-
Στο μονο που συγκρινονται τα ΨΨ και Βιταρα αυτη τη στιγμη ειναι η ιδια τενεκεδενια αισθηση του εσωτερικου. Μαλιστα ηθελα εδω και μερες να επισημανω οτι το ΨΨ εχει ολοϊδια υλικα και συναρμογη με Βιταρα κι αυτο σιγουρα δεν ειναι κομπλιμεντο.
-
Δεν συγκρίνεται η τετρακίνηση των Vitara & SX 4 με τα 84Nm που παράγει το πίσω ηλεκτρομοτεράκι του Corolla.
-
@gchris7 said in Toyota Corolla Cross:
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
θα ειχε το hrv που υπερεχει σε ολα
Το οποίο ξεκινάει από τα 34
Σωστά, αλλά όλα τα Ηonda έχουν μέσα στην τιμή το μεταλλικό χρώμα (που πολλές φορές είναι και περλέ) και τα έξοδα προετοιμασίας/παράδοσης PDI Δηλ. αντί για 34 στα 33 (συνολικά περίπου ένα χιλιάρικο έξοδα).
Όχι πως πάλι δεν είναι ακριβό,αλλά αυτά τα έξοδα (χρώμα,PDI) που χρεώνουν οι υπόλοιποι, δεν είναι και για περιφρόνηση. -
Οι περισσότερες συγκρίσεις είναι παντελώς αποτυχημένες. Δεν μπορεί να συγκριθεί αμιγώς ηλεκτρικό με πλήρως υβριδικό αφενός διότι στα 35.000 ευρώ παίρνεις μικρό σε χώρο με αυτονομία που για να φθάσεις στον προορισμό σου πρέπει να πιείς καφέ 3 φορές και να περιμένεις μέχρι να φορτίσει πληρώνοντας την ηλεκτρική ενέργεια στο θεό. Φανταστείτε να κάνετε εκδρομή και να αποφορτισθεί στα βουνά. Καλείς γερανό και φεύγεις με ταξί. Τα πλήρως σοβαρά υβριδικά και όχι τεχνολογίας της πλάκας τύπου audi mild hybrid και hyundai, είναι η λύση για όσους κινούνται στη πόλη. Το συγκεκριμένο corolla cross συνδυάζει σοβαρή υβριδική τεχνολογία που μόνο η toyota έχει εξελίξει. Οπότε διαλέγεις είτε πλαστικά είτε τεχνολογία. Υποθέτω ότι για μόστρα ο μέσος έλληνας θα διαλέξει ξεβράκωτο q3 στα 40.000 ευρώ με κινητήρα 2010 για να λέει πως premium είναι τα πλαστικά του και ο τεμπέλης. Ο κινητήρας 5ης γενιάς που έχει το corolla cross είναι αυτή τη στιγμή ο μόνος σύγχρονος υβριδικός κινητήρας με ροπή. Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα είναι αυτοκίνητα πόλης αναγκαστικά. Φανταστείτε να αγοράσετε αudi η volkswagen όπως έχω εγώ το 2023 με κινητήρα tsi!!τεχνολογία 2009 (βλ. tiguan) σε 5 χρόνια θα θεωρείται μουσειακό κομμάτι. Εχω golf tsi και όταν τολμήσω και βυθίσω το πόδι στο γκάζι ρουφάει σαν χαβούζα τη βενζίνη. Ανεξαρτήτως κατανάλωσης ο υβριδικός ήχος και η ησυχία στην πόλη είναι παράδεισος. Το 80% της χρήσης του θα είναι στην πόλη εκτός και αν κάποιος έχει 3 αυτοκίνητα, 2 για την πόλη καθότι εργαζόμαστε αμφότεροι οι σύζυγοι και ένα για εθνική, οπότε μπράβο που τα καταφέρατε και τα πήρατε.
-
Ξέχασα ότι υπάρχει και η λύση του nissan qashqai που στα λεφτά του cc εχει 12v υβριδισμό δηλαδή ενέργεια για φακό ενώ το σοβαρό υβριδικό (epower) στην έκδοση του cc ανεβαίνει πάνω από 40.000. Συνεπώς, διαλέγουμε πλαστικά ή τεχνολογική εξέλιξη. Όποιος θέλει preimium πλαστικά και τεχνολογικά εξελιγμένο κινητήρα δίνει 45.000 με 50.000 ευρώ και παίρνει και εγγύηση 2 χρόνια άντε +2 μέσω ασφαλιστικής εταιρείας επέκταση και μετά κλαίει εαν βγούν ζημιές. Στο cc 6 χρόνια ξενοιάζεις και 11 για μπαταρία. Εαν όπως ο μέσος έλληνας κρατήσει το αυτοκίνητο πάνω από 10 χρόνια μετά δηλαδή τα 11 που λήγει η εγγύηση αλλάζεις μπαταρία που θα έχει μικρό κόστος το 2033 και έχει ένα αυτοκίνητο που θα παραμένει τεχνολογικά επίκαιρο. Αλλιώς παίρνεις γερμανικό συμπληρώνεις λαδάκια κάθε μήνα και απολαμβάνεις τα πλαστικά του. Το 2033 θα χρείαζεσαι 2 λίτρα λαδάκι μηνιαίως αλλά μπροστά στα premium πλαστικά και τον τεμπέλη χαλάλι να τσεκάρεις διαρκώς λαδάκια και να βουίζει ο κινητήρας να τον απολαμβάνεις...
-
Το μόνο πραγματικό πλεονέκτημα που έχουν τα Toyota είναι η αντιπροσωπεία τους. Τη στιγμή που στις άλλες μάρκες οι αντιπροσωπείες είναι πραγματικά καμμένες.
Για όλα τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα που θριαμβολογείτε, υποθέτω θα εκπλαγείτε αν μάθετε ότι υπάρχει πολύς-πολύς κόσμος που αδιαφορεί πλήρως...
-
Κάποιοι έχουν πάει σε phev, τα φευ που λέμε εδώ μέσα. Η μερσεντέ Βέβαια ανακοίνωσε πως τέλος τα φευ από αυτή.
Θα σας πω ένα χθεσινό νουμεράκι-ανέκδοτο να γελάσει το χειλάκι μας και λίγο. Πεζώ Κηφισίας, το άλφα κλαμπ που λέγαμε οι παλιοί. Έχει ένα εκθεσιακό 308 φευ με τιμή 48 χήνες και κάτι ψιλά. Ότι γράφω, φευ 308, όχι φευ 3008. Εν τω μεταξύ Μόλις είχαμε γυρίσει από γλυκά νερά όπου είχαμε δει ένα διαμέρισμα 100τμ σε πολυκατοικία του 2006, συμπαθητικό , στα 110 χιλιάρικα, και οι συγκρίσεις ήτο αναπόΦΕΥκτες. Σχεδόν μισό διαμέρισμα ένα ψ χατς μετριότατων χώρων, το οποίο για να λειτουργήσει όπως πρέπει θέλει ίσως και κάθε μέρα φόρτιση, άρα ένοια! -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Οι περισσότερες συγκρίσεις είναι παντελώς αποτυχημένες. Δεν μπορεί να συγκριθεί αμιγώς ηλεκτρικό με πλήρως υβριδικό αφενός διότι στα 35.000 ευρώ παίρνεις μικρό σε χώρο με αυτονομία που για να φθάσεις στον προορισμό σου πρέπει να πιείς καφέ 3 φορές και να περιμένεις μέχρι να φορτίσει πληρώνοντας την ηλεκτρική ενέργεια στο θεό. Φανταστείτε να κάνετε εκδρομή και να αποφορτισθεί στα βουνά. Καλείς γερανό και φεύγεις με ταξί.
Εκτος πραγματικοτητας.Με τρια χιλιαρικα παραπανω παιρνεις το ioniq 5 με 400 km αυτονομια και μεσο χρονο φορτισης 30-40 λεπτα.Πιο μεγαλοι χωροι, πιο ποιοτικα υλικα, καλυτερη ποιοτητα κυλισης, ενα απιστευτο συναισθημα βλεποντας το εσωτερικα και εξωτερικα, 0 τελη , 0 φοροι πολυτελειας και ποσα αλλα ακομα.Οποτε αυτα που λες ειναι αντιληψεις προ 5αετιας.Αλλα ναι ξεχασα.κανεις καθε μερα 500 με 1000 χιλιομετρα εντος αττικης και θες μεση καταναλωση 3-4 λιτρα.'Η πας καθε βδομαδα ταξιδια και φοβασαι μη μεινεις με 400 km αυτονομια στα βουνα.Οκ συμφωνοι καλες καταναλωσεις τα υβριδικα της toyota και θα κρατησουν παραπανω απο το μεσο ορο αλλα δεν εχει κατι αλλο να επιδειξει.
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Κάποιοι έχουν πάει σε phev, τα φευ που λέμε εδώ μέσα. Η μερσεντέ Βέβαια ανακοίνωσε πως τέλος τα φευ από αυτή.
Θα σας πω ένα χθεσινό νουμεράκι-ανέκδοτο να γελάσει το χειλάκι μας και λίγο. Πεζώ Κηφισίας, το άλφα κλαμπ που λέγαμε οι παλιοί. Έχει ένα εκθεσιακό 308 φευ με τιμή 48 χήνες και κάτι ψιλά. Ότι γράφω, φευ 308, όχι φευ 3008. Εν τω μεταξύ Μόλις είχαμε γυρίσει από γλυκά νερά όπου είχαμε δει ένα διαμέρισμα 100τμ σε πολυκατοικία του 2006, συμπαθητικό , στα 110 χιλιάρικα, και οι συγκρίσεις ήτο αναπόΦΕΥκτες. Σχεδόν μισό διαμέρισμα ένα ψ χατς μετριότατων χώρων, το οποίο για να λειτουργήσει όπως πρέπει θέλει ίσως και κάθε μέρα φόρτιση, άρα ένοια!Διαμέρισμα του 2006 στα Γλυκά Νερά , 100 τμ , δηλαδή 1100 το τμ, πρέπει να είναι δώρο και να το πάρετε αμέσως...
Βάλτε και κανένα μηχανικό να το δει όμως, γιατί τα άλλα της εποχής του κάνουν Χ 2 και Χ 3...
Με ένα γρήγορο ψάξιμο ξεκινάνε από 1600 το τμ χωρίς να κοιτάξω άλλα
Εντιτ..
Το 1600 ήταν ημιυπόγειο, δηλαδή επιπέδου οικογενειακού τάφου...
Τα 2000 για παρατημένα ημιτελή 15ετίας βλέπω.
Μην λέμε λοιπόν άσχετες εντυπώσεις...
Επίσης για μένα οι οικογενειακοί τάφοι, που έχουν ισόγεια σαλόνια και ημιυπόγεια υπνοδωμάτια δεν λογίζονται ως σπίτια, αλλά για οικογενειακοί τάφοι...
-
Ναι, με +3 χήνες το παίρνεις το ηλεκτρικό το αιόνικ το 5. Με αυτή τη λογική όμως δεν πρέπει να πωλείται άλλο ιχ στην αγορά, πλην των εκάστοτε σνά κατηγορία ηλεκτρικών.
Το πιο κοντινό στο ψψ που έχω βρει εγώ είναι το ομοκότετσο chr. Λίγο πιο μακρυά το τουσόν, ενώ περιμένω να δω από κοντά το κασκάι ι πάουερ, για να κατατάξω και αυτό κάπου. Όλα τα άλλα απέχουν πάρα πολύ, πρακτικά αντίπαλος δεν υπάρχει. Έδιτ το διαμέρισμα γειτνιάζει με Αττική οδό και έχει θόρυβο. Κατά τα άλλα, το ψάχνουμε. -
Καλά το βιταρα παιδιά είναι αυτοκίνητο του b suv segment και μάλιστα κοντά 10 ετίας. Περιμένετε να βγάλει το νέο.
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Ναι, με +3 χήνες το παίρνεις το ηλεκτρικό το αιόνικ το 5. Με αυτή τη λογική όμως δεν πρέπει να πωλείται άλλο ιχ στην αγορά, πλην των εκάστοτε σνά κατηγορία ηλεκτρικών.
Το πιο κοντινό στο ψψ που έχω βρει εγώ είναι το ομοκότετσο chr. Λίγο πιο μακρυά το τουσόν, ενώ περιμένω να δω από κοντά το κασκάι ι πάουερ, για να κατατάξω και αυτό κάπου. Όλα τα άλλα απέχουν πάρα πολύ, και νέο του νέο αντίπαλος δεν υπάρχει. Έδιτ το διαμέρισμα γειτνιάζει με Αττική οδό και έχει θόρυβο. Κατά τα άλλα, το ψάχνουμε.Ψάξτε σπίτια λοιπόν και μην δημιουργείτε ψευδείς εντυπώσεις...
Για ενημέρωση σας, το κόστος κατασκευής των καινούργιων ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ, ξεπέρασε ήδη τα 2000 το τμ...
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Ξέχασα ότι υπάρχει και η λύση του nissan qashqai που στα λεφτά του cc εχει 12v υβριδισμό δηλαδή ενέργεια για φακό ενώ το σοβαρό υβριδικό (epower) στην έκδοση του cc ανεβαίνει πάνω από 40.000. Συνεπώς, διαλέγουμε πλαστικά ή τεχνολογική εξέλιξη. Όποιος θέλει preimium πλαστικά και τεχνολογικά εξελιγμένο κινητήρα δίνει 45.000 με 50.000 ευρώ και παίρνει και εγγύηση 2 χρόνια άντε +2 μέσω ασφαλιστικής εταιρείας επέκταση και μετά κλαίει εαν βγούν ζημιές. Στο cc 6 χρόνια ξενοιάζεις και 11 για μπαταρία. Εαν όπως ο μέσος έλληνας κρατήσει το αυτοκίνητο πάνω από 10 χρόνια μετά δηλαδή τα 11 που λήγει η εγγύηση αλλάζεις μπαταρία που θα έχει μικρό κόστος το 2033 και έχει ένα αυτοκίνητο που θα παραμένει τεχνολογικά επίκαιρο. Αλλιώς παίρνεις γερμανικό συμπληρώνεις λαδάκια κάθε μήνα και απολαμβάνεις τα πλαστικά του. Το 2033 θα χρείαζεσαι 2 λίτρα λαδάκι μηνιαίως αλλά μπροστά στα premium πλαστικά και τον τεμπέλη χαλάλι να τσεκάρεις διαρκώς λαδάκια και να βουίζει ο κινητήρας να τον απολαμβάνεις...
Μην μπούμε σε τετοιους αφορισμούς και γενικεύσεις.
Η μάθε μάρκα έχει τα καλά της και τα κακά της.
Το παν είναι να είμαστε συνειδητοποιημένοι τι αγοράζουμε. -
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Ναι, με +3 χήνες το παίρνεις το ηλεκτρικό το αιόνικ το 5. Με αυτή τη λογική όμως δεν πρέπει να πωλείται άλλο ιχ στην αγορά, πλην των εκάστοτε σνά κατηγορία ηλεκτρικών.
Το πιο κοντινό στο ψψ που έχω βρει εγώ είναι το ομοκότετσο chr. Λίγο πιο μακρυά το τουσόν, ενώ περιμένω να δω από κοντά το κασκάι ι πάουερ, για να κατατάξω και αυτό κάπου. Όλα τα άλλα απέχουν πάρα πολύ, και νέο του νέο αντίπαλος δεν υπάρχει. Έδιτ το διαμέρισμα γειτνιάζει με Αττική οδό και έχει θόρυβο. Κατά τα άλλα, το ψάχνουμε.Ψάξτε σπίτια λοιπόν και μην δημιουργείτε ψευδείς εντυπώσεις...
Για ενημέρωση σας, το κόστος κατασκευής των καινούργιων ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ, ξεπέρασε ήδη τα 2000 το τμ...
Αχ επιτέλους.... Είχα μια αγωνία για το πότε θα περάσει το όριο των 2000 €/τμ
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Ναι, με +3 χήνες το παίρνεις το ηλεκτρικό το αιόνικ το 5. Με αυτή τη λογική όμως δεν πρέπει να πωλείται άλλο ιχ στην αγορά, πλην των εκάστοτε σνά κατηγορία ηλεκτρικών.
Το πιο κοντινό στο ψψ που έχω βρει εγώ είναι το ομοκότετσο chr. Λίγο πιο μακρυά το τουσόν, ενώ περιμένω να δω από κοντά το κασκάι ι πάουερ, για να κατατάξω και αυτό κάπου. Όλα τα άλλα απέχουν πάρα πολύ, και νέο του νέο αντίπαλος δεν υπάρχει. Έδιτ το διαμέρισμα γειτνιάζει με Αττική οδό και έχει θόρυβο. Κατά τα άλλα, το ψάχνουμε.Ψάξτε σπίτια λοιπόν και μην δημιουργείτε ψευδείς εντυπώσεις...
Για ενημέρωση σας, το κόστος κατασκευής των καινούργιων ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ, ξεπέρασε ήδη τα 2000 το τμ...
Αχ επιτέλους.... Είχα μια αγωνία για το πότε θα περάσει το όριο των 2000 €/τμ
Για αυτό στο έβαλα...
Για να ησυχάσεις... -
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Ξέχασα ότι υπάρχει και η λύση του nissan qashqai που στα λεφτά του cc εχει 12v υβριδισμό δηλαδή ενέργεια για φακό ενώ το σοβαρό υβριδικό (epower) στην έκδοση του cc ανεβαίνει πάνω από 40.000. Συνεπώς, διαλέγουμε πλαστικά ή τεχνολογική εξέλιξη. Όποιος θέλει preimium πλαστικά και τεχνολογικά εξελιγμένο κινητήρα δίνει 45.000 με 50.000 ευρώ και παίρνει και εγγύηση 2 χρόνια άντε +2 μέσω ασφαλιστικής εταιρείας επέκταση και μετά κλαίει εαν βγούν ζημιές. Στο cc 6 χρόνια ξενοιάζεις και 11 για μπαταρία. Εαν όπως ο μέσος έλληνας κρατήσει το αυτοκίνητο πάνω από 10 χρόνια μετά δηλαδή τα 11 που λήγει η εγγύηση αλλάζεις μπαταρία που θα έχει μικρό κόστος το 2033 και έχει ένα αυτοκίνητο που θα παραμένει τεχνολογικά επίκαιρο. Αλλιώς παίρνεις γερμανικό συμπληρώνεις λαδάκια κάθε μήνα και απολαμβάνεις τα πλαστικά του. Το 2033 θα χρείαζεσαι 2 λίτρα λαδάκι μηνιαίως αλλά μπροστά στα premium πλαστικά και τον τεμπέλη χαλάλι να τσεκάρεις διαρκώς λαδάκια και να βουίζει ο κινητήρας να τον απολαμβάνεις...
...
Η μάθε μάρκα έχει τα καλά της και τα κακά της.
...Εκτός από την Toyota που έχει μόνο καλά και είναι λίγο χειρότερη μόνο από το μάνα εξ ουρανού.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Γιατι οι αλλοι γιατι τα βγαλανε? Για καυτες επιδοσεις?
Παιδες σημερα εχει παει σε full retarted mode το νημα, γιατι ετσι?
Γιατί μάλλον δεν είναι όλοι υπέρ της Toyota Πάει με όλα.
-
Εν τω μεταξύ η Toyota μαζί με την VW, είναι οι μοναδικές εταιρείες αυτοκινήτων που ο κόσμος λατρεύει να μισεί!
-
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Ξέχασα ότι υπάρχει και η λύση του nissan qashqai που στα λεφτά του cc εχει 12v υβριδισμό δηλαδή ενέργεια για φακό ενώ το σοβαρό υβριδικό (epower) στην έκδοση του cc ανεβαίνει πάνω από 40.000. Συνεπώς, διαλέγουμε πλαστικά ή τεχνολογική εξέλιξη. Όποιος θέλει preimium πλαστικά και τεχνολογικά εξελιγμένο κινητήρα δίνει 45.000 με 50.000 ευρώ και παίρνει και εγγύηση 2 χρόνια άντε +2 μέσω ασφαλιστικής εταιρείας επέκταση και μετά κλαίει εαν βγούν ζημιές. Στο cc 6 χρόνια ξενοιάζεις και 11 για μπαταρία. Εαν όπως ο μέσος έλληνας κρατήσει το αυτοκίνητο πάνω από 10 χρόνια μετά δηλαδή τα 11 που λήγει η εγγύηση αλλάζεις μπαταρία που θα έχει μικρό κόστος το 2033 και έχει ένα αυτοκίνητο που θα παραμένει τεχνολογικά επίκαιρο. Αλλιώς παίρνεις γερμανικό συμπληρώνεις λαδάκια κάθε μήνα και απολαμβάνεις τα πλαστικά του. Το 2033 θα χρείαζεσαι 2 λίτρα λαδάκι μηνιαίως αλλά μπροστά στα premium πλαστικά και τον τεμπέλη χαλάλι να τσεκάρεις διαρκώς λαδάκια και να βουίζει ο κινητήρας να τον απολαμβάνεις...
...
Η μάθε μάρκα έχει τα καλά της και τα κακά της.
...Εκτός από την Toyota που έχει μόνο καλά και είναι λίγο χειρότερη μόνο από το μάνα εξ ουρανού.
Μην διαβάζεις οτι θες να διαβασεις για να διαιωνίσεις μια ανουσια κόντρα!
Και εγώ 23 χρονια τογιοτάκιας τους τα εχω χωσει χοντρά και αλλοι που επιλεγουν σημερα τα κακως κειμενα τα κράζουν...
Ουδεις ασφλατος σημερα! -
Tα ηλεκτροκίνητα είναι αυτοκίνητα β επιλογής και μόνο για πόλη. Τα 400 χιλ. αυτονομία στην εθνική είναι βαριά 200 εάν υπερβείς τα 100 χλμ ταχύτητα λόγω αεροδυναμικής, Εθνική με 120 και κλιματισμό φτάνεις μέχρι Σείριο για φόρτιση για να εξασφαλίσεις πως θα προλάβεις να φορτίσεις στον επόμενο σταθμό. Εαν είσαι σε βουνά, φορτωμένο με οικογένεια ανηφόρες κλπ και κλιματισμό ή φωτα αναμμένα (βράδυ) έχεις μείνει για πλάκα. Όποιος θεωρεί τα ηλεκτρικά πρώτη επιλογή έχει παντελή άγνοια εν τοις πράγμασι. Για δεύτερο, δηλαδή πόλης θα το έπαιρνα και εγώ αν μου περίσσευαν 40.000 ευρώ. Την επόμεννη πενταετία θα αποδειχθεί ότι η μόνη λύση είναι η εξέλιξη υβριδισμού και το υδρογόνο. Η ηλεκτρική ενέργεια είναι μόνο για όσους έχουν μονοκατοικία. Φανταστείτε πολυκατοικία και το βράδυ να πετούν καλώδια από τον 1,2,3,4,5, να φορτίσουν στις πυλωτές εφόσον έχουν και χωρούν όλα στη πυλωτή. Αστεία πράγματα. Όσα για το cc είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε όσους έχουν μια οικονομική άνεση και θέλουν κάτι προηγμένο και πολύ ασφαλές χωρίς φοβερά πλαστικά για να μεταφέρουν την οικογένεια τους χωρίς να δώσουν 45.000 - 50.000 ευρώ. Σημειωτέον ότι με την πανοραμική που στις γερμανικές εταιρείες για την αποκτήσεις με αντίστοιχο εξοπλισμό ανεβαίνεις για πλάκα στα 50.000 ευρώ, το αμάξι γίνεται όμορφο. Βέβαια γούστα είναι αυτά
Toyota Corolla Cross