Εγώ που χθες έκανα το πρώτο μου ταξίδι για Καλάβρυτα, μου έγραψε ένα ωραιότατο 7,6lt/100km για την διαδρομή Αθήνα- Μέγα Σπήλαιο. Για αυτούς που λένε ότι το ζορίζουν αλλά δεν ανεβαίνει η κατανάλωση.
Στην Εθνική είναι απόλαυση. Το πήγα μέχρι 150. Γενικά οι ταχύτητα από Ελευσίνα μέχρι και την διασταύρωση για Καλάβρυτα, ήταν μεταξύ 120-150. Ο θόρυβος στην εθνική δεν ήταν ενοχλητικός καθόλου μπορώ να πω, αλλά ως μέτρο σύγκρισης έχω το Auris.
Στην ανηφόρα ο θόρυβος του θερμικού κινητήρα που δούλευε στο φουλ άρχισε να μου ακούγεται ενοχλητικός. Αλλά λες οκ, ανηφόρα είναι τι να κάνεις....
Το σπαστικό στην υπόθεση είναι η κατηφόρα. Εκεί που λες τι ωραία δεν θα ακούω τίποτα, κόλλησα πίσω από πούλμαν.Για κάποιον περίεργο λόγο, δούλευε ο θερμικός κινητήρας με ψιλές στροφές, χωρίς όμως να εμπλέκεται στην κίνηση του οχήματος (τουλάχιστον στην οθόνη που δείχνει την ροή ενέργειας, ο θερμικός φαινόταν κλειστός) και χωρίς να μου δίνει την εντύπωση "φρεναρίσματος" του αυτοκινήτου. Αυτό μου φάνηκε πολύ ενοχλητικό και περίεργο.
Γενικά στην Αθήνα η κατανάλωση είναι πάρα πολύ μικρή(4lt/100km). Στο ταξίδι τώρα, η κατανάλωση είναι μία normal κατανάλωση ταξιδιού. Την βεnζίνη που κατανάλωσε στην Αθήνα για 400km, την κατανάλωσε στο ταξίδι στα πρώτα 250-260km