-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Αν δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα σε αυτή την εγγύηση δείχνει την υπέροχη της έναντι του ανταγωνισμού.
Όποιον ανταγωνισμό μπορεί να έχει στα υβριδικά... Τα ψιλά γράμματα δεν τα έχω διαβάσει, αλλά φαντάζομαι σε περιπτώσεις ατυχήματος δεν νομίζω να καλύπτεται από την εγγύηση. Δεν ξέρω βέβαια αν το καλύπτει η ασφαλιστική σε τέτοιες περιπτώσεις.
-
@nbadoun said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Αν δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα σε αυτή την εγγύηση δείχνει την υπέροχη της έναντι του ανταγωνισμού.
Όποιον ανταγωνισμό μπορεί να έχει στα υβριδικά... Τα ψιλά γράμματα δεν τα έχω διαβάσει, αλλά φαντάζομαι σε περιπτώσεις ατυχήματος δεν νομίζω να καλύπτεται από την εγγύηση. Δεν ξέρω βέβαια αν το καλύπτει η ασφαλιστική σε τέτοιες περιπτώσεις.
Σιγά σιγά υπάρχουν επιλογές Χόντα, Κορέα, νισσαν, Ρενώ...αλλά τα Τογιότα είναι τα πιο φθηνά με την μεγαλύτερη εγγύηση...
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nbadoun said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Στα υβριδικά η Τογιότα δίνει εγγύηση στην μπαταρία 10 χρόνια; Υπάρχει παράμετρος χιλιομετρική;
11 χρόνια χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων
Αν δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα σε αυτή την εγγύηση δείχνει την υπέροχη της έναντι του ανταγωνισμού.
Κάτι δεν πρέπει να κάνουν κάθε χρόνο οι κάτοχοι; Έλεγχο;Κάτι θυμάμαι που έλεγαν εδώ. Ας μας πει κάποιος.
Επίσης σημαντικό θα ήταν να ξέρουμε τι περιλαμβάνει αυτή η εγγύηση (σαν πτώση απόδοσης) και αν μεταφέρεται στον επόμενο κάτοχο, καθώς τα 11 χρόνια είναι πολλά και πολύ πιθανόν να γίνει πώληση.
Σίγουρα οτιδήποτε πάνω από 7-8 χρόνια σου δίνει μεγάλη ασφάλεια. Εγώ έτσι κρίνω, στην 7-8ετια που θεωρώ ότι ένα όχημα έχει κάνει "απόσβεση", αν είναι 11, ακόμη καλύτερα!
Ουσιαστικά μιλάμε για το τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα της Toyota που την φέρνει και τόσο υψηλά στις πωλήσεις, η φάση των υβριδικών είναι ακριβώς ΤΩΡΑ, άλλωστε όπως ξέρουμε καταργούνται οι πωλήσεις τους μαζί με τις άλλες Μ.Ε.Κ το 35, και τα diesel τα τελείωσαν σαν επιλογές για την Ευρώπη, οπότε αυτή τη στιγμή παίζει χωρίς αντίπαλο, θεωρώ όμως ότι περίπου το 27 (+-1), τα ηλεκτρικά θα είναι πολύ δυνατά για να μην παίζουν ισχυρή μπάλα και κόψουν πραγματικά πολλές πωλήσεις από τα όλα τα υπόλοιπα.
Εμένα προσωπικά το σκεπτικό μου είναι άμυνα στα μικρά μας μέχρι να γίνει mainstream η ηλεκτροκίνηση τότε, αγορά μοτοσυκλετών για πρακτικότητα και χόμπι (θα αργήσει περισσότερο εκεί) στο ενδιάμεσο και diesel-αρα για τις ταξιδαρες μας.
Το 26-27 που πιστεύω θα είναι και τα τελευταία των επιδοτήσεων και φοροαπαλλαγών για Ελλάδα θα έχει ωριμάσει αρκετά η τεχνολογία της πρώτης γενιάς και τα μικρά diesel θα έχουν κάνει τρελή απόσβεση, που απλά τα πετάς αν θέλεις..
Λίγο αργότερα, θα είναι τόσο μονοδιάστατες οι πωλήσεις ηλεκτρικών (26-27 για την Ευρώπη της 2ης γραμμής, ήδη γίνεται σε κάποιες χώρες 1ης γραμμής, και γύρω στο 30 για τους υπόλοιπους) που δεν θα υπάρχει καν λόγος να έχουν επιδοτήσεις, αφού δεν θα μπορείς πρακτικά να αγοράσεις και τίποτε άλλο, και θα έχουν σιγά σιγά χτίσει μία τέτοια βάση κατόχων που θα έχει ήδη γίνει αναγκαστική ξ φορολόγησή τους.
Όλα αυτά αν δεν γίνει 3ος παγκόσμιος!
-
Σε 3-4 Χρόνια οι κινέζοι θα έχουν ωριμάσει και θα έχουν δείξει την όποια δυναμική τους, και το τοπίο ίσως να είναι διαφορετικό. Οι καιροί δείχνουν ανατροπή σκηνικού.
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Σε 3-4 Χρόνια οι κινέζοι θα έχουν ωριμάσει και θα έχουν δείξει την όποια δυναμική τους, και το τοπίο ίσως να είναι διαφορετικό. Οι καιροί δείχνουν ανατροπή σκηνικού.
Όχι στα υβριδικά όμως, full on στα ηλεκτρικά, και ευτυχώς να γίνει αυτό, μπας και γλυτώσουμε εκείνον τον 3ο παγκόσμιο που αναφέρουν μερικοί τρελοί! Την Taiwan πάντως να την ξεχάσει ο φίλος μας.. μάλλον για επαρχία τη βλέπω της Κίνας μέχρι να γίνουν mainstream τα Κινέζικα ηλεκτρικά στην Ευρώπη..
Τώρα που το λέμε, πιο πιθανό βλέπω να παίρνει ο περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα Κινέζικο ηλεκτρικό παρά Tesla 2! Είναι στο χρηματιστήριο η Κίνα να πάρω καμιά μετοχή;!
-
Εγώ πάντως συνεχίζω να πιστεύω πως θα υπάρξει πολύ μεγάλο πρόβλημα με την ηλεκτροκινηση σε 5-6 χρόνια ακόμη και σε πολύ ανεπτυγμένες από υποδομές χώρες καθώς το σύστημα θα κρασαρει και οι νέες τεχνολογίες μπαταριών θα αργήσουν λόγω μάρκετινγκ να μπουν αν δεν φύγουν και αποσβεστουν οι υπάρχουσες από τις παραδοσιακές εταιρείας που τώρα μπαίνουν στο παιχνίδι.
Θεωρώ δηλαδή πως τα υβριδικά τύπου Toyota και τα phev θα είναι ανάρπαστα στην αγορά για την επόμενη δεκαετία με τιμές βενζίνης και diesel στα 3 ευρώ και με τις πριζες στους δρόμους και στα πάρκινγκ να πέφτει ξύλο και τεράστιες αναμονές για το ποιος θα φορτίσει.
-
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ πάντως συνεχίζω να πιστεύω πως θα υπάρξει πολύ μεγάλο πρόβλημα με την ηλεκτροκινηση σε 5-6 χρόνια ακόμη και σε πολύ ανεπτυγμένες από υποδομές χώρες καθώς το σύστημα θα κρασαρει και οι νέες τεχνολογίες μπαταριών θα αργήσουν λόγω μάρκετινγκ να μπουν αν δεν φύγουν και αποσβεστουν οι υπάρχουσες από τις παραδοσιακές εταιρείας που τώρα μπαίνουν στο παιχνίδι.
Θεωρώ δηλαδή πως τα υβριδικά τύπου Toyota και τα phev θα είναι ανάρπαστα στην αγορά για την επόμενη δεκαετία με τιμές βενζίνης και diesel στα 3 ευρώ και με τις πριζες στους δρόμους και στα πάρκινγκ να πέφτει ξύλο και τεράστιες αναμονές για το ποιος θα φορτίσει.
Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά..σε μία κακή συγκυρία είναι πολύ πιθανά όλα αυτά.
Και με τις καλύτερες εξελίξεις, σίγουρα θα υπάρξει κάποια περίοδος που το σύστημα (αναφέρομαι στα πάντα ως σύστημα, δρόμους, θέσεις φόρτισης, δυνατότητα φόρτισης, κ.λ.π) θα έχει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα από όσα θα αντέχει, αλλά θα είναι το μεταβατικό στάδιο θεωρώ, σίγουρα τα θερμικά θα παίξουν παγκοσμίως μεγάλο ρόλο για πολλές δεκαετίες ακόμη, έχουμε δημοσιεύσει έρευνες, αλλά αν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, απλά θα κάνουμε ότι κάνει το ανθρώπινο είδος από την απαρχή της προ-ιστοριας του, θα προσαρμοστούμε!
Με λίγα λόγια, θα πάει το πατίνι σύννεφο στα κέντρα των μεγάλων πόλεων!
-
Συμφωνώ ότι τα ηλεκτρικά λόγω ελλείψεως υποδομών δεν μπορούν να απλωθούν όσο χρειάζεται. Όμως και τα υβριδικά πρέπει να βελτιώσουν την απόδοσή και την οικονομία που προσφέρουν. Το να καίνε 1 και 1.5 λτ λιγότερο βενζίνη από το συμβατικα , σύμφωνα με τους κατασκευαστές δεν λύνει το θέμα.
-
Το 4,2 της ψψ που μου έβγαλε,ειναι παραπάνω από 1,5 διαφορά από το 8αρι που έχω στο οπελ τώρα
-
Για να μην πω για τα 13,6 του βιταρα που είχα.....
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Αν δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα σε αυτή την εγγύηση δείχνει την υπέροχη της έναντι του ανταγωνισμού.
Tα ψιλά γράμματα είναι ότι θέλει κάθε χρόνο (μετά τα 6 χρόνια) έλεγχο υβριδικού συστήματος και μπαταρίας από εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Εμένα μου έδωσαν κάτι κουπόνια κατά την αγορά και έτσι ο έλεγχος είναι δωρεάν, αλλιώς οστίζει €30 νομίζω. Πέρα από αυτό δεν έχει κάτι άλλο σε ψιλά γράμματα (θα το ξανακοιτάξω βέβαια) και ναι είναι μεταβιβάσιμη που ρωτάει ο φίλος @dublin
-
συνεχίζεις και λες ανακρίβειες , ελα σε μια συγκέντρωσης Παρασκευής να δείς πως δεν είναι 1-1,5 λίτρο .
Aπο το πολύ οικονομικό 1000άρι iQ που είχα μέχρι τρεις μήνες (5-6,5 μέσα στην πόλη ) είμαι ήδη 3 λίτρα κάτω, δεν μιλάμε για αλλα ίδιου μεγέθους με το YC (μοντέλα '22) που βλέπουν 9-10 μέσα στην πόλη -
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
συνεχίζεις και λες ανακρίβειες , ελα σε μια συγκέντρωσης Παρασκευής να δείς πως δεν είναι 1-1,5 λίτρο .
Aπο το πολύ οικονομικό 1000άρι iQ που είχα μέχρι τρεις μήνες (5-6,5 μέσα στην πόλη ) είμαι ήδη 3 λίτρα κάτω, δεν μιλάμε για αλλα ίδιου μεγέθους με το YC (μοντέλα '22) που βλέπουν 9-10 μέσα στην πόληΟι άνθρωποι κοιτάνε μέσες μετρήσεις και όχι ότι μας συμφέρει συνήθως, έπειτα όλοι κάνουν διαφορετική χρήση και υπάρχουν ηλεκτρικά και phev με 0 κατανάλωση καυσίμου μέσα στην πόλη που είναι πολύ καλύτερο από το οτιδήποτε άλλο.
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Συμφωνώ ότι τα ηλεκτρικά λόγω ελλείψεως υποδομών δεν μπορούν να απλωθούν όσο χρειάζεται. Όμως και τα υβριδικά πρέπει να βελτιώσουν την απόδοσή και την οικονομία που προσφέρουν. Το να καίνε 1 και 1.5 λτ λιγότερο βενζίνη από το συμβατικα , σύμφωνα με τους κατασκευαστές δεν λύνει το θέμα.
μεσα στην πόλη δεν καινε μόνο 1 /1,5λ λιγότερο. Πολύ λιγότερο καίνε
Το έχω δει με τα μάτια μου. Κολλητος έχει το υβριδικη τουοτα CHR
Τον κοροιδεύω σε αλλά αλλά ρε φίλε η καταναλωση του είναι γύρω στα 3,5 με 4,5λ
ποιο συμβατικό αντιστοιχης κατηγορίας και δυναμης εχει μονο 1-1,5λ παραπάνω?
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Αν δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα σε αυτή την εγγύηση δείχνει την υπέροχη της έναντι του ανταγωνισμού.
Tα ψιλά γράμματα είναι ότι θέλει κάθε χρόνο (μετά τα 6 χρόνια) έλεγχο υβριδικού συστήματος και μπαταρίας από εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Εμένα μου έδωσαν κάτι κουπόνια κατά την αγορά και έτσι ο έλεγχος είναι δωρεάν, αλλιώς οστίζει €30 νομίζω. Πέρα από αυτό δεν έχει κάτι άλλο σε ψιλά γράμματα (θα το ξανακοιτάξω βέβαια) και ναι είναι μεταβιβάσιμη που ρωτάει ο φίλος @dublin
60 ευρώ είναι.
Κουπόνια δίνουν με την αγορά.
Ελέγξτε κατά την παραλαβή.
Πρακτικά σε οδηγεί για το ετήσιο σερβις στο εξουσιοδοτημένο για να κανεις και το τεστ.
Βέβαια οι περισσότεροι τογιοταιοι κάνουμε έτσι και αλλιως σερβις σε εξουσιοδοτημένο. -
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Πρακτικά σε οδηγεί για το ετήσιο σερβις στο εξουσιοδοτημένο για να κανεις και το τεστ.
Βέβαια οι περισσότεροι τογιοταιοι κάνουμε έτσι και αλλιως σερβις σε εξουσιοδοτημένο.Mπορεις να πας μονο για τον ελεγχο και για σερβις αλλου.
Εγώ έτσι και αλλιώς πάντα σε εξουσιοδοτημένα πάω, με όλα μου τα αυτοκίνητα. Μόνο την bmw του πατέρα (μετά την 10ετια) την πάω σε ένα εξαιρετικό εξειδικευμένο.
-
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Συμφωνώ ότι τα ηλεκτρικά λόγω ελλείψεως υποδομών δεν μπορούν να απλωθούν όσο χρειάζεται. Όμως και τα υβριδικά πρέπει να βελτιώσουν την απόδοσή και την οικονομία που προσφέρουν. Το να καίνε 1 και 1.5 λτ λιγότερο βενζίνη από το συμβατικα , σύμφωνα με τους κατασκευαστές δεν λύνει το θέμα.
μεσα στην πόλη δεν καινε μόνο 1 /1,5λ λιγότερο. Πολύ λιγότερο καίνε
Το έχω δει με τα μάτια μου. Κολλητος έχει το υβριδικη τουοτα CHR
Τον κοροιδεύω σε αλλά αλλά ρε φίλε η καταναλωση του είναι γύρω στα 3,5 με 4,5λ
ποιο συμβατικό αντιστοιχης κατηγορίας και δυναμης εχει μονο 1-1,5λ παραπάνω?
Ακριβώς. 1 με 1,5 έχουν τα mild hybrid σε σχέση με τα συμβατικα. Τα υβριδικά της Τογιότα είναι 2-3 ίσως και περισσότερα πιο κάτω ανάλογα το όχημα.
-
@dublin said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
συνεχίζεις και λες ανακρίβειες , ελα σε μια συγκέντρωσης Παρασκευής να δείς πως δεν είναι 1-1,5 λίτρο .
Aπο το πολύ οικονομικό 1000άρι iQ που είχα μέχρι τρεις μήνες (5-6,5 μέσα στην πόλη ) είμαι ήδη 3 λίτρα κάτω, δεν μιλάμε για αλλα ίδιου μεγέθους με το YC (μοντέλα '22) που βλέπουν 9-10 μέσα στην πόληΟι άνθρωποι κοιτάνε μέσες μετρήσεις και όχι ότι μας συμφέρει συνήθως, έπειτα όλοι κάνουν διαφορετική χρήση και υπάρχουν ηλεκτρικά και phev με 0 κατανάλωση καυσίμου μέσα στην πόλη που είναι πολύ καλύτερο από το οτιδήποτε άλλο.
Κοιτώντας μέσες μετρήσεις σε διαδρομές 3000 χλμ απο τα 3500 συνολικά μεχρι τώρα , στα 500 (ΕΟ) ίδια με τα αντίστοιχα ντίζελ .
Παρακαλώ ο νεος CEO να σώσει την Toyota να υπάρχει τουλάχιστον η εταιρεία για τα 11 χρόνια της εγγύησης... μέχρι να πάρω το tesla τέλος πάντων -
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@dublin said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
συνεχίζεις και λες ανακρίβειες , ελα σε μια συγκέντρωσης Παρασκευής να δείς πως δεν είναι 1-1,5 λίτρο .
Aπο το πολύ οικονομικό 1000άρι iQ που είχα μέχρι τρεις μήνες (5-6,5 μέσα στην πόλη ) είμαι ήδη 3 λίτρα κάτω, δεν μιλάμε για αλλα ίδιου μεγέθους με το YC (μοντέλα '22) που βλέπουν 9-10 μέσα στην πόληΟι άνθρωποι κοιτάνε μέσες μετρήσεις και όχι ότι μας συμφέρει συνήθως, έπειτα όλοι κάνουν διαφορετική χρήση και υπάρχουν ηλεκτρικά και phev με 0 κατανάλωση καυσίμου μέσα στην πόλη που είναι πολύ καλύτερο από το οτιδήποτε άλλο.
Κοιτώντας μέσες μετρήσεις σε διαδρομές 3000 χλμ απο τα 3500 συνολικά μεχρι τώρα , στα 500 (ΕΟ) ίδια με τα αντίστοιχα ντίζελ .
Παρακαλώ ο νεος CEO να σώσει την Toyota να υπάρχει τουλάχιστον η εταιρεία για τα 11 χρόνια της εγγύησης... μέχρι να πάρω το tesla τέλος πάντωνΗ Toyota σίγουρα θα υπάρχει σε 11 χρόνια, η Tesla μπορεί να μην υπάρχει...
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@dublin said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
συνεχίζεις και λες ανακρίβειες , ελα σε μια συγκέντρωσης Παρασκευής να δείς πως δεν είναι 1-1,5 λίτρο .
Aπο το πολύ οικονομικό 1000άρι iQ που είχα μέχρι τρεις μήνες (5-6,5 μέσα στην πόλη ) είμαι ήδη 3 λίτρα κάτω, δεν μιλάμε για αλλα ίδιου μεγέθους με το YC (μοντέλα '22) που βλέπουν 9-10 μέσα στην πόληΟι άνθρωποι κοιτάνε μέσες μετρήσεις και όχι ότι μας συμφέρει συνήθως, έπειτα όλοι κάνουν διαφορετική χρήση και υπάρχουν ηλεκτρικά και phev με 0 κατανάλωση καυσίμου μέσα στην πόλη που είναι πολύ καλύτερο από το οτιδήποτε άλλο.
Κοιτώντας μέσες μετρήσεις σε διαδρομές 3000 χλμ απο τα 3500 συνολικά μεχρι τώρα , στα 500 (ΕΟ) ίδια με τα αντίστοιχα ντίζελ .
Παρακαλώ ο νεος CEO να σώσει την Toyota να υπάρχει τουλάχιστον η εταιρεία για τα 11 χρόνια της εγγύησης... μέχρι να πάρω το tesla τέλος πάντωνΗ Toyota σίγουρα θα υπάρχει σε 11 χρόνια, η Tesla μπορεί να μην υπάρχει...
Η Toyota Ford GM θα είναι μάλλον περιορισμένες στην χώρα τους οπότε το διορθώνω να υπάρχει toyota στην Ευρώπη .
Η TESLA θα εχει σπάσει σε κομμάτια γιατί θα εχει επέμβει η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση με τους νόμους για τα μονοπώλια τόσο μεγάλη θα είναι!
Toyota Corolla Cross