Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 250
    • 251
    • 252
    • 253
    • 254
    • 276
    • 277
    • 252 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129682
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • babisstinson
      babisstinson @realzeus last edited by babisstinson

      @realzeus said in Νέο Ford Focus MK4:

      Με την έλλειψη chips, οι πωλήσεις είναι περισσότερο θέμα προσφοράς, παρά ζήτησης πλέον. Οι πωλήσεις είναι αδιάφορες πάντως σχετικά με το πόσο καλό είναι ένα προϊόν.

      Θα έβαζα και την BMW 1 στα οδηγοκεντρικά, όπως φυσικά και το Mazda 3, αλλά δίλιτρο + Ελλάδα = πρόβλημα.

      Είχα και το Mazda 3 υπόψιν αλλά δεν το έβαλα λόγω 2λιτρου..!

      @sabas_thess said in Νέο Ford Focus MK4:

      Πάντως αν γίνουν όλα αυτά που λέτε στο f/l ταυτόχρονα θα είναι μέγιστο ξενέρωμα. Μα δεν άφησαν ΤΙΠΟΤΑ όρθιο! Όλα κόντρα, είναι τρελό! Ούτε πολλαπλούς, ούτε 1.5T, ούτε φυσικοί διακόπτες, ούτε tcat; Για να δώσουν τι; Καινούργιο σχέδιο σε φώτα προφυλακτήρες και +5" Infotainment;

      Θέλω ειλικρινά να δω που είναι ικανή να φτάσει η Ford με το θέμα των κινητήρων κυρίως. Δηλαδή όταν με το καλό έρθει κάποια στιγμή το f/l του Kuga θα κόψουν και από εκεί τον 1,5T βενζίνης και θα βάλουν τον 1000αρι με τα 155ps; Τέλος δείχνει κατ'εμε μέγιστο θράσος να επαναφέρεις το "powershit". Πφφφ..

      Δυστυχώς με αυτά ασχολείται ο κόσμος. Δεν τους νοιάζουν αυτά που συζητάμε εδώ. Ο περισσότερος κόσμος παιδιά δεν ξέρει τι είναι ημιάκαμπτος άξονας και πολλλαπολοί σύνδεσμοι. Επίσης η νέα γενιά αγοραστών συνηθισμένη στην ψηφιακή εποχή, τα tablet κλπ αρχικά δεν ενδιαφέρεται αν ακόμα και το AC διαχειρίζεται μέσω οθόνης.

      Περιμένω να δω και τιμολόγηση Focus, ακόμα δεν έχουμε δει και του Φιέστα για να έχουμε μια εικόνα προς τα πού (βασικά πόσο πάνω..) θα κινηθεί.

      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        plev @dimitriscsd last edited by

        @dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:

        @plev said in Νέο Ford Focus MK4:

        προσωπικα για μενα ολες καλες αλλαγες για να πετυχει στην ευρωπη..ειδικα η αλλαγη αυτοματου κιβωτιου.Το νεο powershift δεν εχει καμια σχεση με το παλιο.Ειναι το υγρου συμπλεκτη της getrag (τωρα πλεον Magna) =7DCT300 — 7-speed dual-wet-clutch - Renault EDC and Mini/BMW Steptronic Doppelkupplung since MY2018 in FWD applications, Ford Puma and Ford Fiesta since MY2020
        Το εχω δοκιμασει εδω και 3 χρονια (κυριως σε BMW) ,ειναι αψογο, το πιο smooth απο οσα εχω δοκιμασει και αξιοπιστο.Με διαφορα το καλυτερο και πιο αξιοπιστο διπλου συμπεκτη κιβωτιο στην αγορα σε αυτες τις τιμες. Με αλλα λογια οτι ειναι η Aisin για τα κλασσικα αυτοματα και cvt, ειναι και η getrag(magna) για του διπλου συμπλεκτη, δηλ η πιο αξιοπιστη λυση.αα για να ξερετε και η φερραρι τα ιδια κιβωτια φοραει .
        Τωρα το κλασσικο 8αρι αυτοματο που ειχε το φοκους ητανε το χειροτερο κλασσικο αυτοματο που υπαρχει την αγορα με διαφορα.(ισως μαζι με το 9αρι της Fiat).καθολου smooth,καθολου εξυπνο,καθολου αξιοπιστο ,οχι γρηγορο, και το χειροτερο για να βαλεις οπισθεν απο πρωτη και το αντιστροφο περιμενεισ 2-3 δευτεροπλεπτα πραγμα που σε κανει εξωφρενων. Αυτο οφειλεται οτι αυτο το κιβωτιο το εξελιξε η ford με τη GM σαν 9αρι αλλα μετα ειπε η ford οτι δεν μειωνει ρυπους και καταναλωση και το αλλαξε ειδικα για την ευρωπαικη αγορα.(του εβγαλε τη 4 σχεση και ουσιαστικα κολλησε 2 κιβωτια σε 1 ενα ,το παλιο δικος της και το νεο 9αρι)..Με αλλα λογια αχταρμας για αυτο εφαγε κραξιμο και μηνυσεις για το ποσο ασχημο ειναι σαν κιβωτιο!!

        Εσύ σε ποιο μοντέλο το δοκίμασες; Στο Focus;

        Έφαγε μηνύσεις επειδή αργεί να αλλάξει από πρώτη σε όπισθεν; Αυτό όντως ήταν θέμα που λύθηκε στην πορεία με software update στο ανάλογο module. Δείξε μας καμιά πηγή να το δούμε αν σου είναι εύκολο. Πρώτη φορά ακούω κάτι για το 8άρι.

        το εχω οδηγησει για 2 μερες με ενοικιαση στην ιταλια .σε diesel,,,δεν μου αρεσε , με παρεξενεψε..ισως φταiει οτι προερχομουν απο το 8 της ZF.
        αα και ενα videaki https://www.youtube.com/watch?v=dqQa5sFYzgo

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          plev @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:

          @plev said in Νέο Ford Focus MK4:

          Με αλλα λογια οτι ειναι η Aisin για τα κλασσικα αυτοματα και cvt, ειναι και η getrag(magna) για του διπλου συμπλεκτη, δηλ η πιο αξιοπιστη λυση.

          Απλά να σημειώσω ότι και το 6αρι powershift με τα άπειρα προβλήματα (για αυτό το κιβώτιο έφαγε μηνύσεις) της Gertrag ηταν. Δεν λέω ότι το 7αρι δεν είναι βελτιωμένο (είναι, το έγραψα ότι είναι ίδιο με αυτά των Ρενώ)....

          αυτο βασικα που θελω να πω ειναι οτι οποιος αποφασισει να παρει αυτοματο το νεο focus δεν θα απογοητευτει.εχει και 8 χρονια εγγυηση..και δεν ειναι dsg ξυρου τυπου..μια χαρα θα ειναι..aisin 8 or 8 ZF δεν ειναι αλλα απο προβληματα αξιοπιστιας δεν εχει τετοια θεματα οπως παλια..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 last edited by

            ενταξει αυτο με το αν ειναι βελτιωμενο το νεο αυτοματο κιβωτιο που θα φορα θα το δειξει η πραξη οταν τα αμαξια θα κανουν 70-80.000 χλμ και μετα.
            Αυτα που εχουν τα ρενω ειναι σιγουρα τα ίδια? και έχουμε πληροφορίες αξιοπιστίας μετά από σεβαστά χλμ? φανταζομαι οχι απο ελλαδα απο εξω...αν δεν εχουν καταγραφει αξιοσημειωτα θεματα μετα από 70-80Κ χλμ ειναι μια καλή βάση...
            Προσωπικα το 8αρι που ειχα δοκιμασει στο φοκους το 2019 στον δρομο μου ειχε αρεσει, και νομίζω ταιριαζει με τον χαρακτηρα του ντιζελ που ειχα οδηγησει, σε μια δυο οπισθεν που ειχα βαλει τωρα που αναφερθηκε θυμαμαι οτι την ειχα βαλει και δεν ανταποκριθηκε το αμαξι κατευθειαν αλλα λογω απειριας στον χειρισμο του ειχα θεωρησει οτι εγω δεν την ειχα κουμπωσει σωστα αλλα απο οτι βλεπω ηταν bug του κιβωτιου...

            P realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • babisstinson
              babisstinson last edited by

              Παιδιά το αυτόματο που θα έχει το Focus ποιο είναι (Στις φωτογραφίες παρακάτω)?

              alt text

              ή

              alt text

              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Η οθόνη είναι Photoshop?

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  plev @tkin73 last edited by

                  @tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:

                  ενταξει αυτο με το αν ειναι βελτιωμενο το νεο αυτοματο κιβωτιο που θα φορα θα το δειξει η πραξη οταν τα αμαξια θα κανουν 70-80.000 χλμ και μετα.
                  Αυτα που εχουν τα ρενω ειναι σιγουρα τα ίδια? και έχουμε πληροφορίες αξιοπιστίας μετά από σεβαστά χλμ? φανταζομαι οχι απο ελλαδα απο εξω...αν δεν εχουν καταγραφει αξιοσημειωτα θεματα μετα από 70-80Κ χλμ ειναι μια καλή βάση...
                  Προσωπικα το 8αρι που ειχα δοκιμασει στο φοκους το 2019 στον δρομο μου ειχε αρεσει, και νομίζω ταιριαζει με τον χαρακτηρα του ντιζελ που ειχα οδηγησει, σε μια δυο οπισθεν που ειχα βαλει τωρα που αναφερθηκε θυμαμαι οτι την ειχα βαλει και δεν ανταποκριθηκε το αμαξι κατευθειαν αλλα λογω απειριας στον χειρισμο του ειχα θεωρησει οτι εγω δεν την ειχα κουμπωσει σωστα αλλα απο οτι βλεπω ηταν bug του κιβωτιου...

                  ναι δικιο εχεις..ευτυχως ομως που εχει 8 χρονια εγγυηση.δεν ειμαι ειδικος παρολα αυτα και δεν θελω να παιρνω αλλους στο λαιμο μου...προσωπικη καλη αποψη εχω για το νεο διπλου συμπλεκτη της Ford,,οχι για 80.000 και χιλιομετρα αλλα μεχρι 40.000 και με σκληρη χρηση (και σε κινηση και εκτος δρομου) προς το παρον ουδεν προβλημα.ο καιρος θα δειξει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap @vagkirk last edited by lap

                    @vagkirk said in Νέο Ford Focus MK4:

                    Την οθόνη αυτή θα ντρέπονταν να την σχεδιάσουν και να την πουλήσουν ακόμη και οι τελευταίοι των Κινέζων στο AliExpress! Απίστευτα παράταιρη, χωρίς καμία άλλη αλλαγή στην σχεδίαση του ταμπλό απλά την πέταξαν στην μέση! Έτσι όπως την βλέπω στη θέση αυτή είναι σαν να κόβει την ορατότητα στο μισό παρμπρίζ.
                    Και μαζί με τα υπόλοιπα που διαβάζω , μήπως τελικά λίγο πριν τη νέα εποχή που έρχεται δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η τύχη του focus ;
                    Σχετικό - άσχετο , ως προς την συζήτηση για τα κιβώτια , σήμερα πάντως όσοι λάτρεις των χειροκίνητων είχαν την τύχη να βρεθούν στο κέντρο με κατεύθυνση προς Κηφισίας πρέπει να απόλαυσαν την ηδονή της συμπλεξης αποσυμπλεξης 1-2-N-1-2-N κ.ο.κ κάνα...2χιλιαδες φορές...
                    (Πέρα από την πλάκα αυτό το πράγμα που ζήσαμε σήμερα νομίζω δεν έχει ξαναγίνει στα 20+ χρόνια που οδηγώ στην Αθήνα)

                    Όντως σε τέτοια κατάσταση το αυτόματο είναι ο Βασιλιάς όλων. Οι ακραίες ομως δηλώσεις για τα χειροκινητα κιβώτια και σύγκρισης τους με άλλα πράγματα παραβλέποντας την οδική αίσθηση που προσφέρουν με την διαδικασία αλλαγής θολώνει επίτηδες τα νερά κατά την άποψη μου.

                    Αν είναι να παίξουμε με αναλογίες μπορούμε να πούμε πως

                    Υπάρχουν και τα έτοιμα έπιπλα και τα DIY τα οποία δίνουν ευχαρίστηση στο αγοραστή να συμμετέχει στην διαδικασία.

                    Υπάρχουν και οι σύγχρονες αυτόματες αντλίες 😉 αλλά στην συνουσία κάποιοι από εμάς επιλέγουν τον παραδοσιακό και αναχρονιστικό τρόπο 😛 🙂 ..χαχαχα

                    Το καλύτερο κιβώτιο για εμένα μέσα στην πόλη είναι το κιβώτιο της toyota στ; hybrids. Δεν φθείρεται δεν ζεσταίνεται δεν αυξάνει την κατανάλωση κτλ κτλ.
                    Το καλύτερο όλων.
                    Οκ και του jazz, αλλά είναι ακριβο και βγαίνει εκτός.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • mastoras78
                      mastoras78 @lap last edited by mastoras78

                      @lap said in Νέο Ford Focus MK4:

                      στην συνουσία κάποιοι από εμάς επιλέγουν τον παραδοσιακό και αναχρονιστικό τρόπο 😛 🙂 ..χαχαχα

                      Σεβαστό που τη βρίσκεις χειροκίνητα..

                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                      #tsekourato_ksevrakoma

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @babisstinson last edited by

                        @babisstinson said in Νέο Ford Focus MK4:

                        Παιδιά το αυτόματο που θα έχει το Focus ποιο είναι (Στις φωτογραφίες παρακάτω)?

                        Στην 1η φωτογραφία με τον λεβιέ ειναι το νέο 7αρι DCT ενώ στην 2η φωτογραφία είναι το 8αρι (όπως είχε και προ F/L) με μετατροπέα που πλέον μπαίνει μόνο στο ντήζελ.

                        @babisstinson said in Νέο Ford Focus MK4:

                        Περιμένω να δω και τιμολόγηση Focus, ακόμα δεν έχουμε δει και του Φιέστα για να έχουμε μια εικόνα προς τα πού (βασικά πόσο πάνω..) θα κινηθεί.

                        Οι μέχρι τώρα πληροφορίες αναφέρουν τιμές για Φιέστα έως τέλος του μήνα (το αργότερο) και για το F/L Focus εντός Νοεμβρίου.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • cirus
                          cirus last edited by

                          πολύ όμορφο εξωτερικά και η οθόνη Sync 4 φανταστική.

                          Το αυτόματο κιβωτιο που εχετε αραδιάσει 5 σελιδες αδιάφορο. Focus είναι, manual θα το έπαιρνα μόνο.

                          Με χαλάει που ο κλιματισμός είναι στην οθόνη. Μου την σπάει αυτό.

                          Περιμένω να δω κινητήρες

                          Cirus the virus

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @cirus last edited by

                            @cirus said in Νέο Ford Focus MK4:

                            Focus είναι, manual θα το έπαιρνα μόνο.

                            Απλά να σημειώσω ότι είναι το χειροκίντο του 1.000αριου, καμία σχέση με το δικό σου ή το χειροκίνητο που έχει το 1.500....αρκετά υποδεέστερο.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Όντως η διαφορά είναι μεγάλη.
                              Στο puma ούτε εμένα μ άρεσε, σκαλωνε και ήταν πιο σκληρό. Στο focus 1500 ήταν εξαιρετικό

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in Νέο Ford Focus MK4:

                                @cirus said in Νέο Ford Focus MK4:

                                Focus είναι, manual θα το έπαιρνα μόνο.

                                Απλά να σημειώσω ότι είναι το χειροκίντο του 1.000αριου, καμία σχέση με το δικό σου ή το χειροκίνητο που έχει το 1.500....αρκετά υποδεέστερο.

                                ναι όντως είναι υποδεεστερο. Χαλια δεν είναι

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  plev last edited by

                                  λογικα το golf θα θελει να χτυπησει..αυτο πουλαει τρελλα σε αυτη τη κατηγορια..αρα εκανε το σχημα πιο μαζεμενο(καλο αυτο ..καθοσουν πολυ πισω σε αυτο το φοκους και εχανες σε ορατοτητα). εβαλε μια τεραστια καλη οθονη κτλ..εαν εχει και καλη τιμολογηση θα πουλησει..
                                  Στροφη κανει σε κατι λιγοτερο petrolhead αφου πλεον βλεπει για να πουλησει θελει να πιασει και γυναικες και αντρες που τους ενδιαφερουν αλλα περισσοτερο απο το ποσο μπαινει σε μια στροφη,,οπως τεχνολογια,ανεση,καθισματα,φωτα, σχεδιαση κτλ .Εαν θελει τα εχει ολα αυτα το φοκους και τελεια καθισματα agr,και τελεια led φωτα,και τελειο ηχοσυστημα της Bang & Olufsen, και χωρους και καλους απλους κινητηρες και ολα τα αλλα τα απλα..
                                  Τωρα γιατι πρεπει μονο να προωθει τη σειρα st-line ,που και σκληρη ειναι(ενα με το πατωμα) και πολυ λιγοτερο ενδοτικη απο ενα golf, και ενα βαρυ και πολυ αμεσο τιμονι που κουραζει σε καθημερινη χρηση , ισως αλλαζει αποψη για το ειναι πλεον mainstream..σε τελικη αναλυση υπαρχουν και τα st για καποιους που ειναι ακομα σκληροπυρηνικοι..αποψη μου αυτη

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @plev last edited by

                                    @plev said in Νέο Ford Focus MK4:

                                    Τωρα γιατι πρεπει μονο να προωθει τη σειρα st-line ,που και σκληρη ειναι(ενα με το πατωμα) και πολυ λιγοτερο ενδοτικη απο ενα golf,

                                    Απίστευτη άνεση έχει η ST Line (πιο άνετη από την 116 που είχα με 16αρες και απλή ανάρτηση) και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Δεν είναι Γκολφ 8, αλλά είναι κοντά.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sabas_thess @tkin73 last edited by

                                      @tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:

                                      Αφού το fl καθιερώνει παντού ημιακαμπτο δεν μπορούσαν να ξανά σχεδιάσουν τον χώρο αποσκευών μπας και κέρδιζαν αυτά τα 40-50λτ που του λείπουν;
                                      Αλλά αυτό απαιτεί εμπλοκή χοντρή του σχεδιαστικού και μάλλον θα κόστιζε πολύ.

                                      Youtube Video

                                      Θετικές παρεμβάσεις θα έχει το SW στον χώρο των αποσκευών όπως φαίνεται.

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus @tkin73 last edited by

                                        @tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:

                                        ενταξει αυτο με το αν ειναι βελτιωμενο το νεο αυτοματο κιβωτιο που θα φορα

                                        Δεν είναι βελτιωμένο, είναι ένα εντελώς διαφορετικό κιβώτιο. Μόνο το όνομα είναι ίδιο (Powershift), επειδή αποτελεί εμπορική ονομασία της Ford.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 @sabas_thess last edited by

                                          @sabas_thess said in Νέο Ford Focus MK4:

                                          @tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:

                                          Αφού το fl καθιερώνει παντού ημιακαμπτο δεν μπορούσαν να ξανά σχεδιάσουν τον χώρο αποσκευών μπας και κέρδιζαν αυτά τα 40-50λτ που του λείπουν;
                                          Αλλά αυτό απαιτεί εμπλοκή χοντρή του σχεδιαστικού και μάλλον θα κόστιζε πολύ.

                                          Youtube Video

                                          Θετικές παρεμβάσεις θα έχει το SW στον χώρο των αποσκευών όπως φαίνεται.

                                          εντάξει το sw καλο είναι αλλά είναι και σχεδόν 4.70... με το χατς τι κάνουν που εχουν το μικροτερο χωρο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ken11
                                            ken11 last edited by

                                            Μου αρεσε το facelift,η οθονη λιγο οντως ξενιζει,προσπαθουν παντως δεν λεω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 252 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr