάφορους κινητήρες (1.0TSi, 1.2TSi, 1.6TDi, 1.4TDi κτλ).Στη Ford πάντως δεν γίνεται έτσι, ο 125 με τον 155 έχουν σε πολλά πράγματα διαφορά, δυστυχώς για εμάς.
-
@famas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@harisma23 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@andya3 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ο κινητήρας και στα 2 είναι ο 3κύλινδρος 1.5 turbo με τον ίδιο κωδικό Β38. Αλλάζει μόνο η ιπποδύναμη και η ροπή που βγάζουν.
Ρε συ andy, θα μας τρελάνεις! Είναι η οικονομικότερη λύση για να βγάλεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις, να χρησιμοποιείς τα ίδια μηχανικά μέρη με διαφορετικό λογισμικό. Και πολύ τίμια για τον αγοραστή της μικρής έκδοσης, γιατί του δίνεις καλύτερα μηχανικά μέρη, σχεδιασμένα για να αντέχουν τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη της πιο ισχυρής έκδοσης. Επίσης του προσφέρεις τον ευκολότερο τρόπο αναβάθμισης...
Μην ξεχνάς εξάλλου ότι και το αγαπημένο σου group, το ίδιο πράγμα κάνει εδώ και πολλά χρόνια με διάφορους κινητήρες (1.0TSi, 1.2TSi, 1.6TDi, 1.4TDi κτλ).Στη Ford πάντως δεν γίνεται έτσι, ο 125 με τον 155 έχουν σε πολλά πράγματα διαφορά, δυστυχώς για εμάς.
ecoboost 1600 150hp και 180hp. το μόνο που αλλάζει είναι η διαφορετική χαρτογράφηση και η απόδοση πάνω από 4000rpm. δεν ξερω αν το φιεστα st έχει κάτι παραπάνω
-
@harisma23 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@andya3 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ο κινητήρας και στα 2 είναι ο 3κύλινδρος 1.5 turbo με τον ίδιο κωδικό Β38. Αλλάζει μόνο η ιπποδύναμη και η ροπή που βγάζουν.
Μπορεί ν' αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση, αλλά αν το κάνει αυτό η bmw είναι π.... Κανονικά θα πρέπει να φοράνε και διαφορετικό turbo και ότι διαφορετικό πρέπει να έχει ένας κινητήρας με αυξημένη ροπή και ιπποδύναμη, σύστημα ψύξης, βάσεις μηχανής κλπ.
Ρε συ andy, θα μας τρελάνεις! Είναι η οικονομικότερη λύση για να βγάλεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις, να χρησιμοποιείς τα ίδια μηχανικά μέρη με διαφορετικό λογισμικό. Και πολύ τίμια για τον αγοραστή της μικρής έκδοσης, γιατί του δίνεις καλύτερα μηχανικά μέρη, σχεδιασμένα για να αντέχουν τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη της πιο ισχυρής έκδοσης. Επίσης του προσφέρεις τον ευκολότερο τρόπο αναβάθμισης...
Μην ξεχνάς εξάλλου ότι και το αγαπημένο σου group, το ίδιο πράγμα κάνει εδώ και πολλά χρόνια με διάφορους κινητήρες (1.0TSi, 1.2TSi, 1.6TDi, 1.4TDi κτλ).Δεν έχω αναλύσει τους tsi να δω αν αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση. Εσύ που το ξέρεις?
Πάντως ο 1.5tsi με τους 130 και 150, όταν είχα δει από περιέργεια τους κωδικούς της τουρμπίνας, διαπίστωσα ότι είναι διαφορετικοί, άρα δεν φοράνε την ίδια τουρμπίνα. -
Δε νομίζω η bmw να ζητά 8k παραπάνω για την 118i σε σχέση με την 116i μόνο για ένα πρόγραμμα που ανεβάζει την ισχύ από τους 109 στους 136.
Πιστεύω θα έχουν διαφορές στα περιφερειακά.
Τη θεωρώ πιο σοβαρή εταιρεία από τη vw.
Νέα BMW 1 Series 2019