-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οι γυναίκες έπρεπε να παίρνουν επίδομα μητρότητας και μισθό μητέρας από το κράτος. Να κάθονται σπίτι να μεγαλώνουν τα παιδιά και δη σωστά.
Όχι να τα παρκάρουν σε παιδικούς σταθμούς.
Ο άνδρας πρέπει να φροντίζει για την οικογένεια.
Η πολύ οικονομική ανεξαρτησία και χειραφέτηση των γυναικών έχει καταστρέψει τον κόσμο.Πόσο χρόνο χρειάζεσαι για να εξαφανιστείς από τη χώρα?
Για να στείλω μετά αυτό που έγραψες στη γυναίκα μου... χα, χα,χα ,χα -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λοιπόν για το 2020 η Γαλλία έδωσε για το δημόσιο 62% του ΑΕΠ της και το 21% του εργαζόμενου πληθυσμού δουλεύει στο δημόσιο.Προσοχή: το 62% του ΑΕΠ πήγε στο δημόσιο τομέα, όχι το 50% στη μισθοδοσία των υπαλλήλων. Δυστυχώς στο δημόσιο πληρώνονται πολύ για να μην παράγουν. Είναι ανατροφοδοτούμενος μηχανισμός. Δείτε τις κρίσεις στην εκπαίδευση. Μήνες τώρα δεν μπορούν να τις ολοκληρώσουν γιατί στήθηκε ένα γραφειοκρατικός μηχανισμός που δεν μπορεί να βγάλει άκρη. Τα ίδια ισχύουν σχεδόν παντού, χάνουν τον χρόνο οι υπάλληλοι για χαρτούρα αντί να λύνουν τα θέματα. Σκεφτείτε μόνο ότι για να γίνει μια δίκη πρέπει να περιμένεις μια πενταετία -στην καλύτερη περίπτωση.
-
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πρόσεχε τι λες Γύρε. Διάβαζα χθες ότι το 50% του ΑΕΠ είναι η μισθοδοσία των Δημοσίων Υπαλλήλων. Ουσιαστικά δηλαδή λογιστικές εγγραφές.
Αν πράγματι ισχύει, είναι χειρότερη η κατάσταση απ' όσο νόμιζα.Τραγικά χάλια ειναι…ξύστες ολέ!!
Οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων πληρώνονται με τους φόρους του Έλληνα πολίτη, έμμεσους και άμεσους για να μη ξεχνάμε ότι ο Έλληνας πληρώνει 24% ΦΠΑ και 1 ευρώ ειδικό φόρο κατανάλωσης στο λίτρο της βενζίνης και χίλιους άλλους φόρους τέλη και εισφορές που φέρνουν το μέγεθος του κρατικού μεριδίου στο ΑΕΠ κοντά στο 50%.
Όταν λοιπόν έχεις το μισό ΑΕΠ της χώρας να καταναλώνεται από τον ελληνικό κρατικό μηχανισμό, πώς είναι δυνατόν να στοχεύεις τις κακές καφετέριες, τις λαμόγικες ταβέρνες, τους κακούς τραπεζίτες και τους απατεώνες ξενοδόχους που όλοι μαζί σε μισθούς κάνουν δεν κάνουν το 15% του ΑΕΠ; -
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λοιπόν για το 2020 η Γαλλία έδωσε για το δημόσιο 62% του ΑΕΠ της και το 21% του εργαζόμενου πληθυσμού δουλεύει στο δημόσιο.Προσοχή: το 62% του ΑΕΠ πήγε στο δημόσιο τομέα, όχι το 50% στη μισθοδοσία των υπαλλήλων. Δυστυχώς στο δημόσιο πληρώνονται πολύ για να μην παράγουν. Είναι ανατροφοδοτούμενος μηχανισμός. Δείτε τις κρίσεις στην εκπαίδευση. Μήνες τώρα δεν μπορούν να τις ολοκληρώσουν γιατί στήθηκε ένα γραφειοκρατικός μηχανισμός που δεν μπορεί να βγάλει άκρη. Τα ίδια ισχύουν σχεδόν παντού, χάνουν τον χρόνο οι υπάλληλοι για χαρτούρα αντί να λύνουν τα θέματα. Σκεφτείτε μόνο ότι για να γίνει μια δίκη πρέπει να περιμένεις μια πενταετία -στην καλύτερη περίπτωση.
Όχι 62% σε μισθούς του δημοσίου και έξοδα που απασχολούνται στην υγεία, παιδεία, γενικές δημόσιες υπηρεσίες και διάφορες κοινωνικές υπηρεσίες. Τώρα τι περιλαμβάνει το κάθε ένα απο αυτά δεν το γνωρίζω.
Στην Ελλάδα ο αντίστοιχος δείκτης λέει 60%
Στη Γερμανία είναι σχεδόν 52%
-
Τροφή για σκέψη σε σχέση με το diesel:
https://www.automobile-magazine.fr/toute-l-actualite/article/34816-faut-il-encore-acheter-un-diesel-en-2022-nos-reponses-aux-5-questions-que-tout-le-monde-se-poseΣτην ουσία, το σημαντικό που λέει είναι ότι είτε diesel είτε βενζίνη, οι κινητήρες υπόκεινται στα ίδια ακριβώς όρια ρύπων. Οπότε το diesel δεν εγκαταλείπεται από τους κατασκευαστές επειδή θα είναι πιο ρυπογόνο, αλλά επειδή θα είναι πολύ πιο δαπανηρό να πιάσει τα ίδια όρια με τη βενζίνη.
-
@harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τροφή για σκέψη σε σχέση με το diesel:
https://www.automobile-magazine.fr/toute-l-actualite/article/34816-faut-il-encore-acheter-un-diesel-en-2022-nos-reponses-aux-5-questions-que-tout-le-monde-se-poseΣτην ουσία, το σημαντικό που λέει είναι ότι είτε diesel είτε βενζίνη, οι κινητήρες υπόκεινται στα ίδια ακριβώς όρια ρύπων. Οπότε το diesel δεν εγκαταλείπεται από τους κατασκευαστές επειδή θα είναι πιο ρυπογόνο, αλλά επειδή θα είναι πολύ πιο δαπανηρό να πιάσει τα ίδια όρια με τη βενζίνη.
Γνωστό αυτό από ΕΜΑΣ που σαν όμιλος έχουμε επενδύσει στο ντίζελ....
Το γιούρο 7 στο ντίζελ δεν πιάνεται με λογικό κόστος...
Ασε που η Μπος δεν θα ξαναβγάλει δοχεία μάλλον...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γνωστό αυτό από ΕΜΑΣ που σαν όμιλος έχουμε επενδύσει στο ντίζελ....
Επιτέλους έπεσαν τα προσωπεία και οι επίπλαστες αντικειμενικότητες. Μιλάει τώρα το γραφείο τύπου της Stellantis!
-
Ε να μην αμφισβητούνται οι πληροφορίες που δίνονται...
Και τσάμπα μάλιστα...
-
Το να είναι πιο δαπανηρό να φτάσουν τα όριο γιατί είναι πιο ρυπογόνα εξ αρχής;
Τα όρια δεν είναι τα ίδια, έχουν μικρές ελάχιστες διαφορές για την ώρα.
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το να είναι πιο δαπανηρό να φτάσουν τα όριο γιατί είναι πιο ρυπογόνα εξ αρχής;
Τα όρια δεν είναι τα ίδια, έχουν μικρές ελάχιστες διαφορές για την ώρα.
Το εξ' αρχής δεν μας ενδιαφέρει. Το τελικό αποτέλεσμα μας ενδιαφέρει με όποιο (νόμιμο) τρόπο κι αν επιτυγχάνεται, γιατί αυτό αναπνέουμε. Ούτως ή άλλως και τα βενζινοκίνητα και τα diesel έχουν πλέον φίλτρα σωματιδίων και καταλύτες, μετά τα οποία μετρώνται οι ρύποι.
Το άρθρο λέει ότι τα όρια είναι ίδια για βενζίνη και diesel. Έχεις κάποια παραπομπή που να το αντικρούει;
-
Εμας δεν μας ενδιαφέρει το εξαρχής, τις εταιρίες τις ενδιαφέρει όμως.
Το επίσημο κείμενο της ΕΕ.
Παράρτημα 1, πίνακας 2, κατηγορία Μ (ΙΧ)
μονοξείδιο, 1 g/km για βενζίνη, 0,5 g/km για πετρέλαιο
NOx, 0,06 g/km για βενζίνη, 0,08 g/km για πετρέλαιο(+ NTE που είναι σε άλλο κείμενο)
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμας δεν μας ενδιαφέρει το εξαρχής, τις εταιρίες τις ενδιαφέρει όμως.
Μα είναι αυτό ακριβώς που λέει και το άρθρο που παρέθεσα και την ουσία του οποίου συνόψισα. Δεν σταματάνε τα diesel επειδή θα είναι πιο ρυπογόνα από τα βενζινοκίνητα, αλλά επειδή θα είναι πολύ πιο ακριβά και ως εκ τούτου ασύμφορα για τους κατασκευαστές.
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το επίσημο κείμενο της ΕΕ.
Παράρτημα 1, πίνακας 2, κατηγορία Μ (ΙΧ)
μονοξείδιο, 1 g/km για βενζίνη, 0,5 g/km για πετρέλαιο
NOx, 0,06 g/km για βενζίνη, 0,08 g/km για πετρέλαιο(+ NTE που είναι σε άλλο κείμενο)
Ευχαριστώ για την παράθεση. Πολύ χρήσιμο. Και στα δύο καύσιμα λοιπόν κάνει κατά περίπτωση μια εκπτωσούλα η ΕΕ...
-
τα μαζουτια βρωμανε και ακουγονται. μπαν.
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
τα μαζουτια βρωμανε και ακουγονται. μπαν.
Ξέρω κάτι ερείπια GV, που έχουν φάει περισσότερα λεφτά και από τη Ζωζώ Σαπουτζάκη! Επιπλέον βρωμάνε και ακούγονται ακόμη περισσότερο από τα μαζούτια. Βάψιμο μπλε και στη θάλασσα!
-
@harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
τα μαζουτια βρωμανε και ακουγονται. μπαν.
Ξέρω κάτι ερείπια GV, που έχουν φάει περισσότερα λεφτά και από τη Ζωζώ Σαπουτζάκη! Επιπλέον βρωμάνε και ακούγονται ακόμη περισσότερο από τα μαζούτια. Βάψιμο μπλε και στη θάλασσα!
μπαν και σε αυτα. αν και με το lpg ειναι σχεδον θαλασσιες αυρες οι εξατμισεις τους.
-
-
Εμένα πάντως μου έπεσε το σαγόνι...
Ετήσιο λέει service ηλεκτρικού.
Αλλαγή φίλτρων κλιματιστικού, ένα βίδωμα ηχείου στην κολώνα και αλλαγή τροχών μπρος-πίσω με ζυγοστάθμιση .... 185euro...
Το κορυφαίο (για μένα) είναι ότι ο τύπος δεν κάνει καμιά άλλη αναφορά σε έλεγχο του αυτοκινήτου, τουλάχιστον για τα προσχήματα. -
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμένα πάντως μου έπεσε το σαγόνι...
Ετήσιο λέει service ηλεκτρικού.
Αλλαγή φίλτρων κλιματιστικού, ένα βίδωμα ηχείου στην κολώνα και αλλαγή τροχών μπρος-πίσω με ζυγοστάθμιση .... 185euro...Συμφωνώ ότι φαίνονται πολλά. Η κλασσική ανταπάντηση είναι, τι κόστος θα είχε ένα θερμικό ίδιας κατηγορίας τιμής σε ετήσιο service.
-
Σύγκριση με τα θερμικά δεν μπορεί να γίνει όσο διαφέρουν οι εργασίες, τα υλικά και τα ανταλλακτικά.
Το ρεγουλάρισμα στο ηχείο ήταν εντός εγγύησης.
Μία αλλαγή φίλτρων/φίλτρου AC και μία αλλαγή τροχών με ζυγοστάθμιση 185euro. Το θεωρώ παράλογο το ποσό αυτό.Εννοείται ότι για μένα είναι άλλος ένας αποτρεπτικός λόγος για χρήση ηλεκτρικού οχήματος. Γιατί κάτι τέτοια ακούω/μαθαίνω και για τα ηλεκτρικά δίκυκλα.
-
100 km εμβέλεια μόνο με την μπαταρία
4,2 λίτρα /100 χλμ με την μπαταρία τελείως άδειαεξαιρετικό αποτέλεσμα !
μόνο καλλίτερο στην κατανάλωση βενζίνης το ford escape /kuga που φοράει σύστημα της Toyota /aisin που έληξε η ισχύς της πατέντας του.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά