-
Μόνο που το όνομα Οπελ είναι πολύ πάνω και από Σέατ και από Σκόντα.
-
@criuser said in Opel Astra 2021/22:
Μόνο που το όνομα Οπελ είναι πολύ πάνω και από Σέατ και από Σκόντα.
Να την βράσω την ιεραρχία αν πληρώσω περισσότερα για λιγότερο/χειρότερο όχημα...
-
Το μάρκετινγκ σκέφτεται παγκόσμια και με τον δικό του τρόπο.
-
@criuser said in Opel Astra 2021/22:
Μόνο που το όνομα Οπελ είναι πολύ πάνω και από Σέατ και από Σκόντα.
Συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω τι καλύτερο έχει Opel από Seat και Skoda....
Μόνο στο όνομα; Μόνο στους κινητήρες πετρελαίου;
Γιατί εμένα ως πιο κοινό θνητό μαρεσει που Seat και Leon έχουν τεχνολογία, άνεση, πιο πολλά πράματα να φορτώσω το αμάξι και σε πιο λογική τιμή από Opel!
Και ας μην έχει πιο παλιό όνομα από Opel -
Ελάχιστα ενδιαφέρει το διεθνές μάρκετινγκ οι γνώμες οι δικές μας.
Το όνομα χτίζεται με δεκαετίες δουλειάς. -
Έχουν καβαλήσει καλάμι οι Στέλιοι μου φαίνεται. Θα έχει γούστο να κινηθεί upmarket και η Φίατ, και μετά να βγούνε με τις καραμπίνες μπας και ντουφεκίσουν τίποτα πελάτες.
-
Καλά δεν αμφιβάλλω ότι η Seat και η Skoda δεν έχουν κύρος, αλλά στο δικό μου το μυαλό και το όνομα Opel παραπέμπει στο φτωχό συγγενή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Στον πάτο του κύρους των γερμανικών αυτοκινήτων. Θυμάμαι έναν Ελβετό γείτονα ο οποίος μου έλεγε με απαξία ότι "τo Opel είναι το αυτοκίνητο του βιοτέχνη". Θυμάμαι, επίσης, πριν πολλά χρόνια που είχα πάει να δω το Corsa (C) και ο πωλητής το μόνο που είχε να μου πει για να μου το πουλήσει ήταν η ατάκα "γερμανικό αυτοκίνητο". Τι άλλο να μου έλεγε δηλαδή, ότι τα Opel θεωρούνται καλά αυτοκίνητα; Η ειρωνία τώρα είναι ότι θα πρέπει να σου πει κάτι άλλο γιατί το γερμανικό μας έγινε και γαλλικό ταυτόχρονα και τα γαλλικά "δεν είναι όπως τα γερμανικά"...
-
Admiral , Diplomat, Record, Manta , Ascona , Kadett.
Αμα ρώταγες τον Ελβετό για Σκόντα Σέατ , δεν θα τα ήξερε καν.
-
Το ασκονα ήξερα ότι είναι καλό....και το manta.
Όλα τα άλλα..... ΑδιάφοραΑααα ξέχασα το ομεγκα. Αυτό μου άρεσε πολύ.
-
Το μοναδικό Opel που "λαχταρούσα" στη ζωή μου ήταν το Calibra. Κατάρα στην GM και την σαβούρα που μας τάιζε τόσες δεκαετίες. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα παράγει καλύτερα αυτοκίνητα πλέον με τα υλικά του PSA. Αλλά όχι τώρα ότι είναι και βαρύ όνομα η Opel. Στην Γερμανία από ότι είχα ακούσει πρόσφατα σε συζήτηση φίλων (μεγαλωμένοι εκεί) μόνο Βαλκάνιοι οικονομικοί μετανάστες τα αγόραζαν...
-
Άμα λέμε σαβούρα τα Όπελ, τότε τα παλιά Σέατ, τα Λάντα, τα Βάρτμπουργκ, τα Ζάσταβα, τα Τράμπαντ και τόσα άλλα τι ήταν?
Μεσαία αμάξια ήταν. Ότι ακριβώς εκπροσωπούσε η GM άλλωστε. Σε μεσαία τιμή επωλούντο, σε μεσαία βαλάντια σκόπευαν, πολλές φορές μάλιστα για δεύτερο αμάξι, όχι το ΄καλό' δηλαδής. Παλιά μάλιστα ( μέχρι και σέβεντις) ήταν και αξιόπιστα. Αραιά και που έβγαζε και κανένα λίγο πιο σπέσιαλ, έτσι για ορεκτικό. Λίγο είπαμε. -
Σε καμια περιπτωση σαβουρα. Μαλλον το ακριβως αντιθετο.
Δεν ξερω τι εχει στο μυαλο του αυτος που μιλαει για "γερμανικη" ποιοτητα αλλα σιγουρα η ποιοτητα ακομη και στις φτηνοτερες εκδοσεις του ειναι καλυτερη απο αρκετο ανταγωνισμο. Επισης κρατανε καποιες σταθερεςΤα τελευταια μοντελα στην pre-PSA εποχη (Corsa E, Astra Κ) ειχαν εξαιρετικο VFM. Πολυ καλη ποιοτητα σε υλικα και συναρμογη, ενα σκαλοπατι πανω απο γιαπωνεζους/κορεατες και γαλλους και απο καλα εως πολυ καλα μοτερ.
Ειδικα στο Corsaκι, επειδη εχω ιδια αποψη και ο 1.4/90 και το new entry 1.0/90 και 110 εχουν πολυ καλη υλοποιηση και κυριως κανουν καλα αυτα που ευαγγελιζονται δλδ οικονομια και αξιοπρεπεστατη δυναμη για το αμαξωμα
Το 5αρι κιβωτιο τους δεν ηταν πολυ καλο, αλλα το 6αρι που το αντικατεστησε ειναι φοβερο σε αισθηση
Not great, not terrible που ελεγε και μια ψυχη, αλλα αυτο ακριβως η χρυση μετριοτητα τα βοηθαει να κρατανε τιμη κιολας σαν μεταχειρισμεναΑν το συνδυασεις με μια σωστη τιμολογηση, ολα τα Opel ειχαν καλες τιμες, για αυτο που προσεφεραν, χωρις ακριβη συντηρηση και μια εγγυηση 5ετιας μπορεις να καταλαβεις γιατι κυκλοφορουν τοσα Corsa και Astra
Το "προβλημα" της Opel διαχρονικα ηταν το ντιζαιν που πιθανοτατα ειχε αναλαβει μια ομαδα συνταξιουχων Γερμανων που φορουσαν παντοφλα με καλτσα. Παντα ηταν πιο συμβατικα, χωρις φαντασια
Βεβαια αυτο σε αρκετο κοσμο κανει γκελ, που προτιμα κατι λιγο πιο κομψο και διακριτικο.Απο τα χερια μου περασαν τα εξης μικρα πολης - Yaris, 208, Polo, Corsa τις προηγουμενες 2 δεκατιες. Αν ξαναγοραζα κατι αυτο θα ηταν το Corsa
-
Ιστορικά, η Όπελ είχε Αμερικάνο αρχισχεδιαστή τον περισσότερο καιρό, όπως και αμερικάνους τσέους. Να θυμίσω τον μαρκιόνε που είχε πει ζητώντας την Όπελ από τη μαμά της ότι την ήθελε για το ρόλο του 'γερμανικού' στη φαρέτρα του.
-
Χαχαχαχαχ δεν το ήξερα
Aμερικανος συνταξιούχος με παντόφλες και καλτσα lolΠάντως από ότι είχα διαβάσει κατά την εξαγορά της Opel το μεγάλο της πρόβλημα δεν ήταν οι πωλήσεις, αλλά το μεγάλο στοκ που λόγω κακών κινήσεων είχε συσσώρευσει και συνέχιζε να συσσωρευει
-
Πάντως επειδή είχα corsa c (1.4 twinport 2005) και το κράτησα 9 χρόνια γράφοντας συνολικά 230.000 χλμ, χωρίς καθόλου προβλήματα, μια χαρά ευχαριστημένος έμεινα.
Δε νομίζω ότι τα αντίστοιχα της εποχής είχαν κάτι σημαντικά καλύτερο να προσφέρουν σε τομείς όπως η ποιότητα ακόμα και η οδική συμπεριφορά.
Αυτοκίνητα που κοστίζουν 15.000 με 25.000 ευρώ και ανήκουν στην ίδια κατηγορία, πάνω κάτω όλα στο ίδιο καζάνι βράζουν.
Κάπου υπερτερεί το ένα κάπου το άλλο.
Βέβαια τα 90s που διάβαζα τα περιοδικά της εποχής, ως πιτσιρικάς, τα opel μας τα πλασάρανε ως premium και πάντα το astra ήταν το αντίπαλο δέος του golf. Τα υπόλοιπα τα παρουσίαζαν λίγο πολύ ως τους φτωχούς συγγενείς. -
NΑ πούμε εδώ ότι η vw άργησε πολύ να ξεπεράσει την opel και το έκανε πρακτικά μόλις στα σέβεντις. Αμάξια πολυτελείας όπως τα opel admiral, kapitan, diplomat, ή ακόμη και απλά καθημερινά όπως τα record , cadet οι βαγκέουλες τα έβλεπαν με το κυάλι επί εποχής χελώνας και κλώνων αυτής , δηλαδή μέχρι και τα μιντ σέβεντις.μετά πήραν κεφάλι.
-
Ετσι ακριβώς. Η Οπελ είχε τις καλές και τις κακές εποχές της όπως όλες οι εταιρείες , αλλά προφανώς δεν ήταν ποτέ σε χαμηλότερο επίπεδο από την φόρντ , την πεζό , την ρενό , την σιτροέν και την τογιότα.
Η φόλκς πέρασε επίσης από διάφορες εποχές και μέχρι τα τέλη του 70 ήταν για γέλια με κάτι 411 , Κ-70 και διάφορα άλλα μπάζα.
Το Ρέκορντ και το Καντέτ είχαν μεγαλώσει γενιές οδηγών.
Αλλά και αργότερα Αστρα και Βέκτρα , όπως και το Ινσίνια έπαιζαν στο ίδιο επίπεδο με Εσκορτ, Φόκους και Μοντέο.
Τώρα το τι θα κάνει η Οπελ με το Αστρα απέναντι στο 308 , C4 , DS4 και νέα άλφα , λάντσια και φίατ θα δούμε.
Αλλωστε η Στελλάντις είναι πλέον μεγάλη εταιρεία και πουλάει σε όλο τον κόσμο.
-
Και πρόσφατα το insignia (ποτέ βγήκε το 2008; ) ήταν το premium των μικρομεσαίων , συντηρητικό αλλα πολύ ωραίο εμφανισιακά , πολύ καλή εναλλακτική απέναντι στα Passat , A4 , Mondeo ,και με ωραίους κινητήρες στα 180 άλογα που νομίζω δεν έβγαλαν σοβαρά θέματα ποτέ.
Η opel στην Ελλάδα είχε σχεδόν 2 δεκαετίες ναυαρχίδα των πωλήσεων τα Astra , ακόμη αν παρατηρήσετε στο δρόμο αυτά τα Η κυκλοφορούν παντού και αλλάζουν συνέχεια χέρια αν και πολυ μέτρια οδηγικά είναι αρκετά αξιόπιστα τελικά αλλά κυρίως είχαν φοβερές τιμές και προσφορές από τον εισαγωγέα.
Και το Κ μέχρι πριν λίγους μήνες είχε κάποια πακέτα σε καταπληκτικές τιμές , 1.2 turbo 150 άλογα CVT , και 1.5 diesel 110 με εννιάρι αυτόματο αν θυμάμαι καλά , από 21κ έως 23κ , και νομίζω κινητήρες και κιβώτια ηταν εξέλιξης Opel λιγο πριν τους αγοράσουν οι Γάλλοι.
Δείτε εδώ το 1.2 βενζίνης να πιάνει σχεδόν 230 τελική , υπέροχο
https://youtu.be/8Tg1F5ay6HA
Τώρα με τον Συγγελίδη ίσως να μην ενδιαφέρει τόσο η πρωτιά σε πωλήσεις με καλές τιμές αλλά η τοποθέτηση σε σχέση με το 308 σε τέτοια θέση που συνολικά να μην υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ τους και τα κέρδη να έρχονται από όλες τις μάρκες , που σημαίνει λιγότερες πωλήσεις ξεχωριστά και ακριβότερα για τον τελικό καταναλωτή.
Αυτά έχει η συγκέντρωση των brands σε ένα όμιλο δυστυχώς.
Δείτε η Skoda πόσο καλή εμπορική πολιτική έχει επειδή αν δεν κάνω λάθος είναι ακόμη ανεξάρτητη από τον εισαγωγέα VW στην Ελλάδα , ετσι ήταν και η Opel .
Τώρα πάει και αυτή , ακριβότερα αυτοκίνητα για εμάς , λιγότερα κέρδη για τους εμπόρους , τεράστια κέρδη και κεφάλαια για τον Συγγελίδη. -
Τα χειροκίνητα κιβώτια τα είχε εξελίξει μόνη της η opel, και κατά γενική ομολογία ήταν πολύ καλύτερα από της PSA.
Μάλιστα όταν έγινε η εξαγορά κάποιοι έγραψαν ότι ο κύριος στόχος είναι να πάρει η PSA την σχετική τεχνογνωσία από την Opel.
Τελικά απ' ότι έχω καταλάβει, τα πέταξαν στα σκουπίδια και συνεχίζουν και στην opel μ' αυτά τα μάλλον άθλια κιβώτια των Γάλλων.
Κρίμα... -
Τα πολύ τελευταία κιβώτια της psa βελτιώθηκαν αισθητά.
Opel Astra L (2021)