Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra L (2021)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra L (2021)
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 19
    • 20
    • 7 / 20
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    54
    381
    38204
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Μόνο που το όνομα Οπελ είναι πολύ πάνω και από Σέατ και από Σκόντα.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      S polioan 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • S
        sabas_thess @criuser last edited by

        @criuser said in Opel Astra 2021/22:

        Μόνο που το όνομα Οπελ είναι πολύ πάνω και από Σέατ και από Σκόντα.

        Να την βράσω την ιεραρχία αν πληρώσω περισσότερα για λιγότερο/χειρότερο όχημα...

        "I am what you made me", D.V.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by

          Το μάρκετινγκ σκέφτεται παγκόσμια και με τον δικό του τρόπο.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • polioan
            polioan @criuser last edited by

            @criuser said in Opel Astra 2021/22:

            Μόνο που το όνομα Οπελ είναι πολύ πάνω και από Σέατ και από Σκόντα.

            Συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω τι καλύτερο έχει Opel από Seat και Skoda....
            Μόνο στο όνομα; Μόνο στους κινητήρες πετρελαίου;
            Γιατί εμένα ως πιο κοινό θνητό μαρεσει που Seat και Leon έχουν τεχνολογία, άνεση, πιο πολλά πράματα να φορτώσω το αμάξι και σε πιο λογική τιμή από Opel!
            Και ας μην έχει πιο παλιό όνομα από Opel

            CUPRA LEON 2025
            1.5cc 150Hp MHV

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Ελάχιστα ενδιαφέρει το διεθνές μάρκετινγκ οι γνώμες οι δικές μας.
              Το όνομα χτίζεται με δεκαετίες δουλειάς.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Έχουν καβαλήσει καλάμι οι Στέλιοι μου φαίνεται. Θα έχει γούστο να κινηθεί upmarket και η Φίατ, και μετά να βγούνε με τις καραμπίνες μπας και ντουφεκίσουν τίποτα πελάτες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lapin last edited by lapin

                  Καλά δεν αμφιβάλλω ότι η Seat και η Skoda δεν έχουν κύρος, αλλά στο δικό μου το μυαλό και το όνομα Opel παραπέμπει στο φτωχό συγγενή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Στον πάτο του κύρους των γερμανικών αυτοκινήτων. Θυμάμαι έναν Ελβετό γείτονα ο οποίος μου έλεγε με απαξία ότι "τo Opel είναι το αυτοκίνητο του βιοτέχνη". Θυμάμαι, επίσης, πριν πολλά χρόνια που είχα πάει να δω το Corsa (C) και ο πωλητής το μόνο που είχε να μου πει για να μου το πουλήσει ήταν η ατάκα "γερμανικό αυτοκίνητο". Τι άλλο να μου έλεγε δηλαδή, ότι τα Opel θεωρούνται καλά αυτοκίνητα; Η ειρωνία τώρα είναι ότι θα πρέπει να σου πει κάτι άλλο γιατί το γερμανικό μας έγινε και γαλλικό ταυτόχρονα και τα γαλλικά "δεν είναι όπως τα γερμανικά"...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • C
                    criuser last edited by

                    Admiral , Diplomat, Record, Manta , Ascona , Kadett.

                    Αμα ρώταγες τον Ελβετό για Σκόντα Σέατ , δεν θα τα ήξερε καν.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Το ασκονα ήξερα ότι είναι καλό....και το manta.
                      Όλα τα άλλα..... Αδιάφορα

                      Αααα ξέχασα το ομεγκα. Αυτό μου άρεσε πολύ.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sabas_thess last edited by

                        Το μοναδικό Opel που "λαχταρούσα" στη ζωή μου ήταν το Calibra. Κατάρα στην GM και την σαβούρα που μας τάιζε τόσες δεκαετίες. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα παράγει καλύτερα αυτοκίνητα πλέον με τα υλικά του PSA. Αλλά όχι τώρα ότι είναι και βαρύ όνομα η Opel. Στην Γερμανία από ότι είχα ακούσει πρόσφατα σε συζήτηση φίλων (μεγαλωμένοι εκεί) μόνο Βαλκάνιοι οικονομικοί μετανάστες τα αγόραζαν...

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by dstou

                          Άμα λέμε σαβούρα τα Όπελ, τότε τα παλιά Σέατ, τα Λάντα, τα Βάρτμπουργκ, τα Ζάσταβα, τα Τράμπαντ και τόσα άλλα τι ήταν?
                          Μεσαία αμάξια ήταν. Ότι ακριβώς εκπροσωπούσε η GM άλλωστε. Σε μεσαία τιμή επωλούντο, σε μεσαία βαλάντια σκόπευαν, πολλές φορές μάλιστα για δεύτερο αμάξι, όχι το ΄καλό' δηλαδής. Παλιά μάλιστα ( μέχρι και σέβεντις) ήταν και αξιόπιστα. Αραιά και που έβγαζε και κανένα λίγο πιο σπέσιαλ, έτσι για ορεκτικό. Λίγο είπαμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            tutuyo last edited by tutuyo

                            Σε καμια περιπτωση σαβουρα. Μαλλον το ακριβως αντιθετο.
                            Δεν ξερω τι εχει στο μυαλο του αυτος που μιλαει για "γερμανικη" ποιοτητα αλλα σιγουρα η ποιοτητα ακομη και στις φτηνοτερες εκδοσεις του ειναι καλυτερη απο αρκετο ανταγωνισμο. Επισης κρατανε καποιες σταθερες

                            Τα τελευταια μοντελα στην pre-PSA εποχη (Corsa E, Astra Κ) ειχαν εξαιρετικο VFM. Πολυ καλη ποιοτητα σε υλικα και συναρμογη, ενα σκαλοπατι πανω απο γιαπωνεζους/κορεατες και γαλλους και απο καλα εως πολυ καλα μοτερ.
                            Ειδικα στο Corsaκι, επειδη εχω ιδια αποψη και ο 1.4/90 και το new entry 1.0/90 και 110 εχουν πολυ καλη υλοποιηση και κυριως κανουν καλα αυτα που ευαγγελιζονται δλδ οικονομια και αξιοπρεπεστατη δυναμη για το αμαξωμα
                            Το 5αρι κιβωτιο τους δεν ηταν πολυ καλο, αλλα το 6αρι που το αντικατεστησε ειναι φοβερο σε αισθηση
                            Not great, not terrible που ελεγε και μια ψυχη, αλλα αυτο ακριβως η χρυση μετριοτητα τα βοηθαει να κρατανε τιμη κιολας σαν μεταχειρισμενα

                            Αν το συνδυασεις με μια σωστη τιμολογηση, ολα τα Opel ειχαν καλες τιμες, για αυτο που προσεφεραν, χωρις ακριβη συντηρηση και μια εγγυηση 5ετιας μπορεις να καταλαβεις γιατι κυκλοφορουν τοσα Corsa και Astra

                            Το "προβλημα" της Opel διαχρονικα ηταν το ντιζαιν που πιθανοτατα ειχε αναλαβει μια ομαδα συνταξιουχων Γερμανων που φορουσαν παντοφλα με καλτσα. Παντα ηταν πιο συμβατικα, χωρις φαντασια
                            Βεβαια αυτο σε αρκετο κοσμο κανει γκελ, που προτιμα κατι λιγο πιο κομψο και διακριτικο.

                            Απο τα χερια μου περασαν τα εξης μικρα πολης - Yaris, 208, Polo, Corsa τις προηγουμενες 2 δεκατιες. Αν ξαναγοραζα κατι αυτο θα ηταν το Corsa

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Ιστορικά, η Όπελ είχε Αμερικάνο αρχισχεδιαστή τον περισσότερο καιρό, όπως και αμερικάνους τσέους. Να θυμίσω τον μαρκιόνε που είχε πει ζητώντας την Όπελ από τη μαμά της ότι την ήθελε για το ρόλο του 'γερμανικού' στη φαρέτρα του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                tutuyo last edited by

                                Χαχαχαχαχ δεν το ήξερα
                                Aμερικανος συνταξιούχος με παντόφλες και καλτσα lol

                                Πάντως από ότι είχα διαβάσει κατά την εξαγορά της Opel το μεγάλο της πρόβλημα δεν ήταν οι πωλήσεις, αλλά το μεγάλο στοκ που λόγω κακών κινήσεων είχε συσσώρευσει και συνέχιζε να συσσωρευει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • georgemit
                                  georgemit last edited by georgemit

                                  Πάντως επειδή είχα corsa c (1.4 twinport 2005) και το κράτησα 9 χρόνια γράφοντας συνολικά 230.000 χλμ, χωρίς καθόλου προβλήματα, μια χαρά ευχαριστημένος έμεινα.
                                  Δε νομίζω ότι τα αντίστοιχα της εποχής είχαν κάτι σημαντικά καλύτερο να προσφέρουν σε τομείς όπως η ποιότητα ακόμα και η οδική συμπεριφορά.
                                  Αυτοκίνητα που κοστίζουν 15.000 με 25.000 ευρώ και ανήκουν στην ίδια κατηγορία, πάνω κάτω όλα στο ίδιο καζάνι βράζουν.
                                  Κάπου υπερτερεί το ένα κάπου το άλλο.
                                  Βέβαια τα 90s που διάβαζα τα περιοδικά της εποχής, ως πιτσιρικάς, τα opel μας τα πλασάρανε ως premium και πάντα το astra ήταν το αντίπαλο δέος του golf. Τα υπόλοιπα τα παρουσίαζαν λίγο πολύ ως τους φτωχούς συγγενείς.

                                  i30 1.5 160 N line!

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    NΑ πούμε εδώ ότι η vw άργησε πολύ να ξεπεράσει την opel και το έκανε πρακτικά μόλις στα σέβεντις. Αμάξια πολυτελείας όπως τα opel admiral, kapitan, diplomat, ή ακόμη και απλά καθημερινά όπως τα record , cadet οι βαγκέουλες τα έβλεπαν με το κυάλι επί εποχής χελώνας και κλώνων αυτής , δηλαδή μέχρι και τα μιντ σέβεντις.μετά πήραν κεφάλι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Ετσι ακριβώς. Η Οπελ είχε τις καλές και τις κακές εποχές της όπως όλες οι εταιρείες , αλλά προφανώς δεν ήταν ποτέ σε χαμηλότερο επίπεδο από την φόρντ , την πεζό , την ρενό , την σιτροέν και την τογιότα.

                                      Η φόλκς πέρασε επίσης από διάφορες εποχές και μέχρι τα τέλη του 70 ήταν για γέλια με κάτι 411 , Κ-70 και διάφορα άλλα μπάζα.

                                      Το Ρέκορντ και το Καντέτ είχαν μεγαλώσει γενιές οδηγών.

                                      Αλλά και αργότερα Αστρα και Βέκτρα , όπως και το Ινσίνια έπαιζαν στο ίδιο επίπεδο με Εσκορτ, Φόκους και Μοντέο.

                                      Τώρα το τι θα κάνει η Οπελ με το Αστρα απέναντι στο 308 , C4 , DS4 και νέα άλφα , λάντσια και φίατ θα δούμε.

                                      Αλλωστε η Στελλάντις είναι πλέον μεγάλη εταιρεία και πουλάει σε όλο τον κόσμο.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vagkirk last edited by

                                        Και πρόσφατα το insignia (ποτέ βγήκε το 2008; ) ήταν το premium των μικρομεσαίων , συντηρητικό αλλα πολύ ωραίο εμφανισιακά , πολύ καλή εναλλακτική απέναντι στα Passat , A4 , Mondeo ,και με ωραίους κινητήρες στα 180 άλογα που νομίζω δεν έβγαλαν σοβαρά θέματα ποτέ.
                                        Η opel στην Ελλάδα είχε σχεδόν 2 δεκαετίες ναυαρχίδα των πωλήσεων τα Astra , ακόμη αν παρατηρήσετε στο δρόμο αυτά τα Η κυκλοφορούν παντού και αλλάζουν συνέχεια χέρια αν και πολυ μέτρια οδηγικά είναι αρκετά αξιόπιστα τελικά αλλά κυρίως είχαν φοβερές τιμές και προσφορές από τον εισαγωγέα.
                                        Και το Κ μέχρι πριν λίγους μήνες είχε κάποια πακέτα σε καταπληκτικές τιμές , 1.2 turbo 150 άλογα CVT , και 1.5 diesel 110 με εννιάρι αυτόματο αν θυμάμαι καλά , από 21κ έως 23κ , και νομίζω κινητήρες και κιβώτια ηταν εξέλιξης Opel λιγο πριν τους αγοράσουν οι Γάλλοι.
                                        Δείτε εδώ το 1.2 βενζίνης να πιάνει σχεδόν 230 τελική , υπέροχο
                                        https://youtu.be/8Tg1F5ay6HA
                                        Τώρα με τον Συγγελίδη ίσως να μην ενδιαφέρει τόσο η πρωτιά σε πωλήσεις με καλές τιμές αλλά η τοποθέτηση σε σχέση με το 308 σε τέτοια θέση που συνολικά να μην υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ τους και τα κέρδη να έρχονται από όλες τις μάρκες , που σημαίνει λιγότερες πωλήσεις ξεχωριστά και ακριβότερα για τον τελικό καταναλωτή.
                                        Αυτά έχει η συγκέντρωση των brands σε ένα όμιλο δυστυχώς.
                                        Δείτε η Skoda πόσο καλή εμπορική πολιτική έχει επειδή αν δεν κάνω λάθος είναι ακόμη ανεξάρτητη από τον εισαγωγέα VW στην Ελλάδα , ετσι ήταν και η Opel .
                                        Τώρα πάει και αυτή , ακριβότερα αυτοκίνητα για εμάς , λιγότερα κέρδη για τους εμπόρους , τεράστια κέρδη και κεφάλαια για τον Συγγελίδη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Τα χειροκίνητα κιβώτια τα είχε εξελίξει μόνη της η opel, και κατά γενική ομολογία ήταν πολύ καλύτερα από της PSA.
                                          Μάλιστα όταν έγινε η εξαγορά κάποιοι έγραψαν ότι ο κύριος στόχος είναι να πάρει η PSA την σχετική τεχνογνωσία από την Opel.
                                          Τελικά απ' ότι έχω καταλάβει, τα πέταξαν στα σκουπίδια και συνεχίζουν και στην opel μ' αυτά τα μάλλον άθλια κιβώτια των Γάλλων.
                                          Κρίμα...

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Τα πολύ τελευταία κιβώτια της psa βελτιώθηκαν αισθητά.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 7 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr