-
@georgemit said in Opel Astra 2021/22:
Δε νομίζω ότι τα αντίστοιχα της εποχής είχαν κάτι σημαντικά καλύτερο να προσφέρουν σε τομείς όπως η ποιότητα ακόμα και η οδική συμπεριφορά.
Αυτοκίνητα που κοστίζουν 15.000 με 25.000 ευρώ και ανήκουν στην ίδια κατηγορία, πάνω κάτω όλα στο ίδιο καζάνι βράζουν.@criuser said in Opel Astra 2021/22:
λλά και αργότερα Αστρα και Βέκτρα , όπως και το Ινσίνια έπαιζαν στο ίδιο επίπεδο με Εσκορτ, Φόκους και Μοντέο.
Όχι βέβαια. Ένα Focus ή ένα Fiesta είχαν τεράστια διαφορά από τα αντίστοιχα Opel στον δρόμο.
@vagkirk said in Opel Astra 2021/22:
Δείτε εδώ το 1.2 βενζίνης να πιάνει σχεδόν 230 τελική , υπέροχο
Youtube VideoΚαλά αυτό είναι γκρεμός, καμία σχέση με την πραγματικότητα και επίσης κοντέρ, όχι GPS.
-
Σχετικό είναι. Επειδή τυχαίνει μετά από corsa του 2005 να πάω σε fiesta 2009 θα σου πω το εξής. Σε στροφές όντως το fiesta είναι πολύ ανώτερο και το τιμόνι του επίσης.
Σε ταξίδι όμως στον αυτοκινητόδρομο το corsa παίρνει το αίμα του πίσω.
Πολύ ευθυβολο, καμία επίδραση του ανέμου και επιτάχυνε σαν τρελό λόγω κοντού κιβωτίου. Τα 140 - 180 τα είχε για πλάκα. Το fiesta κουνάει και για το 140 - 180 θέλεις μια αιωνιότητα και μια μέρα. -
Μα ο ίδιος ο όμιλος έχει απαντήσει για αυτά τα ζητήματα, και το έχω ποσταρει πολλές φορές όταν έγινε η Stellantis.
Opel/Peugeot είναι upper-mainstream.
Citroen/Fiat είναι από κάτω, και DS/Lancia/A.R από πάνω. Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα. Εγώ το μόνο που νομίζω ότι λείπει είναι μία low cost, αλλά μάλλον θα βγάλουν κάποια μοντέλα Citroen/Fiat που θα εμπίπτουν σε αυτήν τη κατηγορία.Όσο για το πόσο θα πουλήσουν, εγώ είμαι σίγουρος. Πολύ! Όσοι προτιμούν Γερμανικό αέρα θα πάνε Astra, και οι άλλοι 308. Στις κεντροευρωπαικες Γερμανοκεατουμενες χώρες, κάποιοι δεν θα πάρουν ποτέ Γαλλικό/Ιταλικό, εκεί το όνομα Astra κάνει τη διαφορά σε σχέση με C4/308, ειδικά αν είναι και αρκετά καλύτερο από το προηγούμενο.
-
Εγώ για τα Ιταλικά ανησυχώ. Οι άλλοι έχουν βρει το δρόμο τους.
-
@dublin said in Opel Astra 2021/22:
Μα ο ίδιος ο όμιλος έχει απαντήσει για αυτά τα ζητήματα, και το έχω ποσταρει πολλές φορές όταν έγινε η Stellantis.
Opel/Peugeot είναι upper-mainstream.
Citroen/Fiat είναι από κάτω, και DS/Lancia/A.R από πάνω. Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα. Εγώ το μόνο που νομίζω ότι λείπει είναι μία low cost, αλλά μάλλον θα βγάλουν κάποια μοντέλα Citroen/Fiat που θα εμπίπτουν σε αυτήν τη κατηγορία.Όσο για το πόσο θα πουλήσουν, εγώ είμαι σίγουρος. Πολύ! Όσοι προτιμούν Γερμανικό αέρα θα πάνε Astra, και οι άλλοι 308. Στις κεντροευρωπαικες Γερμανοκεατουμενες χώρες, κάποιοι δεν θα πάρουν ποτέ Γαλλικό/Ιταλικό, εκεί το όνομα Astra κάνει τη διαφορά σε σχέση με C4/308, ειδικά αν είναι και αρκετά καλύτερο από το προηγούμενο.
Σωστά.
Δεν κατάλαβα πού ακριβώς υστερεί το astra σε σχέση με το 308, ώστε να τιμολογηθεί χαμηλότερα. -
Ποιος σας είπε ότι ο μέσος καταναλωτής κοιτάει τις στροφές ?
Αυτά ήταν τότε που ο ΚΚ ήταν νέος και ο ΣΧ πήγαινε σχολείο...
Αντε και λίγο αργότερα.
Τότε που δεν υπήρχαν κάμερες και μποτιλιαρίσματα.
Ο μέσος καταναλωτής στην Ευρώπη , έχει μόνο αυτοκινητόδρομους με όρια 100-130 , ίσως και 80 , εκτός κάποιων τμημάτων της Γερμανίας και στους άλλους δρόμους έχει πολύ αυστηρά όρια 30-90 στους οποίους υπάρχουν επίσης κάμερες και μπλόκα. Βουνά και τέτοια είναι λίγα.
-
@georgemit said in Opel Astra 2021/22:
Σχετικό είναι. Επειδή τυχαίνει μετά από corsa του 2005 να πάω σε fiesta 2009 θα σου πω το εξής. Σε στροφές όντως το fiesta είναι πολύ ανώτερο και το τιμόνι του επίσης.
Σε ταξίδι όμως στον αυτοκινητόδρομο το corsa παίρνει το αίμα του πίσω.
Πολύ ευθυβολο, καμία επίδραση του ανέμου και επιτάχυνε σαν τρελό λόγω κοντού κιβωτίου. Τα 140 - 180 τα είχε για πλάκα. Το fiesta κουνάει και για το 140 - 180 θέλεις μια αιωνιότητα και μια μέρα.Εξαρτάται από το μοτέρ. Το 1400 του Fiesta με τα 96 άλογα ήταν ψυχωμένο. Σχετικά με την κλιμάκωση, απλά κατεβάζεις μια ταχύτητα.
-
Αφήνω εδώ αυτή την εικόνα, διότι για μένα είναι ό,τι πιο όμορφο, λιτό και απέριττο έχω δει στη συγκεκριμένη κατηγορία.
-
-
@nasosto said in Opel Astra 2021/22:
Αφήνω εδώ αυτή την εικόνα, διότι για μένα είναι ό,τι πιο όμορφο, λιτό και απέριττο έχω δει στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Αυτή τη μανία για το "οικόπεδο" μεταξύ οδηγού-συνοδηγού δεν την καταλαβαίνω.
-
@antonakis said in Opel Astra 2021/22:
Αυτή τη μανία για το "οικόπεδο" μεταξύ οδηγού-συνοδηγού δεν την καταλαβαίνω.
To είχαν (αναγκαστικά λόγω μετάδοσης) τα premium γερμανικά και έχει μείνει (απωθημένο ίσως!?!?!) ότι όταν υπάρχει αυτό το διαχωριστικό είναι πρίμιο και καλά το αυτοκίνητο.
-
Σωστά, νιώθεις ότι κάθεσαι "μέσα" στο αμάξι κλπ κλπ κλπ.
Το κακό είναι ότι σε εκδόσεις με αυτόματα κιβώτια-κουμπιά και ηλεκτρονικό χειρόφρενο, μένεις με ένα χώρο ανεκμετάλλευτο. -
Εμένα μου αρέσει το τούνελ-ακουμπιστήρι. Δίνει την ψευδαίσθηση παλιάς καλής πισωκουνας λόγω μετάδοσης.. Όπως και ο κοντός επιλογέας ταχυτήτων
-
Είναι ωραία η κονσόλα με το αυτόματο κουμπάκι...
-
Κλασσικό Γερμανικό, ότι ακριβώς χρειάζεται, χωρίς φρου-φρου κι αρώματα κι όσος χώρος περισσεύει διαθέσιμος στους επιβάτες να τον κάνουν ότι θέλουν.
Για άλλους βαρετό, άχρωμο και άοσμο, για άλλους ιδανικό. -
@andya3 said in Opel Astra 2021/22:
Κλασσικό Γερμανικό, ότι ακριβώς χρειάζεται,
Εεεε...χμμμ....Γαλλικό είναι!!
-
@fanis75 said in Opel Astra 2021/22:
@andya3 said in Opel Astra 2021/22:
Κλασσικό Γερμανικό, ότι ακριβώς χρειάζεται,
Εεεε...χμμμ....Γαλλικό είναι!!
Σωστά!!
-
Ναι είναι πολύ όμορφο αυτά τα έχουμε πει ήδη. Και ναι του πάει απίστευτα αυτό το "Thomas blue". Σημαντικότερο το γεγονός ότι θα έχει σχεδόν +6cm μεταξόνιο.
-
Το thomas blue είναι του thomas του δοκιμαστή,ή όντως υπάρχει τέτοιο χρώμα;
-
Ωραίο το station. Το προτιμώ από το 308. Στο πίσω μέρος δε μου κολλάει κάτι και δε μπορώ να καταλάβω ακριβώς τι φταίει. Περίεργο τελείωμα.
Opel Astra L (2021)